do mojej pompy dochodza trzy wtyczki z kablami Na powyższe, mógłbym prosić foto - bo jakoś nie kojarzę... Co do samego problemu, to stawiam na czujnik temperatury silnika (ten za pompą tandemową)... On szwankuje :D
Błagam - pomocy! Co mogę jeszcze zrobić?! Zezłomować? Zrób dokładne foto silnika i osprzętu - mam brzydkie podejrzenia, będziemy powoli tłumaczyć jak go reanimować. Digifant to prosty system, ale ma "zagrywy". Skoro rozsadziło klapę antystrzałową i uszkodziło przepływomierz, to od razu rozejrzyj się za nowym boxem filtra - cudów nie ma, musi być pęknięty....
Tak, tam jest zaworek powietrza dodatkoego, ale jego po wymontowaniu sprawdzilem i dziala. Pytanie podstawowe czemu one sie zawieszaja tylko na zimnym silniku ?
A jaki olej w silniku zalany?
w tkich samochdach pomiar masy motor kasta aku niekedy brak masy i elektronika zawisza se pomiary dokonac nawyl zap i na pracujoncym silniku
Wiatam.Mam Passata 91' 2.0 benzyna + gaz.A problem polega na tym ,że podczas okresu jessienno-zimowego po odpaleniu zimnego auta i to niezależnie czy to na gazie czy benzynie obroty na jałowym biegu wzrastają do 3000 i utrzymują się dopóki silnik się niezagrzeje.A jak już jest ciepły to albo chodzi ładnie albo obroty falują miedzy 1000-2000.
Przy spokojnej jeżdzie na odcinkach ok30 km ten silnik (sprawny) powinien zużywać ok 10-11 l gazu na 100 km możliwe przyczyny nadmiernego zużycia gazu to : ciężka noga i jazda na krótkich odcinkach w mieście.Zatarty silnik krokowy. Zabrudzony filtr gazu,lub mazut w reduktorze.Utwardzona przepona w reduktorze. Rozregulowana instalacja lub źle zamontowana....
Witaj osmy ! Z tego wynika, że masz silnik ABK lub 2E ? Obroty powinny ładnie schodzić ale bez żadnych "stopni". Czy to się dzieje też przy zimnym silniku ? Spróbuj odłączyć przewód pobierający ciepłe powietrze. Ew. sprawdź szczelność układu dolotowego. Pozdrawiam !
Nie każdy 1.9 TDI ma grzałki nurnikowe, więc być może Autorze - w Passacie Twojego brata pobór może być niższy. świece te mogą być również uszkodzone... 1.9 TDI grzeje świece jeszcze chwilę po rozruchu, ale wyłącza grzanie świec nawet bardzo zimnego silnika po przekroczeniu 2500obrotów, sprawdź czy powyżej tych obrotów też masz taki duży pobór prądu....
Brak styku biegu jałowego.Prawdopodobnie trzeba całość wymienić /silnik krokowy/. Sprawdzałem i przy zamkniętej przepustnicy obwód jest zamknięty. Zrobiłem też autodiagnostykę i wyskoczył kod 2342- sonda lamda. Zmierzyłem napięcie na sondzie i na wolnych obrotach jest ok. 0,1V na na wysokich 0,9V czyli niby coś reguluje. Jak sądzicie- sonda walnięta...
Witam! Posiadam Passata z 1988 roku. Mam następujący problem. Samochód od jakiegoś czasu chodzi na bardzo wysokich obrotach. Nieraz trochę spadną, ale bardzo rzadko. Na zimnym silniku słabiej odpala, gdy jest rozgrzany z odpalaniem nie ma problemu. Zauważyłem też większe spalanie benzyny. Normalnie palił mi koło 8,5l/100km, a teraz koło 10l/100km. Z...
witam i pozdrawiam moj tesc ma problem z wysokimi obrotami w posacie 1.6 1989r podczas zapalnia zimnego silnika obroty sa w porzadku natomiast jak sie troche rozgrzeje i zapali ponownie obroty skacza odrazu na 1200 pomozcie z gory dziekuje
ciśnienie na tłokach w granicach 10,2-10,5.Ale odkryłem powód wysokich obrotów,można powiedzieć wręcz wycia na biegu jałowym(zimny silnik).A co do spalania to nie wiem.
