jak nie rozrząd to ciśnienie mu pomierz, może zawory wypalone
No i dobrze słyszałeś, nie jest źle że mało tylko że duża rozbieżność. Silnik do dokładniejszych oględzin. Znając fachowość gaziarzy od valteków i alasek to pewnie silnik uszkodzony przy wierceniu kolektora albo zawory wypalone.
Pytani podstawowe " drugie " tzn nowe ,czy używane . Bo w używkach trafienie na takie samo uszkodzone to spore prawdopodobieństwo . Poza tym jest jeszcze szansa np. na wytarty wałek rozrządu , zarośnięty syfem z EGR kolektor ssący , brak ciśnienia , wypalone zawory , czyli całą masę usterek tak mechanicznych jak i elektrycznych .
Uszczelka, wypalone uszkodzone zawory, zużyte pierścienie. I nie, nie można jeździć jak różnica wynosi 11.
Samochodzik poszedł do mechanika, zdiagnozował i stwierdził, że wypalił się zawór...
Auto Opel Astra H 1.4 XEP. W aucie był zrobiony remont: - wymiana rozrządu - głowica po regeneracji - nowe popychacze zaworowe - nowe panewki - nowe pierścienie (cylindry honowanie trzymają wymiary) Pierwsze tyś przejechany bardzo delikatnie później 200 km normalnie, ale bez jakiś szaleństw i auto straciło kompresję. Po zdjęciu głowicy okazało się...
Bład to zapewne P0303. wypadanie zapłonu na cyl 3. na wypadanie zapłonu składa sie brak iskry, paliwa (wtrysku), kompresji. Wymieniłes cewke i swiece, wiec mysle ze iskra jest. A tak na marginesie to swieca mokra czy sucha? Pytanie czy masz kompresje? Masz lpg? Wypalone zawory przy lpg sa czeste. Kolejny problem to sterowanie wtryskiwacza. Masz plus...
Witam, posiadam astra x18xe z LPG pojawił się błąd P0170. Autu jeździ normowanie. Były tylko problemy na zimnym silniku że brakowało mocy. Po 2-3 minutach wszystko wracało do normy. Auto było u mechanika sprawdził podobno wszystko od lambdy po wtryskiwacze ciśnienia paliwa, przepływomierz wymieniony bo stary podobno pokazywał za mały przepływ. I twierdzi...
to co powiedział kolega tomekb na pewno zwiększy moc ale cena takiej operacji przekroczy jakiekolwiek umowne granice sensowności. Lepiej byłoby sprzedać auto i kupić mocniejsze... naprawdę. Wiem bo już to przerabiałem :)) Poza tym mało jest speców, którzy zrobią Ci dobry program bo do tego naprawdę trzeba ogromnej wiedzy. Byle partacz zmodyfikuje Ci...
Zgadza się głowica miała wypalone gniazda zaworowe na drugim cylindrze oraz miała dwa pęknięcia. Założona głowica ma prawdopodobnie przystosowane zawory do gazu. I tak ja się na tym nie znam więc musiałam zaufać. Po wymianie głowicy jeździ bardzo dobrze, nie szarpie ma moc. Ja nadal mam problem z tym odpylaniem. Kręci, kręci i nie odpada. Za drugim...
No dokładnie, żeby tylko nie te mrozy. I głowica ściągnięta, i uszczelka wydmuchana między 3 a 4 cylindrem :D, zawory całe nic nie wypalone, teraz uszczelka glaser, planowanie i można składać http://obrazki.elektroda.pl/8462473700_1...
Lewe powietrze po prostu ciągnie, wystarczy zdjąć wężyk od obiegu zamkniętego nawiewów i już będzie kulał na 4 garze, a jak dłużej się tak pojeździ to zawory wypali.
czyli ciśnie jest jest dobre albo złe? bez komentarza Dodano po 3 kolego chcesz żeby ci pomóc a nie podasz podstawowych parametrów penie nawet nie mieżyłeś, na zimnym pewnie też jest słabe tylko na bogatej mieszance chodzi równo a zawór wypalony
Jedno punkt, przepraszam za nie domówienia, ale spałem godzinę. Tak jakby minimalnie ubyło płynu chłodniczego ale nie jestem pewny na 100%, to już chyba tylko zawory zostają.
