Ważna jest grubość pierścienia jak i szerokość.Sama średnica to za mało.
Zawsze można przeprogramować Immobiliser albo go wyłączyć tylko do tego jest potrzebny sprzęt Można też stary kluczyk gdzieś tam pod tapicerkę przy montować w pobliżu pierścienia czytającego kod z kluczyka
Przestań bredzić. Ognia w skuterku 50ccm. Jeszcze raz powtarzam - pierścienia uszczelniającego ciśnienie nie wypchnie. Tym bardziej że można sobie sprawić "tunningowe" - miedziane.
Jeżeli nie robiłes jeszcze z silnikiem czterosuwowym, to odpuść sobie ten temat. Więcej popsujesz niż naprawisz. Dlaczego chcesz robić pierścienie i uszczelniacze? Bo kopci, czy ktoś Ci tak po prostu doradził? Twoja Honda jest starą Hondą i nie wiadomo ile ma najechane i kto co już w niej robił. Wątpię, że skończy się tylko na pierścieniach i uszczelniaczach....
Wymiana samych pierścieni przynosi przeważnie więcej szkody niż pożytku..
Sama wymiana pierścieni nic nie pomoże. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Zmierz ciśnienie sprężania. Wykręcasz świecę, wkręcasz przyrząd, gaźnik otwierasz maksymalnie i kręcisz silnikiem z rozrusznika przez kilka sekund. Odczytujesz wynik. Poniżej wskazanej wcześniej wartości kwalifikuje silnik do remontu. Zużyty jest cylinder i tłok. Wymiana pierścieni na zowalizowanym cylindrze pogorszy jeszcze sytuację, bo założysz okrągłe...
Ostatnio robiłem Honda Jazz z przebiegiem 120tyś, podobne objawy. Płukanka silnika, 45 minut pracował na wolnych obrotach i po problemie. Oczywiście wymagana wymiana filtra i oleju. Płukanie pomaga na krótką metę, jak już zapiekają się pierścienie to są tłoki do wymiany bo rowki pod pierścień są za szerokie gromadzi się tam syf z oleju nagar itp i...
Dałem zagęszczarkę do naprawy jestem zielony w tym temacie . Powiedzieli mi że na 90 % pierścienie są wyjechane i paliwo ucieka gdzieś na dół lub głowica zajachana nie znam się na tym kompletnie zasugerowali mi że raczej wymiana silnika
Już wiem co to za silnik. Jest to honda 270gx. Ale niestety dojechany bo bierze strasznie olej. I pracuję na za wysokich obrotach prawdopodobnie koło 5tyś. bo rególator obrotów był zagięty. I nie wiem co mam teraz zrobić. Czy go remontować czy kupić jakiś zamiennik. Co byście koledzy poradzili? Gość który mi go sprawdzał stwierdził że chyba nie warto...
Wymyśliłem, że )skoro po wymianie palca rozdzielacza wystąpiła zmiana objawów) przyczyna może leżeć w łożyskach aparatu zapłonowego. Zużyte łożyska mogą stawiać zmienny opór, powodując lekkie przestawianie zapłonu. Można by wyjąć aparat i obracając wałkiem, sprawdzić czy łożyska nie dają efektu, jakby, przeskakiwania. Wymiana łożysk jest możliwa, choć...
Wszystko byłoby proste gdyby auto było na miejscu. Teraz czeka go laweta prawie 200 km. Na 100% stawiałbym na regulator napięcia ale dlaczego czasami jest dobrze. Regenerowałem alternator w Peugeot Partner bo przestał ładować. Wtedy pierścień komutatora był wytarty do zera i wymiana szczotek wraz z regulatorem w komplecie. Nie zaglądałem nigdy do Hondy...
Witam mam problem z moją Hondą może ktoś z Was miał taki problem. 1. Dane auta Honda Civic 99 rok, MB2, silnik d14z4, 1,4 is, B/G 2. problem przed naprawą Podczas jazdy wzrost temperatury silnika na czujniku aż na czerwone pole. Skutek płyn przelewał się do zbiorniczka wyrównawczego i nie powracał do układu chłodzenia. 3. co zostało zrobione: a) wymiana...
Nie słuchasz rad. Powtarzam czarny dym to sadza która powstaje w wyniku nie spalonego paliwa. Powód: nieprawidłowa mieszanka paliwowo-powietrzna. Wymiana pierścieni ani żaden remont silnika nic ci nie pomorze. Czarny olej jest to nic innego jak właśnie sadza która jak wiesz wszystko barwi na czarno. Nawet niewielkie ilości dostające się do oleju go...
Akurat jeśli chodzi o te silniki słyszałem dobre opinie. Ponoć stara konstrukcja hondy z lat 80 przejęta przez Chińczyków . Sam tak na prawdę nie powiem złego bo jak na 3000-3500 km to mało usterek. Jeśli coś się zepsuło w czasie używania to była to pierdoła z tanią wymiana. Dodano po 2 Sprawdzę dzisiaj po południu po pierwsze czy odma jest drożna....
Ja "na zapas" nie wymieniam. Podejrzewam, że jest w pełni sprawny, bo nie jest narażony na ciężkie warunki pracy. Dodatkowo kondensator ten jest raczej bipolarny, bo układ jest zasilany raz napięciem dodatnim, a raz ujemnym. Wstawienie zwykłego kondensatora (unipolarnego) może zakończyć się fajerwerkiem. Wg mnie układ działa w sposób następujący: https://obrazki.elektroda.pl/4991253200_...
Czyli potwierdzają się moje przypuszczenia. Ale jaki jest sens robienia testu, gdzie wynik pokazuje wartość nominalną przy suchym pomiarze, ktoś pomyśli-jest ok. Ale powinno mu wyjść 8,5bara tylko zaolejone pierścienie zawyżają wynik?! Dodano po 1 Nie zużyty silnik/albo z uszkodzonymi elementami głowicy/uszczelką powinien pokazać takie same wartości...
wymiana pierścieni ślizgowych wymiana pierścieni silniku wymiana pierścieni tłoka
tablet wgrywać android obroty silnik diesel kocioł kondensacyjny termet
zmywarki whirlpool firmware ml2160
Podłączenie gramofonu Marantz TT 420 do wzmacniacza Radmor 5102 Jak podłączyć uziemienie gramofonu do Radmor 5102?