To że jest na swoim miejscu nie znaczy, że działa prawidłowo, lub że nie jest zużyty i czy sprężyna zachowuje założone parametry. https://obrazki.elektroda.pl/3109714900_...
Obejżyj wałek rozrządu.
Dokladnie panie kolego "andrzej20001'' mialem juz kilka takich przypadkow dokladnie dwa...jeden to focus 1,8 tdci no i drogi okaz to peugeot 2.0 HDI-K...NIEPRAWDOPODOBNE A JEDNAK PRAWDZIWE...
Silnik z wysokim stopniem sprężania więc wymagający co do jakości iskry i paliwa. Świece jeśli np NGK to nie polecam tych "made in France". Możesz też potestować że zmianą stacji paliw.
jaka ścianka komory spalania? jest to odległość od góry tłoka w górnym jego położeniu a głowicą w której są zawory w silniku diesla w tłokach masz najczęściej wyfrezowane miejsca na zawory i to dzięki temu istnieje możliwość niższego osadzenia głowicy co automatycznie zmniejsza komorę spalania (jaśniej nie umiem) w benzyniakach jest ta odległość większa...
na ciepłym to 17 - 18 bar. Zbyt wysokie ciśnienie sprężania jest spowodowane zużyciem pierścieni olejowych.Olej silnikowy dostaje się na pierścienie uszczelniające, dodatkowo je uszczelnia, następnie zostaje spalony w komorze spalania.17-18 bar to zbyt wysokie ciśnienie dla tego silnika.
Za wysokie przegrzania w parowniku i jeszcze wyższe końca sprężania
A z czego wynika to że w silniku doładowanym nie można zastosować równie wysokiego sprężania?
To może być rama od roweru, chłodnica do bimbru ale podgrzewacz? :D, odlotowa konstrukcja, ale ni w ząb nie rozumiem jak to ma działać, przecież dwu płaszczowy to on nie jest. Ps, Zibies, uważasz że tłokówka i rotary to to samo ?, przecież tam wszystko jest na odwrót, w obudowie silnika masz wysokie ciśnienie sprężania ,potem wodę + olej, misz masz.
Tym się nie sugeruj, że wysokie ciśnienie sprężania i olej idzie. Olej może: - Wyciekać przez turbo - wyciekać przez prowadnice zaworowe - wyciekać wprost na ulicę. Olej, który wpadnie do cylindra np przez nieszczelne turbo potrafi zwiększyć kompresję.
Dymi z komina na czarno??? Może ma nieszczelny dolot i musisz go mocniej przycisnąć. Sprawdź też sprężanie na cylindrach.
To że bez świecy jest lekko to normalne, nawet jeżeli silnik był przegrzany lub zatarty. Z benzyną jest lżej palić każdy sprzęt bo już od drugiego obrotu mieszanka może się spalać. Jeżeli ten silnik ma 4 KM to musi mieć duży stopień sprężania i wysokie obroty. Najciężej jest pociągnąć za szarpankę, gdy ta się zaczyna kręcić to potem jest lżej. A ta...
Ciśnienie oleju zmierzone?Czy mamy powróżyć?
Trzy pierścienie to wyższe sprężanie czyli większą moc.
Obawiam się, że tego kolegi nie przekonasz. Być może przekona się sam kiedyś. A ja leję 1:50 ciu i benzyna tylko 98 oktan. To tylko udowadnia, że ma marne pojęcie. Pewnie myśli, że te 98 w 2T daje więcej mocy lub poprawia trwałość. :) Tylko silniki sportowe o wysokim stopniu sprężania powinny stosować wyższą wartość oktanową (nowoczesne silniki sportowe...
W czasach Clio znano już zmienne fazy rozrządu, co pokazuje że wysoki stopień sprężania wymaga znacznie więcej pracy dla takiej samej mocy wyjściowej. Obecnie mamy za to Mazdę SkyActiv ze sprężaniem 16:1 i jakoś tam nadal nie stosuje się specjalnych świec.
