Rano zaobserwuj jak zmienia się temperatura obu węży podgrzewania reduktora LPG. Zakręć wielozawór przy butli LPG i sprawdz następnego dnia, jak z temperaturą płynu chłodzącego. Niezależnie od powyższego, dobrze odpowietrz układ chłodzenia - wcześniej sprawdzając czy nie widać miejsc ubytku płynu (plastikowe trójniki LPG, połączenia zaciskowe przewodów,...
Witam serdecznie forumowiczów. Być może się powtórzę, ale nigdzie jak dotąd nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Mam Berlingo 1,6 HDI. Gdy rano go odpalę (auto jest zimne po nocy) od razu na wskaźniku temp idzie do 110 stopni i załącza się komunikat STOP, oraz zaczynają pracować wentylatory od chłodnicy). Kiedyś trwało to tylko chwilę i zdarzało...
Wymiana termostatu
Stabilizator w liczniku do sprawdzenia.
Jesli nagrzewnica jest ciepła to układ nie jest zapowietrzony. Kontrolnie możesz sprawdzic czy jest drożny cienki przewód do zbiorniczka wyrównawczego i czy płyn wraca równym strumieniem. Moim zdaniem przyczyna jest zwarcie.
sprawdz: -czy nie ma oleju w płynie chłodniczym - nie ma "bąbelek" w zbiorniczku wyrównawczym -czy pod korkiem oleju nie zbiera sie szara maż jezeli tak to masz UPG do wymiany. jezeli nie to prawdopodobnie masz zapchaną chłodnicę
Możesz urzyć oleju transformatorowego. nieprzewodzący i odporny na wysoką temperaturę.......
2 styki zielony/czarny, numerek VW: 251 919 501D. Źródło: Vagcat on line
Jaki odczyt z czujnika temperatury zewnętrznej? Przy jego braku czy odczycie poniżej 5 C nie załączy. Czasem błąd ECU (sterownika silnika nie pozwala załączyć klimatyzacji np za wysoka temperatura płynu chłodzącego). Drugi podejrzany to czujnik temperatury parownika. Odłącza sprężarkę gdy temperatura spada poniżej 4-5 C (zapobiega zamarzaniu parownika...
Opisuję spotykane komunikaty wyświetlane na FIS, pół-FIS i MFA ... dane pochodzą z internetu i moich obserwacji Kategoria A (Wyświetla czerwone symbole wraz z dodatkowymi sygnałami dźwiękowymi-trzy następujące po sobie) STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG....
Witam kolego udało Ci się rozwiązać problem. Mam podobnie jak ty tylko jeszcze dochodzi wyższa temperatura płynu chłodzącego.
Historii z klimatyzacją ciąg dalszy, w zeszłym roku olałem temat ale zrobiło się ciepło i czasami działająca klima zaczyna mnie denerwowac. Zimne powietrze leci tylko wtedy gdy wentylator pod maską załączy sie z powodu wysokiej temperatury płynu chłodzącego. Po zmostkowaniu przekaźnika R11 pod maską, zimne powietrze zaczyna dmuchac ale wentylator przy...
Witam. Kontrolka wskazuje na wysoką temperaturę płynu chłodzącego intarder lub błąd związany z czujnikiem temperatury. W tym modelu nie ma czujnika temperatury/ilości/jakości oleju w skrzyni biegów. U mnie rozwiązaniem problemu było dokręcenie kołnierza wtyczki do czujnika. Czyli jednym słowem: wypięła się wtyczka od czujnika. Trzeba było również zresetować...
ECU 001569.31 - Obniżenie poziomu paliwa jest zapisywane, jeśli ECU wykryje niskie ciśnienie oleju silnikowego, wysoką temperaturę płynu chłodzącego, niską temperaturę paliwa, brak sygnału prędkości wału korbowego lub wadliwą pompę wtryskową. Sorki że z translatora, ale nie chce mi się tłumaczyć.
witam mam pytanie bo od niedawna co jakiś czas silnik dostaje niebezpiecznie wysokiej temperatury po czym płyn chłodzący wyparowuje mimo ze mam szczelny okład bynajmniej tak mi się wydaje. Dlaczego tak się dzieje? nie raz tez zdarza się ze silnik bardzo kopci na biało. Moc silnika dopiero odczuwalna jest przy 2000obr
A sterownik klimy nie widzi za wysokiej temperatury płynu chłodzącego?Masy sa ok?
