Co do pęknietej obudowy silniczka to pęka bo koroduje zacisk w miejscu oringu i puchnie, a jak koła się grzeją to do wyjęcia tłoczek z zacisku wymiana uszczelnienia tłoczka i wyczyszczenie rowka tam gdzie wchodzi oring uszczelniający tłoczek , też tam koroduje i zaciska tłoczek, to tyle. Potem odpowietrzyć zacisk trzeba .
Czy zawór 2bary był wymieniany czyszczony?. Jeśli nie to proponuję od tego zacząć, a przynajmniej wymiana tłoczka i sprężyny no i oczywiście czyszczenie tabletką- nawet 2razy. Kawa tradycyjna czy aromatyzowana?
Witam jestem po przeglądzie zacisków kół przednich . Dokładne czyszczenie , wymiana gumek . Tłoczek jest w stanie idealnym daje się przesunąć palcami . Aktualnie wyświetla się kontrolka ABS i kontrolka ręcznego . Mimo że jest opuszczony . Obstawiam sterownik ABS . Zastanawia mnie blokada kół przed regeneracją zacisków . Pytanie czy hamulec ręczny jest...
Jak zamierzasz cofnąć tłoczek?
Dlatego napisałem o wycieku wewnątrz. Pompka przepuszcza przez tłoczek. Wymiana uszczelnień jeśli można osobno to zrobić raczej powinna rozwiązać problem 😊
Czasami czytając te wszystkie odpowiedzi aż się płakać chcę . Po pierwsze żeby cofnąć tłoczki odkrec silniczki hamulca ręcznego cofnij ręcznie potrzebujesz imbusy do silniczka i do cofania tłoczka . Cała magia . Po drugie jeżeli silniczki działają słychać je a hamulec zaciągnięty czyli zapieczone tłoczki (tu się kłania wymiana zacisku z tłoczkami lub...
ja jestem zs krotoszyna, umówilem sie z gosciem z międzyrzecza z proftec którzy robią te pompy, dla pewnosci wyjme bak i przeczyszcze calutki ukąłd paliwowy.
Jest dokładnie tak jak napisał Kol. spektra . Jest nieszczelność wewnątrz pompy pomiędzy sekcjami pierwszego i drugiego obwodu . Płynu w zbiorniczku nie ubywa i nie ma wycieków a pedał pod nogą wolniutko opada. Naprawa tylko przez wymianę pompy . Kiedyś można było kupić zestawy naprawcze ale nie zawsze to dobrze wychodziło . Jak jest zużyty cylinder...
Przy wymianie tarcz musiałes wcisnąć tłoczek i podejrzewam że całe zaciski nie są w najlepszym stanie, szczególnie ta część tulei która była w płynie. Tu wymiana samych tłoczków może okazać się niewystarczająca,
Nie wchodzi, a wychodzi przy naciskaniu hamulca, i później można go znowu wcisnąć? Możesz mieć skorodowane/brudne pod gumką ochronną, i z tym "dodatkiem" tłoczek jest za gruby :| On tak wysunięty mógł pracować kilka lat, a ostatnio wciśnięty do końca, mógł być przy montażu w fabryce... Zmieniasz klocki, czy jakaś awaria nie cofania tłoczka, i grzania,...
Nie rozumiem ludzi którzy słyszą że coś w aucie się dzieje a dalej śmigają... a potem tylko koszta są większe... Jeżeli chodzi o sprzęgło to po prostu wymiana tłoczka wysprzęglika, łożyska oporowego, tulei wysprzęglika i docisk... ( wymiana powinna nastąpić po ok 100 - 150tyś km. ) Do przekładni manualnej olej - 75w90 Do przekładni automatycznej - 70w80...
Czasami pomaga wymiana oringów, a czasami wymiana i tłoczka. Ale nie zawsze. Jak się nie ma zaplecza z częściami zamiennymi tych pompek, to szkoda czasu i pracy.
Dokładnie jak przedmówca - Choć ja obstawiał bym bardziej zawór w dystrybutorze.. Często pomaga dokładne wyczyszczenie i wymiana uszczelek na tłoczku..
