Błędy typu P0xxx to tzw generic codes OBD. Ja wolę kody cyfrowe od VAG czyli pięciocyfrowy kod błędu czyli 17584. Twój błąd to korekta za katalizatorem -osiągnięty limit graniczny. Powód tego może być w emulatorze który nie spełnia swej roli. Może też być pierwsza sonda która która daje zły odczyt i weryfikacja z drugą nie spina się. Może też być dziura...
Dziękuję za podpowiedzi. A więc autem nie jeżdżę za często, jednak ostatnio robiłem zakupy, przewoziłem dziatki - przy 70, 90 stopniach i trochę wyżej pracował bez falowania. Na wolnych 1200 przez dobrą godzinę. Jednak po dojechaniu do dziadków, ze trzy godziny postoju, odjeżdżając stara śpiewka - po lekkim rozgrzaniu faluje. W następnym dniu odpaliłem...
Lewe powietrze powoduje wzrost obrotów i przymknięcie regulatora ,wtedy ciśnienie zaczyna być znów poprawne. To fałszywy trop. Jeśli już chcemy poszukać czy faktycznie występuje nieszczelność w kolektorze,to sa inne sposoby. Najlepiej jest znać uchylenie przepustnicy czy ilość kroków regulatora w silniku sprawnym i porownać. Silnik z nieszczelnościami...
Dziękuję. Jest w sklepie niedaleko mnie . Coś takiego: https://www.eurocarparts.com/p/klarius-e... Jeszcze poczytałem, że warto taką pastą dodatkowo to przesmarować przed skręceniem: https://www.eurocarparts.com/p/holts-fir... Więc myślę, że wymienię te uszczelkę. Dam znać jak poszło. Potem kolejne roboty....
Czy jeżeli mam sportowy wydech mam zatkać te dwie rurki czy co?? Bo z tych rurek bije ciśnienie.. Zostaw je odetkane. Gdy zatkasz sprężarka bedzie więcej obciążać silnik.
Równie dobrze mógł się zatkać wydech
Sprawdź fizycznie układ wydechowy na dziury? Możesz odpalić silnik zatkać wydech i też usłyszysz czy są nieszczelności gdzieś?
Możliwe, żeby wydech był zatkany i ciśnienie w nim rośnie na tyle, że uchyla EGR i wali spaliny do dolotu?. Przecież zatkany wydech moment wyczaisz. Syczy z połączeń wydechu? Wchodziłeś pod spód? Jak dmucha z końcówki wydechu?
Czyli masz wtrysk jednopunktowy, a nie gaźnik. Zacznij od pomiaru ciśnienia paliwa, ma być ok 1 bar i nie spadać po dodaniu gazu. Wykręć sondę lambda i przejedź się z dziurą w wydechu, sprawdzisz w ten sposób drożność wydechu (zatkany kat)
Od dłuższego czasu, z tyłu auta, słychać było głośne stuki w zawieszeniu, ale naprawę tego, ciągle odkładałem na później. Kiedy stały się nie do zniesienia, postanowiłem coś z tym wreszcie zrobić. W pierwszej kolejności wymieniłem łożyska w wahaczach (zestaw naprawczy), ale odgłosy nie ustały. Wziąłem się, więc za wymianę amortyzatorów, jednak i to...
Takie objawy daje zatkany wydech lub przestawiony rozrząd.
Na słuch wydech zatkany nagarem. Gaźnik oryginalny czy zamiennik?
Zatkany wydech. lub urwany wirnik turbiny który zatkał wylot. Spaliny wydostają się do silnika przewodem powrotnym od turbo.
Turbinkę daje sie rozebrać. Ale z tymi zardzewiałymi srubami w żeliwie będzie problem.Każda turbinka ma luz na ośce. Ważny jest uszczelniacz. Za tulejką jest odrzutnik oleju. Taka tarczka jak moneta Potem pierścionek jak na tłoku. Ale maleńki jakies 12 mmśrednicy. I on ma uszczelniać. Kiedyś w syrenach stosowali takie uszczelnienie na wale korbowym....
nawet po wypieciu węzyka od turbo powinna ona dawać ciśnienie wię problem jest w samej turbinie lub zatkany wydech, zawór EGR otwarty. Jakie masz parametry turba i przepływki?
