Musi koledze kopcić na niebiesko zapewne jeśli spala olej.
Nie wiem jak jest dokładnie w tym aucie ale opiszę ci jak zmieniałem w innym samochodzie .Dla pewności ustawiłem wszystkie tłoki ,, na równo,, w cylindrach aby zawory nie powpadały za głęboko ( bo wypadnięcie raczej nie możliwe) i zakładając nowy uszczelniacz stosowałem magnes na wysięgniku którym łapałem za trzon zaworowy podciągałem max do góry płaskoszczypami...
Jeżeli turbo nie pluje to masz uszczelniacz na zaworze wydechowym uszkodzony na czwartym garze jak jeden z kolegów opisuje. Z tą mąką to sobie odpuść to nie piekarnia, a ewidentnie widać co się dzieje. Proponuje wymianę wszystkich uszczelniaczy na zaworach pozdrawiam
Witam, przy okazjj wymiany rozrządu i wymiany uszczelnień pod nastawnikami oraz simmeringów wałków myślę nad wymianą uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy, chciałbym podeprzeć zawory sprężonym powietrzem ewentualnie zabezpieczyć tłokiem aby nie wpadły. Dylemat jest jak zachować się ze szklankami? Czy wycisnąć z nich olej czy składać jak gdyby...
mozesz sprobowac zastosowac preparat do oleju o nazwie "ceramizer" koszt to 73 pln jezeli pierscienie tlokowe nie sa zapieczone i nie sa przegrzane to napewno pomoze, jezeli silnik byl kiedys przegrzany to przyczyna brania oleju moga byc uszczelniacze na zaworach i w tym przypadku to tylko wymiana uszczelniaczy.
Uszczelniacze na zaworach nie trzymają i po dłuższym postoju olej dostaje się na tłoki. Jeśli prowadnice zaworów są ok to powinna pomóc wymiana samych uszczelniaczy.
Wymiana uszczelniaczy zaworowych jest możliwa bez zdejmowania głowicy. Wykręca się świecę i wkeca się przewód ze sprężonym powietrzem. I zawór nie opada.
Witam. Wie ktoś może, jak wymienić ten uszczelniacz w siłowniku FAAC 414? AI: Czy możesz opisać, jakie objawy wskazują na konieczność wymiany uszczelniacza w siłowniku FAAC 414? Dostaje się woda i zamarzają.
Witam serdecznie, musiałem poprawiać ostatnio trochę po wizycie mojego serwisanta. I choć mi wymiana uszczelki, modyfikacja i wymiana mikroswicha (zamiennik) zajęły mniej czasu niż jemu wcześniejsza prowizoryczna naprawa mikroswicha to nie narzekam na niego za bardzo , bo zdaję sobie sprawę, że w takiej dziurze jak mieszkam serwisant nie może dysponować...
Witam wszystkich mam mały problem odnośnie skrzynie biegów w mercedesie MB100.Mianowice mam uszkodzony uszczelniacz wałka zdawczego i moje zapytanie jak go wymienić bez rozbierania skrzyni.Jeżli ktoś się bawił w tego typu naprawy bardzo proszę o informacje na ten temat.
Witam zamierzam w moim aucie Audi A4 B5 1.8 20v(ADR) wymienić uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowicy.Czy ktoś z kolegów robił taką operacje.Szczególnie zastanawia mnie jak podeprzeć zawory po zdjęciu zabezpieczenia.Proszę o pomoc.
Cześć, Mam automaty bramowe faac 414. W ramieniu tubowym sparciał simmering i puszcza wodę do mechanizmu śrubowego, co powoduje problemy przy większym mrozie. Czy ktoś wie rozłożyć tłok i obudowę tak aby móc wyciągnąć uszczelniacz? Dodano po 3 Nie wiem czy wolno samemu sobie odpowiadać, ale rozwiązałem problem i chcę się nim podzielić z tymi którzy...
Witam ponownie,proszę wybaczyć nowy wątek ale tak będzie składniej.Był temat z silnikiem teraz jest temat pompy która mi cieknie.Jest zainstalowany od 12 lat komplet z grudziądza,niestety od jakiegoś czasu mi zacieka.Parę miesięcy temu jak mnie nie było żona hydraulika wezwała ale tak naprawdę niewiele zrobił,po miesiącu zaczęło kapać jeszcze bardziej.Więc...
Co kolega uważa za dość duże, wymiana paska rozrządu, wymiana pompy wody, wymiana uszczelniacza wału czyli wymiana kompletnego rozrządu. Wymiana paska wielorowkowego i napinaczy. Kolega zamiast się cieszyć że nie uwalił tłokami w zawory narzeka że drogo a to mogło być naprawdę drogo. Jak się mylę koledzy mnie poprawią.
