Witam, mam problem z samochodem Renault Thalia 1.4 LPG, dzisiaj wieczorem podczas jazdy wskaźnik temperatury zaczął się podnosić do dosyć wysokich wartości 113°C gdzie zazwyczaj się to nie działo, zauważyłem że podczas odpalenia nawiewu na maksa wskaźnik zaczął pokazywać granicę temperatury oraz znak stop i znacznik przegrzania oraz jak zacząłem podnosić...
Na początku się przywitam. Jestem nowym użytkownikiem tego forum. Jestem posiadaczem Renault Laguna 2.0 8V 1994, silnik F3R. Mój problem związany jest z temperaturą silnika mojej laguny. Wszystko wygląda normalnie podczas jazdy "na trasie". W mieście wskaźnik temperatury, w moim mniemaniu osiąga zbyt wysoki stan. Prezentuje się to tak: http://img151.imageshack.us/img151/988/2...
Sprawdź dokładnie temp silnika podczas jazdy po trasie . renuwka jak widzi za wysoka temp rozłącza klime. Bankowo coś z układach chłodzenia . to częsta przypadłość. Sprawdzę, ale wydaje mi się, że z tym wszystko w porządku. Na wyświetlaczu temperatura nigdy nie przekracza 5 kresek (niezależnie od warunków atmosferycznych - w ubiegłym roku Chorwacja...
Podczas postoju wskazówka od temperatury po 2-5min zaczyna iść do góry i włącza się wentylator chłodnicy, jednak silnik do końca nie jest schłodzony tak jak podczas jazdy jak na zdjęciu nr. 2. Silnik "na postoju" to nie jest silnik pracujący, chyba, że ja źle zrozumiałem. Nie chodzi mi zresztą o detale, które nie zmieniają ogólnej postaci rzeczy, że...
Pomocy!!! Czym mogą być spowodowane takie objawy??? Dzieje się to sporadycznie, silnik spada z obrotów i do tego takie szarpanie. Co może być przyczyną? Film w załączniku czemu jest tak wysoka temperatura silnika ????
Witam serdecznie, mam problem podczas upałów jak jest wysoka temperatura na zewnątrz przy włączaniu zapłonu na zimnym silniku pojawia się szarpanie, nierównomierna praca silnika, tak jakby nie wszystkie cylindry pracowały. Po chwili wszystko wraca do normy i jest OK. Reno Clio II rok 98. Bardzo proszę o radę i pomoc chodź do lata jeszcze trochę. Dziękuję...
Zbyt duże ciśnienie w układzie - zapiąć manometry i sprawdzić w czasie jazdy. Uszkodzony czujnik ciśnienia lub przełącznik ciśnieniowy w zależności na czym oparty jest ten układ. Brak sygnału z powyższego. Czasem zbyt wysoka temperatura z czujnika temperatury silnika rozłączy kompresor.
Za wysoka była temperatura paliwa. Paliwo też powinno mieć swoją chłodnicę i w czasie upału lepiej by był pełny zbiornik. Silnik długo pracujący na wolnych obrotach może się zatrzeć. W czasie upałów stosowałbym inny olej i płyn chłodzący o wyższej temperaturze wrzenia. Gdzie znajduje się chlodnica agregatu chłodniczego ? Auto powinno być parkowane w...
Witam Serdecznie ! ! ! Może od razu przejdę do rzeczy... A wiec tak dokładnie chodzi mi o temperaturę silnika, podczas jazdy jest bardzo wysoka i w gorący dzień dochodzi do zakreskowanych kresek na wskaźniku... :| A gdy jadę wieczorem albo nocą gdy jest zimno temperatura tak nie szaleje. W samochodzie wymieniłem olej, płyn chłodniczy oraz odpowietrzyłem...
Dobry mechanik, jaki? Gdzie go szukać? Ile zapłacisz? I czy naprawi? Po kolei pierwsza sprawa to wysoka temperatura trzeba sprawdzać i szukać przyczyny moja propozycja To sprawdzić nagrzewnice drożność. Dla piotriix płynu ubywa, bo paruje albo pompa wodna. Mechanik to ostateczność uszczelka pod głowicą może być żle założona i kanalik zasłonięty, ale...
