Kolektor nie musi być niewiadomo jak do..dbamy. możesz dać cieniutko silikonu na uszczelkę. Są takie sprężynki do naprawy gwintów więc jak nie będzie trzymać to możesz spróbować. Dodano po 1 Możesz też użyć kleju do śrub.
Zaślep na próbę rurkę do serwa hamulców, to samo zrób z wężykiem do elektrozaworu evap. Popryskaj po kolektorze dolotowym brake cleanerem
Na pewno masz właściwą membranę pompującą i zamontowaną od właściwej strony (membraną do korpusu)? Kupowałem zestaw Zama do McCullocha, a okazało się że membrana pompująca nie pasowała. Trzeba było kupić zestaw naprawczy od zupełnie innego gaźnika (membrany pasowały, zaworek iglicowy był większy). Gaźnik na primer powinien mieć dwa zaworki zwrotne:...
Kolejny przykład "nie znam się na samochodach, ale za to mam fejsik!" W parametrach nic szczególnego nie widać.
po czyszczeniu przepustnicy trzeba zagrzać auto do temperatury normalnej pracy i na wyłączonym silniku przeprowadzić adaptacje przepustnicy zrobisz to vag comem tu masz podaną opis co i jak http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepust...
"Paliwo" nie ma nic wspólnego z takimi objawami, gdzieś ci łapie lewe powietrze.
Czy da się odłączyć przewód wlotowy powietrza, tak żeby zobaczyć pracę przepustnicy po uruchomieniu silnika? Wiązka - myślałem skrótowo - styki i przewody, może coś nie łączy - w samej przepustnicy albo kable pęknięte. A może jest gdzieś dziura. Nie wiadomo, trzeba szukać.
w czerwonym kółku masz zaznaczony chyba zepsuty element, tzn. oderwane mocowanie linki elementu pneumatycznego od dźwigni, na ciepłym silniku zrób test; zgaś silnik, otwórz maskę, patrz na cięgno (zielona strzałka) po zapaleniu na ciepłym silniku powinno się podciągnąć po chwili próbując przestawić położenie dźwigni, jeśli nic się nie dzieje sprawdź...
I autko dobrze już jeździ?
A w jakich okoliczność pojawiła się usterka? Regulowałeś gaźnik? Czy kolektor dolotowy jest szczelny? Jeśli wszystko jest w porządku można spróbować wykręcić śrubę regulacyjną- ale pamiętaj czym kręciłeś żebyś wrócił do stanu poprzedniego.
Obroty biegu jałowego poza obrotomierzem który tam jest chyba do 6 000, a czerwone pole od 5000.
Stara znana sprawa w X16SZR...
Co może być przyczyną? Przyczyny mogą być tylko dwie, pierwsza - (zakładając że oryginalne sprzęgło) - za wysokie obroty biegu jałowego, druga to uszkodzone sprzęgło, czyli popękane, uszkodzone, rozciągnięte sprężyny.
Rozumiem że po wymianie dokonałeś adaptacji nastawnika biegu jałowego ( silnika krokowego) za pomocą testera . Czy pozostałe elementy przynależne do zespołu przepustnicy są czyste- wolne od mazi często spotykanej jako produkt uboczny działania odmy. Sprawdż działanie map -sensora.
Witam a co to tps i gdzie to jest ,ja mam ten sam problem-wymienilem linkę gazu nic wymieniłem świece i nic wymieniem cewkę na świecach i nic,oczywiście Skoda Felicja 130Pomóżcie
Niestety to nie jest to. Silnik nie dostaje żadnego "lewego powietrza"
Linka gazu nie za bardzo napięta?Wężyk od kolektora do MAP uszczelnij bo chyba niezbyt ciasno siedzi...
Jaki silnik i z jakim sterowaniem. bo w tym roku to już mogły byc dwa.
A może po prostu lekko wykręć śrubę od obrotów na przepustnicy? :P . Albo po prostu wisi ci na lince przepustnica i trzeba linkę popuścić.
