A co to za remont tylko wymiana pierścieni?
Nie, cały czas piszesz, że trzeba wymienić pierścienie i nie trzeba honować. Super sprawa, remont silnika to wymiana pierścieni... Możesz to sobie sprawdzić co ja piszę, zdjęcie głowicy i weryfikacja, następnie podjęcie decyzji.
Kupić nowy silnik to dość duży koszt, dokładając ok 200zł złotych można już kupić kompletną i nie bawić się w przekładkę, używane silniki to loteria i wiadome że nie koniecznie kupno takiego nie okaże się błędem chyba że z pewnego źródła, najlepszym wyjściem jest wymiana pierścieni w tym silniku choć nie koniecznie musi być to wina pierścieni a wytarcie...
Witam, posiadam auto Fiat Stilo 1.6 16v. Auto ma przejechane 224500, benzyna bez gazu i mam takie pytanie: kopci na rozgrzanym silniku, ale nie aż tak mocno. Czy mam wymienić pierścienie i uszczelniacze, czy kupić inny silnik? Olej pobiera, bo muszę dolewać. Płynu nie ubywa, ani nie powstaje masło, ani się nie przegrzewa, tylko kopci i nie wiem z czego...
Musisz, to lekko przeszlifować, do podanego wymiaru. Lepiej byłoby zrobić to na trzonku zaworu. W tym silniku 0.05 mm, to praktycznie brak luzu. Luz, zmniejszył się po docieraniu zaworów.
Za taką cenę to się robi generalny remont lub kupuje sprawny silnik, a nie tylko wymiana pierścieni.
No jak nie widać wycieków to pewnie motur skończony. Tylko czy wymiana pierścieni pomoże, to się okaże dopiero po rozebraniu silnika i ocenie jego stanu. I żeby to miało jakikolwiek sens ekonomiczny to musiał byś to sobie robić sam.
Ten silnik jest znany z zużywania pierścieni. Miesiąc temu robiłem, sama wymiana pierścieni bez honowania wystarczy. Przy okazji sprawdź luzy zaworowe.
Jak mówisz że cylinder ma rysy to sama wymiana tłoka i pierścieni na wiele się nie zda. Silnik po dotarciu powinien mieć troche większe sprężanie.
Ludzie. To działało 20 lat temu. Remont lub wymiana silnika.
Witam, sprawdź sprężynkę od regulatora obrotów może jest za luźna i silnik nie zwiększa mocy przy większym obciążeniu. Mam kosiarkę champion (włoska) z silnikiem Tecumseh 3,5 hp z 2006 roku i działa bezproblemowo myślę że te silniki są bardzo dobre ew regeneracja to wymiana pierścieni, tłoka, cylindra i głowicy. Cały zestaw 200 - 300 zł.
No to silnik załatwiłeś. Cylinder do wymiany (lub szlifu), tłok jeśli nie trzyma wymiarów do wymiany + wymiana pierścieni. Ew wymiana całego silnika :/ . A jak chcesz go dobić na amen to spróbuj pod świecę wlać 1cm3 oleju i odpalić. Poza tym wymień koniecznie olej w silniku...
Podpowiem na moim przypadku. Inny model ale silnik B&S. Wymiana samych pierścieni jedynie pogorszyła sprawę. W wiekowych silnikach zachodzi zjawisko "owalizacji cylindra",więc wymiana samych pierścieni nie pomoże. Należy wymienić komplet: cylinder, tłok i pierścienie.
Wymiana pierścieni i tłoka
W teorii można to zrobić, w praktyce dużo lepiej się to robi na wyjetym silniku a mechanik zapewne chce to zrobić dobrze. A co do teminu 7dni to i tak nieźle. Ja na szlify i głowice czekam czasami po dwa tygodnie a to konieczne czynności przy remoncie silnika.
