Szerokiej drogi życzyć właścicielowi. Jeśli pierwszej naprawie nadal jest ten sam problem trzeba wymienić cały element. Jeśli luz jest 2mm to nie ma co ratować nawet. Przekładnia kierownicza dała szansę i czas na wymianę.
To cię grubo skasował za wymianę uszczelniaczy. Ciekawe jaki był stan gniazd za 6000 do 10000 km się przekonasz.
Trzeba odłączyć zwrotnicę od wahacza, odkręcić nakrętkę przegubu i wyjąć półoś ze skrzyni, po tym zabiegu można brać się za wymianę uszczelniacza. Można spuścić cały olej ze skrzyni, można też złapać w jakiś pojemnik olej który wycieknie po wyjęciu półosi, zależy czy będziesz zalewał stary olej czy wymieniał
Wszystko zależy w jakim stanie są części, musisz to sprawdzić. Można by się pokusić o wymianę uszczelniaczy. Zdejm pierścień, włóż go do cylindra i sprawdź luz na zamku.
Nic w tym opracowaniu nie ma o panewkach i kole zamachowym. witam jak sciagnoles to koło?
Nie klepie? Bo w tych silnikach padaja wałki rozrządu. Jak wytrze Ci się krzywka wydechu to będziesz miał wysoką kompresję - a masz za wysoką. Głowice zrobisz samemu jak masz jakies pojęcie o tym. Ten silnik jest prostszy niż budowa cepa. Nawet nie musisz rozbierać rozrządu - OHV. Uszczelniacze zaworów też pewnie proszą się o wymianę - więc możesz je...
Czas na podsumowanie: Po początkowych problemach z demontażem, montaż przebiegł dość szybko, i bez większych problemów. Zdecydowałem się jednak założyć simmeringi zamiast zgarniaczy, wydaje mi się że będą szczelniejsze, zgarniacz moim zdaniem słabo przylegał i jego guma jest dość sztywna. Żeby dobrze założyć simmering/zgarniacz trzeba zeszlifować ok...
Można zapunktować. Dlatego też pisałem gra nie warto świeczki.
Przy składaniu zamków zaworów dobrze jest wziąć jakiś naprawdę gęsty smar i posmarować trzonek i półstożki, fajnie się wtedy przyklejają
Witam, zabrałem się za wymianę uszczelniaczy w mojej pompie vacum 038145209A. Pytanko czy można zastosować do lepszej szczelności metalową oraz gumowe uszczelki? W komplecie dostałem 2 metalowe do dekielka jak i do uszczelnienia między blokiem a pompą, a że mam pompę na gumowe uszczelki to pomyślałem żeby założyć gumowe i metalowe ale czy to będzie...
Jeżeli turbo nie pluje to masz uszczelniacz na zaworze wydechowym uszkodzony na czwartym garze jak jeden z kolegów opisuje. Z tą mąką to sobie odpuść to nie piekarnia, a ewidentnie widać co się dzieje. Proponuje wymianę wszystkich uszczelniaczy na zaworach pozdrawiam
Zmieniałem uszczelniacze w 899 bez zdejmowania głowicy. Ze starej świecy wyciągasz / rozwiercasz elektrodę środkową i masz adapter do podłączenia kompresora. Tłok ustawiasz w GMP i podajesz ciśnienie z kompresora, które skutecznie dociska zawór aby nie wpadł. Przed rozpinaniem zamka zaworu warto postukać w ten talerzyk na górze sprężyny. W moim przypadku...
Mój błąd, źle zrozumiałem.
No czopu wału nie da się zdjąć. Musisz odkręcić metalowy pierścień w który jest wbity uszczelniacz, wymienić go i skręcić to z powrotem.
Broń Boże ,nie zdejmuj pokrywy.Uszcelniacz wyjmiesz bez problemu po zdjeciu kola pasowego. Najlepiej wkręcając w niego dwa większe wkręty do drewna i breszką do wyciągania gwożdzi ew,obcęgi.Ale by zdjąc koło pasowe to już trzeba odkręcic przodek.Da rade w garażu bez problemu.