Ty sobie chyba żarty robisz. Nas nie interesuje czy pompka działa - masz podać wartość ciśnienia paliwa. Tak samo z sondą - masz ją wykręcić - będzie wiadomo czy katalizator wydechu nie zatkał.
Może wydech się zatkał. A do tych 3500 ciągnie normalnie ? jeżeli kulawo to może rozrząd przestawiony. Zapłon najlepiej by było soawdzić stroboskopem, czy nie zanika. Przy okazji tez ustawienie by można zobaczyć.
Ten dźwięk może wskazywać na zatkany wydech, odkręć sondę lambda i zrób jazdę próbną.
Układ wydechowy do rozpięcia zaraz za kolektorem - w pierwszej kolejności Raczej objawy zatkanego wydechu Dalej pomyślimy jak sprawdzisz....
Zatkany wydech (katalizator).ładnie to widać podczas diagnozy,wywala usterkę w obwodzie czujnika sprzeżania ciśnień.
A wydech nie jest zatkany? Miałem setki razy przypchane wydechy. Spróbuj poluzować na śrubach i sprawdzić.
Wystarczy uruchomić silnik i przytkać wydech a nie wpychać w rurę szmatę.
Ciśnienie paliwa ok. 3.5 bara, powietrze ok, wydech niezatkany, nie sprawdzałem ciśnienia na cylindrach, ale powinno być ok, pali bez problemu od strzała.
Skoro w silniku benzynowym był problem z EGRem, to musiał ostro kopcić, dlatego też podejrzewałbym zatkany wydech. Wykręć sondę lambda i spróbuj się kawałek przejechać (to da ujście spalinom przed katalizatorem).
Skoro jest siwo/czarno a przepływmierz pokazuje za mało to raczej jest za mało "świeżego powietrza" i przepływomierz mierzy dobrze. Sprawdź przepustnicę na dolocie i EGR czy jest zamknięty. Czasem takie cyrki robi wydech zatkany (DPF). Choć gdyby był DPF to czarny dym by się nie pojawił ale może być pęknięty wkład czy luźno latający od DPF.
Wydech niezatkany?
Ad.1 i Ad.2 przyjąłem do wiadomości i pozostanie kwestia buczenia. Na 100% nie są to łożyska bo wiem jak huczy łożysko. Tutaj buczenie wydobywa się z wydechu. Zatkam palcem otwór dolotowy to buczenie cichnie i ogrzewanie pracuje w sposób prawidłowy. Być może będzie to miało związek z tą nieszczelnością między piecem, a płaszczem. Postaram się w najbliższym...
Zatkany na amen wydech na przy tych objawach. Ewentualnie wałek rozrządu przestał się kręcić.
Iskra jest, paliwo jest, sprężanie jest, rozrusznik kręci, a silnik nie pali. Czary Mary. A wydech nie zatkany?
Witam, jeżeli odbija powietrze podczas gaszenia to sprawdź klapkę gaszącą (przepustnicę). A jak masz ciśnienie większe za dpf to może wydech zatkany.
Zatkany wydech ?
Poluzuj wydech lub wykręć sondę lambda, jeśli wróci kultura pracy silnika to masz rozwiązanie, zatkany wydech, jeśli nie to podążaj dalej drogą, którą wskazują Koledzy.
Mała nieścisłość - przy zatkanym wydechu spada spada zapotrzebowanie silnika na powietrze. Ale z drugiej strony przy spadającej różnicy ciśnień po obydwu stronach wirnika, a co za tym idzie prędkości spalin, to to faktycznie może i miało by sens. Taniej rozkręcić wydech, niż ładować się w podmianę turbiny. U mnie prywatnie wirnik obraca się jak dla...