Od dwóch tygodni mam objawy, których do tej pory nie miałem. Dotyczą one sytuacji tylko i wyłącznie na ciepłym silniku po przejechaniu kilkunastu kilometrów. Zaczyna się od tego, że pojawia się delikatne wycie na niskich obrotach do 2000, a po zatrzymaniu silnik zaczyna szrpać. Po kilku minutach uspokaja się. Nadmienię także, że gdy rozgrzewam silnik...
Witam. Pomiar ciśnienia sprężania wykluczył uszkodzenie uszczelki głowicy.Było mniej więcej równo 12.5 +\- 0,2.Znajomy mechanik sugerował przepłukać układ płynem do oczyszczania układu chłodzenia firmy Holts. Po tej operacji wyjąłem chłodnicę aby ją i cały układ przepłukać. Wtedy okazało się że żeberka chłodzące są całkowicie oblepione owadami i innymi...
Sam sobie odpowiedziałeś-za długo się nagrzewa. Pewnie nie ma termostatu,silnik jest przechlodzony ( nie uzyskuje temperatury) Pasowało by się jeszcze przyglądnąć czujnikowi temp. Jaki wynik analizy spalin? Poziom CO mnie interesuje
Jest to silnik 1.8 16 V rocznik 2003 a pogoda nas nie rozpieszcza a ja mogę jedynie to naprawić pod blokiem Zacznę od uszczelek na przepustnicy i sprawdzę ten kolektor
Skoro byłeś u elektryka i został stwierdzony czujnik temperatury silnika-to trzeba było wymienić-a czy pomoże to inna sprawa.
Witam Usterki które opisałeś ,czyli wysokie obroty i wysokie spalanie raczej są powiązane ze sobą .Proponuję na początku sprawdzenie rzeczywistej temperatury silnika ,czyli termostatu i czujnika temperatury.Następnie sprawdzenie nastawnika biegu jałowego i czujnika położenia przepustnicy. Druga część usterek związana ze światłami to brak masy w tablicy...
Podasz kody błędów? Sprawdź przekaźnik świec żarowych i ich pobierane natężenie prądu. Sprawdź czujnik temperatury, czujnik wału. Masz raczej więcej niż jedną awarię.
Obroty jałowe to znaczy wolne obroty silnika czyli takie gdzie silnik pracuje bez dodawania gazu. Teraz rozumiem z tym kasowaniem liczników wygląda to na uszkodzenie elektroniczne samego licznika. Zimne luty lub uszkodzona pamięć i przy niskiej temperaturze się resetuje. Akumulatory nie zamarzają - elektrolit w nich ma zbyt wysokie stężenie by zamarzł...
Tak, auto zimne więc skąd ma być wyższa temp
Bezpiecznik padł gdy kombinowaliście z dodatkową pompą wody? Błędy sugerują, że pompa wody nie działa wcale, stąd tez błąd wysokiej temperatury. Ja wymieniłbym pompę na początek.
To normalne że płyn dostaje wysokiej temperatury bo skraplacz nagrzewa ci chłodnice wody. DLatego wentylator po załączeniu klimy pracuje na 1 biegu.
Pływanie obrotów to może być przejaw uszkodzonego silniczka krokowego. Zacząłbym od przeczyszczenia przepustnicy i układu dolotowego z przepływomierzem włącznie. Ja czyściłem przepustnicę środkiem do czyszczenia przepustnic i gaźników w areozolu - skutni były pozytywne. Z wymianą czujników bym się wstrzymał. Zobacz też czy silnik nie łapie lewego powietrza....
Czasami pada silnik ustawiający klapę zmiany temperatur. Wysoko nad nogami kierowcy.
Jestem użytkownikiem samochodu Renault Megane Scenic z silnikiem benzynowym o pojemności 1600 cm³ typ K7M. W czasie jazdy w momencie kiedy silnik nagrzeje się do temperatury przy której włąncza się wentylator silnik zaczyna szaleć, nie ma wolnych obrotów tylko wyskok na 3000 obr. i tak trzyma do obniżenia się temperatury ale i wtedy obroty nie...