(at)marcin125 E10 może być byleby nie dolewali etanolu ale butanol a tak... jest drożej w zamian za większe zużycie bo wartość energetyczna tego paliwa jest niższa - tyle że w drugą stronę silniki o wysokim stopniu sprężania (doładowane, wolnossąca jednostka z hondy s2000) mogą osiągać większe moce - w RFN jest E85 (85% etanolu) i E100 (100% etanolu)...
Miałem raz wysokie ciśnienie sprężania w Polo z przeskoczonym łańcuszkiem. Klient udusił auto na jedynce pod górkę i się mu stoczyło do tyłu na biegu. Zaworom nic się nie stało, ale praktycznie nie palił.
Zależy od chłodzenia czego najlepiej użyć. Używam różnych pędzelków do czyszczenia kurzu z chłodzenia radiatora lub wentylatora. Inne chłodzenie wymaga sprężonego powietrza.
Jakie masz sprężanie na tłokach? Ile bierze oleju na 100 km?
Może to działa z powodu przy krótkiej kapilary ? Na pewno czynnika można więcej dołożyć , bo na teraz ciśnienie sprężania ok 12 bar mam . To jest propan techniczny , wiec ciężko coś uściślić . Mnie zadawala, mam w planach zrobić podobnie , ale większą , by kaloryfery zasilała. Uważałem, że na propanie to naturalne, ze temp sprężonego czynnika to ok...
Pod cylinder, tak by zniwelować na zero ten schodek który teraz masz. Możesz być miło zaskoczony albo nic nie odczujesz. Negatywnych efektów raczej nie powinno być. Taką podkladką i planowaniem głowicy ożwiało się kiedyś silniki dezametu. Ważne, żeby nie była za wysoka bo stracisz na sprężaniu.
W Polsce jest tak olej napędowy= olej napędowy+olej opałowy+dużo parafiny. Ta właśnie parafina odkłada się na ściankach węży paliwowych utrudniając dopływ paliwa. A jak się silnik rozgrzeje to się trochę wytopi. A poza tym wąż paliwowy jest umieszczony pod podwoziem i podczas jazdy jest ciągle chłodzony przez powietrze przez co równiez zatyka się on...
Przecież właśnie diesel o bardzo wysokim stopniu sprężania ma wysoką temperaturę... ;) Za to po rozprężeniu (w suwie pracy) spaliny są lepiej ochłodzone - więc słabo grzeją. Sprawność zależy od stosunku temperatury po spalaniu do temperatury wylatujących spalin - jak je oznaczymy odpowiednio T1 i T2 (w °K), to sprawność η≤(T1-T2)/T1.
Trzeba uważać na jedno ( przy dmuchaniu)-aby wiatraczek nie rozkęcił się na zbyt wysokie obroty.
Sprawdź ciśnienie sprężania.
Można podłaczyć akumulator i zakręcić rozrusznikiem i sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Należy też obejrzeć świece które są w tym silniku czy nie mają śladów brania oleju przez silnik (nagar na elektrodach). Nie sądzę żeby sprzedający zmieniał w nim świece przed sprzedażą. Jak był zalany olejem to sprężanie napewno z początku będzie wysokie, potem może...
Jak już koledzy napisali - nic nowego - w silnikach wyczynowych to była jedna z niewielu dostępnych metod na opanowanie problemu spalania detonacyjnego - przy wysokim stopniu sprężania wtrysk wody ma wiele zalet związanych z właściwościami samej wody - jej wysokie ciepło właściwe i duża prężność par powoduje ze silnik benzynowy z wysokim stopniem sprężania...
