No to moja diagnoza brzmi ; Albo uszczelka pod głowicą do wymiany albo zapłon przestawiony (zabardzo opóźniony) . Żeby być pewnym najpierw sprawdź poprawność ustawienia zapłonu . Jak problem bedzie dalej to jedynie uszczelka (tak mi sie wydaje :))
Nagraj filmik i wrzuć link.
To nie jest wysoka temperatura. https://intercars.com.pl/pl/prawidlowa-t...
Witam posiadam Peugeot 307 1.6 diesel mam problem z temperaturą. Wymieniony był termostat rozrząd pompa wody i czujnik temperatury i nadal mój samochód łapie temperaturę 98 stopni. Po wymianie czujnika jest trochę lepiej bo nie przekracza 100 jak było wcześnie, ale nadal ma wysoką temperaturę, czy to normalne??!!
Jeśli wentylator startuje po chwili na maxa to dzieje się to w dwóch przypadkach-brak odczytu ciśnienia klimy, odczytu temperatury silnika(tryb awaryjny wentylatora) lub zbyt wysokie ciśnienie w klimie, od 16-17barów
Na razie sie nie przejmuj. To dobrze że się tak szybko nagrzewa. To nie stary motor i to prawidłowy objaw. Jak będzie łapał wysoką temperaturę wtedy zacznij się martwić.
Mam problem z temperaturą silnika. W czasie jazdy w lecie silnik utrzymywał bardzo wysoką temperaturę około 95 ,98 stopni ale się nigdy nie zagotował. Natomiast zimą problem jakby znikł ale szybka jazda za innym samochodem albo dynamiczna jazda i problem powraca. Na początku myślałem, że to uszczelka pod głowicą ale przejechałem 7000 km i ani nie ubywa...
Zapowietrzony układ.
Regulator w silniku.
Zacznij od wymiany tego czujnika dość często pada. Czy po nagrzaniu węże gumowe stają się twarde? Jakieś problemy z ogrzewaniem wnętrza?
Witam , czym może być spowodowany brak wolnych obrotów silnika ? temperatura 90C i obroty 1100.... dziękuje za podpowiedzi
Termostat został wymieniony po tym jak temperatura silnika przestala osiagac 90 st C i wymiana ta nic nie dala czyli stary termostat byl sprawny.Obydwa sa identyczne.
Witam, Mam problem z przegrzewającym się partnerem. Wentylator załącza się zbyt późno, zaraz przed wejściem wskazówki na czerwone pole. Wyłącza się mniej więcej gdy wskazówka pokazuje 3/4 skali. Auto ma klimatyzację i dwa wentylatory. Gdzie szukać czujnika załączającego wentylator? Jakie ten czujnik powinien mieć wskazania dla danej temperatury i jak...
A więc, silnik zaraz po odpaleniu (2min-3min) łapie wysoką temp Taka "prędkość" nagrzewania "pachnie uszczelką pod głowicą....
Sprawdz czujnik "położenia wału" w jednej wersji masz go w aparacie zapłonowym i to jest po prostu impulsator razem z modułem zapłonowym,wtyczka nie podłączona bo to jest wyprowadzony czujnik wału ale tylko do diagnostyki auta i normalnie nie jest wykorzystany,ale ja mysle ze ze masz inny model ,w tym wypadku czujnik masz nad kolem zamachowym jest podlaczony...
Przyczyną może być uszkodzony czujnik, złącze, instalacja itp. Na początek sprawdź kostkę na czujniku.
Nie sprawdzałem. Jak najlepiej to sprawdzić? Silnik 1.6 benzyna 109km
Czujnik temperatury wykazywał błędne dane. Sonda lambda padła. Po wymianie wszystko ok.
Tylko w peugeocie jest tak, że jak jest przerwa w obwodzie, to bsi "widzi" 60 °C, grupa VW w takim przypadku pokaże -40° Walczyłem kiedyś z partnerem, włączał wentylator chłodnicy 30sek po odpaleniu i działał jeszcze 10min po zgaszeniu silnika, w edc wszystkie temperatury ok, a w bsi zewnętrzna 60°C, przełamane kable w przelotce prawych drzwi :D
Witam, Zacznicie obaj od sprawdzenia ukladu chlodzenia. Jesli temperatura silnika jest zbyt wysoka, klimatyzacja jest zabroniona przez sterownik silnika. Pozdrawiam, Georges
Peugeot 3008 2.0 HDi 150 KM 2011 r , w trakcie pracy silnik nie osiąga temperatury trzyma może 70 stopni, nie zależnie od trasy jaką pokonuje, natomiast po zgaszeniu silnika i ponownie przekręceniu tylko zapłonu wskazuje idealnie 90 st. Nowy termostat wraz z kruccem i czujnikiem nic nie zmienił. Ponadto przy temperaturach poniżej 0 st. po kilku minutach...
