Możesz jeździć.
Wyjdzie wszystko. http://obrazki.elektroda.pl/5997094700_1...
A jak myślisz, w jakim celu konstruktor to tam umiescił ? Czy tylko po to a żebyś ty się oto zapytał? A powaznie, to ma za zadanie automatyczną regulacje głębokosci ten wałek skrętny, i całe to ustrojstwo. Tam na ośce masz wgłębienie, i nie da się tego inaczej ustawić. Niestety jest marne dojście to tego.
Przedni wał napędowy do obudowy łożyska koła (Śruba sześciokątna) Wymienić śrubę Etap 1 200 (Nm) Etap 2 180 (°)
Jeżeli ściągnął Pan plastik z magnesem to trzeba jeszcze odkręcić kluczem imbusowym mosiężny pierścień, glowica wyjdzie z całą ośką. Mam nadzieję że zaznaczył Pan polożenie magnesu względem głowicy, jeśli nie to będzie zabawa z ustawieniem.
Witaj Wymienić śruby Etap 1 40 (Nm) Etap 2 90 (°) Etap 3 90 (°) Proszę bardzo.
Miska olejowa (Górna sekcja) Wymienić śruby Etap 1 10 (Nm) Etap 2 16 (Nm) Miska olejowa (Dolna część) Etap 1 5 (Nm) Etap 2 8 (Nm)
Mam problem z oknami. Strasznie wiało mi z okien więc wymieniłem uszczelki na nowe (trochę pomogło). Jednak okna ciaśniej się zamykają lub nie można docisnąć klamki do pozycji zamkniętej. Jedno okno udało mi się wyregulować i jest względnie dobrze poprzez kręcenie śrubami regulacyjnymi. W drugim oknie i drzwiach balkonowych poprzedni właściciel musiał...
Proszę bardzo Wymienić śruby (Nie oliwić) Głowica cylindrów (śruby) (Tylko uszczelka niemetalowa) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 100 ± 4 (°) Etap 3 (Odczekać 3 minuty) Etap 4 (Poluzować śruby 1 i 2) Etap 5 25 (Nm) Etap 6 213 ± 7 (°) Powtórzyć etapy 4, 5 i 6 dla śrub: 3-4, 5-6, 7-8, 9-10 Głowica cylindrów (śruby) (Tylko metalowa uszczelka głowicy cylindrów)...
Koło zamachowe (wymienić śruby) - 60 Nm + 90° (Nm) W zał. wszystkie dane regulacyjne dla sinika AVG w VOLKSWAGEN Sharan 1.9 TDi od 1999 do 2000 r.
Myślę że to wina wyłącznie jakości śrub, choć niewielkie mam doświadczenie z JCB to wielokrotnie się spotkałem z pękającymi śrubami w ich hydraulice.
Naciąganie klienta na koszty. Są połączenia, gdzie trzeba śruby wymienić na nowe, ale w tym przypadku to zostawiłbym stare.
Moment dokręcania to 10nm i 70 stopni. Nie ma czegoś takiego jak moment dokręcania nie jest istotny, wtryskiwacze powinny być dokręcone z momentem i wymieniona śruba na nową ponieważ sruba się rozciąga, za słabo może puszczać wtryskiwacz, za mocno może się się urwać czasami trzeba wyrównać gniazdo wtryskiwacza frezem
Gołym okiem widać, że zestyk może mieć dużą rezystancję. Chociaż może się podejrzewać, że aluminiowa końcówka została ułamana a zerowanie zrobiło resztę. Teraz należy zaprasować nową końcówkę, oczyścić zacisk i wymienić śrubę z podkładkami a także skrócić i oczyścić pozostałe żyły do tego zacisku przyłączane. To są góra dwie godziny roboty a nie tydzień....
Mi ta środkowa śruba kreci się w miejscu, nawet jak przyblokuje bęben, jak mam zdjąć te łożysko? I tak musisz otworyć zbiornik, rozbierz ścianę, wyjdzie po dobroci, resztki ośki po wszystkim chwycisz sobie jakimiś żabami albo innym szwedem i wtedy to rozkręcisz do końca.