Witam. Jak w temacie wyciek z pompy paliwa - pojawił się nagle. Pytanie do Was brzmi: czy kupię taką uszczelkę i czy bez problemu można ją wymienić - są dwie śrubki a czy coś nie "wyleci" po odkręceniu pokrywy.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=...
Witam Auto ASTRA F X16szr 8V 99r potrzebuję wymienić uszczelke misy olejowej i pytanie czy można albo jak zrobić w miarę dobrze że by tam nie ciekło? Czy dawać jak zwykle uszczelkę (korkowa idzie) czy też można to zrobić na jakiś uszczelniacz bez tej uszczelki? Zamierzam kupić nową misę dla pewności bo to nie wielki koszt tylko nie wiem czy można by...
Witam, Po wymianie membrany i umyciu reduktora gazu Ag, zawór bezpieczeństwa nie trzyma ciśnienia. Wie ktoś co może być powodem i jak to można naprawić?
Czy wymieniła ktoś z was na własną rękę uszczelniacz i może się podzielić wskazówkami .
Jak zmienić uszczelkę gniazda w odkurzaczu zelmer XS? Kupiłem nową ale nie wiem jak ją tam umieścić? https://obrazki.elektroda.pl/3464047900_...
Witam. Stary zawór używany góra kilka razy w roku. Cieknie pod dławikiem. Nie mogę wymienić uszczelki - brak możliwości zdjęcia pokrętła. Jedyne co mi przyszło do głowy, to upchanie pod dławik "włosów" konopnych. Może ktoś ma lepszy pomysł. Na razie brak możliwości wymiany całego zaworu.
dzis zauwarzylem ze cisnienie poszlo do zbiornika zwoda do ukladu chlodzenia wiem napewno ze musze wymienic uszczelke pod glowica i odrazu pasek jestem amatorem ale szybko sie ucze i prosze o wskazowki do wymiany paska[/b]
Czy ktoś próbował wymienić uszczelniacz wałka rozrządu wydechu W Citroenie C4 1,4 16V 88 KM benzyna silnik KFU. Chodzi mi oto żeby zablokować rozrząd i pasek, potem ściągnąć koło pasowe wałka rozrządu wydechu i wymienić simering bez ściągania paska rozrządu z reszty kół.
Dojrzałem do wymiany uszczelniaczy.Może jakieś nowe pomysły na wymianę bez zdejmowania głowicy ?Przyszedł mi pewien pomysł do głowy:potrzebna byłaby skarpetka;rajstopa czy coś podobnego,ale żeby było mocne i elastyczne.Wkładamy to do cylindra tuż przed ZZ i przez otwór w tej skarpetę nasypujemy małe ,stalowe kuleczki po czym obracając wałem ,dociskamy...
Witam. Mam pytanie. Jak wymienić uszczelniacze zaworów w Fordzie Escorcie 1.6 16v? Proszę o szybką i prostą odpowiedź. Dziękuję, nagrodzę punktami.
pierścienie Goetza panewki Glyco sprawdzić średnice czopów na wale czy trzymają wymiar sprawdzić średnicówką cylindry czy nie ma jaja poprawić honownicą głowica do obróbki tzn poprawienie gniazd, ewentualne szlifowanie zaworów i docieranie całości nie zapomnij o nowych uszczelniaczach na zaworach bedzie problem pisz
Jak myślisz , zawory czy pierścienie ? Co to ma za znaczenie? I tak trzeba głowice zrzucić wiec wtedy godzina roboty wiecej i tłoki masz na wierzchu. Nie licz na to że wymienisz uszczelniacze na prowadnicach i będzie dobrze. Jak znam życie to zawory latają luźno w prowadnicach i wymiana uszczelniaczy nic nie da. Głowica do zrzucenia i do sprawdzenia...
ok dzieki Ile tak w przybliżeniu moze kosztować wymiana: pierścieni(wymieniac razem z tłokami? wszystkie 4?) + wymiana uszczelniaczy na zaworach + może przy okazji UPG + wymiana rozrządu + naprawa alternatora?
Przez otwór świecy podajesz sprężone powietrze na tłok, wał musi być zablokowany najlepiej w GMP tego tłoka. Ni wiem czy uda Ci się rozpiąć zawór bez zdejmowania wałka ale raczej nie. Jak masz luzy na prowadnicach to wymiana uszczelniaczy nic Ci nie da.
