Broń Boże ,nie zdejmuj pokrywy.Uszcelniacz wyjmiesz bez problemu po zdjeciu kola pasowego. Najlepiej wkręcając w niego dwa większe wkręty do drewna i breszką do wyciągania gwożdzi ew,obcęgi.Ale by zdjąc koło pasowe to już trzeba odkręcic przodek.Da rade w garażu bez problemu.
siema Stary temat bo stary ale jezeli ktos ma dalej z tym problemy to wina alternatora sprzegielko lozyska regulator jakis plastik tak mi napisali w gwarancji i mam spokuj wymiana kola pasowego niema sensu wywalicie tylko 300 zl i kij to da
no i lipa:/ zdemontowalem alternator sprawdzilem kola pasowe na pompie alternatorze i wale , i po 3 godzinach pracy silnika spowrotem to samo, jeden pisk, smrod gumy i pasek zdarty, zastanawiam sie nad wymiana kola pasowego na wale, ale czy to pomoze, bo jak nie to znow w plecy, naprawde jestem juz w tym momencie glupi...
blokad nie trzeba do tego motoru AME . jak kolega u wyzej napisal klej do gwintow trzyma , ostatnio w fokusie mialem problem i zkonczylo sie spawaniep kola pasowego do rury i wymiana jego .... ale na udar moze zadziala odkrecenie
Zablokowakes wal i wałki przed wymianą kola pasowego?
Trzeba zdjac piaste, nie kolo pasowe. Pozycja kola na piascie nie ma zadnego znaczenia.
znaki są fabryczne wiec nie musisz robić swoich,blokad nie ma,pompa napędzana od paska rozrządu.Wymiana nie jest trudna dla mechanika a ja nie znam twoich możliwości wiec nie wiem czy dasz rade.Jak nie dysponujesz kluczem pneumatycznym to będziesz mial problem z odkręceniem kola pasowego na wale.
Przyczyna poslizgu paska sa wyrobione kola pasowe.Zaluz szerszy pasek ktory bedzie pracowal na nie wyslizganej czesci kola pasowego i przestanie sie slizgac.
Jak wy chcecie mieniać rozrzad jak do sciagniecia kola pasowego trza silnik opuszczać.? Kreatywnośc tak ale bez przesady akurat mam do roboty w245 i w169.
Czyli krótko mówiąc czeka mnie jeszcze wymiana kół pasowych na pompie . Jednak wpier będę chciał wymienic na silniku , aby zwiekszyc mu siłe uciągu, bo teraz bardziej mi na tym zależy.
Witam chce ogłosić rozwiązanie drgań nadmiernych silnika a więc całą wibracje przenoszona na karoserje dawała poduszka silnika po lewej stronie pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodzącego i chce tylko dodać że porady mechaników odnośnie dwumasy i kola pasowego które to oto powodują wibracje są wyssane z palca i naciąganiem podrawiam
Mam wrażenie że problemem nie jest silnik tylko sterownik lub zasilanie - mam dużo mniejsze silniczki krokowe i trudno jest je w palcach zatrzymać. Przydały by się informacje o sterowniku i akumulatorze. edit: Rozważył bym wymianę kół pasowych na koła o mniejszej średnicy.
Być może jakiś Magneti Marelli rodziny A125, ale cienko to widzę, bo nie pójdzie z paska dziesiątki przy tej mocy. Hmm, no cóż ... jak już tak drążę ... Jak by się jakiś trafił, to czy wymiana kół pasowych pod lepszy rzemień jest tu możliwa i wykonalna praktycznie, czy tylko teoretycznie ?
witam mam pyanie odnosnie wymiany takiego lozyska bo bylem w warsztacie i gosc mi powiedzial ze w aklasie 1,7CDI nie da sie zmienic lozyska zebym kupil nowa sprezarke (co wydaje mi sie bzdura) Autko ma 136 tys przebiegu nie chce kupic drugiej wyjechanej sprezarki wole zmieinc lozysko i wiedziec ze jest to na 100% sprawne.. Co mi bezie potrzebne do wymiany...