Na biegu jałowym wszystko jest OK. Dopiero zwiększenie obrotów silnika lub zwiększenie obciążenia skutkuje bogatą mieszanką, którą ECU koryguje (–25%). Nie mam pojęcia, czy zatkanie wydechu lub stopienie katalizatora mogłoby spowodować wzbogacenie mieszanki przez wtrysk paliwa. Prędzej zapchany filtr powietrza, albo rura dolotowa mogłaby spowodować...
Masz auto z zagadką, bez diagnostyki niewiele zdziałasz, brak błędów to nie wszystko. Jeśli nawet nie próbuje zagadać na plaku, masz problem mechaniczny, brak kompresji, zatkany dolot lub wydech.
Zatkany wydech, albo padnięte turbo. Obraca się wirnik w palcach w ogóle ? Jakie ciśnienie doładowania jest ?
Końcowy wydech zatkany? ;-)
do tego świeci bład silnika nie mam kodu bledu mozliwe ze wydech jest zatkany egr byl wymieniony w servisie bo bral plyn chlodzacy
Wydech zatkany, rozsypał się katalizator i okruchy zatkały.
Tak jak napisał makary , czy wylot rury wystaje poza obrys zderzaka? Masz spoilery na zderzakach? Nie miałeś końcówki ozdobnej na wydechu? Zatkaj wydech , może gdzieś jest nieszczelny czego nie widzisz? ( a po zatkaniu usłyszysz)
Jest jakas elektronika do instalacji gazowej. Sonda lambda pracuje? Nie szarpie? Tylko muł? Może faktycznie wydech zatkany! Kompresja sprawdzona?
Witajcie. Pędząc autostradą moją Astrą G 1.4 benzyna, kod silnika Z14XEP - nagle spadła moc, a z rury wydechowej wypuściłem dwa długie węże czarnych włosów. Jak się już dowiedziałem to było wytłumienie tłumika. Zakładam, że końcowego bo cały wydech oprócz końcowego tłumika mam nowy, założony kilka miesięcy temu. Jadąc jeszcze trochę, silnik od czasu...
A może wydech zatkany Dodano po 6 Lub immo go trzyma
W chińskich 125'kach komora rozrządu jest połączona ze skrzynią korbową (zresztą w prawie każdym innym silniku też tak jest). Przez korek wlewu oleju (ostrożnie, bo może chlapać gorącym olejem) też dymi? Na marginesie - jesteś pewien, że to odma? Klony silnika CG125 mają w głowicy port do napowietrzania spalin. Taka metalowa rurka po prawej stronie....
moze byc wydech zatkany, nieszczelny uklad dolotowy, problemy z EGR, na kompie wyjdzie w 5 minut
Sprawdź wydech może zatkany , odkręć przy kolektorze i zrób próbę
Skoro iskra jest to spróbuj czy odpali na plaka. To wykluczy zatkany wydech i mechaniczne usterki silnika.
Wszystko wskazuje na znacznie opóźniony zapłon - kolektor wydechowy robi się wiśniowy, gdyż spalanie przesuwa się na wydech Wystarczy że będzie zbyt uboga mieszanka i będzie to samo. Zatkany wydech.
VAG w zeszytach serwisowych podaje, że na biegu jałowym rozgrzanego silnika w moim aucie (1.4 16v MPI) czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP powinien wskazywać wartość między 240 a 420 mbar (norma) Norma jest wartość jak najbliżej zbliżona do 340mBar. Odchyłki w górę, lub w dół, mogą raz wynikać ze specyfikacji samego silnika - kwestia kątów...
Z wydechu jak przegazujesz mocno dmucha czy słabo , może zatkany wydech??
zatkać wydech zatkać wydech renault zatkać wtrysk
wymiana kondensatorów zasilacz instrukcje obsługi zmywarki bosch ładowarka wkrętarka makita
bateria niteo kabel brake radio
Czujnik temperatury w spawarce Fronius - diagnostyka i rozwiązania Schemat kostki licznika Mercedes Sprinter 311 CDI 2.2