Wstawialem silniczki 12V od innych silownikow
Konieczna była wymiana całego siłownika centralnego zamka.
W aucie jest zainstalowany alarm firmy trzeciej, mam więc zamek centralny. Szukaj. Pewnie po lewej stronie poniżej deski. No i najważniejsze - czy jest jakiś uniwersalny sposób dokręcania siłownika do tego zamka? Nie ma, do tego kabelki. Parę razy zaadaptowałem siłownik o centralnego.
Raczej tak, w Mitsu nie ma żadnych rygli ani innych wynalazków, zamek też na zwykłych "dzyndzlach" i drutach więc nie widzę przeciwskazań. Sprawdź, czy do siłownika idą dwa przewody, czy więcej. Jeżeli dwa to montuj spokojnie, to japoniec, a tam wszystko proste jak technologia cepa.
rozwiązałem problem mianowicie pomogła wymiana siłownika centralnego zamka owych drzwi. dostęp do siłownika okropny cale drzwi trzeba rozbebeszyć łącznie z wyjęciem szyby. dziekuje za sugestie i pozdrawiam
Wymiana nie jest ciężka (dopóki da się otworzyć drzwi ;) ), ale moduł zamka jest nierozbieralny, tylko wymiana w całości. Wszystko jest przy "zatrzasku" zamka, nie ma żadnych zewnętrznych czujników ani siłowników.
jakie kolory masz kabli
O jakim zastanym zawieszeniu mówicie? Mam praktycznie od nowości peugeota 406 2.1 TD rocznik 1997 (kupiony po 6 miesiącach od zarejestrowania w Faszystowie z uszkodzoną klapą tylną po stłuczce i przebiegiem 47 000 km). Sam go przywiozłem i zrobiłem, od tej pory u mnie nakręcił sto kilka tysięcy (przebieg ogólny ok. 150 000). Za cały czas w silniku wymiana...
zapewne wyskoczyły lub poluzowały sie plastikowe tryby w centralnym, czeka Cię wymiana całego siłownika, w drzwiach przednich jest to master. Wymiana jest prosta, wystarczy odpiać przewody i i wyjąć siłownik z mocowań. Możesz też przed demontazem sprawdzić zasilanie podczas pracy centralnego.
dokładnie, siłownik jest wbudowany w zamek, wymiana zamka rozwiązała problem, temat zamknięty
witam.w moim polonezie wystąpił problem z centralnym zamkiem a konkretnie z jednym siłownikiem,który sie nie uruchamia.pozostałe 3 pracują dobrze.wymontowałem go i okazało sie,że nie da sie go rozebrać.czy w tym przypadku pozostaje mi wymiana siłownika czy może jest jakaś inna przyczyna usterki i czy można dostać jeden siłownik?jest to centralny razem...
Wymiana sterownika i części wiązki kabli - najlepiej.
Dzięki za info co do zamka. Jesteś w stanie powiedzieć, jak wygląda sprawa zamek - kluczyk ? Zamek na kluczyk jest osobnym elementem, czy wymieniając zamek z siłownikiem, też tracimy możliwość otwierania drzwi z dotychczasowego kluczyka ? Wymiana zamka nie wiąze się z nowym kluczykiem .
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
Jest jakiś problem z kupnem siłownika i wymianą na nowy?
Proponuję go wykręcić lub przynajmniej sprawdzić czy nie ma czegoś co przeszkadza mu w przesuwaniu. Jeśli nie i to nie problem przewodów to pozostaje wymiana. Na szczęście to wydatek kilkunastu PLN o ile jest tam uniwersalny siłownik.
Dzięki. Zauważyłem to na mrozie, jak temp jest dodatnia to problem ustępuje. Rozepne kostkę w drzwiach, psikne kontaktem na styki. Jak nie pomoże to wymiana zamka. Ps. Zamek jest zespolony z słownikiem centralnego, czy są osobno zamek i siłownik?
Po prostu: najprawdopodobniej przełamane kable w przelotkach przy zawiasach drzwi.