Momenty dokręcania Śruby i nakrętki samo-zabezpieczające należy bezwzględnie wymienić Śruba(y) koła pasowego wału korbowego 157 - 166 Nm Śruba(y) - tarcza pasowa 8 - 11 Nm Śruba(y) osłony paska rozrządu 8 - 11 Nm Śruba(y) rolki napinającej 38 - 51 Nm Śruba(y) – pokrywy zaworowej 7 - 10 Nm
Wysłane , sprawdź. Dodano po 29 Żeby nie było że na pusto. Głowica Wymienić śruby Etap 1 40 (Nm) Etap 2 60 (Nm) Etap 3 90 (°) Etap 4 90 (°) Pokrywa łożyska stopy korbowodu Etap 1 30 (Nm) Etap 2 90 (°) Pokrywa głównego łożyska Etap 1 65 (Nm) Etap 2 90 (°)
Niestety nakrętka , która jest zatopiona w dolnej części odpływu z powodu korozji zamiast odkręcić się poluzowała się w plastyku. Nic da się z tym, poza zniszczeniem i zamontowaniem nowego syfonu.
Dodam: 1. Śruba panewek głównych: - Po demontażu wymienić - Do pomiaru luzu poprzecznego dokręcić momentem 65 Nm, jednak nie obracać dalej. - 65 Nm + 90° 2. Śruba korbowodowa - Po demontażu wymienić - Naoliwić gwint i powierzchnię przylegania. - Do pomiaru luzu poprzecznego użyć starej śruby. - 30 Nm + 90°
Bit z kłami nr 6 lub 8, potem wymienić śrubę na standard.
gniazd nie sprawdzałem ,zmieniane były uszczelniacze komplet 4 szt pompki .Był podłączony VAG wszystko było oki pompki niby dobre według kompa , niby nie znalazł nic podejrzanego raczej wszystko było ok . przymierze się jeszcze raz do wymiany uszczelniaczy i wymienię śruby na nowe co myślicie o nowych śrubach obecnie są stare może nie dociskają ? Śruby...
Przy wymianie uszczelki powinno wymienić się śruby na nowe.Uszczelki mają różne grubości, czy planowałeś głowicę bo sama wymiana uszczelki może nic nie dać.
niestety ( z tego co ja wiem ) nie ma do tych skrzyń żadnych dodatkowych chłodnic które można by dostawić. Ewentualnie można było by się pokusić o zakup nowej chcłodniczki o większej wydajności ( należy wówczas też wymienić śrubę mocującą ). Warto było by też przepłukać cały układ chłodzenia ( może tu leży przyczyna a nie w samym chłodzeniu tylko skrzyni...
na 99% trzeba sciagnąc zdeżak.
Ta duża śruba (akurat nie znam dokładnie tego modelu piecyka) jest zaślepką filtra (w innych piecykach jest w niego innym położeniu, ale po wielkości poznaję, że to jest pewnie to). Odkręca się ją w celu wyjęcia filtra, by go oczyścić (okresowo trzeba czyścić filtr). Gdy w rurach tworzy się kamień lub dostanie się piasek, ten filtr zabezpiecza zespół...
Chyba, że w tym modelu tak często padają łożyska, że ktoś już sobie stworzył zestaw naprawczy. Zbiornik skręcony na śruby na dobrym kleju będzie szczelny, ale masz rację bo trzeba go umiejętnie rozciąć i nie ma tu miejsca na błędy. Wpisz w wyszukiwarkę wymiana łożysk w pralkach i znajdziesz ofertę kilku firm na terenie Polski zajmujących się naprawą...
No pewnie że się da tylko więcej pracy bo zamiast rozkręcać śruby trzeba rozwiercić nity wymienić łożyska poszukać odpowiednie śruby i dopiero poskręcać ale dla kogoś kto się tym zajmuje zawodowo to nie powinien być problem.
