do mojej pompy dochodza trzy wtyczki z kablami Na powyższe, mógłbym prosić foto - bo jakoś nie kojarzę... Co do samego problemu, to stawiam na czujnik temperatury silnika (ten za pompą tandemową)... On szwankuje :D
moze być silniczek krokowy, ale i podstawa pod głowiczką wtryskową, czujnik temperatury lub poptenciometr przepustnicy
W swoim doświadczeniu zawodowym pracowałem w serwisie vw i powiem tak : nowy passat B6 2.0 tdi przebieg 40 tyś nie wiem miał może pół roku i zdejmuje rure z intercoolera a tam co? -- olej i to sporo tak więc normalka Tak jak pisze Sztomel odma robi swoje i w tych silnikach lubi ubywac oleju szczególnie przy ciężkiej nodze(wysokie obroty silnika).
Tak, zdecydowanie bedzie biały dym, turbina może nie hałasować! Widzę,że robisz kosztowny test, uprzedzam,że będziesz szukał nowego silnika.
I autko dobrze już jeździ?
Błagam - pomocy! Co mogę jeszcze zrobić?! Zezłomować? Zrób dokładne foto silnika i osprzętu - mam brzydkie podejrzenia, będziemy powoli tłumaczyć jak go reanimować. Digifant to prosty system, ale ma "zagrywy". Skoro rozsadziło klapę antystrzałową i uszkodziło przepływomierz, to od razu rozejrzyj się za nowym boxem filtra - cudów nie ma, musi być pęknięty....
witam. Wiecej danych na temat silnika seria i typ (benz/diesel?) po tym co napisałeś niewiele można się zorientować o jakim silniku mówimy. pozd
Jaki kod silnika ?
Turbina staje i łopatki wirnika przysłaniają wylot powietrza, innego wytłumaczenia nie widzę. Ciekawie musi wyglądać log z 010 w takim przypadku, map powinien pokazywać podciśnienie, jak w przypadku silnika benzynowego
Próbowałeś w ogóle regulować dawkę - nie na klawiaturze tylko przesuwając nastawnik , nic o tym nie piszesz . Dawka jest zero bo tak chce sterownik ,a w rzeczywistości jest za duża i stąd wysokie obroty które w miarę rozgrzewania się silnika jeszcze wzrastają.
Pracowałem w serwisie Fiata. Zakładaliśmy gaz. Rzeczywiście chodzi tu o emulator. Co jakiś czas przyjeżdżał samochód z nierówno pracującym silnikiem. Wykasowanie błędów pomagało, ale nie pojawiały się one od razu po przełączeniu na gaz. To była kwestia kasy, jaką klient dysponował i to mu sie montowało. Oczywiście klient miał świadomość tego, co kupuje....
Przyłóż do niej dłoń i wkręć na moment silnik na wysokie obroty - przy jej nieszczelności poczujesz dmuchanie powietrza, jeśli nie poczujesz to jest szczelna czyli sprawna.
Wczoraj jak robiłem ten test ze słoikiem , nie zrobiłem jednej rzeczy. A mianowicie nie wcisłem w pedał gazu na wysokie obroty i dalej mi odcina wysokie obroty silnika powyżej 2.2tys . Na wolnych obrotach, biegu jałowym silnik chodzi równo nie falą obroty. Już jestem bezradny.
A jaki olej w silniku zalany?
Silnik krokowy swoją drogą ale sprawdz czy masz szczelny wąż podciśnieniowy od wspomagania hamulca bo przez to możesz mieć kiepski hamulec i mogą głupieć obroty.
te silniki wytrzymują ponad 500 tyś km jeśli jest poprawnie eksploatowany ,,nielubi wysokich obrotów pozatym dobry olej i w drogę .i wszystko zależy za jaką kase
Masz jakieś błędy zapisane w sterowniku silnika ? Przyczyn może być kilka. Uszkodzona przeplywka, nieszczelność układu ssacego...... Zacznij od diagnostyki komputerem. Sam układ wysokiego napięcia nie jest przyczyną falowania obrotów silnika
Tak, tam jest zaworek powietrza dodatkoego, ale jego po wymontowaniu sprawdzilem i dziala. Pytanie podstawowe czemu one sie zawieszaja tylko na zimnym silniku ?
zaraz ktoś napisze żebyś wyczyścil silnik krokowy :D ale to nie to samochód wymaga diagnozy prrzez osobę obeznaną w temacie podejrzenie na : TPS,nastawnik przepustnicy,czujnik temp,podciśnienie(lewy luft).