Jeśli to typowe spalanie stukowe, to przyczyn może być kilka. Najczęściej spotykane i prawdopodobne to: zbyt wczesny zapłon, przegrzanie silnika, zbyt wysoki stopień sprężania, Kwestie przegrzewania się silnika łatwo wykluczyć. A biorąc pod uwagę jednostkę BMK 3.0 224KM, szczególnie warto zwrócić uwagę na układ rozrządu i skontrolować łańcuch oraz napinacze....
Silniki o dużym skoku tłoka i wysokim ciśnieniu sprężania lepiej pracują na gazie niż te co mają skok mniejszy od średnicy tłoka. Silniki z przepływomierzem klapowym to nie powinny jeździć na gazie. Najlepszy jest MAP sensor lub silnik bez przepływomierza.
Nieprawda. Silniki Formuły 1 są bardzo wysilone - czyli mają wysoki stopień sprężania - a jak wspomniano jeżdżą na metanolu. Pamiętaj, że ja pisałem o tradycyjnym silniku, żeby się dało przestawić z benzyny natomiast silniki F1 są projektowane pod takie paliwo podobnie jak motocykle żużlowe.
Widziałem dwa przypadki wysokiego ciśnienia sprężania, w obu winy był rozrząd. W jednym przypadku silnik nie palił, w drugim o dziwo chodził prawie normalnie. Olejem się nie napompuje aż tyle, musiałaby zmniejszać się objętość komory spalania od tego oleju.
Możliwe,że ciśnienie z cylindra przedostaje się do kanału olejowego-pomierzyć ciśnienie sprężania,.
Ja przypuszczam, że jeżdżąc przed wymianą na tych tzw. dolewkach przegrzałeś uszczelkę głowicy zapewne mimo tego, że dolewałeś to układ się nie odpowietrzył. Samo wyrwanie węży jest konsekwencją nieszczelnej uszczelki a wysokie ciśnienie sprężania z diesla potrafi dużo zniszczyć gdy dostanie się do układu chłodzenia podobnie jak płyn chłodniczy w cylindrach....
Sprężarka nie grzeje się od uzwojenia silnika ani od pracy tłoka bo dawno by się zatarła .Wygląda na przytkanie się układu i dlarego bardzo wysokie ciśnienie sprężania czynnika chłodniczego przegrzewa początek skraplacza i sprężarkę a lodówka się nie wyłancza bo parownik nie zamraża w całości.
Ze spalaniem stukowym czy raczej większą odporność tego silnika to bzdura. Bo wpływ na to ma ukształtowanie komory spalania, stopień sprężania, wymiana i uwarstwienie ładunku, i oczywiście liczba oktanowa paliwa. A nie gorący zawór wydechowy. Były silnik wyczynowe które miały stopień sprężania przekraczający 16 i pracowały poprawnie. Dziś wysoki stopień...
Tak,ale to zaslepianie to też nie taka fajna sprawa.Musi być recyrkulacja,obniża temp. w komorze spalania.Czasami po zaślepieniu,jak silnik gorący może występować zjawisko dzwonienia. Te silniki mają stosunkowo wysoki stopień sprężania,recylkulacja powoduje obniżenie temp.w komorze (no i redukcję NOx)
wygląda na pompę HPCR czyli pompa wysokiego ciśnienia Common Rail.Służy do sprężania paliwa do wysokiego ciśnienia i tłoczenia go do szyny (listwy) ciśnieniowej. BTW, trochę cieńki ten rysunek, ale takimi MB chyba tylko dysponuje.
Na 98 to sprawna 125ka ma biedę jechać... sprawdź drożność kranika paliwa (odepnij przewód paliwowy od kranika i go otwórz - zobacz czy pocieknie paliwo), ew. wyczyść gaźnik i zalej normalnej 95'ki. 98 to paliwo do silników o wysokim stopniu sprężania. W takim silniku żaden z niego pożytek, a trzeba by zapłon przestawiać.
Cały kompresor nie musi być do wymiany tylko przez jego uszkodzoną głowicę / lub jej uszczelnienie, do układu może się przedostawać sprężone powietrze. Pewnie to kolega Piotr miał na myśli.