Ktoś podłączył ja pod wysterowanie przekaźnika wentylatorów. powinna się zaświecić gdy temperatura wzrośnie zbyt wysoko bez względu czy wentylator pracuje czy nie. (gdy Pracują wentylatory to temperatura nie jest jeszcze tak wysoka by alarmować kierowce o tym Tak naprawdę wtedy jest normalna temperatura pracy silnika) Czy kolega posiada AC ??
Uszkodzony sterownik prędkości albo silnik szwankuje.
Kolego, zmierz sobie ciśnienie sprężania, całkiem możliwe że przyczyną zamieszania może być właśnie uszczelka pod głowicą, uszczelki się wypalają znacznie częściej podczas jazdy na lpg, gdyż gaz ma wyższą temperaturę spalania. Pozdrawiam
Kolego to auto jest z CAN to, że pokazuje taką temperaturę na wskaźniku to nie znaczy, że faktycznie taka jest. Jeżeli masz wątpliwości to podjedź do kogoś, kto ma PP2000 i sprawdź prawdziwą temperaturę silnika, gdyby różniła się od rzeczywistej zawsze można dokonać kalibracji wskaźnika. Kolejna sprawa to warto sprawdzić przekaźnik niskiego biegu wentylatora,...
Za ssanie steruje komputer, a on steruje z czujnika temperatury. Są dwa czujniki, jeden do zegarów, drugi do kompa. Oba są obok siebie w bloku za termostatem. Silnik 1.1 w tej budzie, nie ma to mocy, ani nie rozpędzisz się tym. 1.4 ledwo pasuje do tego auta.
Szczerze mówiąc nie jest to dużo ani mało. Pamiętaj że mamy zimę i jeżeli jest to jazda po mieście z niedogrzanym silnikiem to nie ma co się spodziewać niskiego zużycia paliwa . Moja propozycja to zatankuj go do pełna przejedź się na trasie i wtedy sprawdź spalanie. Wymiana na oślep elementów nic nie pomoże.
Zmień mechanika, to na początek. Jeśli nie, to jeśli chce wymieniać cewkę, to niech wymienia. Jak nie pomoże, to niech on płaci za nią. Czy to wina czujnika temperatury, to się sprawdza po diagnostyce, ale nie tylko "kasowanko błędów", tylko podgląd wszystkich paramentów, jakie widzi sterownik silnika. "Dycha plus" po mieście przy temperaturach bliskich...
czysto teoretycznie - może ma osobny czujnik nadmiernej temperatury silnika, którego kable nie łączą przy zimnym silniku (jakaś kostka) a przy ciepłym coś się rozszerza i zaczyna łączyć
Ale od tej dźwigni przy pompie odkrecilem linkę całkowicie i na zimnym silniku obroty są ok jak porusze dzwigienka to rosną i spadają a gdy silnik sie zagrzal to obroty wzrastają gdyby ktoś podkrecil obroty na lince od gazu to praktycznie od chwili uruchomienia były by wyższe obroty i by nie wzrastaly wraz ze wzrostem temperatury
Witam. Mam problem z moim peugeot 206 1.4 benzyna. Odpala bez problemu, obroty minimalnie falują 900-1000, po rozgrzaniu silnik zwiększa obroty na 1500, włącza się wentylator, temperatura nie zwiększa się więcej niż 70(nie sprawdzałem termistatu) . Jakieś rady?
Jest kilka punktów odpowietrzania. Procedura - wpierw zlewamy płyn u dołu chodnicy-zakładamy wąż - zalewamy zbiornik- bez włączania silnika odpowietrzamy układ od najniższego punktu. Tu podobnie. https://youtu.be/OGaOYeELZwc Najważniejsze odpowietrzasz przy ścianie grodziowej, koło termostatu i ewentualnie na chłodnicy i po temacie. Problem może być...
A powiedzcie mi jak sprawdzić te ewentualne pęknięcia na bloku itp.? jestem na 99% przekonany że to coś w silniku. Sam pęknięcia w głowicy nie sprawdzisz bo przeważnie jest tak małe że gołym okiem go nie widać a przedmuchy pojawiają się dopiero pod wpływem temperatury gdy metal się rozszerza oraz ciśnienia w komorze spalania . Wiarygodnie można sprawdzić...
