Czy nie ma w niej przepracowanego oleju który zatkał jej drożność.
Każdy wtrysk ma dwa przelewy, jeden zaślepiasz a do drugiego nieco dłuzszy wężyk. Teraz cztery wężyki do czterech butelek po np.wodzie mineralnej, odpalasz silnik i patrzysz jak napełniaja sie butelki, powinny jednakowo. To metoda badania wtryskow, Podpowie czy któryś nie leje(jak leje to w butelce bedzie mniej.) Takie - złe - działanie wtrysku moze...
Dobrego masz mechanika, albo masz AFNa 110 koni... Albo dajesz zdjęcie silnika, albo kod 2 literowy z osłony rozrządu. Będziesz miał AFN, AVG jeśli 110 albo ATD, AXR jak 101.
Lejący wtryskiwacz.
Powodem jest gaźnik, a konkretnie nieszczelny zawór iglicowy lub dziurawy pływak.
Trzeba rozebrać i porządnie wyczyścić gaźnik.
tata BLS posiada filtr DPF :) przy dużych miejskich przebiegach One są na tyle zapchane że procedura dopalania jest bardzo częsta a przy takiej procedurze kapkę paliwa którego nie idzie spalić (silnik mocno podlewa żeby uzyskać wysokie EGT) przeciskane jest przez pierścienie właśnie do skrzyni korbowej i miesza się z olejem :) jeżeli po postoju 2 dni...
Sprawdź czy pompa wtryskowa nie przelewa paliwa (róże są regeneracje :-) ) zobacz na wskaźnik, czy trzyma poziom, czy przybywa. Miałem taką sytuację i poprzez simering na wałku pompy (nowy, ale jakiś kiepski) paliwo przez rozrząd wlewało się do oleju (miałem to w C-330).
Niestety jednocześnie nadmiar ropy spłukuje film olejowy ze ścianek cylindra i część paliwa dostaje się do oleju. Dzięki za chyba najmądrzejszą wypowiedź w tym temacie, czyli pozostaje pytanie czy jest to normalne? Jeśli tak dlaczego jedna marka ma z tym problemy a druga nie? Ja jestem teraz przed długą trasą auto ma wysoki poziom oleju a w serwisie...
Jak myślicie co to może być: Citroen Berlingo 1.6 Hdi 2010 rok, z DPFem, bez dwumasy. 110km, bez adblue, przebieg 250 tysięcy Olej wymieniany w styczniu od tego czasu zrobione jakoś 4 tysiące kilometrów. Jeżdżony tak normalnie, bez zamulania, bez męczenia silnika, jeżdżony na trasach, bez miejskich korków czy zamulania gdzieś. Co miesiąc sprawdzam olej,...
A może na twojej stacji paliwowej zaczeli mieszać bęzynę z olejem napędowym. Ostatnio bardzo częsta praktyka pracowników i właścicieli stacji paliwowych. I nie spalona ropa spływa sobie do skrzyni korbowej. Objaw rozrzedzony olej stukające zawory i oczywiście wzrastający poziom oleju w silniku.
Sprawdź poziom oleju na poziomej płaszczyźnie. Sprawdzasz może na różnych płaszczyznach i stąd takie wyniki. Pompa wytwarza ciśnienie?Dziwne. Wytwarza ale nie do tego stopnia żeby oleju ci aż tak przybywało(poza tym jest coś takiego jak odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika).Jeżeli poziom płynu chłodniczego masz w normie i nie robi się w zbiorniczku...
Dowódca baterii dobrze podpowiada. Uszkodzona jest membrana w pompce zasilającej. Pompka znajduje się po prawej stronie silnika nad rozrusznikiem. Jeśli ponadto z pompki wydostaje się olej, należy ją całą wymienić, bowiem zużyciu uległa oś na której osadzona jest krzywka.
