Tu coś może znajdziesz. http://www.forum.vw-passat.pl/index.php
Pod zaślepką jest albo śruba na imbus 6 albo pierścień segera
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Jeżeli temat dalej się ciągnie to wymiana pierścieni nie pomoże.
Rozrząd wymieniałem calutki we wrześniu 2010r. na oryginalnych częściach. Niestety mechanicy teraz nie chcą się brać za silniki tylko idą na łatwiznę ( oczywiście nie wszyscy ) w moim przypadku, a byłem już u pięciu mechaników, diagnoza brzmiała wymiana silnika lub sprzedaj auto. Miałem nadzieję, że znajdzie się ktoś na forum kto by się podjął tego...
Sprawdz świece i ustaw kąt wtrysku, kopci to znaczy, że dostaje paliwo tylko nie nastepuje zapłon. Jak silnik ma duzy przebieg może już nie mieć kompresji a wtedy pomoże tylko wymiana pierścieni/remont.
Nie koniecznie nieszczelność na pierścieniach. Mechanik sugeruje remont głowicy i myślę, że ma rację. Możesz mieć wypalone gniazda zaworowe. Oczywiście dopiero po zdjęciu głowicy przekonasz się o szkodach. Wymiana pierścieni to najmniejszy koszt
Niestety to nie był żart.W tej chwili umacniasz mnie w przekonaniu że ten silnik to już historia.Na podstawie twojego opisu że głowica jest OK śmiem twierdzić że problem leży w tłokach i pierścieniach.Piszesz że świece są okopcone co potwierdza moją teorię.Na pewno wymiana samych pierścieni pomoże i to bardzo ale nie wiadomo czy tłoki nie uległy odkształceniu,nic...
Uszczelniacze albo pierścienie innej drogi nie ma. pozdr
Czy zużyty stary olej powoduje przeciekaniu oleju na świece przez pierścienie? VW Passat 1998r. 1.6 8V PB, LPG. Nie kopci przy odpaleniu na zimnym. Czy wymiana na olej mineralny ma sens czy problem dotyczy fizycznej strony tłoków, pierści a nie filmu olejowego?
Chce kupić drugi bo pracuje za granica i potrzebuje mieć na codzień auto a nie mogę pozwolić bym go rozebrać na dłuższy czas a silnik do remontu mam za 200 zl Tyle że ten "remont" co ma obejmować ? Bo tak lekko licząc, to 4-5kPLN może być mało. Sama wymiana panewek i pierścieni tłokowych żadnym remontem nie jest.
Czytałem gdzieś, że na oleju 10w60 trochę mniej ubywa, ale problemem są i tak pierścienie. Podobno wymiana na pierścienie o konstrukcji starego typu z silników 2.0 z golfa mk3/passata b4 rozwiązuje problem. tak zmiana pierścieni na pierścienie z silników z dawnej epoki załatwia problem ale ten olej też dużo pomaga ludzie tak piszą bo jest jeszcze motul...
Witam, chcę wymienić pompę paliwa (wkład) VW Passat B5 1,9tdi , 85 kw, silnik ATJ , 2000r. Jestem na etapie odkręcania dekla , pierścienia , odłączenia wtyczki i odłączenia przewodów paliwa. Z tego co widzę to w środku jest jakaś wtyczka, wkład pompy i przewody w peszelu . Moje pytanie jest co po kolei mam odłączyć, aby nic nie uszkodzić. Chciałbym...
No właśnie z tym dymem to różnie bywało jak potrzebowałem szybciej ruszyć to po wżuceniu ok 3000-4000 obrotów i ruszeniu to wyglądało to jak bym faktycznie był parowozem wszystko obrzygane do okoła olejem :( kurcze wymiana pierścionków to już gorsza sprawa bo musiał bym cały reszte silnika wyżucić bo miska olejowa dołem na pewno nie wyjdzie... tak myśle...
Jest to passat 2008r. po wymianie przedniej piasty w parametrach Abs-u na wszystkich kołach jest np.80km/h a na tej nowej piaście 90km/h. No i wiadomo esp i abs wariuje.Czy możliwe jest że ta piasta ma więcej magnesików na pierścieniu od czujnika?Jest to auto kolegi i przyjechał do mnie już z zamontowanym.Zamontowali mu chyba Kagera.Wydaje mi się że...
