Witam, pompa wtryskowa jest smarowana olejem, poziom wg miarki. Paliwo dostaje się z pompki zasilającej — zużyty o-ring popychacza pompki zasilającej. Można wymienić, ale lepiej nowy popychacz lub pompkę zasilającą.
Witam, kosiarka normalnie pali nic się nie działo. Zalalem paliwem zbiornik ale nie kosilem nią. Po nocy chciałem zacząć kosić ale zaczęło wyciekać paliwo, kropla po kropli. Nie wydaje mi się żeby cieklo że zbiornika proszę o pomoc Dodano po 10 Nie ten remont
Tak, to jest zaworek spustowy paliwa z gaźnika. Takie rozwiązanie występuje w niektórych skuterach. Zasada działania jest taka sama jak w pokrywce komory pływakowej normalnego gaźnika. Śruba zakończona stożkiem dociska otwór w korpusie. Sprawdź czy śruba (wkręt) jest dokręcony, czy wykręcenie i ponowne wkręcenie doszczelni zawór. Jeśli nie, to pewnie...
jak jest różnica we wtryskach firmy bosch 0445110265 a 0 986 435 170 są zalecane do w/w silnika i dobrane w/g vin? Obydwa wtryskiwacze są takie same. Z tym, że 0986435170 - to wtryskiwacz odnowiony po fabrycznej (przez Boscha) regeneracji. Pomimo że można o nim powiedzieć nowy - nie polecam. Jeśli chcesz kupić nowe to bierz 0445110265. Przez cieknące...
Tak. Mozesz.
Cieknie z pod simeringu wałka napędowego pompy. Najprawdopodobniej panewki pompy do wymiany.
Witam, 'dawniej' by oznaczala taka awaria - ze zawiesil sie plywak w gazniku lub zacial sie zaworek iglicowy plywaka i nie odcina doplywu paliwa, ponad poziom w komorze plywakowej gaznika. Przewaznie wiazalo sie to z jakims 'paprochem' lub rdza ze zbiornika, ktory z benzyna doplynal przez kranik - do gaznika i zablokowal zaworek iglicowy, wtedy wlasnie...
Tam są oringi. Czasami rdza robi robote A czasem spod głowiczki nie masz wycieku?
Załóż podkładki metalowo-gumowe.
Zobacz przy filtrze paliwa.Idz po niebieskich przewodach. Aczkolwiek obstawiam problem pod siedziskiem tylnej kanapy. Tankowałes "do pełna"?
Zobacz wężyk podciśnieniowy łączący regulator ciśnienia paliwa z kolektorem dolotowym, ma w nim nie być paliwa !
Nowe rurki musisz oczywiście sprawdzić przed montażem, czy nie ma jakichś pozostałości po obróbce. Najlepiej wypłukać w ON i dobrze przedmuchać sprężonym powietrzem. PS Kolego (at)hevet2. Rurki powinny być jednakowej długości. Nawet w C-360 - i takie były. Długości przy silniku kompensuje się odpowiednim wygięciem, żeby pasowały. A co ludzie mają pozakładane...
Mozna. Potrzeba pokrywe pompy i jej uszczelke i 4 o-ringi osi dzwigni gazu i dzwigni stop.
Wyciek spowodowany jest usterką GAŹNIKA (topi się pływak) i wymiana to dobry pomysł i obudowę zostaw w spokoju.
A może by tak zacząć od rozebrania gaźnika i sprawdzenia co faktycznie jest przyczyną, a nie gdybać co to by mogło być? Wyjęcie gaźnika w tym modelu to 10, góra 15 minut. Odkręcić osłonę gaźnika, odkręcić pokrywę filtra powietrza, następnie dwie śruby M6 na PH3 mocujące filtr powietrza, potem odkręcenie i zdjęcie gaźnika z króćca. Przypominam że nie...
Skoro nie ciekło wcześniej wymień oring i powinno być dobrze (tylko kup oryginalny podróby nie lubią benzyny). Podejrzewam, że korpus który założyłeś to podróba. Nie spotkałem aby z tych korków ciekło (czasem wyłamie się korek lub korpus ale to inna sprawa). Są Stihle z wkręcanym korkiem (ale raczej starsze modele).
Jakaś nieszczelność w silniku.