Wkładasz kawał sznurka przez otwór świecy dopychasz tłokiem do zaworów. Zdejmujesz zabezpieczenie,sprężynę, uszczelniacz.Wyciągasz sznurek .
Te same łożyska w tych modelach,6203zz i v22a lub kompletne ułożyskowania od pralek masterccok ,brandt
Można kupić zestaw naprawczy ale to jest naprawa na 10 tys kilometrów. Proponuje poszukać zakładów profesjonalnej naprawy maglownic .Konieczne jest nakładanie nowej warstwy twardego metalu ,potem szlifowanie,polerowanie,wtedy jest jakaś gwarancja na naprawę.Szkoda czasu i kasy na montowanie i demontowanie ponownie no i ustawianie geometrii kół.
Da się bez rozbierania, trzeba zdjąć sprzęgło i koło magnesowe.
https://turbodiesel.hswg.pl/montaz-i-reg... tego się trzymaj.
Czynności jak przy wymianie paska plus zdjęcie koła paska. Uszczelniacz, o ile dobrze pamiętam, jest cienki /wąski/ więc trzeba go równo wsadzić. A cieknie, bo może już spora bruzda na wale /chyba że tam jest kółko paska z bieżnią simmeringu i o-ringiem -nie pamiętam/.
O jaki schemat Ci chodzi ?
Witam szanownych kolegów. Zabieram się za wymianę uszczelniaczy zaworowych w swoim Crafterku bez ściągania głowicy. Objawy były takie że na wolnych obrotach wydobywał się niebieski gryzący dymek z rury wydechowej z wielu forów dowiedziałem się ze na 90 % są to uszczelniacze zaworowe (przebieg auta 320 tyś). Zacząłem rozbierać samochód ale jestem w punkcie...
Hmm. To skoro tak, to dobra i zła wiadomość. Zła, bo autko nie naprawione do końca ( przyczyną mogą być np.: pierścienie tłokowe, uszczelniacze zaworowe). A dobra to taka, że masz fakturkę i zawsze możesz próbować jakoś się dogadać z mechanikiem, skoro pojechałeś do niego z powodu zanikania poziomu oleju. Faktem jest, że skoro walnięta była uszczelka,...
Czy ktoś bawił się w wymianę uszczelniaczy zaworowych w tym silniku ?
Nie musisz. Musisz zablokować wał i wałek na blokady. Inaczej przestawi się rozrząd. Śruba wału ma lewy gwint.
Stosować nową śrubę. https://obrazki.elektroda.pl/8976146100_...
Pod zaślepką jest albo śruba na imbus 6 albo pierścień segera
Również mam zamiar przeprowadzić taką operację. Jeżeli wymienisz to daj znać.
Tylko nie reguluj na słuch, bo taki magik w poprzedniej Audi80 - B3 jak to ruszył to już ani nie palił ekonomicznie i nie pracował jak trzeba. Dawno sprzedałem to auto. Myślę, że to zrobisz (trochę cierpliwości i serca). Powodzenia życzę
Skontaktowałem się z mechanikami, na razie proponują wymianę samych uszczelniaczy za ok. 550 zł - drogo?
Przez otwór świecy podajesz sprężone powietrze na tłok, wał musi być zablokowany najlepiej w GMP tego tłoka. Ni wiem czy uda Ci się rozpiąć zawór bez zdejmowania wałka ale raczej nie. Jak masz luzy na prowadnicach to wymiana uszczelniaczy nic Ci nie da.
Nie nic z takich rzeczy. Zdejmujesz koło pasowe.