Witam mam to samo auto Renault Master 2.2 dci 2001 rok gaśnie podczas jazdy ale na ciepłym silniku , wymieniłem pompe wysokiego ciśnienia i dalej to samo :(:( POMOCY Dodano po 1 Witam mam to samo auto Renault Master 2.2 dci 2001 rok gaśnie podczas jazdy ale na ciepłym silniku , wymieniłem pompe wysokiego ciśnienia i dalej to samo :(:( POMOCY
....Ale może pytanie bo ten reduktor ma chyba przeciek przy złączu doprowadzającym płyn chodnicy bo ciągle mi wskazuje po 25 min jazdy skala że nagrzał się już do połowy co jest niepokojące.Pod odkręceniu zakrętki ze zbiorniczka z płynem chłodnicy ma on na oko 50*C. ..... Nie bardzo rozumiem. Czy wskażnik pokazuje Ci że silnik ma zbyt wysoką temperaturę?...
Co masz na myśli mówiąc "wyższą temperaturę niż normalnie"prawidłowa praca silnika to 90-95 stopni,więc co pokazuje wskaźnik?
W renault w pierwszych FAP-ach była możliwość regeneracji przez kierowcę. Zapalała się kontrolka informująca o konieczności "przegonienia" auta, jeśli takowa nie została wykonana wtedy tylko wymuszone. Clip podbija na jakieś 2000 obrotów, zwiększa dawkę wtrysku oraz ją opóźnia, co skutkuje wysoką temperaturą no i dalej wiecie sami ;) Producent zaleca...
Jak w każdym nie zacofanym samochodzie pracą wentylatora steruje ECU. Pewnie szukasz problemu tam gdzie go nie ma. Wyższa temperatura silnika na postoju to norma.
Sprawdź jeszcze czujnik temperatury silnika,może odczytuje wyższą temperaturę niż jest i przez to sterownik załącza świece na zbyt krótki czas.
Po pierwsze, to mój warsztat nie mieści się na ulicy ciasnej. Po drugie-tak temperatura podczas sprawdzania poziomu oleju jest bardzo ważna ( wbrew wielu opiniom ) i to ma być temperatura oleju ASB a nie temperatura silnika ( są to dwie różne rzeczy ). Na podstawie opisu Pana podejrzewam układ sterowania, ale to tylko taka luźna myśl tak na szybko....
P2033 Wysoki sygnał w obwodzie czujnika temperatury gazów spalinowych za katalizatorem (rząd 1) Posprawdzaj parametry silnika.
Witam man problem Renault megane 1600 1996r. samochód gdy dodam gazu szarpie,gdy wcisne sprzęgło puszcze gaz gaśnie,temperatura,silnika jest za wysoka, przestało działać ogrzewanie w samochodzie ledwo dojechałem do domu prosze o pomoc co to może być.
Witam problem z Renault Master z 2015 roku moc 135KM kod błędu P040A zapalona kontrolka silnika błąd sugeruje "czujnik temperatury zaworu EGR pod wysokim ciśnieniem" lecz po zamontowaniu nowego cały czas to samo po wykasowaniu błędu na wolnych obrotach ok lecz po dodaniu gazu około 3500 obrotów i błąd powraca może ktoś coś pozdrawiam.
Czy jeśli zgram soft z komputera samochodu będziesz w stanie mi go odpowiednio przerobić? Oczywiście zapłacę za tą usługę. Jaki koszt? Nie zajmuję się tym. U mnie te temperatury są zbyt niskie żeby mógł się wypalić - okolo 300*C Dlaczego są takie niskie? Temperatura nie jest zależna od prędkości obrotowej silnika lecz od obciążenia, większe obciążenie...
Technicznie możliwe jest wszystko , w sprawie przełączania na gaz wystarczy dodatkowy przełącznik , który odłączy czujnik temperatury a w jego miejsce przyłączy rezystor o oporze odpowiadającym temperaturze wyższej niż nastawiona przełączania. Pompę można odłączać za pomocą przekaźnika uruchamianego równolegle z otwieraniem zaworu elektromagnetycznego...
Czujnik temperatury paliwa jest w pompie wysokiego ciśnienia.
Dziwne że plastiki bedący przy silniku się topią. Temperatura silnika jest bardzo wysoka lecz nie jest ona wyświetlana na desce najprawdopodobniej jest coś uszkodzone.
Pomogła wymiana sterownika. Przyjrzałem sie dokładniej staremu, brak śladów działania wysokiej temperatury. Temat zamykam.