Wymiana wahacza tutaj to jakieś 30-50zł. Możesz go sam wymienić - 2 śruby od wahacza i odkręcenie sworznia. Po tym zabiegu sprawdzenie zbieżności i ustawienie - 100zł.
A oznaczenie silnika Dodano po 6 Dla silnika M21 D24WA Wymienić śruby Etap 1 60 Nm etap2 +75" etap3 T=90'C etap4 +90' powinno być podobnie u ciebie Dodano po 17 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
FORDFocus (19) 1.6 Zetec-SE 16V (FYDA) 1998 - 2000 kół rozrządu Koła zębate wałka rozrządu: Wykorzystać nową(e) śrubę(y) 60 Nm Wykorzystać nową(e) śrubę(y) 40 Nm + 90° stopek wałka. Panewki łożyskowe wału rozrządczego Etap 17 (Nm) Etap 245 (°) koła pasowego koło pasowe wału korbowego Wymienić śrubę Etap 140 (Nm) Etap 290 (°) śrub korbowodów, Ciekawe...
Masz wszystko co posiadam: Głowica: Wymienić śruby Etap 1 40 (Nm) Etap 2 60 (Nm) Etap 3 90 (°) Etap 4 90 (°) Pokrywa łożyska stopy korbowodu (Wymienić śruby) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 90 (°) Pokrywa głównego łożyska (Wymienić śruby) Etap 1 65 (Nm) Etap 2 90 (°) Korek spustowy oleju silnikowego 30 (Nm) Wtryskiwacz 20 (Nm) Świece żarowe 15 (Nm) Rozrusznik...
Są dwa zawory, jeden on/off, drugi proporcjonalny, obydwa są na 2 śrubach, odkręcić, wymienić (wraz z uszczelniaczami), zakrecić. Żadnych specjalnych procedur :) .
Wymienię śruby z nakrętkami na nowe, mam gdzieś chyba nawet mosiężne albo zainwestuje i kupię nową antenę i będzie w końcu taka jak powinna być.
Głowica trzyma się tylko na 4 śrubach i jest żeliwna więc to raczej dobre wartości. Pamiętaj tylko że trzeba by wymienić śruby na nowe po stare przy dokręcaniu mogą popękać.
Jak się pogimnastykujesz to wymienisz amortyzator bez wybijania śruby - przerabiałem.
Odkręcić 3 śruby i wymienić.
Wtryski tak jak cylindry, 1 od strony skrzyni biegów. Przy wymianie rozrządu warto wymienić śruby na kołach wałka rozrządu https://obrazki.elektroda.pl/4192177400_... Stare łatwo przeciągnąć i rozrząd może sam się przestawić bo śruby się zluzują.
Zaświeć latarką i dokładnie spójrz od środka. Ja spotykam gwinty, ale tak na odległość to na 100% nie mogę potwierdzić. Generalnie trzeba się spodziewać zapieczenia i zakamienienia gwintu i zazwyczaj w jakimś stopniu uszkadza się podczas odkręcania powłoka chromowa przy chwytaniu tego elementu narzędziami.
Jeśli użyłeś takiego klucza z siła odpowiadającą ok 10-11 kg to ok. Ale tej pewności nie masz i mieć nie bedziesz. Najlepiej zdjąć osłony, ustawić silnik na blokadach jak do rozrządu i wymienić tą śrubę. Koszt niewielki, a zastanawianie się czy będzie ok nie ma sensu. Pozdrawiam
Zestaw naprawczy u Boscha drogo kosztuje.Lepiej kupić łożyska i simmering w sklepie z częściami do pralek,śruby w sklepie ze śrubami.
Między gaźnik a korpus silnika dałem dystans z otworem takiej samej średnicy jak gardziel gaźnika (12mm), prostopadle do tego otworu wywierciłem drugi otworek(8mm), nagwintowałem go i wkleiłem nagwintowany króciec, odcięty ze starego filtra paliwa. Musiałem wymienić śruby mocowania gaźnika na dłuższe.
