opis podłaczenia
Podłącz pozycyjne, a jezeli upierasz się przy kierunkach, to poprzez 2 diody 5A do każdego kierunkowskazu
Pin 31 masa pin 49 zasilanie pin 49a wyjście na przełącznik kierunkowskazów.
Przede wszystkim, żeby sterowac kierunkowskazy plusem, to trzeba tranzystor zmienić na pnp. Emiter do plusa, baza do R3, wyjście na kierunkowskazy z kolektora. Może byc tez konieczne "podparcie" bazy rezystorem kilkaset omów do plusa.
To co cię interesuje to np. Zamster Plus. Sterowanie dowolnym zamkiem , dodatkowy kanał, wyjście na kierunkowskazy.
Wróć do postu #32 i #36. To coś w prostokątnym zaznaczeniu to kontaktron owinięty cewką. Na drugim zdjęciu masz styki przekaźnika, które mają być rozwarte a zwierają się cyklicznie po włączeniu kierunkowskazów. Jeszcze raz napiszę: prąd na 49, wyjście na przełącznik kierunkowskazów 49a, C to kontrolka. Jak nie chce działać, to znaczy że jest niesprawny...
Multitimer steruje przekaźnikami w tym aucie, rezystory obciążające w tym wypadku to najtańsze wyjście.
W tej generacji stosowano przerywacze kierunkowskazów bimetalowe w układzie dwuobwodowym – jedno wyjście jest dla kierunkowskazów ciągnika, drugie wyjście jest dla kierunkowskazów przyczepy. Tak samo przełącznik kierunkowskazów jest podwójny. Dopiero ok. roku 2000 w 3320 wprowadzono przerywacz elektroniczny z kontrolkami dwóch przyczep oraz wyłącznik...
49-zasilanie z włącznika awaryjnych /stałe/ 49a-zasilanie z klawisza awaryjnych /po zapłonie/ oraz zasilanie przełącznika kierunkowskazów C-kontrolka kierunkowskazów C2-kontrolka klawisza awaryjnych L-lampy lewa strona R-lampy prawa strona Wykonanie na oryginalnym klawiszu awaryjnych.P ŹLE!!! 49a, to WYJŚCIE na wyłącznik kierunkowskazów. Nigdy zasilanie!...
Przecież widać na płytce co do czego, jaki problem znaleźć zasilanie, wyjście na kierunkowskazy i wejścia sygnałów. Popatrzeć, chwilę pomyśleć i zrobione. A montaż 30-letniego alarmu to raczej słaby pomysł...
Każdy kierunek ma osobne wyjście.
Skoro tak bardzo ci na nim zależy, to masz tam układ scalony. Wpisz jego typ w google, zajrzyj do datasheetu i dojdziesz, która nóżka to masa, zasilanie, wyjście... Jak i gdzie to podłączasz?
Przy 12V na wszystkie kierunkowskazy idzie ok. 8A, przy 14V będzie jeszcze więcej. Jeśli chcesz robić na diodach, to sprawdź, czy wyjście alarmu wytrzyma taki prąd.
Kostka też po sprawdzeniu nie ma w sobie prądu na wyjście kierunkowskazu...
Jak najbardziej możesz tak zrobić, odłącz starą centralkę ustal które przewody to zasilania i wyjście kierunkowskazów, zostaną ci cztery do sterowania zamkiem. Jak dobrze pamiętam to masa steruje zamki, ale trzeba to sprawdzić bo przy pneumatycznym zamku może to być + .Na dwóch będzie cały czas masa albo 12+ a dwa pozostałe są załączane do masy lub...
Dla SaYMoN , ponieważ 555 jest scalakiem uniwersalnym , a ten drugi specjalistyczny z generatorem , układem wyzwalania i wyjściowym sterującym mocy /wyjście na cewkę przekaźnika/.
Sprawdź czy masz ustawione wyjście kierunkowskazów na sterowania sekwencyjne masą. Domyślnie alarm ma ustawione sterowanie plusem. Należy również pominąć te diody rozdzielające sygnał kierunkowskazów na pomarańczowym przewodzie. Ustawienia najlepiej sprawdzać i modyfikować za pomocą aplikacji. Link masz w instrukcji montażu. https://obrazki.elektroda.pl/8749616700_...