Jak najszbciej sprawdzić czy uszczelka nie jest wywalona i nie bierze lewego powietrza
Niedawno robiłem taką mazdę znajomemu tylko tam problemem były za wysokie obroty na biegu jałowym. To co u ciebie jest to może być źle ustawiony zapłon. Obroty biegu jałowego w trybie serwisowym powinny trzymać na ok. 800obr,/min. Trzeba ustawić obroty biegu jałowego. Jeśli nie ma innych usterek, należy ustawić potencjometr położenie przepustnicy (TPS)....
prawdopodobnie ktoryś z dwóch czujnikow temperatury kończy żywot ( cz. temp. płynu lub zassanego powietrza)
Auto gdy postoi dłuższy czas gdy mrozy jeszcze gorzej muszę go kręcić pięć razy zanim odpali a obroty dochodzą do 2 tys. lecz od czasu do czasu schodzi na prawidłowe obroty. Jaka to może być przyczyną? Przepustnica czysta czujnik temperatury wymieniony?
A więc: wymieniłem podstawkę pod wtrysk, niebieski czujnik, węża od serwa nie szukałem, bo podobno jeśli by był nie zatkany to by nie było hamulców; brak zmian. Już nie wiem co robić.
Masz gdzieś nieszczelność za przepustnicą lub uszkodzony czujnik położenia przepustnicy.
Problem rozwiązany, czujnik temperatury wody
Trzeba wyhaczyć drucik w kulce linki i wyciągnąć go.
Podjedź na analizator spalin i sprawdź. Jeżeli ci się nie chce, musisz być pewnym, że silnik nie pracuje "na zimno" w trybie zimnego rozruchu, czyli ze ma prawidłową temperaturę pracy. Spradź, czy jakieś 2-3 minuty po rozruchu nie masz ciepłej chłodnicy. Czy obroty na biegu jałowym są prawidłowe?? Czy spaliny nie śmierdzą??
masz rację to jest 94r.
Witam, Odgrzewam temat, ponieważ probelm mam podobny jak koledzy powyżej... Tydzień temu wyczyściłem w aucie przepustnicę. Wymieniłem też uszczelkę. Po złożeniu auto podbija wolne obroty do niemal 2tys. W zasadzie na zimnym i ciepłym jest podobnie. Próbowałem szukac lewego powietrza, ale na razie zero wyniku. Przewody podciśnienia - te, które znalazłem......
Odczyt błędów i będzie można gdybać co dalej. Te hybrydowe ECU lubią padać ale zazwyczaj idzie je bez większych problemów naprawić.
Podepnę się pod ten temat gdyż mam podobny problem czasami gdy odpalę samochód obroty na biegu jałowym dochodzą do 3000, gdy jadę na 5 biegu powiedzmy 70 i obroty wtedy są w granicach 2000 to gdy wcisnę sprzęgło znów podnoszą sie w granice 3000 obr. Dodam jeszcze że nie pomaga przełączenie na benzynę. Auto to astra II 1.6 8V.
jakieś pomysły A diagnostyka systemu wtryskowego co mówi?
A jesteś pewien, że masz uszkodzoną tą uszczelkę?
Dzięki Mikok ,po odłączeniu czujnika w skrzyni obroty spadły pzd
MPI. Zobaczymy mechanik przepustnicę wyczyścił i mówi że na razie ok ale trzeba pojeździć i się zobaczy.
Odepnij wtyczkę od czujnika wałka rozrządu i zobacz czy jest poprawa
Wszystko co związane z pracą silnika (nie jestem mechanikiem i nie znam tego interface), a najlepiej nagrać filmik przy rozruchu i podczas rozgrzewania i nagrać tabele z: prędkości obrotowej, temperatury powietrza i płynu (tu może być więcej niż jeden czujnik), przepływu powietrza, ciśnienia paliwa, czasu otwarcia wtrysków, pracy sondy lambda, EGR jeśli...