W renault w pierwszych FAP-ach była możliwość regeneracji przez kierowcę. Zapalała się kontrolka informująca o konieczności "przegonienia" auta, jeśli takowa nie została wykonana wtedy tylko wymuszone. Clip podbija na jakieś 2000 obrotów, zwiększa dawkę wtrysku oraz ją opóźnia, co skutkuje wysoką temperaturą no i dalej wiecie sami ;) Producent zaleca...
Przy tym przebiegu na pewno olej syntetyczny. Elf czy Mobil. Dużej różnicy nie ma. Lotos nie ma dobrej opinii, chociaż nie wiem dlaczego, ludzie go postrzegają jako niższą półkę cenową. Druga z liczb oznacza lepkość w wysokich temperaturach. W przypadku silnika wolnossącego 40 w zupełności wystarcza.
No to może ja zapytam.Komunikat ten sam prawie...i dzieje sie tak... Gdy zapalam silnik,na ssaniu pracuje normalnie,gdy przechodzi z pracy na ssaniu na pracę bez ssania-silnik gaśnie i pokazuje ten właśnie błąd. Opanowałem to w ten sposób,że cały czas trzymam go na wysokich obrotach do osiągnięcia temperatury 70 stopni i auto jeżdi normalnie...czyli...
W blok silnika wkręcone są dwa czujniki temperatury, jeden z nich współpracuje ze wskaźnikiem temperatury, a drugi z modułem sterującym wtryskiem. Przy braku sygnału z tego drugiego miałem objawy tak jak opisujesz.
Czy peugeot 508 2.0 bluehdi 180KM 2015r. ma dwa czujniki temperatury silnika? Problem polega na tym, że od jakiegoś czasu walczę z błędem P2683. Oznacza on "obwód sterowania zaworem obejściowym płynu chłodzącego silnika, wysoki". Objawia się nagłym wzrostem temperatury na zegarach do MAX, wyświetleniem kontrolki awarii silnika i wielkim czerwonym napisem...
Jeżeli temperatura nie przekracza danej wartości np. 105 stopni to ECU każe wyłączyć wentylator. Jeżeli temperatura by była za wysoka to wentylator by jeszcze pewnie pochodził. Ale jeżeli masz obawy to najlepiej dowiedzieć się kiedy powinien otworzyć się termostat i kiedy włączają się dane biegi wentylatora. I oczywiście przydało by się jakiś komputer...
Świece grzeją dopiero od poniżej 5 C i przy obecnych temperaturach nie są potrzebne do odpalenia. Jak nie odpala to najczęściej brak paliwa (test plakiem tylko nie męcz go pracą na sprayu bo nie zdrowe dla silnika) . Z najprostszych to filtr paliwa. Przy jego przytkaniu pompa HP nie jest wstanie wytworzyć ciśnienia powyżej 300-350 bar potrzebnego do...
Czy w tedy nie była by wysoka temperatura? Z braku obiegu mogło by gotować? Też myślałem o pompie ale wydaje mi się że skutek był by odwrotny niż zbyt niska temperatura... Dodano po 3 Termostat otwiera się przy 83st. Tak pisało. Właśnie problem jeszcze w tym że słabo grzeje nagrzewnica
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
Witam, mam problem z autem Peugeot 307 2,0 HDI 90 KM, kod silnika RHY. Problem polega na tym, że silnik, kiedy osiąga 50-60°, zaczyna pracować na 3 cylindry na biegu jałowym, powyżej tej temperatury chodzi równo. Zostały zregenerowane wtryskiwacze, pompa wysokiego ciśnienia, EGR usunięty i w sterowniku również off. Gdzie mogę szukać przyczyny? Na chwilę...
Zielony - wtrysk Niebieski - wskaznik Brazowy - klimatyzacja Wentylatorami zarzadza klimatyzacja (scislej sterownik wentylatorow, ktory znajduje sie na lewej podloznicy od strony kola). Jesli odlaczysz czujnik, to wentylatory startuja na drugiej (wysokiej) predkosci. Sprawdz, czy startuja oba, czy jeden. W twoim przypadku prawdopodobnie pierwsza (niska)...
Pytania: Czym to diagnozujesz? Jakie ciśnienie pokazuje w ECU? Twierdzisz, że nie można było odciągnąć całego czynnika...bardzo dziwne...Czy podłączyłeś stronę ssącą i tłoczną czy tylko tłoczną? Co pokazują zegary? Może sprężarkę włącza na chwilę i później rozłącza i jest jakiś błąd stały który nie pozwala jej włączyć. Czynnik zmienia ciśnienia wraz...