Witam wszystkich forumowiczów. Jestem posiadaczem VW Passata B5 z 2001r i silnikiem 2.0 115km Problem mam natomiast taki,iż gdy ruszam zimnym autem po puszczeniu sprzęgła auto niby chce jechać,lecz na chwilę się zamuli a po chwili normalnie już jedzie. Nie wiem czy jest to powiązane z dość dużym spalaniem 12-13l na 100km jeżdżąc po mieście i nie przekraczając...
Problem dotyczy Passata B2 - benzyna. Po zapaleniu wchodzi na strasznie wysokie obroty, po nagrzaniu spadaja juz na normalne. Jak wyregolowac mu obroty w czasie nagrzewania silnika? albo w czym tkwi problem.
Witam Panowie Proszę o pomoc. Silnik chodzi idealnie , ma moc odpala. Na zimnym falują obroty, przez chwilę coś jakby piszczało. Potem jak sie rozgrzeje jest duzo lepiej . Niestety obroty sa czasem jałowe 900-1100 rpm i robi sie podcisnienie takie ze na pracujacych silniku nie mozna odkrecic korka oleju,a po wyjeciu bagnetu slychac syk. Niby poprzedni...
Witam. Mam PASSATA B5 1,6+LPG model AHL i problem tkwi przy odpalaniu. Zapalając silnik po nocy silnik odpala za 1 strzałem ale nie utrzymuje wolnych obrotów tylko gaśnie, po zagrzaniu go do 10-20 stopni utrzyma obroty niskie i bardzo nierówno chodzi, po zagrzaniu do 60 stopni i wyżej pracuje i odpala bardzo ładnie ma równe obroty i jest ok. Wymieniłem...
Tu możesz miec troche racji, choć idzie to w przeciwnym kierunku, jak odkrece korek to obroty sapadaja, wiec albo jest cos przytkane albo juz nie wiem. Dodano po 4 Acha i do tego gdyby była to nieszczelnośc i lewe powietrzeto powinny być podobno objawy przy zimnym i cieplym silniku a obroty ida do góry tylko przy cieplym i zwiekszaja sie z rozgrzeawniem...
O ile dymienie na biało może być powodowane przedostawaniem się płynu do cylindra ale wtedy płynu by ubywało i objaw taki nie występowałby na zimnym silniku. Poza tym żeby silnik wszedł na wysokie obroty musi mieć dodatkową dawkę paliwa. Myślę że niekontrolowane obroty silnika i dymienie na biało należy połączyć jako spowodowane jedną usterką.Może to...
Jeździłem passatem, wszystko było ok. ale zaczął strzelać. Strzelił jeden raz bardzo mocno i straciły się wolne obroty na lpg i benzynie. Wymieniłem przewody wysokiego napięcia oraz świece i przestał strzelać, ale wolnych obrotów dalej nie bylo. Podkręciłem trochę śrubkę na przepustnicy i wolne obroty są, ale falują na lpg i na benzynie na zimnym jak...
Ja mam podobny problem z moim paskiem .Mam 1.9 tdi 130KM z 2003 roku .U mnie jest odwrotnie podwyższone obroty mam na zimnym silniku i zaraz po odpaleniu obroty sięgają 2500 i spadają do 1100 i tak się utrzymują dopóki się silnik nie zagrzeje.Później jest ok , chociaż zdarza się że i na ciepłym też ma podwyższone obroty i też jak jadę na biegu i puszczę...
W Samochód nie traci na mocy. Jedynie zastanawia mnie fakt iż mimo nagrzanego silnika dalej na benzynie jak i gazie wydziela bardzo duzą ilośc spalin tak jak na zimnym silniku. Prosiłbym bym o porade kogos kto ma w/w typ auta i mial kiedys podobny problem Znaczy ,że pracuje ci cały czas na podwyższonych obrotach tak jakby był zimny silnik :idea:
Witam serdecznie! Mam problem z wolnymi obrotami na ciepłym silniku (wymieniłem czujniki temperatur,wszystkie wężyki podciśnienia,sondę,świece,kopułkę,silnic... krokowy,gumę pod wtryskiem). Objawy to: na zimnym silniku,silnik pracuje super,jak się zagrzeje do normalnej temperatury pracy silnik traci obroty.Gdy podkręcę obroty silnik chodzi równo,po...
