Nie trzeba wymontowywać wału. Najlepiej i najbardziej profesjonalnie to wyjąć tuleję ściągaczem z góry. Jeżeli nie pośiadasz ściągacza to można wybić z dołu.
Wyjmij tuleje i zobacz czy nie ma syfu w bloku o którym mówiłem wcześniej.
Musisz zdemontować pompę oleju, tylny wałek Wom, odkręcić przednie stopy kabiny od bloku i powstałymi otworami odkręcić przednią pokrywkę wałka zdjąć zabezpieczenie i wypchać przedni wałek (jeśli wypchniesz z łożyska resztę operacji wykonasz otworem po pompie). Musisz wyjąć przedni wałek inaczej nie wyjmiesz tulei. Jeśli nie uda się otworami w skrzyni...
Myślę wyjąć tuleje, ale to już jutro będziemy się zastanawiać. Może ktoś jeszcze napisze na forum, coś doradzi.
Ja zadam pytanie: czy któryś z odpowiadających widział jakikolwiek silnik z bliska? Bo widoczne na zdjęciu ubytki na krawędzi nie mają żadnego związku z możliwością uszczelnienia tulei lub jej braku. Na zdjęciach nie widać w jakim stanie jest powierzchnia przylegania tulei (i oringów), więc nie można stwierdzić czy to będzie szczelne.
Oryginał MZA, przywieziony statkiem z chin. tłok nie dochodzi do samego końca tulei tylko troche niżej o pare milimetrów Zmierz wysokość cylindra, pomiędzy dolną płaszczyzną styku z uszczelką a górną płaszczyzną styku z głowicą, suwmiarką można to zmierzyć tylko w jednej pozycji. Dla 50-60 cm³ dla tłoka o odległość od osi sworznia do górnej krawędzi...
Najlepiej wyjmij tą tuleje co jest osadzona w łożysku ślizgowym (tuleja jest przytwierdzona do samego wiatraka), ale przed tym musisz ściągnąć klin kóry jest właśnie z tyłu pod nalepką, a później przesmaruj jakimś smarem do łożysk ślizgowych. Co do tych drgań to jest to spowodowane tym, że tulejka się wyrobiła i wiatrak wpada w wibracje, ale gdy dasz...
Jak już "prułeś" ten silnik, to trzeba było wyjąć tuleje cylindrowe i sprawdzić stan gniazd osadczych pod kołnierzami tulei. To newralgiczne miejsce, gdzie zaczyna się problem z opadaniem tulei i zwiększonym ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Dość częsta przypadłość w DAF-ie 105 i 106. Wtedy po przefrezowaniu daje się nadwymiary...
Dziękuję wszystkim za pomoc. Amortyzatory wymienione. W tym 85N w moim przypadku trzeba wyjąć tuleje z otworów - te amortyzatory pasują zarówno pod otwór 11 jak i 13mm.
Dodatkowa regulacja po tym zabiegu/zbieżność/ nie jest wymagana-wahacz wróci przecież na swoje oryginalne miejsce.Zakładając że ten wahacz umiesz wyjąć samodzielnie to tuleję wymienisz już bez problemu-potrzeba imadła,kilku pierścieni do podłożenia i kumpla do pomocy.
No rzeczywiście ciężko wyjąć bo się zapieka na tej tulei mosiężnej. Zazwyczaj pomaga ujęcie w żabkę i rozruszanie dookoła.
Niema co gdybać, najczęściej oring tulei między blokiem silnika a tuleją. Czyli to co napisał robokop . Nie wyjmiesz nie sprawdzisz.
Witam. Problem dotyczy młota udarowego Graphite 58G858. Objaw jest taki, że po dotknięciu dłutem do betonu przez chwilę jest słabe kucie po czym przestaje kuć. Chciałem rozebrać mechanizm żeby sprawdzić stan bijaka, ale utknąłem w miejscu widocznym na zdjęciu. https://obrazki.elektroda.pl/7616317500_... Patrząc na schemat: https://gtxservice.com/pl/mlot-udarowy-g...
Wahacz po wyjęciu amortyzatora wrócił do góry cofnęła go tuleja gumowa mocowania . Pytanie. Jak wyjąłeś amortyzator ze zwrotnicy .?