No jest źle. CO przekroczone ponad 5 razy, HC tez w zasadzie wysokie. Silnik nie spręża na pierwszych dwu cylindrach, zrób próbę olejową.
Zainteresuj się pneumatyką. I np. sposobami strząsania pyłów w filtrach. Mogą być takie stosowane w cementowniach. "Wstrzyknięcie" odpowiedniej porcji sprężonego powietrza niejedną chałupę może rozwalić. Podobnie jest z napędami wyłączników wysokich napięć. Sprężone powietrze używane jest powszechnie.
Kup sprężone powietrze i dokładnie przedmuchaj kanały powietrzne i wentylator.
Zapomnij o zbiorniku prostopadłościan z aluminium przy takim wysokim ciśnieniu.
Dla 2.5 TDI 140 KM produkcji WAG jest przewidziany akumulator z gwarantowanym prądem rozruchowym 900 A. Ale na pewno taki prąd jest oczekiwany dla rozruchu na zimno, w niesprzyjających warunkach. Może nowoczesne malutkie diesle mają 200 A, ale poważnie w to wątpię - mają wysokie stopnie sprężania, a coś to ciśnienie do startu musi wygenerować. Było...
Pomysl skad nagar na ssacych zaworach.... zawsze są gładkie zapewne lubryfikator kapał do odlotu i akurat wciagaly go pewnie pierwsze dwa cylindry na początku kolektora. podobnie dzieje się jak olej z odpowietrzania silnika trafia do kolektora szarego. A co do gazu to nie jest on standardowym paliwem, jego liczba oktanowa jest wieksza niż standardowej...
Chodzi o to że możesz odłączyć mu całkowicie paliwo od wtrysków i silnik musi działać na plaku. Nie będziesz miał wpływu na kąt wyprzedzenia zapłonu ale dokąd będzie psikał plakiem z odpowiedniej odległości dotąd silnik będzie pracował powiedzmy normalnie. Co jest w dieselu potrzebne do działania silnika w skrócie kompresja i teoretycznie w odpowiednim...
Niemal napewno mozesz też lekko zwiększyc stopień sprężania. Zgadzam sie, ale z reguły silniku 2suwowe mają juz fabrycznie wysoki stopień sprężania i są to jednostki wysokoobrotowe, jak splanujesz głowice to zwiększysz naprężenia w tych i tak wysilonych silniczkach, jeżeli naprawde chcesz go dłubać to najpierw spróbuj zwiększyć współczynnik napełnienia,...
Popryskaj spryskiwaczem z wodą po przewodach wysokiego napięcia . Jakie masz ciśnienie sprężania w szczególności na pierwszym cylindrze.
Zmierz ciśnienie sprężania.
Ja rozumiem, że niektórzy lubią "tworzyć" i chwała im za to. W przypadku ciągników rolniczych najprostsze rozwiązania się sprawdzają najlepiej, i w tak zwanym wladku tak to wygłada. Sam jestem użytkownikiem tej maszyny, i coraz bardziej doceniam te proste rozwiązania, chociaż też lubie pokombinować i robie różne przerobki na zamówienie. W przypadku...
Co się dzieje gdy wlejemy 95 do auta wymagającego 98? Spalanie stukowe, chyba że opóźnimy zapłon. Przy czym przy wysokim stopniu sprężania to może nie wystarczyć. Teraz tak, współczesne auta mają czujnik spalania stukowego, Twoje też ma. W takim aucie komputer silnika steruje kątem zapłonu w zakresie, na jaki pozwala oprogramowanie. No właśnie najczęściej...
splanowanie głowicy zmniejszy objętość skokową i tym samym zwiększy stopień sprężania. To ma wpływ na osiągi silnika, ale myślę, że nie będzie to duża poprawa o ile w ogóle będzie odczówalna. Zależy jakiej pojemności to jest silnik i ile splanujesz głowicę. Przesadzić też nie można:) Gdyby ktoś nie wiedział to pojemność skokowa jest to przestrzeń od...
