moze być silniczek krokowy, ale i podstawa pod głowiczką wtryskową, czujnik temperatury lub poptenciometr przepustnicy
I autko dobrze już jeździ?
do mojej pompy dochodza trzy wtyczki z kablami Na powyższe, mógłbym prosić foto - bo jakoś nie kojarzę... Co do samego problemu, to stawiam na czujnik temperatury silnika (ten za pompą tandemową)... On szwankuje :D
a nie masz pękniętej rury sącej od przypływomierza albo jakieś lewe powietrze
Możliwe że wentylator ze sterownikiem do wymiany.. Miałem taki przypadek pomogło.
Sprawdź odmę czy nie popękana pod kolektorem czasami rozpada się w rękach ze starości
Przyłóż do niej dłoń i wkręć na moment silnik na wysokie obroty - przy jej nieszczelności poczujesz dmuchanie powietrza, jeśli nie poczujesz to jest szczelna czyli sprawna.
Przy spokojnej jeżdzie na odcinkach ok30 km ten silnik (sprawny) powinien zużywać ok 10-11 l gazu na 100 km możliwe przyczyny nadmiernego zużycia gazu to : ciężka noga i jazda na krótkich odcinkach w mieście.Zatarty silnik krokowy. Zabrudzony filtr gazu,lub mazut w reduktorze.Utwardzona przepona w reduktorze. Rozregulowana instalacja lub źle zamontowana....
A nie czuć trochę spalenizny ? ( ślizgające się sprzęgło?) Gaz I generacji ? 3 lata temu ? Albo źle to nazywasz albo ktoś odwalił hołubca jak się patrzy.... No chyba że do 97 nie da się nic innego Pozdr. J. Nie czuć spalenizny. Jak pierwszy raz pojechałam do gazownika to powiedział że instalacja jest stara bo 1 generacji Dodano po 40 A nie czuć trochę...
Witam pisze juz drugi raz bo kolega moderator nie wytrzymal i wywalil 1,8 bosch mono silnik RP ta czesc dotyczy i gazu i benzyny mam problem z moim "paszczatem" mianowice jak jest zimny to gasnie jak sie rozgrzeje trzyma skubany wysokie obroty (jak ma dobry humor to po okolo 30 min jazdy i zgaszeniu i ponownym zapaleniu jest ok objaw zalewania <chyba...
witam mam problem z moim passatem b3 1.8 jedno punktowy wtrysk chodzi oto że nie chce jezdzić na benzynie a do tego ma wysokie obroty 4,5 do 5000tys ale zacznę od tego że po odpaleniu go na zimnym silniku muszę go trzymać na gazie bo inaczej gaśnie a dopiero gdy zgaśnie kontrolka taka żółta z silniczkiem to mogę zdjąć noge z gazu ale momentalnie wchodzi...
zaraz ktoś napisze żebyś wyczyścil silnik krokowy :D ale to nie to samochód wymaga diagnozy prrzez osobę obeznaną w temacie podejrzenie na : TPS,nastawnik przepustnicy,czujnik temp,podciśnienie(lewy luft).
zerkne w te kable ale mowie wam panowie ze dopiero jak odlacze kostke od przeplywomierza to wszystko jest ok tylko jak jest podlaczony to tak swiruje zaraz zrobie zdjecia silnika to zobaczycie czy to na pewno jest 2E
ad1.uszkodzony czujnik,przerwa,brak styku ad2.brak styku biegu jałowego /na przepustnicy/.
po czyszczeniu dalej 1100 tylko nie stukało obroty zostały więc udałem się do pompiarza który po podłączeniu auta do komputera powiedział że błędów się nie da usunąć i najprawdopodobniej uszkodzony komputer a pompa jest dobrze ustawiona błędy poniżej 553 przepływomierz masowy powietrza- g70 zwarcie do b+ 539 czujnik temperatury paliwa g81 otwarty lub...
Wielkie dzięki
Układ zasilania benzyną, no tak ale od czego zacząć? Wysokie obroty przy odpalaniu i poszarpywanie to raczej nie wina uszkodzonych przewodów?
sprawdź jeszcze sondę lambda ,częsty przypadek wachlowania obrotami.
Czy ktoś może Mi pomóc. Passat 2.0 benz+gaz .Obroty wolne skaczą są za wysokie.Podeżewam potencjometr.Czy ktoś miał podobny problem?
zobacz dokładnie szczelnośc odpowietrzania skrzyni korbowej,bo przy tym modelu nawet odkręcenie korka wlewu oleju gdy silnik pracuje powoduje wzrost obrotów.
po zawieszeniu obrotów podaj mase na styk drugi od dołu przy nastawniku przepustnicy jeśli obroty spadną-styki biegu jałowego.
