Witam Posiadam Skodę felicie 1,6 z instalacją BRC SEQUENT 24 (stary typ wtryskiwaczy). Problem polega na tym że często nie działa na gazie na wszystkich cylindrach. W serwisie BRC stwierdzili że winne są wtryskiwacze. I tu jest problem ponieważ auto już najmłodsze nie jest a koszt nowych wtryskiwaczy BRC to blisko 900zł. Chciałbym założyć coś nowego,...
Witam Mam problem ostatnio z przyspieszaniem autka Skoda Octavia 1,9TDI 90KM i jakaś taka dziwna praca silnika błąd w komputerze związany z kątem wtrysku. Mam inną pompę od tego samego silnika tylko teraz pytanie jak przeprowadzić adaptację i czy w przypadku gdy nie znajdę pinu (auto z niemiec dokumenty jakieś mam ale to muszę sprawdzić) to czy istnieje...
Info z innego forum co do pompy z carnivala (osobiście tego nie weryfikowałem): Dajcie se spokój z pompami od turbo diesli z komorą wstępną. Pompa musi być ze silnika który pracuje na bezpośrednim wtrysku. Pompa z carnivala będzie działać bez przerabiania i kombinowania A co z mocowaniem i kołem rozrządu w przypadku Carnivala jest takie samo jak w SDI...
po weryfikacji w serwisie LPG powiedzieli, że komputer nanosi niewielkie standardowe korekty, więc raaczej odpada temperatura. Z obrotów tez dobrze schodzi i je odzyskuje, więc przepustnica raczej ok. Padły na 99% wtryskiwacze. W poniedziałek jadę na ich wymianę. Zobaczymy czy to pomoże
Dostęp jest dobry, także poradzisz sobie bez demontażu pompy wtryskowej. Jak już spuścileś płyn i zakładasz nowy termostat to polecam wymianę płynu na nowy.
Korekty wtryskow 1. -1.08 2. -1.24 3. -1.12 4. 2.14 Dzis moj mechanik stwierdzil ze uszkodzona jest dzwigienka na 4 wtrysku Przed wymiana wtrysku korekta na 4 byla 2.60
Witam. Posiadam Skodę Octavię 1.9 tdi oznaczenie silnika to asv 110 km. Problem wygląda następująco. Przy ok. 2500-3000 tys. obrotów silnik dławi się i zaczyna strasznie kopcić po delikatnym odpuszczeniu gazu i ponownym go dodaniu wkręca się na wyższe obroty i jest ok. Wymieniłem już chyba wszystko co jest możliwe i nadal jest to samo. To co zrobiłem:...
Witam, kilka dni temu wykonywałam w autoryzowanym serwisie Skody we Wrocławiu (nie podam nazwy dealera, chyba że ktoś będzie zainteresowany) dokonywalem dwie usługi tj. ; 1) wymiana oleju, filtrów: oleju, paliwa, powietrza, kabiny, płyn hamulcowy. 2) po wykonaniu oględzin auta serwisant zalecił wymianę uszczelniacze wtryskiwaczy, jak stwierdził pociły...
Około rok temu wymieniłem w/w wtryskiwacze na nowe. Powodem było to, że się zacinały. Wyglądało to tak - kiedy komputerek od LPG przełączył zasilanie na gaz to silnikiem trzęsło nie miał mocy i migała lampka silnika (Skoda Superb 2,8v6). Stare wtryskiwacze służyły od sierpnia 2013 roku do lutego 2018 roku. Kiedy silnikiem trzęsło na wolnych obrotach...
Witam!Mam pytanko- czy ktoś wymieniał pompę wtryskowa Lukasa na Boscha w samochodzie skoda felicja 1.9 D.Jakie wiążą się z tym przeróbki oraz problemy?Mój Lukas mnie wykańcza (wieczne problemy z odpalaniem).Będe wdzięczny za wszelkie sugestie.
Wymiana pompy wtryskowej to kilk ah roboty i masz sprawny samochód znów. Po drugie skąd wiesz ze takie coś ci się dzieje?
Dobry wieczór. Gazownik stwierdził że listwa wtryskowa w mojej Fabii 1.4 75 koni z 2007 roku jest do wymiany, a były to wtryskiwacze AC. Jaką dobrą i tanią listwę zamontować? Gazownik proponuje walteki, ale czytałam że to szmelc. Z góry dzięki za podpowiedzi!
sprawa rozwiązana: w typ przypadku winne były wtryskiwacze benzynowe-wymiana spowodowała że auto odżyło.
Immo3-wymiana pompy wtryskowej/dopasowanie/.
Dzisiaj problem eskalował. Auto jeździ już tylko na benzynie. Po przełączeniu na gaz natychmiast świeci engine check, telepawka jakiej jeszcze nie było, odgłos pracy jak starego klekota, o jechaniu nie ma mowy, bo jedzie tak jakby ktoś rytmicznie kopał mnie w tylny zderzak. Jestem dzisiaj umówiony do gazownika, zobaczymy co mi powie. Dodano po 4 I po...