Miałem taki sam problem zrobiłem kapitalny remont silnika planowanie głowicy wymiana pierścieni wszystko. Po 2 latach problem powrócił moim zdaniem tylko wymiana silnika np na większą jednostkę np 1,8 jedne z najlepszych silników.
Sciagniesz glowice to zobaczysz w jakim stanie sa cylindry, jesli duze sa progi na nich to moze to cos da ale na bardzo krotko. Niekiedy mozna kupic za niewielkie pieniadze caly silnik w niezlym stanie.
Przede wszystkim - WERYFIKACJA STANU SILNIKA. Przez kompetentnego mechanika. I wtedy decyzja, czy są możliwości remontu. Na początek pomiar sprężania, próba olejowa... Bo wymiana pierścieni, uszczelniaczy, jeśli silnik jest zużyty, to jak leczenie syfa pudrem.
Dymienie i wyciek oleju z odmy, jest oznaką przedmuchów do komory korbowej. Silnik jest już w stanie agonalnym. Wymiana pierścieni, w tak zużytym silniku jest ryzykowna, w większości przypadków tylko pogarsza sprawę, ponieważ cylinder jest wytarty owalnie. Dymienie z tłumika, to oznaka spalania oleju. Czas chyba rozejrzeć się, za innym silnikiem.
witam, ostatnio taki miałem przypadek silnik pracował jak sieczkarnia by po chwili wracała mu kultura pracy, zwaliłem głowice okazało sie ze silnik miał kolizje( mimo ze łańcuch) tak ktos eksploatował ze ten przetarł osłone( były ślady i spawanie dziury) i sie pewnie zerwał, pokrzywione i tak zostawione zawory, po zrobieniu głowicy jest miodzio :D,...
Tez chce to spróbować, silnik x20xev, z 2 lata w tył , przy okazji wymiany uszczelki głowicy powymieniałem uszczelniacze zaworów [reintz], teraz nie bierze ani grama oleju. Nie chce mi się wierzyć że po wlaniu tego cuda silnik przestaje brać olej. Jak komuś od paru lat bierze spore ilości oleju, nic z tym nie robi tylko jeżdzi to pierścienie już są...
Witam. Posiadam traktorek z silnikiem briggs 13 hp model: 28M707 TYPE:1183-E1 CODE:981016ZD. Silnik ten zaczął mi brac olej i lekko strzela podczas pracy. Czy wymiana pierścieni, szlifowanie zaworów i gniazd zaworowych wystarczy. Czytałem troszkę że w tych silnikach cylinder wyciera się w owal i że wymiana pierścieni nic nie daje, a nawet pogarsza sprawę....
Silnik do profesjonalnego remontu. Tak kończy się wymiana pierścieni przeważnie. Zamykam, tu nie ma co gdybać.
Zmierz ciśnienie na poszczególnych cylindrach, po wykręceniu świecy Ciśnienie książkowe wyjdzie, bo olej uszczelnia pierścienie. Moim zdaniem silnik do wymiany albo kapitalnego remontu, i raczej "pałowany" był, solidne przegrzanie daje taki efekt i wymiana pierścieni nic nie da, kiedy masz owal na cylindrach. W misce szlam, silnik może być już przytarty,...
Skąd się problem wziął w ogóle? Może ktoś simmering zmieniał i źle założył pierścień.
Proszę Was o pomoc gdyż mam dokładnie ten sam problem. Czy poradziłeś sobie z tym problemem do końca ? Wymieniłem ostatnio w 307 to co było do zrobienia: - sonda lamba 2 - spawanie kolektora wydechowego - czyszczenie przepustnicy + kalibracja - wymiana czujnika położenia wału korbowego - wymiana potencjometru gazu w silniku ( używany oryginał ) - nowe...
Nie wiadomo czy wymiana samych pierścieni wystarczy, wszystko zależy od tego w jakim stopniu zużyte są cylindry, ale to okaże się jak rozbierzesz silnik.
Jak za mało? Przecież to blisko górnej granicy i wymiany pierścieni.