Schemat podłączenia siłowników do centralki - "D". Kolory przewodów masz opisane na obu schematach. co dalej z bagaznikiem Konieczny dodatkowy przekaźnik a podłączenie zależne od typu samochodu. kierunkami w centralce Masz jedno wyjście na kierunkowskazy , więc potrzebujesz dwie diody prostownicze aby rozdzielić na L i P lub dodatkowy przekaźnik z dwoma...
Witaj. Kolorystyka przewodów może być inna. W trakcie kiedy pracowałeś nad swoją instalacją to korzystałeś ze schematu? 59ab z EWR ma być połączony z 59a ELBY oraz jest to zasilanie włączników światła stop. ELBA: 49 plus po stacyjce, 49a wyjście na przełącznik kierunkowskazów, 31b masa, 59a zasilanie z EWR. Podejrzewam, że mogłeś gdzieś popełnić błąd...
Większość podłączeń masz opisanych. Zasilanie i w jednym i drugim to czerwony. Masa czarny. Wyjście na kierunkowskazy niebieski w nowej wtyczce z niebieskim z wąskiej wtyczki starego. Różowy w nowym sterowniku Cię nie interesuje. Siłowniki (zielony i niebieski starej wiązki) podpinasz pod biały i biało czarny z nowej. Jedynie musisz sprawdzić w jakiej...
Sprawdziłem schematy. Do 2013 roku klasyczne rozwiązanie — przerywacz kierunkowskazów i wyłącznik świateł awaryjnych przełączający zasilanie (30/15) i łączący wyjście przerywacza z stroną L i R. Bezpiecznik od awaryjnych jest w komorze silnika, a bezpiecznik od kierunkowskazów pod kierownicą. Proponuję sprawdzić przerywacz kierunkowskazów. Według schematów...
Wyjscie c jest to wyjście na kontrolkę kierunkowskazów, a złącze u gory rzerywacza zoznaczone jako C2 i 31 to wyjście na kontrolke kierunkowskazów w ciągniętej przyczepie.
Podpiąłeś się tam gdzie nie trzeba. Kierunki to czarno-biały i czarno-zielony. Można się wpiąć w wiązkę idącą do przełącznika kierunkowskazów. Będą Ci potrzebne dwie diody prostownicze np 5A żeby zrobić wyjście na lewą i prawą strone kierunkowskazów. Inaczej będzie Ci migała tylko jedna strona przy zamykaniu/otwieraniu lub zrobią się awaryjne jak dasz...
hhmmm... źle podłączone.... hmm... załączam opis już w języku polskim - proszę więc o pomoc w poprawnym podłączeniu :)) Oznaczenie przewoduObjaśnienie +12VNapięcie +12V GNDWspólny („masa”) LWyjście sygnalizacji „+” kierunkowskazem LWyjście sygnalizacji „+” kierunkowskazem LSUPPLYNapięcie przełącznika (wyłącznika)...
Myślę że powinno być tak; Stary Nowy + + 31 masa - masa P,R wyjcie na lampy p(pod przełącznik kierunkowskazów) R wyjście lampy CL kontrolka kierunkowskazów C kontrolka Dla pewności R nowego sprawdź kontrolką 12V/2W będzie szybko migać
Fakt że tego nie sprawdzałem. Dzięki! Dzisiaj sprawdzę. Wczoraj wszystko robiłem na szybko:/ UPDATE: napięcie na module jest. Dodano po 4 Czy mogę prosić o rozszyfrowanie oznaczeń na module. Bo już się pogubiłem: 30 - 12+ 31 - masa LH - wyjście lewego kierunkowskazu na hak RH - Wyjście prawego kierunkowskazu na hak LZ - podłączenie pod lewy kierunkowskaz...
Są zasilania, a nie działa, no masz... To sprawdź teraz przekaźniki pod kierownicą, czy wszystkie mają te napięcie na przyjściu i czy wszystkie przekazują na wyjście.