Witam . Problem z Fabią 2000r 1,4 benzyna. Nie pali na 1 i 4 cylinder. Cisnienie sprężania zmierzone ok, wymieniona cewka , bez zmian, zamienione miejscami wtryskiwacze , bez zmian. Sygnał na wtryskiwacze jest (sprawdzony diodą) w pamięci brak błedów świece wyglądają ok. Zastanawiam się nad wyciągniętym łańcuchem rozrządu i brakiem synchronizacji. Na...
Ciekawe to co piszesz, jak na razie zamieniliśmy miejscami wtryski 3 z 4 tak do sprawdzenia i teraz na 3 są wysokie korekcje a na 4 idealne więc obstawiam że jeszcze jeden wtrysk się wysypał w między czasie. W poniedziałek ma kupić jeszcze jeden w tej firmie gdzie kupował dwa poprzednie, założymy i napiszę jaki jest tego efekt. Dzięki za sugestie, jak...
Witam. Niedawno kupiłem skodę Superb 1.9tdi AWX 130km. z przerbiegiem 297k km. Od kupującego dostałem fakturę z serwisu w holandi że przy 248k km zostało zrobione: wałek rozrządu CAM 672 Rozrząd 530020110 INA Pompa wody 64432 popychacze zaworowe śruby wtrysków 4szt śruby wałka rozrządu 10szt i w Vagu wykazało mi że rozrząd ma bardzo złą synchronizacnję...
przed wymianą na ciepłym i na zimnym były problemy i nie miał mocy 330000tysi ma swoje ale pompa jest po regeneracji .i są nowe końcówki wtrysków
Z wiązką wszystko ok, a przy przepustnicy majstrował jakiś pomysłowy Dobromir by samochód nie gasł naciągną linkę gazu i zablokował drutem. Czekam już na przyjście nowej przepustnicy w najbliższych dniach będzie wymiana i nastawy podstawowe. Mam jeszcze pytanie czy przez uszkodzoną przepustnice mogły zmienić się czasy wtrysków ?
No dzięki pod koniec tygodnia to sprawdze , na razie do pracy więc nie ma czasu grzebać a tak jak wspomniałem , odpala fajnie a na gazie jedzie bez problemu . Dużo to roboty z wymianą takiego wtrysku ?
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz sterowników ABS BOSCH. Nasz serwis jako jedyny w Polsce współpracuje z BOSCH DIESEL CENTER i BOSCH DIESEL SERWIS. Współpracujemy...
W tym silniku ciężko czas wtrysku benzyny bez obciążenia wynosi ok 3ms. Jest to dość krótki czas i niestety z tego powodu ten silnik wymaga szybszych wtrysków. Można co prawda dać mniejsze dysze albo zredukować ciśnienie ale za to wtryski nie wydolą przy pełnej mocy. Zostaje wymiana na szybszą listwę albo jeśli sterownik pozwala przełączanie na gaz...
Witam wszystkich forumowiczów. Mam poważny problem ze swoją Skodą Fabia 2002 1,9 tdi, mianowicie występuje falowanie i poszarpywanie silnikiem byłem już u kilku mechaników i żaden z nich nie potrafił sobie poradzić z tym problemem. Vag pokazuje błędy na wszystkich pompo wtryskach. Szarpanie najlepiej wyczuwalne na 3 ,4 i 5 biegu na obrotach 1900. inny...
Wiec tak, gwarancja była na wtryski. Powiedzieli, że u nich wyszło wszystko ok. Załączyli wydruki, ale w takim układzie po kiego dzwona robione od nowa było kodowanie wtrysków (generowanie nowego kodu wtryskiwacza dla sterownika) . Prosiłem o przepłukanie układu paliwowego za pierwszym razem, to zamiast wypłukać szynę i pompę, zrobiono płukanie activ...
Ja bym próbował bo skoro nie trzymają żadne śruby to pewnie tylko oringi trzymają. Edit: tutaj potwierdzenie (proszę moda o nie wyrzucanie)
Fuel Trim Jak tłumaczyć "fuel trim"? trim = można przetłumaczyć jako "zredukowany" prawda? Dalsza część komunikatu mówi: Bank 1: System Too Lean co można tłumaczyć: wtrysk 1 zbyt ubogo czyli potwierdzenie "fuel trim" Ja by zaczął od sprawdzenia zasilania paliwem a w szczególności od wtrysków i osprzętu. Może się mylę ale błąd raczej wyraźnie mówi że...
Panowie. Sobota wieczór, a ja właśnie skończyłem składać auto do kupy. To co zrobiłem: 1) Wymieniłem świece na NGK 3-elektrodowe v-line czy coś takiego. 2) Wymieniłem filtr fazy ciekłej. Fakt był bardzo brudny, aż ta bibułka była posklejana. Niestety nie udało się. Silnik dalej nierówno pracuje na gazie. Jeżeli chodzi o ciśnienie gazu przy butowaniu...
Co w takim przypadku należy zrobić aby podobna sytuacja się nie powtórzyła ? Czyszczenie zbiornika, przewodów, wymiana wtrysków, listwy i pompy wystarczy ?