W ogrzewaniach mokrych problemy występują z układem paliwowym tylko dziwne że już w 3 letnim modelu.Podejrzewam że maszTermo 90 jeżeli dochodzi odpowiednia ilość paliwa to demontaż palnika oględziny świecy czy niema białego nalotu oraz pomiar oporności 1,6 oma.Oględziny palnika czy mata nie posiada zgorzeliny i posiada możliwość pochłaniania paliwa,częsta...
Zwiekszone zużycie paliwa może sugerować uszkodzenie urządzenia rozruchowego, sprawdź czujnik temperatury i silnik krokowy.
Nie wiem jaki masz silnik - ja mam K4J. W moim jest jeden punkt odpowietrzania na obudowie termostatu (śrubka M6), ale już za termostatem (w stronę chłodnicy). Na chłodnicy odpowietrznika nie mam i w chłodnicy zawsze zostaje pęcherz powietrza. Nie ma on większego znaczenia na temperaturę silnika, ale ma na twardość węży po nagrzaniu silnika i jeżdżenie...
mam problemy z temperaturą w renacie grzeje sie w korkach.Łapie strasznie wysokie temperatury prawie maksymalne termostat i czujnik jest ok
sorki nie doczytałem z tym termostatem że wymieniłeś to stawia sprawę w innym świetle, a jak tam pompa wody Wymieniać sobie mógł, pytanie kto, jak, i na co wymieniał. Uszkodzona pompa to wyciek, lub brak obiegu, a brak obiegu to wysoka temperatura.
Widzę, że powyżej wymieniona przypadłość trapi nie tylko DTI, ale też DCI. :-(. Ja (i nie tylko), z moim DTI (Megane kombi) już przestałem walczyć. Kilkuletnie zmagania (Nie będę się powtarzał, bo w zasadzie są opisane w temacie) już mnie znużyły i teraz traktuję jego odpalanie, jak rytuał. Jak temp. na zewnątrz jest w okolicy zera, auto wstawiam do...
Witam! Poszukuje opisu kodów błędów do renault master 2.2dci 2001 rok, podłączony komputer wyświetlił błędy 6176, 6152, 6145, 6150, slink odzywa sie ale odrazu gaśnie brak komunikacji z czujnikami temperatury(pokazuje -40 stopni cencjusza) silnika, czujnika GMP(jak się odezwie to obrotomierz lekko drgnie) i przepływomierza(temp. powietrza -40 stopni...
Mialem podobną sytuację. Okazal sie padniety czujnik temperatury silnika.
Witam Mam problem ze wskazaniem temperatury wody ( licznik nowy typ dwa słupki led ) wymieniłem czujnik na termostacie, dalej pokazuje za wysoka temperature nawet jak jest zimny. Diagnostyka ( za wysoka rezystencja na czujniku temperatury ) Może gdzieś jest przetarty kabelek. Niestety nie mam schematu. Pytanie - jak podłaczyc czujnik nowymi kablami...
Ja bym szukał skoro tyle pali problemów z sondą, przepływomierz!! Podpiąć pod dobry komputer i sprawdzać parametry czujników, swego czasu koledze wariował opel to był czujnik temperatury cieczy chłodzącej.
OL z angielskiego Over Load - tak, jest to szybkie przyspieszanie, najczęściej w trybie WOT - Wide Open Throttle (max. otwarta przepustnica), czyli pedał gazu w podłodze. Ogólnie chodzi o stany nieustalone, w których ECU samochodu nie jest w stanie precyzyjnie obliczyć dawki paliwa. W takich stanach lepiej, by silnik miał za dużo paliwa, niż za mało....
W Odpowiedzi do tematu nie znalazłem momentu dokręcania pokrywy zaworów. Czy moglibyście podać ? Mój model to 1,5dci 106KM 2006r, dzięki. Mam jeszcze jedno pytanie czy zawory w tym modelu podlegają jakiejkolwiek regulacji ponieważ mam wrażenie że są zbyt głośne kiedy silnik się rozgrzeje. Mogę dodać że na 90% jest do wymiany uszczelka pod pokrywą zaworów...
To że nie pokazało błędu czujnika temperatury nie oznacza że nie jest on uszkodzony. Sprawdz w parametrach jaką temperature podaje. Przepustnice oglądałeś ?
Czujnik temperatury wody lub kable wysokiego napięcia. Jeżeli rozmawiamy o benzynie bo nie napisałeś jaki masz silnik. Pozdrawiam
Witam. Przyczyną braku mocy silnika mojej renówki był pęknięty katalizator ,który pod wpływem wysokiej temperatury topił się ,co spowodowało brak swobodnego przepływu spalin i braku mocy.