Ważna jest grubość pierścienia jak i szerokość.Sama średnica to za mało.
Jeśli faktycznie silnik przegrzany to radzę. Sprawdź kompresje w cylindrach na ciepłym silniku.Głowica do sprawdzenia (pęknięcia, nieszczelności w niej) i do planowania + nowa uszczelka po nią, nowy termostat cieczy chłodzącej. Sprawdzenie zaworów i gniazd zaworowych i wymiana uszczelniaczy, wymiana pierścieni tłokowych i oględziny tłoków i tulei. Nie...
Nowy nie znaczy lepszy. Przypadłość obecnych czasów. Przykład, Ogar 200 (silnik Javk-i), trzy nowe kondensatory pod rząd, na każdym nierównomierna praca i losowe strzelanie w gaźnik/tłumik. Wymiana na stary oryginalny kondensator załatwiła sprawę. Działa po dziś dzień bezproblemowo.
Witam Z tego co piszesz wnioskuje że wina leży nie po stronie świec ale złego składu mięszanki.Należy sprawdzić sład spalin na analizatorze spalin.Prawdopodobnie masz bardzo bogaą mięszankę i to powoduje że świece są czarne zalewane i to powód ,że samochód nie zapala.Jeżeli skład spalin będzie właściwy to wymień cewkę zapłonową. UWAGA. Tak należy postąpić...
honowanie nie oznacza nastepnego nadwymiaru, poprostu chodzi przeleceniu honownica cylidra;] Wtedy pierscienie nalezycie sie dotrą. Napisałem długi post i chyba stwierdzono ze zalecenia sprawdzenia wymiarów okazały sie złe. Nie mówie zeby szlifowac co sie da jednak na twoim miejscu bym sie wkurzył gdybym wydał 2 stówy za pierscienie i po 5 tys silnik...
Teren do koszenia równy bez pochyłości. Czyli czeka mnie wymiana pierścieni?
Bo może być wydarty cylinder ze wymiana pierścieni nic nie da.
Jaki przebieg?W tych silnikach były montowane trzyczęściowej wadliwe pierścienie olejowe To obiegowa opinia. W praktyce - skrajnie zużyty silnik. Do wymiany raczej. Mam od nowości golfa z tym silnikiem,przy 280kkm zaczął żreć olej na potęgę-wymiana pierścieni na jednoczęściowe plus oczywiście uszczelniacze zaworowe i panewki(nie miały praktycznie śladów...
Francuzy z podobnych lat mają znacznie lepsze silniki, myślę, że nawet wymiana silnika w całości nie rozwiąże tego problemu na dłuższy czas. Chyba lepiej zmienić auto.
Prąd ,zapłon nie ma nic wspólnego ze zużywaniem oleju przez silnik. Wymiana pierścieni to nie wszystko co potrzeba żeby sinik nie spalał oleju (głowica ,uszczelniacze zaworów itd.)
Zapewne do wymiany prowadnice zaworów, uszczelniacze i same zawory. Rewelacja, ciekawe jak to wpływa na wyrzucanie bagnetu? Autorze masz silnik do remontu. W tym silnik zużywa się całość. Zużyły się pierścienie to i cylinder do wymiany. Reszta silnika też do rozbiórki i zrobienia. Wymiana pierścieni pomaga jak laksigen na sraczkę.
silniki na all... od 600zł z angola
Może warto pomyśleć nad kontrolą stanu gładzi cylindrów i wymianą pierścieni?
Przedmuchy na pierścieniach. Wymiana kompletów się kłania nic nie poradzisz.