Problem polega na tym że podnosi się poziom oleju w dość szybkim tempie. Na początek wskazano na dpf który mimo wszystko nie był w złym stanie ,został zrobiony off i out ,zaznaczam że program sprawdzony kilka razy i jest 100 procent Ok nie dało to rezultatu. Później zostały zdemontowane wtryskiwacze gdzie rzeczywiście były oringi ścięte a wrzery na...
bin myśllałem o smarowniczkach, ale w tym miejscu co tam jest taki klin co tulej trzyma.dzięki za pdf. a co masz w swoim jeszcze przerobione?? mój jak był nowy to nabijał sprężarkę a nie pompował kół, rozbierałem reduktor, tam od gr..ma membranek i sprężynek, potem go na 6 bar wykalibrowałem i jest oki narazie.pedał od gazu się przez zimę zapiekł,takie...
Stan oleju raczej powinno się sprawdzać na zimnym silniku jak cały olej spłynie na dno miski olejowej, na ciepłym też można ale trzeba odczekać jakieś 10 minut aby olej się ustabilizował. Stawiałbym na uszczelkę jednak bo może pchać płyn do oleju, wszystko uzależnione jest od tego gdzie strzeliła uszczelka. A jak wyjmiesz bagnet to olej jest czarny...
No teraz to zostało już tylko jeździć :)
Komputer wypalanie filtra FAP odpala i leje ci ropą do oporu żeby zwiększyć temperaturę spalania a że stoisz w korkach to się nadmiar nie dopala tylko w olej wędruje!!! Spróbuj na jakąś drogę szybkiego ruchu się wybrać i z 40-60km ognia. Może pomoże
Witam wszystkich.Mam problem.Jechałem moim roverkiem i zaczałmi przerywac,po chwili zgasł.Okazalo sie ze nie bylo iskry.Wymienilem swiece i iskra sie pojawla.Ale nadal nie moge go odpalic.Krece silnikiem i zalewa go.Do tego podniusl sie poziom oleju.Co moze byc przyczyna? Prosze o pomoc.Aha jeszcze gdy chodzil szybko sie grzałi i palil jakieś 12l na...
Szarpanie obrotów wcale nie musi być spowodowane jakąś usterką, ot być może paliwo nie z tej stacji jak trzeba. Oleju nie przybywa nagle ot tak sobie. Gdyby do silnika dostał się płyn chłodzący ,to po wymieszaniu z olejem narobił by kupę mydła w silniku. Na korku od wlewu oleju , szczególnie zimą można zauważyć je w postaci gęstej mazi osadzającej się...
Oddaj auto tam gdzie montowali LPG czym prędzej. Niech przywrócą prace na PB do stanu pierwotnego. Jeżeli nie to niech wymontują LPG i oddadzą pieniądze. To ich robota spowodowała taką prace silnika na PB i niech oni to naprawiają. Nie powinieneś odbierać auta w takim stanie. Miałem takie 2 przypadki w rodzinie gdzie po montażu w VW LPG był do wymiany...
Cześć, od jakiegoś czasu ubywa mi płynu w zbiorniczku wyrównawczym, zaczeło sie od tego że na rozgrzanym silniku wywalalo plyn przez korek , nie wlaczal sie wiatrak i temp silnikia siegała max. Odpowietrzyłem układ i przez pare dni było ok lecz dzisiaj zauważyłem że brakuje około 0,5l płynu.Tym razem raczej nie wywaliło go przez korek i temp jest ok....
100-150km i powtórka.Coś co jest spalone już się nie dopali :) Dochodzi wzrost poziomu oleju ,zmiana co 5-6 tys. i t d ..
Witam. Nie znam tej maszyny ale falowanie obrotów może być spowodowane zapowietrzaniem układu paliwowego, jeżeli jest wstępna pompka paliwa z membraną jest możliwość , z padła membrana i do oleju dostaje się paliwo i stąd wzrost poziomu oleju - częsta przypadłość perkinsów. Pozdrawiam.
Podobny przypadek . Tucson 2,0crdi-113km. Ciągły wzrost poziomu oleju-rozrzedzony przez paliwo. Przyczyna-przepływomierz, niezależnie od temperatury powietrza widział -15 st.c. Po wymianie spokój.