Jeżeli dobrze pali to regulację zostaw w spokoju, zresztą takie powinno być ustawienie. Powodem usterki jest zabrudzony lub uszkodzony zaworek w gaźniku. Przeczyść go i powinno być OK. http://obrazki.elektroda.net/37_12731208... Ewentualnie uszczelka pod śrubą (dyszą) na spodzie gaźnika lub ten badziewny zaworek, oznaczony zieloną strzałką ( jeżeli...
Prawidłowo powinieneś ją oddać do regeneracji . Tam trzeba wymienić tylko oring ale sam tego nie rozbierzesz. Ale z własnego doświadczenia to mam ropę też i wystarczy zmiana oleju w pompie często. Jak najczęściej zalewaj olejem pompę a ropę spuszczaj . Ja to robię co 30-50 mtg. 20 lat chodzi od kiedy pojawiła się ropa w pompie a wcześniej to nawet nie...
Są jeszcze 0 460 484 102 , 0 460 485 003 , 0 460 485 017 , 0 460 485 029 Uszczelki to 1 467 010 059
To nie takie proste jest. Stara śruba może nie uszczelnić prawidłowo i nie zapali. Na śrubie jest stożek do zgniatania. Za mocne dokręcenie zniszczy głowicę pompy. Moment dokręcenia to 75 Nm. A najlepiej kupić nową śrubę trójkątną.
Tak, przecież napisałem. Obejrzyj pompy od silników SB i AAZ.
Uszkodzony regulator ciśnienia paliwa - tylko wymiana.
Witam o ile nie wycieka paliwo ze samych śrub to prawdopodobnie masz wyciek pod listwą paliwową. Tam masz taki podwójny oring w kształcie 8. 6szt na listwę. Pewnie do wymiany. Pozdr
Jeśli puszka filtra jest stalowa , a tak jest na 99% , to może być delikaty problem z rozpięciem szybkozłączek na skutek korozji króćca.
Zawór iglicowy nie domyka się w gniazdku
Ta rurka przechodzi przez zbiornik i ma ujście przy zamknięciu wlewu paliwa. Jej zadaniem jest odprowadzanie wody, która w czasie deszczu lub mycia może się zbierać wokół korka i mogłaby się wlać do zbiornika po otwarciu wlewu. Oryginalnie jest lutowana mosiądzem. Możesz próbować uszczelnić jakąś paliwo-odporną masą uszczelniającą, np. REINZOSIL. Miękki...
To coś, to akumulator ciśnienia paliwa. Masz pękniętą membranę, temat raczej nie do naprawienia. Występuje przy układach ke-jetronic. Możesz pominąć, ale spowoduje to gorszy rozruch silnika (brak ciśnienia szczątkowego).
Regulator cisnienia
Dobrze.
Będziesz musiał ściągnąć koło i nadkole. Będziesz widział poźniej opaske zaciskową, którą musisz popuścić.
Rozbierz to jeszcze raz, wytrzyj dokładnie i najlepiej przez lupe zobacz czy nie ma jakiegoś pęknięcia. Może nieodpowiedni rozmiar oringa założyłeś i dlatego dalej cieknie?
Rozszczelnienie może być na uszczelce pływaka, mógł też pęknąc wężyk paliwowy, ale najprawdopodobniej rozszczelnieniu mógł ulec bak, a w tym przypadku nalezy go tylko i wyłącznie wymienić. Koszt nowego ok. 80-90zł.
Witam! ....... albo w razie czego jaki jest koszt tych przewodów bo nie mogę ich nigdzie znaleźć. Pozdrawiam Czy takich szukasz? [url=http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Prze...
Pompa paliwa to jest wymiana lub regeneracja jej.
Bez wyjmowania. Film ma 7 części. http://www.youtube.com/watch?v=VR44StvcX...
W oryginalnej Star Diagnozie jest test na to uszkodzenie. https://obrazki.elektroda.pl/2092037100_... https://obrazki.elektroda.pl/8356753000_... Nawet nie tak dawno to robiłem. W czasie testu motor mocno kombinuje, zmienia sobie ciśnienie, trzeba robić różne rzeczy na rozkaz komputera i trochę to trwa.Tak więć wątpię,...
Nie ma uszczelki, trzeba wymienić cały element. NIE JEŹdzić bo skończy się to pożarem.
Trochę przekornie odpowiem - zapłaciłeś za usługę mechanikowi - niech poprawi.
