Ogolnie to tylko Ecu , Cim i licznik (ipc) - konfiguracja wariantów na tempomat - występuje - oczywiście musisz posiadać kod immo z car pass , i posprawdzaj czy na konfiguracji szyn CAN są zaznaczone wszystkie sterowniki które są zainstalowane w twoim samochodzie ( sprawdzź to na wszystkich modułach )....
Problem może być bardzo prozaiczny- kolega wkręcając nie wyczyścił gwintu ze starych konopi i dodatkowo dołożył następne które dławią przepływ.
Jeżeli ten sam producent to tak. Można też przerzucić eeprom skoro i tak rozbierasz licznik do wymiany tarcz. W przypadku tego MM musiałbyś odczytać wsad programatorem by wydobyć PIN i go dopisać.
Dasz rade bez prasy. Piaste wybijesz mlotkiem na imadle. Jak dobierzesz pasowna tulejke to nie uszkodzisz piasty. A szalke zewnetrzna lozyska wyczyscic dokladnie ze smaru i obspawac dookola po obu bierzniach. Jak spaw wystygnie, wyciagniesz ja palcami. Jak wyczyscisz dobrze piaste i nasmarujesz to wcisniesz nowe lozysko na imadle. Tylko jak wczesniej...
W Volvo masz skrzynię AW55-50SN. Olej spuszczamy odkręcając śrubę w dolnej części skrzyni. Wlewamy przez rurkę miarki oleju. Stan oleju sprawdzamy miarką oleju na uruchomionym silniku. https://obrazki.elektroda.pl/1033245400_... https://obrazki.elektroda.pl/7953662800_...
Wysłałem Ci numer tel na priv. Zadzwoń i zapytaj chłopaków na pewno wiedzą.
O jaki schemat Ci chodzi ?
Stare zagadnienie, pewnie autorowi się już nie przyda ale może komuś innemu. Rozwiązanie rzuca na kolana - po prostu trzeba zdemontować całą wielką osłonę tunelu - inaczej się nie da bo nie wyjdzie srebrna maskownica. Najtrudniej (jeśli się nie wie) jest znaleźć śruby pod schowkiem - trzeba go wyjąć.
Przy golfie 7 to już gruba przeróbka - elektronika i koszt raczej nie opłacalny. Lepiej sprzedaj tego co masz i kup z automatem.
W takiej sytuacji stosowano tak zwane zerowanie. Tu masz coś na ten temat, zerknij proszę: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4...
Witam wszystkich... Mam pytanie, czy spotkał się już ktoś z takim problemem. Auto jest z USA, było po małym dzwonie z przodu. Wymiana chłodnic itp... Wiadomo, że dolewamy na odpalonym silniku, a bieg ma być na N. Nie wiem, którędy wlać olej.
900 to i tak dużo wytrzymał w automacie ,przeważnie 700 i wymiana.
Skrót myślowy :) nie do końca dobrze wyrażony :(, chodziło o to, że nie jest ważne w tym kondensatorze który przewód gdzie, tylko ważne w które złącze w automacie.
Wyczuwam szyderę. Czy możesz mi zagwarantować że wymiana automatu wystarczy ? Jeśli nie wystarczy to bierzesz na siebie koszty ponownego rozgrzebania sprawy ?
Tak myślałem. Napinacz wywalę, nie mam zamiaru inwestować... Dla napinacza kompletować wspomę;p Jakieś problemy jeszcze mnie napotkają?
Wydaje mi się ,że pod nogami pasażera.
Proponowałbym pilot na tester i sprawdzić co jest z nim. Po co od razu wymiana kpl.? Odważnie
Bzdur Ci naopowiadano. Naprawa wiązek jest jak najbardziej na miejscu. I to jak najszybciej zanim dojdzie do uszkodzenia sterownika, chociaż i wtedy jest szansa na naprawę a nie wymiana.
Wymiana automatu pomogła.
Wiem, że są ale napisałem przecież, że wymiana automatu nie wchodzi w rachubę. Przy dużej ilości pięter oczywiście nie jest to może opłacalne, ale przy dwóch, trzech już tak. Trzeba też wziąć pod uwagę osoby starsze. Co z tego, że zostaną na półpiętrze poinformowani o zbliżającym się gaszeniu jak i tak nie doczłapią w tym czasie do przycisku.