Co to jest ten czynnik ? Płyn chłodzący ? o to chodzi ? Pozdrawiam
Z rana odpala normalnie, zimą również. Przejadę 200 300metrow i ponownie ma ciężko odpalić kręci jak by chciał już zaskoczyć i po chwili odpala. W zimę było gorzej czasami wyskoczy błąd (zbyt wysoka temperatura płynu chłodzącego) ale czujnik temperatury płynu był zmieniony. Przejadę ponad 3km jak się rozgrzeje odpala już normalnie. Wymienione świece...
Jaka temp. oleju pokazuje rano, przed odpaleniem? Sprawdziłeś filtr, o którym jest mowa wyżej? Jak wygląda płyn chłodzący? Może zamiast wiska lepiej było wymienić chłodniczkę oleju?
Bremsflussigkeit Poziom płynu hamulcowego osiągnął MIN / Uzupełnić przy najbliższej okazji Oeldruck Motor Za niskie ciśnienie oleju w silniku / Natychmiast zatrzymać się i wyłączyć silnik Kuhlwassertemp Za wysoka temperatura płynu chłodzącego / Natychmiast zatrzymać się i wyłączyć silnik Handbremse losen Zwolnić hamulec ręczny - informacja po przekroczeniu...
Wracając do pierwsze twojej wypowiedzi, piszesz żę termostat został wyjęty, czy wstawiony jest nowy. Bez termostatu silnik nie będzie prawidłowo pracował, jak wiemy musi mieć odpowiednią temperaturę. Jeśli problem to wysoka temperatura, proponuję jeszcze sprawdzić płyn chłodzący i olej w silniku, czy nie pojawiły się jakieś wzajemne zanieczyszczenia....
...Rzeczywiście płyn chłodzący jest przegrzany? Czy może tylko wskazuje za wysoką temperaturę? Nic o tym nie napisałeś. i dalej nie chcesz tego ujawnić.
Diagnoskop SD i podglądnij temperaturę płynu chłodzącego oraz wysteruj wentylator aby sprawdzić czy potrafi szybko "kręcić".
Na zegarze Mana wysoka temperatura płynu chłodzącego a z nawiewów leci zimne powietrze. Po zgaszeniu silnika i uruchomieniu za 15 minut temperatura prawidłowa (na postoju). W trasie znowu temperatura rośnie. Stan płynu bez zmian. Miał ktoś podobny przypadek?
Informacja z tego czujnika o braku płynu była wyświetlana za pomocą czerwonej kontrolki od wysokiej temperatury płynu chłodzącego, wiec jak nie świeci się to pewnie w samochód nie jest wyposażony w tą opcję.
To ja już nie rozumiem jedni pisza,że nie ma prawa nic spływać do zbiorniczka.Mechanik mówi po odpaleniu pomp wody zasysa płyn ze zbiorniczka i rozprowadza po układzie.Po wyłączeniu silnika normalne jest to,ze słychać napływanie do zbiorniczka płynu ponieważ on wraca co wy na to? Dodano po 2 szukałem,szukałem aż trafiła się strona chyba google się zlitowało...
Nie zaświeciła się jeszcze kontrolka ostrzegająca o zbyt wysokiej temperaturze płynu chłodzącego. Zaznaczam, że silnik pracuje nadal równiutko, obroty nie skaczą, po prostu brak mocy i objawy jakie pisałem wcześniej.
Witam, nie mogę sobie poradzić z gotującym się płynem chłodniczym w seicento. Z 2 mieś temu paliła mi się lampka od wysokiej temperatury płynu chłodzącego. Okazało się ,że jest go mniej niż min. więc wymieniłem cały płyn. W tym tyg znów się zapaliła, po otwarciu maski syk gotującego się płynu i płyn poniżej min. Dokupiłem -dolałem i tu zaczynają sie...
Witam. Kontrolka którą zaznaczyłes na dole to kontrolka alarmu za wysokiej temperatury płynu chłodzącego silnika.Razem z nia zapala sie na srodkowym wyswietlaczy STOP. Masz układ hydrauliczny z pompą o zmiennej wydajności.To znaczy jeżeli dzwignie hydr. zewnętrznej i podnosnika są w neutralnym położeniu to pompa praktycznie nie pracuje gdyz tarcza sterująca...
niestety ale tak temperatura oleju jest zawsze wyższa od temperatury płynu chłodzącego
No właśnie -co załącza wentylatory -termowłącznik w chłodnicy-do pracy klimatyzacji bez znaczenia. -wyłącznik klimatyzacji za względu na za wysoką temperaturę płynu chłodzącego.(siedzi na wężu płynu chłodzącego) -coś jeszcze?Komputer silnika?Chyba nie. Przecież to stary samochód i klima prosta jak budowa cepa.Diagnoza nie powinna zająć dłużej jak pół...