Witam jestem posiadaczem VW passat b6 2005rok 150koni kod silnika BLR w automacie Problem polega na nierównej pracy silnika i trzęsącej się budzie jest to bardzo odczuwalne i irytujące moi mechanicy nie są w stanie tego rozwiać do tego miałem wypadanie zapłonu na 1 i 4 cylindrze ale po usunięciu środka z katalizatora bo byl zapchany sporadycznie wypadnie...
Głowica w górę i wymiana pierścieni a sama wymiana na ten sam rozmiar może efekt przynieść na krótko za dawnych czasów robiłem przetoczenie tłoków oczywiście spasowanie zamków do min. i tak wykonane zawsze wystarczało powyżej 100tyś km , nie ma przy tym silniku aż tak dużo roboty dla kogoś kto się orientuje i wie co chodzi. Pozdrawiam wszyskich Dodano...
witam . no we pierścienie tak ale zależy od wypracowania gładzi cylindra szanse na skutek 50 na 50 z zasady jak niema rantuw to zakładaj tylko dobrze zmatowić scianki zwiększa to szanse na poprawne działanie a tak wogule to nie słuchaj serwisantuw za niski poziom wiedzy , u nich to tylko wymiana na nowe. pozdrawiam marekst3
Właśnie po powrocie rano odpaliło popracowalo z kilka sekund i zgasło. Kilka razy próbowałem odpalić i po długim kręceniu załapało ale pracowało jak by na 1 gar, gdy dodałem gazu to zgasło później jak by chciał zapalić ale nie mógł. Teraz cały czas kręci ale nie łapie. Na te wymiany straciłem już sporo czasu i pieniędzy. Uszkodzone uszczelniacze lub...
Wymiana oleju pomogła ale teraz jest drugi problem bowiem na wolnych obrotach mruga kontrolka oleju.zawsze coś he he Dodano po 5 Auto zalane półsyntetykiem i pali na dotyk,jeszcze tylko ta denerwująca kontrolka.Macie może pomysły co może oznaczać?a no i dzięki wielkie za rady bez nich dalej bym się głowił.
Witam No jak już koledzy napisali nasuwa się pytanie dlaczego głowica nie sprawdzona i ewentualnie nie zregenerowana / weryfikacja i ewentualna wymiana prowadnic , uszczelniaczy , przetarcie zaworów / . Co do brania oleju to wiadomo jeśli olej ścieka po trzonkach to leci w cylinder , a nie do końca spalony wali na turbinę no i turbina też może sobie...
jakiś czas temu miałem taki przypadek alternatora napięcie za małe po wyczyszvczeniu pierścieni wracało do normy ale nie na długo wymiana szczotek jak i całego regulatora nie pomogła mostek sprawdzany na wszystkie strony okazywał się dobry jednak po jego wymianie na nowy problem zniknął i z tego co mi wiadomo działa do dziś
Witajcie, próbowałem wymienić simering wałka pompy paliwa/vacum Bosh w Passacie 1,9 tdi. (simering 13 mm x 22mm x 5mm) Nabijałem go delikatnie nasadką 17 mm. Niestety wewnętrzna obejma metalowa/sprężynkowa spadła z wewnętrznego kołnierzyka i widzę jak się w środku przesuwa na boki. Oczywiście mogę ją ustawić centrycznie np. wkrętakiem czy jakimś innym...
Witam serdecznie borykam się z problemem już od tygodnia i rwe włosy z głowy. Pacjent to Passat b5 1.9tdi pd 130km Automat.Gdy do mnie przyjechał nie miał mocy i kopcił jak z lokomotywy. spadek mocy szybko naprawiłem(pęknięty wężyk na gruszce od geometrii łopatek turbo)zabrałem się za drugą usterkę mianowicie wymiana pierścieni i regeneracja głowicy....
