Dziękuje za odpowiedz. Wydech rura siedzi na sztywno , osłony też - szarpałem i nic nie stukało. Zawieszenie jest prościutkie- belka , amortyzator i sprężyna - żadnych łączników . Mocowanie amortyzatora też sprawdziłem, na dole śruba zwykła u góry śruba z nakrętką plus gumowe odboje. Odboje w dobrym stanie nie popękane. Nie mam już siły....może jeszcze...
Simson S51 Enduro elektronik, 50cm3. Po uruchomieniu które jest możliwe tylko na ssaniu mocno dymi i w ciągu 5-10 sekund mocno go zalewa, na wolnych obrotach wogóle nie pracuje .Cieknie z kolanka przy głowicy oraz połączeniach na rurze wydechowej . Po tych kilku sekundach świeca jest mocno mokra a po odkręceniu gaźnika widać ślady paliwa na łączeniu...
Sprawozdanie z pola walki: Wracam z tarczą! Po tym, jak odkręciła mi się śruba krzywki przerywacza i rozregulował się cały zapłon, nie byłem już w stanie "gnojka" odpalić. Gaźnik czyszczony parę razy, przerywacz ustawiony książkowo i nic. Paliwo dochodzi bo świeca mokra, iskra niby jest. Nawet nie kichnie. Przy rozregulowanym zapłonie chociaż w gaźnik...
Szczególnie tych wkręconych jakieś 10 lat do tyłu w fabryce :)
Raczej przerdzewiało.Sprężyna jest na śrubie łączącej wydech i skoro ją znalazłeś to śruba się skończyła.
Witajcie Przyjaciele. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Yamahy DT125. Kupiłem ją jako ,,do remontu'' z drugim silnikiem od TDR 125 podobno bliźniaczy silnik. Założyłem go do ramy i korzystając z okazji ultradźwiękowo umyłem gaźnik, przed samym złożeniem przedmuchałem go sprężonym powietrzem i złożyłem na tych częściach co był ponieważ nie zauważyłem...
Te zrzuty robiłem w czasie jazdy gdzieś po 30km ale obie sondy się tak wahały 0.1-0.81V mówisz że kat to szrot może zaplikuje mu środki z Liquid Moli znalazłem coś do czyszczenia katalizatora Dodano po 5 Po osiągnięciu odpowiedniej temp. napięcie stabilizuje się na około 0.6-0.8 volta. Jak tańczy jak na przedniej kat szrot. Wykluczając oczywiście wszystkie...
Bo takie objawy może dawać za bardzo wkręcona śruba zderzaka sztangi. Wtedy przymyka za bardzo kierownice i dławi wydech zamiast rozpędzać turbo.
Dziękuję za dokładne zdjęcia - to właśnie ta rurka i te kanały wodne. Wszystkie kanały przy uszczelce to raczej się nie zapchały, ale gdzieś po drodze mogą się łączyć. Rurka i okolica jest drożna - ładnie wchodzi sprężynka (taka jak od regulacji lusterek). Z boku, pod kołem rozrządu jest brok, zaślepka, która zasłania jakiś kanał wodny. Wygląda, że...
Ja i tak sprawdzilbym czy gdzieś śruby nie dostały luzu - na pewno to nie zaszkodzi, a może okazać się winowajcą - u mnie kiedyś poluzowała się śruba od pokrywy filtra powietrza i też wydawało to dziwne dźwięki. Skoro wydech spawany to raczej odpada możliwość brzęczenia "bebechów". Osobiście sklaniałbym się ku szukaniu jakiegoś obluzowanego elementu...
No to przyspieszalem mu zaplon kilka razy - az do 6,5 - 7mm przed 'ZZ' tloka i dopiero wtedy zaczal jezdzic 48 - 50 km/h i ani razu nie 'odkopnal pedalami' przy zapalaniu, ani nawet nie 'kichnal w gaznik' - czyli '7mm przed ZZ' jest w nim dobrze ustawione do benzyny '95 Okt'. - idealnie teraz chodzi i ma idealne wolne obroty. Chyba coś nie tak masz...
Poszukaj śruby o blisko dwukrotnie większym skoku, jeśli ta zetka to seria Bravo, to nie powinno być problemu. Ewentualnie śruba czterołopatowa (droga). Po dobraniu odpowiedniej śruby, obroty powinny wynosić od 2200-2600 rpm, płynąc w ślizgu, reszta obrotów służy do zabawy :D Wydech robiłeś mokry? Przy turbo, trzeba zwrócić uwagę na ciepło i jego odprowadzenie.