Bęben już zdemontowany i tylko nie wiem jak wyjąć łożyska Masz zdemontowany zbiornik, a nie bęben. Musisz odkręcić od zbiornika ułożyskowania mocowane na 6 śrub i je wymienić. Coś takiego: http://north.pl/czesci-agd/czesci-do-pra...
W jakim nie robiłem to śruby pływające regulacji geometrii nie dość że się urywają to zazwyczaj nie da się ich wyjąć z tulei wahacza więc pozostaje cięcie Jak ktoś robił to wie o czym mówię nie zależnie od rocznika
Ok pralka już śmiga, chciałem wyjąć tuleje zupełnie niepotrzebnie, ale myślałem że te dwa łożyska są osadzone w dwóch różnych elementach a okazuje się że to jedna całość-gafa z mojej strony. Dzięki za pomoc.
Mam jeszcze pytanie: Czy jest możliwe zużycie bijaka lub tłoczka tzn czy może się on zużyć bez wykruszania?
No to jak je ruszyłeś to żeś sobie roboty dorobił (na jakimś forum Skody nie mogłeś podpytać, albo książkę zakupić) : teraz trza je wyjąc czyli misa w dół i korby rozkręcić, wypchać tłoki (no chyba że wyjmiesz same tuleje a potem będziesz się gimnastykował żeby je nasadzić na pierścienie od góry), nowe podkładki, wyczyszczenie wszystkiego i ustawienie...
(at)Mekkus Mam ten sam problem. Tylko u mnie wyskoczyła biała pokrywka i sprężyna. Teraz żeby zamontować pokrętło muszę wyjąć te tuleje (kremowa wewnątrz i biała na zew.)?
Wyciągnąłem sprężynę 26 oraz wyjąłem zębatkę 25 i na zębatce jak i na tulei 24 są wypustki, które wyglądają na dobre chyba,że jest ważna dokładna wysokość (?). Wyjąłem tuleje 24 i dokładnie się przyjrzałem jej i zębatce 25, gdzie zauważyłem ścięte i wyślizgane kanty wypustek. Prawdopodobnie to jest przyczyną odsprzęglania. Tylko czy to się opłaca naprawiać,...
Kiedyś miałem podobny problem w 120. Silnik się gotował. Powodem był szlam pomiędzy tulejami cylindrów. Było tego kilka centymetrów. Po wyjęciu tulei i wyczyszczeniu bloku problem z gotowaniem silnika ustał.
Podstawowa blokada znajduje się w wariatorze.Wstawiona jest tulejka między tarczami,trzeba odkręcić wariator i wyjąć tuleję,wtedy zmienia się przełożenie i skuter może szybciej jechać. Pozdrawiam
A w jaki sposób wyjmiesz starą tuleję ? Ja kiedyś rozcinałem taki cylinder na aluminium i tuleja miała takie wargi zatopione w tym aluminium.
Zimeringi wbijaj sprężynką do skrzyni , ale tam jest jeszcze oring który zapobiega wyciekowi oleju przez tuleję . Często po wyjęciu tulei jest na frezie bardzo dużo rdzy , świadczy to o tym że oring dobrze spełniał swoją rolę .Pozdrawiam
Zawory od strony niskiego ciśnienia 2 foto, środkowy jest na wierzchu, dwa boczne należy w pierwszej kolejności wyjąć tuleje mosiężne, można użyć wykrętaków, lub szczypiec odwrotnych, dużych szczypiec do pierścieni osadczych, przyda się również wd40 i opalarka, jeśli tuleja się obraca trzeba ciągnąć. Komplet zaworów 3szt kosztuję ok 200 zł, a jest ich...
Koledzy dzisiaj wziąłem się za rozbieranie ciągnika w celu lokalizacji uszkodzenia. Wstępnie się udało bo okazało się tak jak w tutorialu powyżej, że uszkodził się ten najdłuższy wałek, jest to zaznaczone na zdjęciach, w którym miejscu. Wyciągnąłem wałek, który idzie bezpośrednio na maszynę. I mam problem z wyciągnięciem tulei. Tak jak w tutorialu z...