To może być winna czujnika temperatury silnika
w silniku krokowym jest wylącznik biegu jalowego on odpowiada za wlączenie wolnych obrotów po puszczeniu pedalu gazu najprawdopodobniej a wręzc na 100 procent jak wymienisz silnik krokowy na sprawny to usterka minie
w tkich samochdach pomiar masy motor kasta aku niekedy brak masy i elektronika zawisza se pomiary dokonac nawyl zap i na pracujoncym silniku
Nie ma takiej możliwości że to wina czujnika. Dawka paliwa jest wzbogacana z czujnika tylko podczas rozruchu, następnie po odpaleniu dawka sterowana jest już tylko strategią utrzymania pożądanych wolnych obrotów przez sterownik silnika. Temperatura silnika ma głownie wpływ na stopień wyprzedzenia początku tłoczenia i początku wtrysku. Podaj też wartość...
Przy spokojnej jeżdzie na odcinkach ok30 km ten silnik (sprawny) powinien zużywać ok 10-11 l gazu na 100 km możliwe przyczyny nadmiernego zużycia gazu to : ciężka noga i jazda na krótkich odcinkach w mieście.Zatarty silnik krokowy. Zabrudzony filtr gazu,lub mazut w reduktorze.Utwardzona przepona w reduktorze. Rozregulowana instalacja lub źle zamontowana....
To w takim razie wymienię sondę, a co może być przyczyną takiego zachowania: Jadę sobie normalnie, ładnie samochód przyśpiesza i tak sobie jeżdżę, aż nagle traci moc i nie da rady przekroczyć jakichś obrotów, zdarza mi się to ostatnio coraz częściej. A np. nie mogę przekroczyć 2,3 lub 4 tyś obrotów. Żeby zaczął znowu normalnie jechać, to albo muszę...
witam, wymien olej /jezeli nie jestes pewny czy jest dobry/ i oczywiscie wszyskie filtry /oleju ,paliwa i pow./, plywajace obroty to prawdopodobnie wina fitra paliwa /lub zlego paliwa/, nie podales jak silnik wchodzi na wysokie obroty, pozdrawiam Zdzislaw
dokładnie obroty były za wysokie na potencjometrze teraz gra muzyczka i w ogóle wsio pięknie pozdro
Masz coś do odczytu błędów? Jaki to silnik może ANA?
Wiatam.Mam Passata 91' 2.0 benzyna + gaz.A problem polega na tym ,że podczas okresu jessienno-zimowego po odpaleniu zimnego auta i to niezależnie czy to na gazie czy benzynie obroty na jałowym biegu wzrastają do 3000 i utrzymują się dopóki silnik się niezagrzeje.A jak już jest ciepły to albo chodzi ładnie albo obroty falują miedzy 1000-2000.
Mam problemiki 2 małe. 1). Jak silnik sie troche nagrzeje to przy ruszaniu jest strasznie mulasty, trzeba szybko wrzucic 2 bieg aby autko zaczęło sie zbierać lub przed ruszeniem podnieśc mu na chwilke obroty (do ok 2000-2500 tys.), a zimnym silniku nic takiego się nie dzieje. 2.) Równiez po nagrzaniu się motorka obroty na biegu jałowym wzrastaja do...
Czujnik wysokiego ciśnienia w podstawie filtra oleju ( rozwiera się po odpaleniu ).Alarm, jak dobrze pamiętam ma się włączyć jeżeli obroty silnika przekroczą 2,5 tys a czujnik wysokiego ciśnienia się nie zewrze.
