Norma - przecież gdy dajesz więcej gazu to obroty rosną, a więc i zapotrzebowanie na olej. Hondy są z natury odporne na złe traktowanie dlatego buntowała się dopiero gdy obroty były wysokie.
W ten sposób to nie pokażesz nic. Rozgrzej auto i jedź porządnie, a nie na PSJ jak na filmie. To co pokazałeś to typowa jazda, a nie na pomiar 0-100 kmh. Silnik w tym aucie bardzo lubi wysokie obroty.
Konieczne było zmniejszenie obrotów
Robiłeś regulację gaźnika? zachowuje się tak jakby na wysokich obrotach zalewało cylinder zbyt bogatą mieszanką
Witam. Nie jestem ekspertem w sprawie tego silnika, ale jeśli stuka wał to lęk jest jak najbardziej uzasadniony. Bynajmniej w moim nic nie stuka ani na niskich ani na wysokich obrotach.
Gaźnik wygląda jak nówka i jest czysty bez korozji ale zobaczę jeszcze czy jest jakiś luz na przepustnicy. Jaka może być też inna przyczyna falowania przy wysokich obrotach oprócz tego gaźnika.
na twoim miejscu sprawdził bym najpierw wysokie napiecie - kable, świece, kopułke, palec, słabym punktem tych silników są również aparaty zapłonowe - często siada moduł lub cewka obrotami reguluje regulator wolnych obrotów, a jeśli przepustnica jest za bardzo uchylona silnik ma wtedy za wysokie obroty
Witam! nie chce zakladac nowego tematu wiec chcialbym odkopac stary poniewaz mam ten sam problem. Przeczytalem kilkadziesiat postow i sprawdzilem juz chyba wszystko w mojej hondzie ale dalej nie chodzi jak powinna. Po odpaleniu obroty wzrastaja do ok 2 tys jakby ssanie po czasie spadaja do ok 1,5 tys jakby ssanie sie wylaczylo ale im silnik cieplejszy...
Witam, Dołączam się do tematu. mam ten sam problem z BF60LRTU
Uszkodzony regulator, nieodpowiednia lub źle zapięta sprężynka. Regulacja przez przełożenie sprężynki do innego otworu. Daj zdjęcie jak masz to popodpinane.
Jestem właścicielem hondy z tym samym silnikiem. ad. 1- Z obrotami na zimnym tak ma być, świadczy to że system podwyższania obrotów na zimnym silniku działa prawidłowo. Co do reszty,skoro te nędzne osiągi w twoim samochodzie oraz zużycie paliwa 6,5 l na 100 km przy spokojnej jeżdzie ci nie odpowiada to niestety musisz poszukać samochodu z większym silnikiem.
odłącz rure ciepłego powietrza od filtra. Podaj mi jaki masz typ gźnika w tej hondzie, czy jest to wersja solidnie "orurowana" ze sterownikiem obok?
Proste zmierzyć napięcie na cewkach 20-80V generuja w zalezności obrotów.
Powodem jest gaźnik, a konkretnie nieszczelny zawór iglicowy lub dziurawy pływak.
Witam mam Hondę Civic VI 1.4 d14a8 wie ktoś jak ustawić zapłon bez lampy.na kole pasowym są 3 kreski i jedna obok jak to ustawić co do pokrywy rozrządu i aparatu Honda odpala ale ma wysokie obroty czy zrobić zworke na kostce diagnostycznej
Odpalasz na ssaniu?
Brak odpowietrzania baku ? Jak dawno pełna obsługa gaźnika ? Dodano po 2 Coś podobnego miałem nie tyle przy napie... szybko, ale przy bardzo długim podjeździe w górę (w sumie podobne warunki dla silnika)
Zrób proste doświadczenie podłącz wol. do sondy lambda i sprawdz napięcie w funkcji obrotów.Ciekawy jestem czy schodzi w jakiś obrotach poniżej 09V. Pozdrawiam
..jakie jest wyprzedzenie na wysokich obrotach ?..
Mam problem z silnikiem GX100 4-suv przy stopie wibracyjnej, po odpaleniu dostaje wysokich obrotów i gaśnie. Gaźnik czysty, podmieniłem gaźnik z innego i to samo.