Jak widzę nie wiesz jak działa układ hamulcowy :) . Po pierwsze, w jakim stanie są prowadnice zacisku? Te takie "bolce" po których porusza się zacisk. Powinny tam być też gumki "harmonijki". To wszystko powinno ładnie sobie jeździć, tylko żeby ci do łba nie strzeliło tego czyścić papierem ściernym :P . Można tam użyć odrobinę smaru, ALE nie byle jakiego!...
Nie do końca - zwykle wytarty jest też tłoczek i wymiana elementów gumowych załatwia sprawę na krótko.
Winowajca zacisk, tłoczek się nie cofa. Wymiana na nowy zacisk musi już pomóc
Nie nie, nieszczelności nie. Ale nie wiadome co to za usterka, gdyż należy ją rozpatrywać dwutorowo. Może ona się tyczyć obiegu prądowego potencjometru, i to sie też rozdziela na sam potencjometr ( przerwa, wytarcie) lub brak zmian rezystancji ( np zakleszczony tłoczek). Tą drugą ewentualnością jest obieg prądowy elektromagnesu.
Tak trzeba do tego zdjąć głowicę pompy , bez wyjmowania pompy pewnie dałoby się wydostać tłoczek , ale poskładać to potem już nie , więc i tak musisz wyjąć pompę . Dodano po 4 Poza tym wymiana tłoczka bez naprawy cylindra w którym pracuje jest bez sensu .
No bo jak masz dziurę w membranie reduktora, to ciśnienia może tam nie być, bo łatwiejszą drogą, omijając wtryskiwacze i czujnik ciśnienia, gaz leci podciśnieniem do kolektora (silnik w dodatku go zasysa), a te puszczające podciśnienie, to u mnie była także regulacja ciśnienia gazu z reduktora. W zależności od podciśnienia w kolektorze, mniej, lub bardziej...
Nie wcisnę dwoma kluczami , bo tłoczek się chowa przez pokręcanie. Poszło. Jak ktoś mi powie, że taka wymiana jest łatwa to (at)#$&*.. Jeszcze odpowietrzenie. A co odje.......eś,że musisz odpowietrzać? Wymiana klocków w tym aucie jest banalnie prosta,warunek bezproblemowego i łagodnego przebiegu wymiany to wydanie raptem 60-70zł. na zestaw do cofania...
Problem z nową pompką sprzęgła. Tłoczek nie trzymał cisnienia
Zaciski ci skorodują a tłoczek jak się nie zakleszczy to będzie płyn przepuszczał i cała tarcza razem z klockami zardzewieje. Sprzęgło hydrauliczne też masz na płynie a nie na oleju jak większość sądzi. No tak, a o jakich pojazdach piszemy? Wiem że płyn trzeba zmienić ale większość to złe naprawy bo ktoś sobie wciśnie tłoczek i gitara.
Tak jak podejrzewałem jest to dystrybutor starego typu.. Ciężko mi jest coś podpowiedzieć teraz konkretnego.. Hmm.. A więc Wymiana całego zaworu nie wchodzi w grę, obudowa jego jest inna i nie będzie pasować, pozostanie wymiana samego tłoczka, jednak nie wiadomo w jakim stopniu Twoja obudowa zaworu jest wyrobiona i czy nie będzie przepuszczać na nowym...
Właśnie taki objaw zauważyłem. W momencie kiedy na wolnych obrotach ściskam przewód do kolektora silnik zaczyna pracować w miarę normalnie czyli wychodzi na to że jest on zalewany. Powstaje pytanie czy wymiana tłoczka usunie problem? Znalazłem zestaw z tłoczkiem i sprężynką za 25zl wiec koszt niewielki.
Witam serdecznie . To pod pompką to membrana tzw. Tłumik drgań wraz z zaworem tego nie trzeba zmieniać. Jeżeli sprawdzono i miedzy stykami pompki nie ma przejścia to należ ją wymienić . Można wynienić całą pomkę lub w przypadku pomki ulki można też wynienić samą cewkę w zależności w jakim stanie są sprężyną ( czy nie popękane ) tłoczek, uszczelki ....