To znaczy że będą wysokie obroty silnika a mała prędkość??? Sam nie wyliczę bo nie znam przełożeń obu skrzyń
zerkne w te kable ale mowie wam panowie ze dopiero jak odlacze kostke od przeplywomierza to wszystko jest ok tylko jak jest podlaczony to tak swiruje zaraz zrobie zdjecia silnika to zobaczycie czy to na pewno jest 2E
Nie każdy 1.9 TDI ma grzałki nurnikowe, więc być może Autorze - w Passacie Twojego brata pobór może być niższy. świece te mogą być również uszkodzone... 1.9 TDI grzeje świece jeszcze chwilę po rozruchu, ale wyłącza grzanie świec nawet bardzo zimnego silnika po przekroczeniu 2500obrotów, sprawdź czy powyżej tych obrotów też masz taki duży pobór prądu....
Witam, mam problem z passatem '94 silnik tdi. Problem, polega na tym,że silnik czasami nie reaguje na pedał gazu. Czasem po wciśnięciu gazu obroty rosną po chwili, a czasem po zwolnieniu pedału obrotu nadal są wysokie i spadają powoli do obrotów jałowych. Nastawnik wyczyszczony, pedał sprawdzony, VAG nie wykazuje żadnych błędów. Czy jest możliwe, że...
no na pewno są za wysokie obroty ale przyczyna gdzieś musi być ,same się nie podniosły.Sprawdze czy sie da.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Raczej szary dym... jakie oznaczenie silnika, rocznik ? jeśli to stary Pasek to prawdopodobnie masz problem z nastawnikiem przepustnicy, zacina się czasem, nie reaguje na impulsy sterujące,trzymając uchyloną przepustnicę - podwyższone obroty to większe spalanie. Dodano po 2 źle odpala bo jak się zatnie nastawnik przepustnica jest zbytnio uchylona i...
Po chwili gdy obroty już stabilne samochód pracuje dobrze?
Co do szarpania na wysokim biegu a niskich obrotach to może być dwumas.
Kolego miałem też "Paska"1,9 tdi, z silnikiem 1Z. Z własnego doświadczenia wiem, iż silniki tdi (szczególnie z turbiną bez zmiennej geometrii) pracują poprawnie od 2000 obr./min. wzwyż. Praca silnika poniżej tych obrotów, to "męczarnia" dla silnika, tym bardziej jazda na wysokim biegu i gwałtowne przyspieszanie. Uwagi kolegów powyżej również aktualne.
Powracający problem na tym forum - brak odcięcia gazu po puszczeniu pedału tzw cut off. Jeśli masz silniczek krokowy z zaworem na rurze doprowadzajacej gaz do miksera - powinien on odcinac odrazu. Ale nie sprawdzaj tego sam, do ustawienia tylko na komputerze odpowiednim softem. Jest to częsty błąd gazowników- czasem jak odległość od zaworu do miksera...
notlauf czytaj "tryb awaryjny" Typowa usterka, zapieczone kierownice w turbinie. Za wysokie ciśnienie doladowania.
na popczątek przewody wysokiego napięcia i świece trzeba wymienić jeżeli objawy nie miną (araczej miną) to trzeba poszukać głembiej.
Miałem dziwny problem w passacie b5 chodził równo ale przy wyższych obrotach zaczynał szarpać. Usterka uszkodzone przewody wysokiego napięcia do wymiany
Opisuję wartości widoczne w logach : wyraźny spadek ciśnienia doładowania w grupie 011 dynamicznej w zakresie od 2856 do 3200 obrotów - niedoładowanie a przy tym masakrycznie wysoka wartość masy zasysanego powietrza mierzona przez przepływkę w stosunku do ciśnienia doładowania turbo i to praktycznie w całym zakresie obrotów - nawet kiedy turbo niedoładowuje...
Witam serdecznie! Mam problem z wolnymi obrotami na ciepłym silniku (wymieniłem czujniki temperatur,wszystkie wężyki podciśnienia,sondę,świece,kopułkę,silnic... krokowy,gumę pod wtryskiem). Objawy to: na zimnym silniku,silnik pracuje super,jak się zagrzeje do normalnej temperatury pracy silnik traci obroty.Gdy podkręcę obroty silnik chodzi równo,po...