No i CVT też wpada pod automat
witam jak zmieniasz sam konwerter to do tego jeszcze uszczelniacz pompy kup na serwisie najszybciej.przy demontowaniu skrzyni zacznij od wyciągnięcia rozrusznika i odkręcenia konwertera 3 śruby lub nakrętki nie pamiętam oczywiście przez otwór gdzie wkłada się rozrusznik.Pózniej linka kable poduszki łapy od poduszek i śruby od skrzyni i wszystko ładnie...
Areckiwawa mam już przełożoną skrzynie na manual w Volvo V50 2009. Dawca części przedlift 2006 co dokładnie oprócz wiązki , popy Abs kluczyka i eku potrzebuję do odpalenia auta ??
Sinumerik 840D jest dobrym systemem. Chociaż niektórzy twierdzą żę Fanuc jest mniej awaryjny. Silniki trzeba będzie zmienić Ile ich jest? Koszt elementów w takim przypadku szacowałbym na 40 - 80 tys zł. Jednak obawiam się że samodzielnie sobie nie poradzisz To jest wiele zagadnień z kilku dziedzin. Poznanie wszystkich rzeczy w tym systemie potrwałoby...
Sprawdź automat stop przy pedale hamulca, i światła stopu czy działają -u kolegi pomogła wymiana automatu.
Witam,ile litrów oleju potrzeba,jaki jest koszt całkowity,czy wymaga ustawienia w programie komputera.Anna
Przecież jest jasno napisane że pedał gazu do sprawdzenia i ewentualna wymiana.
Tak, w liczniku jest immobilizer
Nie ma możliwości zmiany kodowania. Wymiana ECU.
Temat już załatwiony dzięki pomocy tel. kolegi z Forum elektroda. Był Błąd czujnika wału korbowego.
Automat padł. temat do zamkniecia
Nie ma możliwości sprawdzenia filtra oleju bez rozbierania skrzyni. Olej Dexron ATF II podziałka na ciepłym silniku 80 stopni zakres między min a max odpowiada około 0,5 litra oleju. Po zalaniu trzeba przeżucić dźwignię przez wszystkie pozycje (biegi)
Bardzo dziękuję za unformacje
Grzałka ma upływność do masy lub ma zwarcie do masy , w obydwu przypadkach tylko wymiana na nową spowoduje że automat zacznie pracować , nie kombinuj wymień na nową lub sprawną .
Patrząc na stary układ, to 3-czarny, 1-to "N" 2- to "L"
...i jak wymienić olej. Niestety, to czynność "nieco" bardziej skomplikowana niż w skrzyni manualnej. Masz do dyspozycji dwie metody: - metoda statyczna polega właściwie na wymianie około 70 procent oleju w skrzyni. Procedura serwisowa często wskazuje na użycie specjalnego preparatu płuczącego. Ma on tak dobrany skład, że systematycznie odparowuje...
moze nie do konca na temat ale wymiana automatu na manual to czysto polskie podejscie. chyba najglupsza rzecz jaka mozna zrobic w samochodzie....
Jeśli jest jeszcze gwarancja - z automatu naprawa/wymiana. Jesli nie - próba naprawy - przecież obejrzenie i ew wyczyszczenie płytki po obu stronach nie kosztuje....
Te twoje wkręcane automaty to najgorsze dziadostwo i nie dziwię się monterowi z zakładu energetycznego. Chcesz mieć automaty? To pismo do zakładu i wymiana na zabezpieczenie nadpradowe typu S. W odpowiedzi od zakładu powinieneś dostać wytyczne kto ma to zrobić i jakich dokładnie zabezpieczeń trzeba użyć i koniec tematu.
Klik i cisza -automat . Niekoniecznie, marne szczotki dają identyczny objaw, kiepskie połączenie grubego przewodu na automacie.
Zmostkować? Myślisz że to takie proste?
Po co ci sprzęgło od manuala do automatu ?
Dziękuję za trafną podpowiedź. W moim przypadku mikroprzełącznik okazał się sprawny, natomiast automat wodny zaciął się. Czeka mnie solidne czyszczenie lub wymiana automatu. Póki co piec ciepłą wodę już produkuje. Dobrze, że na forum są tacy specjaliści jak <serwisszulborski.pl> Chętnie pomagają i mają cierpliwość, czasem do znudzenia, tłumaczyć...
