Raczej nie jeśli to czujnik wysokiego ciśnienia to musi wytrzymać realane ciśnienie od 6 bar do 16bar (homologacja do 25bar). Kupiłeś szajz jak masz możliwość reklamuj.
Awaria układu chłodzenia silnika (sterowania wentylatorów chłodnic) lub klimatyzacji (np. brak lub za niskie/za wysokie ciśnienie czynnika w układzie).
Ten niebieski kapturek przy chłodnicy to wysokie ciśnienie (tłoczenie), a na grubej rurce masz niskie ciśnienie (ssanie). Jeśli tak jest to czy muszę mieć manometr z zaciskiem konkretnie pod taki zaworek? Myślałem, że to wszystko jest uniwersalne. Nie jest uniwersalne. Port LP jest węższy od portu HP. Manometry są dwa, inaczej wyskalowane, LP do około...
Wypowiem się jedynie się w kwestii klimatyzacji: Nie ma czujnika temperatury skraplacza, pośrednio taką rolę odgrywa czujnik ciśnienia w układzie klimatyzacji.
w twoim aucie był problem w chłodnicach przecierały sie na przednim pasie jest otwór zobacz tam gdzie chłodnica klimatyzacji ociera o chłodnice układu chłodzenia
A włączają Ci się wiatraki przy chłodnicy? może rośnie ciśnienie a jeśli nie będzie schłodzony czynnik to czujnik wysokiego ją rozłączy.
Zapytam jaki błąd wybiło na desce ? I jakie jest to niby prawidłowe ciśnienie w klimatyzacji ? wyświetlił się znaczek chłodnicy po lewej stronie , a ciśnienie na wysokim skacze jak jest załączona klima od 8 do 13 bar, niskie coś między 1,5 a 2 bary
Napisz jeszcze czy bher czy delphi ,czy jag włączysz klimę czy ecu podnosi obroty czy nie ?Zobacz w okolicach filtra przeciwpyłkowego jest czujnik który rozwiera jak jest za niska temperatura na ewapulatorze Zobacz jak podłączysz cewkę spreżarki na krotko jakie ci pokaże ciśnienie po stronie wysokiego ciśnienia powinno być powyżej 10 bar.
Układ jest zatkany, w trakcie sprężania rośnie temperatura a rozpreżania maleje. Sprawdź do którego momentu elementy są ciepłe a od którego robią się chłodne miejsce zmiany jest miejscem zatkania układu. Normalnie to przewód wysokiego ciśnienia jest ciepły aż do zaworu rozprężnego.
Miałem nieszczelny układ klimatyzacji,naprawiłem przwód i klima działała przez jeden dzień.Pojechałem do warsztatu specjalizującego się w klimatyzacjach samochodowych i powiedziano mi ,że mam uszkodzony kompresor,zapchaną chłodnicę klimy i zanieczyszczony cały układ(za tę usługę nieźle mnie policzyli!).Wymieniłem kompresor(2szt.) i chłodnicę klimy,oczyściłem...
W Astrze II nie ma czujnika wysokiego/niskiego ciśnienia jest za to analogowy przetwornik ciśnienia (bada na bieżąco ciśnienie w sposób ciągłu). Połączyć sie z tym urządzeniem można, przynajmniej tak wynika ze schematów elektrycznych. Pojade na TECHa i poinformuje na forum co i jak. Ale problem pozostaje :( :(
Witam, raz jeszcze. Byłem u znajomego w warsztacie, nabiliśmy klimatyzacje jeszcze raz i co się dzieje, podczas działania/sprawdzania niskie cisnienie trzyma 3 Bary, natomiast wysokie ciśnienie dochodzi do aż około 30 barów na wolnych obrotach i dopiero załącza się wentylator klimatyzacji, natomiast gdy "przygazowałem" silnik do około 2500-3000 obrotów...
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Witam Do napisania tego wątku zmusiała mnie niestety bezradność rodzimych "specjalistów" od układów klimatyzacji. Niestety od kilku tygodni bezskutecznie poszukuję jakichkolwiek informacji na temat podobnego przypadku równocześnie korzystając z bezradnych usług serwisu klimatyzacji, a teraz do rzeczy: układ jak w temacie w Oplu Astra 2 wymieniony na...