Stwierdziłem ,że nikt tu wróżbitą nie jest i rozebrałem pompę. Na moje oko jeden tłoczek jest do wymiana a dwa do wypolerowania? Wszystkie uszczelniacze i zaworki są moim zdaniem do wymiany. Poprosił bym o wycenę (jeśli będzie mi odpowiedać to zamówię): -tłoczki szt. Lub komplet. -uszczelniacze wszystkie. -zaworki Ewentualnie łożyska do silnika jeśli...
Jak nie podnosi się tłoczek to pozostaje wymiana dystrybutora , który nie daje pary na tłok . Tu go kupisz http://zamienne.com.pl/index.php?prod_na...
Czy gaźnik jest z "przyśpieszaczem"?? Niedawno miałem podobny problem i wymiana mini oringu na wspomnianym tłoczku pomogła..
Może po prostu tłoczek Ci nie wraca.
wiem kolego ze sie wkręca słuszna uwaga to jest ,a wyjąć nie ma problemu odkręcam zacisk naciskam hamulec i tłoczek wyskakuje sam
Polecam 1.9 td lub tdi. Będzie napewno tańszy w eksploatacji ponieważ ma jeden tłoczek mniej. Sama wymiana np.świec żarowych czy rozrządu w nim to bajka w porównaniu z 2.4 w którym wymienić świeczki to jest horror.Moce obydwa silniki mają zbliżone więc decyzja należy do Ciebie.
Ja dołożę swoje 3 grosze. Mam podobny problem tylko w innym samochodzie, Subaru impreza 2003. Problem identyczny, wymieniony płyn w układzie sprzęgła robi się czarny dosłownie po kilku dniach. Wymiana tłoczka w wysprzegliku nie pomaga. Wymiana tłoczka w pompce również, zostaje wąż elastyczny, który kiedyś zmieniłem na używkę i było to samo. Dodam że...
Witam, Ostatnio wykonywałem remont swojego Karchera K7.400 - wymiana prowadnicy tłoków, uszczelnień, tłoczek regulacji itp. Mam pytanie odnośnie momentu dokręcania śrub (pozycja 21 na rysunku) - jaki wartość tego momentu ? Z tego co wiem śruba jest w klasie 8.8 gwint M6. https://obrazki.elektroda.pl/1042099200_... I kolejne pytanie...
Tłoczek w pompie się nie cofa.
Nie wiem,czy znowu to skasują,ale w hamulcach samochodowych,cofa się tłoczek za pomocą jakiejś dźwigni,dużego wkrętaka itp,. Gdyby jednak nie chciał wracać,to możliwe,że tłoczek uległ uszkodzeniu, zatarciu.Wtedy pozostaje rozbiórka,wymiana uszczelek,a nawet i tłoczka.
A przypadkiem tłoczek pompy nie jest troszkę wciśnięty? Możesz spróbować dokonać ruchu przeciwnego do wciskania, niejako wyciągnij tę dźwignię. Jeśli i to nie pomoże, to coś z pompą musi być grubo nie tak.
Chciałbym mieć takie usterki w opryskiwaczach jak Ty masz. Ostatnio miałem Dammanna 36m. Blok hydrauliczny do rozkładania i sterowania osią, pneumatyczny do zmiany rozpylaczy w locie oraz regulacji i poziomowania belki, żyroskopy, czujniki ultradźwiękowe i to wszystko idzie po CAN. Tam to było wyzwanie żeby to ogarnąć. Oj wiem że im sprzęt bardziej...
Zamykam temat. Uszkodzony tłoczek od D w skrzyni biegów - był pęknięty oraz wymiana kilku nadpalonych tarczek w skrzyni.
Można też odkręcić silniczek i cofnąć ręczny kluczem założonym na ośkę wchodzącą na silnik. Zależnie od systemu, albo od razu wycofa tłoczek, albo go wyluzuje i trzeba go potem wcisnąć ręcznie
Gdyby to nie tłoczek był przyczyną to jest jeszcze jedna możliwość. Nie wiem jak w Audi jest to rozwiązane ale w karoseriach , zwykle pod tylnym zderzakiem jest technologiczny otwór przysłaniany klapką lub firanką foliową, który ma za zadanie usuwać powietrze sprężane zamykanymi drzwiami. Jeżeli wcześniej smrodku nie było to może podczas remontu podłogi...