Kształt komory spalania ma znaczenie i w sportowych silnikach nawet duże. Akurat w Romecie tam szału nie ma. Oryginalnie stopień sprężania 8:1, głowica półokrągła i tłok o wysokim denku. Chodzić to będzie, ale po założeniu musisz sprawdzić squish. Nie powinien być mniejszy niż 1 mm, inaczej silnik zacznie głośniej dzwonić. Najlepszym rozwiązaniem w...
Można świece od razu wyłączyć, i silnik nie zgaśnie !!! No właśnie nie zawsze. Malo tego, można uruchomić zimny silnik bez grzania świec poprzez wprowadzenie go w dość wysokie obroty, sprężanie w końcu nagrzeje komory i zapłon nastąpi.... Właśnie - w końcu zapłon nastąpi. A po to, żeby nie następował w końcu, tylko tak jak ma być - są świece, które...
Ciekawe stwierdzenie. Warto się zastanowić dlaczego większość ciężarówek to diesle oraz dlaczego diesle w osobówkach są tak popularne. No to o ile jest cięższy taki ropniak(wyższe stopnie sprężania wymagają masywniejszej konstrukcji) od benzynowca.
Sprawność będzie wysoka gdyż ciepło wydzielane podczas sprężania jest wpompowywane do zbiorników i nie jest tracone. Ciepło wpompowane do zbiornika i się nie starci ??
uszkodzony przepływomierz nie tłumaczy braku mocy na gazie (zależy jeszcze od rodzaju instalacji gazowej). Brak mocy na benzynie - może być uszk. przepływomierza - tym bardziej że one lubią się zabrudzać. Poza tym, czy silnik pracuje na wszystkie cylindry? Może problem leży po stronie wysokiego napięcia, ciśnienia sprężania, niedrożnego wydechu.
Jutro zmierzę kompresję ale mam pytanie gdy dodam lekko gazu silnik wpada odrazu na bardzo wysokie obroty i nie przyspieszając przy tym jednocześnie
Skoro na stopkach silnik kręci wysokie obroty a pod obciążeniem brakuje mu mocy , to masz kilka możliwości [ zakładam że rozrząd , sprężanie i gażnik okey] ,wina w napędzie - wariator żle złożony , zły pasek napędowy , żle działający korektor momentu obrotowego , za miękka sprężyna korektora , za miękkie-twarde sprężynki sprzęgła wreszcie sprzęgło przyjrzyj...
Jak nie ustawienie rozrządu to zawory nieszczelne. Ciśnienie sprężania sprawdź.
Moze to nie byc powietrze a butan/metan/costam palnego. Te gazy w niskich mieszaninach z powietrzem (ok 20%) sa palne. Ani wieksza ilosc, ani mniejsza sie nie zapali. Do komputera dosc bezpieczne, bo nie ma tam iskier ani tak wysokiej temp by doszlo do zaplonu. Czysc bez obaw ;)
sprawdz to sprężanie i moze kolejność przewodów wysokiego napiecia może ktos pozamieniał
Wysoka temperatura i ciśnienie sprężania powoduje że wtryśnięty ojej napędowy rozkłada się na węgiel i wodór i z kolei ten ostatni spala się bardzo gwałtownie powodując charakterystyczny dźwięk silnika wysokoprężnego. Przeczytane w jakiejś starej książce o silnikach spalinowych.
Ja bym się bardziej zainteresował jaką to będzie miało żywotność, bo PC swoje kosztuje, a jej wymiana na nową może okazać się większym wydatkiem niż jakieś tam drobne oszczędności. Wysokie temperatury to wyższe ciśnienia sprężania i ogólnie wszystko wyższe. Zużycie też, a PC to nic innego jak sprężarka mechaniczna. Właściwie to trudno się doszukać informacji...