Długo czekałem i się nie doczekam już chyba... Edit: Mechanik sprawdził mi wiązki w drzwiach i okazało się, że można śmiało wstawić siłowniki i sterownik do drzwi kierowcy... Więc biorę się za temat ... chętnych zapraszam po porady na pw. Temat zamykam.
Jest wrażenie jakby kluczyk wpadał. Jest mozliwe, ze zapadki sie blokuja z powodu niskiej temperatury. Przed wymiana proponuje przeprowadzic jednak probe uratowania zamka przez potraktowanie np. WD40. Sama wymiana przez laika i bez mozliwosci obrocenia klucza w pozycje demontazu nie bedzie prosta.
Witam ponownie. (at)r103 dlaczego uważasz, że zawór napełniający jest źle ustawiony? Czyli że co? Pływak napełniający jest wyżej niż pływak spustu i dlatego "popuszcza" co jakiś czas? Ja tam nie mieszkam. Byłem raz, odkręciłem pokrywę, wykonałem próbne napełnienie pustej spłuczki. Nie było strumyka wody w muszli podczas i po napełnianiu spłuczki (częsty...
Kolego zdecyduj sie jaką masz skrzynie to podstawa.
Witam, wymieniliśmy skrzynię automat tiptronic w sprinterze 2005 rok, 2,2cdi jednak "nowa" skrzynia nie reaguje na biegi, były próby odpowietrzenia ale płyn nie leci - poprzenio elegancko można było odpowietrzyć. Wydaje mi się że trzeba zaprogramować nową skrzynię w komputerze sprinshift, czy może wystarczy przełożyć elektronikę ze starej skrzyni do...
Może być też wina lutów na bezpieczniku, ale taka zgadywanka na odległość nie ma sensu. Niech to obejrzy elektryk. Może być też sytuacja jak tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
jeżeli cieknie zbiornik to raczej wymiana
Co do wymiany oleju zdania są podzielone, nawet chyba serwis nie wymienia, ale im częściej wymieniasz tym dłużej pojeździsz, ja w 4-ro biegowym zaraz po zakupie wymieniłem dynamicznie a teraz statycznie co 30-40 tyś. Leje FEBI bo o połowę tańszy niż ASO. Po takim przebiegu zalecam dynamiczną wymianę, olej zgodny z normą, żadnych wynalazków typu dextron...
Bedzie pasować inna EPU, albo tą co jest w aucie remontować i juz. Naprawa skrzyni z gwarancją bedzie kosztowac tyle co kupno i przeróbka na inną.
Czyli co wymiana na nowy automat?
Wymieniaj na drugie i tyle. Wspomaganie trzeba wyczyścić, ponieważ jest elementem systemu immo. Jak kupisz używkę, mogę Ci go wyczyścić. Po zamontowaniu dopisze się z automatu do Twojego auta i zezwoli na uruchomienie silnika.
problem rozwiazany bezpiecznik to zasilanie komputera od silnika i sterowania grzania swiec bylo zwarcie na kabli 292 i automat grzania uszkodzony wymiana kabla i automatu i wszyystkie usterki zgasly. dziekuje za pomoc i pozdrawiam
W polskiej wersji softu dla Play nie ma mozliwości wymuszenia konkretnych pasm LTE, jak jest dla T-mobile nie wiem ale to najmniejszy problem bo na AUTO router agreguje 3 pasma LTE w dowolnej konfiguracji, u ciebie problemem jest bardzo słaby sygnał na LTE2600 więc zapewne z automatu zaagreguje LTE1800+2100+800.
Otworzyłem bok automatu ale nie mam pojęcia gdzie to mogło być, byłbym wdzięczny gdy by ktoś mógł mnie nakierować Witam. Część która Ci wypadła (część obudowy łożyska) znajdowała się akurat z drugiej strony niż odkręciłeś bok pralki. Prawdopodobnie czeka Cię wymiana zbiornika lub pralki :(
Witajcie. Mam problem z rozrusznikiem. W momencie odpalania, słychać tylko pyknięcie a rozrusznik nie kręci. Na krótko tzn. po podpięciu minusa i plusa z dodatkowego aku. działa-kręci i odpala. Mój mechanik był pewien, że to bendix, więc oddał cały rozrusznik do regeneracji (wymiana automatu, tulei i bendixu). Niestety, problem pozostał. Gdzie szukać...
sprawdz stan oleju w skrzynce wymiana co 30 tys.km. wraz z filtrem
To pytanie czy stwierdzenie?