No własnie ze chyba wszystkie hondy (nie wiem jak z najnowszymi modelami) mają zwykła regulacje na śrubę .Hydrauliki nie stosowano z tego powodu ze nie najlepiej sprawuje sie przy wysokich obrotach do których kręcą się hondowskie motorki. Luz na zaworach ssących 0.18 - 0.22 mm ,na wydechowych 0.22 - 0,27.
Kolego skoro to co zrobiłeś nie przyniosło pożądanego efektu najprawdopodobniej masz uszkodzony moduł ELD znajdujący się pod maską . Z tego co widzę na schemacie działa on jako amperomierz i podnosi napięcie ładowania względem poboru prądu w prawidłowo działającym układzie. Spróbuj odłączyć przewód WHT\GRN (biało-zielony) przy samym alternatorze najlepiej...
honda CBR 125 jc34 2005 na gaźniku motor trzyma wysokie obroty jednak gdy wyjmie się przewód podciśnieniowy do kranika od baku wracają spowrotem ale wolno opadają co to mogłoby być?
Dzięki bardzo ;) ustawiłem już obroty, zalogowałem się na forum motocyklowym i pomogli mi znaleźć magiczna śrubę ;) ale dzięki bardzo za zainteresowanie.
witam przepraszam za nie aktywność. Zmieniłem cewkomodul, przewod WN, fajke i gaznik na stary. Sprawdziłem zawor membranowy wydaje się dobry, prześwitów nie ma. Nie zmieniło się nic nadal strzela i się nie wkreca na wysokie. Pomocy
Kup nowy aku, zapnij amperomierz na wyłączonym i zmierz pobór, zapnij woltomierz i zmierz ładowanie po odpaleniu. Na jałowych i wysokich obrotach.
problem zakończony ! wystarczyło podregulować obroty na gaźniku i auto śmiga jak nowe ! ;)
Witam, właśnie wszystko było czyszczone i przetkane
Zgadza się, to zachowanie normalne w silnikach dwusuwowych. Większość motocykli Honda z takim silnikiem mają układy zapłonowe z opóźnieniem kąta wyprzedzenia na wysokich obrotach. Także inne osiemdziesiątki mają podobnie, ale to po części zasługa przepisów.
Witam. Jaka może być przyczyna wysokich obrotów silnika na starcie? Gdy odpalam silnik to dostaje 3000-4000, a gdy silnik się nagrzeje to mam 800-900. Możecie mi jakoś doradzić? Dodano po 2 mechanik mi powiedział, że to gaźnik a ja nie wiem gdzie to regulowac bo on nie podjoł się pracy:/ proszę pomóżcie!
Spróbuje jeszcze raz przeglądnąć gaźnik. Tylko nie wiem jak wymontować śrubę od składu mieszanki. Ma tylko 1/4 obrotu. Myślę że to układ wolnych obrotów jest przytkany. Bo jak przełączam na wolne obroty silnik gaśnie od razu, a na wysokich gdy delikatnie załączę ssanie to obroty są stabilne bez falowania.
Sprawdź jeszcze bardzo dokładnie połączenia masy. Kable złączki kabeloczka itp. Nistety wygląda na regulator. :D Czy był ori czy jakaś podróba? Co z masą regulatora ? Musi byc przesolidna! Co z chłodzeniem reg. ? Jeżeli nie było dobrego styku na złącze alternatora to reg mógł paść z nierównomiernego rozpływu prądów. Osobiście nie kupowałbym reg tylko...
Tak ma być bo pływak zamyka dopływ. Czyściłeś dysze?
Auto właśnie nic nie dawało po sobie poznać. Wszystko nagle sie stalo, filtr powietrza sprawdzalem, wlączalem nawet tak bez filtru i nic z tego to samo, tak sie dzieje powyzej 3000 obrotow dusi sie, jak chwile potrzymam to bedzie strzelal do filtru powietrza. Filtr oleju 3 tys temu wymieniany czyli watpie zeby bylo to to. Problemow z uruchomieniem silnika...
