Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
Może mowa o wężyku nr 9? https://obrazki.elektroda.pl/5762205800_... Jeśli tak, to jest to odpływ z obudowy głowicy. Jeśli tam leci paliwo, to znaczy że masz nieszczelność na wtryskach. Zdejmij plastikową pokrywę i sprawdź, czy nie ma wycieków z wężyków przelewowych wtryskiwaczy.
Przecież pisałes na samym poczatku ze wtryski są dobre i były sprawdzane. Więc czemu potem piszesz ze to wtrysk?
A czy to gumowe kolanko to jest jakiś odpływ z uszczelnienia wtrysków?.Bo nigdzie nie ma wycieku oprócz tego kolanka.
Witam mam podobne objawy czuć ropą w kabinie i przy aucie na postoju a i jeszcze oszukuje wskaźnik poliwa do 1.4 baku schodzi i najwyraźniej nie przełącza lub nie przepompowuje z drugiej komory do pierwszej niedawno wymieniłem oringi na kruccach przelewu wtrysku oraz wezyki silnik 2.7cdi
juz o tej pompie sporo poczytałem. Zastanawia mnie tylko czemu z przelewów z wtrysków szlo paliwo z powietrzem. Nigdzie wycieku ropy ani nieszczelności nie widać i tak sie zastanawiam czy pompa wstępna może mieć z tym zwiazek
Jak Ci kopci na czarno to masz za dużo paliwa a za mało powietrza, sprawdź stan turbosprężarki, przy okazji czujnik ciśnienia i wężyki skoro twierdzisz że dolot szczelny. Jakbyś demontował turbosprężarkę to zwróć uwagę na przewód odprowadzania oleju bo widziałem, że czasem pęka ale wtedy miałbyś spory wyciek lecz sprawdzić nie zaszkodzi.
No i znalazłem z tłoka rozdzielacza wydostaje się paliwo prosto do kolektora dolotowego ,wyciek rośnie w miare nagrzewania się korpusu i stąd załócenia w pracy silnika.
Problem rozwiązany, winne były wtryski, które "lały" i generowały mi błąd. Szybki test i wymiana pomogły :) Dodam jeszcze, że mieliśmy Actrosa, który nie miał żadnych błędów w systemie, ale ne miał też kompletnie mocy. W tym przypadku problemem była zbyt mała dawka maksymalna wtryskiwanego paliwa. Tutaj również wymiana wtrysków pomogła. Temat zamykam,...
Kwantor. I nadal kolega będzie w punkcie wyjścia. Nie będzie wiedział czy sprężarka, czy cylinder silnika. :( Jak odłączy przewód sprężarki i ciśnienie równie szybko wzrośnie to będzie miał wskazówkę, że ma szukać w silniku. A wtedy wtryski won i dobre ciśnienie powietrza do cylindrów po kolei, na zamkniętych zaworach. Autor nic nie wspomniał o badaniu...
Witam, silnik OM364 609D 89r. Panowie, potrzebuję momentu dokręcenia zaworów i wartość luzu na zaworach oraz wszystkich przydatnych informacji związanych z wykręceniem wtrysków i pompy (regeneracja). Ciśnienie cylindrów mieści się w przedziale 16 bar. Przyczyną brak mocy. Na obecną chwilę znalezione dwa mankamenty: niedokręcony wtrysk, wyciek na przewodzie...
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
Witam, tym razem potrzebuje pomocy bardziej doświadczonych. Mianowicie po wymianie wtrysku już nie dalo się go odpalić, więc wymieniłem filtr bo był stary a zauważyłem na przewodach że ciągnie z niego powietrze, ale nic to nie pomogło po za tym że już powietrze nie szło z niego, sprawdziłem przewody idąc od zbiornika ale nic nie zauważyłem, więc założyłem...
Pocący się wtrysk jak dla mnie oznaczał by też zapowietrzanie się układu. Masz ciężki rozruch bo dostaje się powietrze do wtrysku. Tak bym sobie to tłumaczył. Wymień uszczelniacze i zobaczysz co będzie się działo. Spróbuj odpowietrzyć sobie wtryski. TO nie jest trudne. Odpalasz silnik - nagrzewasz - i na pracującym silniku odpowietrzasz po kolei całość!...
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Jak w temacie. Zimny pali na dotyk ale ma obroty w okolicach 500 dopóki nie złapie temperatury. Po nagrzaniu chodzi ok ale po zgaszeniu ciężko odpala (dpenięcie gazu pomaga). Odpalam tylko na benzynie bo w przełączniku lpg nie ma pozycji sam gaz. W aucie wymieniłem: - przewody WN Janmor proline lpg/cng - świece Bosch super 1 elektroda - kopułka Beru...
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z samochodem a konkretnie z autobusem marki Mercedes Vario 815 d. Chodzi o to że zaświeca się kontrolka EDC i w tym samym momencie traci nie znacznie moc. Jak jadę po prostej lub z górki nic się nie dzieje a jak zobaczy trochę górki to się zaświeca EDC i odczycie jest jak by trochę go zmulało. Sprawdzałem filtry,olej,pompa...