Witam! Zle mnie zrozumiales.Sadze ze to walek rozrzadu piszczy.Pozdrawiam.Stefan. Buehehe. A wałek rozrządu napędzany jest z paska osprzętu?! Któreś z kół jest najpewniej już mocno podrobione i pasek nie siedzi tak jak brak. Ja obstawia koło pasowe alternatora. Na starym pasku było ok, po założeniu nówki pojawiły się piski. Czy jakiś sposób poza wymianą...
pompe zmienia sie zawsze!! sruby pokrywy -nie ma potrzeby wymiany,to samo tyczy sie srub kola pasowego,jesli nie sa obrobione to mozesz smialo zakladac.. mozna lekko przesmarowac klejem specjalnym(co by sie nie odkrecaly) czesci tylko firmowe: pasek-gates pompa wody-np skf,ruwila napinacz- luka sprawdz czy masz sprawne sprzegielko alternatora.. Dodano...
Wpisz na allegro kolo alternatora scenic2 i bedziesz widzial jak wyglada jest grubsze i masywniejsze od zwyklego kola. Jak sciagniesz pasek sprawdz kolo walu czy nie ma luzu i czy guma jest stabilna. Pasek tez sprawdz bo moze jest wiekowy i zjechany ;-)
Sprawa troche bardziej skomplikowana w DV6. Szczegolnie po zerwaniu paska. Zdjecie walkow i wymiana lancucha i polamanych dzwigienek jest nieodzowne. I modlic sie, aby zawory wytrzymaly. Blokada walu na kole zamachowym sluzy tylko do odkrecenie i przykrecenia kola pasowego. Nie odpowiada ona ustawieniu rozrzadu. Do ustawienia rozrzadu sluzy blokada...
nie ma to nic wspolnego.przecierz caly mechanizm rozrzadu jest zamontowany na glowicy.dobrze ustawic kola pasowe! i w droge.niektorzy mechanicy tw.ze po kazdym wyjeciu glowica powinna byc "planowana"ale to juz sa naciagacze.
Pralka Aquamatic 6. Łożysko: wewnętrzne 6204z zewnętrzne 6203z ,simering 25×47×8 Koszt 5 lat temu ok.20 zł.Co do reszty to już nie pamiętam, pewnie nie było zbyt trudne.Po wyjęciu zbiornika trzeba go "rozpołowić"/wkręty + sznur gumowy/Przy składaniu można nałożyć nieco silikonu.Do łożysk może ściągacz ale ja nie używałem.I oczywiście klucz do odręcenia...
Czujnik zostaw w spokoju, wiązkę sprawdź. Poszarp kabelkami przy wtyczce od czujnika przy kole pasowym.
MAM SEATA CORDOBE 1.9 TDI 97r. (AHU) oczywiście silnik volkswagena poszukuje kola pasowego bez sprzęgiełka (takie jest zamontowane), zużyło się na tyle ,ze się ślizga , wymiana paska nic nie dała rolka jest samonapinająca. CZY pasuje od jakiegoś innego samochodu morze golf. NA TYM KOLE NIEMA WYBITYCH NUMEROW , szukałem też po numerze alternatora w różnych...
Jesli takie bylo, takie zostawic, jesli bylo sztywne - szkoda pieniedzy na modyfikacje i wprowadzanie nowych mozliwosci awarii. Z doswiadczenia wiem, ze jest to rozwiazanie relatywnie awaryjne i jak na moj gust bardzo drogie. Przynajmniej na rynku francuskim. Konstruktorzy nie przewiduja wymiany samego kola, lecz calego alternatora. Same kola mozna...
Witam, to by znaczylo, ze kolko pasowe - kreci sie 'mimosrodowo', czyli zerwal / wylamal sie klin ustalajacy na osce i zablokowal sie w 'tulei' tego kola - przez co zrobil sie wlasnie 'mimosrod'. Trzeba by bylo wbic / wcisnac do wnetrza kola rurke stalowa lub mosiezna o potrzebnej srednicy, zeby 'wycentrowac' kolko pasowe na osce i zastosowac inny klin,...
Rozrzad ustawiony na gorny punkt poprzez wyjecie wtrysku. kolo zebate na wale ustawione jest przy GMP na godzine 07:00 taki maly zabek pomiedzy dziurkami na sroby do kola pasowego Zamykam PS: Wy chyba nie rozumiecie ze to automat wiec nie piszcie nic o punkcie 0 na skrzyni w autacie jest inaczej
.... Wątpie aby ustawienie paska na sztywno spowodowało jakąś nie naturalnie szybką usterke.... Nie obrazaj sie za uwagi. Mamy, po prostu, troche inne podejscie do sprawy. Ja zerwalem definitywnie z praktykami PRL-u (w tamtych czasach trzeba bylo sobie radzic bez zwracania uwagi na oficjalne metody, bez wzgledu na skutki). Co zas do cytowanej uwagi:...
