No to moja diagnoza brzmi ; Albo uszczelka pod głowicą do wymiany albo zapłon przestawiony (zabardzo opóźniony) . Żeby być pewnym najpierw sprawdź poprawność ustawienia zapłonu . Jak problem bedzie dalej to jedynie uszczelka (tak mi sie wydaje :))
Nagraj filmik i wrzuć link.
Zapowietrzony układ.
Peugeot 3008 2.0 HDi 150 KM 2011 r , w trakcie pracy silnik nie osiąga temperatury trzyma może 70 stopni, nie zależnie od trasy jaką pokonuje, natomiast po zgaszeniu silnika i ponownie przekręceniu tylko zapłonu wskazuje idealnie 90 st. Nowy termostat wraz z kruccem i czujnikiem nic nie zmienił. Ponadto przy temperaturach poniżej 0 st. po kilku minutach...
Witam posiadam Peugeot 307 1.6 diesel mam problem z temperaturą. Wymieniony był termostat rozrząd pompa wody i czujnik temperatury i nadal mój samochód łapie temperaturę 98 stopni. Po wymianie czujnika jest trochę lepiej bo nie przekracza 100 jak było wcześnie, ale nadal ma wysoką temperaturę, czy to normalne??!!
Witam. Po raz drugi przydarzyła mi się taka sytuacja, że temp. silnika osiągała 90stopni i w jednym momencie wskazówka wskakuje ma MAX, a na konsoli środkowej wyskakuje STOP o raz informacja o zbyt wysokiej temp. silnika i konieczności zatrzymania pojazdu. Słychać, że wentylator się nie włącza, ale po wypięciu wtyczki z czujnika temp cieczy, wentylator...
A więc, silnik zaraz po odpaleniu (2min-3min) łapie wysoką temp Taka "prędkość" nagrzewania "pachnie uszczelką pod głowicą....
Witam :) Podczas jazdy lub dłuższego postoju z włączonym silnikiem wskaźnik temperatury płynu chłodzącego nagle, ze wskazania około 90 st. szybko się podnosi i często dociera nawet do końca skali (czyli ponad 120 st.). Taka sytuacja trwa do około minuty, po czym wskazówka jeszcze szybciej powraca do temperatury około 90 st. Podczas tej sytuacji włącza...
witam serdecznie mam problem w peugeot 407 1.8 benzyna 2006r kiedy zapalam silnik po 10sek temp.silnika idzie do konca 120stopni zapala sie czerwony stop . silnik jest zimny plyn w chlodnicy tez jest zimny zalacza sie wentylator chlodnicy i po wylaczeniu studzi silnik pomimo ze on jest zimny moze ktos pomóc ile czujnikow temp on ma i gdzie lub co moze...
Witam, mam problem z moim samochodem. benz-gaz 1.4. Od kupna rosła temperatura http://zapodaj.net/1fbf7bf8d335f.jpg.htm... do pierwszej kreski ponad 90*( dalej nie) w trakcie jazdy. na postoju do 90*( dziś stałem w korku to było może z 90*) Mój rodzinny mechanik wymienił mi uszczelkę pod głowica ( olej w zbiorniku od chłodnicy). Jeden gość jak gazował...
Hej nabyłem Peugeot 406 w wersji combi samochód z 1998 silnik benzyna 2.0 oprócz wielu innych problemów mam takie dwa. TEMPERATURA SILNIKA Podczas jazdy (poza miastem) temperatura silnika spada do około 75*C - 80*C . Podczas stania w korku lub jazdy w mieście rośnie do oczekiwanych 90*C i tam się utrzymuje. Czasami gdy bardziej przygrzeje rośnie do...
Witam , mam pytanko, mam peugeota 306 kombi 1.6 benz, r.1998,miałem problemy z silnikiem olej mi brał, zrobiłem półkapitalkę, wymienione pierścienie, głowica do regeneracji, odebrałem od mechanika i spotkała mnie dziena rzecz, wiadomo silnik jest na dotarciu, nie jeżdzę szybko ani gwałtownie, ale zdarza mi sie taka rzecz że przy prędkości ok 80 km/h...
Witam. Od 3 miesięcy jestem posiadaczem peugeota 307 1.6hdi 109hp z roku 2005. Wszystko było w porządku do dzisiejszego dnia. Mianowicie byłem na wypadzie w górach z kompletem pasażerów i podczas jazdy pod górkę po serpentynach(jakieś 5km) wlókł się przez całą drogę przede mną jakiś dziadek 10-20km/h...i zauważyłem że dziwnie mi się silnik zagrzał do...