Przepatrz te poduszki dobrze, jeśli będą w porządku to może być problem z panewkami albo wałem i te objawy najbardziej do tego pasują gdyż silnik na wysokich obrotach nie powoduje takich drgań jak na wolnych obrotach .
witam mam pasata z1990 r 1,8 założyłem gaz i samochód pracuie nierówno wchodzi na wysokie obroty i spada i td czy iest to wina zle wyregulowanej istalaci czy coś z silnikiem nie tak. na bezynie iest ok
sprawdzane na cieplym silniku też mi się wydaje że są za wysokie, czy da się je zmniejszyć wag-iem
ciśnienie na tłokach w granicach 10,2-10,5.Ale odkryłem powód wysokich obrotów,można powiedzieć wręcz wycia na biegu jałowym(zimny silnik).A co do spalania to nie wiem.
mam te same problemy z passatem 93 rok 1.8 benzyna +lpg po uruchomieniu silnika po 5 min wchodzi sam na obroty i spada i tak przez 20 min aż sie nie nagrzejei w między czasie szaleje przekażnik oznaczony symbolem 1 po wymianie silnika krokowego od monowtrysku czujnika temperatury i świec nic sie nie zmieniło i po upływie 20 min sie wszystko uspokaja...
Nastawnik do wymiany albo regeneracji,z tym nabieraniem obrotów to uważaj bo ci korby bokiem wyjdą Na jakiej podstawie twierdzisz, że nastawnik do wymiany skoro z tego co ja wiem to wystarczy wykręcić elektrozawór N109 z głowiczki tłokorozdzielacza pompy wtryskowej i go wypłukać, wyczyścić bo jest z pewnością wewnątrz zabrudzony - usterka mechaniczna,...
Jak by puszczało olej na stronę ssącą to silnik samoczynnie by właził na wysokie obroty. Jak mu kopci na niebiesko to ma problem z kątem wyprzedzenia wtrysku
Brak styku biegu jałowego.Prawdopodobnie trzeba całość wymienić /silnik krokowy/. Sprawdzałem i przy zamkniętej przepustnicy obwód jest zamknięty. Zrobiłem też autodiagnostykę i wyskoczył kod 2342- sonda lamda. Zmierzyłem napięcie na sondzie i na wolnych obrotach jest ok. 0,1V na na wysokich 0,9V czyli niby coś reguluje. Jak sądzicie- sonda walnięta...
Dymi tylko chwilę jak mu depniesz ? jeśli tak to ok . system ma jakaś tam bezwładność i jak pedał wducisz w podłogę ro ropka się leje obficie ale jeszcze nie dostaje silnik tyle powietrza na ile złożyłeś zapotrzebowanie prawą stopą :) nie następuje spalanie stechiometryczne (całkowite)
Witam serdecznie. Jestem posiadaczem VW passat, 1992r.,2.0l z instalacją gazową. Od pewnego czasu silnik po rozgrzaniu (przejechaniu od 5 do 60 km) zaczyna "wariować" - tzn. wchodzić na wysokie obroty. Nic nie dała wymiana czujnik temperatury na nowy (tego głównego). Gdy już jest na wysokich obrotach i wyłączę motor - to odpalenie go sprawia wiele trudności....
...proponuje wrzucić logi na forum. nierówna praca to częsta przypadłość tego silnika Co do nierównej pracy silnika to się mogę zgodzić, ale czy prawidłowa modyfikacja mapy rozruchowej powoduje wskakiwanie silnika na wysokie obroty. Z tego co się orientuję to powinno się przesuwać mapę, aby dawka była podawana od 0 obrotów, a nie zwiększać ją. Czy...
w toledo ten silnik palił mi +/- 10l włóż zwykłą prostą instalację na pokrętle, a te obroty wysokie to czasem nie krokowy??
silnik chwilę pochodził a potem zaczął wyć - i rozwaliło panewki Czyli wszedł na wysokie obroty czy wył i stanął zablokowany?