Na tą chwilę przy pierwszym przełączaniu na gaz po nocy na wolnych obrotach jest lekki spadek obrotów ale już nie gaśnie. Drugie przełączenie jest niezauważalne. Czynności jakie wykonałem: 1. Czyszczenie elektrozaworu w reduktorze 2. Czyszczenie wtrysków preparatem do odtłuszczania tarcz - bez podłączania do takiego generatora by podczas czyszczenia...
Mam problem z moim autkiem. Wymieniłem w skodzie przewody powrotne przy wtryskach, bo któryś ciekł,oraz podkładki pod wtryskiwaczami(mechanik stwierdził że z pod jednej psiuka) i auto straciło moc. Przed wymianą auto chodziło jak zegarek, pięknie się zwijało. Teraz ciężko się rozpędzić. Powyżej 2000 obrotów trochę lepiej zaczyna przyśpieszać , ale to...
Witam, Skoda Fabia 1.9 tdi, rocznik 2004, przebieg około 215 tys. Od mniej więcej dwóch lat obserwuję szarpanie silnika, gdy jest wilgotno na zewnątrz i auto jest zaparkowane przez dłuższy czas (np. całą noc). Niestety, nie jest tak zawsze i nieraz jest ok, a nieraz objawy się nasilają. Odpalam samochód, jadę, silnik szarpie nawet po osiągnięciu normalnej...
Witam, zmagam się z problemem w swojej skodzinie, tzn. podczas jazdy czuć, choć nie zawsze bardzo delikatne szarpanie budą, coś jakby przyduszanie silnika, auto czasem jest strasznie niemrawe, takie mułowate wręcz. Na I-III biegu ciągnie całkiem ładnie, natomiast od 50 km/h ma problem z przyspieszeniem i wkręceniem się na wyższe obroty. Z rzeczy, które...
Witam. W marcu 2019 kupiłem swój pierwszy samochód. Jest to Skoda Fabia I generacji w kombi rocznik 2003r. z silnikiem 1.2 12v HTP 64km z wtryskiem MPI, benzyniak bez gazu. Samochód kupiony po rodzinie od wuja z potwierdzonym przebiegiem 250,000 tys. km. Dałem za niego 4000 zł z kompletem opon zimowych i letnich + alufelgi. Samochód niestety kupiliśmy...
Tak.Geheimkod czy security code jak kto woli.Napisałem login bo się bo wpisuje w funkcję "login". Czy się nie da?Mam nowy sterownik z obłamanym pinem który mi odpala bez puchy. Mam problem :-( Uwaliłem eeprom 93c56 w ecu przy próbie zczytania (przez cholerną przepustnicę) i po założeniu nowego wszystko gra oprócz tego, że ecu zgłasza błąd: "engine...
Sprawdź lambdę w parametrach, ten błąd na to wskazuje. Wszystkie podłączenia pod komputer zawsze pokazywały ten sam błąd P0172.Pokazywały trzy różne interfejsy w tym dwa profesjonalne i jeden zapewne kupiony na allegro.Zawsze po skasowaniu błąd pojawiał się wcześniej lub póżniej.Sonda lambda była sprawdzana i nikt nie sugerował jej wymiany...zakres...
Witam wszystkich i wielkie dzieki z gora za pomoc. Mam skode po wymianie pompy paliwa zaczolem miec problemy z odpalaniem na cieplym silniku czujnik wymienilem i nadal ma ten sam problem. sadza po roku produkcji to pewnie masz na mysli pompe wtryskowa ... czy wymiana byla na nowa ? jaki kod silnika ?
Panowie, ja mam podobny problem. W lecie padła mi cewka, poza jej wymianą splanowalem glowice, wymienilem uszczelki, wyczyscilem wtryski, wymienilem rozrzad. Teraz strzela coraz bardziej i to tylko na gazie. Znowu cewka?
Witam i chciałem zapoznać wszystkich i tych którzy mogą służyć pomocą z moim problemem. Od kilku już dni co jakiś czas w trakcie jazdy przy różnych prędkościach pojawia mi się kontrolka ASR (dziwne), ale po wyłączeniu zapłonu gaśnie, ale to jeszcze nic. W dniu wczorajszym przy prędkości około 120 jednocześnie zapaliła mi się kontrolka ASR i tzw. helikopter...
sprawdzilem rozrzad, i bylo zrobione jak trzeba. spedzilem ponad dwie godziny probujac ustawic poprawny kat wtrysku, opozniajac zaplon doszedlem do wartosci 122 i skala sie skonczyla. jutro sprawdze cale okablowanie pompy. mozliwe ze zawor regulujacy kat wrysku jest wadliwy, wtedy czeka mnie wymiana pompy. pozdrawiam
Witam. Przełożyłem silnik z mono-wtryskiem rok 95 do auta z silnikiem na wielopunkcie z 97r. Osprzęt i sterowanie zostało z silnika wielopunktowego. Przełożone koło zamachowe. Zamocowany czujnik stukowy w miejscu w który powinien się znajdować. Samochód nie pali ani na benzynie ani na gazie co najwyżej "łapie na 2-3 sekundy". Sprawdzona pompka paliwowa,...
