Jeżeli koło zamachowe nie jest przegrzane(niebieskie zabarwienie) lub nie nosi śladów pęknięć i nie ma głębokich rys, to nie ma takiej potrzeby. Natomiast uszczelniacz wału korbowego profilaktycznie dobrze byłoby wymienić. Chyba że jest mały przebieg, ale z drugiej strony po co oszczędzać kilkanaście złotych, gdyby po wymianie sprzęgła okazało się,...
Nic w tym opracowaniu nie ma o panewkach i kole zamachowym. witam jak sciagnoles to koło?
Raczej tylko wymiana koła zamachowego. Ja zamawiałem nowe i montowałem i wyraźnie było widać przesuniecie o ok 30 -40 st.
Rozrusznik za wcześnie włącza.
Naprawa magnesów to jeden problem, drugi to wyważenie koła zamachowego. Wymiana koła będzie łatwiejsza niż skonstruowanie zamiennika magnesu.
Założyć rozrusznik można bez problemów ale nie taką metodą. Wymiana koła zamachowego na maluchowskie spowoduje duże zmniejszenie jego masy i nierówną pracę. Lepszym rozwiązaniem jest dołożenie koła zamachowego od Żuka bo jest na tyle dużej średnicy żeby rozrusznik się zmieścił obok bloku silnika. Rozrusznik od malucha też nie będzie bo jak "przystawi...
Witam Odgrzewam Kotleta Czy udało się zdiagnozować problem ? Ja jestem w trakcie tej walki Przebieg 120 000 kM Moje poczynania Wymiana filtrów Wymiana czujnika Map sensor NOK Wymiana czujnik impulsów koła zamachowego NOK Wymiana czujnik temperatury NOK Wymiana świece NOK Wymiana zespół cewek zapłonowych NOK Wymiana listwy wtryskowej wraz z wtryskiwaczami...
No właśnie mało który pyta o koło, ale w związku z tym co piszesz to szlif jednej korby nie ma aż takiego wpływu na wyważenie. Już większe ma chyba wymiana koła zamachowego.
To może i ja coś dodam.podstawowym tuningiem silnika co daje jakieś efekty a jest stosukowo niedrogi to wymiana koła zamachowego na lżejsze, wymiana wałka rozrządu(jest wtedy inna charakterystyka otwierania się zaworów)no i oczywiście zmiana oprogramowania. Pozdrawiam
Mowa była o samej robocie, w octavi występowała "dwumasa" jeśli wymiana z kołem zamachowym to części mogą wynieść ok 2000. pozdr
Wymień paski. Są one przyczyną ok. 95% objawów opisanych w temacie. Jeżeli to nie pomoże konieczna może być wymiana koła zamachowego z tuleją (zatarte "łożyskowanie"). P.S. używaj funkcji "SZUKAJ" - temat wielokrotnie poruszany na Forum
Koledzy rozrusznik w automacie dzisała na położeniu "P" i trzeba zrobić tzw. mostek. Ponadto o ile sie oriętuje konieczna jest wymiana koła zamachowego i czujnika zapłonu na odpowiedni narazie więcej niemoge napisać jestem w pracy
panowie chcę się podzielić informacją. większość osób sugerowała naprawę wtryskiwaczy - bardzo błędna diagnoza. wtryskiacze były ok., wszystko inne też. wymiana koła zamachowego dwumasowego całkowicie rozwiązała problem. luz koła dwumasowego nie powinien przekraczać 1 cm po obwodzie w/g danych z fabryki ZF SACHS w Schweinfurt, moje koło posiadało luz...
Rozruch elektryczny, to taki niepotrzebny bajer i koszty. Dochodzi wymiana koła zamachowego, rozrusznik, akumulator, czyli niepotrzebne obciążenie. W Twoim przypadku, chyba tylko pasek. Jeżeli byś chciał wykorzystać gotową odśnieżarkę, taką jak na zdjęciu, to doszedłby jeszcze jeden pasek.
