Szczególnie tych wkręconych jakieś 10 lat do tyłu w fabryce :)
Wiertło 6.5mm i później zrób gwint na ósemkę. Tam nie ma żadnego problemu, jak się komuś chce. Jeśli sam nie potrafisz - patrz post wyżej ;).
Jest taka możliwość że po prostu silnik rozrusznika jest po prostu zużyty lub spalony. Aby go odkręcić (śruby imbusowe), by mieć dojście do jednej śruby trzeba odkręcić wydech, dojście do drugiej śruby jest przez otwór w karterach w obrębie alternatora (nie pamiętam czy trzeba odkręcać stator).
Hello Jak radzicie sobie z zapieczonymi śrubami przy wydechu cztero-suwa. 4 gary, 8 śrub, jedna zerwana - wystaje około 1,5cm gwintu - brak już łba śruby. Dospawanie nakrętki ( ukręca się na spawie) nie pomaga, grzanie wokół śruby - bez samej śruby oraz odkręcanie z dospawaną nakrętką - nie pomaga. Brakuje pomysłu - kończy się powoli gwint.
Głośna praca silnika 2T, dzisiaj jeszcze bardziej zaczął głośno chodzić po deszczu. A jak sprawdzałem, czy się nie odkręcił wydech, to nie śruby wyglądają na spieczone.
Sprawdzam katalogi i nie znajduję tej części. Możliwe że coś zakładali bez wykazu jak w Punto 2 dwa tłumiki w wydechu (przez 6 miesięcy ).
Przyspawaj kawałek szpilki i daj nakrętkę. Jedna czy więcej?
Człowieku, to wszystko jest do wymiany. Te - jak to nazywasz - wystające elementy były kiedyś śrubami, na które nakręcone były nakrętki. Całość wydechu do wymiany.
Wydech z kompletu czy dobrany z innego sprzętu? Śrubę mocującą rurę wydechu masz oryginalną?
Śruba KZFR - 100Nm, nakrętka koła wałka wydechu - 30Nm + 86°±16°, "pokrywka" śruby KZFR - 25Nm.
Czy może być zapchany wydech przez śrubę??? No wydech przez śrubę generalnie jest zatkany jak silnik jest w wodzie. Zazwyczaj to kolumna silnika robi za tłumik a jak silnik jest w wodzie to część tej przestrzeni jest zalana i spaliny muszą wypchnąć ten słup wody czyli jest pewne nadciśnienie na wydechu. Aby troche zapobiegać temu w kolumnie często...
Raczej przerdzewiało.Sprężyna jest na śrubie łączącej wydech i skoro ją znalazłeś to śruba się skończyła.
Z tego co pisujesz, to wygląda mi na źle wyregulowane koło faz rozrządu albo uszkodzona po stronie wydechu. (Ale warto jeszcze spróbować ustawić w ten sposób.) Przyjmuję że łańcuszek rozrządu jest nowy i masz oryginalne narzędzie do blokowania rozrządu. Co tutaj będziesz musiał ponownie ustawić na znakach i zastosować ponownie blokady rozrządu. Następnie...
A wydech nie jest zatkany? Miałem setki razy przypchane wydechy. Spróbuj poluzować na śrubach i sprawdzić.
Witam po przerwie, temat do zamknięcia bo autko jeździ jak dawniej. Naprawa co prawda po łepkach, jej koszt to nie całe sto zł, ale może do końca roku dojeździe. Oraz mieliście rację ze śrubami od wydechu, co prawda odkręciłem jeszcze kolektor od wydechu i tam musiałem jedną śrubę rozwiercać bo się ukręciła, ale ku mojemu zdziwieniu, te w głowicy od...
Witam serdecznie, skuter Peugeot Speedfight 2 z 2008 roku. Urwałem śrubę od wydechu przy wlocie. Aby ją rozwiercić, musiałem wyjąć cylinder. Śrubę ogarnąłem, założyłem nowe uszczelki, złożyłem, ale nie chce mi odpalić. Co może być? Pozdrawiam.
Nie, zostaw tak jak jest. Po to dajesz śrubę z podkładkami. Ważne - nakrętka ma być od strony wydechu.