Witam Mam problem z paskiem klinowym (wielorowkowym) na wolnych obrotach, napinacz cały czas skacze i przenoszą sie drgania po kierownicy i całym Aucie. Pierwszym moim pomysłem była wymiana sprzęgiełka alternatora. Niestety w moim aucie nie ma sprzęgiełka alternatora! Okazuje sie ze sa dwie wersie silnika CAHA (2.0 TDI 170ps CR) 1. brak sprzęgiełka...
Sa dwie mozliwosci: 1. po zdjeciu kola pasowego znajdziesz miejsce na kolek w piascie kola pasowego 2. otwor blokady jest z tylu silnika przy kole zamachowym toz nad miska olejowa (nie z przodu nad rozrusznikiem). W tym drugim przypadku konieczna jest fabryczna blokada (lub jej kopia). Proby blokowania czyms, co jest pod reka moga sie zle skonczyc....
Kolego jeśli chcesz zastąpić wymianę kół pasowych do regulacji obrotów to tylko falownik się nadaje. Temat sprzęgła padł dla tego bo pisałeś tylko o cyklach załączania. Są dwie opcje Pierwsza jak masz więcej kasy wpinasz falownik i proponowane sprzęgło w tedy ustawiasz na falowniku żądane obroty i sprzęgłem przekazujesz napęd na maszyny w określonych...
Wymiana czujnika nic nie dala. Zastanawiam sie czy powodem tych szarpan i falowan moze byc koło pasowe z tłumikiem drgań. Rozmyslam nad tym poniewaz pompa wody po 6tys juz siada oraz alternator juz slychac dosc mocno pracujace łożysko no i te drgania na karoserii czuc rowniez na pedale gazu a poduchy były wymieniane. Co sadzicie o tym? Znalazlem na...
Ten film już widziałem i jest ok. Na nim się wzoruje odnośnie podjęcia próby wymiany przegniłego krzyżaka, ale napotkałem na problem z demontażem kola pasowego - za nic nie chce ruszyć. Jakiś pomysł i czy muszę również demontować grzałkę, a jeśli tak to jak, i co z tymi punktowymi zgrzewami na obudowie?
Nie zauważyłeś najważniejszego - czujnik położenia wału w SZ przy kole pasowym.
Tylko zakup nowych i wymiana tarcz bębna i łożysk skończy twoje "męczarnie" ,żaden pasek który to zlikwiduje nie istnieje jak osie: bębna i walka silnika nie będą równolegle. a to przywróci tylko w/w wymiana. Magnes jest z drugiej strony bębna i ma swoją, małą tarczę i oczywiście znajduje się po przeciwnej stronie niż klapy bębna w pozycji otwierania...
Masz przechlapane ;) Musisz wyciagnac caly zbiornik, cala pralka w drobny mak. Najlepiej kup kompletne ulozyskowania (bierne i czynne) jak nie masz prasy do wyciskania lozysk. Uwazaj przy sciaganiu kola pasowego zeby nie trzasnelo ;) Potem uwazaj przy dokrecaniu ulozyskowan do tego tandetnego plastikowego zbiornika zeby gwintu nie przekrecic albo nie...
Zamiast łożyska jest tulejka mosiężna przykręcona do bębna.Wirnik pralki ma oś w postaci rurki z otworem na wysokości tulei mosiężnej i jest zakończona gwintem z nakrętką w postaci mini smarowniczki.Odkręć silnik 4 śruby,potem koło pasowe(śruba z boku M 6 lub M 8,zdejm koło pasowe,wysuń wirnik do góry od strony bębna. Powinno się wysunąć ale może trzeba...
Witam. Po krótkiej przerwie. Remontowalem 1ca90. W załączniku zdjęcia z kołem pasowym na wałku rozrządu.
W tej wersji wynika z rysunku że nie ma potrzeby wyjmowania zbiornika (są zdejmowane boczne osłony) są 2 łożyskowania (firma nie przewiduje naprawy tylko wymianę, ale można) po stronie kola pasowego odkręcić śrubę zdjąć koło odkręcić śruby mocujące łożyskowanie zdjąć łożyskowanie przełożyć uszczelkę łożyskowanie zbiornik na nowe łożyskowanie i zamontować...