Musisz podejrzeć interfejsem VCDS działanie czujnika pedału sprzęgła "F36" po wejściu w "01 Engine, Meas. Blocks 08, grupa 006, pierwsze pole od lewej w drugiej rubryce" - ma być "0" bez wciskania pedału sprzęgła a po wciśnięciu ma się "0" zmienić na wartość "1" - jeśli będzie inaczej to musisz czujnik wymontować i rozebrać a następnie poprawić w nim...
Oczywiście że się da.
czy przy instalacji gazowni miałeś korygowany zapłon ( niekturzy pseudo gazownicy tak robią idąc na skruty)
Ja stawiałbym na silnik krokowy żle reguluje skład mieszanki jesli by to była sonda uszkodzona to jej funkcje przejmuje moduł sterujący i podaje dane ze swojej pamięci mapowej oczywiście to są dane nie tak dokładne jak z sondy ale silnik chodzi względnie
Wczoraj jak robiłem ten test ze słoikiem , nie zrobiłem jednej rzeczy. A mianowicie nie wcisłem w pedał gazu na wysokie obroty i dalej mi odcina wysokie obroty silnika powyżej 2.2tys . Na wolnych obrotach, biegu jałowym silnik chodzi równo nie falą obroty. Już jestem bezradny.
wywala mi komunikat na wyswietlaczu: OIL PRESSURE podlaczylem komputer ale poza EGR nie wyskoczyl zaden blad, live data nie przygladalem się, podlaczylem z ciekawosci manometr pod czujnik cisnienia oleju no i mam 2 bary na wolnym obrotyach, ale jak zwiekszam obroty to pojawia sie cisnienie do 4 barow a powyzej 2000 obrotow wyskakuje komunikat. A wlasnie...
Raczej szary dym... jakie oznaczenie silnika, rocznik ? jeśli to stary Pasek to prawdopodobnie masz problem z nastawnikiem przepustnicy, zacina się czasem, nie reaguje na impulsy sterujące,trzymając uchyloną przepustnicę - podwyższone obroty to większe spalanie. Dodano po 2 źle odpala bo jak się zatnie nastawnik przepustnica jest zbytnio uchylona i...
Poczytałem no i doczytałem, że błąd 00533 - Idle Speed Regulation między innymi odpowiada za lewe powietrze i/lub brak adaptacji przepustnicy po jej wcześniejszym odłączeniu (gdy wymieniałem cewkę zapłonową i kable do świec, odłączyłem przepustnicę). Tutaj PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji...
Numery to bardziej są potrzebne do serwisu ich budowa i wydajność nie powinna mieć znaczenia. Jest możliwe że pompa słabo daje i pompowtryski nie podają pełnej dawki. Jeszcze bym się zastanowił nad wgraniem nowej mapy. Jeszcze jedna sprawa jak dodajesz gazu przy puszczaniu gazu obroty odrazu spadają czy lekko opóźnia się spadek obrotów i czy jak spadną...
Płyn nie ubywa, nie ma żadnych innych objawów( płyn czysty). Na początku chodzi normalnie (bez białego dymu), a po jakimś czasie nagle wpada na wysokie obroty i dymi.Odczekam z 5 min i odpala normalnie ale dymi i sytuacja się powtarza z obrotami.
Auto ze start-stopem, akumulator agm ?Jak nie ma usterek to dobrego nie naprawiaj. Podwyższone obroty to normalne przy dużym obciążeniu odbiornikami albo słaby akumulator. Nowy akumulator trzeba dopasować do sterownika kontroli akumulatora bo skąd ma wiedzieć, że jest nowy?
Ten "grzybek" to regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Jeśli jest uszkodzony to zazwyczaj filtr powietrza nad regulatorem temperatury powietrza w airboxie jest rozmoczony od benzyny którą podciśnienie zasysa przez nieszczelną membranę. Poza tym przy uszkodzonym regulatorze zazwyczaj odczuwa się różne wahania, spadki mocy przy różnych prędkościach...
silnik chwilę pochodził a potem zaczął wyć - i rozwaliło panewki Czyli wszedł na wysokie obroty czy wył i stanął zablokowany?
witam, wymien olej /jezeli nie jestes pewny czy jest dobry/ i oczywiscie wszyskie filtry /oleju ,paliwa i pow./, plywajace obroty to prawdopodobnie wina fitra paliwa /lub zlego paliwa/, nie podales jak silnik wchodzi na wysokie obroty, pozdrawiam Zdzislaw
Witam, mam problem z passatem '94 silnik tdi. Problem, polega na tym,że silnik czasami nie reaguje na pedał gazu. Czasem po wciśnięciu gazu obroty rosną po chwili, a czasem po zwolnieniu pedału obrotu nadal są wysokie i spadają powoli do obrotów jałowych. Nastawnik wyczyszczony, pedał sprawdzony, VAG nie wykazuje żadnych błędów. Czy jest możliwe, że...