Czy trzeba belkę całkowicie wyjąć? Czy tuleja jest wciskana, jak głęboko?
Stary sznur uszczelniający się wyciąga , przed włożeniem nowego. Pompa w zasadzie powinna być doszczelniona fabrycznie/ czyli gotowa do pracy/. Jak ona tak długo stała, to może sznur uszczelniajacy zwietrzał. Wymiana sznura jest stosunkowo prosta-odkręcasz sruby docisku dławicy, odciągasz tuleje dociskową i następnie wyciągasz najlepiej jakimś starym...
W jakim położeniu należy wyjąć tą tuleje z migawką? Tak jak na foto, czy obiektyw całkowicie złożony
Wyjąłem dziś czujnik temperatury NTC. Muszę Cię zmartwić... wyjąłeś czujnik przejrzystości( zmętnienia) :) . NTC (2szt.) są na tulei w pompo-grzałce.
z doświadczenia powiem tak przegrzałeś silnik i puściły o-ringi na dole tulei cylindrowych.Proponuję zdjąć głowice (wszystkie) zdjąc miskę olejową i w kanały wodne delikatnie zalać płyn chłodzący a nie wode gdyż płyn ma większą przenikliwość zalej na równo z blokiem zaczekaj kilka godzin i na dole powinny sie pokazać krople nie wykluczam peknietej tulei...
Witam Muszę wymienić łożyska na bębnie w pralnicy firmy Pralma pbe15. Nigdy jeszcze tego nie robiłem i nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. Z tyłu na obudowie wału jest nacięcie , które skręcone jest dwoma śrubami. Czy rozkręcić śruby i wyjąć tuleje , czy pozbierać całą pralnicę i od przodu wyciągać bęben. Z tego co oglądałem to nie za bardzo można...
W związku z tym mam dalsze pytanie : czy aby wyciągnąć tą "rurę" - tuleje napędu pompy muszę "rozjeżdżać" tylny most ze skrzynią biegów czy da się ją wydostać bez tej operacji? Znalazłem na Youtube filmik jak wyjmowana była ta "rura" przy C 360 ale nie mogę znaleźć takiej operacji przy Zetorze 5245. W C360 wyjmował wałek odbioru mocy i jeszcze jeden...
Po prostu wyjmij te "tuleje". Są tylko po to aby głośnik obrócony membraną w dół stanął na nich, a nie na zawieszeniu.
Od przodu tulei musisz wyjąć uszczelniacz i po nim jest seger. Zdejmiesz seger i cała tuleja wychodzi Ci z korpusu.
1. Ciężko to pojęcie względne, jak masz opony 175/65 R14 to raczej na postoju nie pokręcisz i nic w tym dziwnego. 2. która klamka - wewnętrzna czy zewnętrzna? 3. Nie, wystarczy wykręcić dwie nakrętki (nie wiem jak to nazwać - nagwintowana tuleja) i wyjąć lampę, potem coś koło 6 wkrętów i już masz żarówki. Jedna "nakrętka" (górna) jest pod zaślepką w...
Wszyscy mówią tutaj jak naprawić silnik pralki. Ja mam pralko suszarkę Maxx 5 i nie mam pojęcia, jak go wyjąć Odkręciłem śruby, ale nie wiem jak zdjąć/wyjąć plastikowe tuleje, które go trzymają. Pozdrawiam i liczę na pomoc
Ja dodam od siebie że oduczyłem się wymieniać uszczelniacze jak jest sucho. Kilka razy było tak że nowy uszczelniacz, po tygodniu lał i wymieniałem go ponownie. Nie wiem czemu. Nie były najgorsze, ale zamienniki. Są rodzaje uszczelniaczy, które trzeba pozostawić przez jakiś czas aby się ułożyły. Są w takiej specjalnej tulei. Nie pamiętam jak się fachowo...
Muszę jakoś wyciągnąć tłok z tego silnika ale mam problem , silnik nie był odpalany 7 lat i chwyciło tłoka tak że ani wałem korbowym nie obróci .Zdjąłem głowice , odkręciłem korbowód i teraz mam pytanie czym zalać aby dało radę wyciągnąć .