Wystarczyłoby aby podpięli do auta interfejs diagnostyczny by porównać wskazania temperatury z czujnika G2 ze wskazaniami z czujnika G62 (obydwa umieszczone są w jednej obudowie ale mierzą temperaturę płynu chłodzącego silnika oddzielnie, jeden dla potrzeb sterownika a drugi dla potrzeb wskaźnika w zegarach) i już byłoby wiadomo czy to wina któregoś...
Problem udało rozwiązać, winny był czujnik temperatury płynu chłodzącego. Wysokie obroty oraz dymienie na biało ustały po wymianie, może komuś się przyda ta informacja. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
mczapski: właśnie nie jest to włącznik sygnalizacji przegrzania silnika, o czym napisałem wyżej. Czujnik natomiast ma zwierać obwód po nagrzaniu wody i tym samym włączyć wentylator. Po zwarciu "na krótko" wtyczki tegoż czujnika, wentylator startuje. Dodano po 30 Według schematów, termowłącznik zwierając się pod wpływem wysokiej temperatury płynu chłodzącego,...
(płyn chłodzący jest ugotowany) nie wiem czy dobrze zrozumiałem (ma wysoka temperaturę). Trzeba sprawdzić drożność całego układu chłodniczego oraz pompę wody, sprawdź też olej w silniku jego brak powoduje szybkie nagrzewanie się silnika co może go zatrzeć, sprawdź też wentylator ten na chłodnicy oraz ilość płyny chłodzącego.
masa 18 ,19 i 12 Raczej nie. Przysiadłem chwile na tym i ja to widzę tak: 20. Aku + 19. Aku - 18. Przekaźnik rozrusznika 17. Kontrolka oleju 16. Alarm przeciążenia generatora 15. Niski stan płynu chłodzącego 14. Wysoka temperatura płynu chłodzącego 13. Wyjście + (np. podświetlenie wskaźników) 12. Wyłącznik bezpieczeństwa 11. Opcjonalny włącznik alarmu...
Za wysoka była temperatura paliwa. Paliwo też powinno mieć swoją chłodnicę i w czasie upału lepiej by był pełny zbiornik. Silnik długo pracujący na wolnych obrotach może się zatrzeć. W czasie upałów stosowałbym inny olej i płyn chłodzący o wyższej temperaturze wrzenia. Gdzie znajduje się chlodnica agregatu chłodniczego ? Auto powinno być parkowane w...
Dmucha dobrze, tylko temperatura nawiewu nie jest dosyć wysoka. Ostatnio dolałem płynu chłodzącego (bo było troche mało) i się poprawiło ale i tak wydaje mi się że powinno być cieplej. Jeśli chodzi o nadmuch to wszędzie dmucha w miarę dobrze oprócz nawiewu na szybę przednią.
Przekładając na polski 16502 P0118: Czujnik temperatury płynu chłodzącego-G62, zbyt wysokiego poziomu Sygnał 01039: Czujnik temperatury płynu chłodzącego-G2 00771: Czujnik poziomu paliwa G
Ile pokazuje wskaźnik - może masz uszkodzony układ od diody a temepratura jest ok. Jeżeli temperatura pokazywana też jest za wysoka, termostat się otwiera i włącza się wentylator to może masz za mało płynu w układzie.
Witam Mam problem z mało wydajnym chłodzeniem wodnym przy którym mój i7 7700k grzeje się do 100 stopni co obniża wydajność do ok. 75%. Problem zaczął się w momencie gdy zmieniałem płytę główną z MSI Z270 M5 na ASRock Z270 Killer SLI i przy okazji rozbierania całości wymieniłem płyn chłodzący w chłodnicy procesora. Posiadam chłodzenie be quiet! Silent...
Sprawdź temperatury chłodnicy / węży chłodnicy na zimnym po odpaleniu - mają być zimne a nie ciepłe/gorące jak te węże idące do reduktora. Jak na zimnym są tak samo ciepłe ( chłodnica oczwiście też) jak te od reduktora to termostat nie zamyka a musi być zamknięty do czasu nagrzania silnika. A na to wychodzi skoro tak długo ci się nagrzewa silnik. Sprawdź...
Lista komunikatów wyświetlacza 3B/3BG. - 29-05-09, 13:11 PRIORYTET 1 (Wyświetla czerwone symbole i dodatkowo trzy dzwięki ostrzegawcze) Ciśnienie oleju w silniku. STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) Układ hamulcowy. STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Płyn hamulcowy....