Rozebrać , wyciągnąć wkładkę i usunąć uszkodzone zapadki , a następnie cieszyć się jego działaniem aż do następnej usterki.
zależy co zakupiłeś i co siedzi w aucie z nowego zasil siłowniki (zielony i niebieski )
Zdejmij tapicerkę i sprawdź, czy do siłownika dochodzą impulsy zasilania w trakcie zamykania/otwierania auta z pilota lub przycisku wewnątrz. Jeżeli tak, to wymiana siłownika, jeżeli nie - sprawdź przewody.
ja rozebrałem tapicerkę w drzwiach kierowcy i dostałem się bezpośrednio do przewodów których tak jak pisałem jest siedem. Tylko nie wiem który mam połączyć z plusem a które potem potraktować masą w celu otwarcia siłownika Chodzi mi tylko o otworzenie tych drzwi bo najprawdopodobniej czeka mnie i tak wymiana centralki centralnego zamka. W tym landku...
wymiana microswitcha w siłowniku załatwi sprawę
Przy podobnych objawach, czasem wystarcza czyszczenie siłowników i mechanizmów, niestety często dopiero wymiana siłownika załatwia sprawę.
Tak, powinien luźno pracować. Rozumiem że po zdemontowaniu siłownika, z klucza można normalnie zamknąć?? Jeśli tak, a siłownika nie mozna ruszyć to tylko wymiana cię ratuje
Witam! Auto honda civic 98r - przy zamykaniu i otwieraniu centralnego zamka z siłownika w drzwiach pasażera z przodu słychać takie "trrrrrr". Zamek w tych drzwiach działa prawidłowo tj blokuje i odblokowuje drzwi.Czy można to jakoś naprawic czy konieczna jest wymiana siłownika?Pozdrawiam!
sterowanie na siłowniku master niełączy krańcówka
Czytam sobie i mnie trochę dziwicie. pasować może inny silicon kolory te same a zamki jak były silicona to są 4-przewodowe bo masa jest brana z białego i brązowego wewnątrz mastera, bo zawsze któryś jest do masy Będzie pasował każdy alarm plus moduł centralnego zamka. Jedyny problem to przeróbka (delikatna) siłownika master i dociągnięcie nowego przewodu,...
Może też być jeden przekaźnik z parą styków. Sprawdziłeś możliwość dołożenia siłownika w zamku klapy? Nie wszędzie jest to proste, czy nawet możliwe. Czasami konieczna może być wymiana zamka (w vw było tak, że zamek z siłownikiem miał całkiem inną konstrukcję).
Na początek wymiana siłownika własnie z drzwi kierowcy.
Tam występowały praktycznie dwie usterki, połamane kable w przepuście drzwiowy i uszkodzone krańcówki w siłowniku zamka, pierwsze to polutować kable i działa, drugie to wymiana zamka bo naprawa nieopłacalna
Witam mam podobny problem przy zamykaniu z pilota drzwi od kierowcy na chwile sie zamkna i zaraz otworza, natomiast przy otwieraniu na chwile sie otworza i zaraz zamykaja, reszta dziala bez zarzutu oswietlenie tez, mozecie napisać pokrótce jak rozebrać sprawnie zamek od kierowcy zeby sie bliżej przyjrzeć pod kątem zimnych lutów, zeby niczego bardziej...
pkhner - coś chyba odwrotnie powinno być według twojego tłumaczenia. Bo jakby siłownik był za luźny, to otwierałoby wszystkie drzwi z pilota, a z kluczyka, tylko kierowcy. A autor pisze, że akurat jest odwrotnie. Chyba, ze alarm mu tak "cwanie podłączyli", że alarm mu bezpośrednio steruje siłownikiem drzwi kierowcy, a ten dopiero porusza resztą w drzwiach...
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
Mam takie auto i montuje alarmy ale kolorów nie pamiętam.Zrób jak Ci doradzał matimon22 i bedzie działać.Nie baw sie w naprawianie bo za moment będziesz rozbierał od nowa.A tak na marginesie będe miał za ok tydzień orginalny używany siłownik
Witam jestem posiadaczem forda fiesty 95r. mam problem z drzwiami od strony kierowcy polega on na tym że nie działają :) Można je zamknąć kluczem albo od środka ale nie zamkne nimi wszystkich drzwi. Drzwiami od strony pasażera moge otworzyc tylko 3 drzwi. Nie wiem jak sie za to zabrać czy trzeba by wymienić siłownik? Jak sie za to najlepiej zabrać?...