Witam Mam Vw Passata silnik 1,9 TDI 90PS 1Z ma za wysokie ciśnienie oleju, Gdy wkręcę go na około 3500 obrotów wynosi one około 8 atmosfer i wtedy niekiedy zaczyna pracować na 3 garach (czarny i niebieski dym z rury) lub niekiedy wcale zgasnąć, odczekam chwile, palę i jadę dalej. Została wymieniona pampa olejowa i dalej to samo, Bardzo bym prosił o...
Dobra nie wszystko działa jak powinno, otóż trzyma za wysokie obroty tak z 1100, 1200 obrotów dokładnie nie wiem bo tam gdzie powinien pokazywać prędkość pokazuje obroty. Dodam że alternator został z passata i wiązka od czujnika temp. Cieczy. Co tym razem może być źle?
Jak auto ma podłączony czujnik temp. ten wciskany od wskaznika to dioda od świec żarowych gaśnie normalnie ale gdy odpalam auto łapie dziwne obroty raz wysokie 3.000 póżniej niższe 2.500 zatrzymóje sie na tych obrotach przez jakieś 4s słychac jakieś puknięcie jak by sie coś przełanczało po którym silnik pracuj normalnie 1000. Gdy jade auto nie ma mocy...
Ciężko określić, czy problem tkwi w skrzyni czy w silniku. Jak zachowuje się auto podczas przyspieszania? Obroty idą w górę czy idą równomiernie ze wzrostem prędkości?
Problem dotyczy Passata B2 - benzyna. Po zapaleniu wchodzi na strasznie wysokie obroty, po nagrzaniu spadaja juz na normalne. Jak wyregolowac mu obroty w czasie nagrzewania silnika? albo w czym tkwi problem.
Jeżeli VAG pokazuje złą temperaturę zimnego silnika komputer wzbogaca dawkę paliwa dlatego obroty są podwyższone po korekcie wraca do normy sprawdzić co będzie jak odłączysz kostkę od czujnika
Witam, potrzebuje pomocy w rozwiązaniu przyczyny dziwnego zachowywania się mojego Passata b6. Otóż problem jest taki że gdy go odpalam to rozrusznik w pewnym momencie zaczyna wskakiwac na wysokie obroty aż silnik odpali i to wygląda tak jakby silnik częściowo już odpalił a rozrusznik nie mógł odbić. Dzieje się tak tylko na ciepłym silniku. Myślałem...
Jadąc na "Sporcie" przy wyższych prędkościach i trzymając obroty 3-4,5 tys. wyrzuca płyn, temp. podchodzi pod 120° po czym wraca do 90° (rzecz jasna zwalniam do 100 km/h). Odkręcam korek, jest słyszalne syknięcie i muszę dolać płynu. Pytanie, skąd wiesz, masz pewność, że taka jest kolejność, jak to napisałeś? Wg mnie, raczej kolejność jest taka - Przy...
W Samochód nie traci na mocy. Jedynie zastanawia mnie fakt iż mimo nagrzanego silnika dalej na benzynie jak i gazie wydziela bardzo duzą ilośc spalin tak jak na zimnym silniku. Prosiłbym bym o porade kogos kto ma w/w typ auta i mial kiedys podobny problem Znaczy ,że pracuje ci cały czas na podwyższonych obrotach tak jakby był zimny silnik :idea:
Witam. Auto to Passat B5 1,9TDI AFN (110KM). Problem, to drgania silnika na biegu jałowym. Dodam, iż pojawia się to zjawisko tylko i wyłącznie na mocno rozgrzanym silniku i przy dość wysokiej temperaturze zewnętrznej. Drgania są bardzo denerwujące, ponieważ przenoszą się na karoserię, kierownicę i układ wydechowy. Przy normalnym poruszaniu się autem...