Tak uszkodzona cewka to w 99% uszkodzenie sprzegla lub kompresora co powoduje wytwarzanie się wysokiej temperatury w następstwie czego pali się cewka. Ile autor cewek by nie założył to wszystkie szybko spali. Jeżeli sam kompresor sprawny to wymiana zestawu sprzegla z cewka w komplecie.. Lub wymiana całej sprężarki.. Oczywiście zakładamy że reszta układu...
No niestety kolego ale nie masz racji . Powodem póznego działania wentylatora jak to podajesz nie jest wina ukladu sterujacego ( bardzo prosta konstrukcji ) praca wentylatora . Wentylator włączą się w momencie kiedy wzrośnie ciśnienie w układzie wysokim do określonego przez czujnik dwustanowy ciśnienia . Załącza się po to aby schłodzić czynnik R-143a...
Załączają się gdy silnik uzyska wysoką temperaturę . Zobaczyłem fotke opornicy która jest wbudowana w wentylator wiec w wolnej chwili dostane się do niej i sprawdzę. Mam takie pytanie , czy sprężarka się załączy gdy jest małe ciśnienie lub brak czynnika?
Witam. Nabiłem klimatyzacje w aucie i jest taki problem że nie chłodzi ciśnienie wysokie dochodzi do 20 barów, i nic. Wymieniłem"kompresor" ale to tez nic nie dało, wymieniłem zawór rozprężny i tez nic chodnica i osuszacz tez jest nowy. Możliwe ze jest w środku zapchana nagrzewnica od klimy? Przyznam się ze próby robię na propan butanie żeby nie płacić...
Astra G 2003 rok 1,6 16 jeden wentylator. Po załączeniu klimatyzacji załącza się przy 25 a wyłącza przy 20. Po miesiąc gaz się ulotnił podejrzewam że w układzie jest za wysokie ciśnienie bo wentylator się nie załącza na pierwszy bieg. Klimatyzacja manualna. Mam ten sam problem. Pomimo że byłem aż u 4 fachowców nikt go nie rozwiązał. Komputer nie pokazuje...
Tam masz dwa presostaty. Jeden podwójny, który wyłącza sprężarkę gdy ciśnienie jest zbyt niskie lub zbyt wysokie. I drugi, który włącza dodatkowo wentylatory na drugi bieg jak ciśnienie wzrasta. Dodatkowo sprężarka może być wyłączona wyłącznikiem termicznym w chłodnicy (tej chłodnicy od silnika). Gdy w chłodnicy robi się za gorąco i wyłącza sprężarkę....
skończyło się na odłączeniu wentylatora klimy (bo i tak nie używany a układ jest pusty) i pozostawieniu wiatraka za chłodnicą... odłączyłem zasilanie od czujnika temperatury ale nic to nie dało. Bedę próbował załatwić jakiś pasujący by sprawdzić czy problem jest w czujniku, czy może jednak termostat... Aha, szperałem po innych forach i ktoś miał problem...
Witam szanownych Forumowiczów Właśnie wróciłem z przeglądu, ozonowania i napełniania klimatyzacji w jednym z serwisów. Przyznaję - kupiłem ofertę w serwisie zakupów grupowych, może to błąd ale to się pewnie okaże wkrótce. Ale do rzeczy Auto Opel Astra G, ‘98 rocznik, 1,6l 8V X16SZR. Klimatyzacje przed wizytą miałem sprawną. Ostatnie czyszczenie...
Opel Astra-G 98-00 X14XE, X16XEL Multec S (F) P0105 -? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za wysokie -? Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej (MAP) napięcie za niskie P0110 -? Za wysokie napięcie temperatura powietrza wlotowego -? Za niskie napięcie temperatura powietrza wlotowego P0115 -? Za wysokie napięcie temperatura środka...
Poczytaj sobie co to w Astrze G moduł chłodzenia pod lewym reflektorem Żeby on był pod reflektorem. Jest na samym dole nadkola, pod zbiornikiem płynu do spryskiwaczy. I niestety jest to miejsce mocno narażone na wodę przez co niekiedy moduł pada od zalania albo gniją jego styki. https://obrazki.elektroda.pl/1062418300_... Ale skoro...
https://obrazki.elektroda.pl/9085013800_... Skoro się pali kontrolka wygląda jak problem z chłodzeniem lub brakiem płynu w chłodnicy to tym bardziej powinien być zapisany jakiś błąd w komputerze o ile akurat układ chłodzenia jest podpięty do komputera bo możliwe że dany czujnik tylko zapala bezpośrednio kontrolkę na desce. Kontrolka...
