Witam oto instrukcja wymiany paska rozrządu.
To jest instrukcja wymiany rozrządu "Toyota Corolla Verso (ZER_,ZZE_) "/ załącznik/
To jest silnik 1,3 litra. Faktycznie jest pasek. Producent zaleca wymiane co 63000 mil (ok 100000 km) lub co 5 lat. Pasek jest solidny, szeroki (nie jak w niemieckich autach jak gumka od majtek) wiec wydaje mi sie, ze mozna im wierzyc. Znajac Japonczykow nie myla sie i napewno zostawili zapas :) Znam przypadek ze ktos nie wiedzial, ze ma pasek i zrobil...
niema wymiany pompy oleju cos zle musiales zrobic
Jeden litr na 3000 km. nie jest tragedią, koszt wymiany w stosunku do kosztu zużytego oleju niewspółmierny. Ja bym to zostawił.
trzeba czesto wymieniać pasek rozrządu (co 60kkm) Dla mnie to jest normalna częstotliwość wymiany :)
Dokladnie jest tak: Specyfikacje podają wymianę rozrządu co 120000km Ze względu na warunki jazdy (korki itp - gdzie silnik pracuje a licznik nie bije kilomatrów) powinno sie tą barierę trochę opuścić - np na 100000km Co do pompy wody - jeśli pompa wody pracuje na rozrządzie - ZAWSZE POWINNO SIĘ JĄ WYMIENIĆ WRAZ Z ROZRZĄDEM - co prawda jest kilka wyjątków...
Jak na tak wiekowe auto spalanie oleju w podanych przez Ciebie ilościach jest akceptowalne (0.5l/1k km), więc nie widzę sensu podejmowania jakichkolwiek działań. Wartość rynkowa auta jest bardzo mała, koszt wymiany uszczelniaczy zaworowych, przy okazji robota całej głowicy, pierścienie, rozrząd itp na pewno przewyższy kilkakrotnie wartość pojazdu.
Znalazło się chyba rozwiązanie mojego problemu i to przez czysty przypadek. Mianowicie podczas wymiany simeringu mechanik zauważył że na zębatce przy kółku wału rozrządu przekazującej impulsy do zapłonu wyłamany jest jeden ząbek i to w 90% powodowało trudności z zapłonem,czekam na nowe kółko. A swoją drogą to chyba żaden komputer nie wykrył by chyba...
Pewnie bardziej chodziło o to, że Toyota wymaga aby zawory były regulowane w takich samych interwałach/przebiegach jak wymiana rozrządu. Jeżeli są regulowane za pomocą płytek to do ich wymiany pewnie trzeba zdjąć wałki więc wymianę rozrządu robisz niejako przy okazji.
Jest synchronizacja wałka rozrządu?
Peugeot: - auto w ocynku w przeciwieństwie do Toyoty, korozja, sól, zima itp niestraszne - silnik posiada hydraulikę zaworową w przeciwieństwie do Toyoty który wymaga okresowej kontroli luzów zaworowych (płytkami jak dobrze kojarzę) - ok 15KM to sporo różnicy w wolnossącym silniku - silnik Toyoty jest na łańcuchu rozrządu, silnik PSA na normalnym pasku...
Tak smarowanie jest z głowicy. Po rozkręceniu wszystko wygląda w porządku. Odpiąłem też wąż do którego pompa dmucha powietrze bo podejrzewałem, że może się zapychać. Tak wiem, że to nie kosmiczna technologia, ale męczę się z tym już miesiąc i jestem w tym samym miejscu co i na początku. Wiem, że jest rozszerzalność cieplna i może się tak zdarzyć, ale...
(ja dodatkowo pompę wody zmieniam ) jak chodzi po rozrządzie lub do jej wymiany trzeba go rozwalać to jak najbardziej ,ja jak wymieniam to komplet ,pompa, pasek,rolki,napinacze,i jak podejrzane są uszczelniacze to też,wtedy mogę dać gwarancje jak klient nie chce tylko sam pasek to żadnej gwarancji niech nie oczekuje
1. złe odpalanie na zimnym silniku ( za pierwszym strzałem długo trzeba kręcić, a potem kilka sekund nierówno pracuje. kolejny odpał jest ok) Powody mogą wg mnie być cztery: 1. Nieszczelna instalacja gazowa (wtryskiwacze lub reduktor, jeżeli jest podłączony do kolektora ssącego), jeżeli po zakręceniu zaworu na butli i jeżdżeniu przez parę dni na benzynie...