Raczej jest odwrotnie. Najpierw wypycha płyn. Dlatego rośnie gwałtownie temperatura. wentylatory nwlaczaja się na pełną moc awaryjne chłodząc to co pozostało. Temperatura spada para znika z układu. I cykl się zamyka. Auta nie masz od początku więc nie wiadomo kto i jak i eksploatował prawdopodobnie możesz mieć kamień kotłowy w bloku silnika. Jak wyglądała...
Objaw wskazuje na uszczelkę, może być lekko "dmuchnięta" i przy większych obciążeniach ciśnienie minimalnie przeciska się do kanału wodnego wypychając płyn chłodzący z głowicy, trzeba by sprawdzić czy po "dynamicznej" jeździe węże chłodnicy nie robią się zbyt twarde.
W ostatnim czasie nabyłem za niewiwlkie pieniądze takie oto autko...Ford Scorpio 2.0 EFI...i po pewnym czasie pojawił się problem:| Mianowicie gdy silnik, a konkretnie płyn chłodzący nabierze wystarczająco wysokiej temperatury by otworzyć termostat na "długi obieg", płyn zostje wyrzucany przez zbiornik wyrównawczy. Wspólnie ze znajomym wymieniłem termostat...
Rozpiska pinów licznika 28pin: 1 - Czujnik temperatury zewnętrznej, masa 2 - Kontrolka poziomu płynu chłodzącego 3 - Masa 4 - Przełącznik reset od MFA 5 - Masa 6 - Przełącznik pamięci MFA 7 - Wyjście sygnału prędkości 8 - Czujnik ciśnienia oleju (wysokie ciśnienie) 9 - Czujnik ciśnienia oleju (niskie ciśnienie) 10 - Zacisk 1 (W) 11 - Stały + 12 - Podświetlenie...
Do wszystkich wypowiedzi kolegów dodałbym jeszcze jedną uwagę być może typ parownika jaki posiadasz poprostu zamarza bez względu na to czy jest w nim płyn chłodzący czy nie o ile płyn nie ma odpowiednio wysokiej temperatury ja jeździłem wyłącznie na gazie bez względu na temperatury przez 5 lat (był to parownik BRC pneumat) i nie było najmniejszych problemów...
Włącznik termiczny wentylatora we Fiacie Seicento (i jeszcze do kilku innych) to taki dwu - pinowy włącznik termiczny wkręcany z boku w chłodnicę: Poszedłem jeszcze raz i zamówiłem włącznik termiczny wentylatora mam nadzieję, że dobrze. Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Dodano po 17 A więc termiczny włącznik wentylatora wymieniony mimo to auto dalej...
https://obrazki.elektroda.pl/3494319900_... https://obrazki.elektroda.pl/4757812100_... https://obrazki.elektroda.pl/9704928500_... Panowie czym można zastąpić taki przekaznik. Problem polega na tym że od jakiegoś czasu brakuje wysokiej prędkości obrotowej wentylatorów chłodnicy,ruch w mieście w godzinach...
odporność do 100 stopni Celsjusza Zdecydowanie mało. Temperatura płynu chłodzącego jest czasem dużo wyższa. To nie te czasy gdy można było lać wodę do układu
Visco powinno w przypadku dużego ciepła "zaskoczyć" i spowodować, ze wiatrak zacznie się kręcić szybciej - zgodnie z obrotami wału gdzie jest przyczepione. Często się uszkadza (w środku jest płyn, który twardnieje od wysokiej temperatury) co powoduje, ze wiatrak kręci się na biegu jałowym. Ale. Nie koniecznie to musi być przyczyną. Visco by się załączyć...
Witam. Na mój gust to czujnik temperatury w chłodnicy. Choć może to być i termostat, który cały czas może być zamknięty i nie otwiera duże obiegu układu chłodzenia. Czy po uruchomieniu auta i jego pracy przez klika minut chłodnica jest cieplejsza? Jeśli jest cały czas zimna to tak jak napisałem wyżej - termostat. Jeśli ciepła to czujnik. Co się tyczy...
https://obrazki.elektroda.pl/6504268800_... Potrzebuje wiedzieć co załącza trzeci i czwarty przekaźnik w oplu Tigra A z 96r 1,4 benzyna z klimatyzacją Pierwszy od lewej to sprzęgło klimatyzacji Drugi dostaje sygnał z termo-włącznika trzypinowego znajdującego się w chłodnicy i załącza wentylator w komorze silnika. Trzeci dostaje sygnał...