Witam, kosiarka Hortmasz HKS143N, silnik DYM1P60F. Mam problem z gaźnikiem, przez filtr powietrza na postoju po koszeniu wycieka paliwo do filtra powietrza. Gaźnik wyjęty na stole i sprawdzony pływak (moczyłem go w rozpuszczalniku i wypływa na wierzch, jeśli byłby dziurawy to by się topił, tak?) do tego sprawdzony zawór iglicowy, zamyka się i pracuje...
Cała sekcja tłoczącą. https://injectionpumps.co.uk/product/sea...
Cześć Dałem podkładkę miedzianą, ale zmikczyłem ją, rozhartowałem ją, kilka razy rozgrzałem do czerwoności i do zimnej wody. Jak na razie dwa miesiące nie puszcza paliwa.
Teoretycznie można wymienić oring. Jak rozpiąć, znajdziesz na YouTube (za dużo pisania). Unikam, jak tylko mogę, rozpinania. Cały przewód ze złączką i oringiem nowy jakieś 200 zł.
Za mało danych, czy w passacie ten silnik działał odpalał na dotyk? był sprawny. I co oznacza " na 2. cylindrze wywala paliwo pod ciśnieniem." skąd te paliwo dokładnie poleciało i kiedy w jakich okolicznościach.
Nie wiem jak w tym modelu. Ale pływak jako tako jest elementem wykonawczym, po prostu gdy pływak podnosi się do pewnego poziomu to zamyka dopływ paliwa do komory pływaka. Zamyka poprzez małą iglicę wykonaną w kształcie stożka. (są różne konstrukcje, ale działają na podobnej zasadzie) Tak, że tam trzeba szukać usterki. Uszczelki prawdopodobnie mało co...
Witam, posiadam peugeota vivacity 2T. Problem z nim jest taki, że po wyczyszczeniu gaźnika skuter zapala ładnie, ma moc, lecz po przejechaniu się parę metrów z odprowadzenia paliwa na samym dole gaźnika wylatuje paliwo i skuter gaśnie. Rozebrałem gaźnik już 2. raz, wyczyściłem wszystko dokładnie i nadal to samo. Ta śrubka od odprowadzenia również dokręcona...
Pierwsze co widać to wyciek nie przy zbiorniku. A wyciek na samym silniku. Silnik pokazany od spodu, czyli tam gdzie paliwo zgodnie z teorią grawitacji spływa. Wyciek prawdopodobnie jest wyżej. I aby go zlokalizować trzeba by odkręcić te "piękne" plastikowe osłony w górnej części silnika. Bo właśnie tam podawane jest paliwo. I to właśnie tam trzeba...
Przy wtryskiwaczu numer 3 masz uszkodzony zatrzask przelewu. Odciągnij paliwo , odpal auto i patrz dokładnie skąd cieknie. Zobaczysz jak tylko będziesz chciał. Zaobserwuj przy którym najszybciej się zbiera ON. Masz 4 możliwości: niedokręcone rurki zasilające - dokręcisz, uszkodzony przewód przelewowy - 150~170zł nowy oryginał, uszkodzony któryś oring...
Zaworek iglicowy nie trzyma źle skręcona obudowę źle wyregulowany pływak nie ma innych możliwości.
P269773 Wtryskiwacz "A" paliwa obróbki końcowej spalin Siłownik zablokowany w pozycji zamkniętej P009400 Wykrycie wycieku w układzie paliwowym - Niewielki wyciek P228F00 Regulator ciśnienia paliwa 1, przekroczenie progów dla uczenia układu -Wartość zbyt wysoka C10D018 - Lewa tylna postojowa żarówka lub oświetlenie tablicy nie świeci
Witam. Nie mogę dojść czego to wina, regulowałem komorę pływakową, czyściłem cały gaźnik i nic. A mianowicie, do pewnego momentu jak kręcę silnik na obroty to jest wszystko okej a dopiero jak wejdzie na max i chwilkę się go przytrzyma leje się z gaźnika. Co może być źle? Pływak jest okej. Pozdrawiam
wyciek paliwa pompy paliwa wyciek paliwa punto megane wyciek paliwa
mierzenie pojemności baterii piekarnik mastercook wyłącza jakiej firma klimatyzator
Candy GrandVita 8 kg - brak reakcji na program, brak zasilania programatora Brak prądu w światłach dziennych Peugeot Partner 1.6 HDI 2013