E tam, ten dół stał, trzeba by go oczyścić i wtedy dopiero robić testy. Pierścienie mogą się delikatnie w rowkach klinować.
Możesz spróbować zamienić kolejnością pompowtryski i sprawdzić korekcje , wtedy będziesz wiedział czy to wina ciśnienie sprężania czy pompowtrysku .
Spalanie stukowe nie jest zjawiskiem w pełni poznanym. Wiadomo że wysoka temp mieszanki powietrzno paliwowej i odpowiednie wysokie ciśnienie sprężania w cylindrze spowoduje samozapłon, nawet bez potrzeby iskry. Ciśnienie sprężania wzrasta nawet od dużego nagaru, a nagar może być ponieważ wcześniej auto spalało dość dużą ilość oleju. Temp spalin wzrasta,...
Pożyczyłem kosę, nie taką samą ale o podobnej budowie. Przełożyłem świecę, paliwo wlałem swoje no i pożyczona kosa odpaliła. Ponieważ wcześniej swoją próbowałem na wlewanym paliwie nad tłok, ponadto w kolejnej próbie na samostarcie i nie odpaliła, to wg mnie pozostało podejrzane ciśnienie sprężania oraz iskra. Ciśnienie sprężania raczej wysokie, bo...
przecież może być diesel, trzeba by zrobić instalację podobną do tej stosowanej przy przeróbkach diesli na LPG (tak nie pomyliłem się, można zrobić diesla na lpg), Tak, my też wiemy, że istnieją silniki diesla na paliwo wysokooktanowe, ale wtedy to już nie są silniki diesla tylko silniki "iskrowe" o wysokim ciśnienieniu sprężania. Innymi słowy to już...
Kolega ma rację zbiornik cieczy bez elektrozaworu przed kapilarą grozi zalewaniem sprężarki, separator na ssaniu może nie wystarczyć do jej zabezpieczenia. 29bar przy Tks 90 to przed przeróbką wymienników, czy po? Rzeczywiście bardzo chaotycznie piszesz i trudno jest się w tym połapać. Wysoka temperatura końca sprężania to efekt ciągle dużego przegrzania...
Saly. To, że są tak wysokie (bo są) wyniki Twojego testu, jeszcze nie świadczy o uszkodzonych wtryskach. Żeby je prawidłowo zdiagnozować, należy wykonać test sprężania, korekcja wtryskiwaczy i dane z testu przelewowego. W tedy dopiero można mówić o stanie wtryskiwaczy. A powiedz mi, czy są jakieś oznaki, że się za wtryski wziąłeś? Źle pali, dymi, brak...
Witam, jeśli ten Komar 2330 ma nadal oryginalny silnik z epoki, tłok i stopień sprężania 6,5:1 - to był skonstruowany 60 lat temu, ale na benzynę 70 - 74 oktan maksymalnie, a takie niskooktanowe benzyny spalały się w całości "ładunku" do pozycji tłoka 12-15 stopni po GMP, czyli bardzo szybko/krótko - cykl spalania był zakończony tuż po przejściu tłoka...
Kolego z tych informacji wynika, że problem może leżeć po stronic czujnika położenia wału korbowego. Pod wpływem wysokiej temperatury następuję rozszerzalność cieplna cewki. Lekarstwo kup sobie zmrażacz lub sprężone powietrze w areozolu i potraktuj czujnik położenia wału korbowego jak auto rzuci palenie. Poniżej czujnik ten masz oznaczony indeksem 9...
Witam. Zrób test DLS I MAN CATSEM .Zobaczysz czy wtryski dobrze działają i test pompy wysokiego ciśnienia (jej wydajność).