Witam ponownie ostatnio napisałem że to przepływomierz nic bardziej mylnego problem pojawia się dalej. Po podłączeniu komputera wyświetla komunikat uszkodzony czujnik temperatury powietrza, wymieniłem już trzeci przepływomierz i to samo. czy może ktoś wie jak jest połączony przepływomierz czy przypadkiem nie jest przewleczony przez czujnik temperatury...
Gdzie się sprawdza sterownik silnika? W warsztacie mającym możliwość odczytania kodów błędów ze sterownika i odczytania temperatur tak jak je widzi sterownik.
No niestety. Zrobiłem na trasie 80 km i na pierwszym cylindrze pojawił się olej. To właśnie na wtrysku 1. cylindra mam cześciowo zerwane gwinty. Ten wtrysk był zapieczony i był wyciągany przez specjalistyczną firmę. Wyciągnęli go w stanie nieuszkodzonym, więc nie to powinno być powodem zerwania gwintów. Będę próbował z innym szczeliwem. Teść powiedział...
Pada śnieg i jest duża wilgotność .Zaświeciła się sama lampka STOP,bez żadnej innej, a po włączeniu świateł zgasła.No i po przejechaniu 10 km gdy wyłączyłem silnik załączył się wentylator.Przecież silnik nie mógł się zagrzać do tak wysokiej temperatury,żeby załączył się wentylator w chłodnicy.:cry:
Byłem właśnie u mechanika i powiedział mi ze to pompa wysokiego cisniena sie rozszczelnia pod wpływem temperatury ale nie daje mi pewności :/ a jest jakiś sposób żeby wyeliminować czy jest to pompa wysokiego ciśnienia czy nie ?
Sonda Lambda i czujnik temperatury silnika są ok byly sprawdzane. Najbardziej uśpiło moją czujnośc to że gośc pokasował błędy i jakiś czas wszystko było ok
Ja wałkowałem taki temat w Kangoo to skończyło się na wymianie potenciometru przepustnicy i krokowca co go jakiś magik kombinerkami regulował. A ostatnio w 406stce poszedł zielony na nówka zielony (parametry) i czyszczenie krokowca załatwiło temat. Nie wiem czy czujnik boscha do końca podchodzi w całym zakresie temperatur.
Witam. Ostatnio borykałem się z problemem falujących obrotów i błędem Anti polution fault. Pomogło wymiana jednej cewki zapłonowej oraz świec. Przez tydzień spokój. W międzyczasie wymieniłem czujnik temperatury (wyskoczył błąd zbyt wysoka temperatura silnika) od wymiany spokój. Dzisiaj pojawiły się kolejne problemy. Auto w losowych momentach trzyma...
Panie kolego, przyczyn nadmiernego spalania może być naprawdę wiele, od brudnego filtra powietrza po zepsuta sondę lambda, Fakt ze kolega pomierzył napięcia, nie znaczy ze sonda musi być ok, W sondzie ważne jest także czas reakcji, często zdarza się że sonda ma właściwe napięcie ale podaje impulsy za wolno i silnik nie działa właściwie, sprawdzić to...
Tak, ten Citroen Berlingo jest na silniku RHY. Zakładałem już trzy sztuki pomp kompletnych. Jeszcze raz przejrzę wiązkę. A ten błąd P0183 - uszkodzenie w obwodzie czujnika temperatury paliwa A - sygnał za wysoki. Nie będzie nic blokować? Tego błędu nie mogę skasować. A czujniki sprawdzane oba mają taką samą rezystancję w podobnych temperaturach.
Trochę mnie nie było, lecz znalazłem rozwiązanie... a więc byłem u gazownika, popatrzył/pogrzebał stwierdził że do wymiany ewidentnie jest parownik, więc go wymieniłem bo swoje juz posłużył. Praca silnika od razu się poprawiła i wyelminowało problemy z szarpaniem, gasnieciem i zmiana między paliwami.. wszystko ok, jednak temperatura dalej wysoka......
witam dziękuję za zainteresowanie nie to 1.6 hdi kod silnika to 9HR rok 2011 grudzień Dodano po 10 Znalazłem ten kod P0A3B Sygnał alternatora sterowanego. temperatura zbyt wysoka - czasowy . Co prawda alternator był regenerowany i jak sobie przypomnę to wentylator włączał się właśnie po naprawie ale czy Czy to wina samego alternatora czy jakiegoś czujnika...
niestety ale tak temperatura oleju jest zawsze wyższa od temperatury płynu chłodzącego
Przyczyn może być wiele. Przypuszczam, że kod silnika to NFU ? Lubiły się w nich zacinać przepustnice (mycie + kalibracja opisana w skrypcie do sterownika Bosch ME 7.4.4, nie wymaga komputera), może być uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej, cewka (choć raczej przy wysokiej temperaturze ma problemy z pracą), czujnik położenia wału korbowego...
