Co do pęknietej obudowy silniczka to pęka bo koroduje zacisk w miejscu oringu i puchnie, a jak koła się grzeją to do wyjęcia tłoczek z zacisku wymiana uszczelnienia tłoczka i wyczyszczenie rowka tam gdzie wchodzi oring uszczelniający tłoczek , też tam koroduje i zaciska tłoczek, to tyle. Potem odpowietrzyć zacisk trzeba .
Weź to rozbierz, wyczyść, wymień uszczelnienie tłoka i osłonkę gumowa koszty niewielkie a będziesz miał na lata święty spokój. Tłoczek widocznie nie wchodzi bo nazbierało się już dużo syfu, być może jakieś mało widoczne uszkodzenie osłony gumowej i też korozja samego tłoczka. Jak będzie miał wżery w tloczku to też niestety do wymiany. Na szczęście koszty...
Gdyby to nie tłoczek był przyczyną to jest jeszcze jedna możliwość. Nie wiem jak w Audi jest to rozwiązane ale w karoseriach , zwykle pod tylnym zderzakiem jest technologiczny otwór przysłaniany klapką lub firanką foliową, który ma za zadanie usuwać powietrze sprężane zamykanymi drzwiami. Jeżeli wcześniej smrodku nie było to może podczas remontu podłogi...
Jak widzę nie wiesz jak działa układ hamulcowy :) . Po pierwsze, w jakim stanie są prowadnice zacisku? Te takie "bolce" po których porusza się zacisk. Powinny tam być też gumki "harmonijki". To wszystko powinno ładnie sobie jeździć, tylko żeby ci do łba nie strzeliło tego czyścić papierem ściernym :P . Można tam użyć odrobinę smaru, ALE nie byle jakiego!...
No bo jak masz dziurę w membranie reduktora, to ciśnienia może tam nie być, bo łatwiejszą drogą, omijając wtryskiwacze i czujnik ciśnienia, gaz leci podciśnieniem do kolektora (silnik w dodatku go zasysa), a te puszczające podciśnienie, to u mnie była także regulacja ciśnienia gazu z reduktora. W zależności od podciśnienia w kolektorze, mniej, lub bardziej...
Nie wcisnę dwoma kluczami , bo tłoczek się chowa przez pokręcanie. Poszło. Jak ktoś mi powie, że taka wymiana jest łatwa to (at)#$&*.. Jeszcze odpowietrzenie. A co odje.......eś,że musisz odpowietrzać? Wymiana klocków w tym aucie jest banalnie prosta,warunek bezproblemowego i łagodnego przebiegu wymiany to wydanie raptem 60-70zł. na zestaw do cofania...
A przypadkiem tłoczek pompy nie jest troszkę wciśnięty? Możesz spróbować dokonać ruchu przeciwnego do wciskania, niejako wyciągnij tę dźwignię. Jeśli i to nie pomoże, to coś z pompą musi być grubo nie tak.
Wyciągnij mechanizm ssania, zmierz suwmiarką wysunięcie iglicy i tłoczka. Nie składaj suwmiarki. Podłącz zasilanie do ssanie. Odstaw na kilka minut. Zmierz ponownie. Iglica i tłoczek powinny się wysunąć o kilka mm. Jeśli kręcenie pomaga, to obstawiałbym gaźnik. Bo ta informacja o czyszczeniu i przedmuchiwaniu brzmi nie za dobrze. Kiedyś też walczyłem...
ja jestem zs krotoszyna, umówilem sie z gosciem z międzyrzecza z proftec którzy robią te pompy, dla pewnosci wyjme bak i przeczyszcze calutki ukąłd paliwowy.
W tym silniku, w odróżnieniu od silników tradycyjnych, w celu dokonania regulacji obowiązkowo należy zachować kolejność opisaną w tabeli. A) Położenia wału korbowego silnika B) Cylindry, w których należy wyregulować luz zaworów C) Cylindry z zaworami w równowadze D) Cylindry, w których należy wyregulować wstępne ustawienie wtryskiwacza -Ustawić wał...
Witam, a więc tak: Głowica wymieniona, drukarka śmiga jak szalona :). Faktycznie wymiana w skali od 1 do 10 dałbym może 2 :). Było to dla mnie dziecinnie proste, straszna była tylko serwisowa instrukcja :), jak człowiek zaczął to robić to poszło raz dwa trzy. Całość zajęła mi pierwszym razem około godzinki (wyjęcie i włożenie głowicy), a drugim razem...