Witam, ASTRA H 2006 Z16XEP. Pierwsza usterka to strzelony przewód w układzie chłodzenia - guma się przepracowała albo ją ciśnienie rozerwało. Syczenie przy zbiorniku wyrównawczym nie słychać więc płyn chłodzący nie gazuje. Przy pomocy Tech2 wszystkie biegi wentylatora chłodnicy da się załączyć. Chłodnica się załącza przy 108C lub nawet wyższej temperaturze....
Co dzieje się z plynem chlodzacym? Co się stanie jeżeli auto złapie temperaturę gdzieś w okolicy 40 st C. I odkrecisz korek ze zbiorniczka wyrownawczego? Czy ktoś sprawdził chłodnice doładowania - tą montowana pod blokiem silnila od przodu? Były wymienione tam termostaty? Czy musisz dolewać płyn chłodzący- ubywa ale nie widać plamy pod autem. Jaką masz...
Zrób jeszcze taką próbę: rozgrzej go konkretnie niech włączy się wentylator i zostaw tak niech pochodzi kilka kilka kilkanaście minut (z wentylatorem niech załącza się), upewnij się czy przypadkiem przy wysokiej temperaturze nie ubywa. Taką próbę wykonasz bez problemów. No i oczywiście żeby mieć pewność ile jest płynu zawsze sprawdzaj na zimnym!!!!!
Czy może być tak że pod wpływem temperatury wirnik w pompie wody luzuje się na wałku i przez to płyn chłodzący wolniej krąży w obiegu i przez to bradziej się grzeje lub powyłamywały się łopatki na wirniku pompy wody Niemożliwe, to nie vieśwagen.
(-) świecą jeszcze świece żarowe (około 10sek). W momencie kiedy świecą samochód nie reaguje na przycisk "Start". (-) Wariuje również wskaźnik temperatury silnika (nie ważne czy silnik zimny potrafi wskazywać max temp. za chwile nagle spada do zera i ogólnie różne cuda). Sam sobie udzieliłeś wskazówki, ponieważ problemem jest prawdopodobnie czujnik...
Witam, mam problem z rosnącą temperaturą silnika na postoju. Zaczęło się od chwilowego braku ogrzewania, zaczęłam kontrolować temperaturę i wskazywała ok 100st. W zbiorniku zaczął znikać płyn chłodzący i pojawił się olej. Zmieniliśmy uszczelkę pod głowicą i termostat z czujnikiem, jednak temperatura pozostała taka sama. Wentylator...
Temat rozwiązany. Dla chętnych zostawiam info jak rozwiązano problem: Po za czynnościami wymienionymi wyżej dodatkowo jeszcze: 1. Wyjęty i wyczyszczony czujnik temperatury klimatyzacji (1K0907543F) - łatwo się dostać od strony pasażera 2. Wyjęte nagrzewnice - podłączona do obiegu cieczy chłodzącej sprawna i nie zatkana, była niedawno wymieniana; elektryczna...
EMS 280; czujnik temperatury płynu chłodzącego. Napięcie w obwodzie czujnika jest wyższe od dopuszczalnego. Może być przerwanie w obwodzie czujnika lub sam czujnik, jeśli w dalszym ciągu występuje usterka w obwodzie czujnika temperatury paliwa to też może mieć wpływ na czujnik temperatury płynu.
Witam. Jakie mogą być przyczyny zbyt wysokiej temperatury cieczy chłodzącej? Do tej pory zrobiłem następujące czynności: 1)Nowa uszczelka pod głowicą, wymieniona z powodu wycieku płynu na zewnątrz silnika (przed naprawą temperatura na zegarze stale 85 stopni, niezależnie od pory roku, obciążenia samochodu i prędkości. Głowica sprawdzona. 2)Nowy termostat,...
Mam problem z mrugającą kontrolką nad wskaówką temperatury cieczy chłodzącej. Wg instrukcji, kontrolka powinna mrugać w przypadku, gdy jest zbyt mało płynu w zbiorniczku wyrównawczym lub, gdy silnik ma zbyt wysoką temperaturę. Oba przypadki mozna wykluczyć, bo rano silnik jest zimny, a kontrolka mruga, poziom płynu też jest na odpowiednim powiomie....
stilo abarth co może być przyczyna wysokiej temperatury oleju, wskaźnik wchodzi prawie na czerwone pole ? natomiast temperatura płynu chłodzącego jest ok . prosze pilnie o wskazówki
Zdaje się, że w tym aucie nie ma wskaźnika temperatury. Zapewne jest tylko kontrolka która zapala się po osiągnięciu przez silnik zbyt wysokiej temperatury (tak jest np. w seicento).