Ano kilka możliwości do wyboru. Za mało oleju, za wysoka temperatura silnika, uszkodzony czujnik, zużyte panewki na wale korbowym silnika. Moze się zdarzyć jeszcze paliwo w oleju i płym chłodniczy w oleju. Nic nie wiemy o przebiegu samochodu ani o rodzaju silnika.
(-) świecą jeszcze świece żarowe (około 10sek). W momencie kiedy świecą samochód nie reaguje na przycisk "Start". (-) Wariuje również wskaźnik temperatury silnika (nie ważne czy silnik zimny potrafi wskazywać max temp. za chwile nagle spada do zera i ogólnie różne cuda). Sam sobie udzieliłeś wskazówki, ponieważ problemem jest prawdopodobnie czujnik...
Witam :) Podczas jazdy lub dłuższego postoju z włączonym silnikiem wskaźnik temperatury płynu chłodzącego nagle, ze wskazania około 90 st. szybko się podnosi i często dociera nawet do końca skali (czyli ponad 120 st.). Taka sytuacja trwa do około minuty, po czym wskazówka jeszcze szybciej powraca do temperatury około 90 st. Podczas tej sytuacji włącza...
witam jestem po wymianie zabezpieczenia termicznego wentylatora i czujnika odpowiedzialnego za sterowanie wentylatorem. elektryk zabrał mi 200 zł a efekt taki ze auto wylądowało u niego drugi raz bo temperatura po jego wymianie wzrosła na postoju do 110 c . według elektryka wina leży po stronie całego układu chłodzenia , który doprowadza do przegrzania...
Temperaturę widzi prawidłowo 91º i na zimnym tyle ile jest na zewnątrz. Dodam jeszcze że wymieniłem też silnik zeby wyeliminować zawory mimo tego że ciśnienie miał równe na wszystkich po 15 na zimnym. Na nowym silniku nie mierzyłem Ale po wymianie jest to samo. Jeszcze sprawdzę na tym.
Witam, nie wiem czy nie ma podobnego zapytania ale ogólnie widziałem podobne tematy tylko, że żaden nie odpowiedział na mój problem. Proszę o pomoc. Peugeot 106 z 93 roku z silnikiem 1,1. Benzyna na monowtrysku. Problem polega na tym, że samochód szarpie przy lekko podgrzanym silniku. Przykładowo przejadę 30 km. Zostawię go na 30 minut do godziny czasu,...
Witam. Jak w temacie posiadam peugeot 206, 2001r. 1.1 silnik, benzyna. Podczas jazdy zapala mi się kontrolka check engine. Jest to trochę dziwne bo na trasie czasami dopiero po przejechaniu ok. 80 km. Zapala się głównie na 2 biegu przy lekkim "zaduszeniu silnika". W czasie świecenia delikatnie szarpnie raz albo dwa czasami nawet ciężko wyczuć. Po zapaleniu...
... A no wyliczyłem tak że zatankowałem 19l Pb95 i przejechałem na tym 150km po obliczeniu wyszło 12.66667l/100km:/... Takie wyliczenia, to mozesz o kant d... potluc. Zatankuj pod korek, przejedz 1000km i zatankuj znowu pod korek i wtedy policz. To bedzie w miare miarodajne. ...Co masz na myśli mowiąc o tej temperaturze oleju? . .../ To, ze silnik...
Witam. Mój problem jest związany z 306 z 1995r. Samochód się grzeje podczas szybszej jazdy (ok. 80-100 km/h, 2500-3500 r.p.m) ok 95-100 stopni. Dziś wymieniłem termostat na nowy i wyobraźcie sobie że temperatura na wysokich obrotach jest znacznie ponad normę jak poprzednio ale zważyłem że temperatura jest zbyt wysoka na jałowym biegu (korki). Wcześniej...
A skąd przekonanie, że to zła temperatura? Jak dotknął się do oleju to się poparzył. Przecież wszyscy wiedzą że optymalna temperatura to 36,6 stopni. Masz uszkodzony silnik, wentylatory i termostat, czym prędzej do mechanika, on go wyleczy. Teraz już poważnie. Też mnie kiedyś zainteresował temat temperatury oleju. Brałem tester, jeździłem i obserwowałem...