Scenic III 1,5 DCI z 2011r brak mocy Witam silnik już niema mocy tylko się toczy mogę się połączyć z ECU ale tylko jako clio 3 Brak błędów wyczyszczony EGR W DPF sadzy 77 gram procedurę wypalania włączyłem ale po 40 minutach nadal trwałą i była temperatura DPF 300stC dałem trochę gazu i temperatura doszła do 500stC po 45 min bak końca procedury , musiałem...
(-) świecą jeszcze świece żarowe (około 10sek). W momencie kiedy świecą samochód nie reaguje na przycisk "Start". (-) Wariuje również wskaźnik temperatury silnika (nie ważne czy silnik zimny potrafi wskazywać max temp. za chwile nagle spada do zera i ogólnie różne cuda). Sam sobie udzieliłeś wskazówki, ponieważ problemem jest prawdopodobnie czujnik...
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
Idealna temperatura pracy silnika wynosi około 90-94 st.C, wydaje mi się że ta wartość występuje raczej przy tej wyższej większej kresce.
Możliwe że nie ponieważ na ssaniu jak jest zimny potrzebuj więcej powietrza, ale jeszcze bym sprawdził czujnik temperatury płynu chłodzącego odpowiedzialny za wyłączania ssania tzw. ECT. Podam Ci oporności w ohm: Przy temperaturze silnika 20 st.C - 3060 - 4045 ohm Przy temperaturze silnika 80 st.C - 300 -370 ohm. Pozdrawiam Wojciech Bielenin iwexautogaz(at)wp.pl
Panowie to może coś ciekawszego. Renault megane 1.9 dti 1997r . silnik słabo sie nagrzewa a jak już się go uda dogrzać (tylko na wysokich obrotach) to po włączeniu nawiewu wenętrznego temperatura obniża się do ok 65 stopni. Trzy razy wymieniony termostat ostatni fabryczny, wymieniony czujnik temperatury, wymiana płynu chłodniczego plus czyszczenie układu....
To ja odpowiem sam sobie może komuś się przyda. Są dwa filtry jeden po stronie ssawnej blisko pompy hydraulicznej pod filtrem paliwa drugi zaś po stronie tłocznej w części wysokiego ciśnienia oleju na wysokości głowicy.
a poza tym gdy podnoszę temperaturę to jest bez zmian A jak dasz na najwyższą temperaurę na ciepłym silniku? Klimatronik tak działa.
Witam! Mam problem z autobusem Irisbus (Renault) Iliade, silnik 360 KM DCI E3 (taki sam jak w Premium), pompa wysokiego ciśnienia bodajże Bosch cp2. Przy zimnym silniku odpala bez żadnego problemu, ale gdy osiągnie temperaturę roboczą 90 stopni i jak zgaszę silnik, to nie chce zapalić (rozrusznik kręci, nie chce zaskoczyć), ostudzi się to zapala bez...
kolego w zimie przy dzisiejszych temperaturach to każdy silnik kopci raczej na biało:) a oleju nie ubywa odpowiem w ten sposób
A więc sytuacja wygląda następująco: wysoka temperatura była efektem nieszczelnosci chłodnicy, sprawdziłem wszystko, okazało się że przecieka na rogu. wyciek z chłodnicy usunięty. (druga chłodnica). Kilka razy dolewalem płynu po wymianie ale być może dlatego że musiał rozejsc się po układzie. Co do opalania na zimnym silniku, tu pojawia się większy...
Ewentualnie możesz jeszcze sprawdzić czujnik temperatury silnika. opór 2 - 3 kΩ / 20 °C opór 200 - 300 Ω/ 90 °C
po krótki postoju na parkingu miałem problem z odpaleniem, przekrecałem kluczyk było słychac tylko "jakies cykniecie" i dalej nic, po dłuzej przerwie silnik odpalał i mozna było jechac, wskaźnik temperatury pokazywał wtedy dosc wysoka temperature Masy usprawnij, akumulator - nadwozie, nadwozie - silnik, stan połączeń oraz czystość.