Zdaje sie taniej bedzie zalozc glowice ze zezlomowanego silnika. Tylko sprawdzic czy olej napedowy (lub benzyna) wlany do komor spalanie nie wyleje sie przez zawory i jak przejdzie test pozytywnie to zakladac. Przy okazji, mam nadzieje, ze wiesz o braku klinowania kola zebatego na wale korbowym? Oraz to, ze srube mocujaca kolo pasowe do walu korbowego...
To że był z plastiku nie oznacza że skóra się nie sprawdzi. Pas bezpieczeństwa masz plastikowy i elastyczny. Obcinasz na żądaną szerokość a brzegi przypalasz żeby się nie strzępiły, to samo z dziurkami. Dziurki muszą byc bo po nich chodzi koło zębate. Musi to na rusi a w tym kraju jak kto chce :D Miałem na myśli wymianę kół zębatych na pasowe.
miałem podobne objawy, pomogła wymiana czujnika położenia wału korbowego (przy kole pasowym, koszt ok. 50 pln)
Zazwyczaj w samochodach w chwili dlurzszego chodzenia silnika pasek klinowy idacy od kola pasowego walu korbowego do pompy wspomagania slizga sie ( jest to moja odpowiedz na to co powedziales cytuje : zauwazylem ze jak silnik jest zimny to kierownica chodzi leciutko ale po nagrzaiu do okolo 50 stopni juz się zaczyna psuc Po drugie to zazwyczaj dobra...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic97... Wlasnie jestem po sciagnieciu kola pasowego i wymontowaniu lozyska, niestety jak zwykle polska rzeczywistosc okazala sie brutalna - w sklepie dostalem zle lozysko i musze je wymienic, bo mi nowe nie wchodzi na walek ( ma mniejszy przeswit) Frapuje mnie druga strona, czy naprawde nie ma zadnego myku procz...
DANE TECHNICZNE moc silnika nie mniejsza niż 2,2 kw obroty pompy powietrza ok 1200 r/min sugerowana poj. butli do 200L max wydajność zasysania 500L/min max. ciśnienie 10 bar stosowany olej 15w-40 waga około 11 kg W zestawie OLEJ: 1 wymiana po 5 godzinach , następnie co 50 godzin średnica tłoka 70 mm średnica koła pasowego 26 cm rozstaw śrub mocujących...
Witam. Na dniach będę wymieniał uszczelniacze zaworowe w 1.9 tdi. Jak Wpuszczacie powietrze do cylindra? Wiadomo, odkręcamy świece, ale czy jest jakaś specjalna końcówka do gwintu od świec, żeby ze sprężarki leciało nieustannie powietrze do cylindra? Dodatkowo chcę obracać wałem, żeby w razie czego zawór oparł się na tłoku. Gdy dam na cylinder ok. 7...
Frajlauf szajbe alternatora ktoś ci "zaspawał" na stałe i stąd twoje problemy. Podnieś maskę kiedy silnik pracuje i obserwuj co się dzieje z paskiem kiedy silnik przegazowany schodzi z obrotów. Lub co mniej prawdopodobne jajowate jedno z kół pasowych. Auto po "dzwonach" w prawy przód ?
Nie. Napinacz masz u góry , znak na kole pasowym , rozrząd chyba wiesz jak ustawić.
Podczepie sie pod ten temat, jesli mozna. Nie mam pewnosci czy regulator obrotow silnika klatkowego o mocy 370W mozna uzyc do regulacji obrotow silnika mniejszej mocy np. 250W. Regulator to polaczenie przetwornicy czestotliwosci z przetwornica 1 fazy na 3. regulacja tylko w dol od 50 Hz, praktycznie do zera. Przy 7-8Hz moment obrotowy jest taki ze nie...
Naturalnie ze powinna byc. Bez dwoch zdan daj nowa miedxy kolo pasowe a kolo zebate rozrzadu
Fiat 125p miał rozrząd na łańcuszku a Polonez już na pasku i dlatego jest różnica w kole pasowym.