Zamieniłem z powrotem na tą pompę drugiej generacji, przerobiłem powrót paliwa bo przy tej drugiej pompie listwa CR miała zawór ciśnieniowy i wykonałem telekodowanie. Silnik odpalił bez problemowo, chodzi równo i cicho. Szkoda że przeczytałem o tym kodowaniu jeden dzień za późno było by mniej roboty, przynajmniej wiem że oryginalna pompa nie przeżyła...
Przypuszczam, że większość tych kłopotów z instalacjami sekwencyjnymi spowodowana jest "wężem" w kieszeni właścicieli. Oszczędni do bólu, a konkretnie startują (przechodzą) w gaz na za niskiej temperaturze reduktora (żeby było taniej) i na pewno przy pełnej, albo prawie pełnej mocy silnika. Powoduje to w tym okresie niepełne odparowanie gazu w parowniku-reduktorze...
Kupowanie auta z filtrem na miasto to strzał w kolano. Zawsze będą kłopoty z wypalaniem , większe zużycie paliwa itp. Masz dwa wyjścia: kupić auto bez filtra albo wywalić to dziadostwo ze swojego. Jeśli zainwestowałeś już jakieś pieniądze w ten samochód to rób na offa i będziesz jeździł. Jazda z częstymi wypalaniami skutkuje podnoszeniem się stany oleju,...
We wspomaganiu elektrycznym Peugeot 207/2010 błąd P1648,którego nie umiem dopasować.W parametrach uszkodzenie torque sensor.Podstawiałem 2 czujniki bez efektu. Niestety, dokumentacja nie jest w tym przypadku zbyt pomocna: https://obrazki.elektroda.pl/1122632900_... Kody błędu Sformułowanie posprzedażne kodu błędu C1209 Usterka - utrata...
Witam, Mój problem polega na tym iż mam za wysokie "niskie" obroty 1500rpm, wygląda na to jak by chodził na ssaniu. Czasami ma normalne obroty, ale sporadycznie :( Wymieniłem już świece i termostat, który wyglądał na dobry bo zamykał sie, "zresetowałem" komputer i nic to nie poprawiło, jest tak samo czasem dobrze, a czasem źle. Nie mam wskaźnika temperatury...
... ponieważ z rury wydechowej lekko śmierdzi ale brak dymu. Mam wrażenie, że teraz z upływem przejechania nim 2 tys km zapach jest coraz mniej wyczuwalny, niemniej jednak zastosuje się do zaleceń. Odczytałem dodatkowo błąd własnym mini komputerkiem, poniżej zamieszczam ramkę zamrożoną: Liczba błędów: P0420 System paliwowy 1: CL, używa HO2S System...
W odmę wchodzi idealnie kolanko miedziane (z lekkim oporem), także planuję, wyczyścić pokrywę zaworów z oleju, wsadzić te kolanko na minimalną ilość silkonu na wysoką temperaturę i od tego pójdzie już dalej. Jak zrobię wrzucę fotki. Ale takie pytanie, podobno w tych silnikach pęka jakaś rura ... hmm jak :D ? mam dużo porozkręcane, nawet egr i rurę doprowadzającą...
Witam. Od lutego bierzacego roku stalem sie "szczesliwym" posiadaczem peugeota. Otoz problem jest nastepujacy. Tylko na postoju udalo mi sie osiagnac temp 90 stopni. Wg wskazan oczywiscie podczas odpowietrzania. Podczas jazdy pokazuje w granicy 60 stopni. Co jakis czas wskazowka wedruje w gorne pole wskazania temperatury, przy czym slyvhac sygnal komputera...
Czujnik na wierzchu skrzyni biegów- włącznik świateł cofania Czujnik tuż nad łączeniem skrzyni biegów z silnikiem- kontrolka zbyt wysokiej temperatury cieczy Czujnik z tyłu silnika od strony kabiny- ciśnienie oleju 2 czujniki obok termostatu, z przodu silnika- temperatura cieczy, jeden do wskaźnika, drugi do ecu czujnik nad wyjściem prawej półosi. (...
Odczyt z którego z nich może spowodować wyłączenie silnika, oraz niemożiwość odpalenia na mrozie? Czy ten czujnik temp. zew. odpowiada tyko i wyłącznie za wartość wyświetlanej temp. na wyświetlaczu?