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Witam! Posiadam w/w VW golfa i mam z nim duży problem jeśli chodzi o chłodzenie silnika. Pojazd został zakupiony w marcu tego roku. Na początku zauważyłem że ubywa płynu chłodniczego podczas jazdy. Okazało się, że wyrzuca płyn dolnym przewodem chłodnicy. Poprawiłem opaskę, przestało ciec natomiast zaczęło się robić bardzo duże ciśnienie w przewodach...
Witam. Mam pytanie dotyczące przepływu powietrza, czy lepiej byłoby zamontować chłodzenie: Cooler Master MasterLiquid ML240L V2 RGB White 2x120mm na froncie obudowy czy na górze obudowy: NZXT H5 Flow White. Z góry dziękuję za odpowiedź =) Witaj! Wybór optymalnego miejsca montażu chłodzenia cieczą w obudowie komputerowej zależy od kilku czynników, w...
Sterowanie obrotomierzem z wyjścia W alternatora zasadniczego.Bywa że wewnętrzny opornik tego złącza ulega uszkodzeniu co powoduje brak napięcia zmiennego do obrotomierza.Napięcie to lub jego brak nie ma wpływu na ładowanie. Natomiast błąd jednostki sterującej PLD 04038 informuje że czujnik temperatury płynu chłodzącego zarejestrował zbyt wysoką temperaturę.
Po ponownym podłączeniu komputera pokazało następujące błędy: -P2202 Obwód czujnika NOx - niski sygnał wejściowy -P0118 Obwód temperatury płynu chłodzącego - wysoka wartość wejściowa Czujnik temperatury płynu był wcześniej wymieniany, błąd od sondy Nox pojawia się co jakiś czas, mniej więcej po przejechaniu 150km. Silnik pracuje poprawnie. Czy może...
Witam wszystkich, posiadam Astre H 1.3 CDTI z 2006 roku, auto ma 105 tys km przebiegu. Mam poważny problem ze znalezieniem usterki , a więc do tematu, moja astra jak się nagrzeje gaśnie na wolnych obrotach jak jadę nic się nie dzieje tylko sie zatrzymam i auto gasnie po czym w sumie nie za każdym razem, ale za którymś nie mogę odpalić , muszę odczekać...
Ale ja ten silnik wygrzałem w piątek u siebie na placu i wszystko było ok, termostat się otworzył, chłodnica cała gorąca i włączył się wentylator. Ale jak auto się przegrzewa na autostradzie i jest zimny przewód dolny chłodnicy, to wentylator się nie włącza. Czy tam są 2 czujniki ? Jeden wskaźnik a drugi do komputera ? Albo jest niedrożna, albo jest...
witam Chciałbym przykleić się do tematu. Mam problem w Fordzie Focusie C-Max 1.6 benzyna rocznik 2005 (silnik Duratec) z pracą wentylatora chłodnicy. A mianowicie: Po osiągnięciu około 60 stopni następuje załączenie wentylatora (klimatyzacja jest wyłączona). Chciałbym sprawdzić czujnik temperatury cieczy chłodzącej lub czujnik temperatury silnika (może...
Zestawienie kodów usterek dla samochodów Daewoo Kod usterki Znaczenie 12 brak impulsów odniesienia z układu DIS 13 usterka sondy lambda (EOS) 14 usterka czujnika temperatury płynu chłodzącego (CTS) albo: czujnik temperatury płynu chłodzącego (CTS) - sygnał zbyt niski (temp. zbyt wysoka) 15 czujnik temperatury płynu chłodzącego (CTS) - sygnał zbyt wysoki...
Niepokojącym jest dopiero zapalenie się czerwonej lampki temperatury płynu chłodzącego. Następuje to przy ok. 95st.C.
Witam, mam problem z temperaturą cieczy chłodzącej w Man'ie TGX 440 Euro 6. Silnik osiąga wysokie temperatury, ale co ciekawe po zjechaniu na warsztat temperatura w chłodnicy NT wcale się nie ogrzała jest zimna "jak z kranu". Niedawno wymieniono chłodnicę NT(miała słaby przepływ i nieszczelności) i przy okazji tej usterki wymieniliśmy pompę wody. Dodatkowo...