Wydech zatkany.Poluzuj śruby na łączeniu kolektor wydechowy rura i zobacz czy sie wkręca wtedy na obroty
Regulujemy 1 cylinder- na czwartym mijanka czyli wydech się zamyka ssący się zaczyna otwierać popuszczamy śrubę regulacyjną tak żeby między laską a dźwigienką był luz.Następnie dokręcamy śrubę regulacyjną aby luz był zerowy i przykręcamy 1 obrót.Analogicznie ustawiamy resztę 1 patrzymy na 4 , 3 na 2, 4 na1 , 2 na 3.
Tak, śruby są dokręcone, od strony wydechu za dużo nie widać, ale tłok wydaje się w porządku. Nie wiem, co dalej przy nim zrobić...
A co do wałków, to mają nacięcia z tyłu, które mają być ustawione równolegle do górnej płaszczyzny głowicy, wał, GMP oznaczony 0 ma być widoczny w okienku w skrzyni po lewej stronie (pod wydechem), pompę blokuje się śrubą fi 6mm, ewentualna korekta za pomocą VAG i imbusa6 na lewym kole rozrządu
W silniku niema możliwości regulacji zaworów. Jedyna metoda zmniejszenia luzu to, frezowanie gniazda a zwiększenia to szlifowanie trzonka zaworu. Luz zaworowy, wdechowy 0,13-0,18 mm, wydech 0,23-0,28 mm. Momenty dokręcania, śruby korbowodu 21 Nm, skrzyni korbowej 16 Nm, głowica 19 Nm. Możesz zrobić zdjęcie tego gaźnika, były montowane różne i różny...
Jak śruba jest klejona to z reguły klejem odkręcalnym i nie trzeba nic grzać. Bardzo czesto do wymiary rozrządu trzeba odkręcać łapę silnika i manewrować nim góra dół czy na boki także tego nie ma się co bać. Musisz zrobić miejsce i użyć mocniejszego klucza i pójdzie, uważaj tylko żeby nie powiesić silnika na półosiach, wężach wodnych czy wydechu bo...
Jest to możliwe , ale jeśli nie czujesz się na siłach to lepiej to komuś zlecić . Jest ryzyko że pourywasz śruby z wydechu , a czujnik musisz wypchnąć płaskim śrubokrętem opartym o impulsator (tylko z czuciem) . O wybijaniu nie ma mowy bez demontażu wału .
Luzy zaworowe przy zimnym silniku, wartości regulacyjne: Dolot.....0,2 mm Wydech.....0,5 mm Wydech, VEB.....1,60 +0,1 /–0,05 mm Pompo-wtryskiwacze po nr podwozia: 3-4 ścianki śruby. A tak z ciekawości ile ma przelatane ???
Samochód to honda civic crx z 90 roku klijent miał bliskie spotkanie studzienki z wydechem (obnizone zawieszenie) i wyrwało z głowicy szpilki od kolektrora i cały wydech pogięty, rozwiercanie głowicy nowe śruby, wydech zrobiony i teraz moje dwa pytania czy mogło ruszyć głowice bo olej poleciał do płyny a płyn jest w oleju ogólnie wszędzie jest maź i...
Da się to zrobić bez demontażu tej osłony Podstawa to odblokować napinacz żeby można było go cofnąć. W jego okolicy jest śruba/zaślepka. Po jej demontażu jest dostęp gdzie wtyka się cienki drucik który odblokuje napinacz.Wtedy kręcisz górnymi wałkami w prawo a płoza się cofa wpychając napinacz. Z tego co pamiętam wyżej jest śruba - chyba ta o której...
To może nie wystarczyć, możesz mieć zużyte gładzie cylindrów, zmierzyć owalizację też by się przydało ewentualnie szlif i nadwymiar tłoki + pierścienie przy czym finansowo to bez sensu. Przede wszystkim należy ustalić co "zachorowało" a potem leczyć. ps. I żadnego kleju do śrub głowicy!!! pozdr
Ssący - 0,20-0.30 Wydech - 0,45-0,55 1) Śruby wewnętrzne - 55 plus minus 5 Nm 2) Śruby żewnętrzne - 35 plus minus 5 Nm 3) Wszystkie śruby - 90 plus minus 5 stopni 4) Wszystkie śruby - 90 plus minus 5 stopni http://obrazki.elektroda.pl/2094101700_1...
poluzuj wdech za kolektorem i sprawdz czy jest lepiej.Ew jak masz półautomat a śruby wydechu są zgnite i istnieje ryzyko urwania to wywierc otwór "diagnostyczny" fi 12 wiertarką w rurze za katem który pózniej zaspawasz sobie.