W szeregu nie jest ale sygnał jest do sterownika także
dzieki
honda CBR125 jc34 2006 ten motel jest na gaźniku i nie ma luzu na manetce
Niestety przyczyn może być sporo... Borykam się z takim samym problemem od jakiegoś czasu (accord 96 r. 2.0 lpg)... Sytuacja poprawiła się zdecydowanie po: - regulacji zaworów - ustawieniu zapłonu Możesz jeszcze wyczyścić przepustnicę, to nigdy nie zaszkodzi. Pozostało jeszcze wachanie obrotów na biegu jałowym w zakresie 900-1100, ale to chyba wina...
Problem rozwiązałem może kiedyś komuś pomoże : Z uwagi na uszkodzoną obudowę filtra powietrza był założony stożkowy filtr "pseudo sportowy" Okazało się, że motor dostawał za dużo powietrza pomogło doświadczalne zaklejenie ponad połowy filtra taśmą izolacyjną pięknie kręci do 11.000 obr. !
Witam. Na wolnych obrotach skacza jej wolne obroty. Wymieniłem swiece i przewody wysokiego napiecia lecz to nic nie pomogło.
Żarówka się nie rozbłyskuje na wyższych obrotach.
Warto też sprawdzić luzy zaworowe. Zazwyczaj gdy jest zawór uchylony to są problemy z odpaleniem.
witam ponownie silnik złożony ale po odpaleniu wskakuje na wysokie obroty na zdjęciu jest pokazana dźwignia przepustnicy i sprężyna jak cofnę dźwignie w kierunku strzałki obroty spadają ,poluźniłem sprężynę ale nadal są wysokie obroty ,jak można ustawić obroty .Silnik pracuje z agregatem prądotwórczym
Może przypadkowo wygiąłeś ten pręt ze sprężynką.
No właśnie nie pali bo nie ma wystarczającego ciśnienia w szynie powinno być ok 120-160 bar a jest 5 ! :(. No właśnie pompa była na diagnozie i twierdzą, że przy ciśnieniu zasilania 5 bar i 500 obrotów jest już wystarczające wysokie ciśnienie :(
Nie odpowiedziałeś na pytanie kolegi Blicek. Wyje, tzn. ma bardzo wysokie obroty (jakie?), czy coś w nim wyje?
V-Tec włącza się u mnie przy 7 tyś. Przecież wiem, bo jeżdżę tym autem pół roku. Odcięcie zapłony jest u mnie przy 9 tyś. W sumie jeśli mowa o 5 tyś to nawet chciałbym żeby przy tych obrotach ten V-Tec się włączał, ale włancza się przy 7miu (niestety) i nic z tym nie zrobię, ale to tak na marginesie. Tylko dlaczego nie chce się dalej wkręcać powyżej...
Problem tkwił w elektryce. Temat uważam za zamknięty.
Tak aku jest nowe (kwasówka) gdy jeżdżę moto ma wysokie obroty to ładowanie jest dobre tylko na postoju nie mam ładowania
Posiadam motocykl Honda Rebel 250 rok produkcji 1986. Jest następująca usterka: chwilami motocykl pracuje na normalnych obrotach , a czasami nie wchodzi na wysokie obroty i wyczuwam zmniejszoną moc. Czy ktoś z kolegów miał taką usterkę i co jest tego przyczyną?
Co Ty ... napewno nie chodzi o jazde... Hondy lubia wysokie obroty, biegi zmieniam nie wcześniej niż po 3000 obrotów, a jak się rozpędzam gdzieś ze świateł to 4-5 tys. I mi pali niecałe 11l Ktoś w innym poście miał to samo, czyli też mu paliła 17-18l pisali tam coś o uszczelce w mikserze...
Mam niewielkie doświadczenie w LPG ale również posiadam ten sam parownik założony do silnika 1,3 53kw i reszta świata wypowiada sie o tych parownikach ze to badziewie i przy małych silnikach powodują większe zużycie gazu. A pro po twojego problemu przy wysokich obrotach 4500-6000 to sprawdź próg odcięcia gazu w bingo który jest ustawiany od obrotów,...
Pomiar ciśnienia bym sobie darował jeżeli ma moc na wysokich obrotach od 4k obr. pompa paliwa i filtr ok.