[/quote] Gdzie można zakupić cudo do odkręcania tego cuda?[/quote] Można taki klucz wypiłować z rurki o takiej średnicy ale to będzie raczej jednorazówka . Potem wymienić śrubę na normalną .
Jak oddałem w zeszłym roku Fiata do ASO, to wpisali nawet wymienione śruby, , podkładki, zaślepki z tworzywa, przewód hamulcowy i usługę za wymianę każdej z tych rzeczy. To się nazywa zawodowe podejście do swojej roboty! Bo na tym zarabiają, kasują za śrubki, podkładki, nawet ilość użytego smaru liczą.
Witam. Czy jest możliwość aby w siłowniku Power Jack wymienić śrubę na trapezową, tam jest chyba śruba o zwykłym gwincie. Widziałem na forum satclub zdjęcia rozebranego siłownika. Tam jest zwykła śruba. Jeżeli wymieniłbym ją na trapezową. Wysuw byłby szybszy?
Można wymienić wybierak, przykręcany na dwie śruby do obudowy.
W tych alternatorach prawie nie siadają łożyska, chyba że dostanie się do nich woda itp. Uszkodzony jest mostek prostowniczy, konkretnie to jedna z diod ma zwarcie lub przerwę i przez to obciąża alternator powodując hałas. Najczęściej wymieniam na mostek arc6020, wymienić trzeba jedynie śrubę b+.
Dziękuję za odpowiedzi. Obie wkładki są z różnych firm, więc byłoby to zaskakujące, że obie mają taką wadę. Zastanawiam się, czy sposób zamontowania w zamku może mieć wpływ na zużywanie się mechanizmu. Jakiś czas temu wymieniłem śruby, które idą równolegle do bębenka. Te założone wcześniej były za krótkie i nie łapały dobrze strony od zewnątrz. Teraz...
Teraz jest nawet opcja że samą piłkę można wymienić jak zawór skręcany na śruby☺
Tej dużej śruby ani tej mniejszej nie muszę odkręcić? Dodano po 1 Dzięki za pomoc.. Jednak grzałka do wymiany.
25NM 90 stopni 90 stopni90 stopni 45 stopni.Wymiana śrub .
Nowy korpus jest drogi, naprawa nieopłacalna. Klejony korpus rozcina się, wymienia łożyska i simmering, potem klei silikonem dwie połówki i skręca się śrubami.
Głośnik w Bolero to GDWK 8-11/120. Jeśli uległ przepaleniu, wystarczy wymienić cewkę. Odkręcić cztery śruby od magnesu, ściągnąć plastykowy kosz i wymienić cewkę. Napisz do umifon.pl, może mają takie cewki.
Strasznie chaotycznie to opisałeś. Jeśli dobrze rozumiem, to generator jest sprawny, i chcesz wymienić jeden iskrownik. Te śruby obok palników, nieszczęśliwie są wkręcone w aluminium, więc jeśli już ci przeskoczyły, to najlepszym rozwiązaniem jest lewe wiertło i nowe wkręty.
Wymieniona śruba, nasmarowane, skręcone - działa. ZAMYKAM.
Uszczelka nie jest do tego silnika. Tam idzie taka jak na obrazku poniżej. Śruby i sprężyny też można bez problemu dostać niedrogo nowe, więc najlepiej od razu się w nie zaopatrz. http://obrazki.elektroda.pl/9636480700_1...
Można wymienić. Na środku masz zaślepke śruby. Odkręcasz i wychodzi cale kółko wysprzęglenia.
Chcesz sprawdzić parametry głośnika i wymienić go? Odkręć więc śruby z frontu. Wygłuszane i montowane zwrotnice były przed założeniem tylnej ścianki zapewne.