Odbija szarpak przy próbie rozruchu? Możliwe że ścięty klin - chociaż w tym modelu jest stalowy. Sprawdź luzy zaworowe, powinny być ustawione na ssący 0,15 wydech 0,2 mm. Wyreguluj linkę hamulca, tzn podciągnij ją przy silniku, powinna byś śruba z dwoma nakrętkami - możliwe że nie rozłącza wyłącznika zapłonu i jest brak iskry. Świeca mokra więc można...
Wiertło 6.5mm i później zrób gwint na ósemkę. Tam nie ma żadnego problemu, jak się komuś chce. Jeśli sam nie potrafisz - patrz post wyżej ;).
Sprawdzam katalogi i nie znajduję tej części. Możliwe że coś zakładali bez wykazu jak w Punto 2 dwa tłumiki w wydechu (przez 6 miesięcy ).
Silnik rozebrany. Wymyty naftą i rozpuszczalnikiem. Kanały wszystkie przedmuchane kompresorem. Poskładany z nową górą, gaźnik nowy mieszanka ustawiona kolor świecy kawa z mlekiem. Quadzik narazie jeździ oszczędnie problemów niby nie ma ale grzeje się bardzo. W sklepie z częściami którzy również prowadzą serwis powiedzieli że olej może osiągnąć nawet...
Majac tak wyprowadzone złącze w bateri nie byłbym spokojny. Co chwilę obserwowałbym czy czasem jakiś zapodziany srubokręt, śruba lub cos innego metalowego nie zrobiło zwarcia. Dziwie się czasem takim przeróbkom. Używany akumulator Makity 18v 3ah kosztuje 100-120zl. Ceny caly czas spadaja. Odpowiednio kombinujac mocujemy go do kazdego sprzętu na akumulator....
Jest taka możliwość że po prostu silnik rozrusznika jest po prostu zużyty lub spalony. Aby go odkręcić (śruby imbusowe), by mieć dojście do jednej śruby trzeba odkręcić wydech, dojście do drugiej śruby jest przez otwór w karterach w obrębie alternatora (nie pamiętam czy trzeba odkręcać stator).
Hello Jak radzicie sobie z zapieczonymi śrubami przy wydechu cztero-suwa. 4 gary, 8 śrub, jedna zerwana - wystaje około 1,5cm gwintu - brak już łba śruby. Dospawanie nakrętki ( ukręca się na spawie) nie pomaga, grzanie wokół śruby - bez samej śruby oraz odkręcanie z dospawaną nakrętką - nie pomaga. Brakuje pomysłu - kończy się powoli gwint.
Mam dwa pytania czy przedmuchałeś kanaliki wolnych obrotów i czym(sprężone powietrze z kompresora czy kawałek rurki i wydech z płuc) oraz czy ustawianie wolnych obrotów zaczynałeś od lekko uchylonej przepustnicy? Na początek ustawiasz podwyższone i powoli schodzisz do wolnych, przepustnica nie może być całkowicie zamknięta, od tego jest śruba regulacyjna...
Witam. Z doświadczenia wiem że Fiaty ogólnie nie lubią LPG Na gazie Fiatowskie silniki niesamowicie zmula po naciśnięciu pedału gazu ( np. ruszanie z krzyżówki) oraz czasami mają manewry przerywania i skakania obrotami. Sam osobiście przekonałem się na swoim byłym Fiacie Punto I oraz z recenzji znajomych!! Pozdrawiam Jak zakładaliście u czesia w stodole...
Mam problem z kosiarką jak w opisie Fleurelle BA 451 silnik Tecumseh 5KM problem jest następujący - kosiarka posiada regulację prędkości obrotowej jednak tylko w położeniu na MAX działa względnie poprawnie - czasami pryknie sobie w wydech ale poza tym OK jednak wystarczy tylko troszkę przesunąć dźwignię a kosiarka mocno prycha i ma niestabilne obroty...
Witam. Mam spory problem z Vectra B z silnikiem X16XEL. Sprawa zaczęła się dosyć dziwnie ponieważ auto zaczęło tracić moc i z wielkim trudem wkręcało się na obroty. Wyprzedzanie i rozpędzanie to masakra. Przeczytawszy masę postów i porad zająłem się sprawdzeniem wydechu i katalizatora. Tłumikarz pociął cały wydech na części posprawdzał i powiedział...
