Zamiast go porządnie zjebać za to, że nie podał typu silnika to porad udzielają mądrusie jedne.
Heh..czujnik obrotów wału do sprawdzenia.
bo można więcej popsuć niż naprawić. W tym przypadku jaja sobie robisz. I to mój rocznik. Zupełnie nie wiem co można zepsuc zdejmując korpus przepustnicy.
Np na pracującym silniku prysnąć delikatnie zmywaczem, czy nie podnosi wtedy obrotów, lub oglądnąć dokładnie wszystkie podciśnienia.
"Pynkła" gumka :) Ew. padł NTC.
kręcił jakby na wysokich obrotach Czy tylko ja mam wrażenie że zawory zablokowało na otwartych pozycjach?
kolego a sprawdziłeś silniczek krokowy co prawda ja miałem taki sam problem tyle ze obroty raz były za niskie a raz za wysokie i czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego pomogło
I co z tymi wysokimi obrotami ? Pomogło coś ?
jak dobrze pamietam corsa 1,2 z 97roku jest na monowtrysku?, jesli tak to sprawdz uszczelke pod zespolem wtryskowym i szczelnosc wszelkich wezykow podcisnieniowych
Jest złoty przycisk na tym forum SZUKAJ temat wielokrotnie poruszany. Poczytaj co napisane. Odczytaj kody błędów i zgłoś się ponownie to coś pomożemy.
Nim ci każą czyscić silniczki krokowe, których tam zresztą nie ma, resetować kompa, podpowiem-sprawdź działanie krańcówki w nastawniku przepustnicy.
Witam mówisz na każdym biegu morze brak oleju w skrzyni
Cześć wszystkim, Mam problem z samochodem opel corsa c 1.3cdti 2006. Mój problem to, gdy na zewnątrz jest zimno to samochód ma podwyższone wolne obroty, a gdy robi się ciepło na zewnątrz to wraca do normy. Zauważyłem również dziwne lekkie wibracje w samochodzie w szczególności jak trzymam kierownicę. A też kilka miesięcy temu wymieniłem rozrząd, mam...
tak,ale po czyszczeniu trzeba zrobić nastawy posdstawowe,bo inaczej pomarańczowa lampka,i błąd P0505 :) No i co ma brudna przepustnica do szarpania na wyższych obrotach? :)
A jaką masz tą instalację, co się dzieje jak na biegu dojeżdżasz do skrzyżowania i przed zahamowaniem (ale podczas) wysprzęglasz - też gaśnie ? Albo w jakimś innym przypadku ? Co jakbyś zmieniał bieg na 2 ale przy wyższych obrotach
Podłączę się pod ten temat. Mój Opel Corsa 1,0 Ecotec 98r, czasami nie zawsze z wolnych obrotów po wciśnięciu pedału gazu dławi się, nie ma mocy. Jeżeli na luzie rozkręcę na wyższe obroty ma zryw dobry. Domyślam się że ma to związek z obrotami, przechodzeniu z wolnych obrotów na luzie na obroty wyższe.
Witam. Może zaciera się linka gazu?
Przy rozjechanych mapach lepiej będzie się sprawował na paliwie, na którym więcej się jeździ. Jeśli benzynę używasz tylko do odpalania a jeździ na niej dobrze to raczej nie to. Podejrzanym jest reduktor (za wysokie ciśnienie) oraz zużyte/zabrudzone wtryski.
A po prze gazowaniu na postoju zaczyna klekotać czy nie? Zmierzyć ciśnienie na biegu jałowym i na wyższych obrotach.
Corsa B 1.4 8v ( nie wiem gdzie znaleźć model silnika ) bez gazu , przejechane 80 tys. Bo czytasz tylko lamerów co wymieniają bezawaryjne silniki krokowe, a problem w 90% przypadków ten sam w tym silniku - wydmuchnięta uszczelka pod korpusem przepustnicy.
Witam. Problem zaczął się od tego że lekko zaczęła się żarzyć kontrolka ładowania (mocniej świeciła wraz z większymi obrotami) w tym samym mniej więcej czasie zaczął szaleć obrotomierz (skakał przerywał itp). Elektryk wymienił regulator napięcia i szczotki. Niestety po tej wymianie obrotomierz nie działa wcale a na maksymalnych obrotach zapala się kontrolka...
zmieniłem termostat i wszystko gra no prawie. mam problem jeszcze z wysokimi obrotami podczas zmiany biegu na rozgrzanym silniku. proszę o pomoc !!
Jakiego rzędu są te "podwyższone"obroty?
trzeba podłączyć kabelek odpalić silnik włączyć autokalibracje gdy silnik chodzi na benzynie. a później trzeba jeździć i tak żeby silnik chodził na wysokich obrotach, na niskich obrotach, na obciążonym silniku.i ta mapka przy kalibracji instalacji gazowej to nie wykresy tylko takie małe kwadraciki które pokolei zmieniaja kolor
Wymieniłem czujnik obrotów wału. Przejechałem już na nim 700km. Problem już nie powrócił...