Witam! Problem dotyczy c330 po kapitalnym remoncie. W ciapku zrobione: -szlif walu / panewki -pompa po regeneracji -wtryski po regeneracji -głowica splanowana -zawory wszystkie nowe -tuleje, tłoki. Po złożeniu ciągnika i uruchomieniu ( za strzałem) okazało się ze spod uszczelki głowicy sączy się woda. Zjechałem głowica na stół. Woda poszła do oleju...
zazwyczaj schodzi ściągaczem ale czasami bywało że trzeba było wyjmować zbiornik to znaczy połowę zbiornika razem z bębnem jak zdejmiesz zatrzaski z zbiornika (oczywiście silnik i przeciwwagi zdemontowane )można wyjąć połowę zbiornika jeśli nie będziesz mógł to możesz odpiąć z sprężyn i całość opadnie niżej możesz popraktykować z wyjmowaniem bo jak...
Tak z głowy mogę tylko powiedzieć są 2 możliwości uszczelka 30*55*9 łożyska 6205 i 6203 lub 35*65*10 łożyska 6206 i 6204 ... i w życiu nie widziałem, żeby trzeba było do tej roboty demontować bęben. Chyba, że do wymiany (bębna), lub regeneracji zbyt mocno wytartej ośki... :wink: Zgadza się oczywiście jeśli da się wyjąć tuleję Jeśli rdza chwyci to najczęciej...
A co się stało właściwie w młotku? Przełącznik trybu pracy wiesz jak wyjąć, sprzęgło na tulei będzie trudniej wymienić. W nich zazwyczaj padał tłoczek i łożysko mimośrodowe.
Łożyska6204 i 6203 simer 25x50x9. Zbiornik trzeba wyjąć i rozpołowić. Wprawdzie tuleja ułożyskowania, powinna być demontowana od zewnątrz, ale rzadko komu to się udaje...
W tej maszynie trzeba wymontować (wyjąć) cały zespół piorący, ponieważ uszczelniacz jest montowany od wewnątrz zbiornika. A tuleję trzeba zdjąć, idzie opornie bo wałek ma jednakowy wymiar na całej długości.
Zauważyłem że są segery ale wał nie wyjdzie przez te otwory na łożysko, musi wyjść też ta metalowa tuleja. Być może u Ciebie jest inaczej ale u mnie po stronie wentylatora jest metalowy dekiel z oringiem i simmeringiem, a z drugiej strony jest pompa, po jej odkręceniu zostaje tuleja wprasowana w korpus, a w niej jest łożysko. Żeby wyjąć wał muszę wybić...
Witam! Chciałem zapytać o możliwość wymiany tulei w tylnej belce, jest to dosyć ''popularny'' problem w samochodach francuskich ale mało o tym można znaleźć. 1. Czy da się te tuleje wymienić bez całkowitego demontażu tylnej belki, czy trzeba ją wyjąć ponieważ nowe tuleje trzeba będzie wprasować? 2. Jak zdemontować drążki skrętne?
Silnik (pompa myjąca) jest montowany na wcisk w tuleję misy i zabezpieczony metalową opaską. Te silniki często padają. Sprawdź też kondensator rozruchowy silnika.
No i nic się nie dowiedziałem. Tajna wiedza... Ktoś pomoże? Chciałbym zregenerować sprzęgło hydrokinetyczne i przy okazji ściągania skrzyni wyjąć pompę i może kosz za pompą. Tylko nie wiem na co się szykować. Co kupić. Tuleje oringi?
I ja mam ten sam problem w C3 z 2007r. Minął już rok od postu z pytaniem o wyjęcie tej tulei bez wyciągania magla - może komuś się udało? Mam jeszcze drugie pytanie do tych co wymieniali tą tulejkę na zdemontowanej maglownicy - pojawiają się w opisach komentarze, że ciężko wyjąć te tulejki. Podpowiecie jak to zrobić?
Tak, mogą. Możesz wstawić duże tuleje od Audi TT. Trochę mniejszy komfort jazdy ale wytrzymują dużo dłużej. Jak wyjmiesz wahacze to będzie widać w jakim stanie są sworznie i końcówki.