Nie, rozrządu nie ruszałem, ale pasek jest już trochę wyciągnięty, dziś będę właśnie robił rozrząd, a z tym zapłonem, to myślałem, że przestawiając pompo-wtryski ustawia się zapłon, ale z tego, co się dowiedziałem, to w ten sposób reguluje się dawkę paliwa. Godzin od ostatniego remontu to około 1500, a może wiesz jak zabrać się za wymianę uszczelniaczy...
Po przegrzaniu jest wiele skutków niepożądanych. Głowica do legalizacji, wymiana uszczelniaczy na zaworach. Tłoki i pierścienie tez mogły ulec uszkodzeniu /deformacji/. Nie myśl czasem, że po wymianie samej uszczelki w cudowny sposób „moc” powróci bez większego nakładu.
Zawory regulujesz jak w normalnym z tym ,że nie ustawiasz luzu tylko dokręcasz na zero + dwa obroty.
cena idzie za jakością tak 1500 z zaworami diagnoza wymiana oleju testem czasem wymiana uszczelniacza półosi . Nie obrażam tej firmy tak tylko podaję przypadek iż klient zażyczył sobie regenerowany rozdzielacz. po jakimś czasie problem się pojawił. a firma jak najbardziej solidna i wszystkich zachęcam do korzystania z nich usług.Chyba pewność siebie...
Radziłbym ci wyremontować silnik. Wymiana uszczelki pod głowicą, planowanie głowicy,wymiana uszczelniaczy na zaworach,regulacja zaworów,wymiana pierścieni i dobrze by było żebyś też sprawdził przynajmniej panewki na korbowodach i silnik chodzi jak nowy.Ja tak zrobiłem ze swoją 406 i już przejechałem 140 tys.km bez żadnego remontu.Koszt jaki poniosłem...
(at)pawblock Teraz doprecyzuj o jakim łańcuchu piszesz, napędowym czy rozrządu. Po drugie to sprawdź czy dźwigienki na zaworach są luźne, nie mogą być podparte. na początek ustaw na tzw. oko tak poniżej 0,5 mm luzu aby było wyczuwalne lekkie klikanie gdy poruszasz dźwigienką.
Sama wymiana uszczelki pod głowicą z uszczelniaczami oraz dotarciem zaworów to koszt około 500PLN. Planowanie głowicy 50-100PLN plus ewentualne prowadnice i zawory oraz kpl uszczelek i uszczelniaczy. Ceny z okolic W-wy. Polecam zacząć od próby olejowej sprawdzisz wtedy pierścienie i tuleje cylindrowe (dla nie znających tematu - sprawdzenie ciśnienia...
2. Zdjęcia sprężyn bez demontażu głowicy? Teoretycznie da się to zrobić, ustawiając tłok tak aby zawór się na nim oparł. Ale ryzykujesz tym, że może Ci on wpaść do komory spalania. Po za tym nie widzę sensu ( po za wymianą uszczelniacza trzonu) tej operacji. PS. Pytanie dodatkowe, jak są smarowane prowadnice zaworów skoro od góry są uszczelnione? Ten...
Jeśli faktycznie silnik przegrzany to radzę. Sprawdź kompresje w cylindrach na ciepłym silniku.Głowica do sprawdzenia (pęknięcia, nieszczelności w niej) i do planowania + nowa uszczelka po nią, nowy termostat cieczy chłodzącej. Sprawdzenie zaworów i gniazd zaworowych i wymiana uszczelniaczy, wymiana pierścieni tłokowych i oględziny tłoków i tulei. Nie...
Zmieniałem uszczelniacze w 899 bez zdejmowania głowicy. Ze starej świecy wyciągasz / rozwiercasz elektrodę środkową i masz adapter do podłączenia kompresora. Tłok ustawiasz w GMP i podajesz ciśnienie z kompresora, które skutecznie dociska zawór aby nie wpadł. Przed rozpinaniem zamka zaworu warto postukać w ten talerzyk na górze sprężyny. W moim przypadku...
wymiana ..... pierścieni tłokowych (zgarniające żeliwne) stan gładzi tłoków doskonały.] Ręcznej honowniczki nie chciało się użyć? Co da wymiana pierścieni bez uszorstnienia gładzi? Luz jaki miały w rowkach tloków? Bo pierścień może ładnie pompować olej. :) A co da wymiana uszczelniaczy jak zawory mają luz w prowadnicach?
robi ci się mieszanka wody z olejem zrzuć głowicę i wymień uszczelkę sprawdź uszczelniacze na zaworach pozdrawiam Nie zawsze tak jest jak piszesz,jeśli gość robi krótkie odcinki na niedogrzanym silniku to właśnie na korku zbiera się kondensat a ludzie myślą ze to uszczelka,ważne jest to jaką trzyma temperaturę silnik i z reguły jest to objaw niedogrzanego...