Witam trochę odgrzeje temat posiadam kompresor śrubowy z silnikiem f3l1011, mój mechanik stwierdził że potrzebny jest remont kapitalny silnika (na jednym tłoku ciśnienie 14 na pozostałych 25) czy wystarczy sama wymiana pierścieni czy trzeba robic cały silnik bo nie ukrywam że koszt całego remontu jest dośc duży ok 6000 zł
Dobre to chyba sztuka te 500. Teraz liczyć wszystkie uszczelki i uszczelniacze. Dodatkowo jak głowica ściągnięta to przydałoby się ją obrobić to kolejne złotówki już lecą. Jeśli na tulejach będą duże progi to same pierścienie nie wystarcza. Jeśli wymiana tłoków na nad wymiar to i obróbka bloku. A skoro już tak silnik rozbebeszony to przydałoby się i...
W których silnikach?
obejrzenia gładzi cylindra, nie poradzisz. Porada jest jedna. Wymiana tłoka, pierścieni, sworznia (jeżeli potrzeba) i cylindra!
A może głowica. Miałem tak kiedyś w silniku benzynowym, że było wszystko idealnie, nie kopcił itd, wszystko super, a po rozgrzaniu oleju tracił moc, pluł olejem i wręcz go zżerał. Zrobiłem głowicę, wymiana uszczelek, + wymiana pierścieni, i chodził jak nowy. Olej jak jest cieply, jest rzadszy i latwiej o ucdieczkę w ubytkach na częściach silnika. Ubytki...
Zmierz ciśnienie sprężania. Wykręcasz świecę, wkręcasz przyrząd, gaźnik otwierasz maksymalnie i kręcisz silnikiem z rozrusznika przez kilka sekund. Odczytujesz wynik. Poniżej wskazanej wcześniej wartości kwalifikuje silnik do remontu. Zużyty jest cylinder i tłok. Wymiana pierścieni na zowalizowanym cylindrze pogorszy jeszcze sytuację, bo założysz okrągłe...
W takim razie masz typowe objawy zatarcia silnika. Efekt przegrzania. Nowy silnik wymaga docierania, z mieszanką o większej ilości oleju i częstymi przerwami w pracy. Jedyna nadzieja że tylko pierścień jest zaklinowany w rowku tłoka. Musisz rozebrać silnik wyjąć tłok z cylindra i sprawdzić. Jeżeli możesz, to zrób jakieś zdjęcia. Gdy uszkodzony jest...
Wymiana pierścieni może jedynie dobić ten silnik. Skoro nie ma tłoków nadwymiarowych, to blok się gilzuje i zapodaje nominalne zestawy naprawcze.
Możliwość jest, tylko po co? Przestań słuchać bajek o zaworach, jakie tu co niektórzy opowiadają i szukaj sprawnego silnika - ten nadaje się na złom, z racji nieopłacalność remontu zgodnie z technologią naprawy. Wymiana pierścieni również nic nie da -zbędny wydatek.
Próba olejowa ale raczej dół silnika do remontu. Niestety ten typ tak ma że przy 200 tys km większość silników traci kompresję na którymś cylindrze. A wymiana pierścieni coś pomoże ? Samochód traci kompresję czy stracił? Bo tam jeszcze jeden problem występuje. po uruchomieniu jest ok przez chwilę?
Robimy offtopa, ale koletga zauważy gdzie nastepuje największe zużycie gładzi cylindra - w DMP, a dokładnie w miejscu gdzie najniżej dochodzą pierścienie, czyli upada twierdzenie kolegi że tłok nie powoduje zużycia cylindra, dalej, nagar w kanałach pierścieni - to że powoduje ich przyspieszone zużycie - jedynie poprzez pogorszenie odprowadzania ciepła,...
Zalałem na zimnym silniku ok 2ml oleju - ciśnienie 34bar (bez oleju 31.5). Czy wymiana samych pierścieni da rezultat czy lepiej szukać sprawnego silnika ? Próbować wymienić uszczelniacze na zaworach?
Sama wymiana uszczelki pod głowicą z uszczelniaczami oraz dotarciem zaworów to koszt około 500PLN. Planowanie głowicy 50-100PLN plus ewentualne prowadnice i zawory oraz kpl uszczelek i uszczelniaczy. Ceny z okolic W-wy. Polecam zacząć od próby olejowej sprawdzisz wtedy pierścienie i tuleje cylindrowe (dla nie znających tematu - sprawdzenie ciśnienia...