Witam. Problem jest trochę skomplikowany i nie wiem gdzie szukać przyczyny od jakiegoś czasu w moim passacie jest tak że przy przekreceniu zapłonu świeci się kontrolka świec i nie zgaśnie dopóki nie zapale silnika (przy zgaszeniu i ponownej próbie działa poprawie, gaśnie po 1s) następnie odpalając auto wskakuje na 2000 tys obrotów, i po chwili schodzi...
jeżeli wysokie obroty są cyklicznie to lewe powietrze (dostawanie się powietrza pod przepustnica) , jeżeli raz na jakiś czas to przeczyszczenie przepustnicy powinno pomóc Czyszczenie przepustnicy w jednopunkcie lub gaźniku, z czego niby?
Dziękuję za odpowiedź mi to też wygląda na hydropopychacz ale wolę poznać opinie innych. Ewidentnie wysokie obroty mocno rozgrzany silnik i wtedy uruchomiony po kilku minutach zastukał przy rozruchu. Albo jaki wpływ może mieć czas, czyli rozgrzany mocno silnik wyłączam i włączam i jest OK, ale jak odczekam 10 czy 15 minut i wtedy próba odpalenia i zastuka...
Po pierwsze sprawdź i popraw ortografię, po drugie zobacz czego nie ma, napisz dokładnie jaki silnik, czy problem jest tylko na gazie, czy tez na benzynie. Czy problem pojawił się po założeniu gazu? Co znaczy obroty świrują? Falują, są za wysokie, za niskie?
to ja jeszcze dodam ze przez chwile po odpaleniu silnika z odlaczonym przeplywomierzem jest dobrze (czyli dobre wchodzenie na wysokie obroty itp) ale pozniej komp zaczyna czytac dane z przeplywomierza i wtedy juz pracuje gorzej (dlawi sie przy wchodzeniu na wysokie obr) oczywiscie mowie o silniku benzynowym...
Witam wszystkich forumowiczów. Jestem posiadaczem VW Passata B5 z 2001r i silnikiem 2.0 115km Problem mam natomiast taki,iż gdy ruszam zimnym autem po puszczeniu sprzęgła auto niby chce jechać,lecz na chwilę się zamuli a po chwili normalnie już jedzie. Nie wiem czy jest to powiązane z dość dużym spalaniem 12-13l na 100km jeżdżąc po mieście i nie przekraczając...
Też miałem coś takiego np. po odpaleniu silnka wyskoczył na 2500 i tak tzrymał jedynia dało sie zbić jak włączysz 4 bied i puszczasz sprzęgło razm z wciśnietym hamulcem. ALe takie coś to jest raczej wina silnika krokowego od regulacji wolnych obrotów. Czeasem się zacina. A wysokie spalanie to może wina gazu albo parownika.
Witam, mam paska 1,8 benzyna typ silnika RP(monowtrysk) i mam problem...na wolnych obrotach ma nieregularne obroty..raz ma za wysokie (nierazponad 2200obrotów) a raz zamałe...jaka może być przyczyna że skaczą same obroty???
Witam. Czytam i szukam co może być przyczyną, ale nie ma konkretnej odpowiedzi w internecie. Ale do rzeczy. Passat b5 98r silnik 1,6 AHL. Zimą nie było problemu, po odpaleniu trzymał obroty nieco ponad 800. Wręcz jak fabryka kazała. Jednak jak się zrobiło ciepło to problem wrócił. Często jest tak że np. wychodząc z pracy kiedy samochód stoi, ale jest...
to nie jest prawda, turbosprężarka wchodzi na takie obroty jaką prędkość mają gazy spalinowe z kolektora wylotowego ! turbo jest napędzane gazami wylotowymi więc można sobie samemu odpowiedzieć na to pytanie. przeczytaj http://www.drewnozamiastbenzyny.pl/turbo... Jak już przeczytasz to odpowiedz mi na pytanie jak z takiej prędkości obrotowej...
Problemem była instalacja gazowa. Przecięty był jeden przewód. Ale nadal mam problemy z: 1)wolno schodzi z obrotów przy zmianie biegów 2)korekta z sondy jest na 7+ i 10+ 3)słabo wstaje turbo. Wartość zadaną jest dopiero od 3280 obrotów 4)wydaje mi się, że ma wysokie spalanie (14 L gazu w mieście i 11,5 trasa) Samochód miał automatyczną skrzynię biegów...