Witam ! Mam pytanie o uszkodzony siłownik zamka centralnego oznaczenie siłownika to PA-66 GF-33 w samochodzie dostawczym DAF seri LF. Objaw uszkodzenia taki, że nagle sterowanie zamkiem z pilota przestało działać. Zlokalizowano uszkodzony bezpiecznik w instalacji pojazdu, jednak jego wymiana spowodowała natychmiastowe jego ponowne przepalenie. Stwierdzono...
Na początek odłącz biały i brązowy przewód od tego nowego siłownika. Czarny podaje masę do przełącznika, który znajduje się w siłowniku. Nie musisz go odłączać. W zależności od położenia głowicy siłownika, przełącznik zwiera czarny przewód z brązowym lub białym. Spróbuj sterować pilotem. Jeśli siłownik porusza się odwrotnie niż pozostałe to zamień przewód...
no tak, ale zaobserwowałem że ten rygiel ma takie samo zastosowanie co przekrecanie kluczyka w zamku. Bo po otwarciu drzwi od srodka klamka nawet tak delikatnie, to juz można otwierać od zewnatrz normalnie klamka. Myślicie że wymiana siłownika może pomóc?
Bezpiecznik F4 w kabinie sprawdź, czy ma napięcie, i przelotkę przewodów słupek-drzwi kierowcy na możliwość pęknięcia, przerwania przewodów do siłowników w innych drzwiach, czy zasilania centralki zamków.
Nie, wymontować zamek i przelutować płytkę w siłowniku, jak nie pomoże to wymiana. Oczywiście instalacja drzwi sprawdzona?
Jeszcze nie zaglądałem, ale masz rację. Mogą to być przewody. Tylne już kiedyś wymieniałem. Ta chińszczyzna ma cienkie, niskiej jakości przewody. Czyli pewnie będzie zabawy... Sprawdzę te siłowniki na krótko
https://obrazki.elektroda.pl/2061805000_... Przewody dochodzące do Pin 15 i Pin 2 fabrycznego sterownika zamka, podłączasz do wyjść przekaźników nowego, uniwersalnego sterownika w konfiguracji do bezpośredniego sterowania siłownikiem - schemat "D". Nie koniecznie musisz się podłączać do złącza oryginalnego sterownika, możesz się wpiąć...
Robilem to kiedys. Z tego co pamietam konieczna byla wymiana klamki z wkladka na przystosowana do zamka centralnego. Zalozylem tez oryginalny silownik. poza tym nie bylo zadnych problemow.
Tam nie ma elektrozaworu: realizowane jest to siłownikiem na podciśnienie. To nie jest model 123 (beczka) - tutaj układ centralnego zamka ma osobną pompę elktryczną. Stawiam na uszkodzoną membranę w siłowniku gaszenia na pompie. Wymiana siłownika. Zobacz tu: http://www.mercmania.pl/forum/topics3/13... I tu: http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.p...
Uszkodzony sterownik zamka lub styki siłownika Master. Z praktyki powiem iż ta druga usterka jest bardziej prawdopodobna,zdarzyło mi sie już kilka razy że pękła guma na siłowniku i dostała sie woda do niego i zaśniedziały styki tego siłownika.Nawet zbyt duża oporność pozwoli na taką usterke. Odłącz przewody sterujące tego siłownika.(prawdopodobnie biały...
Jesli usterka jest ciezka do usuniecia lub niemozliwa najtanszym rozwiazaniem jest montaz sterownika droga radiowa z kodem zminnym jesli chodzi o to czy masz 2 c.zamki czy 5 to niema żadnej róznicy,poniewaz praca c.zamkow steruje interfejs który dostaje impulsy od siłownika lub sterownika radiowego zamknij,otwórz i wówczas on podaje sygnał na przekazniki...
wyciag z niego wtyczke i sprawdz czy ma zasilanie stałe jesli jest w porzadku to pozostanie ci wymiana siłownika ale z doswiadczenia sugeruje ze to zasilanie+
Uszkodzony siłownik drzwi kierowcy. Wymiana tylko na nowy lub solidna konserwacja.