W takich mechanizmach pomagała wymiana pasków. One chyba metalizowały się od koła zamachowego i pomagało tu na krótko ich wymycie, ale potem znów się elektryzowały. Po wymianie - spokój. Grzes
No więc jutro wymiana dwumasy na sztywne, zobaczymy jak to bedzie :)
Jeżeli jest to silnik z pionowym wałem (od kosiarki) to, niema takiej możliwości. Są przecież silniki z wałem poziomym. Jeżeli byś się uparł to, czeka Cię wymiana koła zamachowego na tzw. ciężkie. Przeróbka zasilania silnika w paliwo. Zmiana ułożyskowania wału na łożyska toczne (to, akurat jest niewykonalne w tym silniku). Teoretycznie można pomyśleć...
Wymianę koła zamachowego? Tak, nawet na używane.
Usuwanie korozji obudowy, malowanie, wymiana łożysk, koła zamachowego, uszczelek, czyszczenie wszystkiego (poza tą rurką, tego nie rozbierałem). Pozrwaiam, jeszcze raz dzięki!
Nie kręci silnikiem ponieważ, brakuje zębów na wieńcu koła zamachowego. A alternator nie ma nic z tym wspólnego, na próżno była jego wymiana.
Jeden pasek z silnika napędza dwa koła zamachowe?
M-531S i M-534S miały ten sam mechanizm. Nieprawda. Mechanizm Finezji to zmodyfikowany grundigowski z MK235 i późniejszych. Autor tematu powinien zakupić komplet kół zębatych - pośrednie i to montowane na kole zamachowym.
Nie mam problemu z założeniem Pokaż zdjęcie tego koła zamachowego.
Witam, Trochę czasu minęło. Udało mi się rozwiązać problem falowania dźwięku i chciałbym podzielić się swoim rozwiązaniem, aby nie pozostawić otwartego wątku. Do naprawy tego sprzętu podszedłem z pełnym zaangażowaniem, bo sentyment do niego mam wielki. Jestem amatorem, ale praca nad tym radyjkiem przysporzyła mi sporo radości :D Przesmarowałem mechanizm...
Między skrzynią a silnikiem jest spora odległość. Skąd wydostaje się ten olej, z pod obudowy sprzęgła? Jeśli jest to olej z silnika to uszczelniacz na wale silnika do wymiany. Ciągnik do rozpołowienia, zdjęcie koła zamachowego i wymiana uszczelniacza.
Witam Znam już odpowiedz. Nalezy wycisnąć na prasie oś z koła zamachowego i wtedy jest dostęp do łożyska natomiast zeby zdemontowac tylne koło nałeży zaopatrzyc sie w śiagacz rowerowy do korbowodu. Pozdrawiam
1. Tak ale tylko przez interface który oszuka radio że jest zmieniarka 2. W VW często jest antena ze wzmacniaczem, albo przewód zgnił przez 16lat albo wzmacniacz nie działa. 3. Typowa usterka tego mechanizmu, wymiana rolek, łożysk i ew kół zamachowych. 4. Nie ma balansu, ma grać równo. SławeK
W prezentowanym egzemplarzu brak koła zamachowego.
To tak, na początek sprawdził bym rozrząd i koło sygnałowe. Jak pamiętam czujnik wału czyta z koła zamachowego.(mam swoją teorię na to)
Odłącz przewód od przerywacza podepnij do niego woltomierz i zakręć kołem zamachowym, powinno pojawić się napiecię
Ze swojego doświadczenia wiem że 1mm w zupełności wystarcza. Grubszy powoduje większy docisk przez co powoduje szybsze zużywanie głowicy. Przez większy docisk taśmy do głowicy, taśma jest z większą siłą ciągnięta przez wałek koła zamachowego, przez co potrafi się rozciągać i wichrować. Ideałem było by poprawienie toru prowadzenia taśmy i zrezygnowanie...
Wykonaj szczegółowe fotografie, będzie prościej.
A śruby do przykrecenia docisku do koła zamachowego powinny być 8.8 ?? Witaj poszukaj śrub 10.9, jeśli nie dostaniesz to przykręć śrubami 8,8.
Dziękuje za wszystkie odp. Wadliwy okazał sie czujnik położenia wału korbowego. Wymiana na nowy oryginał rozwiązała problem.