Wyreguluj obroty śrubą przepustnicy mieszczącą się zaraz za dźwignią przepustnicy :) Tam jest nakrętka 7 oraz imbus 2.5... Jednym słowem zmęczenie materiału. Jak będziesz ustawiał to parę razy przepustnicą dodaj gazu i popuść. Najlepiej sprawdzaj do takiego momentu, żeby nie było martwego punktu tzn jak przekręcisz przepustnicę to ma od razu nastąpić...
Wymieniałem u siebie w golfie gti, dwie najkrótsze jakie uda się kupić (10cm) Φ45mm, trzeba uciąć dolną blachę i spawać bezpośrednio do rur, nowa dwururka bosal-a z tym łącznikiem kosztuje chyba z 800 zł O ile mówimy o tym samym, uszczelka do kolektora wydechowego na 6 śrub M10 wielkości połowy kartki A4
Wydech w niczym nie przeszkadza.Wystarczy odkręcić jedną śrubę od wspornika wydechu.Ściągałem kilkanaście razy w tym modelu.
Nic nie zrobisz żeby ocalić stare śruby.
A gdyby ten koleś tego nie widział, to co, zrobiłbyś mu za darmo czy jednak poinformował, że są sparciałe węże i musiałeś wymienić = wsiąść pieniądze? Bo całkiem za darmo to się raczej tego nie robi. Widziałeś wąż od odmy? maksymalnie pół metra węża 20mm. Za co tu brać pieniądze, jak takie kawałki plątają się w każdym warsztacie? A jak się rozbierze...
Dziwne, aby "wydmuchało" pod kolektorem - ale? Aby dostać się do niej - to trzeba rozbebeszyć cały bok zespołu (dwa wiadra śrub). Najprędzej "padła" siatka na wydechu.
Kolego A mógł byś napisać jakie te luzy ustawić ssący i wydech bo u mnie z tym angielskim kiepsko jak możesz oczywiście
Może cieknie po śrubach mocujących kolektor wydechowy. Jeżeli mają wżery to wymień na nowe
No i tu niespodzianka, znam to auto równie dobrze co kolega, i nie trzeba nic przesuwać do przodu, silnika nie ruszamy. Odkręcamy sanki, od sanek odkręcamy magiel, półosie zostają, wyciągamy przy okazji wahacze L i P, i mamy piękne dojście od spodu jak i z góry do odkręcenia śrub. Wyciągamy osłony katalizatora, potem samego kata wyciągamy, odkręcając...
Witam, problem mam z WSK 125. Nie wchodzi na obroty, pali bez problemu. Na wolnych obrotach chodzi. Po wykręceniu śruby w gaźniku od powietrza zbiera się idealnie, ale po pewnym czasie zalewa gaźnik. Czyszczony zapłon, wydech - próbowałem chyba wszystkiego. Może macie jakieś inne pomysły? Z góry dziękuję.
Sprawdź na "gwizdkach" czy uszczelka pod głowicą nie poszła. "Gwizdki" to są takie dwie śruby z otworami w głowicy pod kolankami od wydechu (o ile dobrze pamiętam) Najpierw zlokalizuj te śruby z dziurkami (inna nazwa to śruba dekompresyjna) następnie odpal malca i ostrożnie sprawdź czy przez otwór z którejś ze śrub nie dmucha powietrze. Jeżeli będziesz...
Luzy : ssący 0.15 wydech 0.2 Podają różnie te luzy, ale te są optymalne dla każdego typu silnika ko-siarkowego. Momenty dokręcenia śrub, he he. Miska około 12 NM, głowica 18 Nm, korbowód 10Nm. Te dane z książki serwisowej są tak śmieszne że nikt ich nie stosuje, kręć z wyczuciem i będzie git. Dodano po 2 Kolejność dokręcania głowicy, zaczynasz od środka,...
witam , a więc wyżej jak w temacie opisywałem, czujnik od intercoolera nie pomógł, silnik w tryb awaryjny przy 130km/h, wyjście ponowna próba rozkręcenia turbo lub zakup nowej...macie może jakieś sposoby rozebrania turbo, nie idzie jej rozebrac po stronie wylotu do wydechu zapieczony pierścień, śruby poszły
Jeśli przy pociąganiu linką rozrusznika nie słychać nietypowych dźwięków (chrobotania) lub nadmiernego oporu albo jego zupełnego braku (uszkodzone pierścienie na tłoku) to: Założyć nowe wężyki i filtr paliwa. Sprawdzić twardość uszczelki zbiornika paliwa przez którą przechodzą wężyki bo często twardnieje i się kruszy, a same wężyki na przejściu przez...