Nie ma napinacza. Należy założyć pasek najpierw na koło silnika, a następnie na koło pasowe bębna (mniej więcej na pół obwodu) i przytrzymując go na kole pasowym obracać tymże, aż do "wskoczenia" paska w odpowiednie miejsce - idzie z dużym oporem.
Do odrecenia srob starych lub zardzewialych najlepiej jest uzyc mlotka udarowego powietrznego lub elektrycznego , nie uszkodzi sruby i jej nie urwie, a bedzie odkrecal.Ja to uzywam do wszelkich srob gdzie jest problem z zablokowaniem danego elementu, a trzeba odkrecic np. kola zamachowego, sroby trzymajacej kolko pasowe w alternatorze itp.
A trzy ząbki na kole pasowym są.P
...kolek w kolo zamachowe pod rozrusznikiem i kolek w kolo pasowe walka. Nic prostszego. ...
A wiec przystąpiłem do roboty •Zdemontować kolo prawe •Zdemontować wszelkie osłony, pokrywy silnika, które zasłaniają głowice i rozrząd •Odłączyć akumulator •zdemontować przewody układu chłodzenia z termostatu •Zdemontować przewody poliwowe wraz z przelewowymi •poodpinać wszelkie wtyczki prądowe z termostatu, wtrysku,...
Źle się wyraziłem za co z góry przepraszam. Po konsultacji z serwisantem wychodzi na to że wszystko jest w porządku. Bęben w tej obudowie nie ma żadnych luzów jest na sztywno, łożyska nie hałasują, kolo pasowe w porządku nic się nie odkręciło. Pozostaje wymiana fartucha + dokładne poziomowanie. Dziękuję wszystkim za pomoc oraz informacje. Dam znać jaki...
Dzięki wszystkim za pomoc. Łożysko wymienione (tylko z lewej strony, prawe przy pasku klinowym jest w porządku). Pralka pracuje całkowicie inaczej, przede wszystkim ciszej przy dużych obrotach. Łożyska zakupione na największym znanym portalu aukcyjnym po wskazówce petera falka - wielkie dzięki. Pasują jak oryginały. Co do kosza łożyska, to zdjąłem go...
Tak właśnie myślałem, czyli w najgorszym wypadku czeka mnie wymiana obudowy wału, ze starego silnika.
Ja wymieniałem kilka razy.Ale nie wymieniałem kół tylko sam pasek,a o które koło Ci chodzi?
Przekładaj, jtd ma większe koło pasowe, dlatego większa rolka alternatora. TBi ma mniejsze kolo pasowe, dlatego potrzebna mniejszarolka.
Twój silnik miał 800 ob/min ten drugi jest z pralki która posiada 1000ob/min różnica w kole pasowym. Jak masz na stanie ten silnik to możesz podłożyć i sprawdzić . Pralka była wykonana przez firmę ARDO dla WHIRLPOOL.
Tak mam moduł nanoplex 213a ten nowszy ale właśnie rozwiązałem przyczynę na kole pasowym ułamał mi się jeden bolec. Ten co zczytuje czujnik i przez to wyszedł ten cały ambaras
Przed wymianą należało by sprawdzić czy rozrząd nie przestawiony? Znaki na kole pasowym i obudowie oraz pod osłoną paska na kole oraz drugiej części obudowy. \ Dwa przewody do sprawdzenia do czujnika. Zasilanie i sygnałowy. Czy sygnał pojawia się po przyłożeniu metalu ferromagnetycznego i jest jego brak przy sytuacji odwrotnej. PS Zdarza się uszkodzenie...
Przebieg 201000 km, więc myślisz, że nie jest wyciągnięty??? To się sprawdza - a nie "myśli" Widziałem łańcuch zerwany po 40 tys km (w motorze 271 z C-klasy) i znam motory które przejeżdżają 300 i więcej tysięcy bez ingerencji w rozrząd. Dojście jest od komory silnik a wymiana trwa 20 minut Przy wymianie rozrządu napinacz i tak powinien być wymieniony....
dzieki, naprawilem. do takich samych wnioskow doszedlem rozbierajac silnik. maszyna owszem, wiekowa, ale ciekawa konstrukcja. pierwszy i drugi przekaznik to zasilanie szczotek, a trzeci to obroty niskie-wysokie. palilo mi grzalke od suszarki bo uszkodzil sie BC 327-25, zwarcie E-K, wiec caly czas wysterowany byl triak nia zasilajacy. co do silnika to...
