Tak, to jest zaworek spustowy paliwa z gaźnika. Takie rozwiązanie występuje w niektórych skuterach. Zasada działania jest taka sama jak w pokrywce komory pływakowej normalnego gaźnika. Śruba zakończona stożkiem dociska otwór w korpusie. Sprawdź czy śruba (wkręt) jest dokręcony, czy wykręcenie i ponowne wkręcenie doszczelni zawór. Jeśli nie, to pewnie...
jak jest różnica we wtryskach firmy bosch 0445110265 a 0 986 435 170 są zalecane do w/w silnika i dobrane w/g vin? Obydwa wtryskiwacze są takie same. Z tym, że 0986435170 - to wtryskiwacz odnowiony po fabrycznej (przez Boscha) regeneracji. Pomimo że można o nim powiedzieć nowy - nie polecam. Jeśli chcesz kupić nowe to bierz 0445110265. Przez cieknące...
Tak. Mozesz.
Cieknie z pod simeringu wałka napędowego pompy. Najprawdopodobniej panewki pompy do wymiany.
Witam, 'dawniej' by oznaczala taka awaria - ze zawiesil sie plywak w gazniku lub zacial sie zaworek iglicowy plywaka i nie odcina doplywu paliwa, ponad poziom w komorze plywakowej gaznika. Przewaznie wiazalo sie to z jakims 'paprochem' lub rdza ze zbiornika, ktory z benzyna doplynal przez kranik - do gaznika i zablokowal zaworek iglicowy, wtedy wlasnie...
Tam są oringi. Czasami rdza robi robote A czasem spod głowiczki nie masz wycieku?
Zobacz wężyk podciśnieniowy łączący regulator ciśnienia paliwa z kolektorem dolotowym, ma w nim nie być paliwa !
Załóż podkładki metalowo-gumowe.
Zobacz przy filtrze paliwa.Idz po niebieskich przewodach. Aczkolwiek obstawiam problem pod siedziskiem tylnej kanapy. Tankowałes "do pełna"?
Nowe rurki musisz oczywiście sprawdzić przed montażem, czy nie ma jakichś pozostałości po obróbce. Najlepiej wypłukać w ON i dobrze przedmuchać sprężonym powietrzem. PS Kolego (at)hevet2. Rurki powinny być jednakowej długości. Nawet w C-360 - i takie były. Długości przy silniku kompensuje się odpowiednim wygięciem, żeby pasowały. A co ludzie mają pozakładane...
Mozna. Potrzeba pokrywe pompy i jej uszczelke i 4 o-ringi osi dzwigni gazu i dzwigni stop.
Wyciek spowodowany jest usterką GAŹNIKA (topi się pływak) i wymiana to dobry pomysł i obudowę zostaw w spokoju.
A może by tak zacząć od rozebrania gaźnika i sprawdzenia co faktycznie jest przyczyną, a nie gdybać co to by mogło być? Wyjęcie gaźnika w tym modelu to 10, góra 15 minut. Odkręcić osłonę gaźnika, odkręcić pokrywę filtra powietrza, następnie dwie śruby M6 na PH3 mocujące filtr powietrza, potem odkręcenie i zdjęcie gaźnika z króćca. Przypominam że nie...
Skoro nie ciekło wcześniej wymień oring i powinno być dobrze (tylko kup oryginalny podróby nie lubią benzyny). Podejrzewam, że korpus który założyłeś to podróba. Nie spotkałem aby z tych korków ciekło (czasem wyłamie się korek lub korpus ale to inna sprawa). Są Stihle z wkręcanym korkiem (ale raczej starsze modele).
Jakaś nieszczelność w silniku.
Są jeszcze 0 460 484 102 , 0 460 485 003 , 0 460 485 017 , 0 460 485 029 Uszczelki to 1 467 010 059
Jeżeli dobrze pali to regulację zostaw w spokoju, zresztą takie powinno być ustawienie. Powodem usterki jest zabrudzony lub uszkodzony zaworek w gaźniku. Przeczyść go i powinno być OK. http://obrazki.elektroda.net/37_12731208... Ewentualnie uszczelka pod śrubą (dyszą) na spodzie gaźnika lub ten badziewny zaworek, oznaczony zieloną strzałką ( jeżeli...