Sprawdziles czy turbina ma luzy ? Wzrost poziomu oleju moze byc spowodowany u ciebie przez napinacz zmiennych faz. Nic tam nie grzechocze przy rozruchu ? Sprawdziles czy to paliwo nie dostaje sie do oleju ?
Cześć! Od roku posiadam używaną kosiarkę Stiga Park Power 4WD 13-6375-11 (pompa zintegrowana w tylnej osi) i od niedawna mam z nią pewien problem. Posiadam dość górzystą działkę, więc kosiarka robi czasami podjazdy pod większe wzniesienia. Jakiś czas temu zauważyłem, że po takim bardziej intensywnym koszeniu płyn hydrauliczny ze zbiorniczka wyrównawczego...
nie zauważyłem wzrostu poziomu oleju. Płyn chłodniczy czyli w tym przypadku woda.
Czy poziom oleju jest prawidłowy? Nie ma go więcej niż powinno być? Po za tym olej w samochodzie zmienia się co roku lub po 20 000 tak zaleca ford dla swoich aut, a w okresie zimowym nawet co 6000
Najgorsza opcja to wzrost stanu oleju bo benzyniak nie spali zawartej ropy w benzynie (dużej proporcji) nie spalona ropa przedostawać się będzie do miski olejowej poprzez pierścienie i bedzie powodować wzrost poziomu oleju. Przy dużym stężeniu silnik będzie dymił albo nie odpali wcale. Wlałem sobie kiedyś takiego mixa do Accorda 2.0, po ok. 200-300...
[quote="rafal6113"]... "masło" pod korkiem wlewu oleju lub wzrost poziomu oleju albo płynu chłodniczego.... BARDZO mało prawdopodobe. Nawet "masło" pod korkiem to nie koniecznie objaw uszkodzonej uszczelki głowicy. Zrób test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia i się wyjaśni, choć jak wcześniej powiedziano objawy wskazują na uszczelkę.
Witaj, Sprawdź szczelność układu hydraulicznego po stronie ssącej ( wzrost poziomu oleju jaki opisujesz pasuje do piany/powietrza w oleju) mam nadzieje ze filtry i olej ok? (!) jak to opanujesz to powinno byc ok jeśli nie to pompa do weryfikacji.
Może masz małą nieszczelność i tracisz paliwo albo skontroluj poziom oleju w silniku czy nie przybywa przez pompe paliwa.
Witam Miałem podobny przypadek z olejem napędowym w oleju silnikowym silni 2.0 HDI. Problem polegał na uszkodzonym wtryskiwaczu. Nierówna praca na wolnych obrotach, biały dym z wydechu i wzrost poziomu oleju, wtrysk zregenerowany i wszystko gra.
Sprawdź poziom oleju. Czy nie wzrósł (to by wskazało na lejace wtryski). Spalanie jak określone?
Wszystko zależy od stopnia zużycia silnika i sprawności wtryskiwaczy. Przed wymuszonym wypalaniem mierzymy poziom oleju np. 5 minut po unieruchomieniu rozgrzanego silnika. Po wypalaniu ponownie czekamy te 5 minut i mierzymy poziom oleju. Przybyło, wymieniamy. Nie przybyło,to po co dodatkowe koszty? Wzrost poziomu o 0,2 litra da się na miarce zauważyć,...
Witam. tak sobie czytam i się zastanawiam. Czy jest możliwość żeby pompka zasilająca miała wyciek? Ona jest napędzana ze sprężarki i paliwo może przeciekać do miski olejowej. Tylko, że to powinno spowodować wzrost poziomu oleju,a o tym nie było mowy. Z drugiej strony może silnik ma wycieki i nie zwrócono na to uwagi
...no niestety nie koniecznie pomoże..to tylko wspomoże pełne dopalenie DPF...ale są inne problemy...ostatnio coraz częściej przyjeżdżają do mnie na usunięcie tego "ecodobrodziejstwa"...choć sam filtr jest sprawny...ale jazda na oleju rozcieńczonym olejem napędowym nie jest zbyt zdrowa dla silnika i turbiny...a efektem zbyt częstego dopalania DPF(oraz...
