wyjący wiatrak

Znaleziono około 373 wyników dla: wyjący wiatrak
Podstawowa forma zapytania: wyć wiatrak
  • Wyjący wiatrak w komputerze.

    witam jak w temacie od dluzszego czasu sterasznie wyje mi wiatrak w kompie znacie moze przyczyny i jakies metody jak to zredukowac bo strasznie denerwujace to jest..pozdro Przeniosłem z działu Komputery Hardware

    Początkujący Serwisanci zbylu81   03 Wrz 2007 22:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1531
  • Compaq FL90 wyłącza się. Przed wył. wiatrak głośno pracuje.

    Witam, Mam problem z ww. laptopem (t7700,8600mgt 256MB,4GB ram). Od 2 dni wyłączył się samoczynnie już ok 6-7razy. Niestety nie jest to wina temperatury, ponieważ wyłącza się nawet przy 45-50st. na procku i 55st. na grafice. Nie ma znaczenia co akurat robię w danym momencie, czy gram, czy przeglądam...

    Laptopy Hardware waldinhopl   15 Paź 2014 11:39 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1515
  • Wyjący wiatrak w obudowie i zmiana obudowy

    Witam, posiadam obudowę Akyga AKY002 Gamer-2 Red (którą z całego serca odradzam). Wygląda ona następująco: Obudowa jest ciasna, jest w niej słaba cyrkulacja powietrza, więc, jako że można dołożyć do niej 2 wentylatory, zamontowałem z tyłu 80mm wiatrak i ustawiłem go na wywiew powietrza...

    Komputery Hardware sithlord666   14 Maj 2014 15:37 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2166
  • Wymiana wiatraka lub zasilacza

    Witam!potrzebuje opinii w mojej sprawie na którą nie jestem pewien co do swojej odpowiedzi.chodzi mi mianowicie o zasilacz w komputerze .posiadam zasilacz ATX 300 W wszystko jest ok tylko od czasu do czasu głosno mi pracuje (wyje )wiatrak w zasilaczu ...i tutaj pytanie co bedzie lepiej zrobic wymienic...

    Komputery Hardware pawelmail200   07 Sty 2009 16:14 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1038
  • Trafo 230/12V i wiatrak z zasilacza ATX

    Za duzo rzeczy dzieje sie naraz i im dalej w to brne tym bardziej skompliowane mi sie to wydaje. Opisze wszystko co narobilem wczoraj i dzis. kiedy pisalem ostatniego posta nie mialem podlaczonej zarowki. Jak zarowka byla podlaczona to napiecie bylo dobre - 14 V. Regulator dawał 8-9 V i LCD działało....

    Początkujący Elektronicy dawid-ptaszyk   15 Lut 2007 23:55 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 3270
  • głośny wiatrak

    Dzięki Koledzy. W moim przypadku bardzo pomógł program SpeedFan teraz moge się skupić przy kompie bo wcześniej słyszałem tylko "wycie" wiatraka Poleczka:D

    Komputery Hardware poleczka   05 Maj 2008 18:10 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2649
  • Lepa 650MAS 80 Plus Gold wyje i trzeszczy .

    Niedawno nabyłem składaka i podłączyłem do niego 18 miesięczny zasilacz Lepa. Od samego początku dawało we znaki wycie takie jakby skrobotanie czy też trzeszczenie. Wyłączyłem wszystkie wiatraki ( tylny i przedni oprócz tego na procesorze) a jeszcze bardziej się nasiliło. Sprawdzałem wiatrak w zasilaczu,...

    Początkujący Naprawy lutek 1555   14 Gru 2014 13:56 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 306
  • Intel D945GTP - Czyszczony wiatrak na pocesorze, komputer nie działa

    Nie podaję na razie parametrów sprzętu, bo mój problem wydaje mi się być bardziej ogólny. Wszystko działało OK, aż podkusiło mnie wyczyścić wiatrak na procesorze drugiego z moich komputerów. Nie robiłem tego po raz pierwszy i ma się rozumieć, że zachowałem przy tym właściwe procedury i środki ostrożności....

    Komputery Hardware askikmt   15 Sie 2012 10:03 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1104
  • PS4 - Wyjący wentylator głośna praca

    Witajcie od jakiegoś czasu nasila mi się problem z głośnością konsoli i jej pracy. Myślałem że to wina kurzu wiec rozebrałem konsole wstępnie wyciągając zasilacz i dokładnie przedmuchalem oraz wyczyściłem każde dostępne dla mnie miejsce w obrębie wentylatora oraz radiatora po złożeniu konsoli 0 efektu,...

    Konsole Serwis matik185   23 Gru 2016 23:25 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1476
  • Wiatrak i grzałka podpięte na krótko

    Witaj. Miałem podobny dylemat, jak ponad rok temu stawiałem wiatrak. Chciałem na krótko podpiąć grzałkę, ale prądnica 3-fazowy. Gość który robił mi amerykana twierdzi, że przy małym obciążeniu prądnicy nie ma w zasadzie znaczenia czy bierzesz z jednej fazy, czy ze wszystkich. Problem może pojawić się...

    Energia Odnawialna kasperek21   25 Cze 2014 05:05 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 20357
  • Wiatraki w mojej obudowie

    Jeżeli myślisz o podkręcaniu procesora to radzę żałożyć dodatkowy wentylator bo w przeciwnym razie procek zacznie się grzać a cooler na nim zacznie niemiłosiernie wyć, co za tym idzie bedziesz musiał zdjąć ścianę obudowy by dostarczyć więcej powietrza. Jeżeli jednak teraz procek się nie grzeje a wentylator...

    Komputery Eksploatacja 313846   07 Gru 2006 16:20 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1540
  • Wyje mi laptop i warczy POMOZCIE NOWEJ Koleżance

    Monitoruj w tym przypadku stale temperatury,by nie uszkodzić podzespołów gdy chłodzenie przestanie działać. Temperatury sa w normie - póki co chłodzi - za każdym razem jak sprawdzam jest chłodny pod spodem. Wcześniej ,kilka dni temu po włączeniu i 10-15 minutowej pracy na nim ( bez zbędnych obciążeń)...

    Laptopy Hardware Ajjjc   16 Kwi 2011 22:01 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 8703
  • Ogromny Problem - Migający monitor, za duże obroty wiatraka na procku.