Niskoprądowy sterownik zamka centralnego Centurion ma wejście krańcówek i wyjście syreny, nie posiada wyjścia kierunkowskazów. Jest jeszcze taki wynalazek jak legendford-mini w komplecie z zamkiem centralnym, taki niby sterownik, a niby alarm. Nie podawaj linków do aukcji, bo za parę dni są już nieaktualne i nie wiadomo o czym mowa.
B to plus, E to minus, L to wyjście.
Rozumiem. Chcę podpiąć bezpośrednio! Wyjście do kierunkowskazów ≤15A Czyli musiałbym zakupić dwie diody 4A?
po pierwsze nie podajesz typu centralki. Zazwyczaj każde nawet najprostrze modele posiadaja oryginalne wyjście na kierunkowskazy (zolty przewod).
A jak najlepiej podpiąć wyjście na kierunkowskazy w Xanti?
Wtyczka biała to zasilanie dodatkowe, wejście anteny od pilota, oraz wyjście na kierunkowskazy (lewy i prawy). Wtyczka brązowa jest taka sama, brak zmian.
Witam, w aucie słabiej świeci lewa strona kierunkowskazów, prawa strona ok. Nadwozie przerobione na lawetę, dołożona jest górna listwa LED ( na tej listwie lewy kierunek w LED też świeci słabiej). Jak podam +12V np. na wyjście kierunkowskazów ze skrzynki z bezpiecznikami to jest ok. Rozebrałem tą skrzynkę i widać ślady wody ale nie roznitowywałem jej....
E - masa, B - zasilanie, L - wyjście (lamp). Pasuje każdy elektroniczny przerywacz kierunkowskazów. Oznaczenia 49, 49a i 31 znajdziesz bez problemu.
Witam. Posiadam centralny zamek i znajduję się w nim wyjście na kierunkowskazy. Podłączyłem się z syreną alarmową w wyjście na kierunkowskazy i gdy włączam pilotem np. zamknij drzwi to syrena (Battery back BS 36 z własnym zasilaniem) dwa razy krótko wyje i po chwili się wyłącza. Moje pytanie: chciałbym się dowiedzieć co trzeba zrobić, żeby zmniejszyć...
Zakupiłem na allegro sterownik z pilotami za 120 pln typowo przeznaczony do mazdy premacy,czytelna instrukcja ,solidne wykonanie,wyjście na kierunkowskazy ,jeśli jesteś zainteresowany to mogę podesłać instrukcje montażu na maila ,montaż zajął mi 40 minut wszystko działa bez zarzutów.pozdrawiam
Moim zdaniem GND to napewno masa, IN to będzie trzeba podłączyć do przewodu "+" od kierunkowskazów a żółty to pewnie wyjście na lampę czyli na te dynamiczne kierunkowskazy. Bynajmniej ja bym to tak testował bo rozumię to jakaś Chińska dokładka.
To jakiś chinol z nr katalogowym reflektora roboczego do Ursusa. Jeden zacisk to plus, drugi wyjście na przełącznik kierunkowskazów a trzeci do lampki kontrolnej. Bardzo często lampka kontrolna była mostkowana z wyjściem na przełącznik stąd tylko 2 przewody. Można je ze sobą zewrzeć, po właczeniu kierunkowskazu żarówka kierunku będzie palić się ciągle....
49 dopływ napięcia, 49a wyjście na kierunkowskazy, 31 masa, c kontrolka, c2 kontrolka przyczepy.
Piny przerywacza; 2-kontrolka kierunkowskazów 3-wyjście z przerywacza (49a)na przełącznik pod kierownicą 4-masa(-) 1- to(+30)zasilanie stałe 5-to (+15)zasilanie po kluczyku Te dwa ostatnie piny należy sprawdzić.
Ok, temat rozwaliłem sam. Skoro to taka tajna wiedza to podzielę się. Najpierw trzeba zakupić interfejs którym dobierzemy się do auta. Polecam Maxiecu, zakupiłem i spisuje się bardzo dobrze. Później przeciągamy przewody od kierunkowskazów i przeciwmgielnych (jeśli te chcemy montować i sterować z BCM. Aby się wpiąć do BCM przewodami musimy zakupić styki...