Witam mam problem z niedogrzanym silnikiem tęp.płynu nie przekracza 80 a i to czasem przeważnie jest 70-75.Po uruchomieniu przejechałem parę km tęp wzrosła jakieś 50 górny wąż zimny dolny wąż zimny chłodnica zimna tylko te dwa cieniutkie plastikowe przewody ze zbiorniczka ciepłe przy temp jakieś 70 dopiero wtedy górny wąż ciepły ale i też dolny no i...
Witam szanowne grono. Jadąc samochodem nie mogę uzyskać temperatury silnika na poziomie 90 stopni, na zegarach wskazówka podnosi się max 70-75, lecz gdy zacznę jechać trochę agresywniej z prędkością rzędu 110-120 to bardzo szybko podnosi się do wymaganych 90. Gdy wrzucę na luz albo zacznę delikatnie operować pedałem gazu to temp znów spada do 70-75....
Witam. 98r, 1.1 benzyna. Problem polega na tym, że temp silnika dosyć szybko się podnosi...znam swój samochód bardzo dobrze, mam go wyczutego, nawet tą temperaturę i po prostu za szybko zaczął się grzać i to mnie zaniepokoiło...Ostatnio w trasie jadąc przykładowo 90-100km/h przy 3000-3300obr/min, wskazówka podnosi się w oczach do PONAD 90 stopni. SZOK....
witam mam problem otóż od kilku dni za uwarzyłem ze mój samochód osiąga wysoką temp w dość krótkim czasie płyn w zbiorniczku wyrównawczym jest chłodnica gorąca wentylator załącza się nawiew ciepły jest. co jest grane...?? [/b]
Witam Wczoraj rano w drodze do pracy po przejechaniu ok 1km nie zimnym silniku nagle temperatura podskoczyła mi do 100 stopni, wyświetlił się na czerwono STOP oraz Temp Engine Fault na komputerze. Zjechałem na pobocze, sprawdziłem ilość płynu chłodzącego i czy nie ma żadnych wycieków. Wszystko było ok. Teraz przy każdym odpalaniu (nawet na zimnym silniku)...
Witam Tak jak w temacie temperatura silnika osiąga max.80 C po czym spada do 70C. Na postoju na biegu jałowym w ogóle nie podniesie się powyżej 70C, patrzyłem na węże od chłodnicy i górny jest ciepły powrót zimny i to mnie właśnie zastanawia chciałem sprawdzić czy termostat się otwiera ale nie idzie go dogrzać. Podejrzewam oczywiście termostat ale chciałbym...
Witam posiadam pewien problem w moim samochodzie(peugeot 206 silnik 1.1 (44kw) z 2000r mianowicie mam pare problemow z elektroniką między innymi temperatura rosnie wraz z obciązeniem elektroniki(tzn temperatura bardzo szybko rosnie gdy odpale swiatla mijania + nawiew na wysokim biegu ) temepratura rosnie do 100°C a nawet na postoju potrafi wejsc na...
Witam wszystkich, mam następujący problem. Jadąc samochodem nie mogę uzyskać temperatury silnika na poziomie 90 stopni, na zegarach wskazówka podnosi się max 70-75, lecz gdy zacznę jechać trochę agresywniej z prędkością rzędu 110-120 to bardzo szybko podnosi się do wymaganych 90. Gdy wrzucę na luz albo zacznę delikatnie operować pedałem gazu to temp...
Jest kilka punktów odpowietrzania. Procedura - wpierw zlewamy płyn u dołu chodnicy-zakładamy wąż - zalewamy zbiornik- bez włączania silnika odpowietrzamy układ od najniższego punktu. Tu podobnie. https://youtu.be/OGaOYeELZwc Najważniejsze odpowietrzasz przy ścianie grodziowej, koło termostatu i ewentualnie na chłodnicy i po temacie. Problem może być...
Witam, około 5 miesięcy temu dokonałem zakupu Peugeota 3008 1.6 VTI rocznik 2011. po przejechaniu około 800km samochód stracił moc. Silnik wszedl w stan pracy w trybie awaryjnym. Dodatkowo ikonka "check engine" i informacja "awaria silnika", "wymagana naprawa". Samochód trafił w ręce mechanika "specjalisty od Peugeotów". - Podmieniony sterownik silnika,...