Kolega Przemski1 chyba tylko chce zmienić bezpieczniki na automaty.
Nie wiem jak w automacie ale w EPS normalnie wymieniałem. W manach automatach też tradycyjnie. Mam jeszcze arocsa automata ale dopiero będę się brał za to
Necta Kikko Max. Znalazłem 2 oporniki spalone. jednak wymiana nic nie dała.
Szkoda czasu i nerwów bo to może potrwać. Wodę trzeba uzupełniać i często odpowietrzać jak nie ma automatów.
Jeśli sterownik jest o tych samych numerach i ma soft zgodny z tym co było czyli manual albo automat to wystarczy przekładka eepromu 95320
..... jak dobrać po numerze który jest podany na skrzyni ( 21127033007226950421335) mój kod..... Brany pod uwagę jest numer zaznaczony przeze mnie tłustym drukiem: 2112703300 722695 0421335
W tym przypadku sama wymiana zabezpieczeń nic tu nie da. Trzeba modernizować całą instalacje.
aby działał automat te monety muszą nadal być. Może sobie nie dać rady zastąpić monetami wstawki przy automacie.
Wymiany skrzyni oczywiście przy twoich objawach nie można wykluczyć. Na początek spróbuj sprawdzić stan oleju, zdejmij miskę olejową, zobacz, jak dużo jest w niej opiłków i szlamu. Jeśli dużo błyszczących opiłków - skrzynia szrot. Jeśli dużo szlamu - jest szansa uratowania poprzez dynamiczną wymianę oleju.
Miałem podobnie, nie dociskał "element dociskający" - ciężarek oławiany - wędkarski 30g rozwiązał problem, Jeżeli nie, to to wymiana całego automatu a jeszcze może być coś delikatnie krzywo dopasowane i wtedy cieknie pomimo wymiany uszczelki "Panie to są precyzyjne ustrojstwa" Pozdrawiam
Wymiana sterownika albo softu w sterowniku na taki od manuala.
Filtr np kątowy 1/2" nic nie daje w praktyce. Wymiana uszczelki automatu np na silikonową, pomaga ale przy okazji mamy gwarantowaną ciągłą jej wymianę bo się szybko zużywa.
C5 powinien być z 3.0 V6 - najczęściej z automatem.
Witam Kolego sprawdź masę na silniku następnie trzeba posprawdzać wszystkie przekaźniki (zimne luty lub przegrzane połączenia w przekaźnikach). Jeśli się okaże że są ok to jedynie automat przy rozruszniku, często robi niewielkie zwarcie przy rozruchu a to skutkuje nagrzewaniem i rozszerzaniem jego elementów. wymiana powinna pomóc. Ja miałem podobny...
Uszkodzony automat - wymiana koszt 38zł.
Witam. Czy może ktoś poradzić jak wymienić olej w automatycznej skrzyni? Jaki powinien być stan oleju? Jaki olej zastosować? Gdzie się wlewa olej? Korek spustowy widziałem. Może ktoś wie czym mogą być spowodowane lekkie szarpnięcia przy włączaniu/przełączaniu dźwigni lewarka z pozycji P na R lub D? Moje auto to V70 D5 z 2005 roku.
Dla mnie to się wydaję że pierwszym krokiem ,powinna być wymiana bezpiecznika ,bo z tego co piszesz to wina jest tego wkręcanego automatu ,no i ciekawe jaki masz przekrój przewodu
Witam wszystkich, potrzebuję wsadu licznika do lexusa is 250 2006 rok automat. Chętnie się odwdzięczę. Pozdro
Siedzi niewłaściwy przełącznik.
Kolego, skoro 16A wystarczało to 25A wystarczy również. A telefon do ZE i odłożona kasa bardziej powinna być potrzebna przy 16A niż przy 25A. Temat zamykam gdyż wszystko zostało wyjaśnione.