Czytaj dokladnie,nic nie da podpinanie nowych przekaznikow do alarmu ktory trzyma impuls otw?zam prawie minute,dalej ci bedzie jarac silowniki.Tylko naprawa lub wymiana sterownika
Okazało się, że był uszkodzony siłownik z zamkiem, wymiana załatwiła sprawę. Dzięki za pomoc. Temat uważam za zamknięty.
a moze jest brud kurz w samych silownikach pod ta oslona gumowa no co jesli nie daja rady to chyba czeka ich wymiana w koncu to tylko silniczek elektryczny.
Przełożyć zapadki w bębenkach i będziesz miał jeden klucz pasujący również do stacyjki. Kup na szrocie za grosze i zrób jak wyżej. Możesz też założyć centralny zamek na pilota - koszt ok. 100zł z siłownikami a założyć możesz sobie sam.
hej. zalozylem centralny terminatora..silowniki 3,5 kg. same daja rade otworzyc drzwi ale jak sa podlaczone wszystkie (4szt) to otwiera sie tylko kierowcy (chyba najblizej). czy mozna cos zrobic czy czeka mnie wymiana na 6kg? pozdrawiam.
Większość podłączeń masz opisanych. Zasilanie i w jednym i drugim to czerwony. Masa czarny. Wyjście na kierunkowskazy niebieski w nowej wtyczce z niebieskim z wąskiej wtyczki starego. Różowy w nowym sterowniku Cię nie interesuje. Siłowniki (zielony i niebieski starej wiązki) podpinasz pod biały i biało czarny z nowej. Jedynie musisz sprawdzić w jakiej...
witam szanownych kolegów, problem rozwiązany, a więc: zdemontowałem tylne drzwi z zawiasów żeby dojść do śrubki która trzyma klamkę drzwi, demontujemy klamke i mamy dojscie do zamka, potem duzym śrubokrętem udezamy w zamek az sie przebijemy przez plastikowa obudowe i wtedy dzwi sie otworza, potem tylko wymiana zamka na nowy i po klopocie, wszystko smiga...
Te siłowniki są po prostu za ciasno spasowane w środku i dlatego mają krótką żywotność. Zabawa na pół dnia albo wymiana.
Gdzie niby mam podłączyć zasilanie siłowników a potem 3 kable od krancowek? Siłowniki nie działaj bez odpowiedniego przełączania krancowkami NO widzisz podłączenie c.z. to nie pikuś. Z tych 6 od góry masz odpowiednio podłączyć , na siłowniki, a do brązowego dodać 2 diody 3A połączone anodami do brązowego i katodami to kierunków.
kolego zacznij od sprawdzenia zasilania na kostkach siłowników jak nie będzie to przewody ułamane lub pośniedziałe kostki ale to raczej mało prawdopodobne przeważnie pomaga wymiana samych mikro przełączników sam u siebie miałem podobnie i wymiana ich pomogła opisy jak to zrobić masz na forum.......pozdrawiam
Podepnę się i ja pod istniejący temat. Mam problem z centralnym w sprinterze i na chwilę obecną wszystkie gwiazdy na niebie jako winowajcę wskazują siłownik prawych przednich drzwi. Gdy zamykam kluczykiem lewe następuje znany problem z pozostałymi zamkami typu "zamyka i od razu otwiera". Przy zamykaniu prawych drzwi z reguły nie dzieje się nic, pozostałe...
Forumowicze mam podobny problem. Centralny zamek z pilota otwiera wszystkie drzwi i klape bagaznika (VW Bora) jednak na zamykanie juz nie reaguje. Kluczykiem od straony pasazera i klapy tylniej zamyka/otwiera wszystko + szyby. Kluczykiem od strony kierowcy zamyka i otwiera tylko drzwi kierowcy (jednak bardzo rzadko zdarza sie ze otwiera i zamyka rowniez...