Witam, Mam problem z przegrzewającym się partnerem. Wentylator załącza się zbyt późno, zaraz przed wejściem wskazówki na czerwone pole. Wyłącza się mniej więcej gdy wskazówka pokazuje 3/4 skali. Auto ma klimatyzację i dwa wentylatory. Gdzie szukać czujnika załączającego wentylator? Jakie ten czujnik powinien mieć wskazania dla danej temperatury i jak...
Jeżeli temperatura nie przekracza danej wartości np. 105 stopni to ECU każe wyłączyć wentylator. Jeżeli temperatura by była za wysoka to wentylator by jeszcze pewnie pochodził. Ale jeżeli masz obawy to najlepiej dowiedzieć się kiedy powinien otworzyć się termostat i kiedy włączają się dane biegi wentylatora. I oczywiście przydało by się jakiś komputer...
witam dziękuję za zainteresowanie nie to 1.6 hdi kod silnika to 9HR rok 2011 grudzień Dodano po 10 Znalazłem ten kod P0A3B Sygnał alternatora sterowanego. temperatura zbyt wysoka - czasowy . Co prawda alternator był regenerowany i jak sobie przypomnę to wentylator włączał się właśnie po naprawie ale czy Czy to wina samego alternatora czy jakiegoś czujnika...
Bez wlaczonej klimy temperatura idzie na maxa i wyskakuje komunikat za wysoka temp. silnika minus podlaczylem do kostki 4 pinowej do jak dobrze pamietam to pierwszy z lewej przewod a bezposrednio do przekaznika na koncowce wejsciowej i przekaznik niby zaskakuje tylko brak reakcji wiatraka.Ile plusowych przewodow powinno byc na tej kostce 4 pinowej?bo...
Ano kilka możliwości do wyboru. Za mało oleju, za wysoka temperatura silnika, uszkodzony czujnik, zużyte panewki na wale korbowym silnika. Moze się zdarzyć jeszcze paliwo w oleju i płym chłodniczy w oleju. Nic nie wiemy o przebiegu samochodu ani o rodzaju silnika.
Witam. Mój problem jest związany z 306 z 1995r. Samochód się grzeje podczas szybszej jazdy (ok. 80-100 km/h, 2500-3500 r.p.m) ok 95-100 stopni. Dziś wymieniłem termostat na nowy i wyobraźcie sobie że temperatura na wysokich obrotach jest znacznie ponad normę jak poprzednio ale zważyłem że temperatura jest zbyt wysoka na jałowym biegu (korki). Wcześniej...
Witam serdecznie, Przeszukałem całe forum i niestety nie znalazłem odpowiedzi na sposób rozwiązania sytuacji podobnej do mojej :( Na początek, jakie auto: Peugeot 306 2.0 HDi Rok produkcji: 2000 Wersja z klimatyzacją Problem: Ostatnio byłem nabić klimatyzację. Pan, który mi ją robił zauważył bardzo niepokojący fakt. Wentylatory chłodnicy (silnika i...
zi.ko dzieki za pomoc w odnalezieniu przekaźników ale jak odłączyłem ten moduł 1 to sie wentylator wyłaczył i na kompie napisał że za wysoka temperatura silnika i że wtrysk nie działa i nie ma zapłonu!! Dodano po 1 Odnosnie czujników panklex to podmienili mi w serwisie i nic podobno nie pomogło Dodano po 5 Mind a nie wiesz gdzie dokładnie jest ten elektryk...
To nie jest wysoka temperatura. https://intercars.com.pl/pl/prawidlowa-t...
Jeśli wentylator startuje po chwili na maxa to dzieje się to w dwóch przypadkach-brak odczytu ciśnienia klimy, odczytu temperatury silnika(tryb awaryjny wentylatora) lub zbyt wysokie ciśnienie w klimie, od 16-17barów
Na razie sie nie przejmuj. To dobrze że się tak szybko nagrzewa. To nie stary motor i to prawidłowy objaw. Jak będzie łapał wysoką temperaturę wtedy zacznij się martwić.
To nie jest czujnik. To jest grzałka, którą steruje sterownik silnika by szybciej otworzyć termostat. Układy z grzałką zazwyczaj pracują przy wyższych temperaturach. Taki silnik np. pracuje z temperaturą ok 100 stopni. Te bez grzałki to ok 89 jak napisałeś. Moje zdanie jest takie - dobrać po nr VIN i zamontować taki jaki tam powinien być fabrycznie....