Witam, nie jestem specjalistą od mechaniki samochodowej dlatego zwracam się do forumowiczów o pomoc. Jestem od ok roku posiadaczem Skody Fabii 1.4 16V z silnikiem BKY-1.4 16V 75KM. Fabia jednak zaczęła sprawiać kłopoty - konieczny był remont głowicy i wymiana UPG, a teraz ciężko odpala po nocy na dworze - są dwa suche obroty i dopiero silnik zaskakuje,...
Witam, Proszę o wyrozumiałość za niefachowe słownictwo i ogólną niewiedzę. Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Skody Fabii 1.4 MPi z 2001 roku z instalacją LPG Silnik 'czeski', 1.4 MPi 68KM 4-cylindrowy 8-zaworowy AME. Instalacja była montowana w Elpigazie w Koszalinie, samochód kupiłem już z instalacją. Z tego co mi się wydaję jest to już sekwencja (nie...
Na 2 wtryskiwaczu było zwarcie do masy. Zaplon wypadał dalej sporadycznie. Pomogła wymiana świec na 3-elektrodowe z przerwą 0.8 mm.
W takim razie może Cię czekać po jakimś czasie wymiana wtryskiwaczy gazowych i reduktora. Poza tym jeśli wszystko było w miarę serwisowane to lpg nie powinno zaszkodzić jednostce napędowej. Przy tym oryginalnym przebiegu to nie jest jakaś bandycka cena.
Zmieniam komputer w passacie AWX na taki sam z skody SuperB AWX. Aktualnie komputer ze skody ma zdjęte immo i lata już w passacie z tym, że chciałbym aby immo działało. Przy oryginalnym komputerze passata VAS odczytuje VIN auta, wykrywa model, rocznik itd. Po zdjęciu immo z komputera skody VAS się wykrzacza przy skanowaniu i trzeba wszystko uzupełniać...
A dlaczego wraca z pompy (czy to w pompie podgrzewa się ?) a z drugiej - odprowadzane jest do zbiornika ? Po co do zbiornika ?? W pompie w zasadzie się nie podgrzewa, chociaż ona jako element przyległy do silnika też nabiera temperaturki. Główna ilość tego "zwrotu' pochodzi od wtryskiwaczy czyli ich elementów przelewowych, odprowadzających nadmiar...
Jest nieszczelność w kolektorze ssącym. Kto ci dał spec od samochodów? Nieszczelność w kolektorze dolotowym to podwyższony bieg jałowy, ale możesz nie mieć uszczelki pod kolektorem a ono i tak osiągnie swoją wartość. To podciśnienie jakie jest to (zakładam, że mierzone wakumetrem) to zła praca układu rozrządu, za uboga mieszanka, zatkany wydech bądź...
Wakuometr potwierdził poprawność działania mapsensora. Różnica między ciśnieniami to zaledwie 0,1-0,2 ale to moglo byc powodem ze wakuometr byl przez rurkę podłączony a mapsensor bezposrednio w kolektorze, no nie wiem w kazdym razie na jałowym biegu jest ~397 mBar. ja pierwszy raz widziałem takie urządzenie wiec robił to mechanik. Mechanik niebardzo...
(at)Misiek8161 Dzięki za wskazówki. Lekko się podłamałem niepowodzeniem z przepustnicą bo byłem pewien że to jest to. Czemu? Po pierwsze już chyba 2 lata temu mechanik mówił mi że kiedyś przy okazji przydałoby się wyczyścić przepustnicę ale że nie jest to pilne (coś tam popatrzył na swoim komputerze i tak wywnioskował) , po drugie nawet wymiana filtra...
Skoda po wymianie pompy nie odpala,wyświetlają się błędy 01318 (brak komunikacji z pompą wtryskową) oraz 17978 (zablokowany immobilaizer) przed wymianą pompy samochód odpalał wkręcał się do 1500 obrotów maksymalnie po rozgrzaniu,dymił oraz wyświetlał się błąd nastawnika?Pompa nie była kupowana po numerach,czytałem trochę o zmianie oprogramowania sterownika...
Witam. Mam dziwny problem z wypadaniem zapłonu i skończyły mi się pomysły na dalszą diagnostykę. Może ktoś z was ma pomysł do czego jeszcze można się przyczepić. Jak w temacie auto Fabia II 1.2 (3 cylindry) co jakiś czas po kilku minutach od rozpoczęcia jazdy wywala Checka i przechodzi w tryb awaryjny (Nie wkręca się powyżej 2 tys obrotów) po zgaszeniu...
Witam serdecznie, W ostatnim czasie stałem się posiadaczem Skody Fabii I. 1.4 MPI z silnikiem AZE 60KM (czeska produkcja, 1 sonda lambda). Na tę chwilę auto uprzykrza życie falującymi obrotami na biegu jałowym oraz w trakcie pracy silnika. Obroty falują w zakresie 760-870 RPM, silnik czasami szarpie i drga. Zdaję sobie sprawę, iż taki urok tego egzemplarza,...