Też pierwsze słyszę o Audi. Gość pomylił Audi z Oplem, nie dziwne że musiał kupować nowy silnik. Rozrząd albo jest kolizyjny, albo bezkolizyjny, nie ma innej opcji. Nic z tego nie rozumiem :] Jakiej innej opcji się doszukujesz ? A jak mam rozumieć Mój znajomy miał bezkolizyjny rozrząd w Audi 100, po zerwaniu paska szukał silnika. Czemu tak? Nie wiem.....
Człowieku, to wszystko jest do wymiany. Te - jak to nazywasz - wystające elementy były kiedyś śrubami, na które nakręcone były nakrętki. Całość wydechu do wymiany.
Przyspawaj kawałek szpilki i daj nakrętkę. Jedna czy więcej?
Głośna praca silnika 2T, dzisiaj jeszcze bardziej zaczął głośno chodzić po deszczu. A jak sprawdzałem, czy się nie odkręcił wydech, to nie śruby wyglądają na spieczone.
Śruba KZFR - 100Nm, nakrętka koła wałka wydechu - 30Nm + 86°±16°, "pokrywka" śruby KZFR - 25Nm.
A wydech nie jest zatkany? Miałem setki razy przypchane wydechy. Spróbuj poluzować na śrubach i sprawdzić.
Z tego co pisujesz, to wygląda mi na źle wyregulowane koło faz rozrządu albo uszkodzona po stronie wydechu. (Ale warto jeszcze spróbować ustawić w ten sposób.) Przyjmuję że łańcuszek rozrządu jest nowy i masz oryginalne narzędzie do blokowania rozrządu. Co tutaj będziesz musiał ponownie ustawić na znakach i zastosować ponownie blokady rozrządu. Następnie...
Nie, zostaw tak jak jest. Po to dajesz śrubę z podkładkami. Ważne - nakrętka ma być od strony wydechu.
Czy może być zapchany wydech przez śrubę??? No wydech przez śrubę generalnie jest zatkany jak silnik jest w wodzie. Zazwyczaj to kolumna silnika robi za tłumik a jak silnik jest w wodzie to część tej przestrzeni jest zalana i spaliny muszą wypchnąć ten słup wody czyli jest pewne nadciśnienie na wydechu. Aby troche zapobiegać temu w kolumnie często...
Jak śruba jest klejona to z reguły klejem odkręcalnym i nie trzeba nic grzać. Bardzo czesto do wymiary rozrządu trzeba odkręcać łapę silnika i manewrować nim góra dół czy na boki także tego nie ma się co bać. Musisz zrobić miejsce i użyć mocniejszego klucza i pójdzie, uważaj tylko żeby nie powiesić silnika na półosiach, wężach wodnych czy wydechu bo...
Witam po przerwie, temat do zamknięcia bo autko jeździ jak dawniej. Naprawa co prawda po łepkach, jej koszt to nie całe sto zł, ale może do końca roku dojeździe. Oraz mieliście rację ze śrubami od wydechu, co prawda odkręciłem jeszcze kolektor od wydechu i tam musiałem jedną śrubę rozwiercać bo się ukręciła, ale ku mojemu zdziwieniu, te w głowicy od...
Regulujemy 1 cylinder- na czwartym mijanka czyli wydech się zamyka ssący się zaczyna otwierać popuszczamy śrubę regulacyjną tak żeby między laską a dźwigienką był luz.Następnie dokręcamy śrubę regulacyjną aby luz był zerowy i przykręcamy 1 obrót.Analogicznie ustawiamy resztę 1 patrzymy na 4 , 3 na 2, 4 na1 , 2 na 3.
Da się to zrobić bez demontażu tej osłony Podstawa to odblokować napinacz żeby można było go cofnąć. W jego okolicy jest śruba/zaślepka. Po jej demontażu jest dostęp gdzie wtyka się cienki drucik który odblokuje napinacz.Wtedy kręcisz górnymi wałkami w prawo a płoza się cofa wpychając napinacz. Z tego co pamiętam wyżej jest śruba - chyba ta o której...
Tak, śruby są dokręcone, od strony wydechu za dużo nie widać, ale tłok wydaje się w porządku. Nie wiem, co dalej przy nim zrobić...
Witam serdecznie, skuter Peugeot Speedfight 2 z 2008 roku. Urwałem śrubę od wydechu przy wlocie. Aby ją rozwiercić, musiałem wyjąć cylinder. Śrubę ogarnąłem, założyłem nowe uszczelki, złożyłem, ale nie chce mi odpalić. Co może być? Pozdrawiam.