Jak sobie rozrysowałem schemat to doszedłem do wniosku że pobawię się z tą centralką bo i tak leży i się kurzy. No i sygnalizację mogę rozwiązać podłączając wyjście na kierunkowskazy do żarówki (bo takowe wyjście posiada ten sterowni, jest to jakiś BX o ile dobrze pamiętam) Może da radę to zrobić "po taniości" jak mi się uda to się podzielę z Wami ;)...
Żarówki są o odpowiedniej mocy? Nie są przez przypadek założone 6V? Oświetlenie nie może mieć więcej niż 35W mocy. W instalacji elektrycznej nie ma problemów ze zwarciami, brakiem masy itp? Regulator znajduje się po lewej stronie skutera, pod plastikiem bocznym osłaniającym kufer siedzenia. Regulator jest nowego typu, 8 pin z wbudowanym elektronicznym...
Wyjście na czujnik dodatkowy, blokadę zapłonu + [url=http://www.testronik.com/ST/ST-111/... ST-111
pozdrawiam.do centralmego się chyba nie da podłączyć ja mam centralny i auto alarm (razem)itam jest wyjście na kierunkowskazy.
Jeżeli dobrze pamiętam, to ma być tak: 30 - stałe zasilanie po bezpieczniku 15 - zasilanie (zabezpieczone bezpiecznikiem) po kluczyku 31 - masa 49 - zasilanie przerywacza kierunkowskazów 49a - podłączone wyjście z przerywacza + zasilanie przełącznika kierunkowskazów VL - kierunki lewe (do lamp) + przewód do przełącznika kierunkowskazów (lewe kierunki) VR...
Witam. Mam podłączony centralny zamek firmy Carprotect BX60 w Pandzie 2004. Centralny działa z pilota i wszystko jest ok, prócz tego że nie mijają kierunkowskazy podczas zamykania i otwierania dzrzwi. W samym module jest wyjście pod kierunkowskazy. Teraz pytanie gdzie je podłączyć? Jest jeden kabel do kierunkowskazów. Do postu zamieściłem schemat centralnego.
Plus (z dwóch bezpieczników) idzie ale z przełącznika świateł awaryjnych na pin oznaczony 49, a wyjście 49a idzie do przełącznika kierunkowskazów, 31 to masa.
ok, dziękuje bardzo. uporałem się już z problemem. zamiast do alarmu podłączać sterownik cent. zam. to podłączyłem wyjście na kierunkowskazy do przewodów z centralki w aucie, i nie wiem jak i dlaczego, ale działa:)
Witam, Zamierzam wymienić fabryczny, radiowy sterownik centralnego zamka (uszkodzony) na nowy w Punto 1. Nowy sterownik ma dodatkowe wyjście na kierunkowskazy. Gdzie najlepiej i najłatwiej wpiąć ten przewód w instalację w okolicach skrzynki z bezpiecznikami? Dzięki za informację, pozdrawiam.
Są motocykle, np. BMW, które maja światła awaryjne. Inne też się znajdą. Chcąc zastąpić przerywacz bimetaliczny elektronicznym z samochodu, trzeba wykonać jedno proste dodatkowe połączenie: 49 na zasilanie, 49a na przełącznik kierunkowskazów i dodatkowe połączenie - 31 na masę (można zrobić nawet krótki przewód z tego złącza na śrubkę, którą się ten...
Dwa przekaźniki i dwie diody prostownicze lub dwa podwójne przekaźniki i zrobi sobie wyjście na kierunkowskazy. Da redę nawet na jednym przekaźniku ale trzeba grzebać w środku centrali i mieć już trochę pojęcia. Jak chce to i syrenę idzie podłączyć.
da się dwie diody i przekażnik i bedzie chodziło na prewodach od centrala pojawia sie przemiennie plus przez diody podajesz impuls na cewkę przekażnika a drgi koniec cewki do masy na stykach podłaczsz plus i wyjście na kierunkowskazy
To jest na 99% bezmasowy przerywacz. L1 - wyjście na przełącznik kierunkowskazów M - zasilanie po włączonej stacyjce C - kontrolka na liczniku
Najlepiej buzer odłączyć całkowicie i anodę każdej z diod podłączyć pod wyjście "+" żarówki kierunkowskazu ( lewego i prawego) a katody tych diod podłączyć pod zacisk "+" buzera a "-" buzera podłączyć do masy. Można także anody diod podłączyć pod wyjścia przełącznika kierunków.