I mechanicznej także, z wymianą koła zamachowego włącznie. Nie będę wspominał również o zmianie pedałów, dołożenie pompki sprzęgła, przewodu itd.
Pin na kole zamachowym był ułamany
Komplet dwumasu Sachs w Intercars nie jest przesadnie drogi a dodatkowo jest gotowy do montażu tj przekłada się komplet z kołem zamachowym. Sztywne koło mocno przenosi drgania silnika na nadwozie i obniża komfort jazdy - nie polecam.
Z załączonego filmu wygląda na uszkodzony bendix(sprzęgiełko przepuszcza),lub podobny efekt daje uszkodzony wieniec.Silnik spalinowy ma tendencję zatrzymywania się w pewnych punktach koła zamachowego,dlatego wieniec jest wytarty na pewnych ,lub pewnym odcinku koła.Jeżeli byłby to bendix ,to wymiana rozrusznika na nowy ,powinna rozwiązać problem,lecz...
400 za przełożenie silnika w aucie tak prostym i archaicznym to za dużo. Za astrę turbo płaciłem kilka lat wstecz 200 z wymianą sprzęgła i koła zamachowego. Ale byłem przy tym za przynieś/podaj.
Słupki są te same. Różnią się tylko osprzętem jak np kołem zamachowym.
Witam mam taki problem dzisiaj gdy jechałem do pracy w pewnym momencie na biegu 1 auto zaczęło całe wibrować po dotarciu na miejsce i ponownym ruszeniu bieg wsteczny wchodzi bardzo ciężko i przy tym wibruje tak mocno jak bym jechał ciągnikiem ale gdy obroty silnika podchodzą do 2000 wibracje ustają poduszki silnika sprawne obstawiam sprzęgło bo już...
Co do sprzęgła, to jak kolega wyżej, rozrusznik masz pewnie R-5 w jego miejsce nie włożysz R11-inne mocowanie oraz inne"uzębienie" bendixu i wieńca.Konieczna wymiana obudowy sprzęgła i koła zamachowego z wieńcem bądź samego wieńca ale tego nie wiem.Na allegro widziałem zamienniki R5 z reduktorem- 2,8 kW ,także wstawiasz i nie kombinujesz. Wałek generalnie...
Rolki są czarne matowe. Pasek napędowy napędza dwa koła zamachowe naraz. Przed wymiana były pozostałości rozwulkanizowanego starego paska, ale przed założeniem nowego zostały dobrze umyte acetonem. A może docisk rolki jest za słaby?
Kierunek obrotów? Ona jest mocowana do koła zamachowego silnika? Więc chyba kierunek jest ten sam.?
Praktycznie nie ma możliwości ustawienia zapłonu. Czasami, ulega uszkodzeniu elektroniczny przerywacz w module. Uszkodzenie polega na przesunięciu punktu powstawania iskry, w takim wypadku tylko wymiana modułu. Sprawdź odległość cewki od koła zamachowego, 0.3 mm. Spróbuj zwiększyć przerwę, na świecy. Nie rozbierałeś, przypadkiem, tego silnika? W tym...
.......A dieselek z definicji ma wiekszą masę koła zamachowego, czyli wiekszy jednostkowy moment obrotowy.........
Z cewki zapłonowej powinien wychodzić jednożyłowy kabel który jest podłączony do hamulca koła zamachowego, sprawdź czy nie jest przetarty. Spróbuj czy wymiana świecy nic nie pomoże, a jeśli nie, to cewka kaput.
Koło zamachowe w jaki sposób mam zdjąć? poza tym mam kupić klin koła zamachowego? no i chyba najważniejsze wymiana - jak to mam zrobić? :) możesz krok po kroku pokierować mnie?
Jako, że magnetofon ma swoje lata, to potrzebna jest pełna konserwacja. 1. Wymiana pasków, wyczyszczenie kółka silnika i prowadnicy koła zamachowego 2. Wyczyszczenie (spirytus lub benzyna ekstrakcyjna) osi napędowej koła zamachowego i rolki dociskowej 3. Wyczyszczenie koła dowijania 4. Wyczyszczenie tulejki na osi koła zamachowego. 5. Wyczyszczenie...