Możemy tak drążyć ten temat bez końca . Nie wiem kiedy rejestruje ci te błędy o wypadaniu zapłonów . Możesz podejrzeć w live data mając urządzenie diagnostyczne jak i kiedy wypadają te zapłony. Jeśli tak jak mówisz , nie ma różnicy czy to PB czy LPG to pominąć można układ paliwowy czyli ciśnienie paliwa , wtryskiwacze . Wymieniłeś świece i cewkę więc...
Mój teść w astrze 1,4 16V miał podobne objawy przy 200 tkm, niestety był to wypalony zawór, głowica do roboty lub wymiany. Szukaj szrotu wymieniaj silnik wyjdzie chyba najtaniej,
Nie wiem czy warto inwestować jeszcze w to auto ale na początek sprawdź mu kompresję, przy takim przebiegu i wieku, czy przypadkiem zawory mu nie puszczają bo wypalone, mówię o kosztach bo gniazda zaworów to sciąganie głowicy. Jeżeli kompresja ok czytaj dalej :) Nie znam tego silnika ale raczej bez programowania się obejdzie, to silnik ASTRA HD 7-C...
Na pewno wypalony zawór wydechowy.Ja miałem dokładnie to samo w OPLU.
dzisiaj zdjęta głowica i okazało się że jeden zawór wypalony tzn. połowy go nie ma
Witam Wybaczcie ale przeszukałem forum i nie znalazłem przypadku podobnego do mojego, stąd nowy temat. Problem dotyczy Astry F 1996 1,4MPI. Straszne kłopoty z odpaleniem zimnego silnika, pierwsze kręcenie odbywa się jakby normalnie ale niestety gaśnie a później już tylko kręcenie jakby bez kompresji. Pierwsze co zostało uznane za przyczynę, uszczelka...
ciśnienie na garach ma bardzo duże znaczenie to że nie bierze oleju nie znaczy że ma prawidłowe ciśnienie, już Ci pisałem o wypalonych zaworach i od tego powinieneś zacząć
Wszystko wskazuje właśnie na uszczelkę.Bo nie wierzę że np wypaliło dwa zawory i to środkowe.Płukanka raczej nie pomoże.
Witam Opisze dokładnie mój problem od samego początku. Opel Astra G X16XEL 1.6 16V 1998r. W zeszłym roku zrobiłem remont silnika, zostały wymienione pierścienie (Goetze) głowica oddana do warsztatu(wymienione uszczelniacze, sprawdzona ciśnieniowo i któreś zawory doszlifowane+planowanie). Po zmontowaniu bardzo ładnie silnik pracował, równo, praktycznie...
SEED nie jest po równo nigdzie najmniej jest na 3 cyl. a nie pracuje na 2 cyl. na drugim jest trochę po nad 13. dopowiem historię pewną do tego samochodu. 2 lata temu nieopodal bloku strzelił pasek rozrządu. Samochód pojechał do jakiegoś "lewusa" co śmiał się nazwać mechanikiem złożył samochód bez zdejmowania głowicy nawet sprawdzenia ciśnienia. (16V...)...
TYlko i wyłącznie strzelam . Diagnoza skąd, robiłem kilka takich stukających zawsze kończyło się zdjęciem głowicy a tam wypalony jeden albo kilka tłoków.. możesz na początek sprawdzic zawory są na płytkach.
Ktoś kazał w taki sposób sprawdzić czy alternator jest sprawny . Nie był to nikt Tobie życzliwy. Masz szczęście, że auto w ogóle jeszcze działa. Zakręć zawór na butli z gazem, wypal gaz do końca z przewodów i zrób jazdę testową na samej benzynie. Opisz wynik.
