Zadzwoń pomogę w wolnej chwili. 608376472 Dodano po 1 Kolego wyłączenie scr egr jest legalnie tylko sama jazda z wyłączonym już nie.
po przeczytaniu materiałów widać, że można wyłączyć adblue i jest to bezpieczne. Pytanie co jeszcze trzeba uzupełnić w pliku aby cały samochód pracował poprawnie
Zapchany przewód powrotny dozownika reduktora w zaworze zbiornika reduktora lub sterowniku.Włącz i wyłącz zapłon trzy razy z 10s przerwami aby wyłączyć ostrzeżenie . Jeśli instalacja jest sprawna wszystko wróci do normy.
Witam. Może komuś to się przyda na przyszłość. Odnośnie błędu 8263 w moim przypadku zepsuł się moduł dozujący, cewka elektromagnesu nie miała przejścia. Wystarczyło kupić samą cewkę połowa ceny kompletnego modułu.Wymiana cewki to 15-20 minut. Kasowanie kontrolki 3 razy włączyć i wyłączyć zapłon w odstępach 10-15 sekund.
Opis Wewnętrzna usterka jednostki głównej. Przyczyna Jeden z czujników wewnątrz jednostki głównej jest zwarty do napięcia akumulatora. Uwagi W wyniku usterki wyłączono wtryskiwanie reduktora. Jeśli napięcie wykracza poza dopuszczalny zakres, jednostka sterująca stosuje zaprogramowaną wartość. Aktywnego kodu usterki nie można usunąć z jednostki sterującej....
W tej scanii było wyłączone adblue przez sops wszystko uruchomilem(mam komputer) przy pompie był emulator który miał tylko pokazywać stan na wyświetlaczu więc kupiłem nowe kable i potem czujnik stanu, na tym co był oryginalny nie było wgl stanu tylko dwie kreski tutaj jest 0% i ograniczenie mocy
Dzisiaj problem się rozwiązał, auto zrobiło 80 km, zostało wyłączone, po ponownym rozruchu dymek jak i aktywny błąd znikł. Adblue zaczął schodzić ze zbiornika, tak więc przeprowadzone czyszczenie dozownika rozwiązało puki co problem.
Witam, mam problem z nowo kupioną Scania. Pacjent: Scania 420hpi 2012r. Euro5. Auto nie pobiera adblue, oraz nie wyświetla poziomo adblue, pokazuje dwie kreski (-.-). Sytuacja jest dość dziwna bo na wyświetlaczu nie wyskakuje żaden błąd ani usterka. Pulpit czysty. Po podłączeniu kabla SDP3 nie nawiązuje połączenia z SCR. Program nie widzi SCR tak jakby...
Witam. Niedawno kupiłem Scanię G380, silnik euro 5 AdBlue. Wszysko było ok. W pewnym momencie po odpaleniu silnika Automatycznie wszedł na obroty poziomu 1000obr./min.. Dopiero po zluzowaniu ręcznego wraca na swoje 500 obr. Pozostałe Scanie tylko starsze euro 4 2008r, mają automatycne dogrzewanie silnika, czyli tłumienie spalin ale to przy ujemnej temperaturze....
niedawno po zgaszeniu silnika słyszałem właśnie bulgotanie (zasysanie ) jakby płynu w przewodach od zbiornika adblue , co może być tego przyczyną? To że podczas gdy system długo nie dostaje info o konieczności dawkowania lub gdy zostaje silnik wyłączony, włącza się faza opróżniania układu, wtedy to przewodami powrotnymi do zbiornika poprzez załączony...
posiadam większe uprawnienia do modyfikacji oprogramowania niż w scani chcesz mieć problem z głowy wyłączę ci programowo ograniczenie mocy egr, adblue Nie pisz herezji na podzespołach swojej reklamy, każdy serwis ASO to potrafi tylko ... tylko czy wystawisz zaświadczenie o modyfikacji pojazdu ??
W niektórych radiach na płytach Unidena takich jak stabo-scania, aby zapamiętać ustawienia, zmianę regionu, czy cokolwiek trzeba jeszcze wcisnąć PTT. Tylko wtedy µP zapisuje do EE. Ponowne włączenie = RESET i odczyt z EE (z wyłączonym "F").
Sprawdź, czy zarejestrowano inne aktywne kody usterek związane z poziomem emisji. Sprawdź, czy zbiornik reduktora zawiera AdBlue. Sprawdź, czy przewody reduktora i końcówka wtryskiwacza nie są zapchane. Kryształki można wypłukać wodą. Upewnij się, że dozownik reduktora nie jest zapchany. Kryształki można wypłukać wodą. Sprawdź czujnik NOx. Sprawdź,...
Euro 5 ma układ oczyszczania spalin SCR. A Scania euro 4 co ma? Silniki są zamienne, przy zachowaniu pewnych cech oczywiście. Euro 4 ma sterowanie głupią klapkę i przepływkę, zaś euro 5 skomplikowany rozbudowany system z kilkoma czujnikami, sondą i dozowaniem Adblue z jednostką zawiadującą tym. Więc silnik każdy włożysz do ramy, ale trzeba to wszystko...
Pompowtryski z 3 grupy tak się zachowują. 2 grupa jest dostarczana na serwisy autoryzowane "klienta". Grupa 3 jest sprzedawana w sieci handlowej np. Fota InterCars itp. montowałem pompowtryski z numerami fabrycznie nowymi jako po regeneracji. Maja gorsze czasy otwarcia i gorsze dokładności dawek do czasu wtrysku.. Proponowałbym raczej poszukać w kierunku...
EEC 8426; jednostka sterująca układu oczyszczania spalin. Jednostka ta została nieprawidłowo wyłączona, zasianie U 30 zostało przerwane bez ukończenia procedury wyłączenia tej jednostki. Może to wynikać z odłączenia akumulatora za pomocą głównego wyłącznika.Podczas procedury wyłączania zachowywane są dane z ostatniego cyklu jazdy. Jeśli jednostka sterująca...
Dalej nie podałeś jaki piec jest zamontowany. Od tego wszystko zależy. W Scanii były montowane ogrzewania mokre ( rzadkość) i suche w różnych wersjach. Kod błędu E- 44 ( przegrzanie) jest najczęściej spowodowany w przypadku suchych ogrzewań zapchaniem wlotu powietrza do ogrzania oraz zniszczeniem ( zgnieceniem , przewodu ssącego lub tłoczącego gorące...
wyłączyć adblue scania adblue adblue scania
zabezpieczenie stringów scalanie komórek charakterystyka dynamiczna
unitra merkury merkury schemat
Kia Picanto 1.0 61KM - Centralny zamek nie zamyka tylnych lewych drzwi Iskrzenie przewodów pod płytą indukcyjną - jak usunąć?