    Witam. Mianowicie moj problem jest dosc zlozony... Kupilem nowy komputer (parametry podam dalej) ktory wyje jak odkurzacz:/ Chlodzenie procesora (BOX), a mianowicie wiatrak osiaga predkosc 5900 obrotow (podczas grania i to chyba jego max)... od razu po wlaczeniu komputera obroty trzymaja sie ok 2500-...

    Komputery Hardware miliardo   12 Sty 2014 14:28 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1419
  • sterowanie wiatrakami i halogenami

    zwykłe zał/ wył tylko na zmianę (znaczy jeśli jeden wiatrak działa to ten drugi nie ...itp.) i co najważniejsze jest tak : dwa pojedyncze wiatraki , a ten trzeci podłaczony razem z 2halogenami. czyli w sumie trzy stany (działa jeden wiatrak reszta nie, działa wiatrak z halogenami reszta nie, działa trzeci...

    Początkujący Naprawy 1500759   02 Mar 2014 21:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 519
  • Gigabyte ga g31m es2l ver.1.0 po kilkunastu minutach wył.procesor 96stopni

    po sprawdzeniu płyty głównej, zauważyłem, że wiatrak z radiatorem cały chodzi i podejrzewam, że stąd ta wysoka temperatura, po wyjęciu radiatora pasty było mało. Mocowania, które trzymają wiatrak z radiatorem, poprawiłem, ale nadal się rusza radiator, mocowanie radiatora na płyte główną jest zwalony,...

    Software serwis winmap   10 Gru 2014 11:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1374
  • Asus A4L - głośna praca wiatraka w systemie Linux

    Witam. Posiadam laptop Asus A4L z procesorem Intel Celeron 2,8 ghz. Problem jest dość nietypowy, mianowicie - podczas pracy z Windowsem wszystko jest okay, natomiast, gdy próbuję odpalić Linuksa, wiatrak zaczyna okropnie buczeć. I dzieje się tak od samego początku, tj.od momentu włączenia komputera w...

    Software serwis tzok   29 Cze 2005 23:49 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1576
  • Regulator obrotów wiatraka do kompa

    Najlepiej bedzie jak sie zakonczy ten temat bo i tak sie niektorym nie wytlumaczy co niektorych rzeczy. Ja nie mowilem ani o wiatraku na procku, ani na grafice czy w zasilaczu tylko o takich co sa do obudowy komputera przykrecone zeby bylo lepsze chlodzenie jak komputer bedzie dzialal na 100% obrotow,...

    DIY Konstrukcje grito   13 Gru 2007 22:20 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 11723
  • Głośny wiatrak - Głośno chodzący wiatrak i wysoka temperatura

    Witam . Mam problem z głośnym chłodzeniem komputera i szybkim zagrzewaniem się ;< . Dzisiaj wyczyściłem wiatraczek bo naprawdę było tam pełno kurzu, po wyczyszczeniu odpaliłem i tak z 15 min chodził cichutko ale po godzince znowu wył ;/ . Rozebrałem go ale czyściutko jest prawie zero kurzu . Nie...

    Komputery Modding & OC wojtek0995   01 Lis 2012 16:44 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2076
  • Gigabyte GA-M68SM-S2L - Komputer nie uruchamia się, dysk i wiatraki chodzą

    Specyfikacja: Procesor: AMD Athlon 64 X2, 2500 MHz Płyta: Gigabyte GA-M68SM-S2L Pamięć: Kingston 2x512MB Dysk: Samsung 160GB SATA-II HD161HJ Zasilacz: iBOX 350W System: Windows XP Home Kupiony prawdopodobnie w 2008r. Podczas uruchamiania komputera Dysk startuje - czuć, że chodzi jak...

    Komputery Hardware mateusz_q   30 Kwi 2014 09:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1671
  • Pentium 4 jaki wiatrak zamiast oryginalego boxa

    Ok wiec ja mam tam do wyboru Enabled lub Disabled. Lecz caly czas mialem ustawione na enabled. Gdy daje na disabled wiatrak wyje caly czas na wysokich obrotach.

    Komputery Hardware danielossss   01 Gru 2005 13:22 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1338
  • Wiatrak na płycie głównej Abit NF7-S v2.0.

    Witam wszystkich! Mam problem z wiatraczkiem na płycie głównej. Juz jakiś tydzień wyje jak "traktor" i chciał bym go wymienić, lecz nie wiem czy się da. Pytałem się różnych ludzi, mówili że na tej płycie głównej może być z tym problem i jakieś żele termoprzewodzące mam kupić. Co wy o tym sądzicie....

    Komputery Hardware tmrowat   24 Cze 2008 21:33 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3340
  • GeForce 6600 wymiana wiatraka chłodzi czy zabiera powietrze?

    Jeszcze mam pytanie, bo wiatrak od procesora wyje w niebo głosy i jest jakiś sposób na "ściszenie'' go? Może to ma związek z tą pastą termoprzewodzacą , bo ostatnio zaglądałem miedzy radiator a procesor i ta pasta jest na maxa sucha i radiator z procesorem były tak jakby zlepione.

    Komputery Modding & OC dzejsej88   16 Lut 2009 18:29 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3383
  • Dell INC. DHP nr. DOYZF1J brak startu, wiatraki pracują

    Witam. Komputer stacjonarny jak w tytule nie uruchamia się- startują jedynie wiatraki, napięcia z zasilacza obecne i w normie. Po chwili wiatrak na procesorze dostaje bardzo duże obroty. Brak startu biosu, nic nie wyświetla się na ekranie, dysk nie startuje. Czy uszkodzony układ biosu czy też padła płyta?...

    Komputery Hardware GhixTG   11 Sty 2013 14:27 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2199
  • Sony Vaio VPCEA2S1E - Szybkie obroty wiatraka, wysoka temperatura CPU

    Witam, od niedawna zauważyłem w laptopie to, że niesamowicie głośno i szybko zaczął chodzić wiatrak. Czy to jest gra, czy to Youtube, łapie sporą temperaturę i wiatraczek wyje niemiłosiernie. Dodam, że wcześniej gra pokroju Skyrim nie powodowała takiego stanu rzeczy. Natomiast teraz np. Euro Truck Simulator...

    Laptopy Hardware michalsiek   12 Lut 2014 10:47 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1596
  • Sprezarka od klimy wyje!

    A co ma piernik do wiatraka?!?!Jak jest nieszczelnosc to oba czynniki by sie ulotniły...