Problem rozwiązany wypalony zawór w głowicy który się rozleciał podczas jazdy co spowodowało te problemy temat zamykam.
Kolego sory bardzo ale jakoś nie mam w bloku czujnika wału też mnie to zastanawiało ale no jednak tak jest a może ty chcesz zdjęcie że jest przy kole pasowym ? Dodano po 59 A co masz zepsute w tym 1.6 ? Albo wypalony zawór albo dziura w tłoku oraz walnięta uszczelka pod głowicą
a to nie chodzi przypadkiem o EGR a nie ERG? jesli o EGR to zacytuje by Parker: Zaślepienie EGR może w skrajnych wypadkach spowodowac uszkodzenie silnika... W każdym samochodzie. Większośc osób nie Wie jak działa ten system i po co jest i wymysla takie dyrdymały jak zaślepianie. Jest to powielany na różncyh forach motoryzacyjnych . EGR poprawia sprawność...
Mój teść miał coś podobnego w astrze 1,4 16v przy przebiegu 200k jazda tylko na benzynie. Okazało się że byl wypalony zawór .
No to już widzę tą sumę, za naprawę. Czy w przypadku Twojej diagnozy auto może raz chodzić dobrze raz źle ? Czy przy wypalonym zaworze nie jest tak, że już na stałe szarpie itd ?
Efektem było spalanie mniejszej jednostki 14 litrów w mieście a w większej 8 litrów.. Chyba troche koloryzujesz, choć teoria słuszna... 1,6 , czy 1,8 w miescie z LPG na mikserze musiał spalic 9-10 litrów wzwyż, 1,8 ok 11l. Jak był "udrutowany" to nie jechał, a i tak sporo palił i zaraz zawory wypalone. 1,3 tez mógł tyle spalic i to jest prawdopodobne....
Wypalony zawór albo nawet tłok na tym cylindrze( świeca morka i jest iskra , Brak ciśnienia), często się zdarza jak jest źle wyregulowany gaz.
przykład z najbliższego otoczenia: - Seicento 900 kolegi-mechanika - od zawsze na benzynie. Auto w jego rękach od dobrych 10 lat, wypalił się zawór od jazdy na benzynie (z gazem w podłodze, to Seicento potrafiło jechać 170) - mój własny Cinquecento 900 - (czyli ten sam silnik) - wypalony zawór od jazdy kilka lat na gazie 1gen, też z gazem w podłodze...
Ceramizer używałem - wg mnie żadnej poprawy, choć owszem silnik się nie zatarł do końca mimo jazdy z gazem w podłodze prawie cały czas (Astra 1.4) ale i tak silnik poszedł na złom bo UPG wywalił parę razy a w końcu wypalił się zawór i wymieniłem silnik na 1.6 8V Ostatnio używam Ceratec Liqui Moly (w Zafirze 1.8 16v i Astrze 1.6 16v) i jestem zadowolony...
Przy wypalonym zaworze takie zachowanie byłoby od samego początku pracy silnika, a w moim przypadku objawy pojawiają się po jakiejś chwili.
Najlepiej najpierw odpal silnik zakręć zawór od butli i poczekaj aż się wypali gaz. I wtedy zacznij odkręcać tak jak koledzy radzili.
Niko72: skąd wiesz, że nikt by tego samochodu nie kupił z uszkodzoną pompą wtryskową skoro było w dobrym stanie? jaki to problem wymienić pompę wtryskową? jakieś 2-3 godziny roboty, przy okazji wymieniając pasek rozrządu który po zakupie i tak wymienić trzeba Nie tak dawno kupiłem busa Mastera 1.9DTI odpalającego ale nie wkręcającego się na obroty (i...