Nastawnik do wymiany albo regeneracji,z tym nabieraniem obrotów to uważaj bo ci korby bokiem wyjdą Na jakiej podstawie twierdzisz, że nastawnik do wymiany skoro z tego co ja wiem to wystarczy wykręcić elektrozawór N109 z głowiczki tłokorozdzielacza pompy wtryskowej i go wypłukać, wyczyścić bo jest z pewnością wewnątrz zabrudzony - usterka mechaniczna,...
Witam wszystkich! Ja mam podobny problem z volkswagenem passatem kombi 1.8. stojąc na powietrzu przez parę dni nie chce później odpalić. Gdy jednak "nocuje" w garażu nie ma żadnego problemu. Wymieniłem pompę paliwową ale wcześniej też było to samo. Niekiedy gdy puszczam nogę z gazu wchodzi na wysokie obroty. Po przygazowaniu obroty się normują jednak...
Witam . Posiadam passata b4 1.9tdi 1994 silnik 1z . No i jest z nim problem . Problem jest taki że od wczoraj podczas jazdy weszła jakaś awaria tzn, Gdy odpalę samochód chodzi na wyższych obrotach niż normalnie nie są to dosyć wysokie obroty nie wiadomo jakie no ale są wyższe niż ogólnie powinny być , no i nieraz w czasie jazdy zgaśnie jak stoi się...
Próbowałeś w ogóle regulować dawkę - nie na klawiaturze tylko przesuwając nastawnik , nic o tym nie piszesz . Dawka jest zero bo tak chce sterownik ,a w rzeczywistości jest za duża i stąd wysokie obroty które w miarę rozgrzewania się silnika jeszcze wzrastają.
Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy z mojej kobiety autkiem. Na forum nie mogłem znaleźć odpowiedzi na ten temat,samochód nie chce jechać po wciśnięciu gazu na maxa czasem szarpnie i jedzie i na D i na R ,zazwyczaj wchodzi w tryb awaryjny palą się na desce wszystkie literki i wyskakuje błąd żółty silniczek , ma wysokie obroty 3tys by ruszyć potem jedzie...
Po chwili gdy obroty już stabilne samochód pracuje dobrze?
Witam Mam problem z Passatem j.w. Mianowicie po 3-4 dniach postoju w garażu nie można go odpalić, jak kręcę nim to pokazuje mi stop! I kontrolkę z olejem, jedynie go odpalam plakiem, potem po kilku minutach jest ok i odpala rano na pyk a po 3- 4 dniach jest to samo. Wkręca się na wysokie obroty i po przegazowaniu go gaśnie, dodam jeszcze że jak odpalę...
A te wyniki w 23 tabeli nie są za wysokie i kat wtrysku jest dobry nie powinien być na O Dodano po 2 Auto kupiłem w takim stanie egr wyglada jak by ktoś zmieniał na nowy mam używany to mozna zobaczyć ale czy od tego miał by takie nie równe obroty podczas dawania gazu
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
Witam, mam problem z passatem b5 1.9 TDI 110km. Otóż jak założe czujnik temperatury to świece żarowe strasznie się grzeją i przy odpalaniu są wysokie obroty do 1500 na min. Jak zdejme czujnik to wszystko jest OK, odpala normalnie, świece się nie grzeją tylko że nie pokazuje temperatury w chłodnicy. Co to może być ?
Dziękuję za odpowiedź mi to też wygląda na hydropopychacz ale wolę poznać opinie innych. Ewidentnie wysokie obroty mocno rozgrzany silnik i wtedy uruchomiony po kilku minutach zastukał przy rozruchu. Albo jaki wpływ może mieć czas, czyli rozgrzany mocno silnik wyłączam i włączam i jest OK, ale jak odczekam 10 czy 15 minut i wtedy próba odpalenia i zastuka...
dokładnie obroty były za wysokie na potencjometrze teraz gra muzyczka i w ogóle wsio pięknie pozdro
Jak auto ma podłączony czujnik temp. ten wciskany od wskaznika to dioda od świec żarowych gaśnie normalnie ale gdy odpalam auto łapie dziwne obroty raz wysokie 3.000 póżniej niższe 2.500 zatrzymóje sie na tych obrotach przez jakieś 4s słychac jakieś puknięcie jak by sie coś przełanczało po którym silnik pracuj normalnie 1000. Gdy jade auto nie ma mocy...
Nie ma potrzeby wykręcać przepustnicy. Trochę rozpuszczalnika, ściereczka, wyczyścić. Jak będą zbyt wysokie obroty jechać do warsztatu, który przeprowadzi adaptację.
passat wysokie obroty wysokie obroty silnika passat passat wysokie obroty gaśnie
wymiana kostki stacyjki passat ogrzewacz przepływowy biawar klasyczny telefon
podłączanie licznika energii podłączanie licznika energii
Podłączenie uniwersalnego modułu AC CDI do Yamaha DT 50 2007 Jak podłączyć moduł AC CDI do Yamaha DT 50 2007