Witam.na wolnych obrotach swieci kontrolka oleju po podłączeniu manometru jest ok 0,5 -0,7bar na wysokich około 2,5 bar i góra wtedy hałasuje co robić
Po czyszczeniu rozrusznika nie ma poprawy, zauważyłem teraz delikatne poszarpywanie silnika jak trzymam równo wyższe obroty. Na jałowym tego niema.
Silnik jaki? Diagnostyka, co podpowiadają parametry, pompa paliwa żyje, wydech drożny...? Cisną się same pytania.
Katalizator niedrożny przydławia im wyższe obroty tym bardziej (większy przepływ spalin)
Przepływomierz powietrza,0.00 kg/h - na biegu jałowym Czy tak ma być? No to jak myślisz....silnik nie potrzebuje powietrza na wolnych obrotach...
Jestem załamany. Korzystałem z Torqu i Scan My Opel, żadna z aplikacji nie otrzymuje danych z ECU. Połączenie moduł - smartfon jest prawidłowe.
Ma prawo zalewać olejem kolektor dolotowy,wlewał się do komory spalania co powodowało spadek mocy nie równe obroty
Jakieś błędy były zczytywane?
Posiadam takiego opelka z przebiegiem 167000 olej zmieniany przy 147000,mam problem z zaworami słychać ich na wysokich obrotach i zmianie biegów ale nie zawsze.Czy już remont?
Pewnie tak będę musiał zrobić ale to jest samochód ojca, który mieszka w innej części kraju. Po prostu na razie tylko telefonicznie z nim rozważałem sprawę stąd i mój post na forum, by zdiagnozować usterkę bez grzebania się w stacji.
Od jakiegoś czasu mam problem ze swoją Corsą, która po odpaleniu na zimno czy na gorąco ma wyoskie obroty od 1500 do 2500, czasmi odpalam i ma 900, ale po przejechaniu trochę i wciskaniu sprzęgła przy zmiane biegów obroty idą do góry. Obroty wysokie są na biegu jałowym, cxasami nawet falują, ale częściej po prostu są wysokie. Czasami zapala się check...
podmień cewkę wysokiego napięcia i problem powinien ustąpić
Sprawdź wszystkie przewody podciśnienia.
A więc Odpięcie nic nie da, dalej błąd P0001-06 podejrzewam ten sterownik, jutro zaniosę go do znajomego bo ma narzędzia żeby go otworzyć i może uda się cos zdzialać Dodano po 54 Może byc i sterownik a może coś z ciśnieniem paliwa? Ciśnienia paliwa nie ma na pewno takiego, jakie ma być Jest za wysokie i podejrzewam że przy wyższych prędkościach i obrotach...
W tym aucie nie ma dodatkowych odpowietrzników, albo ja o nich nie wiem. Jeśli z ogrzewania leci ciepłe powietrze, możesz ruszyć śmiało, przegonić na wyższych obrotach, i się powinien odpowietrzyć.
A może miałeś drobny wystrzał w kolektor ssący? i może jest teraz wykrzywiona przepustnica? W każdym razie gdzieś ssa się fałszywe powietrze i obroty nie spadną.
Weź miernik w rękę i sprawdź.
wymien przepływke bedzie chodzic jak nowa jezeli jeszcze katalizatora nieprzytkało
No nie bardzo..
moze byc zaciety egr
Jeszcze dodam, że zaczyna szarpać gdy np jadę na 3 jakby obroty były za małe, ale jak jadę na 2 to wskakuję na o wiele wyższe obroty jadąc taką samą prędkością cały czas.
poradziłem sobie sam postanowiłem wyczyścić całość i po demontażu okazało się że uszczelka między kolektorem a wtryskiem jest przerwana i bierze tam "lewe" powietrze stąd błąd i reszta problemów ....
Masz czym zrobić logi podczas jazdy? Sprawdziłeś czy lewego powietrza nie dostaje?
silnik 1,4 z 93r.Po uruchomieniu silnika obroty sa za wysokie i utrzymuja sie przez caly czas a po pewnym czasie zapala się lampka pomarańczowa
zrób tą diagnostykę błyskową,potem pytaj.
corsa wysoki obrót corsa obrót wysoki wysoki obrót silnik corsa
montaż siłownik zamek centralne kondensator trzeszcz antena kierunkowa telewizji
zmywarka whirpool mruga start bateria niteo
Zamienniki lampy 12AY7: 6072, 12AZ7 i inne Tuleje zawieszenia kabiny Scania 4: poliuretanowe czy gumowe?