Ustawione idealnie na 50, dalej na ciepłym pali po jakichś 3s kręcenia. Przed wymianą rozrządu kąt był mocno rozjechany i też słabo palił więc myślałem, że to załatwi sprawę po wymianie. Zastanawiam się czy nie zmienić rozrusznika bo bateria jest w porządku może nie ma tego kopa co potrzebuje. Na zimnym gada od dotknięcia. Co myślicie?
Ok, samochód jeździ, odpala za każdym razem. Winna była cewka. Jak widać na załączonym zdjęciu jej plastikowa obudowa jest pęknięta. Dzięki wszystkim za rady, a w szczególności Tobie (at)carrot za łopatologiczne wyjaśnienie co i jak należy sprawdzić. Podsumowując dla innych mających podobny problem. Usterka W moim przypadku auto nie wykazywało żadnych...
Wymiana uszczelki pod głowicą lekiem na wszelkie zło :) A układ paliwowy w ogóle był sprawdzany? Filtry wymienione? Pompa nie ma obawień? Czy wtryskiwacze dobrze i równo podają paliwo?
Rozumiem. Wiem, że i tak bywa. Po prostu zamówię cewkę i wymienię. To nie jest jakiś kosmiczny koszt a jeśli chodzi o kable to i tak powinienem to dawno zrobić. Cóż, jeśli długo się jeździ bezawaryjnie to z czasem wydaje się, że tak będzie zawsze. W skodzie muszę i tak zrobić kilka zaległych prac. Czeka mnie czyszczenie przepustnicy, wymiana a raczej...
Czy Wy czytacie zanim coś napiszecie? na rozpiętych sondach kazał zapalić silnik i wkładał probówkę chyba do wtyczki z masą i mrygala jak stroboskop To jest diagnoza sondy? Obojętnie czy naprawiam instalację w samochodzie czy elektronikę najpierw sprawdzam masę a potem wszystkie napięcia i sygnały sprawdzam względem masy. Na zdrowy chłopski rozum podłączcie...
Do lpg ECU się możesz podpiąć żeby w nim zwiększyć czas wtryskiwacza co by zbadać jak się lambda zmieni na LPG po takiej modyfikacji?
Nie, jeden skrajny to masa, środek impuls, i drugi skrajny zasilanie. Jak nie pali to zwierasz środkowy do masy, cyklicznie i słuchasz, czy stukają wtryskiwacze, cyka w cewce i słychać szum paliwa w wężach.
Proponowałbym więc komputerową diagnozę wykonywana podczas jazdy "na żywo", gdyż powodem może być usterka układu zapłonowego, układu wtryskowego czy nieodpowiedniej mieszanki paliwowo-powietrznej. Sprawdzenie błędów w takim przypadku może być nieskuteczne, gdyż sterownik może nie zgłaszać błędów w przypadku, gdy uszkodzony jest chociażby jestem z czujników.
Witam pytanie techniczne do posiadaczy Skoda Octavia I combi (2006r.) 1.8T AUM z elektryką na Can-ie 2x zdarzyło mi się już ze auto nie che odpalić. 1x raz problem z aku wymieniłem na nowy w diagnostyce wykasowałem błędy i hulał 2x raz podobna sytuacja. Musze sprawdzić czy nie bierze na postoju za dużo jak osprzęt elektroniczny się uśpi, i czy nie trafiłem...
Tak na szybko, ze strony Rosstech: Fuel system Excessive fuel pressure Leaking or contaminated fuel injectors Leaking fuel pressure regulator Low fuel pressure or running out of fuel Vapor recovery system Air leaks after the MAF Vacuum leaks Improper seated engine oil dipstick Stuck EGR valve Oil overfill Cam timing Cylinder compression Exhaust leaks...
Witam. Mam pytanie związane z pewnym problemem, który napotkałem po wymianie reduktora. Po przejechaniu 270tys na reduktorze IG1 (Landi Renzo) przyszedł czas na jego wymianę. Zakupiłem Staga R02 EL, wstawiłem i postanowiłem wyregulować instalację. Po podłączeniu zauważyłem, że w program wyświetla ciśnienie z reduktora o wartości ok 1,5 bara. Nieco mnie...
problem z trudnym odpalaniem ciepłego silnika występuje w przypadku oporów stawianych przez rozrusznik lub utraty pojemności i mocy rozruchowej akumulatora, kąt wtrysku nie ma tu nic do rzeczy, w takim przypadku pomaga regeneracja lub czyszczenie rozrusznika, wymiana akumulatora lub podniesienie dawki startowej za pomocą programu diagnostycznego VAG-COM...
A nie da rady przez wlew paliwa? Rozwiązanie z pompą paliwa wydaje mi się mało bezpieczne (opary, iskra...). Problem polega na tym, że pożyczyłem samochód i ktoś wpadł na genialny pomysł zatankowania samochodu benzyną z przemytu :/ Samochód muł totalny, a jest tego syfu cały bak. Czeka mnie jeszcze pewnie wymiana filtru. Mam nadzieję, że z wtryskami...