Myślałem , że na postoju nie powinno być tak wysokiej temperatury silnika , ale okazuje się innaczej , silnik nagżany jest do 115*C , ale gdy zacznę jechać , odrazu jest chłodzony i temperatura spada do 95*C , ogólnie myślałem , że coś jest nie tak z tym chłodzeniem w moim peugeocie , ale się chyba pomyliłem
Witam. Posiadam Peugeota 206 1.9D. Mój problem polega na tym, że gdy silnik rozgrzeje się do temperatury 90 stopni to zaczyna się dławić. Dzieje się to na wolnych obrotach, bo gdy dodam gazu to reaguje normalnie. Jak już spadnie temperatura do 70 stopni wszystko jest ok, dzieje się tak przy wysokiej temeraturze tylko. EGR zaślepiony, nic nie pomogło.
Odświeżę temat, może komuś pomoże rozwiązanie identycznego problemu u mnie: 307 2004 2.0 Hdi 107 FAP Na zimnym silniku bardzo słabe wchodzenie na obroty (max. 2400), klekot, biały dym z rury, wysokie spalanie. W momencie, gdy auto osiągało temperaturę z połowy drugiego pola (60-70 stopni), wszystkie parametry wracały do normy: przyspieszenie, wchodzenie...
Bez wlaczonej klimy temperatura idzie na maxa i wyskakuje komunikat za wysoka temp. silnika minus podlaczylem do kostki 4 pinowej do jak dobrze pamietam to pierwszy z lewej przewod a bezposrednio do przekaznika na koncowce wejsciowej i przekaznik niby zaskakuje tylko brak reakcji wiatraka.Ile plusowych przewodow powinno byc na tej kostce 4 pinowej?bo...
Witam wszystkich ! Mam problem z chłodzeniem silnika mianowicie nie załącza wentylatora. Nie wiedziałem gdzie znajduję się czujnik więc robiłem zwarcie na 3 które wytypowałem. http://obrazki.elektroda.pl/8601056700_1... http://obrazki.elektroda.pl/6326105300_1... Otwarty przekaźnik uruchamiał prawy wentylator po ściśnięciu....
temperatura temperatura, ale i tak ma odpalic, to nie nowos ze jesli pompa nie nabije wiecej niz xx bar to wtryski nie podaja tylko norma. w niektorych autach można jeszcze zrobic test np renowka gdzie czasem zawor puszcza z listwy, zaslepiasz kulka przewod wysokiego cisnienia i patrzysz czy bije, po 2-5s powinno byc ponad tysiac barow. Z tego co ja...
Witam. Mam od niedawna Peugeot 307 silnik 1.4, 75 KM, benzyna, 2002r. Problem w nim jest taki że strasznie dużo pali. Nie mam jak sprawdzić spalania ale obliczyłem i 100 zł starczyło mi na 210km. To w tym samochodzie normalne, czy jednak coś może być uszkodzone jak zapchany filtr powietrza, sonda lambda lub błędy w komputerze ? Dodam że na komputerze...
Wymienialem instalacje do czujnika temperatury dlatego ze byla uszkodzona, silnik nagle wchodzil na pelne ssanie bo myslal ze silnik ma temp -10 i obroty nagle podczas jazdy postoju itd nagle wskakiwaly mi na 4000-5000
Witam, około 5 miesięcy temu dokonałem zakupu Peugeota 3008 1.6 VTI rocznik 2011. po przejechaniu około 800km samochód stracił moc. Silnik wszedl w stan pracy w trybie awaryjnym. Dodatkowo ikonka "check engine" i informacja "awaria silnika", "wymagana naprawa". Samochód trafił w ręce mechanika "specjalisty od Peugeotów". - Podmieniony sterownik silnika,...
Dorzucę do tematu "garść" obserwacji: 1) Udało mi się zobaczyć że podczas odpalania w przewodzie paliwowym "leci" dużo bąbelków powietrza bezpośrednio do pompy wysokiego ciśnienia. Mam wrażenie że jak są bąbelki to falują obroty (choć jeszcze poobserwuję temat, sprawdzając czy również będą przykładowo po odpaleniu ciepłego sinika po kilkunastu minutach...
To w takim układzie z którego czujnika komputer zbiera informacje o temperaturze silnika. Chyba nie z tego co czujnik temperatury cieczy chłodz. Tak jak wspomniałem wcześniej mam problem z odpalaniem auta jak jest zimny tak jakby wogóle nie było ssania. Wymieniłem już sonde, przewody wysokiego i dalej to samo.
Żaden silnik nie powinien mieć z tego co mi się zdaje optymalnej temperatury 100 stopni czy się mylę? (silniki diesla nawet nie maja takiej optymalnej temperatury jedynie chyba "maluch" fiat 126 miał tak wysoka temperaturę jak dobrze pamiętam) Nad termostatem mam czujnik kolor niebieski 3 piny jak rozumiem jest to czujnik temperatury z przełącznikiem...