Z pastą lepiej sam nic nie kombinuj. Na pewno nie zaszkodzi przeczyścić laptop z kurzu kompresorem albo sprężonym powietrzem w sprayu. Przez rok trochę kurzu się nazbiera na radiatorze.
Masz jakieś źródło tych informacji bo pierwsze słyszę że ktoś coś takiego robi (znaczy jakieś podkładki w korbowodach - to trochę amatorszczyzna). W nowoczesnych silnikach nie do zastosowania ze względu na konstrukcję tłoka/głowicy i ich odległość. Nie no bez przesady z tą nowoczesnością w większości silników płaszczyznę głowicy od płaszczyzny bloku...
Z Tyłu ta pompa wygląda tak: https://obrazki.elektroda.pl/7423849800_... Natomiast silnik ma taką tabliczkę; https://obrazki.elektroda.pl/7435740000_... Niestety porównania nie mam bo kompresor dostałem od dziadka i po podłączeniu słabo bił, wiec dziadek dorzucił tą pompę. Całość rozebrałem bo był nieźle zasyfiony...
Do sprawdzenia sprężarka i ciśnienie sprężania po stronie wysokiej i niskiej, zawór rozprężny. Jak długo klima nie pracowała z powodu awari i braku czynnika to mogła sprężarka "przyrdzewieć". Pojeździj trochę. Przy okazji przekonasz się czy nie ubywa czynnika. Przesmaruje się układ i może odżyje. Wentylator załącza się?
Mam takie pytanko co może być przyczyną wysokiej korekcji na jednym cylindrze, dodam że ten pompowtrysk podmieniałem i jest bez zmian,za to odpowiedzialne jest tylko mniejsze ciśnienie sprężania danego cylindra czy może coś jeszcze???
Sprawdź różnice ciśnień na dpf'ie. Będziesz wiedział czy zapchany. aby "dokonać" jazdy próbnej jak wygląda reszta silnika. Prościej zmierzyć sprężanie na cylindrach. Ale do tego trzeba świece wykręcić. Jak nie ma dziury w tłoku, to leje pompa wysokiego ciśnienia.
To przy wyższych różnicach temperatur moc pobierana przez pompę będzie wyższa. Spróbuj popatrzeć na to w ten sposób: - jeśli temperatura w wewnątrz jest wyższa niż na zewnątrz to do przetransportowania tego ciepła nie jest wymagana praca sprężarki, więc moc będzie minimalna, - wraz ze wzrostem różnicy temperatur wzrasta praca sprężania czyli rośnie...
Izolacja spłynęła ponieważ było za mało czynnika i dochodziło do wysokich temperatur gazu sprężanego. Prawdopodobnie doszło do karbonizacji oleju. Jeśli chcesz uratować układ chłodniczy na dłużej to zalecam całkowitą wymianę oleju na syntetyczny. Uzupełnić układ czynnikiem r407c. Dokonać próby szczelności 24 godzinnej. Nie prawa ubyć ani 1/10 bara....
Wedle tego linku mierzysz czujniki a nie instalację. 1300 to z linków które podałeś temp w okolicach 40-70. Ile wtedy faktycznie jest? Wszystkiego nie zrobiłeś,sprężanie zmierz :-)
Ja radziłbym sprawdzić jeszcze ciśnienie sprężania jakość swiec zapłonowych i przewodów wysokiego napięcia
Całą Łajdaczkę 1300 kupisz w cenie lichego 2.0 DOHC (chyba że się mylę, ale wtedy proszę o wiadomość, bo sam chętnie DOHC bym wziął). Uturbianie takich wynalazków i tak jest sztuką dla sztuki. Trwałość żadna, a koszty wysokie. W uturbianie zużytego silnika nie ma co sie w ogóle bawić... Jeśli na obiekt przeróbek wybierzesz zbyt nowoczesny silnik (wysoki...