Więc jak wyżej kolega napisał - czeka Cię rozbieranie i wymiana tłoczków w pompie.
Chyba Cię czeka wymian tłoczka i pierścieni, łożysk i uszczelniaczy na wale. Pozdrawiam!
To pompka słabo podaje . Można ją wymienić na nową kosztuje kilkadziesiąt zł lub próbować zregenerować . Jest ona rozbieralna . Zazwyczaj pomaga wymiana oringa pomiedzy ruchomym tłoczkiem a plastikowym cylinderkiem ( wymiary oringa 5 x 2 ) . Trzeba dać taki zrobiony z silikonu lub witonu , zwykła guma odpada bo jest bardzo słaba trochę smaru silikonowego...
Przecież to tylko wymiana tłoczków z nowymi uszczelkami więc po co jakaś kalibracja?
To by znaczyło, że ewidentnie pompa do roboty. Co było w niej regenerowane? Jeśli tylko wymiana tłoczka, to masz nadal uszkodzoną pompę. Wtedy to by wszystko trzymało się logicznie.
Serwis za wymianę uszczelek zażądał 270 zł a jeśli będzie potrzebna jeszcze wymiana zespołu kotła to cena wzrośnie do 600zł. Postanowiłem rozwiązać problem sam. Zakupiłem uszczelki dwie na tłok po 5 zł i jedna za 14 zł na tłoczek(+ przesyłka 15 zł). Wymiana i oczyszczenie ekspresu zajęło mi 3 godziny.Trzeba uważać na przewody elektryczne i ostrożnie...
wymiana tłoczków, sprężynek i o ringów. Auto kalibrację po wymianie też sam robiłem w AC syncro. Świece wymieniłem wczoraj i nadal to samo...
cofniecie się w rozwoju i bębny z tyłu Zaskoczeniem to jest ręczny na tarczach. Pozatym jest jak pisali - wymiana tłoczka i dobre uszczelnienie.
Ale jeśli tłoczek nie odbija, to znaczy, że częściowo hamulec trzyma, tak? Czyli powinno to koło się grzać? To może tak sprawdzić? Czyli co? Sama wymiana klocków nic nie da?
Też miałem ten problem nie patyczkowalem ztym zaciski aluminiowe wymieniłem na nowe Kamoka pares stów plecy problem z glowy. Regeracja i przy okazji wymian tłoczków i gumę serwa ręcznego kosztowałaby by tyle samo a tak masz gwarancję na 3 lata. Ajk leciz odpowietrzników i serwa ręcznego niem sensu się bawić bo abs nie będzie działa jak trzeba i........
Wymieniłem tarcze(ferodo) oraz klocki(delpchi) Prowadnice zostały wyczyszczone?tłoczek hamulcowy cofnął się bez oporów?.
Wyciągnij mechanizm ssania, zmierz suwmiarką wysunięcie iglicy i tłoczka. Nie składaj suwmiarki. Podłącz zasilanie do ssanie. Odstaw na kilka minut. Zmierz ponownie. Iglica i tłoczek powinny się wysunąć o kilka mm. Jeśli kręcenie pomaga, to obstawiałbym gaźnik. Bo ta informacja o czyszczeniu i przedmuchiwaniu brzmi nie za dobrze. Kiedyś też walczyłem...
Jeżeli nierówno pracuje tylko na gazie to masz zanieczyszczona listwe wtryskową valtka(czyszczenie lub wymiana tłoczków i obowiązkowo kalibracja listwy po czyszczeniu, samo mycie bez kalibracji nic nie da
Miałem coś podobnego w vectra c na trasie ścierało mi klocki do blachy , raz odbijał raz nie , wymieniłem i zrobiłem dokładnie to samo co ty plus przewód hamulcowy gumowy bo to częsta usterka i pomogło. Możesz też mieć krzywą tarczę . Z doświadczenia wiem że lepiej kupić nowy zacisk niż zestaw naprawczy,bo jeśli tłoczek skorodował to nic ta wymiana...