To, że chciałeś skosić korzeń, powinno być napisane już w pierwszym poście. Wał, prawdopodobnie jest skrzywiony (prostowanie lub wymiana). Musisz sprawdzić korbowód, zobacz też na klin koła zamachowego, może być lekko przestawiony zapłon.
Mogło, choć niestartujący silnik trzeba wymienić. W sprzętach klasy Thompsonic próbuje je naprawiać, i to skutecznie na jakis czas, ale tu radzę wydać tą dychę. Gdyby wałek napędzający taśmę miał bicie, był skrzywony, słyszałbys falowanie dźwięku i to prędzej niz byloby to widać- tylko wymiana razem z kołem zamachowym. Natomiast rolka dociskowa (gumowa)...
.apropo znakow po napieciu paska kreska na kole zamachowym delikatnie bedzie przestawiona w okienku,minimalnie ok2 mm,na nowym pasku bardzo czesto wlasnie tak jest.. głupoty opowiadasz kolego.
Planuję wymianę koła zamachowego i mam pytanie - czy razem z kołem zamachowym trzeba wymieniać sprzęgło? To wszystko jest bardzo drogie i nie będzie mnie stać po prostu. Czy da się to zrobić bez wymiany sprzęgła? Dodano po 3 Albo czy da się wymienić tylko wieniec zębaty?
To już sprawdziłem na początek. Ustawienie rozrządu i ewentualne uszkodzenia koła zamachowego i wałka rozrządu następnym krokiem była wymiana czujników i przewodów
Wymiana wszystkich łożysk na wałkach sprzęgłowych jak i w kole zamachowym załatwiła sprawę.
Bez blokady na wał będziesz miał problem. https://obrazki.elektroda.pl/6698746200_... Blokada to nr 2 i 3 na rysunku. Zależy czy to automat czy manualna skrzynia. Koło paska rozrządu na wale jest bez klina i dociskane jest kołem pasowym paska osprzętu. Przez to trzeba zablokować wał wkładając blokadę w koło zamachowe, blokadę wkłada...
Zakończę temat, samochod nie dostawał impulsu z koła zamachowego z powodu złego adaptera, który siedzi pod kołem zamachowym. Radzę zwracać na to uwage, dniowka w plecy, ale warto było. Dziekuje wszystkim, którzy podzielili sie swoją wiedzą, bez Waszych wskazówek byloby o wiele gorzej. Dołączam zdjecie właściwego adaptera, ktory siedzi w wersji z manualem...
Ja miałem taki przypadek, że obok tego kanału przechodzi śruba mocujaca nie wiem czy nie sprężarki i na wskutek korozji aluminium, owa obudowa pękła robiąc przetoke do kanału. Pomogła wymiana obudowy. To nie łatwe do zlokalizowania :)
Jeżeli twoja skrzynia posiada oprócz osłony koła zamachowego osłonę u dołu skrzyni to prawdopodobnie możliwa jest taka wymiana . Opisywalem to już na tym forum.
Wydaje mi sie że to wina koła zamachowego po tej przekładce czujnik nie daje sygnału bo może jest za daleko od koła lub koło nie ma wypustów Sprawdź to na początku
Raczej ciężko pamiętać wszystko, powiem tak, powinno być okienko w skrzyni i tam ustawić na nacięcie na kole zamachowym i sprawdź jak to się ma do koła pasowego, cała reszta oznakowana, po ustawieniu i montażu musi odpalić, jeśli wymiana zgodna ze sztuką.
Witam mam problem z modusem 2004r. 1,6 16V Otóż czasem kręci ale nie chce odpalać i to nie ma znaczenia rano wieczorem cieply czy zimny... Komputer launch x431 pokazuje błedy po takim zajsciu : df027 external temperature sensor circuit open or short to +12v oraz df154 flywheel signal sensor circuit open or short Wymieniłem czujnik położenia wału ale...