Czy przed zdarzeniem kosa pracowała poprawnie, w jakich warunkach, czy zjawisko wystąpiło nagle czy po czasie? To pierwsze uruchomienie w tym sezonie (kosa po zimie)? Opisz dokładniej. Mieszanka paliwa właściwa (paliwo świeże)? Zbiornik paliwa czysty? Filtr powietrza czysty? Filtr paliwa dobry? Odpowietrznik drożny? Świeca sprawna (jaki ma kolor po...
Najlepiej będzie odkręcić tłumik końcowy i zobaczyć czy jest drożny, w warunkach domowych to można zrobić. Bierzesz podnośnik i podnosisz tył auta i odkręcasz dwie śruby.
A możecie doradzić odnośnie dostępu do kolektorów z tyłu głowicy? Kolektory odkręcić na samochodzie jest gorzej jak napisał: No jest zły znaczy h...... Odkręć rurę wydechową od turbiny jest bodajże na trzech śrubach,i wyciągaj głowicę z kolektorami i turbiną.Odkręć sobie dolny wspornik(łącznik) od silnika i sanek.
Zabity wydech tak wygląda , poluzuj przy kolektorze śruby lub wykręć pierwszą sondę i zobacz czy wtedy będzie sie wkręcał.
Wydaje mi się że katalizator w 700 z aisanem łatwo jest zniszczyć katalizator przez nie sprawny gaźnik. Wykręć śrubę z wydechu przed katalizatorem i spróbuj się przejechać. Co do przewodów WN to nowe kupiłem i były uwalone auto gasło paliło 10l/100km i nierówno pracowało.
Po odkręceniu śruby na środku magneta od wału korbowego pokręciłem trochę wałem i przykręceniu śruby silnik odpalił, ale nie wkręcał się tak, jak powinien, i strzelał z wydechu.
Nie wiadomo co z tą głowicą nikt nie widział nikt nie powie ,żeby gołym okiem zobaczyć pęknięcia to gość ma rentgen albo wali w h.A jeżeli już widać faktycznie pęknięcia zależy oczywiście gdzie idzie zrobić to, są niby magicy co to spawają i to trzyma ale mówię zależy gdzie pęknięta ,nie wiem ile za to biorą ceny są zróżnicowane. Jeżeli chodzi o samą...
A czy można zdemontować i zamontować miskę w tym aucie z nowym uszczelnieniem bez odkręcania wydechu?
Czujnik położenia wału Jeep Grand Cherokee 1996r 5.2 V8 automat. Czujnik umieszczony po lewej stronie na skrzyni biegów (stojąc od przodu silnika) w takim miejscu że trzeba nawet skrzynię lekko opuszczać, a śruby na klucz imbus 6 pionowo u góry między kolektorem i wydechem, do tego przeszkadzająca ściana grodziowa i wiązki kabli miodzio....
Skoro kupiłem nowy komplet wydechu, który w zasadzie jest mocowany dwiema śrubami do kolektora wydechowego, a reszta wisi na gumowych wieszakach, to do czego się tu przyczepić?
Moje domniemanie -- BP i LPG jest oparte na mapach jakby w trybie awaryjnym czy cuś takiego, aczkolwiek czytając wątek na temat sondlambady takowej w swoim aucie nie zidentyfikowałem chyba że umieścili ją na wydechu pod podłogą. Lambda jest na wydechu, już pod spodem. W rocznikach '99 i starszych potrafi przerdzewieć wydech dokoła sondy i śruby ją...
Golf 4 1.9 TDI 90 km zamiana na 110 km - Witam panowie, potrzebuję się dowiedzieć, czego mi brakuje do szczęścia, aby wykonać pełnego swapa z 90 km, jaki był w aucie, na 110 km. Sprawa wygląda tak, że poprzedni silnik się zepsuł, urwało się mocowanie i został wsadzony 110 km, lecz został wsadzony ze starym turbo, ponieważ wydech miał 4 dziury, a nie...