Pamiętaj o wymianie pierścieni oporowych na wale korbowym, to słaby punkt tego silnika. Wymienia je się bez problemu, trzeba tylko odkręcić stopkę łozyska głównego od strony sprzęgła. Pierścienie są nominalne i nadwymiarowe.
Sorki że tak późno piszę. Masz ten blok igła nawet tłoki są ok. Składaj to bez obawy. Zostaw ori tłoki jeśli są odpowiednie luzy na pierścieniach.
witam mam przegrzany silnik i nie wiem co jest bardziej opłacalne wymiana silnika czy może pierścieni i spółki. Za goły słupek trzeba wyłożyć 1200-1500zł no i przezbroić a za zestaw naprawczy 600 zł. Z góry dziękuje Pozdo
Remont po obróceniu sie panewki na wale,wymiana wału,panewek,pierścieni(silnik był wczesniej po remoncie o czym nie wiedziałem przy kupnie,pierścienie musiałem kupić dorabiane bo po pierwszym szlifie były za małe o dwie setki,stare pierścienie były nadwymiarowe czyli po pierwszym szlifie,ja nie robiłem szlifu)silnik do samego remontu palił bez problemu...
W praktycznie każdych alternatorach obudowa okrywa stojan, tylko, że w przypadku MM wymieniam koło 17 rocznie, w przypadku innych modeli 5,6, a to o czymś świadczy (wystarcza wymiana diod, pierścieni ślizgowych, czy regulatora). Przy produktach magnetti Marelli, są to zwykle zwłoki nie warte naprawy, bo pękła obudowa i wirnik uszkodził stojan
Toyoty z tymi silnikami lubią pić olej. Obawiam się, że tylko wymiana pierścieni może pomóc. W podobnym silniku (Toyota Paseo 1.5) wymieniałem uszczelniacze zaworów, ale nie dało to żadnego pozytywnego efektu, a zużycie oleju rosło z każdym kilometrem. Sprawdź jeszcze ciśnienie w cylindrach, może to rzuci nowe światło w temacie.
A jak się zachowywał silnik przed tą wymiana pierścieni i rozrządu? Pozdrawiam!
Witam, Nie wiem czy temat warto odkopywać , ale problem z olejem z odmy dalej nie rozwiązany. :| Mam zamiar coś w tym temacie zacząć robić teraz trochę więcej czasu. :D Czy wymiana pierścieni coś da, silnik wygląda na zdrowy, nie widać żadnych przytarć, nie ma rys na tulejach, nie bierze oleju. :D Tylko ten olej z odmy po rozgrzaniu silnika. Czy ten...
Tak jak napisał maniek475, wg schematu budowy w 340/345 brak uszczelki, cylinder stanowi jednolitą całość http://obrazki.elektroda.pl/5675279800_1... Z tegoż samego schematu budowy wynika, że uszczelka i rozkręcany cylinder występuje w modelach 350 (ponadto chyba także większa pojemność tego cylindra) http://obrazki.elektroda.pl/9104806400_1...
Mam ten sam problem w swojej Madzi. Powiedzcie ile kosztuję wymiana pierścieni?
Klasyczne przegrzanie silnika, uszczelka pod głowicą bankowo, w najlepszym wypadku wymiana pierścieni, w gorszym remont główny silnika w najgorszym pęknięta głowica, kadłub. Warto się zastanowić i przeliczyć czy naprawiać silnik czy kupić używany. Warto poszukać również przyczyny niesprawności ukł. chłodzenia. Uszkodzenie turbiny szukałbym na samym...
wymienione były panewki, tłoki z pierścieniami Ja uważam że wymiana tłoków z pierścieniami bez szlifu cylindrów, jak i wymiana panewek bez szlifu wału nie ma sensu. Nie nazwałbym tego remontem silnika.