Na wolnych obrotach ma być od 1,2 do 1,6 bar ,przy 2000 obr. od 2,7 do 4,5 bar. Przy wysokich obr. nie może przekroczyć 7 bar. Temperatura oleju 80 stopni.
Mam taki problem... Auto po wielu przejściach. Silnik był AWX, włożony AVF. Sterownik został taki jak był tylko mapy wgrane z AVF (choć są praktycznie takie same). Usterka polega na tym, iż na gorącym silniku auto odpala i gaśnie, lub obroty na chwilę spadną i za chwilę wszystko jest ok. Nie mam sczytanych logów ale: dawka na wolnych 11-12mg (80-90stopni),...
Mam problemiki 2 małe. 1). Jak silnik sie troche nagrzeje to przy ruszaniu jest strasznie mulasty, trzeba szybko wrzucic 2 bieg aby autko zaczęło sie zbierać lub przed ruszeniem podnieśc mu na chwilke obroty (do ok 2000-2500 tys.), a zimnym silniku nic takiego się nie dzieje. 2.) Równiez po nagrzaniu się motorka obroty na biegu jałowym wzrastaja do...
To są typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą lub pęknięcia w głowicy. Przy wysokich prędkościach wentylatory nie są potrzebne do schłodzenia płynu. Wg mnie typowym objawem uszkodzonej uszczelki (przedmuchu do układu chłodzenia) jest podnoszenie się płynu, przy otwartym zbiorniku wyrównawczym, po uruchomieniu zimnego silnika. Wtedy zamknięty...
Dzisiaj kombinowałem przy silniczku krokowym. Czy jeśli silniczek jest sprawny to po odpięciu wtyczki z niego obroty powinny spaść? Czy pozostać bez zmian. Podłączyłem do niego 12 v wysuwa się i wsuwa czyli jest sprawny? Z czego silniczek krokowy ma czytać sobie czy ma zwiększyć obroty czy zmniejszyć. Przy odpalaniu ciągle są wysokie obroty, zdjęcie...
witam mam problem z moim passatem b3 1.8 jedno punktowy wtrysk chodzi oto że nie chce jezdzić na benzynie a do tego ma wysokie obroty 4,5 do 5000tys ale zacznę od tego że po odpaleniu go na zimnym silniku muszę go trzymać na gazie bo inaczej gaśnie a dopiero gdy zgaśnie kontrolka taka żółta z silniczkiem to mogę zdjąć noge z gazu ale momentalnie wchodzi...
Re: powielam ten sam temat. Passat b3 1991r. silnik 1.8 RP. Obroty szaleją na gorącym silniku, i to na gazie jak i na benzynie. Po odpaleniu, trzymają sie w granicach 2000-3000 i dopiero po przejechaniu około 5 km obroty się stabilizują. Na zimnym silniku wszystko jest ok. Z obrotów schodzę hamując silnikiem, ale i tak rwie do przodu. Przemyłem krokowca,...
Witam, mianowicie posiadam passata B3 91r. 2.0B-LPG 8v kod silnika 2E, auto od jakiegoś czasu zaczyna sprawiać wiele kłopotów tj. zimny szarpie nie chce wejść powyżej 1000obr/min lub powyżej 4000obr/min na rozgrzanym objawy dotyczą jazdy na benzynie na gazie auto zimne chodzi ok poza tym, że od czasu do czasu zawiesza sie na obrotach lub "sam dodaje...
Jeżeli VAG pokazuje złą temperaturę zimnego silnika komputer wzbogaca dawkę paliwa dlatego obroty są podwyższone po korekcie wraca do normy sprawdzić co będzie jak odłączysz kostkę od czujnika
Jak auto ma podłączony czujnik temp. ten wciskany od wskaznika to dioda od świec żarowych gaśnie normalnie ale gdy odpalam auto łapie dziwne obroty raz wysokie 3.000 póżniej niższe 2.500 zatrzymóje sie na tych obrotach przez jakieś 4s słychac jakieś puknięcie jak by sie coś przełanczało po którym silnik pracuj normalnie 1000. Gdy jade auto nie ma mocy...