Po "wyparowaniu" oleju w czasie ciężkiej pracy można z dużym prawdopodobieństwem stwierdzić zużycie TPC. To "wyparowanie" to w dużej mierze przepompowanie oleju do kompry spalania. Duże zużycie TPC sprzyja dużemu zużyciu oleju, a to z kolei paradoksalnie gwarantuje stosunkowo wysokie ciśnienie sprężania i dobre parametry pracy, takie jak moc i brak...
Wiązka do przepatrzenia. Skoro system wywala ewidentnie błąd wtryskiwacza/przerwę w obwodzie, to co ma do tego cewka, sprężanie sonda itp?
Z tego, co piszesz to wynika, że masz przedmuch kompresji do komory korbowej, albo za wysoki poziom oleju, sprawdź ciśnienie sprężania, nie wygląda to dobrze, przy takich objawach mogą być popękane pierścienie, albo dziury w tłokach, np. przez te pseudo chiptuningi.
Sprawdź ciśnienia wysokie i niskie, bo to, że kompresor chodzi to nie oznacza, że spręża czynnik.
Witam, tak jak jeden z użytkowników mi poradził przeczyściłem wspomniany zwór sprężonym powietrzem. Przez 5000 km było wszystko ok. Niestety kontrolka znów zaczęła pokazywać awarię. Czy pompę wysokiego ciśnienia zamontowaną przy silniku mogę przeczyścić sprężonym powietrzem? Z góry dzięki za pomoc.
U mnie w podobnym przypadku winna była nieszczelność układu chłodzenia. Agregat pracował na okrągło, bo nie miał czego sprężać, a temperatura była za wysoka, bo nie było czego rozprężać ;)
uchylona )przepustnica nie Kompresja, równa i wysoka 15,7 pomiar ciśnienia sprężania .
Czy sprawdzałeś sprężanie? A może uszczelka pod głowicą padla.
2. Przeskanuj komputer pod kontem wirusów za pomocą Malwarebytes, Dr.Web i na koniec Użyj Adwcleaner. Po wykonaniu tych czynności sprawdź czy coś się zmieniło i daj znać. Nic to nie da. Komputer się przegrzewa. Wymień pastę termoprzewodzącą między chłodzeniem a CPU i wszystko wróci do normy. Samo czyszczenie sprężonym powietrzem niewiele Ci da, jeżeli...
Świst przed i unormowanie obrotów po odkręceniu korka może świadczyć o zbyt wysokim ciśnieniu w ukł ssącym. Proponuję sprawdzić ciśnienie sprężania na początek, ale najlepiej porządnym wkręcanym manometrem.
witam radzę odkręcić zawór wysokiego ciśnienia i przedmuchać do sprężonym powietrzem,często pomaga, lecz są to opiłki z pompy wysokiego ciśnienia,także pompa też się słania ku końcowi pozdrawiam
Ale drga w całym zakresie obrotów czy tylko na wolnych? Czy sonda oscyluje na wolnych? Jakie jest teraz sprężanie po tych naprawach.
Może jest taki patent, ale zastanów się, nawet nikomu się nie chce napisać bo to głupie. Jeśli masz prąd to są silniki elektryczne o dużej sprawności, jak masz gaz to spalinowe. Więc po co w domu pompować/sprężać wodę grzać do wysokiej temp.?, żeby później podać to do silnika podobnego do spalinowego?.
3,3V ; 5V i 12V wychodzą z zasilacza, ale może mieć KeFir rację co do przegrzanej karty, ale procesor też ma za wysoka temperaturę. Przedmuchaj sprężonym powietrzem radiatory (procesora, płyt głównej, karty, zasilacza wewnątrz).
scania sprężanie skuter sprężanie sprężanie powietrza
backup android suszarka dioda wymiana pralka amica
czarna lista gitara akustyczna
Migająca kontrolka autokontroli w pralce Amica Dynamic System Plus Amica 608GE3.33Zp TsYN Eco - problem z uruchomieniem piekarnika po zaniku napięcia