YAD31 poluzuj przewody na wtryskach i kręć aż pokaże się paliwo. Dokręć przewody i odpal. Czasami może być tak że elektronika wyczuwa błąd i nie poda paliwa, wtedy trzeba przekręcać kluczyk na rozruch, nie czekając aż zgaśnie lampka świec. Ja mam też problem w c220 z 1997 roku, pompa oczywiście Lucas, przebieg 400 tyś. km. Auto zawsze musiało być zapalane...
witam po dłuższej przerwie - problem nadal nie rozwiązany przeczytałem mase topiców na różnych forach lecz żaden nie rozwiązał mojego problemu. Dokładnie rzecz biorąc sprawa ma się tak: wszystkie czujniki temperatury są ok (żeby była jasność jest to wtrysk KE-Jetronic). Czujnik temp. to dwa termistory w jednej obudowie - jednen z nich podpięty jest...
Dzięki za zainteresowanie. wygląda jakby próbował regenerować. co pokazuje DAS w parametrach DPF ? jaka dawka wtedy kiedy tak dymi ? jaka historia choroby (czy było ok, czy auto kupione z usterką) ? DPF po wymuszonym czyszczeniu i z tego co mi wiadomo nie załącza trybu. Historia? No cóż, jak zwykle nie znana, nowy nabytek, auto przejechało na kołach...
witam, zakładam nowy temat gdyż stary "mercedes W124 230E - złącze diagnostyczne" mija się z celem - sorry że robię bałagan ale już ręce rokładam nad mieciorem :cry: Problem: auto (W124 230E 88') ciężko zapala jak jest zimne tzn temp powietrza<5st. C Jak już załapie to potelepie trochę do częściowego rozgrzania. Potem już chodzi jak należy i nie...
Bry! Piszę bo przy wrocławskich wymieniaczach części to ja wymiękam. Kupiłem sobie super zadbane W211 E320 CDI w październiku. Było super, wersja awangarde z wstawkami z AMG wygląda i sprawowała się doskonale aż do ubiegłego miesiąca. Dopatrzyłem się wycieku spod chłodniczki oleju (ponoć klasyk) oraz spod uszczelki za EGRem na kolektorze ssącym. W tym...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Nie masz wyjścia.Nie da się ukryć iż Zetor 5211 jest lepszy i bardziej niezawodny.Przede wszystkim brak wycieków oleju.Mój sąsiad posiada zetora to traktował go jak Mercedesa tylko sprawdzał stan oleju i tankował paliwo.Do wtrysków dopiero zaglądał po 15 latach gdyż wcześniej nie było potrzeby.Jakość materiału z jakiego jest wykonany nie budzi zastżeżeń.Wybór...
Witam. Czy ktoś spotkał się już z takimi objawami? Silnik 2,2D z pompą Lucas siedzi w C klasie 1994 rok. Objawy są następujące.: Auto pali na dotyk. W czasie dnia wszystko gra, żadnych problemów. Rok czasu nic nie padło i auto działa. Jednak... Każdego ranka lub po dłuższym postoju, kiedy odpalam (pali na dotyk) auto pracuje równo przez ok 15-20 sekund,...
Należy równiez pamietać że nie wszystkie silniki Diesla posiadają pompkę paliwową i nie może zabraknąć ropki ponieważ.... zapowietrzy nam się silnik i nim póżniej pompa wyciagnie paliwo z baku to cały silnik pracuje na "sucho" zuzywają się wtedy pompa końcówki wtrysków i przede wszystkim cylindry pierścienie i tłoki... Ale to już bardzo rzadko się...
Filtr paliwa jest przed "opakowaniem" na filtr powietrza. Kapnąłem się po naklejce :-) Udało się. Mesio śmiga aż miło. Cała operacja trwała dosłownie 5min. A co zrobiłem?? 1. dotankowałem 10L oleju napędowego 2. poluzowałem dekielek filtra paliwa i dolałem strzykawką do pełna i dokręciłem 3. poluzowałem przewód doprowadzający paliwo do pompy 4. pokręciłem...
Witam, mam wielki problem w Mercedesie 1996 rok z pompą Lucas EPIC 1, z długim kablem, w silniku OM 604.910, w C 220 Diesel, wycieka paliwo na głównej uszczelce. Wiem, że trzeba uszczelniać, ale KTS 540 pokazuje błąd: P1224 - Mech.dawkowania/pompa wtrysk. Zakłócenie działania. To mi nic nie mówi. Znalazłem, że P1224 to THROTTLE/PEDAL POSITION SENSOR...
wyciek wtrysku mercedes wtrysku wyciek paliwa wtrysku
prędkość nagrywania magnetofon szpulowy lenovo throttling kymco skuter
tester akumulatorow tester akumulatorow
Zabezpieczenie elektroniki pieca ekogroszek przed uszkodzeniem UPS do agregatu Powermate WX 3200 - jak wybrać?