1. Zamieść zdjęcie prawidłowo. 2. Od spodu nie ma żadnych śrub trzymających klosz?
Witaj Proszę momenty Głowica cylindrów (śruby) Sprawdzić śruby głowicy cylindrów Zmierzyć odległość: A Nowa śruba: 165.0 mm Jeżeli wartość ta przekroczy wartość graniczną (mm), to należy wymienić śrubę 167.5 mm Etap 1 (Śruby 1 - 10) 45 (Nm) Etap 2 (Śruby 1 - 10) 90 (°) Etap 3 (Śruby 1 - 10) 90 (°) Etap 4 (Śruby 11 i 12) 20 (Nm) Pokrywa łożyska stopy...
Od dołu prawdopodobne cieknie ci ze śrub mocujących pompę i zabierak, trzeba spuscic olej, odkręcić ta cała pokrywę od dołu, i wymienić o-ringi które sa na śrubach pompy i zabieraka
Właśnie o tym elemencie pisałem... Kupiłem śruby i wymieniłem te 2 śruby na grubsze w tym plastikowym elemencie. Po takiej wymianie zmywarka zaczęła zmywać, ale po dwóch myciach zostawiłem zmywarkę wyłączoną i po jakimś czasie zmywarka sama się włączyła (po około 2 godzinach) z błędem E15... Czyli widać znaczną poprawę w zmywarce, ale zapewne jeszcze...
Nie, tam są nity. Trzeba delikatnie rozwiercić. Jak byś montował nieoryginalne głośniki to potrzebujesz dystansów i adapterów: https://obrazki.elektroda.pl/7366872300_... albo wersję "MDF" (wpisz w allegro 'dystans golf 4') Jakbyś dostał w dobrym stanie oryginał to pewnie się da sprytnie na śrubki zamocować bez zdejmowania osłony. Jak...
Niestety życie weryfikuje teorię, prawda jest tak, że większość połączeń skręcanych robi się z tzw. ręki, zdając się na swoje wyczucie i doświadczenie. Nie można idealizować, idąc tym tokiem myślowym nie potrzebujemy na warsztacie młotka, przecinaka, szlifierki kątowej, łomów i wielu innych "brutalnych" narzędzi. Dane producenta są idealne, tylko że...
Majster Google ci nie działa? http://www.youtube.com/watch?v=IbiMb_WTB... http://www.formymobile.co.uk/s5230disass...
W tym silniku jest jedna grubość uszczelki. Wymiana śrub niekonieczna.
Śruby głowicy /wymienić/ zachować kolejność przy dokręcaniu 1. etap 40 Nm 2. etap 60 Nm 3. etap 1/4 obrotu (90°) 4. etap 1/4 obrotu (90°) Śruby pokrywy panewki głównej /wymienić/ 1. etap 65 Nm 2. etap 1/4 obrotu (90°) Śruby stopy korbowodowej /wymienić/ 1. etap 30 Nm 2. etap 1/4 obrotu (90°) Śruby pokrywy łożyska wałka rozrządu /wymienić/ 1. etap 8...
Cześć ostatnio kładłem nową elektrykę w WSK musiałem wymienić śrubę od prostownika selenowego i prostownik rozsypał mi się w rękach czy ktoś mógł by podesłać schemat lub powiedzieć jak to złożyć
Workshop podaje Koło pasowe wału korbowego Wymienić śrubę Etap 1 40 (Nm) Etap 2 90 (°) 60 Nm jest dla koła wałka rozrządu.
To trzeba ściągać wszystko razem z podstawą filtra oleju, czy wystarczy tylko tą żebrowaną aluminiową kostkę wymienić (4 śruby)?
Wystarczy parę sekund szukania. [url=http://www.youtube.com/watch?v=Mczr... W tym modelu wymiana taśmy jest bardzo prosta.
Zaciski uzwojenia pierwotnego w tych przekładnikach są miedziane. Jednak wkręty mocujące je do przekładnika to zwykły ocynk, i mi to wygląda na to, że to właśnie od nich poszła korozja. Raczej nie jest to "przepalenie". Autorze, jeśli masz możliwość, sprawdź stan połączeń kabla do przekładników, ewentualnie połączenia zakonserwuj smarem i jeśli nic...
