Uszczelke trzeba dobrac do glowicy po planowaniu,ja oddaje do firmy ktora regeneruje mi cala glowice i dobiera uszczelke i wtedy nie ma klopotu.Ewentualnie w sklepie dobiora Ci uszczelkę.Firma Ajusa podaje 3 rodzaje uszczelek o roznej grubosci do tego silnika
moze niewlasciwa uszczelka pod glowica?
Co do babelkow to padła uszczelka pod glowica
Wiec jest znana przyczyna nie otwierania sie za kazdym razem termostatu gdy powinien. Winowajca jest uszczelka pod glowica
witam ja mam tez ten problem i weze mam dosc twrde wiec jesli to jest kompresja to co moze byc tego przyczyna uszczelka pod glowica?
bierze wode na tlok na pwno uszczelka albo glowica do wymiany
Uszczelka pod głowice grubość taka jak była.
czestym powodem jest uszkodzenie uszczelki pod glowica
było już na kilku warsztatach i nikt nie wie, co jest Przyznam, że nie wierzę (chyba że u lokalnej "złotej rączki") Weryfikacja czujnika moze fałszuje. Termostatu bo za wczesnie otwiera. Klasyka. "Czasem" lewe powietrze / gazy dostające się do chłodzenia jak podczas rozwijającej się awarii uszczelki głowicy
Nie jestem pewien ale sprawsz niebieski czujnik. Co do gotowania byc moze termowylacznik nie wlancza ci wentylatora. Zmostkuj wtyczke od termowylacznika wentylatora w ten sposob sprawdzisz czy sam silnik wentylatora dziala poprawnie. Dlaczego zmieniales uszczelke pod glowica? Uklad jest odpowietrzony poprawnie?
Test na co2 zrobilem W środe I wyszło że uszczelka Bo glowica szczelna po sprawdzeniu ;)
ok dzieki.bede musial zakombinowac jakis kanal na weekend.do tej pory sprawdzalem to po pracy i nie mialem za wiele czasu bo zaraz robilo sie ciemno.dzieki za pomoc! Dodano po 3 aha.chcialem sie jeszcze zapytac ze jezeli nie ma zadnego "masla" na korku i plam oleju w zbiorniku wyrownawczym to znaczy ze z glowica czy uszczelka jest wszystko ok?
Uszczelkę dobiera się do wysokości wystawania tłoków ponad blok a nie do grubości głowicy. Zakładaj taką samą.
Bede tan sam problem przerabial w golfie III z silnikiem 1.8 jakis tam mechanik stwierdzil ze uszczelka pod glowica,ale to raczej nie jest tego wina,uszczelka jednak bedzie wymieniona, ja jednak i tak bede sprawdzal reszte rzeczy jesli rozwiaze ten problem to go przedstawie w tym temacie. Pozdrawiam
Sprawdz czy buduje sie cisnienie w ukladzie chlodzenia...Czy weze gumowe przy goracym silniku sa bardzo twarde...Lub jak jest zimny to przy odkreceniu korka zbiorniczka wyrownawczego uchodzi duzo powietrza...Jezeli tak to uszczelka pod glowica lub pekniecie samej glowicy... Pozdrowionka. Dodano po 6 Jeszcze jedno... Przy duzych przedmuchach uszczelki,...
Obstawiam uszczelkę pod głowicą. Nie przegrzałeś go ?
Może tylko wystarczy zabielić do montażu uszczelki,nie zawsze jest krzywa.
Po zgaszeniu auta zacxyna bulgotac i wybijac plyn ze zbiorniczka przy otwartym zbiorniczku wyrownawczym. Tylko przy zgaszeniu auta. Po zgaszeniu auta czuc zapach plynu chlodniczego obok auta ,brak widocznycznych wyciekow. Zrobiony test uszczelki pod glowica ,wykazuje ze ok.
na bank uszczelka pod glowica na bank jest do wymiany(pamietaj o splanowaniu glowicy!
U mnie to była jednak uszczelka pod głowicą.
Witam,w passacie 1.9 tdi AVB 2001 po wymiane uszczelki pod glowica samochod ciezko zapala i mozna kopci na siwo,przed wymiana bylo ok,uszczelka byla wymieniana poniewaz byl w plynie olej,szczelnosci nie sprawdzalem,glowica byla tylko planowana,rozrzad na 100% dobrze poskladany,poradzcie cos bo nie wiem za co sie zabrac,pozdarwiam
Do sprawdzenia przepływomierz (odpiąć kostkę), sprawdziłbym czy nie ma spalin w płynie chłodniczym może uszczelka pod głowicą.
na razie wielkie dzieki bede sprawdzal to po kolei. Co do uszczelki pod glowica to chyba nie bo wymienialem jakies 10 miesiecy temu.