Jest to sprężarka chłodnicza, podobna do SAF, jeśli jest tam odpowiedni rozstaw śrub na kolektorach jak w polskich sprężarkach, to mam do nich gwintowane przejściówki z uszczelkami (na dolot i na wydech). Być może trzeba zaślepić odpowietrzenie połączone z dolotem, bo będzie pluć olejem. Ile jest tam atm na tabliczce?
Kolego miałem też takie trudne przypadki, ale do zdjęcia piasty z wału silnika mocującej nóż trzeba się wcześniej przygotować. Zwykle przygotowuję dobry-silny ściągacz, "psikam" płynem WD - 40 na oś silnika, nawiercam w oryginalnej śrubie mocującej nóż wiertłem np. 5-tką otwór, w którym kręcić się będzie śruba ściągacza np. w kropli oleju. Następnie...
To żart? Kolego To teraz na poważnie- Odkręcasz śrubę w bloku i blokujesz wał, wyciągasz zaślepki wałków i montujesz blokadę wałków, jak pasuje to jest ok, jak nie pasuje to rozrząd przestawiony-teraz zadowolony?
Ja zacząłbym od sprawdzenia tego, czy wydech jest solidnie dokręcony - być może gdzieś puściły śruby i jest taki dźwięk? Wydech to jeden wielki spaw, odleciał poprzednikowi przy szlifie, jest szczelno. Filtr oleju dobrze dokręcony? Głupie pytanie, ale lepiej je zadać Mechanicy raczej się nie mylą, ale sprawdzę. Masz możliwość nagrania tego dźwięku?...
Bo takie objawy może dawać za bardzo wkręcona śruba zderzaka sztangi. Wtedy przymyka za bardzo kierownice i dławi wydech zamiast rozpędzać turbo.
Z wyciaganiem alternatora w tym modelu też nie ma jakiegoś specjalnego problemu - na spokojnie do około godziny roboty. Pierwszy raz najgorszy jest, zwłaszcza odkręcić te dwie śruby obok osłony termicznej wydechu - a wystarczy je lekko zluzować dosłownie (płaski klucz 16mm, cienki dość), ale to już po demontażu się człowiek tego dowie😉. W razie wymiany...
ARL plus chlodzenie oleum bo sprezarke szlag trafi przy gnieceniu... okolice 170 PS i na wiecej bym nie liczyl ... poza tym krótka skrzynia ARL ma inne mocowanie do wydechu bo na 3 śruby a mój BKC ma na obejme flansze do wydechu musisz przerobic ... Dodano po 5 Witam, mam paska 1,9 131km po modyfikacji softu. Możecie coś powiedzieć na temat tej mapy?...
Sprawdź najpierw czy nie są poluźnione 3 śruby (na dole tuż za osłoną termiczną) i nie wydmuchało uszczelki między kołnierzem katalizatora a rurą wydechową, jak również mocowanie samej rury wydechowej. Sam katalizator do kolektora jest przykręcony na 5 śrub (niżej do wydechu na trzy), więc niemożliwe aby urwał się. Odgłosy mogą pochodzić z przepalonego...
Zdjęcie głowicy zdecydowanie ułatwiłoby sprawę, zwłaszcza że dostęp nie jest zbyt wygodny, a wiercić "z ręki" w twardym (no powiedzmy) materiale to spora sztuka. To dość częsta usterka, niemniej zazwyczaj urywa się szpilka przy wydechu.
Kobaltowe gryzie urwane szpilki wydechu bmw twarde jak ch... sam wierciłem. Ale może tak być.
Cześć. Co do modów to w zasadzie standard czyli: wydech pompa paliwa śruby głowicy i korb i oczywiście inny program Myślałem o tej listwie ale gdzieś znalazłem w opisie max 40kw na wtrysk a to chyba troszeczkę mało, ale nie jestem w tych sprawach specjalistą. Samochód aktualnie ma AEM EMS więc teoretycznie nawet on ogarnie te wtryski bez dodatkowego...