1-40 NM 2-60 NM 3-90 stopni 4-90 stopni I wymienić śruby na nowe.
Koło zamachowe 50 - 60 (Nm) Dwumasowe koło zamachowe (Wymienić śruby) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 62 (°) Śruby na niebieski klej.
Tam nie ma miedzianych podkladek, są stozki, oringi wymienione, śruby też, udało mi się go zapalić lecz po kilku minutach zgasl i dalej dmucha w układ paliwowy.
Witam, mam urwana śrubę łącząca silnik ze skrzynią biegów przez co 2,4 i wsteczny praktycznie wcale nie wchodza, tylko po przesunięciu gałki na siłę na jedynke i popchnieciu ku przodu, wtedy np. wsteczny wejdzie. Zuzyta jest też bardzo mocno poduszka przednia, ta na belce. Gałka od biegów podczas jazdy mocno skacze przód tył po dodaniu i puszczeniu...
A jak sobie wyobrażasz otwarcie bez odkręcenia śrub. Pozostaje Ci wyłamanie obudowy. Tak samo, jakbyś chciał wymienić koło w samochodzie (na osi będące) bez odkręcenia śrub. Pomyśl trochę. Nie trzeba być specjalistą, aby to wiedzieć.
Tragedia, ile może kosztować naprawa? Szukam elektryka. Zależy co jest nie tak oraz od skali zniszczeń. Czy wystarczy zmierzyć i podokręcać śruby, czy wymienić kostki na coś współczesnego, czy wymieniamy osprzęt, łączniki, gniazda bo się potopiły.
W praktyce osiągnięcie wymienionej dokładności na śrubie trapezowej bez kasowania luzu będzie b. trudne, żeby nie powiedzieć niemożliwe. Przekładnia zmniejszy szybkość przejazdów ale zwiększy moment lub odwrotnie, w zależności od przełożenia. Często przekładnię stosuje się też z przyczyn konstrukcyjnych, umożliwia umieszczenie zespołu napędowego równolegle...
Ja dysponuję takimi danymi jak na screenie, zweryfikuj je jeszcze w innych żródłach. 1248620 1248621 Była jeszcze uwaga, aby sprawdzić czy śruby są 122Nm, jeśli nie, wymienić.
Do zamknięcia , wymieniłem śruby i nie leci
Musisz zdjąć bok od kuchenki, z boku masz mocowanie bodaj na 2 lub 3 śruby przechodzą na wskroś. Mocują zawias do boku kuchenki. Pewno lewy zawias nawalił, albo sprężyna pękła.
Właśnie o śrubach 10,9 pisałem ale przed łbem zatoczyć stożek który zaklinuje się w otworze. Oczywiście samą śrubę trzeba dorobić, ja użyłem lotniczych, kształt śruby do żuka czyli M14, potem część walcowa fi 16 (do stoczenia na stożek) i łeb na klucz 22 mm (sześciokątny) Tamte drugie śruby mają nakrętki zgrzewane do budy.
Przy 1100 RPM silnik generował by SEM 13,6V, a do wytworzenia 180N siły potrzeba by 0,13Nm co przekłada się na 1A (nie liczę strat w silniku) ale te parametry wyglądają sensownie, więc możesz wymienić tylko śrubę. Jednak podejrzewam że gdzieś w oszacowaniach jest jakiś gruby błąd, albo mechanika źle działa, bo 1Nm wymagał by 8,4A, a poruszanie płyty...
Śruby mocujące są od strony pokrętła.
Za tą śrubą z zawleczką jest dwukierunkowy zawór przelewowy pomiędzy przewodami co idą na siłownik. U góry powinna być taka sama śruba. Tam wystarczy wymienić oring.
Posiadam bojler pionowy 300l od instalacji solarnej, teraz zaczyna mi cieknąć od spodu na samym środku a wiem że jest tam jakaś śruba bo u mego ojca było to samo, fachowcy musieli odkręcić wszystkie przewody i spuścić płyn z solarów żeby bojler położyć i wymienić śrubę. Pytanie mam do was czy można samego wymienić tę śrubę? Wiem że muszę spuścić płyn,...