Bo pewnie się zatarła w tulei. Namocz to przez otwór nafta, ropą, bądź WD40 i kręcąc kombinerkami za ośkę próbuj ją wypchnąć.
Ściągacz na sprężyny oczywiście mam :-), przyglądałem się dziś temu no i tak się zastanawiam czy muszę tą belkę zdjąć czy tylko wystarczy odkręcić 3 śruby z góry, ścisnąć sprężynę i wyjąć amortyzator z tulei?
Wyjąć wahacz ,sprawdzić czy metalowa tuleja wewnętrzna trzyma się gumy,jeśli nie-wymienić.Najczęściej zrywa tuleję bliżej koła.Bez wyjęcia wahacza nie bardzo można to sprawdzić.
A jak dokładnie mógłbyś wytumaczyc czy tam wystarczy wyjąć pierścień segera i wyjdzie tuleja czy trzeba cała pompę zdemontować
Na tulei ze śrubą jest nakręcana pokrywa? Wg mnie usunąłbym śrubę i wyjął tę tuleję. Dostał się do rozpórki i ją zamocował. Następnie dopasował inną śrubę i zamocował klejem do metalu (na czas zakładania pokrywki). Chyba, że ma się jakiegoś znajomego ze spawarką. P.S. Do prac przy spawaniu niech robią to TIG'iem. Pozostaną niewielkie ślady łatwe do...
bimladentoja, nie ma potrzeby wyłamywania tulei, bo da sie ją wyjąć w humanitarny sposób i mniej inwazyjny. Oraz tuleja nie jest krucha jak szklanka, no moze po przyłożeniu odpowiedniej siły. Co do części to istnieją zestawy naprawcze dobrej jakości, jednak gdy montaż jest zły to i dobra jakość nie pomoże.
Jedną trasę oblecisz więc raczej nie ma obawy. Ale pasowałoby to naprawić. Jak półtora roku temu było robione to trochę krótko wytrzymało. Może tym razem warto byłoby wyjąć silnik i splanować płaszczyznę bloku. Zwróć też uwagę na tuleje cylindrowe bo potrafiły się oberwać i obsunąć w dół. I wtedy dopiero może narobić się niezłego bałaganu.
Podejrzewam że się grzeje bo trze plastik o plastik. A trze bo "łożyskowanie" szlag trafił. Piszę w cudzysłowach bo tam jest chyba tuleja / panewka. Możesz zdjąć spód i wyjąć tą całą ośkę i obejrzeć.
kolego miałem kiedyś poltka więc pierwsze co wyczyść styki prądowe przy rozruszniku jeśli to mie pomoże wyjmij rozrusznik wymień tuleje i przy okazji szczotki i na pewno będzie chodził
jak wyjąć wałek z lewarka Ten wałek jest zabezpieczony od wewnętrznej strony zawleczką sprężystą. https://obrazki.elektroda.pl/4388646700_... Dodano po 6 jak to wyjąć, żeby ewentualnie coś wypatrzyć? Tuleję z zaworami kulkowymi spróbuj wyjąć pęsetą lub delikatnie szczypcami z cienkimi końcówkami.
Prawidłowy sposób wyjęcia tulei to wciśnięcie zaczepów po drugiej stronie. I tak czeka cie rozebranie odkurzacza, skoro chcesz wymienić zaczep parksystemu, który jest zintegrowany z całą pokrywą tylna o symbolu 5000.0003. Jak juz zdejmiesz tę pokrywe, to tuleję kólka w całości wyjmiesz od strony silnika. Instrukcje serwisową umieściłem niegdys na forum...
Usuń zanieczyszczenia, które są przed łożyskiem, żeby nic nie utrudniało jego przesuwania się. Można kapnąć wd lub płyn hamulcowy. Musisz użyć do wybijania czegoś z dobrym kantem (rurka, wybijak), bo tam bardzo mało wystaje pierścienia zewnętrznego łożyska (tylko tyle zostało, jeśli dobrze widzę) poza otwór w tulei łożyskowej. I trzeba wybijać równomiernie...
najprawdopodobniej oring źle się ułożył lub przeciął,tuleje musisz wyjąć,zwróć uwagę czy po wierzchu nie ma wrzerów,mogą byc na wylot,i wtedy zwłaszcza po rozgrzaniu płyn idzie do oleju,sprawdź czy rowki na oringi nie mają wrzerów,co może powodować uszkodzenie oringów podczas montażu tulei.