Rok auta 2001, jak na biegu jałowym trzymałem na wysokich obrotach do 2500 tys., to widać było, jak płyn z powietrzem cofał się do zbiorniczka przez ten wężyk na górze zbiorniczka, i płyn zmienił barwę na brązowy. [size=9]Dodano po 3 minutach:[/size] [postid]20824180[/postid] Dziura w układzie, tzn. może się tak długo odpowietrzać, przed wymianą uszczelki...
Dziękuję za odpowiedź mi to też wygląda na hydropopychacz ale wolę poznać opinie innych. Ewidentnie wysokie obroty mocno rozgrzany silnik i wtedy uruchomiony po kilku minutach zastukał przy rozruchu. Albo jaki wpływ może mieć czas, czyli rozgrzany mocno silnik wyłączam i włączam i jest OK, ale jak odczekam 10 czy 15 minut i wtedy próba odpalenia i zastuka...
Jeszcze nie spotkałem silnika Diesla z turbo w którym by nie ubywało oleju od wymiany do wymiany. Moim zdaniem zdrowa norma to od max do min przez 10kkm czyli około 1l, spalanie oleju przez silnik zależy od tego jak jeździmy samochodem, niskie czy wysokie obroty oraz krótkie odcinki czy długie trasy, jeżdżąc autkiem z nowym Turbo Dieslem na zimnym silniku...
Jutro podam logi z grupy 004 ale robiłem synchronizacje rozrządu i jest praktycznie na 0 stopni czasami tylko na moment wchodzi na +0.6 stopnia. Wymieniałem kompletny rozrząd Hepu. Silnik odpala na zimnym jak i na ciepłym wzorowo,wskazania zużycia paliwa na na wolnych obrotach 1,2 l/h, twarda praca silnika i osiągi jak na 130 koni nie powalają, brak...
Witam. Mam problem z passatem 1.9tdi 130km 2001 rok. Auto odpala i gasnie po paru sekundach. Nie dzieje sie tak zawsze. Czasami odpala bez problemu a czasami trzeba pare razy próbowac zeby wkoncu nie zgasl. Dzieje sie tak na zimnym i na cieplym silniku, a na cieplym chyba nawet czesciej. Podczas jazdy auto chodzi dobrze nie ma zadnych problemów. Czasami...
Mnie też podpierało zawory, szczególnie na zimnym po przegazowaniu (albo wyjazd z zaspy). Też dolałem środka do płukania silnika, i miska w dół - był zacięty zaworek przelewowy w pompie, ciśnienie przy max obrotach 6,5Bar. Przeczyściłem, nowy olej, filtry i już problem nie występuje. Trzeba sprawdzać po kolei i eliminować. vw passat b4, silnik 1z 90KM,...
Zimny nie był temperatura wg komputera to 91 stopni. A odczyty mam dużo większe, w granicach 600 na wolnych obrotach do około 970,2 przy przegazowaniu. Co do naprawy czujnika temperatury paliwa niestety po dokonaniu naprawy poza tym, że komputer nie rejestruje już błędu żadnej poprawy nie widzę. A co do EGR-a nie mam pojęcia czy jest zaślepiony czy...
Witam Problem polega na tym że po uruchomieniu (zimny silnik) silnik zaczyna pracować nie równo na niskich i wysokich obrotach. Objawy podobne do barku iskry na jednym z cylindrów. Świece , przewody, kopułka ok. Silnik podobnie zachowuje się na benzynie i na gazie, zwiększone spalanie,słaby,komputer nic nie widzi. Proszę o pomoc, z góry dziękuje.
zapomniałem dodać że LPG jest w aucie już 5 miesięcy a ta usterka pojawiła się kilka dni temu kiedy przy kasowaniu błedów na komputerze/ odłączyłem akumulator na noc wyjąłem bezpieczniki od LPG a rano rozgrzałem silnik aby komputer zapamiętał ustawienia gorącego silnika i dopiero włożyłem bezpieczniki i przeszłem na gaz /.Wówczas śilnik na LPG zaczął...
kurde jeszcze wam powiem ze tak sie dzieje podczas jazdy i to nie ma nic wspolnego z tym czy silnik jest zimny czy cieply ;/ Dodano po 3 wyczytałem też że to może być uszkodzona membrana wymiennika ciepła tylko gdzie to jest ? czy to chodzi o parownik ?
zawsze jak wstane rano odpalam samochod audi tt 1.8 turbo i autko nierowno chodzi. jak dodaje gazu to dlawi się i nie chce jechac.problem ten wystepuje zawsze z rana jak odpalam zimny silnik. po ok. 30min. jazdy jest juz wszystko ok. <cut> Nie jestem fachowcem ale jeżeli już wszystkie podzespoły sprawadziłeś to mam taką amatorską radę. Spróbuj...