Za pierwszym razem wymienione śruby , resztę twierdzi że robił tak jak powinno być
No to będę musiał spróbować i szukać dzięki za odpowiedź przy kolejnym razie wymienię śruby na nowe. Bo to więcej roboty niż to warte.
To jest typowy problem dla tego silnika przy większym przebiegu. Najczęściej przyczyną jest opóźniony kąt wtrysku. Aby go sprawdzić, trzeba to zrobić czujnikiem zegarowym, żadnym komputerem. Trzeba również sprawdzić kluczem dynamometrycznym dokręcenie śruby trójkątnej w głowicy pompy wtryskowej. Ewentualnie wymienić tą śrubę. Jeżeli to nie pomoże to...
A no właśnie, wymienić śrubę i zastosować klej do śrub, a nie olej....
regułą jest , że dokręca się od środka głowicy do zewnątrz,zrób tak jak na rysunku i będzie dobrze. Ważne jest żebyś wymienił śruby na nowe i dokładnie wydmuchał olej i pozostałości płynu chłodniczego z otworów.
Też tak uważam. Odkręcę tą czarną śrubę i wymienię na nową uszczelkę. Pytanie tylko, czy da radę się okręcić tą śrubę. No, ale się okaże czy będą z nią problemy.
O wymianie wahacza są filmiki na YouTubie to mnie czeka, wymianę zrobię sam -ewentualnie mechanik będzie w zasięgu ręki. Wszelkie regulacje zrobią przy geometrii -niestety na nie nie będę miał wpływu i ich rzetelność wykonania zrobi to kolejny mechanik w kolejnym warsztacie. Co gorsza muszę też wymienić śruby regulacyjne tył- tu jeszcze nie mam wiedzy...
Co się tyczy wyglądu, polecił bym wymienić śruby mocujące głośnik wewnętrzny, chodzi mi o łby tych śrub szpecą całą obudowę która została pomysłowo zaadaptowana, mógłbyś zastosować śruby z łbem sferycznym, to taka mała dygresja.
Jak sklejona to da się wymienić jak masz zamiłowanie do majsterkowania. Trzeba ręcznie rozcinać (brzeszczotem) i następnie złożyć na silikon i skręcić śrubami. Trochę zabawy jest z tym ale da się zrobić.
W tych gniazdach powinno się wymienić śruby stykowe bo przecież są wykręcane.Śruby powinny być o odpowiedniej średnicy porcelanki zabezpieczającej przed zamontowaniem większej wkładki bezpiecznikowej.
Napęd ODD jest zamocowany na jedną tylko śrubę - ale pod klawiaturą.
Skoro chwilowo działa znaczy ze uszczelniacz i łożyska są całe z tej strony. Jeśli kolo pasowe nie ma luzu i śruba trzyma to zostawił jeśli była by to moja pralka. Jeśli klienta to odkręcić ewentualnie odciąć nagwintowac na nowo. Lub wymienić oś bębna jeśli jest w sprzedaży.
Witam Wykonano u mnie montaz napędu nice master 220 do bramy dwuskrzydłowej. Po kilku dniach pękła śruba mocująca siłownik w lewym skrzydle, śruba została wymieniona. Następnie pękła śruba w lewym skrzydle. Proszę o informację, jaka może być przyczyna. Czy taka wymiana ma sens? Czy źle zamocowane są silowniki ? Dziękuję za odpowiedź.
Jeśli chcesz tylko odkręcić i wymienić śruby to najprościej kawałek pełnego pręta trochę rzeźbienia szlifierką kątową nabić ciasno i wykręcić kluczem hydraulicznym.
śruba noża śruba zrywalne śruba laptop
wskazać amperomierz kosztorysy elektryczne tyrystory zamienniki
Mrugające kontrolki na ładowarce po podłączeniu baterii Mercedes Actros - problem z poziomowaniem i pilotem