Mam problem z temperaturą silnika. W czasie jazdy w lecie silnik utrzymywał bardzo wysoką temperaturę około 95 ,98 stopni ale się nigdy nie zagotował. Natomiast zimą problem jakby znikł ale szybka jazda za innym samochodem albo dynamiczna jazda i problem powraca. Na początku myślałem, że to uszczelka pod głowicą ale przejechałem 7000 km i ani nie ubywa...
Regulator w silniku.
niestety ale tak temperatura oleju jest zawsze wyższa od temperatury płynu chłodzącego
Sprawdz czujnik "położenia wału" w jednej wersji masz go w aparacie zapłonowym i to jest po prostu impulsator razem z modułem zapłonowym,wtyczka nie podłączona bo to jest wyprowadzony czujnik wału ale tylko do diagnostyki auta i normalnie nie jest wykorzystany,ale ja mysle ze ze masz inny model ,w tym wypadku czujnik masz nad kolem zamachowym jest podlaczony...
Ciekawy przypadek :-) wygląda tak jak by na obwodach wskażnika temp było zwarcie... Sprawdż wszystkie obwody masy zwłaszcza te które są przyłączone do karoserii możliwe że któryś styk lub konektor jest zaśniedziały i masa przechodzi przez klimatyzację. Dzieje się to tak że jak stoisz lub wolno jedziesz masz niższe napięcie ładowania na aku niż normalnie...
Tylko w peugeocie jest tak, że jak jest przerwa w obwodzie, to bsi "widzi" 60 °C, grupa VW w takim przypadku pokaże -40° Walczyłem kiedyś z partnerem, włączał wentylator chłodnicy 30sek po odpaleniu i działał jeszcze 10min po zgaszeniu silnika, w edc wszystkie temperatury ok, a w bsi zewnętrzna 60°C, przełamane kable w przelotce prawych drzwi :D
Kolego to auto jest z CAN to, że pokazuje taką temperaturę na wskaźniku to nie znaczy, że faktycznie taka jest. Jeżeli masz wątpliwości to podjedź do kogoś, kto ma PP2000 i sprawdź prawdziwą temperaturę silnika, gdyby różniła się od rzeczywistej zawsze można dokonać kalibracji wskaźnika. Kolejna sprawa to warto sprawdzić przekaźnik niskiego biegu wentylatora,...
Czujnik temperatury wykazywał błędne dane. Sonda lambda padła. Po wymianie wszystko ok.
Witam , czym może być spowodowany brak wolnych obrotów silnika ? temperatura 90C i obroty 1100.... dziękuje za podpowiedzi
Za ssanie steruje komputer, a on steruje z czujnika temperatury. Są dwa czujniki, jeden do zegarów, drugi do kompa. Oba są obok siebie w bloku za termostatem. Silnik 1.1 w tej budzie, nie ma to mocy, ani nie rozpędzisz się tym. 1.4 ledwo pasuje do tego auta.
Szczerze mówiąc nie jest to dużo ani mało. Pamiętaj że mamy zimę i jeżeli jest to jazda po mieście z niedogrzanym silnikiem to nie ma co się spodziewać niskiego zużycia paliwa . Moja propozycja to zatankuj go do pełna przejedź się na trasie i wtedy sprawdź spalanie. Wymiana na oślep elementów nic nie pomoże.
Przyczyną może być uszkodzony czujnik, złącze, instalacja itp. Na początek sprawdź kostkę na czujniku.
Termostat został wymieniony po tym jak temperatura silnika przestala osiagac 90 st C i wymiana ta nic nie dala czyli stary termostat byl sprawny.Obydwa sa identyczne.
Ktoś podłączył ja pod wysterowanie przekaźnika wentylatorów. powinna się zaświecić gdy temperatura wzrośnie zbyt wysoko bez względu czy wentylator pracuje czy nie. (gdy Pracują wentylatory to temperatura nie jest jeszcze tak wysoka by alarmować kierowce o tym Tak naprawdę wtedy jest normalna temperatura pracy silnika) Czy kolega posiada AC ??
jakiej firmy termostat ? A nie pamiętam. Ale z najwyższej półki .