Albo kupić obrotomierz w którym jest kontrolka (shift light) zaświecająca się przy osiągnięciu progu np. 6k rpm (ten próg jest regulowany) i układ z tego obrotomierza zaadoptować jako dodatkowe podświetlenie tarczy obrotomierza na kolor czerwony. Bardzo proste tylko trzeba trochę pobawić się z licznikiem delikatnie go zmodyfikować. Można też sobie samemu...
Witam. Potrzebuje schemat zeby podlaczyc te wszystkie wezyki od podcisnienia... wymienialem silnik i niestety cos zle podlaczylem obroty sa za wysokie silnik nie pracuje rowno itp bede bardzo wdzieczny
Ja bym się zainteresował czystością odmy , przepustnicy i tego co wokół niej jest,tzn. krokowiec , map sensor. Dodano po 2 Sprawdż w jakim stanie masz przewody wysokiego napięcia.
Motorower 50ccm wchodzi na wysokie obroty robi buuuu i znów wchodzi jak trzymam manetke do oporu Jawa robby 50 silnik 139fmb na licencji hondy , Gdy dam gazu do oporu,wchodzi na wysokie obroty,spada do połowy i wchodzi na wysokie obroty itd .. Gaźnik wyregulowany filtr powietrza nowy świeca nowa cewka sprawdzona Jeśli zły temat proszę o przeniesienie...
Dopiero po wymianie na nowy chiński jest ok tzn. nie falują obroty i są niskie obroty oraz wysokie. Ale jest jeden problem. Nie odpala na ssaniu. Na zimny silniku dopiero za 12 razem pociągnięcia linki i tak w kółko. Co z tym fantem zrobić ?
Zmierz ciśnienie paliwa, tanie zamienniki pomp potrafią psuć się wcześniej, niż po roku.
Poza tym takie układy nie bardzo mnie interesują, w fabrycznych agregatach inwertorowych jest to zastosowane, mam taki i właśnie wkurzało mnie że nawet przy niskim poborze są wysokie obroty i hałas. Muszą być wysokie i stabilne, żeby utrzymać 50 Hz na wyjściu agregatu.
Witam " kod kłopotu002 20-02 wysokie napięcie ELD " za co jest odpowiedzialny ten błąd (silnik na wolnych obrotach czasami gaśnie) co możne być usterką
1. Świece, kable i cewka sprawdzone/wymienione? 2. Olej i filtry nie mają z tym nic wspólnego 3. Rozbierz drzwi i zobacz co się w środku dzieje z siłownikiem 4. Antena jest wysterowywana z radioodtwarzacza - sprawdź czy pojawia się 12V na kablu idącym do anteny. Ew. sprawdź czy antena żyje - dostań się do silnika od niej i podaj napięcie na krótko....
Zrób zjecie elektrod świecy i pokaż na forum. Powinna być wypalona po dłuższej jeździe na kolor kawy z mlekiem/piaskowy. Jeśli jest czarna, okopcona lub mokra to masz albo brudny filtr powietrza albo rozregulowany lub niesprawny gaźnik. Świeca powinna być o odpowiedniej wartości cieplnej zalecanej do tego silnika, nie żadna dowolna. Profilaktycznie...
Jesli dobrze pamietam mi w podobnej sytuacji (przycinanie przy wchodzeniu na wysokie obroty) w silniku d16a9 pomogla regeneracja parownika Pozdrawiam Igor
To samo nagle zrobiło mi siè w 2-letnim Zipp Toros 125. Chodził jak honda. Poza normalnym serwisem nic w nim niedotykałem. Od 4 m-cy nie mogè ustaliç przyczyny. A co u Pana było?
Kosiarka która świeżo nabyłem - stara, ale trwała konstrukcja Hondy nie wchodzi na wysokie obroty. Po rozebraniu gaźnika okazało się, że ktoś wcześniej przy nim manipulował - brakuje elementów, które są widoczna na diagramie - czyli Nr 9 i 14 - silnik odpala, bardzo ładnie pracuje i tyle, wysokich obrotów nie wyduszę. Proszę o informacje, gdzie można...
zapowietrzony układ chłodzenia moze byc przyczyna ubywania płynu i falowana obrotów? Dodano po 3 moze sie myle ale mysle ze skutkiem zapowietrzenia była by wysoka temperatura silnika a u mnie temperatura jest na stałym poziomie
z tego co wiem to akumulator żelowy. normalnie ma 12 v. ale po włączeniu silnika 30 v na niskich obrotach a do 45 v na wysokich
świece chyba były nigdy nie zmieniane. Sonda lambda na wolnych obrotach 0.8-0,9 V przy wysokich 0.1V . Silnik nadal pali 9,1 - 9.5 L !