To nie takie proste jest. Stara śruba może nie uszczelnić prawidłowo i nie zapali. Na śrubie jest stożek do zgniatania. Za mocne dokręcenie zniszczy głowicę pompy. Moment dokręcenia to 75 Nm. A najlepiej kupić nową śrubę trójkątną.
Prawidłowo powinieneś ją oddać do regeneracji . Tam trzeba wymienić tylko oring ale sam tego nie rozbierzesz. Ale z własnego doświadczenia to mam ropę też i wystarczy zmiana oleju w pompie często. Jak najczęściej zalewaj olejem pompę a ropę spuszczaj . Ja to robię co 30-50 mtg. 20 lat chodzi od kiedy pojawiła się ropa w pompie a wcześniej to nawet nie...
Tak, przecież napisałem. Obejrzyj pompy od silników SB i AAZ.
Uszkodzony regulator ciśnienia paliwa - tylko wymiana.
Witam o ile nie wycieka paliwo ze samych śrub to prawdopodobnie masz wyciek pod listwą paliwową. Tam masz taki podwójny oring w kształcie 8. 6szt na listwę. Pewnie do wymiany. Pozdr
Jeśli puszka filtra jest stalowa , a tak jest na 99% , to może być delikaty problem z rozpięciem szybkozłączek na skutek korozji króćca.
Zawór iglicowy nie domyka się w gniazdku
Ta rurka przechodzi przez zbiornik i ma ujście przy zamknięciu wlewu paliwa. Jej zadaniem jest odprowadzanie wody, która w czasie deszczu lub mycia może się zbierać wokół korka i mogłaby się wlać do zbiornika po otwarciu wlewu. Oryginalnie jest lutowana mosiądzem. Możesz próbować uszczelnić jakąś paliwo-odporną masą uszczelniającą, np. REINZOSIL. Miękki...
Regulator cisnienia
To coś, to akumulator ciśnienia paliwa. Masz pękniętą membranę, temat raczej nie do naprawienia. Występuje przy układach ke-jetronic. Możesz pominąć, ale spowoduje to gorszy rozruch silnika (brak ciśnienia szczątkowego).
Dobrze.
Będziesz musiał ściągnąć koło i nadkole. Będziesz widział poźniej opaske zaciskową, którą musisz popuścić.
Rozbierz to jeszcze raz, wytrzyj dokładnie i najlepiej przez lupe zobacz czy nie ma jakiegoś pęknięcia. Może nieodpowiedni rozmiar oringa założyłeś i dlatego dalej cieknie?
Rozszczelnienie może być na uszczelce pływaka, mógł też pęknąc wężyk paliwowy, ale najprawdopodobniej rozszczelnieniu mógł ulec bak, a w tym przypadku nalezy go tylko i wyłącznie wymienić. Koszt nowego ok. 80-90zł.
Witam! ....... albo w razie czego jaki jest koszt tych przewodów bo nie mogę ich nigdzie znaleźć. Pozdrawiam Czy takich szukasz? [url=http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Prze...
Pompa paliwa to jest wymiana lub regeneracja jej.
Bez wyjmowania. Film ma 7 części. http://www.youtube.com/watch?v=VR44StvcX...
W oryginalnej Star Diagnozie jest test na to uszkodzenie. https://obrazki.elektroda.pl/2092037100_... https://obrazki.elektroda.pl/8356753000_... Nawet nie tak dawno to robiłem. W czasie testu motor mocno kombinuje, zmienia sobie ciśnienie, trzeba robić różne rzeczy na rozkaz komputera i trochę to trwa.Tak więć wątpię,...
Nie ma uszczelki, trzeba wymienić cały element. NIE JEŹdzić bo skończy się to pożarem.
Trochę przekornie odpowiem - zapłaciłeś za usługę mechanikowi - niech poprawi.