    Samochody Elektryka i elektronika QBANIN   27 Cze 2005 17:01 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 19541
  • Przy włanczaniu komputera "wyje" wentylator.

    ebi_32 jezeli masz wazna gwarancje to wal od razu do serwisu jezeli nie, to wystarczy wyczyscic i przesmarowac ten wiatrak (po wyciągnieciu wirnika oczywiscie) do smarowania to podobno najlepsza jest oliwa techniczna, ale np ja tam uzywam zwyklego ŁT i jak dotąd przesmarowalem kilkadziesiąt wiatraków...

    Komputery Hardware TONI_2003   20 Maj 2006 07:25 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 6858
  • WC czy AC? Boksowy cooler bardzo wyje.

    w tym temacie jest podany dosc tani i wydajny zestaw wc;] dochodzi jeszcze cena wezy i wiatraka na chlodnice ale w 350 zl napewno sie zmiescisz

    Komputery Eksploatacja Thomen   24 Paź 2006 17:25 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 827
  • Jak ustawić CPU FAN żeby nie wyło jak tornado?

    Ja chciałbym jedynie powiedzieć, że P4 od zawsze miało problemy z temperaturą, taka grzałeczka, więc nie należy się dziwić, że wentylator stara się go schłodzić zwiększając obroty... Ja bym lepiej nie kombinował z obrotami wiatraka, spróbowałbym wyciszyć obudowę. Oglądanie alertów systemowych związanych...

    Komputery Hardware pith   24 Paź 2011 13:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2075
  • Wentylator na grafice wyje przy uruchamianiu.

    A może to była kryptoreklama wypoczynku nad naszym Bałtykiem ("spróbuj morze - Pomorze"). Czyli jedź wypocząć, to może coś wymyślisz :) Ale do rzeczy - wazelina pomoże raczej na krótko - przy temperaturach powyżej 30 stopni już się rozpływa - więc pewnie za miesiąc - dwa problem powróci (i pewnie niestety...

    Komputery Modding & OC t.catch   02 Lut 2009 12:44 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3380
  • Czy to brak wentylatora powoduje wył Pceta ?

    No panowie u mnie przy kompie wzrasta max 10st. fakt że u mnie komp serwisowo ma dość spory radiator i wiatrak zamontowany.

    Komputery Modding & OC iron64   08 Lut 2009 13:14 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 2889
  • Asus K70IO - zawiesza się na 5-10 sek. nie chce się też wył.

    Witam, Od niedawna zakupiłem laptopa Asus K70IO, przez pierwszy tydzień sprawował się dobrze, lecz po tym tygodniu zaczęły się problemy, otóż gdy podpinam lub odpinam myszkę od portu USB słychać dziwny dźwięk(Jakby z rodu filmu Transformers) przez 1-2 s, laptop zawiesza się co kilkadziesiąt sekund na...

    Laptopy Hardware bati1986   06 Lis 2009 13:27 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4543
  • HP Pavilion dv6000 - włącza się a za chwilę wył. i ciemność

    Witam, Mam laptopa który niedawno był naprawiany z usterką karty graficznej (o ile się nie mylę... reballing?). Wówczas były charakterystyczne trzy piknięcia wskazujące przyczynę problemu. Teraz znów mam problem z tym laptopem ponieważ po uruchomieniu go, włącza się, i restartuje co chwila (słychać...

    Laptopy Hardware Anonymous   07 Paź 2009 00:42 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2137
  • HP Pavilion 6000 - ciemność na matrycy i samoczynne wył.

    nie raczej nie był zalany pamieci mam 2 wiec sprawdzone dysk tez. Obrazu nie ma w ogolea widacz ze sie wlacza dvd pracuje jak po resecie tak samo wiatrak co 10 sec mi sie wydaje ze moze zle wygrzalem bga ale juz to 2 razy robilem i nic Moge tez dodac ze to jest HP Pavillion dv6000 AMD TK-53 Athlon...

    Laptopy Hardware pudzix   27 Paź 2009 18:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2342
  • Acer TravelMate 6492 samoczynne włączenie na 30s i wył.

    Witam, Lapek włącza się na 30 sek., wyłącza się na 1sek i tak w kółko. Gdy go wyłączę przyciskiem Power OFF na 3 sek., to wyłącza się i ponownie po 20 sek. samoczynnie startuje i dalej to samo. Ekran jest zawsze czarny. Akumulator naładował się prawidłowo. LED ładowania akumulatora początkowo bursztynowy,...

    Laptopy Hardware Andylo   14 Lis 2009 17:02 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 636
  • Zawór zwrotny kompresora - połączenie z wył. ciśnieniowym

    Zgadzam się z gandrzejan`em, to ten zawór. Awdeg, dlaczego taki silnik nie "uciągnie" dwucylindrowej tłokówki, skoro takie sprężarki są...nawet z mniejszym silnikiem (nie wiem akurat, czy o takiej wydajności, jaką podał prezes_07) Prezes_07, pamiętaj, że przy sprężaniu powietrza, wytwarza się ogromna...

    Elektro Maszyny i Urządzenia luke-z   13 Sty 2010 19:15 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 25286
  • HP Pavilion dv5-1140ew - wył. się podczas wgrywania biosu

    W moim wymieniono płytę główną i wiatrak. Po powrocie laptop pracował 3h i padł. Powędrował znowu na serwis i tym razem wymieniono płytę i procka.. Ciekawe kiedy HP znowu zdechnie?..

    Laptopy Hardware traktor32   14 Sty 2010 17:44 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2333
  • Suszarka Gorenje WT 941 co chwilę wył. grzałę (bezp. z tyłu) TERAZ NIEDOSZUSZA

    jak wcisnę ten czerw. bezp. i wystartuje to grzeje Gdy jest zbyt mały przepływ powietrza przez grzałkę to wzrasta temperatura grzałki i wówczas działa zabezpieczenie. Sprawdź czy wiatrak pod grzałką obraca się razem z ośką silnika. Ten filtr w drzwiach trzeba od czasu do czasu wyszorować pod bieżącą...

    AGD Użytkowy luzipower   28 Lis 2013 18:34 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 4791
  • Piski i wycie podczas grania

    Temperatury są OK. Sądzę więc że to może być wina chłodzenia procesora. Na jakiej podstawie? Niestety w takich przypadkach musisz samodzielnie zlokalizować przyczynę piszczenia. Gdy zlokalizujesz możemy podpowiedzieć ci co można z tym fantem zrobić. W takim razie mam pytanie: w jaki sposób...

    Komputery Hardware lukszyk   24 Gru 2014 12:01 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 615
  • Wiatrak w zasilaczu. Czy jak go puszcze na 5V to będzie wystarczająco?