Nie stety ale na kołach rozrządu nie ma tam znaków , do ustawienia wałków rozrządu trzeba skorzystać z blokad ,znak jest tylko na kole zamachowym i obudowie sprzęgła . Wymiana bez blokad jest możliwa ale trzeba samemu nanieść znaki .
Pod kołem zamachowym znajduje się otwór przez który można się dostać do odkręcenia nakrętki - ośki na którym zamocowane jest koło zębate.
tylko z tego co pammietam to tam czujnik wchodzi do bloku a nie na kolo zamachowe czy mam racje? masz rację, koło sygnałowe dla czujnika G28 jest na wale w skrzyni korbowej a nie na dwumasowym kole zamachowym. Proponuję zdjąć miskę olejową i zobaczyć co jest z kołem sygnałowym gdyż błąd P0321 świadczy o niezrozumiałej wartości sygnału a skoro wymieniłeś...
Moment obrotowy dokręcania koła zamachowego oraz docisku , oraz innych śrub jak ktoś wie niech da znać.
Jest przykrycie na mechanizm ale je zdemontowałem i są również trzy paski.Jeden główny który napędza koła zamachowe,drugi pośredni od silnika do mechanizmu i trzeci do impulsatora.
Witam ! Mam Peugota 407SW 2,0 HDI 136KM 2005r. Od dwóch tygodni mam problem ze sprzęgłem. Przeważnie działa dobrze, ale co jakiś czas po wciśnięciu i zwolnieniu pedału nie wychodzi on do końca - jakby był częściowo wciśnięty. Przy kolejnym wciśnięciu pedału mogę zmienić bieg, ale sprzęgło szybciej wysprzęgla (szarpie). Jak butem wyciągnę pedał do góry...
ze śrubą będziesz miał problem.Klucz musi być mocny i długi,a wał zablokuj na wieńcu koła zamachowego przy pomocy wkrętaka o blok silnika ,jest takie miejsce z przodu.
Na początku wymień rozrusznik. Toż napisał że wymienił na nowy. :idea: Moim zdaniem poszło wieniec na kole zamachowym, stąd charczenie podczas kręcenia rozrusznika. Tak więc jak nie dawno zakupiłeś auto, to oddaj z powrotem auto, bo tutaj, o ile sprzedawca nie poinformował, to uważane za wadę ukrytą. (Masz 14 dni na zwrócenie auta od zakupu.) W innym...
Wiec, Wymiana rozrusznika ma powiązanie z zapłonem. Dopiero po ustawieniu na kole zamachowym literki "T" do góry quad zaczął pali bezproblemowo. Pozdrawiam
Nie trzeba odkręcać żadnej blokady bębna wystarczy zamknąć górną klapę i wtedy zdjąć pasek z koła zamachowego i nim obrócić . Dla amatora wymiana łożysk w pojedynkę w tej pralce graniczy z cudem.Ale próbuj jeśli jest taka potrzeba wymiany łożysk.
Witam. W zał. Ustawienie rozrządu - blokowanie wału korbowego przy kole zamachowym od 2004r. w Citroen Xsara Picasso 1,8 16V (7 stron - opis po polsku).
Możesz mieć uszkodzony zespół sprzęgający przez co nie chce zazębić się z wałem korbowym.Przy rozruszniku jest elektromagnez, gdy przylożysz napiecie wciągnie on zespół sprzęgający i powinien zostać zazębiony z kołem zamachowym. naprawa tego to wymiana zespołu sprzegającego bądz kasowanie luzu (odstępu ) przez wymianę tulei bądz podkładkami.A jeszcze...
wymieniałeś przez pokrywkę? jak wymiana dźwigienki nic nie dała,l skrzynia do zdjęcia i czyszczenie koła zamachowego z pyłu i brudu, który przyblokował tarczę, albo uszkodzony docisk.
Rozmowa mocno odbiegła od początkowego tematu.Nie rozumiem po co 2.0 B/D do miasta.Przecież są autka z silnikami 1.0-1.4.Benzyniaka 2.0 zaraz będziesz chciał zagazować,bo w mieście zeżre dużo więcej niż wg.norm producenta.Natomiast nowoczesny diesel najszybciej zafunduje Ci wymianę koła zamachowego(dwumasowe oczywiście) i skończy się tania jazda.