Zakładałem centralny zamek w takim samochodzie i mam jeden problem gdzie mam podłączyć z centralki wyjście na kierunkowskazy wszystkie są oddzielnie zasilane chyba z BSI.
Witam. Jak chcesz mieć niezłej klasy pilotowy sterownik centralnego zamka, to polecam firmy SEO. Jest w nim strowanie kierunkowskazami i siłownikiem tylnej klapy. jest też wyjście na syrenę. Marke siłowników to polecam TESOR lub Terminator, są w dobrej cenie i trwałe.
Prawdopodobnie nie jest to sterownik zamka centralnego, a moduł zamka centralnego ze sterowaniem zarówno pilotami jak i z kluczyka w drzwiach. Kolory przewodów w takich sterownikach: - czarny to masa, czerwony to stałe +12V, - zielony i niebieski bezpośrednio do silniczków w siłownikach, - biały i brązowy do przełącznika siłownika (ów) master czyli...
1J0959799AH obsługuje piloty na 433MHz. Wtyczka beżowa to wyjście na kierunkowskazy, antena, syrena, dodatkowe zasilanie. Pamiętam, gdyż właśnie musiałem ją dodać do swojego samochodu (VW Bora 1.9 TDI 2001R.).
Masz 4 wyjścia w kostce. 59a to wejście ładowania (z cewki), 31b to masa, 49 to plus po stacyjce a 49b to wyjście na przełącznik kierunkowskazów.
Sprawdź przewód od włącznika do przerywacza i jego wyjście na stronę nie działającą
Tu są 3 + czyli Vcc - czyli kreska na dole oraz wyjście na żarówkę
Przez moduł przechodzi prąd do tylnych kierunkowskazów , jak jest wypięty to nie działają, aby działały bez modułu trzeba połączyć sygnał (wejście kierunkowskazu ) z wyjściem na lampę , czyli robisz zworkę kabelkami na kostce wejście na wyjście, lewy i prawy -dwie zworki . Na module masz opis co jest co ,ew sprawdzić kontrolką i omomierzem przedzwonić.
Na konsoli środkowej masz włącznik świateł awaryjnych wyciągnij go i się wepnij separując 2 diodami prostowniczymi. Tam są 2 takie cienkie kable. Weź miernik jeden przewód do masy a na drugim szukaj + 12 V gdy kierunkowskazy migają. Powinieneś znaleźć 2 lub 3 takie przewody. Każdy sterownik powinien mieć wyjście na kierunkowskazy. Dowiedz się czy to...
Chciałbym założyć do VW golfa IV syrenkę sygnalizującą zamknięcie drzwi. Samochód wyposażony jest w kluczyk z pilotem i po zamknięciu sygnalizuje kierunkowskazami. Podpięcie samej syrenki pod kierunki nie da rezultatu bo będzie również się odzywać podczas skręcania - włączenia kierunkowskazów. Stąd moje pytanie gdzie znajduje się sterownik centralnego...
Typowy przerywacz kierunkowskazów i świateł awaryjnych, na dwie przyczepy. Na 49 masz zasilanie z przełącznika świateł awaryjnych (po stacyjce lub z akumulatora po włączeniu awaryjnych), a na 49a wyjście na przełącznik kierunkowskazów (żarówki). Przetestuj kontrolką np. żarówką 21W czy masz zasilanie i czy po podłączeniu do 49a przerywacz działa. Na...
Wpadł mi w rękę jakiś japoński elektroniczny przerywacz kierunkowskazów. oznaczenia wyjść są takie: E L B. Które to +, - i wyjście?
alarm Vertex CA14 wyjście po przekaźniku
z kostki od stacyjki wychodzą za wł kluczyka 2 przewody + do świateł i + do ..kierunkowskazów ..wycieraczek stopu ..każde wyjście + jest niezależne odłącz kostkę jeżeli światła zginą to moze być niesprawny wyłącznik do świateł zprzerywacza kierunkowskazów jest wyjście na kontrolkę może byc uszkodzony przerywacz lub kontrolka kierunkowskazów(żarówka)...