Dziś sprawdziłem. Luzy na zaworze ssącym 0.2mm, a na wydechu 0,28. Poprawiłem też szczelinę na cewce na 0,3mm. Próbowałem odpalić bez tłumika i filtra. Odpalił dopiero po przytkaniu dojścia powietrza (czy to normalne) i znów widoczny ogień z wydechu. Ustaw śrubę regulacyjną, pod gaźnikiem, na 1 obrót, rozgrzej silnik, i spróbuj regulacji. Silnik odpala...
Zablokuj wał. Załóż pasek na wał rolkę i na koło wałka wydechu (bez blokady na znaczk). Naciągnij delikatnie i za śrubę wałka zeby weszła blokada. Załóż analogicznie na koło ssącego i zablokuj. Załóż na resztę i napnij. Wyjmij blokady zrób dwa obroty wałem. Zablokuj wał i sprawdź czy blokady wałków pasują. Tylko przy blokowaniu wału jak nie trafisz...
Przejedz się mazda CX 5 2.5 z napędem na jedna os. Zobacz czy miejsca wystarczająco piszesz o 5 osobach, w bagażniku masz podnoszona podloge jest dość sporo miejsca. Polift dużo ładniejszy. Jeżeli spodoba Ci się uderz w temat z USA sam tak robie. Licznik jest w km i milach. Nie ma problemu. Sorry bym zapomniał jest w mazdie jeszcze jeden problem w każdej...
Możliwe, że na jednej klapce wewnatrz zebrał się nagar i nie może jej domknac siłownik lub uszkodzenie oski. Według mnie należy to wykluczyć - aby to sprawdzić nie musisz nic wymieniać tylko kilka śrub. Sprawdź także, elasstyczny łącznik wydechu czy nie jest pęknięty
Tak żeby główka (śruba regulacyjna) naciskała idealnie w osi trzonka zaworu.
Nie ja nie jestem zwolennikiem silikonu,tam połączenia przewodu są na śruby i podkładki aluminiowe
Na początek sprawdź czy tłoczek ssania zamyka się szczelnie (gumka na tłoczku ssania). Rozumiem że przepustnica podniesiona na maksa (duża szczelina pod przepustnicą). Jeśli można wykluczyć wadę gaźnika, to pozostaje kwestia stanu tłoka z cylindrem, szczelności komory korbowej, drożności wydechu, kąta wyprzedzenia zapłonu.
Półosie zakłada się od Zaporożca po uprzednim przerobieniu kosza dyferencjału. Zabieraki spawa się na stałe,a na przeguby toczy tujeję ztalową bo rozrywa. Można też założyć modyfikowane półosie z przednionapedówki ,pod waruniem ze masz mały rozstaw śrub w piaście. Skrzynię można przerobić na 5 biegów,są do tego przystawki . ""
W końcu którą uszczelkę chcesz wymienić? Silnik-kolektor, czy kolektor-wydech? chce wymienić kolektor wydech. myślałem że puszcza kolektor silnik dlatego też kupiłem ale śruby są okropne i dostęp też nie najlepszy. nie dysponuje profesjonalnymi narzędziami (rekawicami się prosze nie sugerować:P to po to aby rak nie poobijać w razie w :D) wymienie kolektor...
Muszę wkręcić identyczną, ale dłuższą śrubę. A to ciekawe w związku z wcześniejszymi oświadczeniami. Jeśli ja potrafię rozumieć to potrzebna będzie śruba dłuższa a nie taka sama. i porównuję próbując wkręcać nakrętki Nakrętki raczej nakręca się. Bez przesady żeby nie można znaleźć śruby to trzeba się starać. Może wybierz się do ASMETu na Alejach Jerozolimskich...
Na sam początek proponuje wykręcić śrubę obok sondy i zobaczyć czy po jej wykręceniu auto zapala i normalnie wchodzi na obroty. Ostre danie w gaz mogło cos przytkać w wydechu. Tak wg mnie wynika z opisu zachowania silnika. Dalej bym szukał co mogłeś zrobić przy wymianie uszczelki np. przycięcie jakiegoś przewodu itp. A co do zaparcia zaworów to wymieniając...
NO tylko że w tym maluchu zapłon jest elektroniczny i nie reguluje się go. Jak zrobić mieszankę uboższą? Wkręcić śrubę składu mieszanki czy wykrecić?