4 różne serwisy w tym jeden gdzie gościu podobno specjalizował się w Oplach nie znalazły by nieszczelności w dolocie gdzie w każdym z tych serwisów byłem od 2 do 5x oraz nie zwrócił by uwagi na parametry to po co podpinać pod komputer? To po co Przepustnica oraz silniczek krokowy był czyszczony raz w jednym serwisie i raz w innym. I tez nie pomogło?...
A poszukałbyś kogoś z normalnym urządzeniem diagnostycznym? Pojawienie się usterki wraz z rozgrzewaniem się silnika, sugeruje wypadanie zapłonów - wypalony zawór, z przyczyn czysto mechanicznych, bądź uszkodzona cewka zapłonowa. A że jest duża i droga, więc przed wymianą wypadało by się upewnić. Chyba że masz oscyloskop, czas i ochotę, na przepatrzenie...
niema czegoś takiego jak "przypalone zawory" zawór jak się już zaczyna wypalać to momentalnie zaczyna metal płynąć i się wypala tak duża szpara w zaworze wydechowym, że już kompresji niema, wiem bo kilka razy miałem z tym do czynienia, w tym 2 razy mi się wypalił zawór (w 900tce na gazie od jazdy z gazem w podłodze i w Astrze 1.4 8v też na gazie i też...
a ja myślę że problem nie w pompie tylko w elektrozaworach lpg - nie zamykają się szczelnie i silnik jest zalewany gazem przez co po dłuższym postoju trzeba go długo kręcić żeby się przewentylował rada: przed zakończeniem jazdy przełącz na benzynę i tak go zostaw albo (lepiej) zakręć zawór na butli i wypal wszystki gaz z instalacji aż auto samo zgaśnie...
Nie wiem jak w tych silnikach ale w moim (2,0 HDi) świece żarowe grzeją dopiero jak temperatura zewnętrzana jest poniżej -4 stopnie. W zimie przy niższych temperaturach nigdy nie było problemu z zapaleniem silnika. Problem pojawiał się gdy ta temperatura była wyższa czyli np koło zera, +5 do +10, zapalał ale trzeba było dłużej kręcić, i był to normalny...
Jeśli nie byłeś jeszcze u fachowca z autem to przyczyną złej pracy może być: niesprawna pompa wtryskowa (mało prawdopodobne bo pozostałe cylindry pracują) poluzuj przewód pierwszego wtryskiwacza- powinno wypływać paliwo, a silnik powinien przestać dymić na niebiesko bo do wydechu nie idzie niespalone paliwo- jeśli tak to niewykluczone że pompa jest...
Najważniejsza temp silnika, temp powietrza nie ma aż tak dużego wpływu. Zakręć zawór, uruchom na benzynie i przejedź kawałek żeby się podgrzał i przełącz na gaz żeby wypalił gaz z przewodów. Sekwencja powinna sama wrócić na benzynę. Następny dzień prawdę pokaże.
Jak może być coś z zaworami skoro luzy zaworowe skorygowane? Chyba że gniazda wypalone? A ciśnienie na tłokach jakie masz? Skoro mechanik stawia na silnik - ciśnienie powinno być niskie lub znacząco odbiegające od normy na poszczególnych tłokach
to wychodzi na to że zadziałało prawo o rzeczach martwych z tym zatarciem co do klekotu myślę że zatarta panewka ma duży luz i wałek się po prostu na niej podnosi do góry i stąd większy luz na zaworach a kasowniki nie zdążą się napełnić aby go skasować tak czy owak nie możesz tak jeździć bo istnieje ryzyko pęknięcia wałka więc musisz wykombinować drugą...