Witam wszystkich obecnych na forum, Jestem użytkownikiem Renault Megane IV po lifcie 2020r., silnik 1.5 blue dci automat. Wczoraj po krótkiej jeździe ponownie odpaliłem samochód i nagle moim oczom ukazał się spektakl informacji: sprawdź uklad wtryskowy, uklad wydechowy, mozliwa awaria silnika STOP. Auto wcześniej nie sprawiało żadnych problemów... podłączyłem...
jaka jest temperatura pracy silnika podczas jazdy? jakie parametry podał analizator spalin? Dodano po 15 jaka jest temperatura pracy silnika podczas jazdy? czy w kabinie jest ciepło? jakie parametry podał analizator spalin?
dokładnie nie pamiętam ale chyba amortyzatory były już wymienione a na pewno gumy drążka stabilizatora. Stuki są takie same czy auto jedzie na luzie jak i na wysokich obrotach silnika
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
A jak wskazania z czujników temperatury sondy lambda? O czym kolega pier....i, że tak zapytam??? Do autora, po jakim czasie od odpalenia wtrysk leci do 18ms? Po co od razu używać wulgaryzmów. Zabrakło "i" miedzy temperatury a sondy (w sumie taki parametr jak temperatura sondy też jest więc nie wiem skąd zdziwienie). Chodziło mi o wskazaniu czujnika...
Qbuś ma racje -jest zbyt chlodno by sie zalaczal no jesli stoisz w korku to tak Na przyszlosc jesli bedziesz mial problem z wlaczaniem(temperatura za wysoka na wskazniku)poprostu trzeba wlaczyc ogrzewanie wewnatrz na full i tez schlodzisz silnik Pozdrawiam
Witam. Mam pewien problem z moim Renault Kangoo 2002 rok 1.9 D 40 kW silnik F8Q z pompą wtryskową Lukas Epic. Po wymianie pompy R8640A111B, bo uznano ją za niesprawną, na trzyletnią R8640A113B silnik odpala bez problemu, nawet przy temperaturach ujemnych i nie kopci. Przejechanie 4 km odbywa się normalnie. Po krótkim postoju odpala bez problemu, ale...
Kolego ''Wasylek112233'' dziękuję za zainteresowanie ale kiedyś mierzyłem ten czujnik miernikiem i wychodziły mi opory mniej więcej tak jak ma być w zależności od temperatury. Jeszcze jedno, dawniej jak było wszystko dobrze to po odpaleniu zimnego silnika chodził na 1500 obr/min. następnie obroty po lekkim podgrzaniu spadały na 750 i utrzymywały się,...
to sa typowe objawy uszczelki pod glowica.mozesz sprawdzic to odkrecajac korek od zbiornika wyrownawczego i ktos musialby probowac odpalic silnik jesli woda w zbiorniczku zacznie tak jakby podskakiwac tzn ze jest przedmuch z cylindra
No właśnie, układ jest prosty, MAP podstawię ale co z sondą? Co do oznaczenia silnika to już sam nie wiem ale dowiem się, no chyba że to jakiś wał z tym oznaczeniem :) A tak nawiasem to co się tam podłącza do diagnozy? bo widziałem jakieś złącze. Oświećcie mnie Panowie Jeśli chodzi o układ ssący to lałem po całym silniku i jest szczelny. Może jeszcze...
Witam piszesz w mieście a jak poza,a jak z wolnymi obrotami może czujnik temperatury i chodzi na ssaniu (sterownik widzi zimny silnik)a co do rozrzadu to był zmieniany
Ja właśnie tak zrobiłem i u mnie ta klapka jest ok... Odnośnie mojego pytania czy ktoś wie może jak to jest jak ten czujnik temperatury wody jest zepsuty to cały czas chodzi na ssaniu, tzn. czy idzie to wyczuć na ucho po wyższych obrotach czy silnik ma obroty prawidłowe?
mam problem z R 19 1.4i 92 rok silnik C3JC710 silnik ma wolne oboroty około 1500 - 1600 podczas jazdy dusi się - chodzi tak jak miał by za dużo paliwa - zalewa się ,tak jakby ssanie działało podczas jazdy przy szybkim dodaniu gazu dusi się dodając powoli przyśpiesza z wydech czuć paliwo sprawdziłem czujniki temperatury , mapsensor podmienialem jakieś...