A mo,ze zamiast ,mądry Polak po szkodzie... to sie zastanowić i wybrać coś co ma mało punktów do zepsucia i jest proste w obsłudze,np. PRINSa,brak mapsensora,odpadają problemy z kalibracją,wtryski KEHINa 100 tys.km. gwarancji,wymiana filtra to dwie minuty a nie jak w BRC rozkręcanie pieciu zbytecznych śrubek?
Witam. Octavia 1.6mpi 2011r. (nowa octavia tour), benzyna, 75kW, przebieg 55tys.km. Problem pojawił się po wymianie świec, oleju, filtra. Były lekkie szarpnięcia silnika (czuć na siedzeniu i kierownicy) na biegu jałowym. Obroty ok. 700, stabilne. Zaproponowano czyszczenie wtrysków i wymianę przewodów, co też zrobiono- problem nie ustąpił. Trzy dni później...
Drogawo trochę za te wtryski, ale cóż zrobić. Nie są naprawialne jak coś to tylko wymiana na nowy jak to piezoelektryk. No niestety tak jest z wtryskiwaczami piezo, czy to bosch delphi czy Continental. Ciężko się czegoś czepić, skoro nie widać nieprawidłowości. A jakieś wahania na czujniku ciśnienia paliwa, może jakieś zanieczyszczenia na regulatorze...
Tak informacyjnie - zmiana z 5W na 15W nic nie da jak problem jest na gorącym silniku. To już prędziej z 40 na 50 ale nie wiem czy pierścienie to zniosą. Rzadki olej to jest 0W30 a nie 5W40 (powinno używać się słowa lepkość ale uatrło się tak jak ssanie, które jest używane również w odniesieniu do wtrysku oraz Diesli). Wymiana czujnika nie wyklucza...
Może ja opowiem swoje doświadczenia, bo widzę, że kolega nie chce współpracować. Mam octavię z silnikiem AXR. Generalnie to jeden diabeł. Na wolnych obrotach i w okolicach 1800 - 2000 rpm było słyszalne bardzo wyraźne brumienie/rezonans pochodzące od układu dolotowego. Rozebrałem cały dolot, poskręcałem, wymieniłem oringi, bez skutku. Wykleiłem chwyt...
Czyli wymiana czujnika ? Położenia wału czy walka rozrządu? Być może uszkodzony czujnik wałka rozrządu, wtyczka lub kable. Tu masz dodatkowy opis: Co to znaczy za dużo paliwa w mieszance Znaczy sonda lambda pokazuje, że silnik nie przepala paliwa. Potencjalne powody podałem w poprzednim linku. Niestety jest ich sporo od problemów ze szczelnością układu...
Nie ma czegoś takiego jak cofanie się paliwa -sam kombinowałem z zaworami na przewody to bzdurne rozwiązanie. Podstawą sprawdzenia jest sprawność akumulatora -najpierw sprawdzamy go. Na leniwca wystarczy podjechać do sklepu gdzie sprzedają akumulatory, sprawdzą za darmo. najlepiej sprawdzić u dwóch sprzedawców bo może któryś sprzedawca cię naciągnąć...
Pierwsze co zrobiłem to u gazownika wymieniłem wtryski na barracudy i ponoć wyregulowano. Dlatego zabrałem się za regenerację reduktora - już trochę wyglądał na przeciekający oraz wymianę wszystkich wężyków. Mam już taki zestaw dysze z króćcem 6 mm i wężyki 5mm Thunderflex więc jak nie jest najgorszy zestaw to już zostawię. kolektor gdzie nawiercę wygląda...
No cóż... Nie wiem jak to jest z tymi wtryskami, ale takiej lipy jak ta instalacja Landi Renzo w TEJ Skodzie, to nie widziałem do tej pory. Takie czasy teraz, że najlepiej samemu znać się na wszystkim, bo inaczej jest drogo i do tego źle. A ASO Skody, którego zdecydowanie polecam unikać to Skoda Bednarek (JTB) Łódź, ul. Szczecińska 38. Mam z nimi bardzo...
mam ten sam problem z wtryskiwaczami. Czeka mnie już druga wymiana wtryskiwaczy od września, kiedy założyłem gaz w skodzie 1,4 16V(Abart, Wrocław). Też mi się wydaje to nie w porządku, że musimy płacić 150 zł. Nie rozumie też dlaczego serwisanci polecają instalację, która jest do bani. W serwisie kazali mi jeszcze przejechać (przed wymianą wtrysków)...
Witam mam bardzo duzy problem z wtryskami w Skodzie Superb z silnikiem AWX 1,9TDI 130km. A mianowicie po wymianie wtrysków na regenerowane auto chodzi gorzej niz chodziło przed wymianą a dokładnie z samego rana po odpalaniu chodzi na 3 cylindry kopci na biało i tak dopóki dopóty sie nie nagrzeje lub nie przejade kilka metrów no i klekocze jak bocian......