31 masa 49a plus po zapłonie 49 do przełącznika kierunków C1 kontrolka prawidłowego działania świateł ciągnika C2 -''- pierwszej przyczepy C3 -"- drugiej przyczepy 49 dopływ napięcia, 49a wyjście na kierunkowskazy, 31 masa, c kontrolka, c2 kontrolka przyczepy. I sprawdzić czy wszystko dobrze spięte. Na 49 ma być pewny plus, 49a ma iść do manetki, 31...
Jeżeli zły dział - proszę o przeniesienie. Jestem w posiadaniu przerywacza kierunkowskazów/przełącznika świateł awaryjnych od samochodu VW Passat B5 FL (nr kat. 3B0 953 235). Chciałbym go podłączyć "na blacie", ale nie do końca wiem jak. Znalazłem za to schemat okablowania całego samochodu, z którego ustaliłem tyle: 1 - WYJŚCIE SYGNAŁOWE (kierunkowskazy...
witam posiadam centralke na pilota z opcja sugnalizacji Kierunkowskazami i chcialem zapytac czy podłaczac do niej Diode Zenera lub prostownicza w obwód . czy to sie tyczy tylko alarmów . a jesli tak to jaką tą diode ? z góry dziekuje i pozdrawiam A do jakiego auta to montujesz? Bo, w merolach po 2002, BMW i innych każda żarówka na ground module ma...
Witam. Mam alarm magic i fiata Doblo 1.9 2006r w schemacie jest podłączenie do przekaźnika kierunkowskazów wejście i wyjście nie mogę namierzyć tego przekaźnika. Proszę o pomoc jak to podłączyć
Najprawdopodobniej to AB 015N czerwony-zasilanie czarny-masa czarnoczerwony-LED minus zielony-blokada silnika zielony-blokada silnika brązowy-zasilanie dodatkowych modułów żółty- wyjście na kierunkowskaz żółty- wyj.na kierunkowskaz szary-czujniki masowe drzwi Jeżeli jest fioletowy to do +
1 i 2 oznaczenie wg DIN 15, plus po stacyjce 4 oznaczenie 30 stały plus 3 oznaczenie 49 zasilanie przerywacza kierunkowskazow 7 oznaczenie 49a wyjście z przerywacza kierunkowskazów 5 oznaczenie L lewy kierunkowskaz 6 oznaczenie R prawy kierunkowskaz 8 kontrolka i podświetlanie nie ma wpływu na pracę kierunkowskazów. Przełącznik łatwo sprawdzić zwykłą...
W tej dyskusji chciałbym prosić szanownego Przedmówcę (jeśli to nie jest niestosowne) o informację: do jakiego punktu (schemat w załączeniu) podłączyć (punkt na schemacie): 1. diody prostownicze (i np. anodą w tą czy tamtą stronę- kierunek zaporowy/przewodzenia) 2. Wejście i wyjście z elektronicznego (cewkowego) przerywacza kierunkowskazów 3. wyjście...
Witam. Mam taki mały problem konkretnie z centralnym zamkiem.Posiadam yaris miała seryjnie założony c.zamek i założyłem sterownik centralnego zamka z pilotem wszystko podłączyłem działa ok ale mam problem z kierunkami sterownik ma wyjście na kierunkowskazy sprawdzałem idzie z nich sygnał znalazłem bezpiecznik od awaryjnych podłączam się pod niego i...
witam wczoraj założylem u mnie w astrze ('93 kombi diesel) centralny zamek na pilota (niestety nie wiem jakiej firmy),sterownik ma dodatkowe wyjście niskoprądowe na kierunkowskazy i tu moje pytanie: jak to podłączyć do instalacji (które to kable?) i czy musze zastosować jakiś przekaźnik ?