Witam. Mam problem z Renault Clio 2 1.2 8v. Silnik na biegu jałowym nie równo pracuje - lekko szarpie. Na wyższych obrotach podczas jazdy pracuje bez zarzutu. Wymieniona sonda lambda przed katalizatorem, świece, przewody, cała przepustnica, czujnik MAP, czujnik temperatury płynu chłodniczego. Obroty po ssaniu spadają do 0.5 i zaczyna się szarpanie....
Odpowiem tak,że mam ten samochód od 3 tygodni, kupiłem klima działa ale jak wcześniej opisałem, klima się wyłaczała. Wiatraki się nie załączał, ale nawet w czasie jazdy klima, się właczała i wyłączała, na tak długo że było czuć rozmrażającą sie klimą. Ponadto umieściłem drugi post odnośnie sterowania wiatraka od chłodnicy. Bo nie zauważyłem aby się...
Posiadam samochó renault megane z 1999 roku 1.6 16V Ma przejechane 108 tyś i niedawno robiłem duży przegląd czyli paski oleje płyn hamulcowy pompa płyn chłodniczy i wymieniłem termostat świece, filtr paliwa i powietrza. Tuż przed wymianą zauważyłem że samochód gdy jest zimny i dodam gazu to nie chce mi schodzić z obrotów np przyspieszam potem daje na...
Witam ja do laguny '96 silnik 1.8 zapłaciłem 1550zł z butlą w kole, tylko jest jeden problem, po nagrzaniu silnika do wyższej temperatury, samoczynnie przełanczało mi się spowrotem na benzynę, problem ustąpił następnego dnia jak gazownicy dołożyli mi do instalacji wzmacniacz impulsu :)
Termostat wymieniony i trzyma temperaturę , na biegu jałowym obroty spadają do 600 i później wracają do normy 900 tak jest co jakiś czas przedtem tego nie miałem czy silnik był zimny czy dogrzany
Odwiedź porządnego mechanika to raz, dwa sprawdź poduszki silnika. W megance jest proste zawieszenie, nie ma tam wiele to zużycia się. Zapewne jest to jakiś element metalowo-gumowy, wyższa temperatura to miększa guma więc zużyta może dobijać.
Witam, mam problem ze starym Scenikiem I z 2003 1.9 DTI 80 km. Otóż nie mogę go odpalić z rana i jak postoi przy pracy 10 h. Muszę przekręcić kluczyk 4 razy i pompować gazem, bo inaczej raczej nie zapali, a dziwna sytuacja, że nie ma ta jakby po odpaleniu ssania, ponieważ obroty od razu są takie jak na ciepłym silniku. Wcześniej były one wyższe, po...
Witam mam problem od pół roku z Renault Magnum DXI 500 2007 euro 5 silnik 13litrów, skrznia manual, cały czas jest dokładana kasa i bez efektu, spala 36-40 l n a100km. Kilometry mierzy dokładnie, rozmiar opon ok, wspolczynnik k w tacho ok, zawory ustawiane i cała reszta, przy 400000km okazało się że wałek rozrządu sie zaciera i rolki na dźwigienkach...
Temperatura paliwa wyższa niż 50st.C , obroty silnika około 3000obr/min , ciśnienie paliwa 500-550 bar. Wartośc przelewu nie może być większa niż 50ml na wtryskiwacz . (moja pomyłka wcześniej :cry: ).
Bo na ciepłym jest lepsze sprężanie o 10 według twoich pomiarów. To jakieś 30 %. A lepsze ciśnienie to szybszy zapłon bo mocniej sprężone powietrze ma większą temperaturę. Po puszczaniu dyma przy próbę rozruchu można twierdzić, że te zaplony są za słabe aby obrócić wal. Jak jest rozgrzany to wystarczy jeden obrót do zapłonu bo ciśnienie jest większe...
Dzień dobry. Posiadam Clio III 1.2 16V 75km z 2007 roku. Skusiły mnie pozytywne opinie na temat tego auta oraz podobno niezawodny silnik. Konstrukcja D4F jest stara, więc może ktoś tutaj będzie potrafił mi odpowiedzieć. Od samego początku kiedy go kupiłem byłem niemiło zaskoczony wysokim spalaniem. Po samym mieście potrafi spalić nawet do 10l/100km....