Czyli tak: 1. Wyjąć zaślepki pokręteł i odkręcić od nich śruby. 2. Odkręcić stożkowe tuleje. 3. Kurki powinny puścić i dostałem się do głowic. Czy tak? 1. Wyjąć zaślepki pokręteł i odkręcić od nich śruby. 2. Kurki wyjąć jakoś na siłę i dopiero zająć się stożkowymi tulejami? 3. No i mam dostęp do głowic. Mam wątpliwości z tego względu, że wskazałeś mi,...
a czy da się może wymienić tą wewnętrzną tuleje z wieloklinem ? jak to wytargać? dzięki Wyjąć skrzynię i rozebrać na części
cześć relacje z pola walki cześć ze zdjęcia (mechanizm ściegu zygzakowego) usunięty dzięki lucznik_834 teraz wygląda to tak http://obrazki.elektroda.net/82_12866167... teraz mam kolejną zagadkę Jak wyjąć wał ?? wydaje mi się, że trzeba wymontować tuleję z przodu maszyny tą http://obrazki.elektroda.net/30_12866172... Czy ona jakoś...
Jest to pierwsza terma junkersa z zapłonem bateryjnym WRP275-1KB. Objaw wskazuje na problem z mikroprzełącznikiem który nie wraca do punktu wyjścia. Prawdopodobnie zakamienione iglicy (górnej bądź dolnej w armaturze wodnej) bądź wyciek wody do mikroprzełącznika...Samemu możesz jedynie wyjąć baterie z pojemnika żeby nie wzbudzać zapłonu. Terma wymaga...
Witam MichalN wyjmij moduł bębna i rozkręc na czesci tak jak przy wsypywaniu developera zgonie z instrukcją dodaną do kopiarki!!!. Następnie spróbuj wyjąć samą tuleję bębena i przyjżyj sie dokładnie za siatką jest metalowa listwa w kształcie przypominającym grzebień tam musi być resztka tonera. Proponuję odkurzyć lub przewietrzyć spręzony powietrzem....
Witam, jednak okazało się, że minimalna dziurka była w tulei w górnej części. Dopiero po wyjęciu tulei było ją widać - na zewnątrz trochę zżarte, korozja. Od nowości na borygo tylko, 720 tys. przejechane. Osłony da się wymienić od góry, ale zajmuje strasznie dużo czasu.
Łatwo powiedzieć...tuleję wyjąć z esa to trudna sprawa. Zależy od wody na jakiej się go eksploatuje. Drogi kolego, najpierw sciągnij dekiel od klawiatury, weź lampkę i patrz czy woda nie kapie przy końcu tuleji. Będziesz wiedział na 100% co jest. Jak nie kapnie w ciągu 3 minut to nie to, kup hermetyk i uszczelkę daj na hermetyku, spokój z uszczelką...
Witam pompy wymieniać od razu nie musisz ale wyjąć możesz zobaczysz w jakim stanie jest wielowypust pompy,tuleja napędowa pompy i pokręć sobie wałkiem pompy jak luźno lata to wiesz co z nią zrobić.Jeszcze jedno,jak wyjmiesz pompę to sprawdź tą tuleję z dwoma oringami jest ona wciśnięta z jednej strony w pompę po stronie ssącej a drugą stroną wciśnięta...
Cześć, Chwilę się nie odzywałem bo nie było czasu się za to wziąć. Dziś znalazłem chwilę i myślałem że szybko pójdzie. No i tak szybko poszło, że zacząłem o 9 rano, mamy godzinę 17 a ja jeszcze tego nie zrobiłem. Słuchajcie, czy ma ktoś z Was pomysł jak wyciągnąć tą tuleję? Na filmie im wypada sama. Ja przy swojej rozwaliłem swój ściągacz. Rozwaliłem...