    Witam. Mam pytanie odnosnie wiatraka w zailaczu, poniewaz strasznie glosno on wyje. Czy jak go puszcze na 5V bede to wystarczajace zeby zadne elementy sie nie przegrzewaly w nim? Ktos juz tak probowal robic ? Nie mam zadnego termomentru elektornicznego zebym mogl na bierzaco kontrolowac temperature...

    Komputery Hardware aren   01 Lut 2005 15:01 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1467
  • wiatrak od obudowy na procku - co o tym sadzicie?

    Wentylator procesora powinien mieć trzeci przewód (wskazania obrotów). Wtedy w biosie można ustawić zabezpieczenie (wył. komp.) w przypadku zatrzymania/zatarcia się wentylatora. Ważna jest też ta wartość w biosie, jeżeli nie ma mniejszej niż obroty znamionowe wentylatora to nie będzie można włączyć...

    Komputery Eksploatacja nowyalfik   06 Sty 2006 20:40 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1911
  • Okno w Obudowie, panel kontrolny wiatraków, sterowanie neona

    Witam Można wyjąc zaślepki od napędów i dyskietki i zrobić z ładnej blachy perforowanej. Napędy możesz pomalować na kolor zbliżony do obudowy. Oczywiście okienko. Możesz tak jak ja zrobić antywibracyjne nóżki pod obudowę z grubej i sztywnej gumy, a obok nóżek parę diodek żeby tylko od spodu podświetlały...

    Komputery Eksploatacja marcin19_   13 Gru 2006 20:41 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 5826
  • Skoda Octavia 1,6i - Wiatrak sie nie wyłacza, Co to moze b??

    to co mozesz sprawdzic we wlasnym zakresie to bezpieczniki(jesli masz klimatronik to po spaleniu jednego z nich takie wlasnie sa objawy) ,natomiast podejrzewam,ze przyczyna tego jest uszkodzenie jednego z czujnikow temp.albo na termostacie albo na wyj chlodnicy(sterownik porownuje roznice temp z tych...

    Samochody Elektryka i elektronika jkm73   05 Sty 2007 19:28 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4211
  • wiatraki w komputerze

    zawsze możesz spróbować smarować takim WD, choć nie wiem jak długo to pochodzi. ja kiedyś smarowałem wentylatorek na karcie graficznej olejem jadalnym :D ale długo to nie pochodziło:D jeśli masz dostęp do starego wentylatora co strasznie wyje podczas pracy to na nim najlepiej stestować choć uważam że...

    Komputery Hardware scuzz   27 Lut 2007 21:16 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2746
  • Uciszenie zasilacza? Czy to jest możliwe? Cichy wiatrak?

    Wiatm Dziś zamontowałem nowe ultra ciche chłodzenie na procka i już nie słychać tego gwizdżenia :D. I już jest znacznie lepiej nie wyje na pół domu ale cholernie chuczy ten zasilacz. Niemam za dużo kasy bo itak będe w krótce wymieniał. I chciałem go sciszyć czy jest to możliwe jeśli tak...

    Komputery Hardware badboy84   17 Maj 2007 17:30 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1554
  • Wiatrak na procesorze - dziwne zachowanie

    Przyczyna moze byc zly kontakt radiatora z procesorem, wentylator przyspiesza przy wyzszej temp, jezeli zostanie przekroczony dany prog sprzet sie wylacza. Sprawdz temp procesora podczas pracy. Ewentualnie jezeli wentylator "wyje" tz ze dlugo juz nie pociagnie czyt. zatarl sie.

    Komputery Hardware TONI_2003   13 Cze 2007 21:13 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2697
  • Zdjęcie wiatraka z procesora

    Trochę za gorąco. Ten procesor to Prescott, więc z tego co pamiętam, nie powinien przekraczać 60-65*. Sprawdź, czy masz dobrą pastę termo-przewodzącą. Jeśli nie zmieniałeś od początku, to na pewno wyschła - trzeba wymienić. Może też ten wentylator nawalać i nie wyć wystarczająco wydajnym. Podkręcasz...

    Komputery Eksploatacja area51   02 Kwi 2008 22:04 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3142
  • Wiatrak w płycie Abit NF7

    U mnie także wył. Rozebrałem, dołożyłem na ośkę malutką podkładkę (prawdopodobnie silikonową) wyjętą z mechanizmu jakiegoś starego radiomagnetofonu typu"jamnik". Całość przesmarowałem smarem silikonowym i jak dotąd parę miesięcy ciszy.

    Komputery Hardware jareki007   02 Kwi 2008 07:28 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1304
  • Naprawa zasilacza Procomp 450W, a raczej jego wiatraka.

    Witam zakupiłem dziś wentylator wymieniłem go i śmiga komp że aż miło.Pracuje już około 3 godzin non stop i obudowa zimna przy zasilaczu i cichutko działa komp aż miło już tak nie wyje jak wcześniej.

    Komputery Hardware RAIN MAN   11 Maj 2009 18:39 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3049
  • Pytanie na temat wiatraka

    Siemanko. Mam pytanie. Jezeli podlacze ladowarke od nokii wyjcie 5.2 v do wiatraczka z wyjsciem 4 v to bedzie latalo?? Czy spale czy nie??

    Zasilacze, ładowarki fuutro   26 Lip 2009 21:14 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 719
  • Żyrandol z wiatrakiem - instalacja

    (at)stanislaw1954 Ale to oznaczało by że nie mam uziemienia. Stąd mój dylemat. W pokoju obok też mam podłączony żyrandol 5 żarówkowy i działa na 3+2. (at)sanatarium tak mam różnicówkę. Podłączenie fazy na obudowę rzeczywiście mogłoby się źle skończyć, ale rozumiem że wtedy wystarczy że upewnię...

    Elektryka Początkujący retrofood   14 Cze 2011 22:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3050
  • Obraz sie nie wczytuje wszystkie wiatraki sie kręca bios zresetowany

    Nie prawda, FeelIII jest już poprawioną konstrukcją i już nie uszkadza podzespołów. Co prawda szału nie ma z tym zasilaczem, ale od biedy może być, bo nawet jak się uszkodzi to zabezpieczenia zrobią swoje. Co do meritum sprawy proponowałbym wyjąc kartę graficzną oraz RAM i wtedy załączyć komputer. Jeżeli...