Witam. wystarczyło tylko przedmuchać żeberka na wymienniku, bo były obrośnięte kurzem. Czasmi nie pomaga jezeli jest uszkodzony układ chłodzący heat pipe. Uważaj i ostrożnie na system chłodzenia tj. rurki cieplne heat pipe jest to system w których znajduje sie płyn. Skrzywienie lub uszkodzenie połączeń spowoduje wyciek płynu i układ heat pipe (cały...
Napełniłem chłodnicę, a kontrolka znaczy wysoką temp. cieczy chłodzącej. A nazwy tego specyfiku nie pamiętam, ale wiem, że można go używać również do układu wydechowego lub nawet pieca. Tak przynajmniej było na opakowaniu ;). Ile razy tak mniej więcej trzeba będzie odpowietrzać, bo przyznam, że o odpowoetrzaniu nie pomyślałem...
Witam. RET 22000 Czujnik temperatury płynu chłodzącego Usterka: Za wysokie napięcie między masą a obwodem. Uwagi: Hamowanie retarderem jest niemożliwe. Czynności zaradcze: Sprawdź czujnik temperatury, złącze i wiązkę przewodów.
Co do odpowietrzania- nie ma takiej potrzeby- te układy mają samoodpowietrzanie. Pozdrawiam No i tu kolega się myli. Owszem wszystkie passaty się odpowietrzają same, ale tylko w przypadku, gdy cały układ chłodzenia jest niezamulony, drożny i sprawny. Jesli cokolwiek jest chocby minimalnie niesprawne, volkswagenowski sposób na odpowietrzanie przestaje...
Ogrzewanie działa? W aucie jest duży i mały obieg. Przy małym obiegu płyn krąży po silniku żeby go szybciej nagrzać do odpowiedniej temperatury. Po uzyskaniu tej temperatury otwiera się termostat i następnie duży obieg z chłodnicą (czasami może być zauważalny spadek temperatury na zegarze na chwilę). Jeżeli temperatura była by za wysoka uruchamiają...
15 stałego . Próbowałem ,kawałek blachy nic nie daje wydłuża tylko czas rozłączenia. Na wielki radiator nie ma miejsca. Udało mi się jednak doprowadzić do temperatury która pozwala na normalną pracę. Jednak z 2 LM temperatura jest tak wysoka że zaczyna śmierdzieć plastikowa obudowa. Czy tak wysoka temperatura pracy nie wpłynie ujemnie na trwałość LM?....
witam mam silnik 1.4 TDI 51kW z 2007r gdzie jest ten czujnik temperatury silnika/płynu chłodzącego/? u mnie czasami wolne obroty są za wysokie ok 1250 powinny być 950 obr/min
Witam . Kiedyś borykałem się z problemem gaśnięcia w moim peugeocie okazało się że wadliwy jest czujnik temperatury płynu chłodzącego ,który podawał na kompa za wysoką temp a ten nie załączał ssania .
Zależy od gazownika :) Może być mocowany w reduktorze, na przewodzie wodnym zasilającym reduktor albo wpięty w ori instalację auta. Najczęściej w okolicy czujnika temperatury płynu chłodzącego.
Witam. Zauważyłem w jednym z moich samochodów pojawił się olej w płynie chłodzącym. Auto to daf z 2011 rok automat i posiada retarder więc pomyślałem że może to byc chłodnica na skrzyni. Zaślepiłem oba węże dochodzące do chłodnicy i zakazałem używania retardera. Lecz okazało się że po przejechaniu 15km auto się bardzo grzeje aż pokazuje się komunikat...
Hej, to mój pierwszy post na forum. Borykam się z następującym problemem: Temperatura cieczy chłodzącej podczas jazdy oscyluje w okolicy 100 stopni. Kiedy stoję w korku, w ciągu 10 min wskaźnik wchodzi na czerwone pole, wentylator chłodnicy się nie załącza. Temperatura oleju oscyluje w okolicy 115 stopni (kreska pomiędzy 90 a 140). W miniony weekend...
Objaw przegrzania był taki, że po przejechaniu 5-10 km zaczeła się palić kontrolka oleju na wolnych obrotach , po czym po kilku km zaczeła się palić kontrolka wysokiej temperatury( mam punto s gdzie zamiast wskażnika temperatury mam tylko kontrolkę wysokiej temperatury). Po odpaleniu i nagrzaniu sie silnika sprawdzilem uklad smarowania i chłodzący....
To chłodzenie ma ponad rok ale gwarancji nie mam bo gdzieś wywaliłem. Chłodnica była pierw zamontowana z przodu. W między czasie zmieniałem obudowę na większą i dałem chłodnicę na górę. Przez 3 tygodnie było dobrze i znowu tak jest. Zauważyłem że dzieje się to tylko po nocy czyli po dłuższej przerwie. Jak komputer chodzi no to już chodzi i wszystko...