Sprawdź cewkę zapłonową, w ojca hondzie też odpalał od kopa ale od pewnego poziomu obrotów i temperatury łapał totalnego muła. Zobacz czy blaszki na cewce nie są tłuste. Tak to wygląda https://www.google.pl/search?q=cewka+zap...
Wymieniony filtr fazy ciekłej, filtra fazy lotnej nie wymieniałem bo z tego co pamiętam to go nie było, płyn chłodniczy zalany do pełna . Byłem u gazownika i stwierdził ubogą mieszanke na wysokich obrotach ale do komputera nie podłączał bo miał problemy z interfejsem.
Proponował bym Ci znależć dobrego gazownika ,który zna się na systemach BRC .zmiana Justa na Justa juniora ,chyba nie była dobrym pomysłem. Just ma więcej możliwości regulacji. pozycja wyjściowa silnika krokowego w granicach 100 przy 3000 tyś. obrotów jest najbardziej pożądana ,jeżeli na wolnych obrotach masz 50 -60 kroków to masz bardzo bogatą mieszankę....
witam mam nie maly problem z civiciem 93r 15.16v a mianowicie to problem polega na tym ze nie mialem ładowania teraz mam ale auto nie chce pracowac normalnie to znaczy gdy podpinam alternator to spadaja obroty i nie wkreca sie na wysokie obroty tylko poprostu chodzi jak odepne to jest ok wsztstkie masy i kostki czyste pozdrawiam
Mam pytanie czy ktoś sie spotkał z czymś takim że cieknąca turbina wpływa na nietrzymanie wolnych obrotów i przypadkowe gaśnięcie. Które moim zdaniem powoduje nastawnik szwankujący? Na wysokich jest spoko nic nie kopci, na wolnych tylko puszcza dymy , faluje obrotami i gaśnie czasami.
Oczywiście. Od ciepłego silnika szczelina będzie się powiększała i powstanie gdzieś przerwa w obwodzie. Poza tym mogą powstawać przeskoki wysokiego napięcia w okolicach cewki. DO WYMIANY
Filmik z pracy? Postaram się coś wrzucić :) Ciągniczek jest bardzo zrywny właśnie przez silnik wysokoobrotowy. Pedał gazu mam zablokowany w ten sposób, żeby obroty nie były maksymalne, są nieco niższe nawet po dociśnięciu go do końca. Silnik miałem minimalnie zdławiony na filtrze powietrza, ale z tego zrezygnowałem. Dziwnie się jeździ ale w takim sensie,...
Auto do audi 80 b3. Silnik benzynowy, wolnossący 113KM. Zdaję sobie sprawę, że dużo zależy od rodzaju silnika (Hondy lubią wysokie obroty to wiem), ale skoro mój silnik osiąga max moment przy ok 3000obr to myślę, że jazda nawet ciągła około tej wartości nie będzie szkodziła silnikowi. Poza tym auto na niższym biegu bardzo wydajnie hamuje silnikiem (wydaje...
Już wiem co to za silnik. Jest to honda 270gx. Ale niestety dojechany bo bierze strasznie olej. I pracuję na za wysokich obrotach prawdopodobnie koło 5tyś. bo rególator obrotów był zagięty. I nie wiem co mam teraz zrobić. Czy go remontować czy kupić jakiś zamiennik. Co byście koledzy poradzili? Gość który mi go sprawdzał stwierdził że chyba nie warto...
a nie pokręciłeś sobie przy rozkęcaniu/skręcaniu/czyszczeniu śrubeczką od regulacji maxymalnych obrotów?