Mozesz zrobic sam. Odkrecic uszczelnic cienko msa i zakrecic powrotnie. Najlepszym i najskuteczniejszym zamiennikiem do mas uszczelniajacych jest SILICON do USZCZELNIANIA KOMINKOW. Tzn,mozna kupic tam gdzie sprzedaja kominki, i wyposazenie. Odporny na temperature i oleje. Ponadto latwo nim uszczelnic wszystkie uszczelki, Pokrywy motoru, skrzyni biegow...
No to wszystko jest dobre a nie chodzi. Kiedyś miałem taki przypadek z pilarką Husqvarny. Gość przywiózł na wymianę uszczelniaczy na wale. Uszczelniacze wymienione a piła nie chce odpalić a niby paliła. Mówię ok może przy wymianie spadła mi sprężynka z uszczelniacza. Sparwadzam na szczelność, wszystko ok. Sprawdzam kompresję,5 barów. Tłok był już tak...
Sama wymiana uszczelki pod głowicą z uszczelniaczami oraz dotarciem zaworów to koszt około 500PLN. Planowanie głowicy 50-100PLN plus ewentualne prowadnice i zawory oraz kpl uszczelek i uszczelniaczy. Ceny z okolic W-wy. Polecam zacząć od próby olejowej sprawdzisz wtedy pierścienie i tuleje cylindrowe (dla nie znających tematu - sprawdzenie ciśnienia...
Czy w tej giętarce potrzebny jest dodatkowy zbiornik oleju? Czy jest on przykręcany na 4 sruby i przez zaworek zasysa olej? Proszę o pomoc posiadaczy tych giętarek o pomoc, bo chciałbym ją sprawdzić zanim ją rozbiorę.
Są jeszcze 0 460 484 102 , 0 460 485 003 , 0 460 485 017 , 0 460 485 029 Uszczelki to 1 467 010 059
Zanim ściągniesz wałek to zdemontuj koło na nim bo rozwalisz czujnik halla który jest pod kołem. Przy takiej ilości spalania szkoda brać się za samą wymianę uszczelniaczy - problem będzie raczej w pierścieniach i luzach prowadnic zaworowych.
Jest możliwe,bez problemu.
Oczywiście, że można. Wyciągasz je tradycyjnie śrubokrętem. Tylko przed odkręceniem koła i KZFR musisz je zablokować. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29...
Jeże przestawi Ci się wal w np 1.9 czy innych które mają blokadę wału na GMP to lepiej aby przestawil się w lewa stronę bo jak za mocno w prawo się obróci to może tłok dotknąć zaworu. po wymianie uszczelniacza ustawiasz wal tak aby blokada pasowała i po sprawie. Jeżeli chodzi o wałek np w 1.9 po odkreceniu koła i jego zdjęciu będziesz widział że koło...
Moczysz sznurek w oleju, wsuwasz go przez otwór po świecy zostawiasz jeden koniec na zewnątrz. Dociskasz tłokiem do zaworów.
Tutaj masz sposób na wymianę uszczelniaczy. http://forum.vectraklub.pl/index.php/top...
Witam. Zabrałem się za wymianę uszczelniacza wału od strony skrzyni biegów. Uszczelniacz ściągnąłem z całą obudową uszczelniacza. Pod obudową była tam taka jakby uszczelka ala papierowa którą zeskrobałem i teraz się zastanawiam czy zrobiłem dobrze... Czy tą uszczelkę można zastąpić silikonem do mis olejowych loctite? ewentualnie skąd można taką uszczelkę...
Przyszedł czas na wymianę uszczelniaczy i pierścienia w tych zabytkowych nożycach do żywopłotu lecz mam problem z odkręceniem sprzęgła. Na moje oko całe jest nakręcone na wale i jest tam normalny gwint (odkręca się w lewo) ? Tylko w którym miejscu chwycić, uderzyć żeby obeszło się bez uszkodzeń?