Często występującą usterką w Mercedesach jest zacinanie siłownika klapki korka wlewu paliwa. Miałem kilka takich przypadków.Dostęp do siłownika z bagażnika. WD-40, jeśli nie pomoże to demontaż ,konserwacja ,jesli dalej klapa to wymiana. powodzenia
Siłownik w klapie nie otworzy zamka tylko go odblokuje, dlatego pisałem o zmianie siłownika na t.z.w zbijak, w takim przypadku żadnych kabli nie dokłada się tylko wykorzystuje istniejące. idzie zrobić żeby odblokowywać tylko zamek w klapie, nie chodzi mi o całkowite otwarcie zamka, ale w do tego trzeba właśnie zrobić nową instalację. Co do przewodów...
też właśnie taką diagnozą skończył się dzisiejszy dzień. Z tego co znalazłem na różnych forach jest to jedna z bolączek nie tylko E36. Przy okazji znalazłem też iż często się przecinają przewody w wiązce do klapy bagażnika w sedanie, sprawdziliśmy i ... masakra, tylko jeden przewód był cały, reszta w rozsypce, poprzecinane albo bez izolacji już. Połataliśmy...
Witam, mam problem z siłownikiem zamka centralnego tylnej klapy w oplu meriva z 2003r. Jakiś czas temu pojawił się z nim problem, przestał zamykać i otwierać zamek z pilota. Po wymontowaniu siłownika i podpięciu go do prostownika nie było problemów z jego funkcjonowaniem - zamykał się o otwierał normalnie. Prąd dociera po kablach do celu (sprawdzone...
Jak kupiłem auto to dostałem takiego pilota. Auto mam od wczoraj Kupowałeś z zamkniętymi oczami, czy po pijaku? Fordy mają tak skonstruowane zamki, że zamkniesz każdym kluczykiem, a otworzysz tylko właściwym. Teraz pytaj sprzedającego, co jest grane. Ale jeśli masz wyrobione klucze/wkładki, to wymiana kompletu. Najpierw. Doprowadzić do porządku mechanikę...
Witam. Przyszło mi wymienić sterownik centralnego zamka w związku z zagubieniem pilota :( Centralny zamek nie jest fabryczny. Mianowicie chciałbym dobrać jakiś sterownik żeby pasował pod moje obecne złącze, 10 pinowe, żeby nie kombinować z nową wiązką, jednak na moim sterowniku nie ma podanego modelu. Bardzo ciężko znaleźć 10 pinowe sterowniki, a do...
Czekam na odpowiedz Nic nie stoi na przeszkodzie aby zrobić to w "oryginale" i wymienić zamki na "zmotoryzowane" oraz zastosować nieoryginalne wiązki i sterownik. Tak kilkanaście lat temu robiło się w Seicento, Pandach. Aby nie tracić czasu na montaż silniczka w zamku, wymieniałem całe zamki na wersje z silniczkiem. Podobnie robię w samochodach typu...
Witam, odgrzebuję temat aczkolwiek właśnie rozwiązałem problem u siebie, a że nie znalazłem za bardzo szczegółowego opisu w internecie to podzielę się swoimi spostrzeżeniami. Za uruchomienie dociągu klapy faktycznie odpowiada mikrostyk w zamku ale nie znajduje się on przy napędzie dociągu lecz w siłowniku zamka w klapie. Po rozebraniu tego siłownika...
Które drzwi są niedomknięte? Kierowcy, z przodu? To normalne, bo czujnik mastera nie jest przełączony, bo zamek nie jest zamknięty do końca i daje impuls otwarcia. Jeśli dzieje się to w czasie mrozów, to może to znaczyć, że zamek ci przymarzł i w wymaganym czasie siłownik nie zamknął go i dalej był impuls "otwarcie" na masterze". Możliwe też, że masz...
Witam, Było sporo w temacie jednak mojej sytuacji nie opisuje żaden temat. Padł mi sterownik fabryczny centralnego zamka. Mam centralny fabryczny na podczerwień - czyli nie potrzeba dodatkowego siłownika w drzwi kierowcy. Wyrzuciłem stary zepsuty sterownik, a nowy podłączam zgodnie ze schematem i nie chce to działać... Podłączyłem to tak: Z kostki od...
No cóż w takiej sytuacji nie pozostaje ci nic innego jak przejrzenie instalacji centralnego zamka.Z twojego opisu wynika że wygląda to na zwarcie którego przyczyną mogą być również siłowniki,ale na początek przyjrzałbym się przewodom w przelotkach drzwi.