Witaj! Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą były by w zależności uszkodzenia. Uszkodzenie uszczelki z kanałem chłodzącym /wydmucha płyn w chłodnicy/ Uszkodzenie z /olejem/wydmucha olej, na korku biała maź/ Uszkodzenie krawędzi to w koło zalany olejem. Jak tych objawów nie masz to kup odpowiedni płyn do mycia silników,popsikaj i zmyj wodą.Będziesz...
Zle odpowietrzony układ chłodzenia- być może też masz przedmuch na uszczelce głowicy.
chyba że płyn chłodniczy dostaje się do silnika, przyczyna może być uszczelka pod głowicą
wymień uszczelkę pod głowicą
Nie zastosowałeś czasem grubszej uszczelki pod głowicę?
Zanim rozbierzesz głowicę sprawdź "organoleptycznie" szczelność układu chłodzenia. U mnie identyczne objawy dawał malutki wyciek z trójnika. Po zaklejeniu silikonem wysokotemperaturowym problem znikł. passat
Jak skacząca temperatura to może być uszczelka pod głowica.
Dzień po wymieniane uszczelki pod głowicy, oczywiście glowica planowana i speawdzona szczelnosc, ucieka plyn do zera zbiorniczku i dymi na biało Dzień po wymianie uszczelki... I nie masz pomysłu co może być przyczyną... Sprawdzenie szczelności zaworów i planowanie to jedno, druga sprawa, to dokręcenie głowicy zgodnie ze sztuką.
niebieski dym śmierdzi mi tu uszczelka od głowicą ,
Dlaczego była wymieniana uszczelka pod głowicą?
Vag sam się odpowietrzy akurat tutaj. Niestety wszystko wskazuje na problem z uszczelką pod głowicą
na 99% zla mieszanka za uboga lub za bogata wiedz ze im ubozsza mieszanka (przykrecona sruba)tym temp spalania lpg wyzsza tym szybciej poleca wióry z uszczelki pod glowica lub co gorsza z zaworów lub glowicy...
Test CO2 na sprawność uszczelki pod głowicą.
Jedynka niektóre firmy robiły otworki a jak nie jesteś pewny to pomiar wystawania tłoka . Tylko na wszystkich 4 cylindrach.
autko trafiło do warsztatu. Jak narazie to uszkodzona jest uszczelka pod głowicą.
Temat zamykam. Padła uszczelka pod głowica.
uszczelka do głowicą wymieniona
Owszem trafił w Escorcie 1.8D 91'. Cały czas ginał plyn, zbieralo sie cisnienie w zbiorniczku (jazda bez korka obowiazkowa :D) i w tym przypadku wymiana uszczelki pod glowica pomogla w 100%. A co do rozrządu to jesli zlozy sie wszystko zgodnie ze znakami, obroci raz kluczem to moze nie bedzie takiej tragedii.
troche malo informacji.Przy zbyt niskim poziomie plynu chlodniczego sa podobne objawy jak opisane przez ciebie.Jesli nie ma zewnetrznych efektow wycieku(rozgrzac silnik do wlaczenia wentylatora) i sprawdzic to uszczelka pod glowica.... sprawdz czy po uzyskaniu temperatury jest cisnienie w ukladzie chlodzenia!
Ja wiem czy ona jest taka bardziej zaawansowana?? Bardzo podobna do tej co pokazałeś na zdjeciu. W środku tej najgrubszej rurki są takie małe rureczki przez które przelatują spaliny i tyle. Owszem są czasami tematy,że właśnie w tym miejscu się rozszczelni i płyn chłodniczy idzie w wydech. Można pomylić wtedy z uszczelką pod głowicą.
Witam!Silnik RP, po dłużeszej jeździe węże chłodnicy robią się twarde.Czy tak powinno byc?Temperatura w normie, wentylator się załącza,termostat sie otwiera.Nie zauważyłem żadnych bąbelków w zbiorniczku wyrównawczym.Korek zbiorniczka był podmieniany i dalej to samo.Pozdrawiam!(Czy to aby nie uszczelka pod głowicą?)
ktoś mi wytłumaczy o co chodził z tym CO2? Test na obecność spalin w płynie chłodzącym - przepalona uszczelka lub pęknięcie głowicy/cylindra.
Uszczelka pod głowicą!!!