    Komputery Hardware Piotr160292   04 Sty 2014 19:06 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1278
  • Cichy komputer + wiatraki

    Ok, zamówiłem już trzy enermaxy na obudowę, bo to co mam faktycznie wyje zbyt głośno, ale od wyboru wiatraków na cpu głowa boli. Te SPC cenowo są nie do pobicia, ale będę chciał wybrać lokalnie jakiegoś niedrogiego 120mm, bo taki pewnie będzie mógł się kręcić wolniej (<1000rpm) niż klasyczny, np....

    Komputery Modding & OC radekone   17 Cze 2014 23:14 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2946
  • Codegen model 300X1 rusza wiatrak na 2 sek. zasilacz się wył

    Witam. Mam taki zasilacz jak w temacie. Po włączeniu go na sucho czy tez po podpięciu do płyty wiatrak rusza na jakieś 2 sekundy potem się wyłącza i już. Musze znów podpiąć i włączyć wtyczkę żeby wiatrak ruszył. Oczywiście nie występują też żadne napięcia na molexach. Jakieś sugestie ? Pozdrawiam

    Komputery Zasilacze Krzychu7   14 Lip 2008 13:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1321
  • Zasilacz Mini ITX Ever-Power 120W wiatrak wręcz wyje na 5V

    Nie wytrzymałem i udało mi się wepchać zasilacz od IBM 300PL, 300GL, NETVISTA 155W z dużym cichym wiatrakiem. Można go kupić za 12zł, a jest dużo lepszy od tego nowego. Mamy takie w serwerach, chodzą ponad 2 lata i nie uszkodziły się. Nie wiem skąd taka duża cena obudowy mini atx 250zł, myślałem,...

    Komputery Zasilacze Jaco   14 Lis 2008 19:33 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4603
  • Wiatrak od zasilacza wyje od czasu do czasu

    Z czasem wiatrak przestał szaleć.Jak zacznie na nowo oddam pudło do serwisu a jak będzie już po gwarancji sam go naoliwię wg wkazówek na forum

    Komputery Hardware mario3210   29 Kwi 2009 11:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1101
  • Blue screeny, wyłączający się obraz

    Witam... Niestety męczę się z tym problemem od dłuższego czasu. Opiszę jak sytuacja wyglądała i wygląda obecnie. Niestety nie jestem specjalistą i całość będzie ujęta w moje słowa, mam nadzieję, że nie przeszkodzi to w rozwiązaniu problemu. Z góry dziękuję za cierplowość i wszelką pomoc. Akt1 Zaczęło...

    Komputery Hardware aslan85   17 Sty 2016 13:55 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 945
  • daf 95 xf za duże spalanie

    przy wycieku paliwa przez oringi sekcji tłoczących, paliwo wraca przez przewód powrotny do zbiornika paliwa, a nie do kolektora dolotowego.Ale ja nie dopatrywałbym się przyczyny w cieknących oringach, gdyż ta usterka powoduje głownie symptom ciężkiego odpalania po dłuższym postoju. Ja sprawdziłbym po...

    Samochody Ciężarowe olo33   12 Lut 2011 22:12 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5234
  • Gigabyte GeForce 6600GT AGP (GV-N66T128D) - zgon?

    Witam. Nie znalazłem nic podobnego, więc postanowiłem założyć nowy temat. Więc do rzeczy: mniej więcej od roku posiadam tą kartę graficzną i od początku były z nią problemy. Mniej więcej 3 tygodnie po zakupie zaczął wyć wiatrak, którego oczywiście gwarancja nie obejmuje - postanowiłem zmienić na własną...

    Komputery Hardware plustek   08 Sty 2007 23:10 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2060
  • regulacja obrotow w wentylatorze na 220V

    W wentylatorach są montowane silniki asynchroniczne - klatkowe, czyli zmiana częstotliwości napięcia zasilającego nie m,a tu najmniejszego sensu. Faktycznie ściemniacz do świateł doskonale sobie poradzi. Proponuję układek hybrydowy z serii KDSF. Jest niewielki, aplikację montuje się na"pajenczynę"i jest...

    Inne Serwis pleno   31 Gru 2004 15:45 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4664
  • Simlock sl3 mx key długi czas

    Zrobiłem teraz tak jak mi doradziles na początku, ja mam wlasnie nowiutka plyte + i3 intela i smiga spoko, amd wywalilem wczoraj bo wlasnie sie cyrki działy. Ustawilem teraz wiatrak na 90% i juz 3 minutki trzyma sie caly czas max obciazenie ;] ale kurde na pewno tam zaczal pięknie wyć wiatrak ;p...

    GSM Początkujący yapa   18 Lis 2012 23:32 Odpowiedzi: 210    Wyświetleń: 36265
  • Asus/F5SL - wyłączanie w czasie pracy /restarty - wysoka temperatura procesroa

    Witam, Na początku powiem że prześledziłem już kilka wątków i chciałbym dopytać o kilka rzeczy. Jestem właścicielem Asusa serii F5 z radeonem core 2 duo ogólnie laptop nigdy nie należał do cichych ale teraz już nie da się pracować. Laptop wyłącza się nawet po starcie windowsa, wczoraj robiłem reinstal...

    Laptopy Hardware adamadi33   30 Cze 2013 09:47 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1884
  • Czy sieć zasilająca moze powodować zawieszanie się komputera ?

    Z nawiązką wystarczy dobry zasilacz 350-400W, np. Fortron z serii GHN czy GLN, Chieftec GPS, Delta GPS itd. Chieftec ok, ale odradzam GPS, bo w tej serii wentylatory wyją jak suszarki. Ja sam mam używanego Cheiftec'a 450W z serii GPS, to tak mi wyje wiatrak, że nic nie słychać oprócz niego, bo wszystko...

    Komputery Hardware Piotr160292   30 Wrz 2011 14:48 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2374
  • Spalony zasilacz i dysk

    Dwa dni temu była burza w nocy i komputer był wyłączony, ale podłaczony do listwy z filtrem. Niestety gniazdko nie miało uzienienia, a zasilacz był najgorszej firmy produkującej zasilacze czyli CODEGEN (300W model:250XA1). Pod koniec burzy siostra wyłączyla listwe z gniazdka. Rano koło 10 właczyłem listwe...

    Komputery Hardware (LIDER)   05 Maj 2005 19:36 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1816
  • Linux jako wielozadaniowy router, niecodzienny pomysł

    Witam. Posiadam internet bezprzewodowy w swoim komputerze, na drugim komputerze jak do tej pory internet był poprzez udostępnienie netu ode mnie(standarowa funkcja w XP Halt on:No Errors . No i fajnie, mogę uruchomić komputer bez klawiatury i monitora, co prawda pojęczy troszeczkę speaker'em, ale...