Witam, Mam pewien problem w swoim peugeocie, po krotce opiszę go tutaj, może ktoś będzie w stanie pomóc. Otóż od kilku dni podczas jazdy temperatura silnika potrafi podnieść się z 85-90 st do poziomu Max, włącza się kontrolka stop i komunikat o zbyt wysokiej temp. Podczas jazdy w mieście czasem ciężko od razu gdzieś zjechać i się zatrzymać, a więc po...
Witam szanowne grono. Mam problem w Diagnostyce Peugeota 207 1.4 8V 75km z 2008r. Autko od 3 lat w rodzinie i zostało ono kupione z problemem z szarpaniem silnika na zimnym rozgrzewającym się silniku. Po rozgrzaniu silnika powyżej 80 stopni i dalej podczas jazdy silnik pracuje prawidłowo. W zimę efekt jest dużo gorszy. Poniżej przedstawiam swoje dotychczasowe...
Witam, podczas postoju na światłach silnik podniósł jałowe obroty na 1200 i pokazuje błąd P0093 , oczywiście sprawdziłem szczelność przewodów i filtra paliwa wszystko jest Ok. Gdzieś wyczytałem ,że może było zbyt niskie ciśnienie paliwa i silnik sam je zwiększył podnosząc obroty https://obrazki.elektroda.pl/4363117700_... nie wiem gdzie...
Witam mam problem z moim peugeotem. Kiedy odpalam go na zimnym silniku z rury przez kilka sekund leci biały dym który śmierdzi spalenizną. Nie jest to para wodna gdyż nawet w wysokich temperaturach 25-30 C ciągle sie pojawia. Poza tym pali bardzo dużo jak na tak mały silnik ok 10 l. Macie może jakieś pomysły jak pozbyć się tego dymu i zredukować spalanie??...
Witam, posiadam peugeota 206 1.4 HDi z 2003 roku i problem polega na tym że od czasu do czasu nie chce odpalić, rozrusznik kreci bardzo ładnie a nie odpala dopiero po kilkukrotnej próbie odpali. Dodatkowo zauważyłem że gdy wskazówka od temperatury drgnie lekko to odpali a jeśli nie to nie chce odpalić.. Błędy są następujące: P1351 obwód przekaźnika...
Witam. Mam boxera z 2012. Pojawił się problem z ladowaniem. Po wymianie alternatora problem jest ten sam. Przy odpaleniu pojawiają się komunikaty sprawdź poziom oleju, zbyt wysoka temperatura płynu, skontrolować silnik dopiero po tych komunikatach jak silnik pracuje pokazuje kontrolke akumulatora i nie w rzeczywistosci nie ma ladowania. Spotkał się...
Peugeot 1.6 hdi 90 km szarpanie podczas jazdy Witam, mam Peugeota 308 1.6 HDI 90 km, bez dwumasy, bez dpf i borykam się z problemem szarpania podczas jazdy. Szarpanie następuje najczęściej w momencie, gdy dodam więcej gazu i przekroczy próg 3,5 tys obrotów, ale zdarza sie tez ze szarpnie przy normalnej jeździe. Szarpanie najczęściej ustępuje w momencie...
Witam, Wczoraj stałem w korku i temperatura chłodnicy podskoczyła mi do dość wysokiej, a co najlepsze komputer nie podał mi żadnej informacji o wysokiej temperaturze. Okazało się ze wentylator miał małe luzy i nie włączył się aby schłodzić temperaturę. Wentylator został już poprawnie podłączony i tutaj zaczyna się problem. Wiec gdy zapalam auto wskaźnik...
zi.ko dzieki za pomoc w odnalezieniu przekaźników ale jak odłączyłem ten moduł 1 to sie wentylator wyłaczył i na kompie napisał że za wysoka temperatura silnika i że wtrysk nie działa i nie ma zapłonu!! Dodano po 1 Odnosnie czujników panklex to podmienili mi w serwisie i nic podobno nie pomogło Dodano po 5 Mind a nie wiesz gdzie dokładnie jest ten elektryk...
wysoka temperatura silnika wysoka temperatura sprzęgła peugeot renault wysoka temperatura silnika
słuchawki telefonu styki honda civic sterownik schemat warsztat pomysły
amica piekarnik generator ozonu
Windows Modules Installer Worker - co to jest? Wybrany numer jest w tej chwili niedostępny - przyczyny i rozwiązania