Mam nowy wkład. Czyli żeby wyciągnąć pozostałość masztu, muszę wyjąć tą mosiężną tuleję z gwintem z aluminiowej rurki? Próbowałem wyciągnąć na siłę wkład do góry bez wyjmowania mosiężnej tulei (ale wiem, że na końcu masztu jest tuleja z tworzywa o większej średnicy niż maszt metalowy), a także próbowałem wyciągnąć całość (aluminiową rurkę)z plastikowego...
Jeśli chodzi o bijak w tulei (24 ) musisz wyjąć element 36 dopiero będziesz mógł dalej zdemontować a jeśli chodzi Ci o bijak w cylindrze (39) to nie jest on niczym zabezpieczony.
Dotarła do mnie dziś stacja, opakowanie w porządku itd. Oglądam kolbę i 2 rzeczy niezbyt mi się podobają. Po pierwsze kolba produkowana przez NDN, ich napis przyklejony na rękojeści kolby 208ESD, 32V/80W. Sprawa druga, w sumie bardziej ciekawa. Odkręcam końcówkę aby wyjąć grot i na tulei w którą się grot wkłada ślady po wypaleniu. Kolba albo była używana,...
Sprawdź tuleje wahaczy łychą, wyjmij kolumny i obejrzyj górne mocowania Mcphersona. Towarzyszą temu jakieś stuki? Geometria kół prawidłowo ustawiona?
To jest żeński wtyk. Na załączonym zdjęciu widać że w tulejach wtyku z innego gniazda wyrwało bolce , można je wyjąć obcążkami.
Obawaim sie . ze to moze nie pomoc, Ja raczej stwiam na wytarta tuleje pod rolka dociskajaca. Wyjmij fuser i wyciagnij rolke nastepnie spojrz na obie tuleje wedlug mnie jedna powinna byc bardziej wytarta niz druga ,a to powoduje zly docisk z jednej strony i slabe utrwalanie. Pozdrawiam
Kolego ChataKikity jak jeszcze nie zrobiłeś. Tuleje o których piszesz 136 mogą ciężko schodzić, ściągaczem ciężko bo okrągłe i nie ma za co złapać. Słyszałem o metodzie by tam coś przyspawać i za to ciągnąć. Ja polecam zdjąć koła, psikać połączenie osi 140 i tulei 136 penetrantem, poczekać, założyć koła i zrobić taki "myk": nie dokręcać nakrętki z jednej...
blokada zdjęta. chodzi o te 4 śruby? czy jeszcze coś jest? Tak, tylko spytam, czy oprócz śrub wyjęte są tuleje dystansowe? Niektórzy zapominają lub zwyczajnie nie mają świadomości, że trzeba je usunąć.
Silnik otworzyłem i odciąłem kondensator, aby się przekonać czy cos się zmieni, ale dalej bez zmian. Pojemność chyba 3mF 400V (zamazane klejem napisy). Podłączyłem jedyny kondensator rozruchowy jaki znalazłem od kosiarki moc silnika co prawda 10X większa ale to nie też nie pomogło-nie rusza . Pozostaje zatarta przekładnia lub łożyska silnika, ale tego...
Czyli cylinder masz w tulei i nie możesz go wyjąć?
Jeśli byłby wirnik nasmarowany od czasu do czasu, a na końcu ośki jest(albo powinna być) zamontowana smarowniczka, to by wirnik dał się wysunąć z korpusu (tulei), a tak to pozostaje młotek...
Najprawdopodobnie uszkodzona tuleja na napedzie lub uszczelki w zaparzaczu i ciezko chodzi.
Łożyskowanie, którego nie możesz wyjąć, jest nierozbieralne. Musisz kupić gotowy, kompletny element. W przypadku, kiedy okaże się, że masz uszkodzoną tulejkę zbiornika, w którą wkładasz łożyskowanie (czyli właśnie łożysko w plastiku), praktycznie czeka Cię kupno nowego zbiornika (170-200zł) no i oczywiście w/w łożyskowania (30-40zł). Przed włożeniem...
Jeżeli nie zwija taśmy, to jeszcze przegląd osi capstana; może wystarczy kapnąć specjalnego oleju, ale lepiej wyjąć ją , wyczyścić i dopiero posmarować tuleje.