    Software serwis lis6502   27 Paź 2008 00:37 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1465
  • Najlepszy polski sprzet audio

    Dodam ze to tez polskie i dobre np. ADS PLX4000, moze nie zbyt ma z typowo domowym zastosowaniem ale mozna go tam zastosowac: nie wyje wiatrakami gdy nie trzeba mimo ze ma ich 4 bo te zalaczaja sie zaleznie od temperatury no i mocy nigdy nie zabraknie hehe ;-). Brzmienie tez bardzo dobre - niczego nie...

    Jakie Nagłośnienie do Domu jackde   27 Wrz 2018 22:27 Odpowiedzi: 179    Wyświetleń: 162454
  • Wasz sprzęt na imprezy/dyskoteki

    Ja mam i mialem rozne klamoty, poczawszy od zeuso podobnych, po szczekaczki stx ktorych pfu nie chce pamietac, zestaw tonsilowski (bp, br oraz experymentalna odwrotka ktora skonczyla w piecu bo nie grala ladnie) a teraz mam tak (chodz i tak w tym tygodniu beda drobne zmiany): basy: na RCFach 18" (nie...

    Nagłośnienie suszakustyk   01 Lis 2018 08:34 Odpowiedzi: 1572    Wyświetleń: 643733
  • Jak potencjometrami dobrze ustawic UltrafexaII

    DLa przypomnienia ten "gowniany" Tutaj jak crown zrobil dodatki do sygnalu prostokatnego (na wejsciu czysty przebieg), A tutaj dumna szybosc narastania (SR) na poziomie 10V/us, Natomiast tutaj pasmo przenoszenia tego cuda - jak widac podbarwia wysokie rejestry. Teraz naprawde...

    Nagłośnienie Estrada maniak dużych mocy   13 Cze 2007 12:21 Odpowiedzi: 48    Wyświetleń: 4728
  • Peugeot 407 SW, wentylator rozładowuje akumulator

    zmienilem aku - jest poprawa :-) ale i tak mam stres kiedy mi wyje wiatrak a ja parkuje w zlotych tarasach i nie wiem czy bede stal 1h czy cala noc :-(

    Samochody Elektryka i elektronika martinuss77   24 Lip 2012 22:18 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 13098
  • termometri sterowanie przekaźnikiem

    Chciałem to zrobić na jakimś uP ale nie mam o tym zielonego pojęcia. Jedynie w szkole coś tam prubowalismy na DSM-51. Tutaj się domyślam, że trzeba będzie użyc jakiegoś przetwornika A/C z tym to sie jedynie domyślam jak mogło by to wyglądać: Temperatura z chłodnicy (0 - 110C) steruje czujnikiem np...

    Mikrokontrolery zumek   07 Cze 2008 13:53 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1584
  • Square One ITian Firmware recovery

    Kupiłem to "cudo" dzisiaj na Warszawskiej Giełdzie Komputerowej i niestety mam mieszane uczucia... Przede wszystkim trafił mi się chyba wadliwy egzemplarz bo strasznie wyje wiatrak (trzeba będzie się telepać z gwarancją). Po drugie prędkość do 12 MB/s (po gigabicie) - QNAP'y i Synology mają nawet...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych DriverMSG   28 Gru 2009 02:30 Odpowiedzi: 84    Wyświetleń: 15823
  • Ovislink RS-2000 konfiguracja - pomocy :)

    Witam. na wstępie przepraszam wszystkich, że nie mam pojęcia o rozwiązaniach sprzętowych. Przyszedł czas, że otaczanie się skrzynkami z wyjącymi wiatrakami przestało cieszyć. Potrzebuję pozbyć się serwera. Decyzja zapadła. Sieć do podziału 100 końcówek, 50mb ds, 10mb us. Z wrodzonej oszczędności...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych ptakwrc   16 Gru 2010 10:04 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1107
  • Cicha karta graficzna do zestawu

    Witam, ostatnio bardzo denerwuje mnie hałas wydawany przez kartę graficzną. Lubię sobie czasem zagrać w fajną gierkę ale denerwuje mnie "wycie" wiatraków i szukam nowej lub używanej karty graficznej która jest cicha i w miarę wydajna. Moja karta to gainward gtx260 golden sample, dodam do tego że przykładowo...

    Komputery Co kupić? zieloczek100   14 Gru 2011 22:04 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 2315
  • komputer nie włącza się, czarny ekran...

    zrobiłem wszystko to co wspominali ludzie wyżej i nadal nic. tylko jak wyjąłem baterie to strasznie zaczął wyć wiatrak od zasilacza.

    Komputery Hardware masakrra   10 Sie 2012 16:28 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2954
  • Chłodzenie Phenoma 955BE w wąskiej obudowie. dobór karty graficznej i monitora

    Witam, potrzebuję pomocy przy wyborze 3 podzespołów, przy czym najważniejsza dla mnie jest zmiana coolera: 1. Chłodzenie CPU potrzebuję jakiegoś nowego chłodzenia do Phenoma II X4 955 BE bo boxowa suszarka doprowadza mnie do szału. Obudowa ma szerokość prawie 18cm więc licząc od płyty głównej...

    Komputery Co kupić? amigo   04 Paź 2012 20:19 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1200
  • PlayStation 3 - Konsola przegrzewa się i wyłącza kilka minut po włączeniu

    Witam Was serdecznie. Mam problem z moja PS3, starutki model FAT 80 GB. Mianowicie konsola bardzo szybko się grzeje, dosłownie kilka minut po włączeniu pracuje już na najwyższych obrotach, strasznie wyje, wiatrak pracuje na 100%. Co najdziwniejsze, konsola nie wydmuchuje z siebie ciepłego powietrza,...

    Konsole Serwis domi29   03 Sie 2013 15:25 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 13962
  • Scania r 480 euro 4 - Scania r 480 euro 4 błąd EMS 5127 nr cześci 1874484

    Też stawiam na wiskozę, ale nie wiem jak to sprawdzić. Bardzo prosto- przecież wyjący wiatrak słychać nawet przy zamkniętych szybach. Rano na zimnym i po odpaleniu jakiś czas to normalne, potem ma ucichnąć.