Na pewno nie może to być jakiś tam pasek, tylko pas napędowy, taki jak stosuje się np. w niektórych motocyklach. Przy tej konstrukcji (jak pasek rozrządu, czyli pasek zębaty) nie ma opcji, by się ślizgał, prędzej uślizgnie się pasek w przekładni CVT napędu skutera. Średnica kół pasowych nie powinna być wielkim problemem.
Poeksperymentować z ustawieniem składu mieszanki, ale obu śrubkami: także wkrętem pod plombą - nie tylko ustawienie przepustnicy - o tym już pisałem. Nie zaszkodzi wymiana kabli zapłonowych. Sprawdzić można czy nie poluzował się czujniczek Halla Od strony alternatora, na kole pasowym silnika. No i to wszystko co mi przychodzi na myśl. Może jeszcze źle...
Użytkowałem 1,9td przez 2 lata, w tym czasie 3 razy ścięło klin na kole pasowym wałka rozrządu z pełnymi konsekwencjami tego zdarzenia... mam uraz do tego silnika.. :)
Obracasz wałem, celujesz śrubą M8 w dziurę w kole wałka rozrządu na przelot i wchodzi w głowicę. Wyciągnij śrubę, cofnij delikatnie wałem, wkręć blokadę koło rozrusznika, dobijasz wał do blokady, wkładasz blokadę na wałek rozrządu, w tym momencie masz ustawiony rozrząd. Nowy pasek ma znaki, mają się zgrać ze znakami na kołach i tyle. I bez blokad ten...
Czy ktoś próbował wymienić uszczelniacz wałka rozrządu wydechu W Citroenie C4 1,4 16V 88 KM benzyna silnik KFU. Chodzi mi oto żeby zablokować rozrząd i pasek, potem ściągnąć koło pasowe wałka rozrządu wydechu i wymienić simering bez ściągania paska rozrządu z reszty kół.
Naklepszy sposób to ściągacz do łożysk i kół pasowych, w najgorszym razie młotek. Możesz jeszcze spróbować na prasie.
Witam kolego jak opanowales ten temat wymiany silnika? Dolozyles lapke do czujnika i przeniosles go na kolo pasowe czy chodzi na czujniku ktory jest w bloku?
Jezeli sprężarka wyje to jest juz jej koniec!Sprezarek-wiekszosci sie nienaprawia!Bowiem łożyska od tłoczkow sa ze stopu aluminium i sa na stałe zatopione w korpusie!!Wiec jak to sie zatrze to czeka nas wymiana sprezarki!!ALE-trzeba pierw sprawdzic łożysko na kole pasowym sprezarki-one tez wyje jak sie zatrze a ten element akurat sie wymienia kosztem...
NR Części - 7757500 Link grzecznościowy :) https://www.centralaczesci.pl/miele-kolo...
Ja tylko powrócę do tego kołą pasowego na alternatorze. Wymiana jego na mniejsze ma sens jak najbardziej ponieważ na jałowych obrotach przy włączonych światłach mijania ładowania kompletnie nie ma. Mało tego swiatła ciągną prąd z aku, pomimo że lampka alternatora pokazuję że jest ładowanie. Przyczyną jest to że po prostu pomimo że altek jest wzbudzony,...
Tylko Trzeba mieć klucz udarowy. A jak koło pasowe nie będzie chciało zejść to trzeba założyć specjalny ściągacz do kół żeby go nie pokrzywic
jeszcze tak mysle zeby zrobic tarcze z blachy jako zrodlo impulsow na kolo pasowe i tam zamontowac czzujnik . Nie wiem tylko ile otworow wywiercic po okregu chyba 35 w tym jeden 2x dluzszy . Musze zobaczyc orginalne kolo zamachowe
tak jak w temacie potrzebuje wiadomosci czy silnik 1.4 w fiacie brava jest silnikiem kllizyjbyn czy nie, chce wymienic pasek rozrzadu ale cos mi nie pasuje ustawienie kół pasowych. Tylko jedno jest na znaku.
Mam problem z glebogryzarką Mustang przy przełożeniu do przodu czuć, że napęd ciągnie jednak noże stoją w miejscu. Wymiana paska nie pomogła. Zauważyłem, że tulejka ślizga się w kole pasowym. Zastanawiam się też czy nie brakuje tu jakiegoś zabezpieczenia od strony frontowej ? Nie mogę znaleźć nigdzie części do tej glebogryzarki czy ktoś wie gdzie kupię...