Sprzęgło odkręcisz identycznie jak w tym linku http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Co do koła magnesowego (zwanego też kołem wentylatora) nakręć nakrętkę tak by się równała z gwintem wału, użyj punktaka przykładając w nakiełek i uderz w punktak młotkiem (dobry młotek 300 500 g ) koło odskoczy z wału. Zdemontuj tłumik oraz...
Nie, rozrządu nie ruszałem, ale pasek jest już trochę wyciągnięty, dziś będę właśnie robił rozrząd, a z tym zapłonem, to myślałem, że przestawiając pompo-wtryski ustawia się zapłon, ale z tego, co się dowiedziałem, to w ten sposób reguluje się dawkę paliwa. Godzin od ostatniego remontu to około 1500, a może wiesz jak zabrać się za wymianę uszczelniaczy...
Witam, posiadam Ursusa C330M, kupiłem go niedawno i postanowiłem zrobić mu remont. Wziąłem się za wymianę uszczelniaczy w rozdzielaczu hydrauliki zewnętrznej tym na błotniku. Na zimnym ciągniku jest wszystko ok, natomiast jak olej się rozgrzeje to rozdzielacz na błotniku wydaje takie jęczenie, tak jękoli. Dzieje się to w pozycji neutralnej. Jak poprzerzucam...
Czy udało ci się rozebrać zgrzewany bęben i wymienić łożyska? Wziąłem się za wymianę łożysk i uszczelniacza w pralce, jak w tytule. Wszystko rozebrane Już w pierwszym poście jest odpowiedź na twoje pytanie. fachowiec twierdzi że szczelina łącząca bęben jest zbyt mała żeby ją rozciąć. Zmienić fachowca, jak najbardziej jest to wykonalne, pod warunkiem,...
Wystarczy stanąć przodem z górki i nic oleju nie wykapie. Powinno się ładnie rozebrać bez udziału ściągacza. Jak nie będzie chciało wyjść to załóż na końcówkę wałka wałek od maszyny tylko taki co się zabezpiecza na wałku i w niego postukuj i ciągnij powinno wyjść. Luz na WOM to nie tylko zużyte łożysko, ale także wytarta tulejka na końcu wałka. Znajduje...
Podpowiem, że demontaż przekładni jest przechlapany, dlatego ja potrafię to wymienić bez demontażu od ramy- wyciąga się ślimaka od spodu.
Witam wszystkich użytkowników elektroda.pl Mam problem z zrobieniem hamulców w Farm Mot 250D i wymianę uszczelniaczy w tylnym moście. Proszę o jakieś zdjęcia, instrukcje naprawy bądź jakieś linki gdzie mógłbym otrzymać odpowiedź na mój problem
Wałek wydechowy USZCZELNIACZ 36X50X8 AJUSA 15088300 lub Victor Reinz ,Carteco Wałek ssący USZCZELNIACZ 24X50X8 AJUSA 15088200 lub Victor Reinz , Carteco
Tak to prawda, problemy są nie tylko z tymi modelami Husqvarny, ale innymi też z racji karterów z tworzywa w których często odkręcają się śruby lub trzeba wymieniać uszczelniacze. Nie wspominając o chińskich gaźnikach, pilarka gdzieś zasysa lewe powietrze i postawił bym na wymianę uszczelniaczy z łożyskami, bo to idzie w parze żeby było "drożej".
Już znalazłem. Własnie czekam na odbiór i daje do planowania, wymianę uszczelniaczy i spr szczelniści
Tutaj to myślę że mając 1000zl w kieszeni, można zacząć pytać o wymianę uszczelniaczy. Chociaż pewno mało kto się podejmie.
Witam mam problem z Ursus- 360 po wymianę uszczelniaczy w rozdzielaczu i wymianie pierścieniu na tłoku podnośnik bez niczego słabo podnosi gdy wyłączę wałek puszcza odrazy na sam dół gdy podnoszę do samej góry podnośnik drży idzie w górę o dół nie wiem czemu wcześniej podnosił lepiej lecz puszczał . Pompa na pewno być może zawór zwrotny lub rozdzielacz...