    Samochody Ciężarowe sansiu   30 Paź 2014 20:31 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 5562
  • Microsoft wycofuje ze sprzedaży licencje OEM na system Windows 7

    Co do wydajności...proszę - pierwszy z brzegu artykuł - linki do źródeł w odnośnikach. Której cześci mojego TRZYKROTNIE POWTARZANEGO sformułowania 'od Visty w górę' nie rozumiesz? Dodano po 4 Zrozumiałbym gdybyś przytoczył np NT4 pozwalającego na komfortowa prace nawet na 32 - 64MB...

    Newsy SQLmaster   15 Lis 2014 13:05 Odpowiedzi: 83    Wyświetleń: 10389
  • Renault clio 3,2005 nie działa nawiew dmuchawy

    nie pozostało nic innego jak dokopać sie do wnetrzności i wyjąc wiatrak zobaczyć czy faktycznie wtyczka nie łączy,czy coś innego

    Samochody Początkujący Mer_86   20 Lut 2015 11:39 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2571
  • Jaki TV 40-48 cali, do konsol/pc, do 3300zł

    Witam, potrzebuję jakiejś sugestii na TV do pokoju "medialnego" ;) Do tej pory używany był projektor (benq w800+) który gdzieś tam kiedyś się zdobyło, ale zdążył sie po drodze dwa razy zepsuć, a teraz woła o nową lampę... bydlak śmierdzi spalenizną od czasu do czasu, głośno wyje wiatrakiem, kolory mogłyby...

    Jaki TV LOCOLOCO   07 Paź 2015 11:57 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 588
  • MAN TGX 440 - Intercoller peknięcie

    Witam kolegów Już w drugim manie strzelił intercoller lewa str góra z czym to jest związane ktoś miał już taki przypadek? ] Było spawane plastikiem odpowiednim ale nic z tego puszcza po jakimś czasie :( To jakiś feler MAN czy coś ma na to wpływ? Drugie pytanie ktoś w skrócie opisze kolejność...

    Samochody Ciężarowe ROKADI   29 Cze 2017 08:57 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 747
  • Włącza się i.. wyłącza, włącza, i tak w kółko

    Trzeba sprawdzić na innym zasilaczu. Czy po odłączeniu zasilania ATX 12V 8pin dzieje się to samo? Na innym zasilaczu dzieje się dokładnie to samo. Po podłączeniu tego dzieje się dokładnie tak samo. ;) //Edit. Po przełożeniu kości RAM w inne sloty włączył się za trzecim razem. Mimo wszystko...

    Komputery Hardware Parzysz1   26 Lut 2018 22:43 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 966
  • Dell Vostro 3300 - Martwy po uakcie biosu v10->v12. Flash kości/Recovery BIOS

    Dzień dobry, Dotyczy Dell Vostro 3300 (i5), bios ładowany 3300A12.EXE (). Bios bazowy 3300A10 Po uakcie biosu z wersji A10 do A12 zgodnej z servis tag laptop nie wstał - czarny LCD, wyjący wiatrak. Brak sygnalizacji led/dźwiękowej. Przy kolejnych uruchomieniach pracuje wentylator cicho. Podświetlenie...

    Laptopy Hardware austin007   23 Maj 2018 15:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 375
  • Toshiba Satelite M60-184 nie odpala.

    Witam. Mam problem z laptopem jak w temacie. Po podłączeniu zasilania i wciśnięciu "power" zaświeca się dioda niebieska i zielona, wiatrak wiatrak wyje. matryca ciemna. Po kilku sekundach wiatrak przestaje wyć i nic się nie dzieje. Czasami wiatrak się nie włącza a dioda power gaśnie po kilku sekundach....

    Komputery Hardware mosfet   02 Lis 2007 22:56 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 814
  • Groźne temperatury całego komputera plus dziwne zachowanie

    Witam. Ostatnio złożyłem sobie komputer z taki parametrami: Intel Core 2 Quad q6600 (chłodzenie Artic cooler frezzer 7 v.2) płyta główna Gigabyte ga965p-ds3p (chłodzona 12cm wentylatorem wymontowanym z zasilacza firmy codegen) 4 GB ram ddr 2 800 Mhz Nvidia Geforce GTS 250 XFX zasilacz AOpen...

    Komputery Hardware volo21   12 Paź 2011 10:07 Odpowiedzi: 63    Wyświetleń: 4964
  • GTX 970 armor temperatury

    Witam, mam problem z kartą MSI GTX 970 Armor. Przekazałem ją bratu sam nie grałem na niej po za cs więc problemu nie było... W grach typu warhammer total war 2, wiedzmin 3 itp na ustawieniach niskich-średnich karta grzeje się i przekracza 70 stopni na wysokich ponad 80 więc zmniejszone. W msi afterburner...

    Strefa gracza enter15   27 Wrz 2018 12:44 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 78
  • Bascom - problem w odliczaniu

    Kurde nadal nie kumam włącznik (przycisk) jest oznaczony jako Wl_wiatrak Ogólny warunek czy ma działać (wł/wył) Wiatr_ena Załączanie wiatraka OUT do przekaźnika Wiatrak Ustawiany czas pracy w sekundach w menu W_czas I z tego trzeba poskładać - chyba to wszystko co jest potrzebne ten...

    Mikrokontrolery AVR IMEX   16 Sty 2011 14:47 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 675
  • Regulator obrotów wentylatora - potrzebny wykonawca

    Można by to zrobić jeszcze inaczej nie ręcznie bo to powodowało by zbyt częste zerkanie na panel i temperaturę ale można by zrobić programowo układ kontrolujący obciążenie magistrali systemowej czyli im bardziej obciążona tym większe obroty bo i wiadomo że im bardziej się obciąży magistrale tym więcej...

    Początkujący Naprawy cooltygrysek   12 Paź 2009 15:36 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 7487
  • Spowolnienie wentylatora w zasilaczu

    Odświeżam nieco stary temat, ale ostatnio wyciszyłem sobie tani wyjący zasilacz typu: wentylator 80 z tyłu pracujący na wyciąg. Zainteresowani są proszeni o zmierzenie temperatury powietrza wyrzucanego z zasilacza jeszcze przed jego modyfikacją, najlepiej po ok 30min pracy kompa! Mierzymy miernikiem,...

    Komputery Modding & OC elektryk_pl   15 Lis 2009 23:07 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 5387
  • Radeon 5850 Toxic , temp w 3D niższa niż w Idle, na odwrót :/ !!!