Będziesz musiał kombinować z wałem. Ja robiłem podobny zabieg i musiałem zrobić wał z dwóch. Kosztowało to o ile dobrze pamiętam 400zł. A co do skrzyń biegów to musisz wymienić całe sprzęgło razem z kołem zamachowym
Witam.W Mds 502 a to chyba podobny sprzęt sprawę dziwnych zachowań mechanizmu załatwia wymiana paska napędowego tego szerokiego,wcześniej oczyszczając bieżnię koła zamachowego i oś napędową silnika.Nie zaszkodzi wymienić komplet także pasek dowijania.Proponuję nieco ciaśniejsze niż obecne. Pozdrawiam
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
jak mowisz wczesniej ktos majstrowal przy rozrzdzie i spartaczyl robot i teraz masz efekty tej roboty (wymiana lancuszka to nie jest tak proste powodzenia kazik
Witam W niedługim czasie czeka mnie wymiana uszczelniacza pod kołem zamachowym na wale gdyż zaczyna kapać stamtąd olej. Sprzęgło też już się powoli kończy. I przy okazji chciałbym wymienić koło dwumasowe na zwykłe koło zamachowe. Ogólnie dwumasa też mi się chyba kończy ( na wolnych obrotach dziwne huczenie z okolic dwumasy, a przy wyłączaniu silnika...
Tam tylko wymiana i to prawdopodobnie całego zespołu sprzęgła pomoże. Nie dość, że ktoś dospawał wieniec zębaty do koła zamachowego to jeszcze zęby tego wieńca noszą ślady napawania. Takiego " remontu " jeszcze nigdy nie widziałem.
Gwint zwykły odkręcaj w lewo. Zablokuj koło zamachowe przy pomocy drugiej osoby,albo zablokuj klucz i odkręć rozrusznikiem.
Właściwie niewiele mogę dodać. Musi być idealnie wyregulowany mechanizm kasetowy, wskazana wymiana rolki dociskowej i sprawdzenie bicia osi koła zamachowego. Jeżeli kaseta przeleżała wiele lat, również jej trzeba poświęcić chwilę przed włączeniem, przewiń ją dwukrotnie od końca do końca - to ułoży taśmę i zmniejszy opory. Kluczowe znaczenie ma regulacja...
Na kole zamachowym musi być znak.
Wymiana paska jest prosta można wyjąć cały mechanizm magnetofonu i mamy swobodny dostęp do wykręcenia śrubki mocującej płytkę stabilizującą oś koła zamachowego.
moje koło nie miało bolca ... miało wyciecie z jednej strony jakby brakowało zebów na kole i to dawało sygnał do kompa ... mechanik przey mnie obracał koło i pokazywał mi bo poprzedni to spierdzielił ... .. ale jest też drugi tyk koła zamachowego bez tego wyciacia i nie wiem czy ono ma bolec czy nie
Wciśnij sprzęgło i spróbój długą brechą widełki wcisnąc bardziej do silnika lub wyjmij wysprzęglik i zmierz ile wychodzi trzpień, a pózniej to porównaj jak będzie zamontowany do samocbodu. Nie odkręcałeś przewodu z płynem do wysprzęglika? Łożyska wpiołes w zabezpieczenie w docisku? Też kiedyś miałem przypadek, ze nowe sprzęgło nie działało, wymiana...
Jak to jest automatyczna skrzynia biegów z konwerterem to wieniec nie jest na kole zamachowym, tylko na tarczy zabieraka, część tania i łatwo dostępna, gorzej z wymianą
Za "wybijanie" odpowiedzialny jest elektromagnes także wymiana bendiksu mogła nie wystarczyć. A zęby na wieńcu koła zamachowego są? Rozrusznik jak już kręci w aucie to szybko (podobnie jak na stole)? Jak tak to bendiks do wymiany. Dodano po 1 Kolega niech używa chociaż kropek lub przecinków bo ciężko się czyta :)
-Czym zrobić na nowo białe napisy na górze,myślałem na emalią zaprawkową nanoszoną cienkim drucikiem i taśmie malarskiej do zaznaczenia drogi linii i napisów Ja bym to zostawił - sa w niezłym stanie jak na te lata. A jak to ma być porządnie zrobione to zostaje sitodruk jak w oryginale (dużo pracy i eksperymentów). -Magnetofon zbyt wolno odtwarza-myślę...