Witam, zabrałem się za wymianę uszczelniacza wału koło pasowe mam już zdjęte ale nie mogę poradzić sobie ze sciagnieciem ostatniego małego koła i jak to mam zrobić. Bmw e32 730i
Możliwe, że puścił uszczelniacz i smar z łożysk miesza się z wodą w pralce. Należy zacząć od zdemontowania paska napędowego i dynamicznego kręcenia bębna ręką i jeśli usłyszysz szumy, stuki to czas życia łożysk dobiegł końca. Tutaj jest pokazany początkowy etap awarii, który informuje że nadszedł czas na naprawę: https://youtu.be/wSB6UBciqeo jeśli jednak...
Witam koledzy czy w fokusie 1,8 TDDi jest problem z wymiana uszczelniacza wału?Czy trzeba rozpinać rozrząd?Czy zrobię to sam w garażu czy potrzeba wstawić go do mechanika.ewentualnie ile trzeba zapłacić za taką wymianę https://obrazki.elektroda.pl/9917036800_... https://obrazki.elektroda.pl/7432082500_...
Przemo na wymianę uszczelniacza wybieraka jest jakieś 8 godzin. Renault wymyśliło jakieś rozwiązanie ( odcięcie i później pospawanie) ale ja nigdy tego nie robiłem, bo obawiałem się o stopienie uszczelniacza.
Witam.Wymiana uszczelniaczy będzie chwilowym lekiem na ten problem.Jeżeli już to prowadnice zaworowe,które mają za duże luzy,a pompowtryski bo tak nazywamy te głowice z tego słyną.Może Kolega wydać kasę na wymianę uszczelniaczy bo to nie jest technicznie trudne, ale to nie zlikwiduje problemu,który szybko ponownie się pojawi.
A masz jakis sonsowny pomysl na zdjecie tego pierscienia w calosci ? Czy koszt zestawu naprawczego jest az tak duzy ?
Miałem tak jak napisał szymtro . Oddałem do serwisu na wymianę uszczelniacza i jest cicho.
ile moze kosztować wymiana uszczelniaczy w warsztacie (chodzi mi o rząd wielkości) Ja za wymianę uszczelniaczy w Cordobie 1,6l/8zaworów, płaciłem tydzień temu 120zł.
tak w formie zatrzasku potrafi parszywie siedzieć więc dwie breszki napierasz i odskoczy
6203, 6204, 25/50/9
Witam odgiąć drut od siłownika zakręcić w imadło i kręcić siłownikiem w przeciwną stronę i lekko stukając oczywiście wd lub inny odrdzewiacz jeżeli się urwie to podpiłować szlifierką kontową i odgiąć dalej ten drut
Taka sytuacja zdarza się przy pompach asynchronicznych.Całe pranie odbywa się ok.bez kropli wycieku wody,a po skonczeniu prania pojawia się mała kałuża wody. I nie musi to być akurat pod pomą, ale obok w zależności od pochyłu podłogi. Zalecam wymianę uszczelniacza pompy lub samą pompę.
Witam. Mam problem z moją Avensis D4D 2004r. Ostatnio oddałem do warsztatu auto na wymianę uszczelniaczy z przodu silnika gdyż był przeciek oleju. Po naprawie samochód ciężko odpalal lecz to naprawili. Nie wiem co może być przyczyną ale od tej naprawy uszczelniaczy auto mocno kopci na czarno i silnik dziwnie pracuję oraz klekocze. Czy rozrząd może być...
Czyli przy następnej okazji bateria na złom? No cóż, nic nie jest wieczne. Jeśli nie da się dobrać innych tanich głowic, to trzeba się zdecydować na wymianę baterii. Za mniejsze pieniądze też coś można spotkać takiego co się nam spodoba.