Uszkodzona głowica, uszczelka, bądź pęknięcie w bloku (może również być w głowicy).
Kuzyn miał podobną sytuację w a 6 1.9 tdi 110 ps winna była uszczelka pod głowicą
Może zaworek w korku jest niedrożny i nie odpowietrza,ale skoro jest też dużo powietrza to może i uszczelka pod głowicą popuszcza. Kup najtańszy tester na CO2 i będziesz miał wiedzę czy popuszcza uszczelka i spaliny idą w układ chłodzenia czy nie. Np taki https://allegro.pl/oferta/tester-szczeln... A to zawęzi...
Biało-szarego dymku z rury nie ma?
Mam problem kupiłem auto Passat B5 FL motor 1.9tdi 130KM kod AWX gosc mowil ze uszczelka pod glowica uszkodzona tak mechanik mu powiedzial. Auto pali troszke ciezko na zimnym nie zawsze za pierwszym razem na cieplym od strzalu. Nie kopci praktycznie wtedy wcale. Passat jezdzi ale moc słaba jak na 130 koni. Gdy temperatura dochodzi do 90 stopni auto...
Jeżeli po naprawie było dobrze to obstawiam uszczelkę pod głowicą.
Witam masz na 90% uszkodzoną uszczelkę pod glowicą albo pękniętą glowice , a na zakręconym korku podczas odpalania na gorącym silniku nie wydobywają się z rury wydechowej duże ilości pary?
Błędy od źle wyregulowanego gazu.
Zrób sobie test na spaliny. Czy przypadkiem nie przedostają się spaliny do płynu chłodzącego. Mnie to wygląda na uszczelkę pod głowicą. Mogę się mylić, ale warto sprawdzić.
Test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia.Jeśli pozytywny niestety najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą.
Tylko przy odkręconym korku przy dodaniu gazu wypycha lekko płyn i co chwilę idą bańki powietrza, ale niżej w zbiorniku widać płyn normalny. Te bańki powietrza wg mnie ewidentnie świadczą o przedmuchu do układu chłodzenia, a możliwe że również do układu smarowania. Przyczyna przedmuchu - nieszczelna instalacja gazowa (ale o niej nie piszesz, że ją...
Jak znam życie zawsze przy wymianie rozrządu wymienia się pompę wody pompa zużywa się tak samo jak i rozrząd ponieważ jest napędzana paskiem rozrządu i niema czegoś takiego że jest jeszcze w porządku to jest niedopuszczalne teraz pytanie skąd ucieka płyn może z pod krućca z termostatem a może leje nagrzewnica a może z pod uszczelki pod głowicą ?
Co by nie było głowica raczej do zdjęcia Albo uszczelka albo sama głowica uszkodzona
Wymienisz pompę , uszczelnisz w ten sposób układ chłodzenia , napełnisz , odpowietrzysz i będziesz jeździł do .. następnej usterki!
Wyciecie kata doda Ci pare kucy pod warunkiem ze kat byl zabity. Wyciecie sprawnego kata pogarsza jeszcze osiagi (zbyt odprezony wydech) i kulture pracy silnika. Rurka moze byc ale daje metaliczny odglos podczas przeplywu spalin i walenia ich w tlumik. Strumka (uniwersalna z allegro) nic nie daje poza zbyt szybkim wylotem spalin z silnika i co za tym...
Problem rozwiązany,uszkodzona uszczelka pod głowicą.Za pomoc dziękuję.
hmm... właśnie bałem się, że uszczelka pod głowicą do wymiany
A czy było coś robione przy głowicy gdy mechanik wymieniał uszczelkę ??
Wymiar zmienia się po planowaniu głowicy Co?? ( konieczne planowanie bo głowica raz urzyta wygina się co prowadzi do wydmuchania nowej uszczelki i robota od nowa albo za jakiś czas) Możesz póbowac bez planowania głowicy to wtedy uszczelka na 1 montaż
witam.w najgorszym przypadku uszczelka pod glowica.spaliny przedostaja sie do ukladu chlodzenia i rozdymaja tez nagrzewnice.oby tak nie bylo.pozdr
Jak kopci po odpaleniu, to uszczelniacze zaworów, ale to kopci na niebiesko. Biała chmura, to woda, więc może uszczelka pod głowicą.
Szymek, spalanie średnie 55l/100km to bardzo dziwny objaw, zgodziłbym się z chwilowym podczas ruszania na 1 biegu. Druga sprawa, sprawdzenie spalania lepiej zrobić tankując 2x samochód po sam korek, rejestrując stany licznika. Unikniesz w ten sposób zapowietrzenia układu zasilania. Sprawdzałeś stan (poziom/jakość) chłodziwa? Najczęściej dym jest spowodowany...