Witam serdecznie . Od 2 miesięcy mam pasata 2.0 silnik 2E 91 r. I od jakiegoś czasu zauważyłem, że kiedy go rano odpalę to po około 15-20 sekundach wchodzi na 3tys, obrotów -wtedy w obawie przed uszkodzeniem gaszę motor i odpalam ponownie i niby wszystko jest ok. ale !! jest jedno ale. Kiedy jadę na zimnym silniku to te wysokie obroty się utrzymują...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Mam problem ze swoim paskiem…. 1.to ABS wyłącza się po pewnym czasie a pedał hamulca cały czas jest za mieki 2.to nierówna praca silnika na biegu jałowym (nieważne czy jest ciepły czy zimny) i często nie chce schodzić z obrotów i po puszczeniu gazu zamiast na 800obr/min utrzymuje się dużo wyżej np 1000obr/min lub 2000obr/min ponoc to silnik krokowy...
Tak auto ze start-stop , akumulator jeszcze oryginał od początku . Nie wiem jaki jest tam regulator napiecia na alternatorze , ale pracuje nad tym :D:P. Info wkrótce Dodano po 5 Hm , dziś już rano było inaczej , na zimnym ładowanie ładnie pokazywało 14,5 a jak temperatura silnika doszła do 90 pokazywało 14,7 , zaznaczę że za nim temperatura doszła do...
Od miesiąca borykam się z małym problemem w moim passacie. Jak go zapalę zimnego na benzynie to dopóki się nie nagrzeje chodzi dobrze po ok. pięciu minutach zaczyna się dławić i gaśnie (i nie da się wprowadzić na wysokie obroty). Na ciepłym silniku także odpala elegancko, ale zaraz go dławi i gaśnie. Jak odłączę czujnik temperatury cieczy to silnik...
Witam. Auto jak w temacie, Passat B5 z silnikiem AWX. Nagle z dnia na dzień po nagrzaniu silnika do 90 stopni występuje nieregularne szarpanie, skoki obrotów od 500 do ok. 1200. Wygląda to tak, jakby brakowało mu paliwa, jednak na wysokich obrotach jak i na zimnym silniku jest wszystko OK. Co ciekawe, BIPy nie przekraczają 40 na każdej z pompek, gdy...
Podczas uruchamiania auta zaśmierdziało z pod maski okazało się że spalił się czarno żółty kabel od pompy od początku wtrysku i miał 1100 obrotów i stukot w silniku. Postanowiłem wymienić kabel i wyczyścić nastawnik, po czyszczeniu dalej 1100 tylko nie stukało obroty zostały więc udałem się do pompiarza który po podłączeniu auta do komputera powiedział...
Nie jest za słaby, bo ma mnożnikiem podciągnięte, ale nie za bardzo chyba wydala przy wyższych obrotach, bo tam już zaczyna się zapętlanie wtrysków, bo mnożnik za wysoki, trzeba będzie rozwiercić na 2,2 ewentualnie więcej. Jaki masz mnożnik> Dzisiaj właśnie trochę pojeździłem, no i okazało się, że po wyziębieniu jednak negatywne objawy nie za bardzo...
Witam wszystkich.Silnik to 2.0l typ 2e 8 zaworowy, wielopunktowy wtrysk, sterownik digifant pierwszej generacji. Temat przerywającej pracy silnika było wiele i skorzystałem bardzo. Lewego powietrza nie bierze, wysokie ok, przepływomierz na 80%ok, został mi ten czujnik jak w temacie i sonda lambda. Silnik jak jest zimny to działa super jak temp. wzrasta...