Jedną z możliwości to niewielki przedmuch uszczelki pod głowicą. Dopóki silnik pracuje na wysokich obrotach, to pompa zdąży przepchać płyn razem ze spalinami. Inna możliwość to budowa silnika. Niestety nie wiem co za silnik siedzi w tym Fendt i jakie są szczegóły budowy. Bardzo często w silnikach 6-cylindrowych konstruktorzy nie przykładali się do kwestii...
1 - Czujnik temperatury zewnętrznej, masa 2 - Kontrolka poziomu płynu chłodzącego 3 - Masa 4 - Przełącznik reset od MFA 5 - Masa 6 - Przełącznik pamięci MFA 7 - Wyjście sygnału prędkości 8 - Czujnik ciśnienia oleju (wysokie ciśnienie) 9 - Czujnik ciśnienia oleju (niskie ciśnienie) 10 - Zacisk 1 (W) 11 - Stały + 12 - Podświetlenie (zacisk 58b) 13 - +...
Okazało się że w bloku uzbierał się brud i trzeba wymienić cały płyn
Od wskazań temperatury oleju jest wskaźnik na desce rozdzielczej. Ujmę temat nieco inaczej: temperatura silnika podczas np. stania w korkach rośnie nawet do 110st. i nie jest to chyba normalne, bo ciecz chłodząca powninna ochłodzić go do niższej temperatury. A kiedy ciecz chłodząca ma również wysoką temperaturę powninien załączyć się wentylator żeby...
Co śądzisz o tzw "hermetic" to było i jest lepsze jak te współczesne silikony, silnik był przeznaczony do składania bez uszczelek , usczelka / głowica cylinder musiała być. Cześć! Skoro pytasz o hermetyki używane w silnikach, to mogę przypuszczać, że nawiązujesz do specyficznej substancji, zwanej pastą uszczelkarską lub hermetykiem. Najważniejszą rolą...
1 - Czujnik temperatury zewnętrznej, masa 2 - Kontrolka poziomu płynu chłodzącego 3 - Masa 4 - Przełącznik reset od MFA 5 - Masa 6 - Przełącznik pamięci MFA 7 - Wyjście sygnału prędkości 8 - Czujnik ciśnienia oleju (wysokie ciśnienie) 9 - Czujnik ciśnienia oleju (niskie ciśnienie) 10 - Zacisk 1 (W) 11 - Stały + 12 - Podświetlenie (zacisk 58b) 13 - +...
Witam. Sprawdź działanie wentylatora, może się nie załancza, albo sprawdź poziom płynu, może jest zbyt mało. Chociaż objawy na określoną przez Ciebie jazdę miejską z krótkimi odcinkami i stawanie bez wygaszania silnika to raczej normalnie że podnosi się temepratura cieczy chłodzącej, z tym że do obniżenia jej jest właśnie prawidłowo załanczający się...
Ciśnienie oleju sprawdzone na filtrze 0,5-4 bar.Kontrolka zapala się po zagrzaniu silnika,tylko na wyższych obrotach.Wymieniłem czujnik poziomu,ciśnienia zielony,temperatury płynu chłodzącego.
Miałem ten sam problem, a przy tym jeszcze silnik gasł mi na skrzyżowaniach (po puszczeniu nogi z gazu). Wymieniłem świece , przewody , mechanicy namawiali mnie na wymianę sondy lambda i czujnika temperatury a nawet sterownika(komputera). Wstrzymywałem się z tym bo nie bardzo wierzyłem w takie usterki. Problem okazał się prozaiczny, za mało płynu w...
Koledzy jeśli było przepraszam. Mam problem z moim poldkiem. Od dłuższego czasu temperatura cieczy chłodzącej w moim polonezie jest wyższa niż kiedyś. Autko bardzo szybko nagrzewa się do temperatury przekraczającej 90st. a w korku potrafi czasem podejść blisko czerwonego pola. Wentylator oczywiście się włącza. ten problem trapi mnie od dłuższego czasu...
czujnik temperatura płyn chłodzący pompa płyn chłodzący matiz płyn chłodzący
passat kodować kenwood ustawić tuner schemat wzmacniacza mikrofonowego
elektrolux suszarka elektrolux suszarka
Dalmierze laserowe z Aliexpress - opinie i jakość Wyświetlacz "I" na Beninca BULL8 - co oznacza?