Ja miałem niedawno ciekawy przypadek w ciśnieniowcu, mianowicie elektrozawór oleju fiksował i niby załączył ale po 2sek palnik gasł albo ledwo ciągnął, winne były opiłki metalu na tłoczku elektrozaworu blokowały ruch tłoczka, linię olejową czyściłem cudowałem a palnik bez zmian, dopiero wymiana elektrozaworu rozwiązała całkowicie problem. Skonstruowałem...
W zacisku nie ma żadnej elektroniki, tylko silniczek jako osobny moduł. Wymieniasz, ręcznie cofasz tłoczek w razie potrzeby i to wszystko. Skalibruje się sam.
Gaźnik można naprawić. Wymiana membran, tłoczka z o-ringiem(gaźnik zama) czyszczenie i regulacja. Naprawiam te sprzęty od 5 lat i wymiany gaźnika policzyłbym na palcach jednej ręki. Czyli 99,9% się naprawia. Koszt z usługą jakieś 70 zł.
Witam. Stać na konia, stać na owies. Niczego z książki raczej się nie dowiesz, to nie szydełkowanie. Eksperymentujesz ze swoim i innych życiem. Ja wiem POLAK potrafi wszystko, a potem pyta co zrobił nie tak. Zdemontować koła, zdemontować zacisk z mocowaniem, zdemontować tarczę, wyczyścić wiadome elementy, zmontować w odwrotnej kolejności, uprzednio...
Witam, wiem że dla niektórych to sprawa banalna, ale mam wątpliwości. Sprawa tyczy się auta jak w tytule Fiat SC 1,1 Mam już zakupione tarcze/klocki ale dylemat jest taki - jak się jedzie autem to czasami (nie zawsze) pojawia się głośne głuche szuranie, tarcie. Ono czasem mija po odpuszczeniu hamulce albo i nie. I teraz sprawdziłem po zdjęciu koła,...
Czy mierzyłeś na ile otwarty jest tłoczek ssania? Silnik niekoniecznie musi mieć wyższe obroty na ssaniu. Działanie gaźnika możesz sprawdzić przytykając palcem otwór w którym pracuje tłoczek. Automat ssania od chińczyka nie pasuje do gaźników Dellorto. Wyglądają podobnie, ale różnią się wysunięciem tłoczka ssania.
Wg mnie może pomóc wymiana szczęk hamulcowych. Jednak wcześniej należy sprawdzić, czy nie jest zapieczony tłoczek hamulcowy, czy nie pękła sprężyna od szczęk oraz czy nie jest zużyty bęben hamulcowy (przekroczony dopuszczalny wymiar średnicy bębna).
Sprawdź, czy tłoczek w cylinderku nie skorodował lub nie zatarł się (tłoczek powinien dać się wcisnąć, przy odkręconym odpowietrzniku). Myślę też, że wymiana płynu hamulcowego i poprawne odpowietrzenie przyniesie efekty.
to też valteki tylko w nieco innym wydaniu. Wymiana tłoczka i kalibracja to jak widać nie wszystko , a reduktor to alaska , która obsługuje poprawnie silniki do 90KM, więc i tu jesteś pod kreską. Nie masz problemów przy wyprzedzaniu. W każdym razie masz wytłuczone wtryski a ich regeneracja to wyciąganie dodatkowej kasy z klienta. Do tego dochodzi za...
Jeśli chcesz zastosować dodatkowe zabezpieczenia jak czujnik poziomu wody i czujnik faz to musi być stycznik. Wielu robi oszczędnie i wykorzystuje układ czujnika ciśnienia jako włącznik silnika pompy, moim zdaniem wielki błąd bo czujnik jest droższy od stycznika i więcej zabiegu z jego wymiana a i jeszcze ew. ustawienie. Stycznik jest najlepszą alternatywa...
Wymiana tłoczków to nie wszystko, zobacz stan okładzin z tyłu, u mnie też ciekły cylinderki z tyłu ale po wymianie szczek wszystko wrocilo do normy i hamulce też powrocily albo kończa ci sie bębny.... ale to niewielki wydatek, niestety nawet w niezniszzczalne clio czasem trzeba zainwestować. pozdrawiam :D
Rozleciał ci się sam tłoczek . Zobacz ten temat. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15...