Witam w Renault Clio I ('91 r) z wtryskiem (ECU - Siemens) silnik trzyma wysokie obroty, nawet po nagrzaniu. W pierwszej kolejności sprawdziłem czujnik temperatury silnika umieszczony w bloku na wprost chłodnicy. Bez względu na temp silnika mierzona rezystancja między pinem czujnika (jest tylko jeden pin) a masą wynosi o Ohm. Mam pytanie do kolegów...
Powodów może być wiele... - słabe ciśnienie w oponach - trzyma ci któryś zacisk hamulcowy lub ręczny - zaciera się łożysko w kole - termostat za wcześnie się otwiera - uszkodzony czujnik temperatury i oszukuje ecu - przypchany filtr paliwa / wtryski zamiast puszczać mgiełkę leją/ - zalałeś olej z Lidla ;) - końcówka silnika - itp... :-)
Witam. Mam taki problem po uruchomieniu silnika po nocy w czasie jazdy szarpie silnikiem tak jakby nie chodził na wszystkie cylindry.Po uruchomieniu obroty silnika stabilne i silnik chodzi równo nie szarpie go- tylko w czasie jazdy.Poduszki zawieszenia silnika ok.Objaw ten pojawił się po wymianie termostatu i czujnika temperatury znajdujacego sie z...
Dokładnie: po rozgrzaniu samochód zaczyna co chwilę przygasać, wchodzić na wyższe obroty ( tak jakby go zarzucało), aż w końcu zgaśnie. Cięzko po tym go uruchomić ( tak jakby był zalany), świece czarne, ale tak jak pisałem czujniki posprawdzane, ciśnienie paliwa jest, rozrząd ok. To samo i na gazie i na benzynie więc nie sądzę żeby to zasilanie. Dodano...
Jedną z możliwości to niewielki przedmuch uszczelki pod głowicą. Dopóki silnik pracuje na wysokich obrotach, to pompa zdąży przepchać płyn razem ze spalinami. Inna możliwość to budowa silnika. Niestety nie wiem co za silnik siedzi w tym Fendt i jakie są szczegóły budowy. Bardzo często w silnikach 6-cylindrowych konstruktorzy nie przykładali się do kwestii...
Możesz rozwinąć pkt. 2? Jak silnik ciepły a jest minusowa temperatura otoczenia to też ma takie obroty jak podałeś? O ile pamiętam to w tym silniku są dwa wyjścia sterujące cewkami a cewki połączone są szeregowo w pary - odpięcie jeden z cewek powoduje brak pracy na dwóch cylindrach (1-4 lub 2-3). Więc tego typu sprawdzanie niewiele daje. Masz dostęp...
Czy jak ma problemy z odpaleniem to jak już odpali to chodzi na ssaniu. Przewody wysokiego napięcia nie kopią. rozdzielacz wyczyszczony. Wcale nie zapala czy długo kręci i w końcu zapali. Napisz coś więcej, co dokładnie się dzieje, pompe paliwa słychać jak nie chce odpalić. Czujnik temeratury wygląda tak ja tej aukcji http://www.allegro.pl/item534348771_1_83...
Witam, mam problem z układem chłodzenia w renault megane z silnikiem 1.6 (8V, 90KM). W układzie chłodzenia po nagrzaniu silnika wydaje się być zbyt wysokie ciśnienie - rozerwało już jeden przewód cieczy chłodzącej oraz nastąpiło niewielkie uszkodzenie przy chłodnicy. Wskazówka temperatury po rozgrzaniu silnika przez chwilę trzyma temperaturę po czym...
Witam, trafił mi się dziwny przypadek (Laguna 1.8dti 2000. I. Auto podczas jazdy gaśnie na luzie nie zawsze, ale dość często. II. Gdy odpali silnik, obroty nie zależnie od temperatury silnika wskakują na ok 1800. Po dodaniu trochę gazu spadają do 900, jak to zwykle bywa w Dieslu ;) Temperatury powietrza, chłodziwa, paliwa są w porządku. Samochód widzi...
wysoka temperatura silnika wysoka temperatura silnika corsa wysoka temperatura silnika peugeot
bramy sterowanie przycisk grundig beta5 microsoft windows ultimate
moduł bluetooth blaupunkt daytona
Napęd wałków przeciwbieżnych – koła zębate, pasy, przekładnie stożkowe, serwonapędy Viva VS9000 – tuner cyfrowy DVB-S czy analogowy? Ferguson AF 3018, MPEG-2, satelitarny