Witajcie. Piszę z prośbą o poradę w wyeliminowaniu błędu podczas jazdy ''Bogaty wydech'' na gazie. Check zapala się najczęściej w trasie, nawet kilka razy na odcinku 15km. Po podpięciu komputera jest to błąd P0170 ''Bogaty wydech". Mam zamontowany parownik BRC TECNO 100 kW. Instalacja na tzw 'śrubę' czyli bodajże I gen. Wyczytałem że od regulacji mieszanki...
Nie ujawnię wszystkich inf. odnośnie projektowania głowicy, myślę że to zrozumiecie. W124 2.5 pod te obroty 4cm dolot, 2.5-3cm wydech będą ok, mógłbyś podać rozstaw śrub mocowania głowicy (wystarczą zewnętrzne) DJ ANNUS Też uważam że nie jest to dobry pomysł, jeśli nie będziesz z niego zadowolony to i tak będzie drogo, obawiam się że zadowolenie z tej...
Moment dokręcania śrub głowicy to 16 Nm. Luzy zaworowe: - ssanie 0,13 - 0,18 mm, - wydech 0,18 - 0,23 mm.
Myślałem że strzały w wydech są przez zbyt bogatą mieszankę (paliwo nie spala się w komorze spalania do końca, reszta dopala się w wydechu). Czyli już mam dwa punkty do sprawdzenia: przywrócenie pływaka do poprzedniego stanu oraz ta uszczelka przy śrubie regulacji mieszanki. Kompresja myślę że jest bo czasami jak odpali to pracuje dobrze i z wydechu...
odkręcałeś wydech za turbo w celu wyeliminowania zapchanego katalizatora? Wystarczy śruby poluzować tak by szczelina była ok 1cm i jazda próbna.
Z braku wspomnianej śruby składu mieszanki wspomagam się dźwignią ssania i jej odpowiednie ustawienie na tzw. czuja poprawia pracę silnika, ale przecież ona do tego nie ma służyć. Wymiana gaźnika to dobry pomysł. Nie jest zbyt drogi a z tego co widziałem posiada regulacje składu mieszanki. Zanim go jednak wymienię faktycznie sprawdzę od strony wydechu...
https://obrazki.elektroda.pl/8833866900_... to jest śruba do regulacji cewki tak jak pisałem wcześniej za duzo paliwa śruba wykrecona jest klekotanie śruba wkrecona za mało paliwa jest biały dym musisz po próbować z tymi cewkami i wybrać złoty środek cały nowy uklad paliwowy jest zaprojektowany do nowego silnika a u ciebie pewnie z...
Nie napisałeś o silniku nic więcej, to masz do VTi :D http://obrazki.elektroda.pl/2428824500_1... Ustawianie faz rozrządu: Włożyć trzpień blokujący koła zamachowego Fig.19431.1. Zamontować narzędzie do ustawiania wałka rozrządu, strona wydechu Fig.19431.2. Zamontować narzędzie do ustawiania wałka rozrządu, strona ssania Fig.19431.3. Ustawienie...
otwory na śruby blokad maja mieć 7 mmm. jak maja wiecej to znaczy ze blokady do niczego. mozna probowac sie ratowac . po dokreceniu wydechu wyjac blokade z niego i na zalozonej blokadzie na ssacym i nie dokreconej srubie minimalnie przesunac wal do przodu. a jesli nie poprawi sie praca silnika to do tylu
Jeśli długo nie było tam nic ruszane to zaskoczyć cie mogą nakrętki od wydechu- przy turbinie- bo trzeba go zdjąć a często się urywaja lub jak nie nalozysz zbyt dobrze klucza to drugiej szansy nie będzie. Pamiętaj o zdemontowaniu wentylatora bo po opuszczeniu skrzyni silnik zostaje na dwóch poduszkach i kładzie się zwykle w dół strona sprzęgła i wentylator...
Temat się rozwinął. :) Wracając do problemu to jeśli nowe otwory zostały nagwintowane wykańczakiem ( gwintowniki dzielimy na: zdzierak, pośredni i wykańczak). To niewiele można już zrobić. Kleje anaerobowe nie pomogą nawet te najdroższe bo gwint będzie zbyt luźny. Ja praktykowałem 2 rodzaje w takim wypadku jak ma autor. 1 - wkręcanie śrub bez gwintowania...