Znalazłem taką informację na forum skody: W ostatnim okresie trafiło mi się kilka Skodzianek TDi które miały trudności z rozruchem gorącego silnika. Nie wiem czemu problem pojawia się właśnie co roku w okresie jesienno zimowym. Te nasilenie problemu właśnie w tym okresie wydaje mi się dziwne. Może warunki atmosferyczne maja na to wpływ .... choć wydaje...
Miałem się zamknąć, ale jednak... Na pewno nie chce auta w leasing. Nie stać mnie na to Krótka historia - przez ostatnie 10 lat miałem kolejno : Zafirę '2001, Mazdę 5'2006, Chevroleta Orlando '2012. Zafira miała wieczny problem z pompą wtryskową - co mechanik to inna diagnoza, dokładanie jakiś zaworków, uszczelki itp. Padła chłodnica klimy, coś tam...
Po zainstalowaniu LPG AG Centrum Compact w Skoda fabia 1.4 16v 74 Kw - 100 KM padla cewka. Zajechalem do mechanika i po diagnozie okazało się że padły 2 cewki - wymienil 2 cewki i swiece. Niestety po przejechaniu 200 km znowu poszly cewki - wiec - tym razem jedna. Znowu wymiana. Po kolejnych 300 km padała sonda lambda przed katalizatorem - to już nie...
Witam!!! Na początek przedstawiam moją konfigurację LPG a późnij ponudzę z pytaniami :-O . Jeżdżę Skodą Octavia 1.8 20V - 92kW = 125KM . Silnik koncernu VW bez Turbo czy innych ulepszaczy, instalacja LPG zamontowana przy 97 kkm, obecnie auto ma ponad 160 kkm ( 60kkm na gazie zrobione , bez serwisów innych niż filtry i drobne poprawki jak ciśnienie na...
Witam funkcja Ford Specjalist obejmuje marki - Ford – Land Rover– Mazda– Jaguar Dzięki temu otrzymujemy dostęp do funkcji charakterystycznych dla testerów fabrycznych m.in.: – kodowanie wtryskiwaczy – regeneracja filtrów cząstek stałych – obsługa mokrych filtrów cząstek stałych: napełnianie/wymiana płynu dopalającego...
musze wymienic filter paliwa z regulatorem przeplywu sa tam do tego ustrojstwa doprowadzone weze paliwowe jeden od pompy drugi powrotny do pompy i jeden w kierunku wtryskiwaczy. Problem polega na tym ze wężyki te za zalożone za pośrednictwem jakichś złączek dwie proste jedna kolankowa. wie ktos z was jak te zlaczki sie sciaga zeby ich nie uszkodzic?...
Drogi kolego "stoker" - jeżeli chce się podejmować polemikę co jest błazenadą , a co nie , to wydaje mi się że należy samemu znać temat do końca. Bo jeżeli pisze się takie bzdury to samemu robi się ze siebie błazna. gażnik pierburg 2B2;2B3;2B5 o którym waść mówisz nosi chandlową nazwę "Zenith" lub "solex" - i w żeczywistości był stosowany w Audi do...
Skoda Octavia I, 1.9 TDI pompa wtryskowa VP37 (038 130 107D ). Auto odpala na dotyk ale nie da się nim jeździć z powodu braku mocy. Błąd 17656 (Regulacja początku wtrysku ). Myślałem że to wina układu paliwowego ( filtr, smok , przewody ) ale podłączyłem paliwo bezpośrednio z kanistra do pompy , bez zmian. Odczyt parametrów z grupy 000. Na zapalonym...
Witam Skody ciąg dalszy, został w niej wymieniony silnik (kompletny:pompa, wtryski....). Wymiana silninka poszła sprawnie w warunkach domowych, na pompie podmieniłem immo - paliwo podaje. Został jeden problem: jak odpalam zimny silnik nie załapuje za pierwszym razem, jak załapie to rzuca nim na wolnych obrotach, z tyłu biało niebieskawy dym (prawdziwa...
Witam, Pisałem wczesniej na temat wycieraczki tylniej ale nie uzyskalem stosownej pomocy wiec chociaz moze w jednej kwestii pomozecie otoz ten samochod od czasu bycia w warsztacie w Poznaniu na Os. Wichrowe Wzgórze 10a nie odpala nalezycie otoz obiawy sa takie: Silnik zimny (wcisniete do oporu sprzeglo, skrzynia biegow w pozycji luz): 1. odpalanie...
Hm. Ale przecież mam obrotomierz :) Obroty regulowałem już na wiele sposobów. Jak na razie najmniej trzęsie się, gdy zakręcę śrubę całkiem i odkręcę ją o pół obrotu. Regulacja według manuala technicznego, tyle że na obrotomierz na desce rozdzielczej a nie poprzez komputer, nic nie daje - lepsze efekty daje to odkręcenie o pół obrotu. Działa to tak,...
przed przełączeniem na gaz powinieneś słyszec jedno stukniecie zaworu w butli a nie serię :D, gdzieś coś nie kontaktuje , oczyść styki zanim się nie wypalą. Widać tam jakby cewke przekaźnika zalaną plastikiem, idą tam dwa kable. Myślisz że tam jest brak kontaktu? W sumie to miejsce w toroidzie to ma dostęp do powietrza - na dole jest dziura fi 50mm...