    Hej, naprawde nie mam pojecia co jest grane. Od miesiąca słysze jak wyje glośniej wentylator od mojej karty graficznej. Temp w idle czyli w stanie bezczynnym to 77C, a jak gram w gry lub odpale benchmarka to obroty wiatraka spadają i temperatura tez spada do okolo 68C. Co to sie dzieje ? Myslałem...

    Komputery Modding & OC MrDoimer   29 Kwi 2013 11:12 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1524
  • Bios Nie wykrywa VGA - Nie widzi VGA

    Witam serdecznie, Wiec mój problem wyglada następująco. Trzy dni temu Podczas Grania w grę ze znajomym, mój Pc zaczął wariować i przechodzić w Sleep Mode, czyli czarny ekran na monitorze lecz wszystko było słychać i byłem wstanie jeszcze z nim rozmawiać. Jedyne co mogłem robić to reset komputera....

    Komputery Hardware Kazmiszcz   21 Sty 2017 14:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 474
  • Głośny zasilacz LC Power LC6450 V.2.2 450W. Jak go wyciszyć?

    Witam. Mam problem ze swoim zasilaczem LC Power LC6450 V.2.2 450W. Otóż gdy przeglądam internet to przy otwarciu nowej karty zasilacz przez kilka sekund wyje po czym się wycisza. Gorzej jest w grach, w CS:GO ten zasilacz po 5 minutach gry tak wyje jakby mi w pokoju odkurzali. To na pewno zasilacz, sprawdzałem....

    Komputery Początkujący Sztandar18   29 Lis 2018 13:35 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 60
  • torrent - Zawieszka przy ściąganiu torrentów

    W utorrencie jest max upload na 10kilo - reszta defaultowo, jeśli zmienić peery to na ile? To co mogę jeszcze dodać, że przy tym magicznym zwieszeniu słychać zwiększenie pracy wiatraka procka i to się dzieje niezależnie od szybkości ściągu(raczej czasu) może być 0.1Kb/s, a może być nawet 600 i zawsze...

    Sieci LAN baqsquad   29 Gru 2012 13:58 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1635
  • Dell Optiplex 760SFF - Jakim programem kontrolować szybkość obrotów wentylatora

    wiatrak Co? Obrotami wentylatora steruje Bios - wymień pastę na procesorze, to trochę pomoże. Host Embedded Controller Interface - rzekomo taki sterownik pozwala kontrolować wiatrak wentylator tego Dell-a. Puszczony po zaznaczeniu ptaszka w BIOS wentylator na 100% wył strasznie. Udało mu...

    Komputery Modding & OC bicik4096   29 Sie 2016 20:43 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1080
  • Czy ceny prądu poszalały?

    W całości popieram zdanie Xantix odnośnie OZE, szczególnie Niemieckiego - żeby mieć duży udział OZE to trzeba mieć duży potencjał energetyki klasycznej który ma stabilizować - czyli podwójny wydatek na dwa systemy z punktu widzenia państwa. Pewną rolę odgrywa też sposób rozliczania - bo np. ilość CO2...

    Elektryka po godzinach smyk55   16 Gru 2018 19:05 Odpowiedzi: 225    Wyświetleń: 5694
  • problem z rozruchem gdy obciązony odbiornikami Polonez Atu+

    Witam Panowie mam pytanie, co może być przyczyną tego że nie mogę odpalić auta w momencie gdy pracuje wiatrak chłodnicy. dodam że rozrusznik kręci jak oszalały. napięcie na akumulatorze jest na poziomie 11,5 V podczas pracy wiatraka. W momencie gdy wiatrak się wyłączy trzeba poczekać ok 15 sek aż...

    Samochody Elektryka i elektronika dynanometr   13 Lip 2010 06:54 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 789
  • Nowy komputer chodzi jak odkurzacz - jaka przyczyna?

    Otwórz obudowę, weź patyczek i robiąc to maksymalnie delikatnie zatrzymuj na chwilę różne wentylatory. Sprawdzaj słuchem (? nausznie?) przy zatrzymaniu którego wiatraka zniknie wycie. Ten wiatrak trzeba będzie wymienić. Oprócz wiatraków w środku obudowy sprawdź też wiatrak w zasilaczu.

    Komputery Hardware Pawel1924   27 Paź 2010 15:24 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3110
  • AEROCOOL VP-450 - Nagły duży skok obrotów wentylatora zasilacza

    Dzień dobry Niedawno podrasowałem komputer. Na początku stycznia wywaliłem zasilacz Take Me 400 W oraz procesor Athlon 64 2.4 GHz i chłodzenie, a w ich miejsce wstawiłem nowy zasilacz AEROCOOL VP-450 Watt oraz Athlona II x2 3.0 GHz. Do tej pory wszystko chodziło sprawnie, zasilacz niezwykle cichy,...

    Komputery Hardware Dra98   10 Lut 2013 13:57 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1845
  • Dylemat z wyborem grafiki i procesora

    Czyli bardziej celować w I5 2500k? To zdecydowanie najlepszy wybór na lga1155. A co do grafiki właśnie bardzo mnie ona interesuje :). Wadą jest ponoć to że głośna ale czy to ma w ogóle znaczenie :). Czy ja wiem, mam podkręconą 5850 z identycznym wiatrakiem i bardzo podobnym układem chłodzenia....

    Komputery Co kupić? Atari65XE   05 Mar 2013 14:19 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 801
  • Dell Inspiron Q17R 7110-0848 - Dziwne zachowanie wentylatora, pulsowanie obrotów

    Witam, posiadam ten laptop od nowości, ma już 3 lata i nigdy nie był naprawiany, wszystko w nim działało jak dotąd, jest użytkowany w mieszkaniu, zabierany tylko na wakacje, do domowego użytku, biurowo-szkolno-internetowo oraz czasem też do gier. Ma oryginalny system (wstyd się przyznać), recovery nie...

    Laptopy Hardware wojtas_GT   06 Paź 2014 13:18 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1548
  • Audi A6 C5 - Dmuchawa nie zaskakuje

    Mam problem z nawiewem w Audi A6 C5...Odpalilem auto dałem nadmuch na szybę, wyświetlacz klimy pokazuje że działa, silniczki kratek chodzą ale nic nie dmuchało. Próbowałem na innych ustawieniach ale nic to nie dało. Kompresor od sprężarki się włączał w momencie gdy wciskam auto i wyłączał przy wciskaniu...

    Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie Hektar Zahler   05 Lis 2015 17:02 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2760
  Szukaj w 5mln produktów