Czujnikiem CO2. W ostateczności nosem - czy spalinami z płynu nie śmierdzi. Nie musi to tez być uszczelka. Może być pęknięta głowica.
Dość łatwo wydedukować co było przyczyną. Jeśli głowica silnika jest ok po testach, także uszczelka pod głowicą to zostaje jedynie blok silnika.
KK to wyjasnij mi co odpowiada w takim razie za powolne nagrzewanie sie slinika. Mam nowy wentylator, nowy termostat (ma miesiac), wymieniony oczywiscie plyn chlodzacy, nowe uszczelki po glowica. Pompa sprawna, a jakby nie byla to by sie silnik chyba bardziej grzal. Pogratulowac tylko rafallogi
Passat 1,6 B5 kod silnika AHL. Gaz zwykły - nie sekwencja. Samochód jak jedzie na benzynie to jest ok. Jak jest zimny na gazie tez ok. ale po chwili na gazie zaczyna strzelac, kichac... nie da sie jechcac. przelaczam na benzyne i wtedy nie ma mocy. chodzi nierówno. wymieniłem świece - nkg i przewody beru. na poczatku troche pomoglo ale znowu lipa. ubywalo...
Wg mechanika uszkodzeniu uległo urządzenie ( rozbudowana rurka ) do chłodzenia recyrkulacji spalin w układzie wydechowym . W momencie kiedy auto stygło jakieś ilości płynu chłodzącego przedostawały się z obiegu z chłodziwem do układu wydechowego poprzez jakąś dziurę w tym urządzeniu . No i stąd tek kłopot . Dla wszystkich chcących mi pomóc na poście...
Jeżeli układ zapłonowy masz 100% sprawy, a układ zasilania odpada, bo to samo dzieje się na benzynie i gazie, pozostaje jeszcze sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Może być też uszkodzona uszczelka pod głowicą, lub sama głowica.
Sprawdzaliśmy uszczelkę pod głowica tez bez zarzutu Jak to "sprawdziliśmy"? Jak się sprawdza uszczelkę? Uszczelkę pod głowicą można jedynie wymienić, jest jednorazowa. Każde zdemontowanie głowicy, to nowa uszczelka. Odnośnie awarii, to na początek zrób pomiar ciśnienia w cylindrach.
Pomiar kompresji pokaże że masz wypalona uszczelkę pod głowicą pomiędzy niepalącymi cylindrami.
Witam. Jestem po remoncie glowicy w tym silniku tj gniazda zaworowe i planowanie. Sprawdzenie szczelnosci... Wymienione wszystkie uszczelki łacznie z pompowtryskami a auto straciło moc... V max spadl mi o ok 30km/h. Tzn wczesniej licznik dokrecal sie do 200 a teraz stoi na 170 i nie ma opcji zeby poszedł dalej... Sprawdzane korekcje wtryskow itp......
Witam, szukalem w necie, tutaj na forum, ale podobnego tematu nie znalazlem. kupilem 2 miesiace temu vw passata, r.2001, benzyna 1,6. Zaraz po kupnie zrobilem przeglad, wymiana oleju, paskow, flitrow, pomby wodnej i paru drobiazgow. Zaczal miec problemy z akumulatroem, wiec tez poszedl do wymiany. 3 tygodnie temu dziewczyna podczas jazdy stwierdzila,...
Masz majonez na korku, podejrzewam że problem może być z uszczelką głowicy . Płynu chłodniczego nie ubywa.
Mnóstwo przyczyn. 1.Sprawdź czy nie ma podejrzanego osadu na połączeniach gumowych przewodów wokół chłodnicy. 2.Sprawdź to samo wokół nagrzewnicy. 3.Trudne, ale możliwe do sprawdzenia - wyciek poprzez uszczelkę pod głowicą do cylindrów.
A czy po splanowaniu głowicy nie była potrzebna grubsza uszczelka pod głowice? Chociaż na filmikach dźwięk czysto zaworowy...
to vacumpompa się kłania Niekoniecznie sama pompa.A tylko uszczelka.Z tyłu głowica nie jest zaolejona?
Witam wszystkich odma jest czysciutka. Tak myslalem ostatnio co moze byc - przypomnialem sobie,ze takie cyrki zaczely sie dziac od momentu odebrania auta od mechaniora (nie polecam) wymienial tlok ( od innego org. uzywany). Od tamtego czasu zaczal mi uciekac plyn ( przy goracym silniku dymi na bialo) chyba uszczelka padnieta? lub cos z glowica-czy bylaby...