Sprawa tyczy Sunny 1.7D, przebieg 190 kkm. Zimny silnik odpala 'od strzału' natomiast gorący trzeba 'kręcić i kręcić' .... Jaka usterka może wsazywać na takie zachowanie się silnika ? Mam też drugie pytanie do szanownego Forum: czy w dieselu ZAWSZE z wymianą pierścienii wiąże się jednoczesna konieczność wykonania pełnego remontu silnika, czy wymiana...
Nie da się naprawić silnika USM, w trakcie użytkowania zużywają się ruchome części i silnik zaczyna pracować wolno, albo szarpie, a potem zatrzymuje się całkowicie. Wszelkiego rodzaju "naprawy" przeprowadzane przez serwisy z reguły polegają na przekonserwowaniu pierścieni obiektywu współpracujących z silnikiem USM, niewiele to pomaga bo jedyną właściwą...
Zostaw tak jak jest, te silniki nie biorą tego oleju aż tyle, żeby wymiana pierścieni zrekompensowała konieczność dolewania. A trzy częściowy pierścień wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/8629067900_1...
Wymiana uszczelniaczy coś pewnie pomoże ale czy załatwi problem brania oleju tego nie wiem No to jak nie wiesz, to nie zabieraj głosu. Wymiana pierścieni zabije ten silnik. Zanim zostało cokolwiek zrobione, należało raz sprawdzić ciśnienie sprężania, a dwa wykluczyć ubytki oleju spowodowane nieszczelnością turbiny. Ale skoro ktoś z nudów wymienia sobie...
Tam lubi podwinąć się ta profilowana uszczelka.Wykręć odmę bo zima lubi zamarzać i obejrzyj dobrze mimo to ja bym założył nową bo majątku nie kosztuje. Jaja w cylindrach? Pewnie też.Taka wymiana pierścieni pogarsza tylko kondycje silnika.
Sama wymiana pierścieni nic nie pomoże. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Właśnie dlatego że mam świadomość z którego roku jest samochód-nie warto się pakować w jakieś wielkie koszty.A z racji że i tak będziesz miał rozłożony silnik możesz przy okazji wymienić same pierścienie(lepsze to niż szlif na starych tłokach-który Ci chodził po głowie). Ale wszystko się zweryfikuje po rozbiórce i oględzinach. Według katalogu INTER...
Te silniki miały wadliwe pierścienie tłokowe, czasami pomaga wymiana pierścieni tłokowych, trzeba jednak silnik rozebrac i zweryfikować: http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploata... http://moto.wp.pl/kat,23681,page,2,title...
Wymiana samych pierścieni przynosi przeważnie więcej szkody niż pożytku..
Silnik do La 300 w tym roku mi jakiś chłopak robił, wymiana pierścieni (podobno od jakiegoś silnika Kuboty) i docieranie zaworów. Gaźnik sam adoptowalem bo stary prychać i i strzelać. Jak masz ten sam silnik to gaźnik załóż na te 2sposoby . Albo rozwierc kruciec (kolano) albo rozwierc mocowania gaźnika . Bo pomiędzy kolanem (oryginalnym) a gaźnikiem...
Wymiana pierścieni to nie wszystko, zwłaszcza, że z tego co pamiętam ten silnik ma aluminiowy cylinder
proszę o pomoc - co może być przyczyną braku ciśnienia, 0 bar!!! ???, silnik po remoncie, szlif, wymiana tłoków, pierścieni, panewek, sprawdzona/zrobiona głowica, wymieniona pompa oleju. Przed złożeniem silnik był dobrze umyty, gdzie może tracić się ciśnienie? miał ktoś takie problemy? kontrolka zapaliła się po jakiś 30 minutach pracy po remoncie, ponownie...
Przepchnij same pierścienie przez cała długość cylindra i obserwuj przerwę na zamku czy się nie zwiększa. Jeśli cylinder jest nierówno zużyty to raczej wymiana szczególnie, że silnik masz już w częściach.
