Z czym on jest połączony? Ze zbiornikiem paliwa i z wlewem paliwa.
Nie dopuszczalny jest jakikolwiek wyciek paliwa, poza tym akumulator nie ma nic do tego
Jak najbardziej uszkodzony czujnik temperatury silnika może być przyczyną znacznie zawyżonego spalania. Poszukaj wycieków paliwa, również ew. wycieku z regulatora ciśnienia paliwa do kolektora...
Temperatura wrzenia rośnie wraz z ze wzrostem ciśnienia. Zawór przy pompie nie pozwoli cofnąć się paliwu, więc ze wzrostem temperatury będzie wzrastało ciśnienie paliwa w listwie zapobiegając wrzeniu paliwa. Prędzej nadmiar oparów przedostanie się przez wtryskiwacz niż paliwo cofnie się do zbiornika. Z drugiej strony pompa i regulator ciśnienia paliwa...
Podam przykład mojego kolegi który miał podobny problem, muliło przy ruszaniu, komputer pokazywał kosmiczną wartość zużycia paliwa, ciśnienie było około 2,5 bara. Przyczyną to źle zaprojektowany kapturek nakładany na pompe paliwa który pod wpływem ciśnienia wysunąć się może, powodując wyciek paliwa obniżający poziom ciśnienia pompowanego paliwa. Uszkodzenie...
A po paru latach wyszło jeszcze jedna awaria która powodowała uszkadzanie wtryskiwaczy a mianowicie przewód paliwa. Otóż od zbiornika paliwa idzie przewód plastkiowy a tuż przed komorą silnika zaczyna się przewód metalowy i ten gnił w środku bardzo powoli aż do momentu wycieku paliwa próba wymiany pokazała jaki jest jego stan w środku.
Absolutnie nie rób. Masz pompkę elektryczną i wtrysk paliwa. Punto też miało pompkę elektryczną w baku i monowtrysk. Koleżanko co ma wspólnego punto z tą sprawą. Zapowietrzenie układu paliwowego to proble w dieslach. Tu idą dwa przewody paliwowe do wtrysku. We wtrysku jest membrana regulująca ciśnienie paliwa, a cały nadmiar wraca z powrotem do zbiornika....
Po odpaleniu rano, przez resztę dnia nie ma już problemów, płynu chłodniczego nie ubywa. Wycieków paliwa nie ma a pompa jest nowa, możliwe że czujnik położenia wału, tylko że problem jest przy starcie zimnego silnika i po chwili czujnik już jest dobry ?
Umyć pompę czy ona ma wycieki i sprawdzić najlepiej na odpalonym ten przewód gumowy poruszając nim czy się sączy z niego. Możesz na odpalonym poruszać wtyczka od regulatora czy coś się zmieni czy nie zgaśnie lub przejdzie w tryb awaryjny Dodano po 1 Jeśli pompa cieknie to polecał bym oddać do zakładu
Podnosiłem, czy wycieku płynu do silnika niema sprawdziłem i poziom oleju :D drugi samochód który kupowałem w życiu, więc dziękuję za wyrozumiałość. To co ja mam teraz zrobić? Może skoczę na dół, zrobię zdjęcie i wstawię, a wtedy jak szanowny Pan kolega będzie uprzejmy się do tego ustosunkować to będę bardzo wdzięczny :)
Witam. Mam problem z punto I (r. 94, benzyna + LPG, silnik 1.2 8v). A właściwie kilka... Gdy odpalam samochód (nawet gdy silnik jest ciepły) i próbuję jechać auto ma spadki mocy. Cisne mu gaz, a obroty same maleją i nie ciągnie samochodu do przodu, ale gdy puszcze gaz i wcisne go jeszcze raz to znowu go ciągnie i znowu spada, trwa to może koło 200-300m...
z bębna hamulcowego też było by widać wyciek. jeśli wszystkie przewody na pewno suche (przejrzeć szczególnie te na tył idące, z tyłu w okolicach baku paliwa i tylnej belki - tam najczęściej przegniwają) to pewnie pompa hamulcowa cieknie i płyn cieknie do serwa - ja mam tak w jednej z Astr F bo ktoś zrobił przekładkę z anglika po partacku, serwo jest...