Witam, kosiarka Hortmasz HKS143N, silnik DYM1P60F. Mam problem z gaźnikiem, przez filtr powietrza na postoju po koszeniu wycieka paliwo do filtra powietrza. Gaźnik wyjęty na stole i sprawdzony pływak (moczyłem go w rozpuszczalniku i wypływa na wierzch, jeśli byłby dziurawy to by się topił, tak?) do tego sprawdzony zawór iglicowy, zamyka się i pracuje...
Cała sekcja tłoczącą. https://injectionpumps.co.uk/product/sea...
Teoretycznie można wymienić oring. Jak rozpiąć, znajdziesz na YouTube (za dużo pisania). Unikam, jak tylko mogę, rozpinania. Cały przewód ze złączką i oringiem nowy jakieś 200 zł.
Cześć Dałem podkładkę miedzianą, ale zmikczyłem ją, rozhartowałem ją, kilka razy rozgrzałem do czerwoności i do zimnej wody. Jak na razie dwa miesiące nie puszcza paliwa.
Za mało danych, czy w passacie ten silnik działał odpalał na dotyk? był sprawny. I co oznacza " na 2. cylindrze wywala paliwo pod ciśnieniem." skąd te paliwo dokładnie poleciało i kiedy w jakich okolicznościach.
Nie wiem jak w tym modelu. Ale pływak jako tako jest elementem wykonawczym, po prostu gdy pływak podnosi się do pewnego poziomu to zamyka dopływ paliwa do komory pływaka. Zamyka poprzez małą iglicę wykonaną w kształcie stożka. (są różne konstrukcje, ale działają na podobnej zasadzie) Tak, że tam trzeba szukać usterki. Uszczelki prawdopodobnie mało co...
Witam, posiadam peugeota vivacity 2T. Problem z nim jest taki, że po wyczyszczeniu gaźnika skuter zapala ładnie, ma moc, lecz po przejechaniu się parę metrów z odprowadzenia paliwa na samym dole gaźnika wylatuje paliwo i skuter gaśnie. Rozebrałem gaźnik już 2. raz, wyczyściłem wszystko dokładnie i nadal to samo. Ta śrubka od odprowadzenia również dokręcona...
Pierwsze co widać to wyciek nie przy zbiorniku. A wyciek na samym silniku. Silnik pokazany od spodu, czyli tam gdzie paliwo zgodnie z teorią grawitacji spływa. Wyciek prawdopodobnie jest wyżej. I aby go zlokalizować trzeba by odkręcić te "piękne" plastikowe osłony w górnej części silnika. Bo właśnie tam podawane jest paliwo. I to właśnie tam trzeba...
Przy wtryskiwaczu numer 3 masz uszkodzony zatrzask przelewu. Odciągnij paliwo , odpal auto i patrz dokładnie skąd cieknie. Zobaczysz jak tylko będziesz chciał. Zaobserwuj przy którym najszybciej się zbiera ON. Masz 4 możliwości: niedokręcone rurki zasilające - dokręcisz, uszkodzony przewód przelewowy - 150~170zł nowy oryginał, uszkodzony któryś oring...
Zaworek iglicowy nie trzyma źle skręcona obudowę źle wyregulowany pływak nie ma innych możliwości.
P269773 Wtryskiwacz "A" paliwa obróbki końcowej spalin Siłownik zablokowany w pozycji zamkniętej P009400 Wykrycie wycieku w układzie paliwowym - Niewielki wyciek P228F00 Regulator ciśnienia paliwa 1, przekroczenie progów dla uczenia układu -Wartość zbyt wysoka C10D018 - Lewa tylna postojowa żarówka lub oświetlenie tablicy nie świeci
Witam, kosiarka normalnie pali nic się nie działo. Zalalem paliwem zbiornik ale nie kosilem nią. Po nocy chciałem zacząć kosić ale zaczęło wyciekać paliwo, kropla po kropli. Nie wydaje mi się żeby cieklo że zbiornika proszę o pomoc Dodano po 10 Nie ten remont
Paliwo "wycieka" tylko jak próbuje odpalić. Jestem pewien że to paliwo bo ma taki zapach. Jeżeli chodzi o gaźnik to ma podciśnienie ale ma także komore pływakową. Iskra jest koloru niebieskiego/białego. Świeca po próbie odpalenia jest troszke mokra.