Zacznij od zdemontowania weża zasilającego z zaworu i sprawdzenia jak ta woda z niego WYPŁYWA. Jak slabo to spraw żeby było dobrze! Za brak pobierania płynu odpowiada ...DOPŁYW WODY i trzeba sprawdzić czystość filtrów węża zasilającego i czy zawór jest otwarty na full a nie czy pokrętło kulowego jest obrócone o 90°,sprawdź jak woda wypływa przez wąż...
Jeśli chcesz zastosować dodatkowe zabezpieczenia jak czujnik poziomu wody i czujnik faz to musi być stycznik. Wielu robi oszczędnie i wykorzystuje układ czujnika ciśnienia jako włącznik silnika pompy, moim zdaniem wielki błąd bo czujnik jest droższy od stycznika i więcej zabiegu z jego wymiana a i jeszcze ew. ustawienie. Stycznik jest najlepszą alternatywa...
No też zadzwoniłem do Kranzla i faktycznie chwilowo produkcja została wstrzymana ze względu na modernizację maszyn taką odpowiedź usłyszałem. Co zostanie zmodernizowane nie wiadomo ale zapewne cena po nowym roku, po zmianie tłoczka sterującego problem znikł. A na fotce poniżej przyczyna całego zamieszania, metal się kurczył w zimnej wodzie plastik...
Przy wymianie tarcz musiałes wcisnąć tłoczek i podejrzewam że całe zaciski nie są w najlepszym stanie, szczególnie ta część tulei która była w płynie. Tu wymiana samych tłoczków może okazać się niewystarczająca,
Wymienia się popychacz pompy, poszukaj sobie po numerze 074145307B Lub zakłada się podkładkę pod tłoczek
Witam jestem po przeglądzie zacisków kół przednich . Dokładne czyszczenie , wymiana gumek . Tłoczek jest w stanie idealnym daje się przesunąć palcami . Aktualnie wyświetla się kontrolka ABS i kontrolka ręcznego . Mimo że jest opuszczony . Obstawiam sterownik ABS . Zastanawia mnie blokada kół przed regeneracją zacisków . Pytanie czy hamulec ręczny jest...
Czasami czytając te wszystkie odpowiedzi aż się płakać chcę . Po pierwsze żeby cofnąć tłoczki odkrec silniczki hamulca ręcznego cofnij ręcznie potrzebujesz imbusy do silniczka i do cofania tłoczka . Cała magia . Po drugie jeżeli silniczki działają słychać je a hamulec zaciągnięty czyli zapieczone tłoczki (tu się kłania wymiana zacisku z tłoczkami lub...
Tak trzeba do tego zdjąć głowicę pompy , bez wyjmowania pompy pewnie dałoby się wydostać tłoczek , ale poskładać to potem już nie , więc i tak musisz wyjąć pompę . Dodano po 4 Poza tym wymiana tłoczka bez naprawy cylindra w którym pracuje jest bez sensu .
Problem z nową pompką sprzęgła. Tłoczek nie trzymał cisnienia
Nigdzie nie pisałem by nie montować zaworków szredera , miałem na myśli że da się dokładnie wyregulować tzr nawet bez podpinania manometru ale oczywiście nie zawsze to jest możliwe. Czy ty aby nie mylisz AKV z EVR :) Jak mówisz każdy ma swoje zdanie ale przeginasz twierdząc że EVR ma jakąś cudowną funkcję o której ja budując układy od kilkunastu lat...
Zaciski ci skorodują a tłoczek jak się nie zakleszczy to będzie płyn przepuszczał i cała tarcza razem z klockami zardzewieje. Sprzęgło hydrauliczne też masz na płynie a nie na oleju jak większość sądzi. No tak, a o jakich pojazdach piszemy? Wiem że płyn trzeba zmienić ale większość to złe naprawy bo ktoś sobie wciśnie tłoczek i gitara.
Ewentualnie samą linkę od ręcznego, taka linka potrafi się zablokować. A gdzie ty tam widział linkę w pasacie B6 ty w ogóle widział takie auto ----------------------------------------... Trzeba wyjąć zacisk, rozebrać, wyczyścić, wymienić uszczelnienie i ewentualnie wymienić tłoczek jeśli jest zardzewiały i po problemie
Witam, Ostatnio wykonywałem remont swojego Karchera K7.400 - wymiana prowadnicy tłoków, uszczelnień, tłoczek regulacji itp. Mam pytanie odnośnie momentu dokręcania śrub (pozycja 21 na rysunku) - jaki wartość tego momentu ? Z tego co wiem śruba jest w klasie 8.8 gwint M6. https://obrazki.elektroda.pl/1042099200_... I kolejne pytanie...
Winowajca zacisk, tłoczek się nie cofa. Wymiana na nowy zacisk musi już pomóc
Tłoczek w pompie się nie cofa.