Witam pisze juz drugi raz bo kolega moderator nie wytrzymal i wywalil 1,8 bosch mono silnik RP ta czesc dotyczy i gazu i benzyny mam problem z moim "paszczatem" mianowice jak jest zimny to gasnie jak sie rozgrzeje trzyma skubany wysokie obroty (jak ma dobry humor to po okolo 30 min jazdy i zgaszeniu i ponownym zapaleniu jest ok objaw zalewania <chyba...
Najbliżej będe w środe na warsztacie bo mam wyjazdy, ale co zauważyłem to filtr powietrza jest po lewej stronie, z czujnikiem uderzeniowym przed sobą. I nie ciągnie powietrza zimnego tylko ciepłe z kolektora wydechowego, a jak się przygazuje to aż kurczu się ta plastykowy przewód którym silnik zasysa powietrze z filtra powietrza więc musi być tam niezłe...
Jak zatkam ręką wąż powietrza od strony filtra to aż go zgina ( zwęża się) ale nie zgaśnie.Silnik mocno zwalnia i go dusi.Nie wiem czy ECU czyta, ale przejście między nastawnikiem a ecu jest bo mierzyłem ciągłość przewodów. Jak odepnę wtyk nastawnika i baterią cofnę na maksa nastawnik podając mu zasilanie na dwa skrajne piny ( ma 6 pinów) tak aby się...
Witam ...Mam ten sam problem Passat B4 2.0 94r pazdziernik 115KM Umnie występuje to bardzo podobnie w tym przedziale obrotów co pisałeś lecz najczesciej na wysokim biegu (4a,5a) i przy równej predkosci.. Zauwarzyłem tez ze jak zatankuje jakieś kiepskie paliwo (tak przynajmniej to wygląda) to przerywa intensywniej , a jak lepsze to rzadziej. Jak zimny...
Witam od 3tygodni jestem posiadaczem VW passat B5 1.9tdi 74kw 2001 problem z bardzo szybko znikającym płynem chłodniczym ...zaczęło się od tego że auto nie miało mocy i poduszka silnika była uszkodzona po naprawie parę dni było ok jednak w dłużej trasie na autostradzie zapaliła się kontrolka od oleju i auto nagle zgasło akumulator się rozładował brak...
Temat rozwiązany. Dla chętnych zostawiam info jak rozwiązano problem: Po za czynnościami wymienionymi wyżej dodatkowo jeszcze: 1. Wyjęty i wyczyszczony czujnik temperatury klimatyzacji (1K0907543F) - łatwo się dostać od strony pasażera 2. Wyjęte nagrzewnice - podłączona do obiegu cieczy chłodzącej sprawna i nie zatkana, była niedawno wymieniana; elektryczna...
Witam. Posiadam passata B3 88r. na monowtrysku silnik 1.8 RP + LPG I generacja. Na benzynie strasznie kopci i sporo pali benzyny. Olej parę dni tamu wymieniłem ale cały czas to samo. sprawdziłem czujniki temperatury, sondę lambda (napięcie na sondzie jak mierzyłem 0,489-0,52 mierząc od wolnych obrotow powoli zwiększając tak do ok 3tys.) Świece wszystkie...
Witam wszystkich Użytkowników! Około pół roku temu kupiłem sobie paska w zwykłym gazie. Na początku wszystko było ok, poza minimalnym falowaniem obrotów na gazie na postoju, gdy silnik był zimny. Zignorowałem ten problem, ponieważ za bardzo mi to nie przeszkadzało. Niestety jakieś 3 miesiące temu pojawił się większy problemy z gazem. Mianowicie, przy...
Ok dziękuję. W takim razie zabieram się za przekładke termostatu z tego drugiego passata na test, jak pomoże kupię nowy odpowiedni. Czyli czujników nie ruszać? Jeden z tego co wiem powinien dawać info do komputera żeby wiedział czy i ile grzać świece itd, drugi powinien odpowiadać za wskazania na zegarach. Obawiam się o tą pompę wody, choć generalnie...
Witam. Mam problem ze swoim Passatem Otóż kupiłem autko z pęknięta miską, wyleciał olej, i przytarła się panewka ale nie obróciła, decyzja została podjęta że dołem bez wyjmowania silnika zostanie wrzucony używany wał z panewkami, i tak się stało po złożeniu auto odpaliło na pół przekręcenia stacyjką choć wcześniej stało jakieś 3 miesiące nie odpalane,...