W poniedziałek bankowo warsztat, bo teraz pod blokiem stoi, tylko chciałbym sie chociaż wstepnie przygotować przed ew. ściemnianiem mechanika. Poznałem już ich na wylot...z góry pesymistyczna wizja i podnoszenie niepotrzebnie kosztów. Wracam do tematu...gdyby to walnęło łożysko, to czy jest możliwość uszkodzenia np koła zamachowego? lub czagoś kosztownego?...czy...
Zwróć uwagę czy taśma cały czas przylega do głowicy. Jaki jest stan tej taśmy z filcem dociskającej taśmę do głowicy, stan i ustawienie rolki dociskającej taśmę do osi koła zamachowego oraz stan rolek prowadzących taśmę. Sprawdź czystość głowic. To tak na początek.
Sytuacja z uchylonymi zaworami ma miejsce tylko gdy tłok jest w górnym położeniu, pomiędzy fazą wydechu i ssania. Pisałem o tym. Odległość od zaworu wydechowego do tłumika to około pięć centymetrów, więc trudno mówić o niedrożności wydechu. To jest silnik prosty, jak budowa cepa. Nie przesadzajcie z tymi podziałkami. Kol. totylkoja, jesteś pewien że...
Witam podpowiedz jak u Ciebie było ze znakiem na kole zamachowym? Miałeś znak -0- jak go ustawić w okienku?
Mam jeszcze pytanko jak ustawić pompę ponieważ nw czy dobrze myślę ale obrót wału to 2 obroty pompy czy stanie się coś jak źle to złożę ? nie odpali czy wynikną z tego jakieś konsekwencję ? Najwyżej nie odpali. Jak nie ustawiłeś wstępnie rozrządu przy zdejmowaniu pompy, to teraz dekiel zaworów do góry. Listwa do wałka, kołek do pompy i znak na kole...
W tym silniku, w odróżnieniu od silników tradycyjnych, w celu dokonania regulacji obowiązkowo należy zachować kolejność opisaną w tabeli. A) Położenia wału korbowego silnika B) Cylindry, w których należy wyregulować luz zaworów C) Cylindry z zaworami w równowadze D) Cylindry, w których należy wyregulować wstępne ustawienie wtryskiwacza -Ustawić wał...
No blokujesz wał w otworze po wyjęciu rozrusznika i pozostałe koła jak na zdjęciu. Nie, nie, w Epicu wyjmuje się z otworu blokady obok rozrusznika czujnik położenia wału (na załączonym niżej rys. poz. 4), rozrusznika nie ruszasz. Przy pompie Boscha nie ma czujnika położenia, jest prościej - nie trzeba go demontować. Ten pierwszy rysunek załączony przez...
Jak juz to zebatka do czujnika położenia walu jest na wale nad pompa oleju, i jest przykrecona do wału czterema śrubami. Jak bym nie wiedział ze jest to przyczyną to nie zawracal bym głowy na forum. Brakuje zęba na zebatce, w jednym miejscu jest fabrycznie zrobiona przerwa ale kawałek dalej jest ząb wylanany. Koło zamachowe wbrew zgadywaniu ma tylko...
Paski się nie rozciągają? A to dobre! Jeszcze Kolega chyba nie widział JAK BARDZO potrafią się wyciągnąć...A zwłaszcza w Sony'm - płaskie od napędu kół zamachowych.
wymiana silnika koła zamachowego ustawienie koła zamachowego dokręcanie koła zamachowego
przykleić kopułka sprężarki klimy volvo schemat układ paliwo
oczyszczacz czujnik srebrny przekaźnik mercedes
Instrukcja obsługi tunera Denon TU-460 - gdzie znaleźć? Jak włączyć BIOS na komputerze - klawisze i kroki