Kolego aby wykluczyć czy to nie działanie instalacji gazowej to radze; wyjąc bezpiecznik od instalacji gazowej na pewno jest gdzieś pod maską kolo aku, i zakręcić zawór koło butli z gazem i odpalić na benzynie. Niech pochodzi trochę lub najlepiej się przejedź trochę 200- 500m. To będziesz miał pewność że nawet jak zawór od gazu puszcza to wypali gaz...
ja jestem wielkim miłośnikiem Astry F a tam czujnik w chłodnicy jest też bodajże na 105st, co jest głupotą (to jakieś pseudo-ekologiczne wynalazki bo im gorętszy silnik tym niby że czystsze spaliny) a w czasie jazdy i tak wychładza się na tyle ile pozwala to termostat (ok 90st), więc do Astr też zakładam czujniki w chłodnice od Cieniasa 900 (pasuje...
ja raz wydmuchałem zawór w Cieniasie 900i na gazie (oczywiście, że jeździłem z gazem w podłodze) potem wyciągnąłem popychacze od tego cylindra i jeździłem całą zimę bo w śniegu nie chciało mi się silnika wymieniać a z popychaczami palił 12 gazu a bez nich 10 (gaz zwykły 1gen) drugi raz to w Astrze F 1.4 8V też jadąc z gazem w podłodze na autostradzie...
bez przesady, to nie pomylonez, w Oplach te śruby wydechu się bez problemu odrkęcają, nawet takie zgnite, wtedy wbijam nasadkę 12 zamiast 13 i też się odkręca, jedne się odkręcają nakrętki, inne się wykręcają całe szpilki, ale jeszcze żadnej nie urwałem, oczywiście to trzeba z wyczuciem odkręcać, jak się ześlizguje to nie ciągnąć jak głupi aż się obmieli...
głowica silnika była w naprawie, bo okazało się, że jeden z zaworów był zatarty i całkowicie się nie domykał. Sprawdzenie ciśnienia w cylindrach było równe 14 bar przed naprawą głowicy i po. Bzdura. Zawór był zatarty (dziwne?) czy wypalony? Jakim cudem cylinder nie wykazywał niższego ciśnienia? Czarna mokra bo wtrysk leje. Ewentualnie po naprawie głowicy...
Nie znam oznaczenia silnika. Kopułke zmieniłem i nie ma poprawy. przewody raczej też nie bo na na swiecach iskra jest. Swiece też w porządku( zamieniałem i inne świeca na tym cylindrze też nie działa. Znajomy straszy , że mam wypalony zawór i że silnik nadaje sie na złom. Nie mam pomysłu co dalej robić z tym problemem. Regulamin pkt 11 i instrukcja...
Trochę dużo tych kilometrów. :) Ale powiem tak . za założeniem LPG przemawiają tylko i wyłacznie względy ekonomiczne w przeliczeniu spalania nic pozatym, założysz gaz zrobisz może z 20 tysiecy i twoje autko napewno będzie dawało znać o swijej niemocy. Mam taki sam problem (opel astra 1,6i) i z zrobionego wywiadu u znajomego w stacji serwisoeej LPG dowiedziałęm...
Oczywiście że można zapytać, a nawet należy jeżeli się nie wie - to żadna ujma. Mieszanka, aby była zapalna musi mieć odpowiedni skład. Jeżeli instalacja jest nieszczelna (w tym przypadku elektrozawór przy lub na reduktorze), wtedy po wyłączeniu silnika przy pracy na gazie zamyka się ten elektrozawór i ten na butli odcinając gaz do reduktora-parownika....
Witam, Astra G 1.6 8v 75 km benzyna bez LPG. Już od bardzo długiego czasu falują obroty w zakresie ok +-100, czy na biegu jałowym czy trzymając gaz w ok. 2 tys czuć wypadanie zapłonu, wahania obrotów silnika oraz pyrkania z wydechu które czasem można odczuć po budzie samochodu. Z przyspieszeniem, dynamiką :lol: i ogólną jazdą nie ma problemów, szarpnięć...
wypalone zawory zawory wypalone wypalone zawory koszt
lodówka elektrozawór kabel ethernet przerywa instrukcja magnetowid toshiba
corral super n3500 corral super n3500
Komunikat "Dostrój przez menu" na telewizorze Roomba serii J ładuje, ale nie włącza się - przyczyny i rozwiązania