Witam Sprawdzałeś czy dobrze działa serwo. Dokładnie szukałbym w tą stronę. Częstą usterką w tym samochodzie jest rozszczelnienie się vacum pompy. Brak podciśnienia i hamulec tak się zachowuje. U siebie zdiagnozowałem to po reakcji hamulca na różne obroty silnika. Przy wysokich hamulce były ok, na niskich podciśnienie było na tyle niskie, że hamowanie...
Witam. Problem z Passatem b5 po lifcie 1.9tdi 130km. Chodzi o to że oproty do których się kręci przekraczaj nawet ponad 5tys jak się przygazuje to do tylu dochodzi. Drugi problem taki że na wolnych obrotach nierówno pracuje aż wibracje przechodzą na karoserie i cała się trzęsie doda się trochę gazu i jest okej. Check się nie pali ale błędy które były...
Poszła uszczelka pod głowicą, więc ją wymieniłem, splanowałem też głowicę. Wszystko ładnie złożone niby, odpala ale od razu wchodzi na wysokie obroty, samoczynnie i w dodatku wali coś konkretnie. Rozrząd jest ustawiony wg. cech jak być powinien i nie wiem co dalej?
Dzisiaj kombinowałem przy silniczku krokowym. Czy jeśli silniczek jest sprawny to po odpięciu wtyczki z niego obroty powinny spaść? Czy pozostać bez zmian. Podłączyłem do niego 12 v wysuwa się i wsuwa czyli jest sprawny? Z czego silniczek krokowy ma czytać sobie czy ma zwiększyć obroty czy zmniejszyć. Przy odpalaniu ciągle są wysokie obroty, zdjęcie...
Witam.. Proponuję czujnik temperatury który steruje niskimi obrotami. Uszkodzenie śilnika krokowego nie powoduje tak wysokich obrotów, tylko falowanie obrotów
Jaki jest wiek instalacji i przebieg na niej ?. Objawy wskazują na zestarzenie się membran w " okrągłej puszce' (regeneracja lub wymiana parownika) lub na delikatne zawieszanie się silnika krokowego przy przepustnicy. Na benzyne nie ma to tak mocnego wpływu jak na gaz. Miałe coś takiego na ukladzie landi w passacie. skonczyło się wymianą za ok 300 zł....
wskazania w vcds sa prawidłowe jeżeli chodzi o recyrkulacje spalin. Blad ten P2279 wyskoczyl w momencie "usunięcia" dpf. I teraz nie wiem czy to jest niefortunny zbieg okoliczności, czy jednak nie. Jedno co mnie zastanawia to taka sprawa, jak wymieniałem doloty w audi 3.0tdi problem z klapkami, to w tym silniku na postoju dodawanie gazu skutkowało ruszaniem...
Witam wszystkich. Nie wiem czy pisze w dobrym temacie ale jestem tu niedługo i nie wiem. Z góry przepraszam i prosze o pomoc.Mam Passata b6 2007r, 2.0 tdi, 170 PS i mam problemy z obrotami silnika. Przy zmianie biegu obroty dzwigaja sie troche do góry i po chwili spadaja ale w tym czasie mam juz inny bieg.Jezeli pomalu puszcze gaz a pózniej nacisne...
Witam. Moj problem polega na tym że po uruchomieniu silnika jak włącze jakies urządzenie elektryczne to silnik gaśnie. Nie ważne czy to kierunkowskaz stop czy światło wsteczne.Dmuchawa na 1 chodzi a na 2 i 3 już slinik gaśnie.Nawet jak go potrzymam na wysokich obrotach to też gaśnie. Wszystkie bezpieczniki są OK. Czym to moze być spowodowane?Może to...
Witam serdecznie. Dzisiaj pojawił się problem w moim Passacie B6 2.0 TDI, 2005 rok. Wyskoczyła mi czerwona kontrolka oleju, więc wiem, że to niskie ciśnienie oleju, a w dodatku, jak jechałem jeszcze 15-20 km tym autem (wiem, pewnie głupota, jadąc dalej, lekceważąc ten komunikat), to słyszałem dziwne dźwięki pochodzące z silnika/wydechu, jakby świst...