sorry Krisbraum z ta wymiana uszczelniacza to przesadziles .2.5 godziny to nic nie zrobisz , a troche juz skrzyn zrobilem
Wymiana uszczelniaczy bez demontażu głowicy jest możliwa, trochę upierdliwa robota. Przez otwór świecy napompuj 8 atmosfer (jak zawory szczelne to będzie git). Ja bym zdemontował głowicę :)
Czy wymiana samych pierścieni da rezultat czy lepiej szukać sprawnego silnika ? Próbować wymienić uszczelniacze na zaworach? Nie ja bym nie ruszał pierścieni bo ciśnienie jest nie najgorsze. Spróbuj z tymi uszczelniaczami.
Witam Panowie. Moje pytanie dotyczy uszczelniaczy na zaworach czy w silniku 1.6 8v konieczne jest sciagniecie glowicy do wymiany uszczelniaczy? Zgory dziekuje za odpowiedzi.
Tak musisz, bo głowica jest dwuczęściowa, górna część z wałkiem, dolna z zaworami, i obie przykręcone są do bloku sinika wspólnymi śrubami.
a co mają uszczelniacze na zaworach do ciśnienia oleju ?
Olej ci ubywa z silnika podczas jazdy? Bo gdyby były uszczelniacze uszkodzone na zaworach spalałbyś olej z olejem napędowym .
Witam czy ktoś sie orientuje czy do wymiany uszczelniaczy na zaworach w vw golf 4 1.6 8v 100 km trzeba sciągać głowice czy wystarczy wałek? Bo nie wiem czy sie rozgrzebywac na kanale żeby kolektor wydechowy sciagnąć?? objawy to spalanie oleju ok. litr na 1000 km
A więc tak jestem po wymianie uszczelniaczy były bardzo sparciałe i dziury takie że prawie latały na zaworach. jutro skręcam rozrząd do końca Wstawiam parę fotek może komuś się przyda w przyszłości jakie sa pozycje zerowe i co i jak po zdjęciu wałka rozrządu silnikiem kręciłem tylko zgodnie z ruchem wskazówek zegara aby tłoki podparły zawory później...
Szanowny kolego Mich431.Sprawa jest jasna.Mając odmę i przewietrzanie silnika masz olej w filtrze to znaczy,że pierścieni zgarniające i nie tylko są do wymiany.Można spróbować wymienić uszczelniacze zaworów.Wszystko zobaczysz po zdjęciu głowicy.Zobaczysz nagar w cylindrach,zapieczone pierścieni,zużyte uszczelniacze,no i nieszczelne zawory.Jak zdejmiesz...
witam ja mam podobny problem jak wy rano moja viki 2.0 DTI 2000r nie odpala autko stoi w warsztacie juz od miesiąca i dalej nie wiedza co jest a juz była wymiana uszczelniacza przelewowych wtryskiwaczy jakis zawór zwrotny był wymieniony przelewy te cieniutkie wężyki też :(:( autko zaprowadze jutro do serwisu bosha niech dalej szukaja przyczyny :((a...
Jak przy wymianie uszczelniaczy podocierali zawory to czeka cię wymiana pierścieni. Standardowe skutki.
To jeszcze magicy powiedzcie koledze jak :-) Bo jeszcze rozepnie zabezpieczenia i mu zawór do cylindra wpadnie :-)
Do wymiany pierscionki lub uszczelniacze na zaworach i przy okazji oczywiste ze wymiana uszczelki i wrazie potrzeby planowanie glowicy.
Nigdy nie miałem problemów z demontażem zabezpieczeń przy sprężonym powietrzu. Ostatnio nawet demontowałem zabezpieczenie przy 1.9 TDI VW bez sznurka czy powietrza - zawór ładnie opierał się o tłok. Pewnie masz problem ze znikającym olejem - zanim wymienisz uszczelniacze zobacz jakie luzy mają zawory w prowadnicach bo wymiana może nie przynieść efektów.
Moje pytania: 1. W głowicy widać, że jeden wydech cały zaolejony - pytanie czego to przyczyna? 2. Olej w filtrze powietrza, jaka przyczyna? 3. Jak się reguluje te długie popychacze olejowe tzn jak na nowo je ustawić z klawiaturą i jak sprawdzić czy są dobrze czy źle ustawione? 4. Czy przy fabrycznie nowej głowicy z zaworami koniecznie trzebaby nową...
zrób byle co własnej konstrukcji czym wepchniesz zawór . wpychasz za miseczke sprężyny.. podpierajac tlokiem wypniesz(wymienisz uszczelniacze) niepodpierając wcisniesz cały wyciągniesz dzwigienke wymienisz popychacz.