Jeśli jeszcze raz będziesz podbijał wątek poprzez dopisywanie żali, otrzymasz ostrzeżenie! W fordzie NIE MA centralki. Wszystko jest zarządzane z poziomu siłowników w przednich drzwiach. Pozostaje ci tylko zrzucić tapicerki. W escorcie to chwila roboty i sprawdzić, w jakim stanie są siłownik i cięgna. Prawdopodobnie wykrzaczył się któryś z masterów...
hmm-będe musiał poszukaś odpowiedzi gdzie indziej bo tutaj dużo gadania a mało fachowości dzieki za " pomoc' No rozpłacz się i zabierz zabawki . Kolego nie dziw się , że nie dostałeś konkretnej odpowiedzi a raczej żadnej . Nikt za Ciebie nic nie zrobi . Nawet nie sprawdziłeś czy sterujące dochodzą do zamka . Co do „mikrusa” to jest w zamku...
I przestrzegam przed zakupem "zwykłych" mikroprzełączników. Są tanie (ok.2zł) i to jedyna ich zaleta. Do kaset zamków potrzebne są HERMETYCZNE (20-25zł). Inaczej na nic Twoja robota. Nowa kaseta zamka z siłownikiem w ASO to koszt ok.500 zł plus wymiana ok.160zł Jak widzisz, warto zrobić to samemu, tylko w oparciu o porządne podzespoły.
jeśli dasz radę kluczyk w drzwiach kierowcy obrócić o 90° w kierunku zamknięcia igo wyjąć w tej pozycji to masz fabryczny central z podwójnym ryglem , a wtedy siłownika ręcznie nie cofniesz , jedynie elektrycznie lub łomem . pozostanie odkręcenie siłownika od zamka -powodzenia dokladnie tak jest tylko ze zablokowane sa tylne drzwi i czy tego nie da...
Brak sterownania siłownikami centralnego zamkaUszkodzony był układ scalony CD4093 na płycie sterownika.Wymiana doprowadziła do poprawnej pracy sterownika.
witam , kiedyś miałem podobny problem byłem u speców z mojej okolicy i każdy rozkładał ręce, koszt naprawy w aso przekroczył 300 zł. zdecydowałem się wiec poszperać w sieci i znalazłem przyczynę. a więc wymiana samego siłownika master niestety nie wystarczy , rzecz w tym że prawdopodobnie nie była to nawet wina siłownika . jeśli nie działa ani manualnie...
No nie zupełnie chciałem je otworzyć w momencie zamykania. Chciałem je zamknąć przyciskiem zamykania (blokowania) drzwi od wewnątrz - tym przyciskiem, który można znaleźć obok przycisków otwierania / zamykania okien. Drzwi kierowcy niestety nie zamykają się. Tak samo nie zamykają się, gdy naciskam na pilocie przycisk uzbrojenia alarmu. W drugą stronę...
Źle kombinujesz. Zamek się otwiera bo "widzi" stale sygnał otwarcia, wiec też opuszcza szyby. Tylko wymiana mikrowyłącznika lub całego zamka, są tanie, rozwiąże Twój problem. Bo ten sygnał, ale prawidłowy, jest konieczny do działania systemu. Dzień dobry dzięki za info. Ja bym go wymienił ale nie mam ochoty na rozbieranie nitowanej blachy od podnośnika...
Witam właśnie kolejny raz uszkodził mi sie centralny zamek w hyundaiu accencie 2003 1.5 . Średnio raz na rok padają siłowniki z tyłu, tym razem padł dodatkowo z przodu od strony pasażera. W związku z tym mam pytanie: Czy dokupić siłowniki? Jeśli tak to jakie i gdzie (ile powinny mieć uciagu oraz interesuja mnie jak najtrwalsze - cena tak do 100zl/szt...
Witam. Mam problem z 2 rzeczami w Seat Ibiza 1.4 benzyna z 2009 roku: 1. Centralny zamek nie rygluje drzwi od strony kierowcy (tylne i od strony pasażera zamyka). 2. Nie działają mi tylne szyby elektryczne, a przednia od strony pasażera otwiera i zamyka się skokowo (przerywa). Ktoś już miał coś takiego? (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie...