Dzisiaj wszystko poskładałem, wyregulowałem zawory (mam nadzieję, że dobrze) i silnik ruszył za pierwszym razem, na początku miałem problemy z ustawieniem obrotów (wchodził na bardzo wysokie obroty) ale podregulowałem dźwignię (od regulatora obrotów) i wszystko jest OK (chyba). W instrukcji od Hondy jest mowa o regulacji gaźnika za pomocą śruby, u mnie...
w wiekszości samochodów napięcie wysyłane przez sondę jest w zakresie do 1 V, i jest impulsowe (zależy od obrotów i rozgrzania sondy, chyba że jest z grzałką). Można zmierzyć oscyloskopem lub voltomierzem. Opisy sprawdzania są na forum. Tyle że to tylko jeden z elementów odpowiedzialnych za dawkę paliwa, do tego jeszcze : czujnik położenia przepustnicy,...
Mam problem z honda cbr 125, wersja na gazniku, motor 2 lata stał, po zalaniu paliwa zalewał świece i nie palił przez to, okazało się że pływak się zawiesił ten temat już ogarnięty ale motor podczas rozgrzewania jak jest zimny bardzo mocno faluje na obroty i czasem wkręca się na wysokie obroty samoczynnie, chwile się na nich utrzymuje po czym stąpa...
Odkrec dekiel i zrob zdjecie prądnicy wtedy pogadamy :) Być moze ma zwarcie ta prądnica , na wysokich obrotach powinna dawac ponad 100V Schemat instalacji obowiazkowo wrzuc na forum , to podtstawa
Witam Panowie mam nietypowy problem z moją Hondą. Wczoraj został przełożony silnik z Hondy 1.4is 16V (dotychczas miałem 1.6is). Do tego przełożyliśmy komputer. Problem polega na tym, że trochę ciężko wkręca się na obroty. Nie wspomnę o jeździe. Ciężko ruszyć z 1 a jak ruszam z dwójki przy prędkości 30km/h to już tragedia. Gdy wkręcę go na wysokie obroty...
Kombinujesz z tym zapłonem, a się nie znasz. Moduł zapłonowy ze schematu jest wyposażony w podwajacz napięcia z ogranicznikiem napięcia, nie rozumiem tylko sensu stosowania tranzystorowego układu sterującego. Podwajacz napięcia był stosowany w module zapłonowym Honda NS1/NSR75, ale tam zastosowano zupełnie inny alternator, ze statorem typu gwiazda i...
Witam! Koledzy mam problem z silnikiem Hondy GXV160, a mianowicie, kosiarka po odpaleniu chodzi na wysokich obrotach, a ten samo-regulator nie przybliża manetki gazu ku zamknięciu. Jednak jest tam połączona z cięgnem na dole taka sprężynka, po jej zdjęciu samo-regulator działa. Wydaje mi się ze jest zbyt sztywna. Jakieś rady? PS. Czy jeśli mam zdjęty...
silnik ten posiada niski skok tłoka...sprzyja to wysokim obrotom. jeśli masz wątpliwości najlepiej zweryfikować obroty z prędkością pojazdy na danym biegu. w tej wersji civica masz bardzo fajną skrzynię biegów :)
Witam serdecznie. Mam problem z nowo zakupionym zamiennikiem silnika Honda GX 160 z Allegro. Chodzi o regulację gaźnika. Jak to zrobić? W jakim położeniu powinna być ta złota śrubka? Pytam, bo silnik słabo odpala i cały czas pracuje na wysokich obrotach, a pierwszego dnia chodził pięknie, postanowiłem trochę podregulować i zrobiłem jeszcze gorzej, wiec...
Witam mam problem z alternatorem w Hondzie a mianowicie grzeje się. Po 5 minutach na wolnych obrotach jest tak gorący że nie można go dotknąć. Przewinięty został stojan okazało się ze słabo ładuje i dalej to samo. Na wolnych obrotach ładuje 13-13,2V na wysokich max. 13,8V jak jest gorący 13,7V.
bede potrzebowal do tego jakiegos specjalnego narzedzia ?