Ja to nawet nie wiedziałem, że jest taki silnik. 68 koni i to z turbo. Bez turbiny miały przecież też taką moc. Otóż nie. VW T4 z silnikiem 1.9 D o oznaczeniu 1X miał moc 60 KM (niektóre źródła podają 61 lub 62 KM) VW T4 z silnikiem 1.9 TD o oznaczeniu ABL miał moc 68 KM. VW T4 z silnikiem 2.4 D o oznaczeniu AAB miał moc 78 KM. Takie silniki w autach...
do owik nie wiem w jakim celu wyciągasz mój stary post z problemem sygnalizacji stanu wody (problem był w elektronice samej deski rozdzielczej) jeśli chodzi o katalizator to nie wycinać tylko sprawdzić stan ........ do rbiesiada jeśli chodzi zmiany (przyspieszanie) zapłonu to w każdym bezyniaku masz zapłon przyspieszany wraz ze wzrostem obrotów silnika....
Podczas uruchamiania auta zaśmierdziało z pod maski okazało się że spalił się czarno żółty kabel od pompy od początku wtrysku i miał 1100 obrotów i stukot w silniku. Postanowiłem wymienić kabel i wyczyścić nastawnik, po czyszczeniu dalej 1100 tylko nie stukało obroty zostały więc udałem się do pompiarza który po podłączeniu auta do komputera powiedział...
Poszedłem sprawdzić miernikiem i już wiem który plus masa i sygnał ,masa ok,napięcie 5 volt sygnał na zapłonie i strzykawka bez zegara na maxa wciągnięta 3.7 volt,jak puszczę strzykawkę to 2.8 volt , a to pomiary skanerem 247 Nastawnik turbosprężarki - wysokie ciśnienie; wart.rzecz.nap.nieprzetw. 2785.6 mV-motor pracuje 247 Nastawnik turbosprężarki...
Na wolnych obrotach ma być od 1,2 do 1,6 bar ,przy 2000 obr. od 2,7 do 4,5 bar. Przy wysokich obr. nie może przekroczyć 7 bar. Temperatura oleju 80 stopni.
Grupę 004 robiłeś na rozgrzanym silniku? Jeżeli tak to: synchronizacja wałka rozrządu do delikatnej korekty i obroty silnika za wysokie na jałowym. Jeżeli robiłeś na niedogrzanym silniku to zrób raz jeszcze i wrzuć. Temp najlepiej około 90 st. Co do oleju to do tego silnika 5w40 jak kolega wyżej zauważył. Filtry polecam MANN albo KNECHT.
Czytam wszystkie posty związane z przepływką silnika 2E. Ja mam Passata B3 2.0 ale podobno taki sam przepływomierz jest w B4 (028020213B) podobno pasuje też 0280202160? Po strzale roznitowałem i zreanimowałem go, wyprostowałem oś, wszystko ładnie chodzi, a obroty mimo to huśtają się od 800 do 3000. Na benzynie szarpie. Czy są w sprzedaży jakieś tańsze...
A błędów w module silnika nie było ,bo wygląda to na klasyczny notlauf. No chyba że mu paliwa brakuje przez zapchany filtr czy sitko w baku czy padającą pompę.
Tak auto ze start-stop , akumulator jeszcze oryginał od początku . Nie wiem jaki jest tam regulator napiecia na alternatorze , ale pracuje nad tym :D:P. Info wkrótce Dodano po 5 Hm , dziś już rano było inaczej , na zimnym ładowanie ładnie pokazywało 14,5 a jak temperatura silnika doszła do 90 pokazywało 14,7 , zaznaczę że za nim temperatura doszła do...
passat wysokie obroty wysokie obroty passat obroty silnika passat
hamulec silnika schemat elektrycznego gazem grand cherokee mercedes actros paliw
philips senseo licznik geigera
Symbol kluczyka na wózku inwalidzkim - przyczyny Jak zaprogramować mikrokontroler ST10F269?