:D dobre.... ah.... chłopcy chłopcy... świeca niczym się nie różni od innych z tego co podpowiadacie jeśli była by obkopcona można brać pod uwagę te 3 punkty: - wtrysk źle rozpyla lub przecieka - przeciek z tego wężyka z regulatora - kompresja kiepska Punto ma przejechane 60 tyś i brak jakichkolwiek wycieków oleju. Kompresję i płyn chłodniczy w cylindrze...
Jakiej pompie? Zapewne paliwa. Ja bym zaczął od podpięcia punciaka pod komputer. Bo tak to można szukać bez końca. Ale i tak głównym podejrzanym wydaje mi się sonda lambda, ewentualnie jakiś wyciek. Jest tam jeszcze czujnik położenia wału, bardzo newralgiczny punkt w tym aucie, ale gdyby był walnięty to raczej miałbyś problemy z odpalaniem, nie ze...
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
W trasie (Bielsko-Sosnowiec - DK-86) to auto paliło mi ok 6,5l/100km przy spokojnej jeździe (nie przekraczając 2500 rpm i starając się jechać maksymalnie płynnie). Miałem problem po założeniu sondy "uniwersalnej" Boscha z Allegro. Oryginał też był BOSCH ale ta uniwersalna miała dodatkową osłonę. Próbowałem też "Allegrowej" podróby NGK - to w ogóle była...
Naczytałem się na różnych forach, że warto od czasu do czasu wymyć wtryskiwacze benzyny, postanowiłem więc to zrobić i tutaj opiszę jak to wyglądało. Na wstępnie straszono mnie, że w MPI konieczny będzie demontaż korpusu przepustnicy - to nie prawda, jest dość miejsca by wyjąć listwę wtryskową bez jego zdejmowania. Robiłem to pierwszy i trochę się bałem,...
Zdejmij wąż zasilający, włącz zapłon i zobaczysz czy paliwo jest pompowane. Jak będziesz w stanie palcem powstrzymać wyciek, to pompę możesz wyrzucić.
Cześć. Fiat Punto w wersji I, silnik 1.1 8V 98r PB+LPG. Auto stało 4 miesiące przez zimę i przed tym działało na każdym paliwie. Obecnie nie odpala na benzynie ale odpala na gazie. Jak sprawdzić przekaźniki, bezpieczniki i pompę paliwa czy są sprawne? Ewentualnie co mogę jeszcze sprawdzić? Jeśli auto zapali na gazie to pracuje ale jak przełączę na centralce...
To nie silniczek krokowy. Sprawdzilem. W zasadzie po wymianie oleju uutko krztusi sie JEDYNIE gdy mocniej docisniemy gazu. W przypadku stopniowego, plynnego dociskania ladnie przyspiesza. Efekt jest bardziej widoczny na wolnych obrotach np: od 1900 na 2 biegu juz wyraznie czyc serie skokow - jak na rodeo :D. Natomist jak na 2 osiagne okolo 3000 i docisne...
Podaj lepiej ile razy dwumasa była wymieniana, ile reszta osprzętu, zawieszenie..chociażby droższe własnie zawieszenie w stosunku do golfa iv.. Przez 60kkm nie robiłem nic, auto miało serwis do końca (180kkm). Wymieniłem czujnik DPF'u za 100 zł i to wszystko. Auto poszło za górną granicę allegro, gdzie spokojnie można było kupić MK6, ale miało xenon,...
Tata Indica, 2010r, LPG, 70 tys przebiegu podczas kupna, aktualnie po 3.5 msc +- 86 tys. Dziennie robione ok. 150-250 km, gasząc i odpalając ok. 50-80 razy. Jakiś czas temu kupiłem samochodzik marki Tata Indica, był za grosze, a moja praca (kurier/dostawca) sprawia, że jest to już mój 4 samochód w ciągu ostatniego 1.5 roku. Jak na razie jestem z niego...
punto wyciek wyciek paliwa punto paliwa
demontaż blaupunkt różnicowy regulator temperatury czarny ekran lenovo laptop
lodówka hisense lodówka głośno chodzi
HAMM HD 120i – błąd 1118: niskie ciśnienie hydrauliki wibracji, diagnostyka i przyczyny Badania do kodu 95 Wielkopolska – najtańsze opcje dla kierowcy 63 lata, WOMP, WCMP, ceny 2024