Rozbierz gaznik zobacz czy nie jest zabrudzony i czy pływak nie jest uszkodzony i nie nabiera benzyny do środka.
Paliwo cieknie z pompki gaźnika
I co teraz?
Nie, nie możesz tych króćców dokręcić. Nimi ustawia się wydatek sekcji.
Oring pod korkiem jest.
Sprawdzę,chociaż piła gaśnie nawet jak zbiornik paliwa jest pełny.
Wyciek paliwa z rozdzielacza paliwa, a ściślej z tłoczka sterującego. Uprzedzając pytanie, nie do naprawienia, szukaj drugiego o tych samych nr.
Odświeżam . Również potrzebuję schemat pompy Lucas 1.8 dt do forda mondeo MK2. Jeśli ktoś taką ma proszę o kontakt
Jak na razie problem u mnie ustał - po gruntownym osuszeniu z benzyny. W mojej ocenie powodem było nadmierne tankowanie benzyny. I przelanie się do systemu EVAP paliwa. Przetankowywanie paliwa ("pod korek") i podróż powodowało otwarcie się zaworu po rozgrzaniu w celu oddessania oparów benzyny z puszki (rezonator powietrza) i przelanie się paliwa. Później...
Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
Czy jest jakiś sposób, aby to rozstrzygnąć? Tak. Jeśli wyciek jest duży to zdejmujesz pompę paliwa i pokrywę zaworów i dmuchasz sprężonym powietrzem w otwór powrotny paliwa w głowicy. Zauważysz ruch przy nieszczelnym wtryskiwaczu.
Załóż gaźnik na szpilki tak żeby mieć przerwę po obu stronach, podłącz przewòd paliwowy , dolej paliwa jak jest mało, zostaw tak nawet na cały dzień. I bedziesz widział czy cieknie czy też nie!
Pływak jest OK, pusty, zaworek przeczyszczony. Nic to nie zmieniło. Dokładnie sytuacja wygląda tak: agregat stoi, puszczam paliwo, komora pływaka się napełnia i wygląda na to, że zaworek się zamyka, bo nic nie cieknie. Wystarczy jednak zakręcić silnikiem i pojawia się kropla paliwa zwisająca z osi przepustnicy. Świeca oczywiście mokra.
Nie słuchaj tych bzdur. Na 100% to pompo-wtryski albo dwumasa. Troll? Jak kapie obok wtrysku to może być wyciek z przewodów przelewowych i tamtędy dostaje się powietrze, przez co paliwo schodzi do baku.
U nas podobnie jest, zaraz po odpaleniu jak się ruszy to narywa przez kilkanaście sekund tak że się nie da jechać. Ale w moim przypadku wywąchałem wyciek paliwa, może wężyk sparciał(I się układ paliwa zapowietrza). Wszystko tak jak autor opisał, odpala i pracuje na jałowym wzorowo. Odpal go rano przejedź się aż przestanie szarpać, nawet żeby się nie...
jeśli czuć paliwo to masz z pewnością wyciek paliwa ... jeśli to czuć przy odpalaniu to z pewnością na odpływie z baku ... musisz sprawdzić przewód od baku aż po silnik . Po drodze będziesz miał filtr paliwa . filtr paliwa możesz mieć zasyfiony i dlatego możesz mieć problem z odpaleniem . Co do przewodów , mógł ci pęknąć . Musisz szukać i sprawdzać...
Jaką wygiął blaszkę? Według mnie nie trzeba wyginać żadnych blaszek tylko wymienić pływak w gaźniku bo pewnie jest dziurawy i nie zamyka dopływu paliwa. Chyba że chodzi o blaszkę taką jak na tej stronie [url=http://www.przecinak.republika.pl/g... w punkcie "Regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej". Jeśli chcesz regulować to sam to masz...
Gaźnik do czyszczenia i sprawdzenia. Ok, dzięki za odpowiedź. Może to być spowodowane nie trzymaniem paliwa przez gaźnik? A jak odkręcić sprzęgło? Tu jest nakrętka przed bębnem. Zablokowałem tłok ale boje się użyć siły :) Odkręca się tak samo jak każde inne w prawo?