Witam. Mam dość dziwny i irytujący problem z obrotami biegu jałowego. Nissan Micra K12 1.5 dCi K9K 68KM Delphi. Silnik to ten ubogi w osprzęt, bo bez Przepływomierza, Przepustnicy i Intercoolera. Problem w tym, że obroty silnika na biegu jałowym samoistnie wzrastają 1.200 obr/min, a nawet 1.500 obr/min lub po wkręceniu go nie "schodzą" do 850 obr/min....
po wyjęciu akumulatora na dłuższy czas powinieneś po zamontowaniu go spowrotem odpalić auto nie dotykając pedału gazu na biegu jałowym i auto powinno chodzić aż do złapania pełnej temperatury silnika czyli do załączenia się wentylatora chłodnicy. Wtedy komputer silnika dobże się ustawi. Dodano po 22 po wyjęciu akumulatora na dłuższy czas powinieneś...
oki! dzięki za namiar pojadę tam sprawdzić. Dodano po 1 oki. dzięki za namiar napewno tam pojadę sprawdzić.
Szczerze mówiąc pojęcia nie mam. :) Pisze to co powiedział mi mechanik. Na Ten post trafiłem bo mam podobny, ale jednak inny :) problem z volvo S60. Pozdrawiam
Czujnik tem.silnika a gdzie on jest??? i jak go sprawdzić ?? A czy jak by padła sonda landa to komputer by tego nie wykrył??? teraz cały czas jeżdżę na Pb i nie świeci mi kontrolka SERV tak że komputer chyba nie wykrywa żadnego błędu. A co do przewodu od tego MAPA to nie wiem czy dobrze my slę ale to jest chyba od ciśnienia w kolektorze i wiem że jak...
na 100% membrana boostera do wymiany, przerabiałem to niedawno . Poszukaj trochę w necie to nie boli. http://www.mondeoklubpolska.pl/modules.p...
Mam taki problem Toyota corolla 1994r 1,6 4A FE na biegu jalowym ma 1600 obr. nie faluja tak samo na zimnym jak i cieplym silniku wyczyscilem przpustnice i to co sie pod nia znajduje tam gdzie wchodza weze z plynem.Czujnik polozenia przepustnicy wydaje mi sie ze jest dobry.Po zabiegach czyszczenia obroty wzroly do 2000 gdzie szukac przyczyny
Sama adaptacja nie pomoże, wpierw sie robi wykasowanie wartości wyuczonych.
Nie z 6 do 10tyś, tylko z 600 do 1000 obr/min. Dogrzewanie silnika. Tak ma być. Ewentuajnie termostat do wymiany.
W moim BMW jest identycznie tylko ze obroty rosną do 900obr/min a gdy sie zatrzymam spadają do 750obr/min i też nie wiem jaki ma związek toczenie się auta z obrotami jałowymi. U Ciebie 1800obr/min to szaleństwo. Jak narazie nie znalazłem mądrej odpowiedzi czemu tak się dzieje ale podobno chodzi o przełożenia w skrzyni tzn aby ich nie uszkodzić gdy np...
Witam. Mam mały problem z moją polówką. Stara polówka 6n1 97' z litrowym silnikiem AER. Falowały mi strasznie obroty. Wyjąłem przepustnice i wyczyściłem z nagaru. Potem zrobiłem adaptacje i niby wszystko by bylo ok gdyby nie jeden fakt. Mianowicie, (nie jestem specjalista wiec Wam wytłumaczę na chłopski rozum jak to czuć). Silnik na biegu (czuć na niskich...
witam,mam problem.Kupilem niedawno golfa mk2 1.6 benzyne.Jest on na gazniku 2EE.a problem jest taki:jak dojezdzam do skrzyzowania to czasami gasnie jak zmieniam bieg na nizszy(gasnie w czasie gdy przycisne sprzeglo),obroty silnika falują,oraz gdy silnik sie rozgrzeje to na biegu jalowym sa wysokie obroty gdzies 0d 2 do 3 tys obrotow.Gdy wylacze zaplon...
vectra wysokie obroty biegu jałowym astra wysokie obroty biegu jałowym wysokie obroty silnika biegu jałowym
instalacja akumulatora żelowego laptop elitebook philips obudowa
wirnik szlifierki celma wirnik szlifierki celma
Wyświetlacz nie działa w telewizorze Blaupunkt - przyczyny i diagnostyka Vestel 17MB01 Main Board Schematic Download, Models, Common Faults, Service Manual Links