Witaj, Czy skaner porusza się płynnie? Robiłeś test ruchu skanera? Może być tak, że Twój smar w połączeniu z kurzem powoduje duży opór. Radzę wyjąć metalową oś, po której porusza się skaner, dokładnie ją wymyć, a następnie bardzo delikatnie nasmarować. Wyczyść też tuleje w module, sprawdź paski. Opisz dokładniej na czym to "zacinanie" polega. Nie kojarzę...
Nie żartuj. Wyciska się stare tuleje po wyjęciu belki, a wciska się nowe.
A jak wymontować tę iglicę (nazywaną sworzniem)? Masz na schemacie że w środku tulei jest pierścień który musisz wyjąć. Luzów na łozysku wahliwym w ogóle nie powinno być? Im większe luzy tym łożysku tym wiertarka pracuje głośniej i słabnie udar.
Przy dużych tulejach tak, ale nie przy tak małych. Gwintownik musiałby mieć ~1,5mm średnicy - zastanów się.
Trzeba czymś energicznie obrócić wał. Korba(?) Jeśli głowica nie odskoczy - to masz poważny problem. Spróbuj rozebrać silnik od "dupy strony". Jak wyjmiesz wał i tłoki (jak wyjmiesz) - zobaczysz co są warte tuleje i wtedy podejmiesz decyzję jak je oddzielić od głowicy. Duży młotek(?)
Dopiero w ostatnich dniach znalazłem trochę czasu, żeby rozkręcić drzwi i wyciągnąć głośnik. Okazało się, że odkleiło się dolne zawieszenie membrany głośnika i cewka poruszała się w szczelinie pod kątem co powodowało szuranie. Odkleiłem wszystko, przykleiłem wedle wskazówek za pomocą specjalistycznego kleju do regeneracji głośników - "butaprenu" ; >...
W zamiennikach, które widziałem na Allegro tulejka jest na dole rozgieta, aby nie wypadała. W oryginale nie widać od dołu rozgięcia, bo jest wciągnięta na styk. Pewnie będzie ciężko ją wyjąć bez uszkodzenia obudowy. Może prościej będzie wstawić bez wyjmowania orginalnej tulejki dodatkową tulejkę zrobioną z rurki?
Zastanawiam się tylko trochę, po co to robić w ten sposób, skoro tam są takie dwie elektrody w kanale na dole i one mówią, czy woda jest, czy jej nie ma. Nie do końca, to czujnik zmętnienia wody i tylko to zeń jest odczytywane. Nie każdy model jest w niego wyposażony. Ciekawe, czy tam się da co nieco przesmarować. Nie, ponieważ pracuje w środowisku...
Mam jeszcze tylko: 2000k, 200k i 20k na 2000 i 200 OM - mierzyłem i podałem wyniki. Mierzyć dla trzech pierwszych również? Co ciekawe po pomiarach grzałki - próbowałem ją wyjąć i wtedy wyskoczyła metalowa tuleja (chyba czujnik). Skręciłem wszystko do kupy i teraz działa tzn. kończy trzecie pranie. Czy w takim przypadku to może być grzałka?
Proponuje wyjąć rozrusznik i go dokładnie przejrzeć szczotki ,tuleje ,samochód swoje latka ma i rozrusznik się sporo napracował
Razem z kołami trzeba w tym modelu zmieniać tuleje wałka górnego. Można też wyjąć po jednej spod wałka dolnego .
Trzeba ją wyjąć i sprawdzić, ale na 95% do wymiany. Konstrukcyjnie jest to takie samo rozwiązanie jak w zmywarkach Whirlpool / Ariston, poczytaj o tzw luzach na tulejach, jet tego niezliczona ilość na forum opisana.
tuleja volvo tuleja sanek cylindra tuleja
telefon grzeje ładowania zmywarka whirlpool wirnik pompa panasonic radio reset
podłączenie manometrów klimatyzator podłączenie manometrów klimatyzator
BMW X1 F48 s-drive - Nieaktywna dźwignia biegów po uruchomieniu silnika Awaria układu chłodzenia w Daewoo Matiz: przyczyny i diagnostyka