Owszem mam bo swego czasu troszkę silników rozebrałem, poskładałem, ponaprawiałem. robokop napisał: Jednak śmiem wątpić. Prosty zawór bez chłodzenia olejowego jak widać. A w jakim samochodzie widziałeś z chłodzeniem olejowym? Jeśli pracował na słabej jakości oleju to może być to oryginalny przebieg. Wiele też zależy od tego czy ktoś jeździł wyczynowo...
Ale jak ja patrzyłem to na szrotach w mojej okolicy to dieselka to się za 300zł nie kupi najtańszy taki byle jaki to jakieś 700-800zł , a ja mom w domu silnik od passata B3 tylko że trzeba pierścienie zmienić bo już prawie nie ma spręrzenia. Mojego passata trzeba było odpalać na rozciąg bo rozrusznika to on już nie chciał zapalić. Dodano po 5 Dizzi...
Z tego co mi wiadomo, to nie są zamienne, ale mogę się mylić. Z zasady wymieniam część na taką jaka była, a w tym przypadku był pierścień magnetyczny i taki ma być. Kto naprawia auto, ty czy właściciel, ten drugi płaci za robotę, a ty zostajesz z prawdopodobnymi w tym przypadku problemami. To nie jest żarówka od stopu, 5 minut roboty.
Wasze odpowiedzi nadal nie są konkretne.Napisałem wam wszystko co i jak a wy nadal dupiny piszecie.Czujniki były zmienione na nowe i nic dalej pisk.Przez to zmierzone zostało ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku.Zagar pokazał 1bar.Przeprowadzony został remont silnika.Panewki na wale i korbowodach pozmieniane pierścienie,uszczelki głowicy i klawiatury...
Chodzi mi jak daleko można rozebrać przekładnię. Bo nie jestem pewny czy: - odkręcę/zsunę/... stalowy cylinder (w którym chodzą tłoczki) od aluminiowej obudowy; - wyjmę cały zespół sterujący ciśnieniem (ten na wałku zębatym). Bo może być tak, że stalowy cylinder i ten zewnętrzny pierścień w którym obraza się wałek zębaty są w jakiś sposób na stałe połączone...
Witam. Mój motor 1.6 AHL w Passacie B5 z 1997 roku, nie nadaje się już do jazdy, "walnięte" pierścienie i tłoki. Chciałbym wymienić silnik. Czy mogę go zamienić na 1.6 ADP? Będą z tym jakieś problemu, czyli z całym osprzętem? Co trzeba dodatkowo wymienić? Z góry dzięki.
Witam klient zgłosił uszkodzony obrotomierz i świecąca kontrolka ładowania diagnoza prosta brak ładowania alternator Valeo 60A po zdjęciu regulatora mocno wytarty wewnętrzny pierścień aż popękany szczotka jakby wypalona, wymiana alternatora na Boscha 70A, po uruchomieniu wszystko jest ok. gdyby nie to że po paru minutach alternator jest dość gorący...
Jest stare amerykańskie powiedzenie, że nic nie zastąpi pojemności silnika, jeżeli jest większa nawet o kilkanaście cm³. Im większa pojemność tym lepiej, szczególnie dla trwałości silnika i wygody jazdy. Mam Octavię z tym silnikiem od nowości, już 15 rok (zakupiona jako nowa w 2000 r., aktualny przebieg 230150 km). Przez około 10 lat nie potrzeba...
passat sprawdzone silniki benzynowe nawet 1.6 który według znawców jest za słaby rozmawiając z posiadaczami - nie sprawiający problemów z instalacją gazową bardzo dobrze współpracuje, wg mnie także pakowny w wersji kombi, zawieszenie - temat sporny sam byłem posiadaczem audi a4 b5 1.9tdi trochę cięższy przód przez silnik diesla, ale jako takiego problemu...
wymiana pierścieni ślizgowych wymiana pierścieni silniku wymiana pierścieni tłoka
palet maszyna panel sterować nawiew mercedes vectra błędy komputera
wzmacniacz słuchawkowy zawora powietrza naczepa
Dezaktywacja alarmu w Mitsubishi Outlander - instrukcje i porady Zmiana zakresu fal FM na europejski w radiu FIAT VP2 NAFTA