Wiem, takich tematów było wiele. Być może ja jestem ograniczony ale żaden dla mnie nie wyczerpuje tematu. Zastosowanie jak w typowym warsztacie mechaniki samochodowej. Praca ciągła raczej nie, ot wydech połatać, nakrętkę do urwanej śruby przyglucić. Jak ktoś się uprze, że akurat u mnie to i jakieś blachy. Szczególnie interesuje mnie o co chodzi z cyklem...
Opis nie pasuje do mojego modelu. Jest tylko jedno zabezpieczenie sworznia tłoka i ma wchodzić od górnej części tłoka przy normalnym położeniu silnika. Na tłoku jest strzałka ale w osi poziomej (dolot/wydech). Strzałka przeważnie miała wskazywać wydech. A co do ułożenia korbowodu to główki śrub skierowałem na wałek rozrządu. Teraz pytanie czy wszystko...
Rozkręciłem otwór wiertłem 4,8 i potem nagwintowałem i jest ok , śruba m6 dała się wkręcić i będzie trzymać. Dziękuje za porady.
Lepiej mieć otwór w śrubie wykonany na przelot śruby, albo przynajmniej głęboki, bo w razie ukręcenia bita można urwaną końcówkę przebić wybijakiem głębiej i zaatakować śrubę o numer większym Torxem. Dzięki za podpowiedź. Na wylot przewiercał raczej nie będę bo jednak to głowica. :) Nie wiem ile tam jest miejsca i wole nie ryzykować. W ostateczności...
Sportowy wydech to pomyłka jeśli zamierzasz jeździć po ulicy (a nie tylko po zamkniętym torze). Niekoniecznie uzyskasz coś takim wydechem. Musisz wydech odpowiednio dobrać do samochodu a nie po prostu wstawić sobie jakieś głośne rury. Jak wydech za dużo 'przepuszcza' to samochód traci na momencie obrotowym przy niskich obrotach. A na drogach publicznych...
Te zrzuty robiłem w czasie jazdy gdzieś po 30km ale obie sondy się tak wahały 0.1-0.81V mówisz że kat to szrot może zaplikuje mu środki z Liquid Moli znalazłem coś do czyszczenia katalizatora Dodano po 5 Po osiągnięciu odpowiedniej temp. napięcie stabilizuje się na około 0.6-0.8 volta. Jak tańczy jak na przedniej kat szrot. Wykluczając oczywiście wszystkie...
Kosa była już w 2 serwisie po pierwszym zatarciu, serwisant dokładnie nie wie, czemu to się stało Czy masz możliwość wykonania zdjęć tych uszkodzonych zestawów cylinder i tłok z pierwszej i drugiej awarii dla porównania i wstawienia ich tutaj? Czy zastosowano na pewno właściwą świecę (np. dano bez tłumika zamiast z tłumikiem; może dano jakąś chińską...
Wiem, ale tulejki w rozruszniku smaruję pomimo, ze są ze stopu samosmarującego,ponieważ dłużej wytrzymują (sam sprawdzałem), ale komu sie chce wyjmować rozrusznik w malcu, przecież to niezła gimnastyka,pomimo że to tylko parę śrub i zawsze można się poparzyć o wydech :) . Narazie
Witam. Mam Seata Leona 1.4 MPI 16V z 2011 r. Wymieniane były pierścienie tłokowe, bo kopcił dość mocno. Głowica była planowana, uszczelniacze zaworowe nowe. Zawory poddane docieraniu. Uszczelka pod głowicą nowa. Złożyłem wszystko do kupy, śruby podkręcałem: 40 Nm, 60 Nm i 2 x 90 stopni. Po odpaleniu, po jakimś czasie, z układu wydechowego pluje wodą...
Praktycznie zawsze szpilki są wkręcane. Jeśli coś jeszcze szpilki wystaje to pół biedy, bo zlać to odrdzewiaczem, ostukać (z głową!) młotkiem, złapać jakimiś morsami i próbować wykręcić. Gorzej jak się ukręciło "na gładko". Wtedy raczej nie ma siły - wiercić i gwintować. :/ Jeszcze ewentualnie można spróbować przyłożyć jakiś pręt i spróbować przyspawać,...
pierdzi wydech pierdzenie wydech zatkać wydech
krańcowe położenie rozmagnesować magnes wirnik prądnicy magnesami
Schemat podłączenia modułu Westfalia 506499 do gniazda przyczepki Cewka zapłonowa i przerywacz do kosiarki Sabo z magnetem