Tłoczek na stole powinien się dać przepchnąć palcami ciężko ale powinien się ruszyć. Cylinderek powinien mieć idealną gładź, każdy wżer to potencjalne wycieki. Tak samo tłoczek - nie powinien być skorodowany i zardzewiały. Możesz sprężonym powietrzem wypchnąć tłoczek ( ostrożnie bo wystrzeli) i sprawdzić stan cylinderka i tłoczka. Jeśli nie mają wżerów...
Witam, Jednak nie mogę znaleźć takiego wątku dotyczącego przedmiotowego ekspresu. Otóż pojawiła się woda w fusach. Kupiłem uszczelki, wymieniłem jedną, tą dużą na tłoczku. Woda w fusach nadal jest. Proszę o poradę, jak się pozbyć problemu. Pozdrawiam, Piotr.
Się właśnie zastanawiam nad kupnem innej pompy przełożeniem tej taśmy i wymiana tłoczka ale wolałem najpierw kogoś mądrego spytać bo na wtryski mi to nie wygląda. Nie kopci. Może ten gość na odpiernicz zrobił tą pompę. Na starym sterowniku dopóki 2 tranzystora nie ubiło było ok. Po wymianie sterownika zaczęły się jaja ale uznałem to za zbieg okoliczności....
Witam, mam problem prawdopodobnie z tylnym lewym hamulcem bębnowym. Po zjeździe z ekspresówki, nie odbił do końca hamulec, co objawiało się popiskiwaniem. Przyjechałem tak kilka kilometrów a gdy zjechałem na stację z koła unosił się niewielki dym i poczułem zapach spalonych okładzin. Polałem koło wodą, żeby auto nie zapaliło i zadzwoniłem po lawetę....
Wymiana szczęk i wymiana bębnów , po grubości szczęki na środku i na końcach widać że bęben ma już powiększoną średnicę . Dopuszczalny wymiar jest napisany wewnątrz bębna i na pewno jest już przekroczony.
Jeżeli przed wymiana zaworu było Ok to tu szukaj przyczyny. Moze zawór za mało otwiera. Spróbował bym wyciągnąć tłoczek zaworu, wtedy jest max przepływ. Musisz tylko gasić silnikiem.
Tłoczek był lekko przytarty i już się rusza pompę sprawdzałem i jest sprawna.
A jak tłok się rozbiera? No i czy sam tłok nie uszkodzony? Pewnie powinien chodzić lekko, a dość sztywno wchodzi. Może latający odłamek go zniekształcił. Tylko, czy wówczas i cylinder nie będzie do wymiany? Juz znalazłem schematy. Jutro sprawdzę co to za model. Główne pytanie - to co oprócz bijaka wymienić? Może tłoczek się rozchodzi? Albo lekko przeszlifować...
mechanizm regulacji luzu nie działa jak należy Też stawiam na zacisk ale teraz pozostają dwie opcje: 1. Uszkodzony mechanizm w tłoczku który kosztuje razem z tłoczkiem ok 100zł http://obrazki.elektroda.pl/3181734300_1... 2. Uszkodzony mechanizm w zacisku. Tu wchodzi w gre wymiana całego zacisku i znacznie większe koszta. Nie ogarniam...
Jak była pęknięta obudowa to zardzewiał ci cały zacisk. Sprawdziłeś w jakim jest stanie ? zacisk jest uszczelniony od strony silniczka. Tam jest tylko śruba imbusowa, nie mogło jej zapiec. Dodano po 3 a własciwie nie zacisk, tylko tłoczek zacisku. I nie imbus tylko torx ;) juz sam dokładnie nie pamietam
wymiana kompletu tłoczków bez kalibracji nie załatwia sprawy,kalibracja jest nie unikniona
sprawdz czy w tej mosiężnej rurce która jest wkręcona w pome paliwa a na niej elektrozawór nie jest zaciety tłoczek, ew. rurka nie jest gdzieś zagnieciona i go blokuje Proszę poprawić post - regulamin pkt.3.1.13
możesz regenerować (wymiana tłoczków, sprężynek i odbojników) i kalibrować , czyli ustawić jednolity skok grzybka - co jest zmorą tych najtańszych wtryskiwaczy. W tych samych kosztach zainstaluj pojedyncze (czyli nie na listwie) wtryskiwacze magic jet . Dopiero wtedy zobaczysz jak auto śmiga na gazie. Można je zainstalować obok wtryskiwaczy benzynowych...