Ale jeśli tłoczek nie odbija, to znaczy, że częściowo hamulec trzyma, tak? Czyli powinno to koło się grzać? To może tak sprawdzić? Czyli co? Sama wymiana klocków nic nie da?
Okazało się że masy były w fatalnym stanie, oczyściłem i wszystko zaczęło normalnie działać. Niestety podczas jazdy kiedy auto jedzie do 5tys obrotów wpada w tryb awaryjny I pokazuje błąd P0299 https://obrazki.elektroda.pl/2276974800_... https://obrazki.elektroda.pl/1715425900_... (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot...
Wyczyściłem rurkę i tłoczek elektrozaworu (cewki) reduktora, ale to nie pomogło. Okazało się, że miałem uszkodzony elektozawór i jego wymiana pomogła. Ale dziękuję za Twoją poradę, aby zacząć od czynności beznakładowych, czyli wyczyszczenia rurki i tłoczka elektrozaworu reduktora. Z doświadczenia wiem, że warto co jakiś czas (np. przy okazji wymiany...
Zamykam temat. Uszkodzony tłoczek od D w skrzyni biegów - był pęknięty oraz wymiana kilku nadpalonych tarczek w skrzyni.
Tłoczek na stole powinien się dać przepchnąć palcami ciężko ale powinien się ruszyć. Cylinderek powinien mieć idealną gładź, każdy wżer to potencjalne wycieki. Tak samo tłoczek - nie powinien być skorodowany i zardzewiały. Możesz sprężonym powietrzem wypchnąć tłoczek ( ostrożnie bo wystrzeli) i sprawdzić stan cylinderka i tłoczka. Jeśli nie mają wżerów...
Witam, mam problem prawdopodobnie z tylnym lewym hamulcem bębnowym. Po zjeździe z ekspresówki, nie odbił do końca hamulec, co objawiało się popiskiwaniem. Przyjechałem tak kilka kilometrów a gdy zjechałem na stację z koła unosił się niewielki dym i poczułem zapach spalonych okładzin. Polałem koło wodą, żeby auto nie zapaliło i zadzwoniłem po lawetę....
Czy zawór 2bary był wymieniany czyszczony?. Jeśli nie to proponuję od tego zacząć, a przynajmniej wymiana tłoczka i sprężyny no i oczywiście czyszczenie tabletką- nawet 2razy. Kawa tradycyjna czy aromatyzowana?
Nie do końca - zwykle wytarty jest też tłoczek i wymiana elementów gumowych załatwia sprawę na krótko.
A jak tłok się rozbiera? No i czy sam tłok nie uszkodzony? Pewnie powinien chodzić lekko, a dość sztywno wchodzi. Może latający odłamek go zniekształcił. Tylko, czy wówczas i cylinder nie będzie do wymiany? Juz znalazłem schematy. Jutro sprawdzę co to za model. Główne pytanie - to co oprócz bijaka wymienić? Może tłoczek się rozchodzi? Albo lekko przeszlifować...
Czy mierzyłeś na ile otwarty jest tłoczek ssania? Silnik niekoniecznie musi mieć wyższe obroty na ssaniu. Działanie gaźnika możesz sprawdzić przytykając palcem otwór w którym pracuje tłoczek. Automat ssania od chińczyka nie pasuje do gaźników Dellorto. Wyglądają podobnie, ale różnią się wysunięciem tłoczka ssania.
Pisane było gdzieś na forum setki razy ale przypomnę. Tak, element który jest zaznaczony w prawym górnym rogu czerwonym kwadratem to tranzystor polowy MOSFET sterujący tylko zaworem dawki paliwa. Natomiast element podobny tylko po lewej stronie to nie jest żaden tranzystor od sterownia zaworem kąta wtrysku jest to STABILIZATOR 5V. Po prostu jest to...
Wg mnie jest to objaw zużytych klocków (tarcie metal-metal). Wymiana klocków konieczna na pewno, a tarcz - to zależy od tego czy są mocno porysowane lub zużyte (chodzi o grubość). A przy tej okazji warto (ja tak robiłem) rozruszać tłoczek w zacisku oraz wyczyścić i posmarować prowadnice zacisku.
Witam wszystkich. Trafiło mi się takie auto jak w temacie. Rozpadł się jeden klocek na tyle. Podłączyłem Launcha x431 wszedłem w F10 F11, hamulec ręczny, aktywacje, aktywacja modułu instalacyjnego i nic. Nie ma żadnej reakcji, czyli charakterystycznego dźwięku cofania zacisku. Moje pytanie jest takie. Czy tak ma być i trzeba mechanicznie wcisnąć tłoczek...