Jeseli woda dostała sie z serwa do silnika przez vacum pump to uszczelka pod głowica tez poszła ?
VW Passat B6 , palil spore ilosci oleju ok. 1l / 500 km. Zrobilem remoncik silnika , wymiana pierscieni ,uszczelniaczy zaworowych ,uszczelka pod glowica po drodze, wraz z nowym lancuchem i napinaczem. Silnik na biegu jalowym chodzi rowno ,wrecz idealnie i cicho lecz gdy wkrecamy go na obroty to od ~2200 rpm do ~3200 rpm dzwonia zawory lub sam lancuch,ponizej...
W tym silniku zrób głowicę, uszczelniacze, docieranie zaworów- weryfikacja prowadnic zaworowych. I pierścienie do wymiany.
Witam wszystkich serdecznie, z góry dziękuje za pomoc. Sprawa dotyczy Passata B5 1999 1.9 TDI Niby wygląda na uszczelkę pod głowicą ale płynu chłodniczego nie ubywa za to olej zrobił sie nieco mleczny, do tego doszło jakby masło pod korkiem wlewu oleju, a na dodatek poziom oleju samocznnie wzrósł 3 krotnie. Czy to aby na pewno uszczelka ? Czy przy wymianię...
Witam, mam ubytki plynu chlodniczego ale tylko do pewnego stopnia. Czy to wina nieszczelnej uszczelki pod glowica? czy jezeli plyn ucieka do pewnego stopnia jest to inna usterka? dodam ze auto nie kopci na bialo nie ma majonezu na korku i w bagnecie, oleju nie przybywa.jezdze juz tak ponad rok, trasy do holandii i spowrotem takze zrobilem sporo km i...
Wymianie uszczelki pod głowicą. Podciśnienie posprawdzane fałszywego powietrza również nie łapie.
silnik 1.9 TDI 110 km AFN 96r w tym rzecz ze nie widac zasdnych wyciekow, wiec uszczelka pod głowicą?
Objaw który opisałeś wynika z wydmuchanej uszczelki. Sprawdz głowicę, czy nie jest popękana, pogięta. Regeneracja głowicy i nowa uszczelka, powinny rozwiązać problem. Pozdrawiam
w passacie miałem walnięta uszczelkę pod głowicą i pod korkiem oleju robił się osad coś jakby masło.
Kup dobrej firmy uszczelkę pod głowice i będziesz miał wszystko podane.
ODNOSNIE ,,ZNIKANIA,, PLYNU Z UKLADU CHLODZENIE TO PRZEDEWSZYSTKIM USZCZELKA GLOWICY - NAPISZ JAKA ILOSC PLYNU NA JAKA ILOSC KILOMETROW JEST POWODEM DOLEWKI ,STYL JAZDY - KATOWANIE BIEDNEGO SILNIKA ORAZ CZY MASZ GAZ ? Proszę poprawić pisownię - wielkie litery - Caps Lock. Regulamin: 3.1.13. (10.9, 15) Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających...
No i myślę, ze już się nie wytworzy to ciśnienie. Dla pewnosci zrób sobie test CO2 po kilku dniach jazdy. To co pokazujesz to prawdopodobnie resztki glikolu z plynu chlodzącego. Co do huczenia, to po Twoim mechaniku sprawdził bym wszystkie połączenia dolotowe, zaczynając od filtra powietrza aż po połaczenia wydechowe. Turbo, chlodniczka,wydech.
W VW jest układ samo odpowietrzający się. Skoro na trasie łapie temperaturę to możliwe przyczyny : -czujnik temp źle wskazuje -niewydajna pompa wody -uszczelka pod głowicą
Nagrałem całą operację: https://youtu.be/8c6CYfAcl3E Tak to wygląda.
A uszczelka głowicy nie poszła?
Naprawa nie opłacalna raczej wymiana głowicy plus planowanie...
Głowica była nie planowana a uszczelka grubosci 1.57. Ale czy to ma jakis wpływ?
wymiana uszczelka glowica uszkodzona uszczelka glowica uszczelka glowica wymiana
silnik briggs zawora wymiana turbo tyrystory zamienniki
kontrola obrotów kgv3605 moduł
BN9646781A - Niedziałające wejścia USB: Diagnostyka i Rozwiązania Uszkodzony czujnik bufora w kotle Defro - diagnostyka i wymiana