Wyczyściłem rurkę i tłoczek elektrozaworu (cewki) reduktora, ale to nie pomogło. Okazało się, że miałem uszkodzony elektozawór i jego wymiana pomogła. Ale dziękuję za Twoją poradę, aby zacząć od czynności beznakładowych, czyli wyczyszczenia rurki i tłoczka elektrozaworu reduktora. Z doświadczenia wiem, że warto co jakiś czas (np. przy okazji wymiany...
może nie powinienem tego pisac ale możesz wywalić tłoczek który siedzi w tulejce wkręcić bez tłoczka i odkręcić ręczny zaworek i jeździć.Rozwiązanie tymczasowe.Jak chcesz to pisz na priv to może coś ci załatwie.
Nie polecam myjek B&D, skusiłem się i zakupiłem sobie na Allegro BLACK & DECKER PW1500WB z roczną gwarancją w sezonie użyłem ją może z 10 X po 20min. A po roku padł wyłącznik ciśnieniowy pompy, objaw jest taki że po zamknięciu zaworu na lancy pompa się nie wyłącza a woda pod dużym ciśnieniem tryska do wnętrza myjki. Po oględzinach, okazało się że pompa...
"Różnica sił hamowania" wygląda tragicznie :| Na początek: -wymiana płynu hamulcowego -odpowietrzenie hamulców -kontrola pracy zacisków hamulcowych - szczególnie lewego t.j. czy tłoczek oraz jarzmo swobodnie pracują -sprawdzenie cylinderków hamulcowych oraz samoregulatorów w bębnach z tyłu. Przynajmniej ja bym od tego zaczął :)
Czyli na co byś stawiał w drugiej naczepie też leciało i inny ciągnik podpięty wiec zostaje tylko zawór warta jest wymiana tych tłoczków wewnątrz zaworu czy od razu kupić nowy i się nie bawić
witam! mam focusa 2000r 1,6 16V wlasnie zalozylem LPG z lubryfikatorem. czy ma ktos moze taka instalacje? czy gniazda zaworo przezyja? Mam Forda focusa kombi 2000r 1,6 16V LPG z lubryfikatorem instalacja STAG-300 założyłem instalacje przy 97 tyś km obecnie mam na liczniku 127 tyś i nie narzekam na instalacje i na samochód. Przez ten czas jedyne co...
Tak, ale warto terz sprawdzić ceny urzywaneko tłoczka bo czasami naprawa mija się z celem
Jak się nie mylę sa 2 rodzaje kompletów te z cylinderkami i ma taką wypustke na tłoczku i te bez ale wtedy tarcze kotwiczne sa inne. Którą wersję ty masz?
Są dwie możliwości. 1. W rozpylaczu, elemencie zaznaczonym na miniaturce pierwszego filmiku, znajduje się zaworek zwrotny w postaci krążka z czarnej gumy lub przeźroczystego materiału wciśniętego w wylot rozpylacza. Nie jest on szczelny, dlatego przy zasysaniu primerem zaciąga lewe powietrze które jest widoczne w primerze i wężykach wylotowych z gaźnika....
Jeśli aż taki zakres prac wykonałeś przy hamulcach, w tym wymiana "gumek" tłoczków, to wg mnie "hamulce" nie zostały należycie odpowietrzone, lub też niewłaściwie wyregulowano wspomaganie. Zwróć uwagę na odmienne sposoby odpowietrzania układu hamulcowego, jeśli masz ABS. Pedał hamulca nie może być "miękki".
To wszystko zależy od tego jaki tam jest hamulec tzw. ręczny. Jeżeli elektryczny i silniczki znajdują się przy zacisku to taki tylko cofamy tylko komputerowo, a jeżeli jest elektryczny ale silnik jest na pod autem a zaciąganie jest realizowane przez linki to takie tłoczki można wkręcić mechanicznie.