A wiec sprawa wyglada nastepujaco. Dzialanie: Po zapaleniu silnika zimnego nie moze wejsc na obroty. Jak nacisne gaz to sie zadusi i zgasnie. Musze pulsacyjnie naciskac, przy czym skacze na obroty jak zdejmuje noge z gazu i tak dalej. Pulsuje coraz czybciej i wchodzi na coraz to wyzsze obroty i po ok 4-5 minutach udaje mi sie go wbic na 6500 obrotow...
bo są drogie i częściej je trzeba wymieniać. Filtry stożkowe(i wkłady) mają większą żywotność od fabrycznych.Filtry K&N(według producenta) trzeba czyścić po 80tys. Km, potem czyścisz i jedziesz dalej(do podobno 500tys, z czyszczeniem w miedzy czasie). Natomiast fabryczne filtry wymienia się średnio co 30tys. co do ceny to faktycznie są droższe. A co...
Poczytałem no i doczytałem, że błąd 00533 - Idle Speed Regulation między innymi odpowiada za lewe powietrze i/lub brak adaptacji przepustnicy po jej wcześniejszym odłączeniu (gdy wymieniałem cewkę zapłonową i kable do świec, odłączyłem przepustnicę). Tutaj PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji...
Zaczynając od pierwszego zrzutu w grupie pomiarowej 003 w polu trzecim jest za mało świadczyło by to o uszkodzeniu przepływomierza(zmierz napięcie na pinie 5 i podaj ile masz na wolnych obrotach powinno być w granicach 2 V oraz na podwyższonych to jest jak wdepniesz pedał w podłogę ) co do grupy pomiarowej 011 jest wszystjo w porządku Grupa pomiarowa...
"u ciebie" znaczy pin na twoim module (powinny być ponumerowane tak samo jak na module od golfa) albo inaczej (kolory przewodów) zasilanie +"15" czarny należy go również połączyć z zaciskiem "15" cewki masa "31" brązowy czujnik halla "0" w golfie był czarno-zielony ale u ciebie jest to przewód sterujący modułem z komputera silnika więc kolor może być...
no tak. nie napisałem marki auta, chodzi mi o silnik i jego lipne działanie. założyłem regenerowaną głowice. pompki zostały stare BJ, wchodziły bardzo ciężko w nowe gniazda i na nowych uszczelniaczach. Na początku zaczął się problem z nierówną pracą silnika najbardziej zauważalne jak się silnik rozgrzał i przy załączeniu EGR, wtedy zaczyna równomiernie...
- Zimny silnik odpala z pierwszego, chodzi w miarę ok przez 2-3min i zaczyna szarpać,przerywać jakby losowo nie palił na 1 cylinder ale nie gaśnie obr. od 400-700 obr. - Mruga check - Podłączenie Vaga Wypadanie zapłonów na cyl 1-4 + mieszanka raz uboga raz bogata - rozszczelnienie dolotu przed przepustnicą np. ryra gumowa na przepustnicy delikatnie...
Witam wszystkich forumowiczów. Nie znalazłem odpowiedzi w podobnych tematach więc zakładam nowy. Od około pół roku borykam się z problemem w moim Passacie (B6 2.0 Tdi CR 140km). Problem polega na nadmiernym kopceniu i wysokim spalaniu w granicach 12 litrów w cyklu mieszanym 40%miasto 60% trasa jazda spokojna. Z rury wydobywa sie biało szary bardzo gryzący...
Witam! Przeglądałem podobne wątki ale nigdzie nie mogłem odszukać jednoznacznej odpowiedzi na mój problem, a sprawa wygląda tak... W Poniedziałek po południu (23.I) zaprowadziłem samochód do mechanika - miał wymienić impulsator od prędkościomierza i naprawić zepsuty fotel od pasażera. Nie działał licznik, odczyty spalania na wyświetlaczu i tempomat....
Słynny Passat B6, jakościowo to jest poziom niestety szrotu i to jest suma opinii nie tam gdzieś zasłyszanych "u Janusza", tylko od kilku użytkowników i mechaników. 5 moich znajomych ma Passata B4. 2 diesle, 2 benzyna-gaz i jeden benzyna, dwa z nich eksploatowane intensywnie (długie, częste trasy), jeden "ekstremalnie" (kierowca lubi przypalić gumę...