Witam Na początku lipca zleciłem napełnienie układu klimatyzacji (po uprzednim ustaleniu że w ogóle nie ma czynnika w układzie). Po tym -na początku dobrze działała, jednak z czasem coraz słabiej. Teraz z kratki po lewej stronie wylatuje jeszcze dosyć zimne powietrze, ale z prawej wręcz letnie. Facet, który to robił najpierw napełnił układ powietrzem...
filtr paliwa wymieniony Dodano po 1 turbo raczej sprawne bo przy 20000 obrotow slychac ze sie zalacza a jesli by bylo uszkodzone to przeciez olej by mi caly poszedl do turbiny Dodano po 6 niżej w załączniku wysyłam pomiary zrobione moim kablem do samochodu to są pomiary na postoju: OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows...
http://astra.autokacik.pl/ tu masz dokładny opis błędów z tego co piszesz to wygląda na czujnik temp. do kompa-stąd może być wyższe spalanie z drugiej strony 530km na 50 l to daje ok 9,5 l więc jak na Ecoteca do nieźle-no zależy czy to spalanie na mieście,średnie czy na trasie dla dwóch pierwszych to możne być ale jeśli trasa to za dużo WYKRYJ TO SAM!...
12 Rozpoczęcie diagnostyki 13 Sonda lambda - brak zmian napięcia/przerwa 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 15 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, Simtec) 17 Czujnik spalania stukowego 2. - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, GM Multec)...
Opis do schematu: ENZ17DTJA Silnik Z17DTJ, DECE1 ENZ17DTRA Silnik Z17DTR, DECE1 Elementy składowe A84 Moduł sterujący silnika L2C Wtryskiwacz, cylinder 3 A111 Element nastawczy przepustnicy L2D Wtryskiwacz, cylinder 4 B175 Czujnik ciśnienia spalin Y142 Zawór elektromagnet. regulacji ciśnienia doładowania B176 Czujnik - ciśnienie szyny paliwowej Y145...
Ma pomóc nawet na godzinę, wtedy będę pewny czego mam szukać. Paliwo się nie cofa. Kąt ustawiony, auto dalej ciężko pali, w momencie kręcenia kąt wyprzedzenia -2 stopnie. Co dalej? Napięcie systemu,14.0 V Sygnał sensora pozycji pedału gazu,0.0 % Przełącznik położenia biegu jałowego,Aktywne 12V Przepływomierz powietrza,423 mg/suw Sensor barometru,0.99...
niżej w załączniku wysyłam pomiary zrobione moim kablem do samochodu to są pomiary na postoju: OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>-19/10/2013. 13:1251 Dane serwisu: Tu możesz wpisać swoje dane, np. nazwę serwisu. Wybrany model>,1999 (X),Astra-G,Silnik,X 17 DTL Sterownik Klucz #1: 6B Klucz #2: 8F Ustawiony...
Dzisiaj zczytałem dane op-comem: Napięcie systemu,11.8 V Sygnał sensora pozycji pedału gazu,0.0 % Przełącznik położenia biegu jałowego,Aktywny Przepływomierz powietrza,498 mg/suw Sensor barometru,1.0 bar żądanie ciśnienia ładowania,1.8 bar Ciśniemnie ładowania,1.0 bar Temperatura powietrza wlotowego,8 °C Temperatura cieczy chłodzącej,20 °C Temperatura...
Z ASTRY Ale powinno byc tosamo Układ MULTEC firmy Delco-Remy Kod Znaczenie 12 Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek 13 Sonda lambda - brak sygnału 14 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 15 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego 17 Wtryskiwacz 18 System regulacji spalania...
Witam ponownie jestem po wstępnych testach, autko gdy jadę np na 4 biegu bez gazu to zapala sie kontrolka silnika i autko słabn ie, gdy dodam więcej gazu to dostaje sił, przed regeneracja też miałem podobny problem z tym że z czasem coraz częściej się pojawiała ta kontrolka. jakiś tydzień temu zczytałem błąd P0400 - Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego...
Podejrzewam duży związek z tym, że autem nie da się ruszyć z miejsca, co jest tematem drugiego wątku - http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... Rozrząd sprawdzony. Ciśnienie paliwa także. Wtryski rozpylają nieźle - mniej więcej tak jak ze spryskiwacza fryzjerskiego. Ostatnio podmieniany komputer silnika, wymieniono na nowy potencjometr przy...