Wygląda na mechaniczne uszkodzenie siłownika. Naprawa przez wymianę. Sprawdź jeszcze stan przewodów w przelotce drzwiowej.
Czyli zostaje tylko wymiana zamka ? Zdemontuj tapicerkę drzwi kierowcy i odłącz wtyczkę z zamka drzwi . Jeżeli to nie pomaga - tak samo w drzwiach pasażera. Jest też możliwe, że c.z. jest niefabryczny i rozregulował się lub uszkodził siłownik master. Dowiesz się po demontażu tapicerki. Jeżeli odłącze wtyczkę to wtedy nie będzie działać już centralny...
Musiałbym poszukać schematów ale sterownie na 90% jest w BCM i same przekaźniki niestety też. Więc jeśli to nie uszkodzona wkładka siłownika zamka ani przelotka w drzwiach to naprawa albo wymiana BCM. Na szczęście cena nie jest jakaś powalająca - da radę kupić używany w okolicy 300zł (+150-200zł za "wyczyszczenie" i ponowne zakodowanie w aucie).
Prawdopodobnie spalił ci się siłownik w drzwiach i je zablokował. Jedyne co możesz zrobić to spróbować wyciągnąć kołek kombinerkami albo rozebrać drzwi od środka i odłączyć uszkodzony siłownik, jeśli jesteś "zielony" to proponuję pojechać do warsztatu, trzeba zdjąć boczek wymienić siłownik(i) prawdopodobnie bezpiecznik od sterownika a może i naprawić...
Witam forumowiczów Może uzyskam od kogoś pomoc. Popsuł mi się siłownik zamka centralnego w drzwiach przednich pasażera. Zakupiłem nowy w serwisie Peugeot podając wszystkie wymagane dane auta. Wydawało mi się że wymiana będzie prosta. Wymontuję stary i po montażu nowego podłączę wiązkę ze starą kostką. Ale niestety. Stara kostka miała układ dwurzędowy...
Bezpieczniki od centralnego i sam centralny znalazłem pod kanapą z tyłu za fotelem kierowcy. Są tam jakby doczepione 2 bezpieczniki. Jeden z nich był przepalony. Wymiana przyniosła pożądany efekt. Dziękuję za podpowiedzi. Tak na marginesie, gość co wymyślił instalacje w tym autku miał nieźle narąbane. Jeszcze bezpieczników, przekaźników i komputerów...
Jest wiele możliwych uszkodzeń dających takie objawy. Sprawdź mierniem ciągłość połączeń wszystkich przewodów pomiędzy siłownikiem a centralką. Zweryfikuj, czy któryś z przewodów nie ma przetartej izolacji i nie ma zwarcia z karoserią (masą) samochodu. Jeżeli stwierdzisz, że wszystko jest ok, to pozostaje tylko wymiana (do testów) poszczególnych elementów...
Witam niedawno w Mercedesie a klasa postanowiłem wymienić kluczyk ponieważ stary nie miał "ucha" żeby dopiąć do kluczyka alarm lub jakiś breloczek wiec postanowiłem kupić nową obudowę po odebraniu przesyłki przełożyłem kluczyk zajęło mi to wszystko około 30 min i tutaj pies pogrzebany ponieważ przestało mi działać otwieranie samochodu z kluczyka i niestety...
Po 10 letniej eksploatacji uszkodziła się w moim mondeo wkładka zamka bagażnika. Czeka mnie naprawa lub wymiana, tym bardziej, że odkąd kupiłem auto to otwierałem pokrywę bagażnika zawsze kluczykiem. Po zdjeciu plastikowej oslony tylnej klapy widzę, że przy zamku jest siłownik elektromagnetyczny, ale nie reaguje podczas zamykania drzwi kluczykiem (wszystkie...