Moim zdaniem stuka tłok. Wymiana rozrządu może nie jest bardzo skomplikowana ale śruba trzymająca koło pasowe jest dość mocno dokręcona i trzeba mieć mocny klucz pneumatyczny lub dorobić blokadę, (w kole są gwinty m8.)
Jeszcze czujnik położenia wału przy kole pasowym potrzebny. Tu masz fotkę http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
witam wszystkich potrzebuję informacji jak w tytule,auto z 2004r,1.2 16v 75km,interesuje mnie głównie koło pasowe i piasta przedniego koła.Jeżeli byłaby taka możliwość prosiłbym na pozostałe śruby(chodzi o wymianę sprzęgła)
Stalowe koło nie jest zalecane, lepsze z żeliwa, paski masz dobrze ułożone na głębokość. Sprawdź jeszcze czy paski dobrze przylegają do boków rowków pasowych i spróbuj odtłuścić powierzchnie rowków i paska. Koledzy dobrze radzą z wymianą kół. Powiększenie koła na silniku i koła na wrzecionie świdra. Masz w tej chwili około 677,6 obr/min bez obciążenia....
cześć, Zabieram się do wymiany amortyzatorów w pralce. Mam drugą taką jako dawcę - niestety plastikowe bolce na obrazku u góry nie przeżyły wyjęcia i obawiam się, że to samo będzie w biorcy. W związku z tym proszę o informację jak bezpiecznie przeprowadzić wymianę amortyzatora. Dodatkowo, bęben ma duże 'bicie' - widać to na ośkach i na kole pasowym....
A ja mam takie pytanie, skoro da się zamontować drugi czujnik cofnięty o 10* to czy nie dało by się mechanicznie przesuwać oryginalnego czujnika? Niestety nie da rady. Oryginalny czujnik jest w zagłębieniu przygotowanym dla niego w bloku silnika, w trudno dostępnym miejscu, bezpośrednio nad rozrusznikiem. Sama wymiana takiego czujnika może być bardzo...
Witam! Tylko wymiana na nowy! Zużyty pasek to rozciągnięty pasek, a gdy nie ma przyczepności to się ślizga. Dodatkowo bieżnie kół pasowych warto przeczyścić (np. denaturatem) i po odparowaniu założyć paski. Pozdrawiam. P.S. Jak już wymieniasz pasek to wymień od razu wszystkie.
Raczej ciężko pamiętać wszystko, powiem tak, powinno być okienko w skrzyni i tam ustawić na nacięcie na kole zamachowym i sprawdź jak to się ma do koła pasowego, cała reszta oznakowana, po ustawieniu i montażu musi odpalić, jeśli wymiana zgodna ze sztuką.
Witam. Jestem w trakcie wymiany koła pasowego wału korbowego ponieważ miało bicie. Mam pytanie czy na kole zębatym wału korbowego powinien być taki mały bolec który wchodzi w koło pasowe. Jest tam ślad ale jakby było urwany malutki bolec. Pozdrawiam
Chodzi o to czy ten silnik na tak dużym kole pasowym da rade uciągnąć ten kompresor? O to właśnie chodzi, wymiana silnika i zmiana przekładni do niczego nie prowadzi, bo uzyskasz ten sam efekt. Nie wiem jak z Twoją instalacją, ale tego drugiego silnika nie zasilisz przez przełacznik gwiazda-trójkąt tylko musisz bezpośrednio. Więc przetestuj silnik...
sprawdż czy ręką obrócisz silnik kluczem nasadowym za srubę centralną w kole pasowym na wale ,być może czym zablokowałeś sobie koło zamachowe,może zamieniłeś któreś śruby przy montażu
Witam, wymieniam rozrząd w mojej a6 i mam ogromny problem ze zdjęciem koła pasowego pompy wspomagania. Używałem sciagacza 3 ramiennego , podgrzewałem delikatnie palnikiem, obstukiwalem bardzo małym młotkiem, gumowym, podważałem a koło po odkreceniu 3 śrub ani drgnie jak przyspawane. Oczywiście wd 40 też użyte. https://obrazki.elektroda.pl/4484531200_...
znalałem rozwiązanie w odmętach internetu Błąd P0335 - zły sygnał z czujnika położenia wału. "Objawy: check engine przy wchodzeniu na obroty, szarpanie. Check gaśnie przy niskich obrotach. Wymiana czujnika nie pomogła. Koło pasowe, z którego czujnik zbierał sygnały miało bicie - latało na boki. Czujnik nie był w stanie złapać sygnału. Guma pełniąca...