Witam, jestem w trakcie odtwarzania wiązek elektrycznych w samochodzie m-ki nie istotnej , ale z instalacją 24 V, kupiłem przerywacz kierunków i świateł awaryjnych typ RWB - 08A ( do Jelcza ?) i mam tam oznaczenia : 49a ,49, 31, CL, CR, 31 - masa 49 - plus - ale przed czy po stacyjce? 49a - wygląda na wyjście do przełącznika kierunkowskazów CL i CR...
Wyjście na kierunkowskazy udało mi się już zrobić jeden problem z głowy a mianowicie mam jeszcze jeden problem chodzi mi jak zaprogramować ten alarm tak aby się uzbrajał ale syrena żeby nie wydawała sygnału, aż dopiero w tedy gdy zostaną naruszone czyjniki to dopiero syrena wyda sygnał. Jeśli ktos już coś takiego próbował zrobić to proszę o odpowiedź....
tytan ma immo cyfrowe Naczytałeś się czy montowałeś te urządzenia ? DS512 wymaga podłączenia dodatkowego przekaźnika blokady. Centralka wystawia masę na wyjście oznaczone canlock w full opcji również ma GPS i GSM Taką konfigurację pozostawię bez komentarza.
(at)Gerri dziękuję bardzo za cenne info, mam jeszcze dwa pytania: 1. odłączać sterowanie zamkiem przez centralkę od przycisku otwierania/zamykania na konsoli środkowej i gdzie go podłączyć żeby zamykał się również wlew paliwa, czy lepiej wstawić trójnik na przewodzie ciśnieniowym drzwi kierowcy i tam podłączyć klapkę wlewu, wydaje mi się to prostsze...
Kable w kostce z lewej strony to sterowanie centralem. Czerwony +12V Czarny Masa Fiolety z tego co pamiętam odcięcie zapłonu To wystarczy by stwierdzić co z resztą. Podłącz zasilanie, włącz alarm rusz czujnikami znajdziesz na którym kablu jest wyjście na syrene. Ten sam motyw z wyjściem na kierunkowskazy. Możesz też uzbroić alarm i przez jakis opornik...
Jeśli tak: jeden przerywacz elektroniczny (3 pin) masa, zasilanie (sygnał) i wyjście na obwód - to włącznik świateł awaryjnych szwankuje, nie podaje napięcia na 49a gdy ma się łączyć z 15, coś jak w starszych Golfach (właśnie o nich bym poczytał, to jest ten układ).
Możesz zastosować w zasadzie dowolny sterownik dostępny w handlu. Większość ma w pełni konfigurowalne podłączenie (sześć przewodów - dwa niezależne przekaźniki). Jeśli chcesz, to zwróć uwagę, czy sterownik ma wyjście na kierunkowskazy (nie wszystkie mają). Ewentualnie jakiś kanał dodatkowy, jeśli masz w aucie funkcję domykania szyb lub chcesz otwierać...
Ja bym szukał przy przerywaczu braku przewodów. Jak do bezpiecznika jeden przewód? rozumiem że jeden na wejście i jeden na wyjście...
Ale rzeźba. Żarówka pomalowana na czarno. Po elektrodzie i Twoim poziomie spodziewałbym się więcej. Jeżeli kierunkowskaz na desce nie miga Ci szybciej to rozwiązaniem jest zastosowanie stabilizatora napięcia 12V wraz z dwoma kondensatorami po jednym na wejście i wyjście. Im więcej uF tym lepiej. Przerabiałem Passata z USA na EU na dual-ledach i takie...
Przerywacze kierunkowskazów te w aluminiowych puszkach to jakieś nieporozumienie w dzisiejszych czasach. Kup przerywacz od golfa II na trzy wyjścia 49, 49a i 31. 49 to plus po stacyjce, 49a wyjście na przełacznik kierunkowskazów i 31 to masa, której nie ma przy puszkowym. Przerywacz od golfa kosztuje 17 zl i przeżyje 10 puszkowych. Na przerywaczu puszkowym...
trzy przyłącza - plus, kierunek L, kierunek P Oj, jaka straszna nieprawda!. Tam jest zasilanie - wyjście na przełącznik kierunkowskazów i wyjście na lampkę kontrolną. Rozdział lewo/prawo dokonuje się w przełączniku zespolonym, a nie w przerywaczu. Pewnego dnia zaczęło znikać zasilanie przyrządów tablicy. Okazało się że powodem jest brak styku na pierścieniu...