Polecam 1.9 td lub tdi. Będzie napewno tańszy w eksploatacji ponieważ ma jeden tłoczek mniej. Sama wymiana np.świec żarowych czy rozrządu w nim to bajka w porównaniu z 2.4 w którym wymienić świeczki to jest horror.Moce obydwa silniki mają zbliżone więc decyzja należy do Ciebie.
W zacisku nie ma żadnej elektroniki, tylko silniczek jako osobny moduł. Wymieniasz, ręcznie cofasz tłoczek w razie potrzeby i to wszystko. Skalibruje się sam.
6.472-411.0 numer katalogowy Karcher, kiedyś można było zakupić ten element razem z cewką w serwisie, podczas pracy na zimnej wodzie, cewka trzyma zawór w pompie, ten tłoczek wewnątrz + sprężynka, jeśli brak zaworu, to myjka oczywiście grzeje cały czas, jest również termostat z kapilarą na wylocie z kotła, ale ten zawór musi być sprawny, jest sterowany...
Witam, przełącznik zespolony można samemu przerobić. Na jednej "ruskiej" stronie znalazłem dziś takowe foteczki i opis. Niestety źródło jest niedostępne ale to czego nam potrzeba jest widoczne gołym okiem. Tak jak wspomniałeś należy lexią lub planetem aktywować komputer pokładowy. W moim przypadku to jest Fiat Scudo II 2007 r. ale zadziała i w Renault...
Jak była pęknięta obudowa to zardzewiał ci cały zacisk. Sprawdziłeś w jakim jest stanie ? zacisk jest uszczelniony od strony silniczka. Tam jest tylko śruba imbusowa, nie mogło jej zapiec. Dodano po 3 a własciwie nie zacisk, tylko tłoczek zacisku. I nie imbus tylko torx ;) juz sam dokładnie nie pamietam
Drobne zanieczyszczenia nie powodują silnego blokowania klocków, to bardziej problem z tłoczkiem gdzie tłoczek blokuję się powodując mocny docisk klocka. Zeszklenie powstaje również podczas mocnego wielokrotnego hamowania. Często po założeniu nowych klocków hamulce bardzo się nagrzewają i intensywnie hamując też może powstać. Zeszklona warstwa się zetrze...
Spawanie króćca chłodnicy dało mizerne efekty. Płyn sączył się poniżej spawu. Nie było rady-wymieniłem chłodnicę na nową firmy Nissens. Przy okazji uziemienia samochodu, wymieniłem zaciski tylne typu Bosch o średnicy tłoczka 34mm na system typu Lucas firmy TRW - tłoczek 38mm. Wymieniłem oba zaciski razem z jarzmami. klockami i tarczami i linką hamulca...
Jak nie podnosi się tłoczek to pozostaje wymiana dystrybutora , który nie daje pary na tłok . Tu go kupisz http://zamienne.com.pl/index.php?prod_na...
To nie przepalony opornik a tranzystor mosfet. Zapewniam cię że odpowiada on tylko za zawór regulacji dawki paliwa - powód przez który nie chciał odpalić samochód. Tłoczek sterowany jest bezpośrednio z płyty głównej sterownika z 7 nóżkowgo elementy. To sterowanie nie ulega uszkodzeniu. Błąd 0550 jest regulacji kąta wtrysku. Mogło się zdarzyć że jednocześnie...
Ja bym tez sprawdził łożysko czy ma luz, nie musi się blokować koło a łożysko może kwalifikowac się do wymiany. Być może to przypadek, że przy wymianie klocków wyszła taka objawy. Teoretycznie to tłoczek w zacisku też może być skorodowany i zacinać się przy mocniejszym hamowaniu, ale to by wystąpiło na przykład ściąganie auta w jedną stronę czy drżenie...
Miałem coś podobnego w vectra c na trasie ścierało mi klocki do blachy , raz odbijał raz nie , wymieniłem i zrobiłem dokładnie to samo co ty plus przewód hamulcowy gumowy bo to częsta usterka i pomogło. Możesz też mieć krzywą tarczę . Z doświadczenia wiem że lepiej kupić nowy zacisk niż zestaw naprawczy,bo jeśli tłoczek skorodował to nic ta wymiana...
wymiana tłoczek zacisk zapieczony tłoczek uszczelniacz tłoczek
rower przekładnia spalać scania wyświetlacz renault scenic
mikrotik chateau lte18 piekarnik whirlpool fxvm6
Napęd bramy BFT - otwieranie jednego skrzydła Zgemma H9S SE: Problem z chmod 600 na authorized_keys