Po 1) jaki budżet? Poza tym skąd weźmiesz A6 C4 15 letnie? :D Fiat Tipo 1,4 chodzi o t-jet 120 koni? czyli porównujesz 3 letnie auto do 25 letniej A6tki? :D niezły rozmach Generalnie to tak: - jaki budżet - jaki segment - jaki silnik (piszesz o wolnossącym a wstawiasz turbo benzynę w Audi A4) Budżet do max 25 tys. (5 tys. zostawiam na podstawowe naprawy)....
Ja mam zagazowaną corollę od nowości i jedyne co muszę częściej kontrolować niż to przewidział producent samochodu, to luzy zaworowe (co 30 kkm). Jeżeli masz zamiar gazować samochód, to szukaj z silnikiem na hydropopychczach. Z tego co czytałem, to Avensis z silnikiem 1.8 miał takie, ale lepiej to sprawdzić. Ja takie miałem w zagazowanej megance i poza...
Jechałem samochodem Toyota Corolla E12 rok 2003 z silnikiem 2.0D4D 90KM (oznaczenie 1CD-FTV) i podczas jazdy po prostu zgasł i już nie odpala, kręci dobrze ale dźwięk z silnika podczas kręcenia jest jakiś inny więc oddałem samochód mechanikowi i wstępną diagnozę jaką mi podał to olej w jednym tłoku i brak kompresji na dwóch innych.. Mówi mi o wymianie...
Moim zdaniem jeżeli masz zamontowaną instalację LPG bez wtrysku to na gazie potencjometr ten nie ma az tak dużego wpływu zeby powodować takie efekty, sama przepustnica sterowana jest mechanicznie (linką) i głównie stopień jej otwarcia reguluje obroty Ci to ustawili (regulacja polega na wymianie płytek zaworowych - które do najtańszych nie należą - "polskim...
podejrzalem pod pokrywę rozrządu. Nic niepokojącego sie nie dzieje. Pasek napięty odpowiednio. Moze przyczyną przestawienia rozrządu mogłoby byc to ze wlalem zamiast oleju 15w40 gestszy tolej 20w40 (lubro bodajże) taki miałem akurat dostępny i skorzystałem z okazji.. Podzespoły na pasku nie maja większych oporów? Kwestie przestawienia rozrządu jednak...
Cześć, Mam taki problem, ponieważ po wymianie silnika (silnik wymieniałem sam, wcześniej siedział identyczny), nie mam iskry na 2 i 4 cylindrze, na 1 i 3 wszystko jest ok. Na cewkach 2 i 4, podczas kręcenia, na pinie nr. 3, powinno być napięcie jednak go nie ma (na 1 i 3 cewce jest). Szukałem informacji na forach krajowych i zagranicznych, ale nigdzie...
Nie kupuj auta z zagranicy, bo pojeździsz 2 miesiące u nas i całe zawieszenie do remontu będzie. Jeśli masz 8000zł to proponuję szukać auta za 6000zł. Zawsze zostanie Ci 2000zł na wymianę rozrządu, oleju i niezaplanowane "niespodzianki". A z samochodów to odradzam Renault 1.9Diesel - miał wujek i same problemy z nim miał. Golf III jest przereklamowany,...
Co ty opowiadasz, jaka straszna eksploatacja:?: Japonczycy robią naprawdę dobre silniki i potrafią z nich wycisnąć moc, są budowane przez fachowców a nie jakieś niezorganizowane grupy. Ich silniki są wyżyłowane i dlatego momenty są przesunięte w górę, celowo aby właśnie przy dużych obrotach miały swojego powera. Jak myślisz dlaczego większość najlepszych...
rozrządu toyota corolla toyota corolla pasek rozrządu schemat wymiany rozrządu
przepływomierz odpowiada turbo diesla benzyny impedancja przesunięcie fazowe
pralka amica chińskie radio android
SinoTrack ST2 – brak SMS o rozruchu silnika, kody ACCALM, reset, konfiguracja SMS JVC TV – jak sprawdzić rok produkcji? Odczyt modelu, numeru seryjnego, datowanie telewizorów JVC