Nie sprawdzałem. Jak najlepiej to sprawdzić? Silnik 1.6 benzyna 109km
Witam, Zacznicie obaj od sprawdzenia ukladu chlodzenia. Jesli temperatura silnika jest zbyt wysoka, klimatyzacja jest zabroniona przez sterownik silnika. Pozdrawiam, Georges
Szanowni elektro-moto-fizycy, po kilku sekundach pracy silnika scianka wewnętrzna cylindra ma temperaturę setek stopni. Bo zdaje się że temperatura zapłonu jak i spalania paliwa jest wyższa niż 40 stopni?
Kolego, zmierz sobie ciśnienie sprężania, całkiem możliwe że przyczyną zamieszania może być właśnie uszczelka pod głowicą, uszczelki się wypalają znacznie częściej podczas jazdy na lpg, gdyż gaz ma wyższą temperaturę spalania. Pozdrawiam
Czy peugeot 508 2.0 bluehdi 180KM 2015r. ma dwa czujniki temperatury silnika? Problem polega na tym, że od jakiegoś czasu walczę z błędem P2683. Oznacza on "obwód sterowania zaworem obejściowym płynu chłodzącego silnika, wysoki". Objawia się nagłym wzrostem temperatury na zegarach do MAX, wyświetleniem kontrolki awarii silnika i wielkim czerwonym napisem...
W renault w pierwszych FAP-ach była możliwość regeneracji przez kierowcę. Zapalała się kontrolka informująca o konieczności "przegonienia" auta, jeśli takowa nie została wykonana wtedy tylko wymuszone. Clip podbija na jakieś 2000 obrotów, zwiększa dawkę wtrysku oraz ją opóźnia, co skutkuje wysoką temperaturą no i dalej wiecie sami ;) Producent zaleca...
Zielony - wtrysk Niebieski - wskaznik Brazowy - klimatyzacja Wentylatorami zarzadza klimatyzacja (scislej sterownik wentylatorow, ktory znajduje sie na lewej podloznicy od strony kola). Jesli odlaczysz czujnik, to wentylatory startuja na drugiej (wysokiej) predkosci. Sprawdz, czy startuja oba, czy jeden. W twoim przypadku prawdopodobnie pierwsza (niska)...
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
Uszkodzony sterownik prędkości albo silnik szwankuje.
czysto teoretycznie - może ma osobny czujnik nadmiernej temperatury silnika, którego kable nie łączą przy zimnym silniku (jakaś kostka) a przy ciepłym coś się rozszerza i zaczyna łączyć
Witam, mam problem z autem Peugeot 307 2,0 HDI 90 KM, kod silnika RHY. Problem polega na tym, że silnik, kiedy osiąga 50-60°, zaczyna pracować na 3 cylindry na biegu jałowym, powyżej tej temperatury chodzi równo. Zostały zregenerowane wtryskiwacze, pompa wysokiego ciśnienia, EGR usunięty i w sterowniku również off. Gdzie mogę szukać przyczyny? Na chwilę...
Świece grzeją dopiero od poniżej 5 C i przy obecnych temperaturach nie są potrzebne do odpalenia. Jak nie odpala to najczęściej brak paliwa (test plakiem tylko nie męcz go pracą na sprayu bo nie zdrowe dla silnika) . Z najprostszych to filtr paliwa. Przy jego przytkaniu pompa HP nie jest wstanie wytworzyć ciśnienia powyżej 300-350 bar potrzebnego do...
Zmień mechanika, to na początek. Jeśli nie, to jeśli chce wymieniać cewkę, to niech wymienia. Jak nie pomoże, to niech on płaci za nią. Czy to wina czujnika temperatury, to się sprawdza po diagnostyce, ale nie tylko "kasowanko błędów", tylko podgląd wszystkich paramentów, jakie widzi sterownik silnika. "Dycha plus" po mieście przy temperaturach bliskich...
Witam. Mam problem z moim peugeot 206 1.4 benzyna. Odpala bez problemu, obroty minimalnie falują 900-1000, po rozgrzaniu silnik zwiększa obroty na 1500, włącza się wentylator, temperatura nie zwiększa się więcej niż 70(nie sprawdzałem termistatu) . Jakieś rady?
wysoka temperatura silnika wysoka temperatura sprzęgła peugeot renault wysoka temperatura silnika
restartuje ładowanie ładowanie usuwać żywica większy zasilacz laptopie
nauka elektroniki partition wizard
Indesit IWSD61051 nie rusza, pomarańczowa lampka, migająca czerwona kłódka Warystor 4032 K14 0403 - Parametry i Zastosowanie