Epic z tego co pamiętam miała od przodu zaślepkę którą wykręcasz i wkręcasz blokadę tak jak na wał, i regulujesz kołem od rozrządu ustawiając wszystko na znaki. Wracając do nieszczelności to to nie ma wpływu na spalanie chyba żeby jest wyciek paliwa
Może być czujnik położenia wału, ale może być też wyciek gazu do kolektora ssącego i zalewanie silnika przez 2 paliwa naraz. Dla testu zakręć zawór na butli, pojeździj żeby wypalić gaz z przewodów i wtedy zgaś na benzynie, po czym spróbuj odpalić
Powroty mogą być nieszczelne.
Skoro cieknie w tym miejscu to masz pompę pełną mieszanki oleju i oleju napędowego i od tego zacznij.
Jeśli cieknie przy normalnej pozycji to kwestia regulacji/regeneracji gaźnika natomiast to naturalne, że po wywrotce będzie lać się paliwo z tych odpływów (zabezpiecza to silnik przed zalaniem i późniejszymi problemami z odpaleniem).
A jak sam go rozbiorę albo pojadę do pobliskiego mechanika (serwis NAC-a mam dość daleko) to w razie czego gwarancji nie stracę?
Wpisz w google "rura wlewu paliwa Opel agila" - w grafice znajdziesz widok i schemat podłączenia rury do zbiornika paliwa. Prawdopodobnie przerdzewiały zaciskowe opaski drutowe na gumowej rurze przy zbiorniku (wymienić na opaski/obejmy ślimakowe) lub przerdzewiała rura wlewowa w dolnej jej części (rura do wymiany).
Witam, Przewód od góry gaźnika to jego odpowietrznik. Odnośnie kapiącego paliwa, to dokręć śrubę od spuszczania paliwa z gaźnika to przestanie kapać, zresztą brakuje tam przewodu. Reszta poniżej.
Podam przykład mojego kolegi który miał podobny problem, muliło przy ruszaniu, komputer pokazywał kosmiczną wartość zużycia paliwa, ciśnienie było około 2,5 bara. Przyczyną to źle zaprojektowany kapturek nakładany na pompe paliwa który pod wpływem ciśnienia wysunąć się może, powodując wyciek paliwa obniżający poziom ciśnienia pompowanego paliwa. Uszkodzenie...
Porada kolegi Andrzeja okazała się strzałem w 10.Przyczyny szukałem w zaworku, a okazało się, że wymiana krążka gumowego w gnieździe podziałała.Dziękuję za wszelką pomoc, pozdrawiam i temat uważam za zamknięty.
Zrób zdjęcie, ale chyba mówisz o czujniku temperatury paliwa, jeśli tak, to odpowiedź sama się nasuwa czy można zwierać czy nie.
To jest zaślepka, spróbuj ją dobić i ewentualnie zakleić jakimś klejem dwu-składnikowym.
P0155 - grzałka sondy tlenu bank 2 czujnik 1 usterka przyczyny: - wysoka rezystancja grzałki czujnika tlenu - obwód grzałki sondy o wysokiej rezystancji - przerwa lub zwarcie do masy - uszkodzona grzałka P0431 - nagrzany katalizator bank 2, wydajność poniżej progu przyczyny: - Katalizator nie działa poprawnie - Czujnik tlenu nie czyta (funkcjonuje)...
Tu nie ma filozofii, wymień uszczelnienia - listwa i miejsce jej zamontowania muszą być czyste i tyle.
Gdyby podać mu grawitacyjnie do filtra paliwo z wysoko umieszczonej bańki aby zobaczyć jak się będzie zachowywał. Koszt uszczelki nieduży, rozważ wymianę bo wyciek wcale nie musi być widoczny. Wewnętrzne ciśnienie w pompie podczas pracy może ją uszczelniać. Dodano po 5 Jeszcze jedno. W Oplowskim systemie oprócz nieszczęsnych uszczelnień trawersów których...
Witam Borykam się z problemem wycieku paliwa. Po zatankowaniu baku do pełna zauważyłem pod samochodem plamę paliwa. Wyciek pochodzi z przewodu znajdującego się pod drzwiami pasażera. Koniec tego przewodu nie jest w żaden sposób zakończony tzn. jest po prostu otwarty i z niego kapie powoli paliwo, reszta przewodu wchodzi jakby w przedział silnika, ale...