Si tylko jezeli tak robisz to polecam zostawieniu samochodu na biegu i nie dodawanie gazu jezeli masz samochod na wtrysku nic w tym momencie nie pali a z tego co wiem na luzie pali tez malo ale cos zawsze. Ogólnie jest tak bezpieczniej (przynajmniej tak twierdzą ;) ) ale spalać mieszankę zawsze spalasz.. Dla mnie to nie tyle oszczędność ile po prostu...
Wszystko zależy od samochodu. W grupie VW, Skoda, Audi, Seat, warto zmienić lokalizacje gniazdka, piny bądź w inny sposób utrudnić do niego dostęp. Przez gniazdko łatwo dodać nowy kluczyk i wtedy już zostaje tylko fizyczność kluczyka. W innych autach warto obudować i utrudnić dostęp do komputera z silnika/immo bo niektóre samochody są właśnie "łamane"...
Ojoj, takich bajek to kto Ci naopowiadał?!? To że ON jest kilka gr tańszy od benzyny i że diesel spali litr mniej na 100km to od razu tańszy? Ile Ty masz zamiar jeździć aby odczuć te oszczędności? Czy ten ktoś mówił o kosztach naprawy/regeneracji wtrysków/pompy co jakiś czas? Czy ten ktoś wspominał o regularnej wymianie wcale nie tanich świec żarowych?...
Witam, Mam bardzo duży dylemat, chyba jak wszyscy tu piszący ;) Ale do rzeczy, szukam samochodu do 20000zł. Oto moje wymagania : - auto nie starsze niż 8 lat, - typ dowolny, byle by nie jakieś wieśniacze coupe/sport, - wygląd, żeby nie był toporny, w stylu starszej octavii, renault vel satis itd, - żeby wymiana uszczelki nie kosztowała 1000zł, łącznie...
Ale ja jestem zainteresowana rozwiązaniem problemu. Mam podobny problem. Skoda Octavia I silnik 1.6 101KM benz + gaz sekwencyjny rocznik 1999. Gaz założony w 2009roku. Auto posiadam około miesiąca. Prawie wszystkie naprawy przeprowadziłam. Początkowo w aucie falowały obroty (od 700 do 1200 obr/min). Czasami po odpaleniu silnika obroty wskakiwały odrazu...
W tym wynalazku to może być wszystko, najpierw zaczął bym od diagnostyki poprzez złącze obd, czyli musi się podpiąć z kompem ktoś kto potrafi ocenić co jest nie tak z odczytami , tak będzie najtaniej dla ciebie, nie pchaj się z tym do mietka co ma warsztat w stodole bo stracisz sporo kasy a auto może nadal kuleć. Miałem skodę z tą elektroniką co ty...
Biorąc pod uwagę fakt, iż od marca mają wejść nowe przepisy dotyczące odliczania VAT od zakupu i eksploatacji osobówek w firmie, rozpocząłem projekt "WYMIANA POCZCIWEGO SEICENTO VAN'a"... Poszukiwany: AUTO w klasie A - typowy "maluch" WYMAGANIA: zwrotność, małe gabaryty, niska awaryjność, wspomaganie, klimatyzacja, elektrycznie sterowane szyby, centralny...
To ja też się dorzucę z małą statystyką, mamy Octavie z silnikami jak w temacie w firmowej flocie i moja opinia jest taka (piszę o rocznikach około 2011-2013r). Silnik posiada bardzo dobrze wyczuwalną dynamikę, wydaje się większa niż podane 140KM, jest to nowoczesny diesel więc z punktu widzenia napraw i kosztów z tym związanych nie będzie tanio, to...
A może drugi wał i korba i wędzie hulał, jakiś czas :D, dziwne tłoki są ładne, czyżby wymiana oleju co 30tyś ?, albo brak oleju. W moim motorze 2,2dci jak przyjechał z Francji to stopił się tłok bo wtrysk się zapiekł i pewnie dostał dawkę 5X :D, cóż taki kaprys każdego dci,cdi, hdi, itd, ale wał był nie naruszony. Wg, mnie to ni lepsze ni gorsze, ale...
Wracając do P11. ... W przypadku do 10 tys była propozycja primery. W nagłówku pisało " primera II 2.0 ( 1996 - 2002 ( coś takiego )). Na wikipedi była zakładka I, II itd. generacja. Wszedłem w II gen ale tam było primera P11. Także pisze tak jak przeczytałem w sieci. ... Ponoć ta primera o której pisze (p11 ) ma lepszy silnik i jest lepiej wykonana...
Witam szukam pomocy walczę z octavia FL 20 tdi CFHC 2012 objawy to rano w hali (+8 C) auto zapaliło od strzała na 1 sekundę i zgasło i tak za każdym razem żebym uruchomił auto musze przytrzymać kilka sekund na rozruszniku dodać gazu na jakieś 1800 i zaczyna zapalać przytym telepie silnikiem cały proces trwa 10 sekund i cisza jest super cały dzień skoda...