Witam, ostatnio doszła mi nowa teoria do odpalania mojego auta. Mianowicie przez ostatnie 3 dni auto stało dziobem w dół i efekt tego taki, że dwa dni auto odpaliło od strzała a trzeciego dnia trzeba było dłużej kręcić. Czemu?
jak jak jest sucho, Że nie masz wycieku oleju z silnika poprzez uszczelniacz wału korbowego. Rozumiem że kolega nawet nie wie o jakim uszczelniaczu rozmawiamy?
Hyundai i30 2 generacji 1.4 16v wymiana uszczelniacza walka atakującego. Dodano po 1 Skrzynia 6 biegowa. Chyba o uszczelniacz wałka sprzęgłowego chodzi?
Witam Użycie środka uszczelniającego to tylko półśrodek (jeśli wogóle co kolwiek pomoże). Wycieki powoduje uszkodzenie tylnego pierścienia uszczelniającego wał korbowy. Proponuję wymianę uszczelniacza. Pozdrawiam Jasiek76
Raczej to w Fetorze powinien być fabrycznie zalany olej hydrauliczno-przekładniowy a nie hipol 6 jak do C330, tym bardziej że Fetor ma normalny filtr układu hydraulicznego. Zmień olej na taki sam, czyli na olej klasy UTTO. Typ oleju nie ma znaczenia czy będą wycieki czy nie. Jeśli takowe występują to należy je wyeliminować przez wymianę uszczelniaczy,...
Te zaślepki są wciskane, po wciśnięciu należy je delikatnie czymś uderzyć żeby się odkształciły i nie wypadły. Nie używaj kleju, pod zaślepkami są otworki przelotowe paliwa w zasadzie nic tam się nie dzieje, jeśli chcesz je sprawdzić to wykręć śrubę regulacji dawki paliwa, ta jedyna regulacyjna i pryśnij wd40 przez rureczkę w ten otwór. Obserwuj otworki...
witam muszę nie długo zabrać się za wymianę uszczelniaczy zaworowych ,jak to uczynić. będę musiał ściągać wałek rozrządu , z jaką siło dokręcić panewki wałka ,20Nm wystarczy ?za każdym razem należy plantować głowicę ? pzdr
Wymieniał, poszukaj w necie miałem nawet taką fajną fotorelacje od wschodnich kolegów.
Jeśli faktycznie silnik przegrzany to radzę. Sprawdź kompresje w cylindrach na ciepłym silniku.Głowica do sprawdzenia (pęknięcia, nieszczelności w niej) i do planowania + nowa uszczelka po nią, nowy termostat cieczy chłodzącej. Sprawdzenie zaworów i gniazd zaworowych i wymiana uszczelniaczy, wymiana pierścieni tłokowych i oględziny tłoków i tulei. Nie...
łożyska 6205 i 6206. Uszczelniacz 35X65,55X10/12 Jako, ze ten wymiar w pralkach jest dość specyficzny i nie wszędzie osiągalny, można tez włożyć 35x65,5x10/12 testowane, mimo, że wchodzi dość lekko, pracuje prawidłowo
No i oczywiście wymiana uszczelniaczy osłon drążków popychaczy.
Biały dym może oznaczać wymianę uszczelniaczy zaworowych Albo silnik krokowy.Kolega mechanik nie wie z czego bierze się dym jak świece nie grzeją?
W mojej Pandzie muszę będę wymieniał rozrząd Wiesz boję się trochę o tę wymianę. Jak problem jest w wymianie simmeringów.
Do silnika biorącego dużo oleju mineralny będzie dobry bo trochę gęstszy a parametry smarowania spełniają normy a dodatkowo popytaj o wymianę uszczelniaczy zaworowych może to ich wina
Standard, czyli 6204,6205, simer. 30x52x11/13
Co kolega uważa za dość duże, wymiana paska rozrządu, wymiana pompy wody, wymiana uszczelniacza wału czyli wymiana kompletnego rozrządu. Wymiana paska wielorowkowego i napinaczy. Kolega zamiast się cieszyć że nie uwalił tłokami w zawory narzeka że drogo a to mogło być naprawdę drogo. Jak się mylę koledzy mnie poprawią.