Cześć, czy posiada ktoś opis do pinów w module haka VOLTA 8545 1219? Zastanawiam się gdzie jest wejście na kierunkowskazy a gdzie wyjście. Z góry dziękuję. Z pozdrowieniami. Grzesiek.
emeryt2 napisał: Nie pomyliłeś oznaczeń? P , to chyba wyście na kontrolke , a L to wyjście na przełącznik kierunków Oznaczenia są jak w typowym przerywaczu: + - zasilanie; L - wyjście na przełącznik kierunkowskazów; P - kontrolka. Po załączeniu się kierunkowskazów, spadek napięcia na rezystorze R13 powoduje załączenie tranzystora T7 i tym samym załącza...
Red - plus Black - minus Blue - siłownik (zasilanie) Green - siłownik (zasilanie) White - siłownik master (sterowanie zamknij/otwórz) Brown - siłownik master (sterowanie zamknij/otwórz) White - sterowanie zamknij/otwórz (połączone z przewodem białym jest wcześniej) Brown - sterowanie zamknij/otwórz (połączone z przewodem brązowym który jest wcześniej)...
Widzę każdy ma swoje teorie. Moim zdaniem wszystko to jest spowodowane nieuregulowanym prawnie standardem w jakim instalacja elektryczna powinna być wykonana - w niemczech jest zupełnie inaczej. Po pierwsze przewód połączeniowy powinien mieć przekrój 1 lub 1.5 mm² - z tym że żyła masowa jest o jeden nominał przekroju grubsza. Masa w głównej mierze...
Z tego co ja się orientuje to minister plus ma fabrycznie wyjście na sygnalizacje świetlną.
Nie ma potrzeby stosować diod Schottky, i nawet to jest niewskazane przy oporniku 220k - taka dioda przepuszcza jakiś prąd w kierunku zaporowym, skutkiem jest skrócenie odmierzanego czasu. Kondensator oznakowany 10N (najbardziej z lewej) powinien być 10µF - żeby z opornikiem 220kΩ dał stałą czasową około 2 sekund. A czas 20 sekund... z opornikiem...
49 zasilacz, 31 masa, 49a wyjście na przełącznik kierunku migotania; tam na próbe można wstawić zarówkę 45W lub dwie zarówki o mocy 21W. Przy niedociążeniu (jedna żarówka 21W) częstotliwość błysków zwiększy się około dwukrotnie. Zasilacz musi gwarantować odpowiednią wydajność prądową.
Zobacz czy uda Ci się zmierzyć pobór prądu dla lewego kierunkowskazu i prawego. Tyle że pewnie wyjście ze sterownika nie jest jedno? można porównać stronami i wyciągać wnioski.
Jak wciśniesz biały przycisk na centralce musisz go trzymać i w tym czasie nacisnąć drugi na pilocie. 6 pierwszych wyprowadzeń w starej centralce masz na siłowniki. Zostają 4. Dwa z nich to zasilanie. Zostają dwa. Widać 3 przekaźniki więc wyjście na kierunkowskazy z jednego przewodu i dopiero za nim rozdzielenie diodami na stronę lewą i prawą. Kostka...
Zakupiłem sobie niedawno centralny zamek i go sam zamontowałem (z drobnymi problemami, ale się w końcu udało). Centralka sterująca ma wyjście na kierunkowskazy, które powinny dwukrotnie migać przy otwieraniu i raz przy zamykaniu, lecz nie wiem za bardzo gdzie znaleźć kabelki od kierunków i gdzie się w nie "wpiąć"... Znalazłem w Schematach jakąś instrukcję...
przerywacz kierunkowskaz wyjście soundbar wyjście wyjście kierunkowskaz chrysler
czujnik temperatura pogodowy pulpit ikony świst pasek
licznik zawyża prędkość licznik zawyża prędkość
Lokalizacja akumulatora Webasto w Audi Q7 4M Główny kabel minusowy do licznika w Valtra 6850