Obniżenie poziomu paliwa polega na zwiększeniu wymiaru A (na rysunku) z np 7 mm na 7.5 mm, czyli w tym wypadku (na rysunku) odgięcie blaszki mającej kontakt z zaworkiem. Nota bene, jeżeli wcześniej przed wymianą uszczelek z gaźnikiem nie było problemów i nie było nic kombinowane z pływakiem, to nie przypuszczam, aby to było przyczyną kłopotów. Bardziej...
Mega kosztów nie zrobisz kupując fabryczną uszczelkę. http://www.sklep.andoria-mot.com.pl/?pid...
opis pompy wysokiego ciśnienia
Obudowę filtra paliwa,spiralę od sprężarki.
Olej mógł się wylać, paliwo nie
Jednak była wypaczona uszczelka, luzy miała i dlatego pytałem czy to ma być klejone, a okazało się że nowa uszczelka załatwiła sprawę.
Pisałem że wtryski dobre ponieważ sprawdzali je w specjalistycznym zakładzie i tak stwierdzili. (zapłaciłem 150zł za dwie sztuki) Po jakimś czasie ja sam zrobiłem próby przelewowe i wyszło ze jeden bardzo leje z przelewu, wykręciłem go ponownie zawiozłem i powiedziałem dokładnie co z nim jest, wtedy go zregenerowali i teraz jest Ok. Wnioskuje z tego...
Z zaworu ograniczenia ciśnienia na zasobniku rail ropa leje się ciągłym strumykiem ... wyczytałem że dopuszczalne jest parę kropel ... czy to prawda ? Chyba wlasnie znalazles odpowiedz na swoj problem z tym samochodem Krok 3 Zmierzyć łączną ilość paliwa powracającego ze wtryskiwaczy i zaworu ograniczającego ciśnienie Jeżeli ilość jest za duża, sprawdzić,...
P0038 : Obwód sterowania grzałki HO2S - sygnał wysoki (Bank 1, Czujnik 2 Otwarty obwód w zasilaniu, uziemieniu lub obwodzie grzałki czujnika O₂. Uszkodzony czujnik nagrzewnicy O₂. Uszkodzone lub zużyte złącza idące do czujnika. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. P0053 : Oporność grzałki sondy lambda (Bank 1, Czujnik 1). Otwarty obwód w zasilaniu,...
Ewidentnie wystaje złącze, szukaj przewodu z szybko-złączką.
Dizba ma rację z tym że ten zawór wymieniamy na samochodzie bez konieczności demontażu pompy.
Wsparcie techniczne. A co do kapiącego paliwa; To sprawdź czy ta śruba do spuszczania paliwa z gaźnika jest dokręcona. Nie jest to śruba od regulacji.
dobra dobra już ogarnąłem sprawę paliwo nie wycieka ale t25 nie chce odpalić.
Jest dokładnie tak jak mówisz, ale dlaczego kapie? Pływak na pewno jest szczelny bo sprawdzałem, kranik na off też szczelnie trzyma, czy to może być wina tego, że na postoju stoi na bocznej stopce? Mój Mińsk to wersja Białoruska ta z podwyższonym przednim błotnikiem, nie było w niej bocznej stopki ,ja sam ją dorobiłem, ale przecież w wersji Mińsk Romet...
Paliwo rzadko kiedy leci z dołu do góry. Zatem szukaj skąd paliwo leci z góry na dół.
A więc nie były to żadne objawy pocenia. Tylko poważny wyciek. Powód uszkodzona uszczelka. W citroenie ciężko jest wykręcić te części z silnika ponieważ są mocno zapieczone.
wyciek paliwa pompy paliwa wyciek paliwa punto megane wyciek paliwa
oporność głośnik konto allegro tauron płatność
szarpie silnikiem passat szarpie silnikiem passat
Mercedes CLS 219 - który przewód od podświetlenia wyświetlacza? Zmiana koloru diody baterii w telefonie - jak to zrobić?