Dokładnie. Nic dziwnego że wymiana uszczelniaczy zaworowych nic nie dała, silnik ewidentnie pali olej. Przy wyższych obrotach lub obciążeniu olej przedostaje się ze skrzyni korbowej poprzez tłoki do komory spalania zapewne przez zużyte pierścienie lub tłoki lub nawet gładzie cylindrów. Pozdrawiam.
Dolewając oleju zmniejszasz komorę sprężania i ciśnienie nieco wzrośnie. Jak dla mnie pierwszy pomiar jest przyzwoity i silniki równo pracują chyba. Co do zużycia oleju to w Twoim przypadku sugerował bym wymianę uszczelniaczy zaworowych.
Jeśli chodzi o wymianę uszczelniaczy to jaki jest to mniej więcej koszt? Dodam, że w tej chwili jeżdżę na Mobil1 15W40. Stąd też moje pytanie: zbliża się czas na wymianę oleju. Czy w takim razie mogę zmienić olej np. na 10W40? Pozdrawiam
A to co jest nie intercooler w Reno Thalia . ? W Thalii był montowany jeden rodzaj DCI, 65ps bez inercoolera. Co do pozostałej treści masz rację tylko, że autor pisze, że turbo sprawne. Jak 1000 za zrobienie głowicy, nowy rozrząd i złożenie to ok, jak za wymianę uszczelniaczy z przygotowaniem głowicy do posadzenia na bloku to o wiele za wiele.
Witam. Jak w temacie... zdjąłem przegub i nie moge zdjąc tego talerzyka czy jak to zwą. Rozpieprzyłem juz przypadkiem to cos zielone w co wchodzi uszczelniacz i za nic nie moge dojsc do uszczelniacza. Dodam ze centralnej srubki nie było i wszystko było zaklejone silikonem. Wie ktos moze jak to zdjąć.
Da się zrobić na silniku .Nie trzeba ściągać głowicy.
Rozebrać i samemu odczytać. Lub czekać: http://north.pl/s/?txtSzukaj=6761263&sea... http://obrazki.elektroda.pl/4515407000_1...
Sprawdź luzy poprzeczne półosi bo jak będą luzy na łożyskach to wymiana uszczelniacza nic nie da.
Miałem to samo tylko w innym aucie. Wymiana uszczelniaczy zaworów załatwiła sprawę definitywnie. Wcześniej brało mi 0,5-0,8 litra na 1000 km. Teraz nie bierze nic co mógłbym zauważyć.
Zgadzam się ze staszko05 prawdopodobnie kłopoty z głowicą. A uszczelki w przypadku gdy masz mleko w oleju wymienia się wodne i olejowe oraz tłok prawdopodobnie porysowany.
Najpoważniejszą naprawa jaką przeszedł to wymiana uszczelniaczy zaworów. Pewnie pobierał olej. Wymiana pomogła?
Problemem okazał się wał, który miał mniejszą średnicę na wolnym kole rozrusznika. Gdzieś około 1 mm różnicy i koło strasznie latało, co powodowało nietrzymanie uszczelniaczy. Info piszę dla innych, którzy będą się borykać z podobnym problemem, mi pozostaje raczej kupić 2 wały za 150 zł i rozbierać cały silnik, bo wątpię, że uznają reklamację, czy cokolwiek...
wymian uszczelniacz vectra simson uszczelniacz uszczelniacz wypycha uszczelniacz
chrysler instrukcja obsługi warto uruchamia makro radia subaru
zestaw radio hobby piezoelektryczna zapalniczka
Automatyczna skrzynia 1.6 benzyna - błąd i diagnostyka Centralny zamek nie działa w Fiacie Punto 2012 - prawe drzwi pasażera