Co do odpowietrzania- nie ma takiej potrzeby- te układy mają samoodpowietrzanie. Pozdrawiam No i tu kolega się myli. Owszem wszystkie passaty się odpowietrzają same, ale tylko w przypadku, gdy cały układ chłodzenia jest niezamulony, drożny i sprawny. Jesli cokolwiek jest chocby minimalnie niesprawne, volkswagenowski sposób na odpowietrzanie przestaje...
Witam serdecznie i... błagam o pomoc... Na wstępie zaznaczam, że kilka godzin dziennie od początku wystąpienia usterki spędzam po pracy na wchłanianiu wiedzy z archiwum elektroda.pl i kilku innych oczywiście nieporównywalnie gorszych serwisów :D, po czym nocą wychodzę walczyć z moim błękitnym gratem. Od kilku(nastu ?) dni walczę z moim Panzerstrupem...
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
Przy uruchomieniu zimnego silnika zapali na 3 s. i zgaśnie, vag pokazał błąd czujnika temp. powietrza w kolektorze ssącym, jednak po wymianie nic się nie zmieniło. ciepły startuje bez problemu, zastanawia mnie tylko dlaczego przy zimnym silniku nie działa ssanie ( brak wyższych obrotów) na pierwszy rzut oka niby wszystko szczelne (odma) prosił bym o...
Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie. 2. Użyj...
Na wyższych obrotach pracuje stabilnie. Jak działa ten zawór rozgrzewania silnika i czym jest sterowany?
Po odłączeniu czujnika cieczy, w ostatniej pozycji grupy 007 widniała temperatura równa tej pierwszej(temp paliwa podobno). Rosła ona wraz z grzejącym się samochodem. Odpalił bez czujnika od strzała, świece grzały długo, obroty wskoczyły dość wysoko, nic nie telepało.. Więc to on idzie na pierwszy odstrzał.
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Kupiłem passata z końca 95 roku 2 litry benzyna na pełnym wtrysku. Na zimnym silniku nie wchodzi na wyższe obroty (na moje oko to coś z saniem). Po odpaleniu ma ok 800 obr., a kiedy się nagrzeje do 50 C to obrotomierz pokazuje 900 obr (czyli prawidłowo i tak przez cały dzień)Wymieniłem termometr od wody, ale nic to nie dało. Nie wiem co dalej - proszę...
Witam. Przepraszam ze zahacze o ten temat ale mam podobne objawy z Passatem b4 1.9 TDI 1Z 90KM Problem w tym ze jak jest zimny to nawet w ogóle nie chce wejść na wysokie obroty po rozgrzaniu wchodzi ale bardzo mułowato. czym to może być spowodowane? dodam ze na vag-u nic nie pokazuje mam tez logi. Czysciłem nastawnik wymieniłem zaworek n75 (ten nad...
Witam. Prosze o odczyt logów i pomysł na usunięcie usterki. Każdego dnia po odpaleniu auta na zimnym silniku przez kilka sekund auto faluje na obrotach pomiedzy 1400-400 i nagle gaśnie , gaśnie 3-4 razy i przy 5 próbie już auto odpala normalnie . Przepustnica czyszczona , była również podmieniana i problem był ten sam. Świece nowe, cewki podmienione...
Na wstępie zaznaczę, że jest to mój pierwszy samochód z instalacją gazową. Z tego względu prosiłbym o wyrozumiałość względem mojej niewiedzy związanej z daną tematyką. Swoje pytania zadaje na podstawie przewertowania forum oraz innych stron internetowych. Samochód: Passat B4 Kombi 1.8L ABS benzyna+gaz Instalacja gazowa zakładana w 2011r: Lovato + bingoM...
wysokie obroty zimnym silniku zimnym silniku passat passat falują obroty zimnym silniku
samsung jasny triak badać czujnik indukcyjny sterownik
Opel Astra H 1.6 benzyna 2007 – spalanie 0,8 l/100 km na postoju – czy to normalne? How to Connect I2C LCD (PCF8574 + HD44780) to OpenBeken BK7231 – Wiring, Address, Commands