Posuł sie czujnik-automat stopu,wymiana na nowy rozwiązała problem.
Witam mam ten sam problem w vito automacie i podejrzewam ze to po prostu brak oleju w skrzyni. jednak nie moge znalezc wlewu a do serwisu nie dojade czy da sie naprawić to samemu??
Zależy w jakim samochodzie. W przednionapędowym konieczne jest odkręcenie/wyjęcie półosi napędowych, a z tym wiązały się różne rozwiązania: 1. Przeguby wewnętrzne przykręcane do półosi wystających ze skrzyni (na stałe) — olej się nie wyleje 2. Przeguby wewnętrzne włożone w skrzynię biegów — olej wylewa się przy wyjęciu. 3. Półosie symetryczne, o równej...
Dla potomnosci napisze ze Texaco tez ma ten olej i nazywa sie ATF402
jeśli chcesz to zrobić dokładnie to najlepszy będzie automat do lutowania układów BGA, metoda sprawdzona i za każdym razem skuteczna
Przyczyna zidentyfikowana - problem rozwiązany. Uszkodzony tranzystor sterujący tyrystorem pomimo braku przerw/zwarć C-B, B-E, C-E. Wymiana rozwiązała problem. Pozdrawiam.
Ok., Co wypłynie? Olej przekładniowy? Nie wiem, czy skrzynia ma odrębny obieg ATF i przekładniowy. Jak uzupełnić, co i ile?
Robiłem taki i kodowanie poszło bez problemów. Widać problem w aucie lub sprzęcie. Dla Ciebie opcja warsztat, druga to wymiana sterownika na zrobiony immo off.
Dyferencjał ma inny olej - to się zgadza. Chyba tam jest 75W-90 ale nie jestem pewien - należy to zweryfikować jeśli chodzi o klasę.
Rozwiązałem problem w warsztacie
Czyli jak rozumiem, na Twoim liczniku cały blok leci, skoro te nadpalenia są u Ciebie ? Jeśli chodzi o wymianę bezpieczników, to wiem że wymiana na "automaty" w bloku jest nieopłacalna, zwłaszcza jak masz skrzynkę w korytarzu. Zaraz Ci te bezpieczniki znikną.
Rozwiązaniem jest radioodbiornik uniwersalny - każdy producent ma taki w swojej ofercie. W przypadku NICE może to być radioodbiornik SMX2R oraz piloty 4-kanałowe FLO4R. Natomiast pozostaje kwestia gdzie to podłączyć do rzeczonego automatu.
Dzięki Niestety wszystkie sklepy on-line piszą, że nie mają takiego, ani podobnego. A co z uszczelnieniem bolca - da się to zrobić, czy tylko wymiana?
Wymiana rozrządu
Wymiana płyty sterującej rozwiązała problem z bramą.
Jeżeli są automaty to trzeba im odkręcić (popuścič) kapturki dla odpowietrzenia,bo podczas pracy lepiej jak są zakręcone,bo to są tylko automaty;). Zaworem nie odpowietrzysz bo powietrze jest u góry i musiał by być duży przepływ wody żeby go wyrzucić.
Witam. Przyjechał do mnie kuzyn Zafirą 2,0 diesel z usterką - słychać klik automatu a rozrusznik nie kręci. Wyjąłem rozrusznik, wymieniłem automat, zrobiłem przegląd szczotek, połączeń, stan komutatora, wszystko w idealnym stanie. Minęło kilka dni a kuzyn dzwoni do mnie że usterka znowu ta sama. Przyjechał, ale całe pół dnia usterka w warsztacie nie...
https://www.youtube.com/watch?v=hXYDcL5h...
Niestety, nigdzie nie ma takich.
Przespustnica jak się kończy to albo naprawa albo wymiana, nie ma żadnego silniczka krokowego!!!!!!! KOszt nie mały zresztą jak wszystko w tym aucie.
synteza automatu remont automatu centrala automatu
uszkodzony panel dotykowy astra przyciski szyby radia wojskowe
lodówka lampka lodówka ladycook
Schemat elektryczny lamp tylnych Volkswagen Passat B5 – opis pinów, kolory przewodów, bezpieczniki Citroën C5 III 2010 1.6 – optymalna temperatura pracy silnika VTi, THP, HDi