Wymiana pierścieni. Znany problem w tych silnikach http://www.forumvolvo.pl/viewtopic.php?f... https://forum.fordclubpolska.org/showthr...
Witam. A czy przypadkiem ten silnik sam w sobie nie jest olejo-żerny? To u nich norma raczej. Pomaga wymiana pierścieni na nie-VAG-owskie.
Jeśli nowy pierścień ma 0,3 mm luzu, to silnik nadaje się jedynie do szlifu. Czyli nowe tłoki, pierścienie.
Silnik z14xep wypadanie zapłonu na 4 cylindrze sporadycznie zdarza się że na 1. Czasami po zgaszeniu i ponownym odpaleniu przez chwile chodzi normalnie. Co było sprawdzone to: Rozrząd prawidłowo ustawiony i łańcuch w dobrym stanie. Cewka i świece ok, podkładane dla pewności z innego. Wtryski sprawdzone i podkładane z innego. Ciśnienie sprężania na wszystkich...
Wymiana pierścieni to nie jest remont silnika to tak na marginesie. Poproś mechanika aby przed rozebraniem silnika wykonał "próbę olejową" to da trochę odpowież co do stanu pierścieni. Jaki masz przebieg tego auta bo nie napisałeś.
Witam. Nie mogę odnosić się do wszystkiego, co tu napisane. Jedno, co jest pewne ---taki pobór oleju oznacza poważny remont silnika . Nie mnie oceniać zakres naprawy. Może, to powiedzieć mechanik i to dopiero, po rozbiórce silnika. Może to,być wymiana pierścieni ,może szlif a co z wałem?Tylko do dobrego mechanika .
Tak więc zostaje demontaż głowicy.Co będzie mniej pracochłonne , wymiana bloku silnika na sprawdzony kompletny blok silnika (wymieniona głowica pracowała z tym blokiem) , czy wymiana pierścieni w starym bloku.
Silnik na filmie za równo pracuje ja na tak niski wynik kompresji. Wynik 4/0/8/3 to już mega problemy z odpalaniem i pracą na wolnych obrotach (telepanie/wypadanie zapłonu). Tu wygląda na kompresję co najmniej 9 na wszystkich cylindrach. Bardziej z tym olejem to oplowski problem skończonych pierścienie olejowych lub rys na cylindrach. Niestety wymiana...
Czy na pewno dymi na biało? Silnik przy poborze oleju powinien dymić na niebiesko (jasno niebiesko), oraz powinno być czuć przepalony olej. Problem może polegać na tym że silnik zużył się za bardzo i sama wymiana pierścieni nie pomoże za wiele. Jeżeli tuleja silnika jest zbyt wypracowana robi się tzw "jajko" nie jest już okrągła i pierścienie nie mogą...
Panowie i Panie zwracam się z prośbą o poradę: Silnik jak pił olej tak pali i to nawet w większych ilościach niż wcześniej. Moje pytanie brzmi, czy dalej pchać się w remont tego silnika ( wymiana pierścieni, docieranie zaworów) czy szukać innej jednostki. Weźcie pod uwagę, że cała góra jest wyremontowana.
Dziś byłem w ASO Citroen Bydgoszcz i stwierdzili wypadanie zapłonu na 4 cylindrze wynik nadmiernego spalania oleju tj.0,5 l na 1000km. Diagnoza rozbieramy silnik i do roboty głowica ściślej chyba pierścienie na zaworach o ile dobrze pamiętam jeśli chodzi o zapłon a z olejem wymiana pierścieni o ewentualnie w razie potrzeby tłoki Dostałem opcje też kupna...
czy jest możliwe zamontowanie gołego słupka Bloku tak, każda głowica się różni w 1,4 i xxx innch rzeczy. Jeździć może i będzie ale niekoniecznie ogarniesz wszystkie błędy. Dodano po 1 Musiał byś przeszczepić cały silnik z wiązka i osprzętem . Zresztą kupno wyciągniętego słupka to loteria, orobisz się wymienisz rozrząd i może być klapa bo np pierścienie...