Przyrząd z linku nie jest potrzebny aby wszystko prawidłowo poskładać do kupy. Wałek wydechowy blokujesz/ustawiasz tak jak do wymiany rozrządu czyli kołkiem fi 6 przechodzącym przez piastę koła zębatego do otworu w głowicy. Dla wałka ssącego nacięcie na końcu wałka od strony skrzyni biegów(to od napędu pompy Vacu) ma być równoległe z płaszczyzna dzielenia...
Tak tak kolego jesli chcesz sobie lub komuś krzywdę zrobić albo coś uszkodzić posłuchaj kolegi wyżej z tym rozrusznikiem. Co do blokowania przez kolo zamachowe czym kolwiek też był bym ostrożny łatwo ułamać ząb a wtedy zrobi sie większy problem
Strona czynna to ta przy kole pasowym strona bierna po przeciwnej stronie.Można wziąść łożyska w sklepie dobiorą takie jak należy.Nie zapomnij o V-ringach. Powodzenia
Witam . Przyłączę sie do tematu bo bardzo pokrewne zagadnienia sa tu omawiane. Kosiarka famarol Z105/1 . Remontuję po ćwierć wieku swoją zieloną. Wymiana łożysk, talerzy górnych i bębnów itp itd. Mam problem z kołem zębatym nr 16 nie można go ściągnąć pomimo grzania palnikiem. Sciągając ściągaczem połamałem obudowę 2, seger 27 i pogiąłem ściągacz. Koło...
Mogło się poluzować mocowanie koła na osi bębna i koło się kołysze na boki. Prawdopodobnie na wskutek tego wyrobieniu uległ otwór w aluminiowym kole pasowym i koło nadaje się tylko wymiany. Może (ale nie musi) być potrzebna wymiana paska, który wskutek tej usterki uległ naciągnięciu. Używane koło na aukcji 39 zł plus wysyłka. Oryginalne około trzy razy...
Ustaw wal korbowy tak jak na rysunku - tłok na 1 cylindrze jest GMP i wtedy licz. Kropki na kolach maja być od góry . Zanim będziesz kręcić przychwyć lekko koło pasowe żeby walu nie pchnąć do tylu bo może wylecieć z zabezpieczenia pierścień oporowy walu.
Wyciagasz silnik. ustawiasz Znak OT na kole pasowym do znacznika do obudowy rozrządu, sciagasz pokrywe zaworów , w kołach zebatych od wałków rozrzadu są otwory na blokady, kiedy bedziesz mial ustawione OT na kole pasowym otwory w które wstawiasz kołki ew sruby blokujace ,skierowane beda w prawa strone :-)
Przerabiałem dokładnie ten sam temat w moim Pasku B7 z kompresorem delphi dh5. Potwierdzam, nie ma żadnych gumek do wymiany w tej konstrukcji. Ja założyłem nowe koło jak było w oryginale i je polecam wymieniać w komplecie ponieważ gniazda w kole pasowym, gdzie przychodzą te 3 ramiona od sprzęgła też się wyrabiają i wymiana samego sprzęgła nie pomoże...
w tym silniku nie ma takiego czujnika- jest dopiero przy wtrysku wielopunktowym. Ja bym ustawił zapłon na lampę - trzeba na wyłączonym zapłonie wsadzić zworkę między styki A i B w złaczu diagnostycznym by przyblokować "przyspieszacz" i następnie ustawić zapłon na znak na kole pasowym. jak to ustalisz - powinno być ok - musisz mieć lampę stroboskopową...
wymiana koła pasowego wymiana koła pasowego alternatora wymiana koła pasowego wału
płyta indukcyjna schemat amica klimatyzacja zasilanie corsa przyspieszaniu
roomster schemat elektrozawór zmywarki ariston
Insect Inside Monitor Screen: BenQ, LG, OLED, LCD Bug Removal Tips NVIDIA SHIELD TV, Tablet, Portable Serial Number Location and Warranty Info