Teraz to już nic z tego nie rozumiem !!!!!! Dzisiaj odebrałem samochód od mechanika i powiedział, że się poddaje grzebał tam kilka tygodni i nie znalazł problemu, mówi że drugi raz w życiu mu się nie udało znaleźć przyczyny, a mechanik dobry, serwis duży na 6 stanowisk. Żeby nakreślić dodatkowo sytuację napiszę, że miał straszne problemy z wymiana rozrządu,...
Zaprowadziłem auto do mechanika. Uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia, opiłki we wtryskach. Auto idzie na części.
Jeśli klima nie jest nabita to wentylator się nie włączy. Włączy go tylko sterownik silnika przy wysokiej temperaturze cieczy. Sterownik klimy załącza oba biegi z czujnika presostatu. Tak jest przynajmniej przy klimatyzacji automatycznej. Drugi bieg załącza się przy ciśnieniu 22 bary, pierwszy nie wiem bo też mam zepsuty opornik. Kiedy spalony rezystor...
W chłodnicy powinien być czujnik który jest odpowiedzialny za załączenie wentylatora po osiągnięciu wysokiej temperatury , proponowałbym sprawdzić w pierwszej kolejności ten czujnik. Po załączeniu klimy wentylator pracuje ponieważ jest sterowany z czujnika ciśnienia ukł. klimatyzacji.
Są dwa wentylatory i oba powinny pracować jednocześnie. Jeśli ciśnienia rośnie ponad 25bar to nie oddaje prawidłowo ciepła. Być może chłodnica płynu jest fizycznie zatkana i nie ma przepływu powietrza. Oba wentylatory pchają w stronę komory silnika.
Problem rozwiązany. Przyczyną nieszczelności była chłodnica klimatyzacji. Ciągła praca sprężarki w Astrze F po włączeniu klimatyzacji to normalne. Sprężarka nie może pracować cyklicznie jak w nowszych samochodach bo nie ma w tym modelu czujników temperatury, oszronienia itp. Są tylko trzy presostaty. Jeden zabezpiecza układ w razie zbyt niskiego ciśnienia,...
Czujnik wysokiego ciśnienia jest OK ponieważ przez niego płynie prąd do wentylatorów, a one pracują. Muszę sprawdzić czy załacza się przekaźnik K60 ale najpierw muszą go znaleźć. Dzięki za podpowiedzi
ja mam problem w astrze g gtc z klimatronikiem 1,6 benzyna 2006r następujący po nabiciu układu (wczesniej było 60g) klima nie startuje na włączonym silniku po podpieciu 12v do sprężarki sprężarka chodzi pompuje bo strona wysokiego cisnienia robi sie gorąca ale na niskim nie czuć zlodzenia (temp zew 22*) wygląda na to że zawór rozprężny jest trafiony...
Witam. Mam takie pytanie na które nie mogę znaleźć nigdzie odpowiedzi. Mianowicie zepsuła mi się klima w Oplu, dokładniej to uciekł gaz. Gość napełnił i uciekł ponownie ale zauważyłem to dopiero po pół roku bo była zima i nie używałem klimy :/ Pojechałem więc do mechanika ten sprawdził i powiedział że gaz ucieka koło czujnika wysokiego ciśnienia i trzeba...
Klima napelniona, test szczelności jest OK, ale spreżarka dalej się nie załancza, ogólnie wysokie napięcie jest OK, ten czujnik koło chłodnicy, ale już nie dochodzi sygnał do sprężarki? po podpięciu do kompa wszystko dobrze, więc co może być ? a napięcie do sprężarki dochodzi ?? bo piszesz bardzo niezrozumiale ... jeśli nie masz napięcia to może być...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
Spalanie przy spokojnej jeździe wynosi ok. 11l/100km. w trasie ok. 8l/100km. DPF według komputer ok. 30% ostatnie wypalanie 130km temu Skąd takie spalanie ? Druga sprawa samochód ma fabrycznie 100km a zbiera się jak by miał 130km+ samochód nie miał żadnego chipa W czym może być problem ? Dane z komputera: OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący...
wysoki ciśnienie klimatyzacja klimatyzacja wysoki ciśnienie aster klimatyzacja ciśnienie
projektor błąd pioneer wieża kabel sterowanie oświetleniem komputer
maszyna minerva śmieszne obrazki
Opis pinów ECU Citroen Saxo 1.5 Diesel Ładowarka do wkrętarki świeci diodą czerwoną i zieloną