Witam wszystkich udzielających się w temacie. Myśle że silnik nie ma ciśnenia sprężania i wymiana pierścieni czterech (chociaż dam sobie ręke uciąć ze silnik VW 1.9 TDI ma trzy pierscienie) nic nieda. Panowie jak udzielacie fachowych rad to powinniście wiedzieć że jesli się zmieni pierścienie to pozostaje jeszcze wypracowany cylinder do którego zamontowany...
...niestety dopóki nie rozbierzesz silnika nie będziesz wiedział czy to tylko pierścienie czy przytarte/"zowalizowane" cylindry. Jeśli miałbyś robić kapitalny remont silnika to jest to nieopłacalne. Wymiana samych pierścieni w ogóle jest dość kontrowersyjnym posunięciem.
Witam . Planuje przeprowadzić remoncik w Zafirę b 1.9 CDTI . Czy przy demontażu głowicy trzeba blokować rozrząd ? Wymiana samych pierścieni rozwiąże problem ubywania oleju ? Czy tuleje trzeba szlifować ? Generalnie naprawy ciągników silniki skrzynie ogarniam dość dobrze rozrządy w autach wymieniam jednak generalnego remontu w silnika w aucie jeszcze...
jeśli masz już go dość to możesz rozebrać stary silnik i sprawdzić w jakim stanie są cylindry - jeśli ok to wymiana pierścieni na trochę pomoże a jeśli do niczego to wiadomo - wymiana silnika możesz go jeszcze odpalać "samostartem" (trzeba się oswoić żeby nie przedobrzyć) albo "plakiem" do tapicerki lub innym środkiem np zmywaczem do brudów samochodowych...
witam mam takie objawy w kosie FS 120 proszę o pomoc konkretnie: to zapala bez problemu ,przez chwilkę chodzi dobrze i ma wysokie obroty a po chwili spadają obroty i nie ma pełnej mocy na wysokich obrotach, słabnie przy oporze trawy ,zauważyłem mokre miejsce z paliwa obudowy filtra powietrza (jak by za dużo paliwa dostawała ) a przy naciśnięciu pompki...
Musisz rozmontować silnik i pomierzyć pierścienie. Występują w różnej grubości. Ja osobiście kupuję dobrej klasy zamienniki bo oryginały sam wiesz jaka cena. Niekiedy wymiana nie pomoże jak cylinder ma owal. Sam miałem taki przypadek i przez nieuwagę i pośpiech nie sprawdziłem cylindra i miałem zonk. Pozostaje tak zostawić jak już złożony. Z czasem...
Gdyby kompresor był dwu-tłokowy/cylindrowy mógłbyś ten odpowietrznik zablokować. Dodano po 48 Jeśli więcej wydmuchuje powietrza niż wpada to: winy szukał bym raczej w układzie tłok cylinder pierścienie. Pierścienie wymienione wiec nie jest raczej możliwe żeby były nie szczelne. Jeśli kompresor bardzo "spracowany" to wymiana samych pierścieni jeszcze...
Ostatnio robiłem Honda Jazz z przebiegiem 120tyś, podobne objawy. Płukanka silnika, 45 minut pracował na wolnych obrotach i po problemie. Oczywiście wymagana wymiana filtra i oleju. Płukanie pomaga na krótką metę, jak już zapiekają się pierścienie to są tłoki do wymiany bo rowki pod pierścień są za szerokie gromadzi się tam syf z oleju nagar itp i...
wymiana pierścieni ślizgowych wymiana pierścieni tłoka pierścieni tłokowych wymiana
instrukcja obsługi oscyloskopu tokarka samoróbka toshiba gaśnie ekran
Jak skleić śmigło zmywarki: kleje i techniki Schemat połączeń pralki Polar Gracja PDG 585