Luzy zaworowe przy zimnym silniku, wartości regulacyjne: Dolot.....0,2 mm Wydech.....0,5 mm Wydech, VEB.....1,60 +0,1 /–0,05 mm Pompo-wtryskiwacze po nr podwozia: 3-4 ścianki śruby. A tak z ciekawości ile ma przelatane ???
A możecie doradzić odnośnie dostępu do kolektorów z tyłu głowicy? Kolektory odkręcić na samochodzie jest gorzej jak napisał: No jest zły znaczy h...... Odkręć rurę wydechową od turbiny jest bodajże na trzech śrubach,i wyciągaj głowicę z kolektorami i turbiną.Odkręć sobie dolny wspornik(łącznik) od silnika i sanek.
Wyreguluj obroty śrubą przepustnicy mieszczącą się zaraz za dźwignią przepustnicy :) Tam jest nakrętka 7 oraz imbus 2.5... Jednym słowem zmęczenie materiału. Jak będziesz ustawiał to parę razy przepustnicą dodaj gazu i popuść. Najlepiej sprawdzaj do takiego momentu, żeby nie było martwego punktu tzn jak przekręcisz przepustnicę to ma od razu nastąpić...
W silniku niema możliwości regulacji zaworów. Jedyna metoda zmniejszenia luzu to, frezowanie gniazda a zwiększenia to szlifowanie trzonka zaworu. Luz zaworowy, wdechowy 0,13-0,18 mm, wydech 0,23-0,28 mm. Momenty dokręcania, śruby korbowodu 21 Nm, skrzyni korbowej 16 Nm, głowica 19 Nm. Możesz zrobić zdjęcie tego gaźnika, były montowane różne i różny...
To może nie wystarczyć, możesz mieć zużyte gładzie cylindrów, zmierzyć owalizację też by się przydało ewentualnie szlif i nadwymiar tłoki + pierścienie przy czym finansowo to bez sensu. Przede wszystkim należy ustalić co "zachorowało" a potem leczyć. ps. I żadnego kleju do śrub głowicy!!! pozdr
Luzy : ssący 0.15 wydech 0.2 Podają różnie te luzy, ale te są optymalne dla każdego typu silnika ko-siarkowego. Momenty dokręcenia śrub, he he. Miska około 12 NM, głowica 18 Nm, korbowód 10Nm. Te dane z książki serwisowej są tak śmieszne że nikt ich nie stosuje, kręć z wyczuciem i będzie git. Dodano po 2 Kolejność dokręcania głowicy, zaczynasz od środka,...
Wymieniałem u siebie w golfie gti, dwie najkrótsze jakie uda się kupić (10cm) Φ45mm, trzeba uciąć dolną blachę i spawać bezpośrednio do rur, nowa dwururka bosal-a z tym łącznikiem kosztuje chyba z 800 zł O ile mówimy o tym samym, uszczelka do kolektora wydechowego na 6 śrub M10 wielkości połowy kartki A4
A co do wałków, to mają nacięcia z tyłu, które mają być ustawione równolegle do górnej płaszczyzny głowicy, wał, GMP oznaczony 0 ma być widoczny w okienku w skrzyni po lewej stronie (pod wydechem), pompę blokuje się śrubą fi 6mm, ewentualna korekta za pomocą VAG i imbusa6 na lewym kole rozrządu
Kolego miałem też takie trudne przypadki, ale do zdjęcia piasty z wału silnika mocującej nóż trzeba się wcześniej przygotować. Zwykle przygotowuję dobry-silny ściągacz, "psikam" płynem WD - 40 na oś silnika, nawiercam w oryginalnej śrubie mocującej nóż wiertłem np. 5-tką otwór, w którym kręcić się będzie śruba ściągacza np. w kropli oleju. Następnie...
Może cieknie po śrubach mocujących kolektor wydechowy. Jeżeli mają wżery to wymień na nowe
To żart? Kolego To teraz na poważnie- Odkręcasz śrubę w bloku i blokujesz wał, wyciągasz zaślepki wałków i montujesz blokadę wałków, jak pasuje to jest ok, jak nie pasuje to rozrząd przestawiony-teraz zadowolony?
Wydech zatkany.Poluzuj śruby na łączeniu kolektor wydechowy rura i zobacz czy sie wkręca wtedy na obroty
pierdzi wydech pierdzenie wydech przelot wydech
ustawi nrf24l01 odblokować blaupunkt lucca sterownika pompy centralnego
centrala bramy proteco płyta filipiak
LG VC8716 nie czyta płyt - diagnostyka i naprawa Fiat Panda II 1.1 2004 – rodzaje pasków rozrządu i gwinty świec vs 1.2 8V