Te alarmy są ustawione na uzbrajanie się się non stop po 30 sekundach przy wyłaczonym zapłonie, ale nie zamykają wtedy zamków - to i safety lock są funkcjami programowalnymi. Co do lewych drzwi, to będzie prawdopodobnie problem z zaśniedziałym switchem sterującym, lub ze skokiem samego cięgna fabrycznego - niedawno to przerabiałem, trzeba zrzucić tapicerkę...
zauważylem też, ze lampka nie zapala sie przy otwarciu prawych dzrzwi przednich i tylnych... No to masz kolejny problem z tym centralem bo to wskazuje na skorodowane lub uszkodzone switche w kasetach zamków drzwi. Niestety nie są to elementy wymienne i chociaż zdarzają się zdolni rzeźbiarze to zalecaną metodą jest wymiana całego elementu. Przez brak...
Panowie sprawa wygląda następująco w moim citroenie jest sprawny moduł centralnego i wszystkie siłowniki również są sprawne jedyna rzecz która jest popsuta to pilot (oryginalny w kluczyku) nie do naprawy , moduł również oryginalny , pytanie brzmi czy mogę dokupić sam kluczyk lub jakiś pilot który będę mógł zaprogramować do tej centralki , dzięki za...
Mam Vectre 2000 r.Przestały działac wszystkie zamki,mogłem otworzyc tylko drzwi kierowcy ,kluczem.Pozostale mimo otwarcia od wewnatrz byly zamkniete. Efekt tylko drzwi kierowcy byly sprawne. Po sprawdzeniu elektryki(bezpieczniki sprawne) wyszlo ze zamek centralny(ten w drzwiach kierowcy) nie dostaje pradu. Winny okazal sie uszkodzony komputer sterujacy...
Witam mam problem z klapą bagażnika w Hondzie Civic 2009r., nie otwiera się. Udało się otworzyć przez zaślepkę, od wewnątrz, mechanicznie. Sprawdziłem, że działa przycisk klapy, przesyła on sygnał "minus" . Do siłownika dochodzi "minus" , natomiast nie dochodzi "plus" , po naciśnięciu przycisku otwierania. Przewody w przelotce klapy do nadwozia wyglądają...
Podaj numer centralnej elektryki a powiem Ci jakie powinno być kodowanie. Moduł: 6Q1937049D Kodowanie ECU: 09886 Kod serwisu: 00788 Chyba wszystko. ;) Co do otwierania oryginalne siłowniki nie podniosą Ci klapy będziesz je musiał wymienić na mocniejsze. Jeśli o to Ci chodzi? Żeby po otwarciu pilotem klapa sama się otworzyła i uniosła do góry? Tyle...
"odłącz wszystko od tego modułu ..." tzn. od tego sterownika centralnego zamka? Wtedy to już wogóle nie będzie zamykać ani otwierać, nawet kluczem w drzwiach kierowcy ani pilotem oryginalnym. "... i podłącz te 2 kable do nowego modułu" - Dalej nie będzie nic działać (zasilanie nowego modułu, wyjścia z nowego modułu do siłowników itd.), musiałbym wszystkie...
Wiązka przewodów, zaraz za sterownikiem, rozchodzi się na trzy przewody - lewy przód, lewy tył i prawa strona. Dopiero po prawej następuje kolejne rozdzielenie na przód i tył. Piszę tutaj o zielonym i niebieskim, czyli odpowiedzialnych za napędzanie silniczka. Także z prawej na jednym przewodzie pracują dwa siłowniki. Może i za ciężko dla okablowania....
no tak , ale co zrobić jeśli zgubiłem ostatni kluczyk wraz z pilotem? wszyscy mówili ze trzeba wymieić sterownik. nawet jóż go kupiłem, jest to sterownik CARPRO CP1000 ma on 10 kolorowych przewodów z czego wiem jak podłączyć 2 do jest to masa i zasilanie.do sterownika jest 6 schematów podłączeń>(1) schemat przekażników (+) dodatnie sterowanie przełącznikiem...
działanie siłownika centralnego zamka montaż siłownika centralnego zamka podłączenie siłownika zamka centralnego
rezystor cewka zapłonowa peugeot boxer kluczyk schemat gniazdo zapalniczka
zasilacze czarna lista corral super n3500
Jak znaleźć stabilizator LM7812 w EAGLE? Radio z nawigacją odbiera tylko lokalne stacje - przyczyny i rozwiązania