Kolega w seju ma sanki z ABSem na pokładzie więc postarajmy się jakoś pomóc bo strajkować nie będzie komu :-) bo się nam kolega na jakimś tramwaju zaraz zatrzyma :-) Panie janerko - proponuję podjechać do pierwszego lepszego serwisu i niech sprawdzą ten ABS. Drogo nie wyjdzie. Napewno jest ten ABS? Jeśli tak to zacząłbym od najprostszych rzeczy (zakładając...
Problem dotyczy podnośnika Skamet. Wymieniałem w nim uszczelnienia z wyjątkiem dużego tłoka. Pod obciążeniem opuszcza oraz dźwignia idzie do góry. Kulki na swoim miejscu zarówno przy tłoczku w skośnej dziurce oraz zaworze opuszczającym. Przy ciężarze wywala olej odpowietrznikiem. Czy może być nieszczelność na dużym tłoku od podstawy?
fjodek twoja teoria jest błędna.. czasami tłok jest tak skorodowany, że uwierz ale płyn tego nie rozpuści. Nie wiem jaką masz praktykę ale to co piszesz to są bzdury.. dlaczego niby nie ma sensu wymiana tłoczka z uszczelniaczami? Wystarczy, że będzie mała dziurka na osłonie tłoczka i tłok skoroduje. Jeśli okaże się że rzeczywiście masz zaciski do wymiany,...
Witam wszystkich. Wymiana klocków hamulcowych zazwyczaj jest prosta, ale nie tym razem. Grzeją się i blokują tak jakby tłoczek nie wracał. Wymieniłem na nowe zaciski ,pompę, wężyki elastyczne, reduktor hamowania na belce myślę jeszcze o serwie jarzma chodzą leciutko nic nie zapieczone. Przed wymianą było ok. Pomocy może ktoś miał ten sam problem????
Zdecydowanie wymiana . nie polecam czyszczenia . potem tylko uszczelniacz się przeciera i ucieka płyn :( Dodano po 2 Jeśli chrom odlazł od stalowego tłoczka to już nie ma dla niego ratunku.
Założyłem klocki ale coś mi nie pasuje.. Można je zamknąć ale ta blaszka na filmie odstaje.. Tłoczek cofnięty do końca. Klocki siedzą idealnie. https://filmy.elektroda.pl/47_1479486571...
Temat do zamknięcia. Pompa trafiła do regeneracji. Wymiana PSG i tłoczka zaworu regulacji dawki, którego przytarcie przyczyniło się do zjarania tranzystora.
Witam wszystkich. Trafiło mi się takie auto jak w temacie. Rozpadł się jeden klocek na tyle. Podłączyłem Launcha x431 wszedłem w F10 F11, hamulec ręczny, aktywacje, aktywacja modułu instalacyjnego i nic. Nie ma żadnej reakcji, czyli charakterystycznego dźwięku cofania zacisku. Moje pytanie jest takie. Czy tak ma być i trzeba mechanicznie wcisnąć tłoczek...
Witam korektor zostaje, kwalifikuje się do wymiany, tzn uszczelka praktycznie rozpłynęła się gdy ją dotykałem, to rozchodziła się w kawałkach, przewody są w miarę OK tzn samochód był 2 lata temu zabezpieczany biteksem i na przewodach jeszcze jest warstwa gumy... Kolejna sprawa rok temu mechanik w okolicy wymienial mi tłoczek i szczęki, zalałplynem DOT...
Teoria bardzo bliska prawdzie z tym mazutem na membranach. Niestety obrzeża membran robią jednocześnie za uszczelnienia, tak że po rozebraniu reduktora i tak musisz je wymienić. Inna rzecz że wymiana i tak im się należy, do czyszczenia/wymiany będa także grzybki zaworów klapkowych, oraz tłoczek zaworu elektromagnetycznego.
wymiana tłoczek zacisk zapieczony tłoczek uszczelniacz tłoczek
czujnik poziom oleju miska sygnal citroen pacifica czujnik
Moment dokręcania jarzma wtryskiwacza Delphi 1.5 dCi K9K702 Peugeot 508 SW - brak reakcji na zmianę temperatury nawiewu