Mam skuter BaotianBT50QT-9 VISION I (co prawda wiem że to chiński badziew ale silnik podobno na licencji Hondy) I tak gdy się go odpali i pochodzi trochę na wyższych obrotach (nie za wysokich)z resztą tak miał od nowości i zawsze schodził sam na niższe obroty i tak sobie pykał na tych niskich obrotach, a teraz schodzi na niskie, aż w końcu gaśnie, nie...
Witam serdecznie, Posiadam samochód Honda CRV 97-01 2.0 147 km. benzyna. Ostatnio wymieniałem uszczelkę pokrywy zaworów więc musiałem zdemontować przewody wysokiego napięcia (jeden z przewodów ciężko było zdjąć) po założeniu pokrywy i podłączeniu przewodów pojawił się problem, silnik kiedy jest zimny odpala bez problemu, na rozgrzanym jest bardzo duży...
Spróbuj bardzo dokładnie wyczyścić przewody wysokiego napięcia. Jeżeli masz smar silikonowy, to po wyczyszczeniu, natrzyj nim lekko przewody. Kiepskie przewody mogą powodować, że iskra jest słaba. Pozdrowienia.
Witam. Zakupiłem traktorek marki Honda G50. Poprzedni właściciel założył nie orginalny gaźnik,przez co przestał działać(traktorek). Udało mi się go uruchomić ale ciężko z wolnymi obrotami oraz z wysokimi. Czy ktoś wie gdzie mógłbym kupić orginalny gaźnik albo jak go dopasować? W załączniku zdj parametrów technicznych. https://obrazki.elektroda.pl/2124301500_...
była nieszczelność w silniku , wyszła uszczelka i do cylindra dostawał sie olej ze skrzyni biegów przy wysokich obrotach jakoś palił ale jak tylko obroty sie zmniejszały to przyduszało go olejem momentalnie i gasł po wymianie uszczelki wszystko działa . Dzieki i pozdrawiam
Sprawa rozwiązana. Przeczyszczone wszystkie kostki, mostki usunięte - instalacja tak jak ją Japończyk zrobił. Nowy prostownik. Oprócz tego mogło być przebicie z niezaizolowanego połączenia z kabla od alternatora. Ładowanie aku na niskich obrotach 6.8V przy wyższych max 7.3 7.4V Dziękuję wszystkim za pomoc, off topic ;)
Najprościej to przytkać filtr powietrza, Motorek stanie się mułowaty wchodząc na obroty, Oraz nie uzyska wysokich obrotów. Odcinka zapłonu przy dużym silniku to samobójstwo ! Można przez kiere wylecieć, albo w poślizg wpadnąć.\ Podaj dokładnie co to za maszyna.
Co do tej hondy te silniki kochają wysokie obroty :) swoja nie raz katowałem a nawet grama oleju nie brała kupisz taka z gazem za 3 tys zrobisz blachę i spokojnie z 3 lata pośmigasz Co do Calibry aktualnie sprowadziłem taka z Niemiec za 6 tys z ospojlerowaniem Steinmetz era chyba jedyna w Małopolsce z felgami BBS niczym nie przypomina polskich calibra...
Mam myjkę ciśnieniową napędzaną silnikiem HONDY GX 160. Urządzenie nie było używane dosyć długo. Wymieniłem olej, filtr świecę i gaźnik. Silnik zapala bez problemu tylko ma bardzo wysokie obroty. Jak palcem przymknę przepustnicę to się trochę zmniejszają, ale i tak są za wysokie. Założyłem nowe sprężynki i dalej to samo. Tak jak wspominałem urządzenie...
Moim zdaniem silnik pracujący na tak wysokich obrotach zbędnie marnuje paliwo i generuje przy tym zbyt dużo hałasu. Taki motorek 125cm nie powinien być słyszalny gdy sobie hula 40-45km/h. Wracając do pracy na wysokich obrotach, myślę też, że taki silnik po prostu szybciej się zużyje. Porozglądam się za Vespą, jest ich dużo na rynku, może coś trafię....
honda civic wysoki obrót wysoki obrót honda gaźnik honda wysoki obrót silnik
przetwornica xenon działać pług odśnieżanie pierścienie objawy
tłumienie krytyczne zmiana hasła
Przetwornica na ML4800CP nie zawsze startuje - diagnostyka Zbladł symbol kranu na wyświetlaczu Ariston Cares S24