Jeden z lepszych mechaników w miescie kazał ustawic wszystkie na 0,15, i nie pierwsza taka opinia na ten temat, nie wiem jak sie odniesc do tego. Jesli po nagrzaniu na zaworach pojawiły by sie przedmuchy to dało by sie to w jakis sposób zauważyc, np w pracy silnika?
Witam. Punto 1,1 litra 8-zaworowa głowicy silnik "bezkolizyjny". Czy ktoś próbował z powodzeniem lub też nie oprzeć zawór na tłoku? Chodzi o wymianę uszczelniaczy trzonka zaworu bez ściągania głowicy. Silnik jest co prawda bezkolizyjny, ale dotyczy to zapiętych zaworów "na swoim miejscu" i zastanawia mnie, czy po podniesieniu tłoka na max zawór się...
Jeżeli silnik się nie tłucze bardzo to tylko tzw mały remont. Ja bym zrobił tak. -sprawdził czy wszystko z silnikiem ok, nie szarpie nie gaśnie itp -ciśnienie sprężania, jeżeli mieści się w normie producenta to remontować, oczywiście próba olejowa jeśli jest bardzo niskie -jeżeli ciśnienie sprężania jest ok (wysokie i bez różnic większych jak 0.5 bara)...
Przeprowadzę remont ale nie generalny bo to jest nie opłacalne. Zrobię planowanie głowicy dotrę zawory i wymienię uszczelniacze no i sprawdzę głowice ciśnieniowo. Jak już planujesz robić górę to z własnego (niestety) doświadczenia polecam zweryfikować tłoki, cylindry, pierścienie i panewki. Żeby się nie okazało, że te komponenty się pomału kończą....
Nie licz że wymiana samych uszczelniaczy coś pomoże , trzeba rozebrać pomierzyć zużycie pierścieni cylindrów , zawory , gniazda , prowadnice. Wtedy będziesz wiedział na czym stoisz.
Uszczelniacze zaworowe będą odpowiedzialne za zwiększone zużycie oleju, ale nie będą odpowiedzialne za niską kopresję. Ja oprócz pierścieni, sprawdziłbym głowice. Najprawdopodobniej massz powypalane gniazda zaworowe. Jeśli już masz zdjętą głowicę, to nalej do kanałó ssących i wylotowych po trochę nafty i odstaw głowicę na jakiś czas. Następnie odwróć...
Witam. I nie dociera się wiertarka na pełnym bucie bez oleju na prowadnicy Wiertarką WCALE! się nie dociera. Tam potrzeba ruch prawo-lewo w małym stopniu. Jak luz na prowadnicy to wymiana prowadnic i zaworów. Czasem nowe zawory jeszcze dobrze współpracują z prowadnicami starymi. Ale to rzadkość. i nie warto "kombinować" Pamiętaj o nowych uszczelniaczach...
Burzliwa to jest Twoja wypowiedź, póki co to była kulturalna dyskusja i wymiana doświadczeń. Jeden z nielicznych wątków tutaj, gdzie można się czegoś nauczyć, wymienić uwagi, dodać własne spostrzeżenia. Pewnie, zawsze można napisać: kup nową/jedź na szrot/wymień. Takich doradców jest tu aż nadto. P.S. Co to jest "gwarancja rozruchowa"? Jak bierzesz...
Kupiłem to auto uszkodzone, z brakiem kompresji na jednym cylindrze. Był wypalony zawór. We wrześniu 2017 roku była robiona głowica (3 zawory, wymiana uszczelniaczy i prowadnic, planowanie, obróbka gniazd zaworowych). I miał wtedy 14. Pierwszy mechanik, który sprawdzał kompresję miesiąc temu, gdy się przydażyła w. w. sytuacja sprawdził kompresję i wyszło...
Za 15 tys zrobisz sam remont. Szlif cylindrow Tloki, głowica, wal, panewki, Głowica sama 2800zl planowanie ,zawory ,frezowanie gniazd ,uszczelniacze , prowadnicę, myślę że jak sam poskładasz motor to 15tysiecy starczy
wymiana uszczelniacz uszczelniacz wymiana wymiana uszczelniacz półoś
głośniki modecom buczą wysokie napięcie iskra outlook wysłać
lampki choinkowe sprzedarz części radmor
Makita HR2631FT - brak udaru, przyczyny i diagnoza Kody błędów ładowarki mikroprocesorowej MW 6A