Opóźniony kąt wtrysku jest tutaj przyczyną nieodpalania wychłodzonego silnika, błędy jakie wcześniej zostały odczytane dotyczą turbodoładowania a konkretnie z pewnością przeładowania, sztanga jeśli pracuje w minimalnym zakresie to z pewnością ją przycięło w pozycji max doładowania, nie wiem jak długo tak jeździłeś ale uszczelnienie wałka turbosprężarki...
Sprawdzałeś czy poziom oleju ci nie wzrósł? I czy gdy się silnik tak szybko nagrzeje chłodnica również jest ciepła?
Sprawdź poziom płynu chłodniczego, sprawdź czy nie jest zapowietrzony (nagrzewnica). Poziom oleju doprowadź lepiej do optymalnego stanu, czyli na miarce w połowie między min a max.
Jasne, Sprawdź poziom oleju lub po prostu wymień stary olej i wyleci syf, który się tam na gromadził. Jeśli wlejesz nowy wg wskaźnika powinien chodzić. Jeśli jednak reakcja będzie identyczna, to czujnik oleju. Miałem identycznie i dolanie oleju rozwiązało problem. Pozdr Darek
A może pomalutku ubywało, aż doszło do poziomu że czujnik zadziałał? Taką fukcję ma właśnie ten czujnik. Niepotrzebnie się wystraszyłeś. A niestety te silniki jak i reszta oplowskich lubią sobie "łyknąć" . Obserwuj poziom oleju i tyle. Druga sprawa że jest teraz zimno i no cóż silnik nie szybko się nagrzewa co za tym idzie potrzeba trochę czasu aż...
Jeszcze taka uwaga od kierowcy - jadąc pod górę jest czarny dym, a z góry iskry z wydechu idą ( spalają się sadze ze względu na duże EGT czyli czarny dym ?) Sprawdź poziom oleju w silniku bo o ile wiem z moich doświadczeń w takim przypadku może być winna turbina.
Nie wiem za co się teraz zabrać Wzrósł poziom płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym Proponuję sprawdzić chłodnicę oleju :idea: Jeśli w zbiorniku wyrównawczym pływają oka oleju jak w rosole :D - to chłodnica do szybkiej wymiany :!: Właśnie nie widzę żadnych zmian w płynie, poza wzrostem poziomu (który się normuje) i piany.
Lejące wtryski powodują dymienie silnika na czarno a nie na niebiesko. Nie spalanie oleju napędowego powoduje wzrost stanu oleju w misie olejowej. Lejące a niesprawne wtryskiwacze różnią się, mogą jak najbardziej występować objawy niebieskiej chmury. Zły stan wtryskiwaczy jest w stanie uszkodzić tłok i podnieść poziom oleju, jednocześnie rozrzedzając...
Witam, posiadam Audi A3, 1999 rok, 101km. Samochód kupiłem ok 3 miesięcy temu, wracając do domu przejechałem ok 400km i było wszystko ok. Od początku raz w tygodniu sprawdzałem poziom oleju i było wszystko ok, był na stałym poziomie (środek na miarce bagnetu). Jeździłm ok 30km dziennie. Ok miesiąca temu założyłem instalację gazową. Problem pojawił się...
Manometr w korek i mierz wzrost ciśnienia, raz ze sprężarką a drugi z odłączonym przewodem tłoczącym. Może to Ci da podpowiedź. Brakujące litry wskazuje czujnik poziomu oleju, czujnik poziomu płynu tylko zgłasza za niski poziom. :)
każdy kto ogarnia temat i grzebie się przy autach mówi mi że auto powinno jeździć na takim oleju jaki podaje producent I tego się trzymaj. Nie słuchaj handlarzy, którym zależy na skróceniu żywotu silnika, i powtarzających po nich lemingach. Kontrolka nie zaświeciła dlatego że poziom oleju był na minimum, tylko z braku ciśnienia oleju lub jakiejś elektrycznej...
Zawór wbudowany w pompę w miejscu przykręcania przewodu. To nie jest zawór zwrotny tylko przelewowy - zabezpiecza przed nadmiernym wzrostem ciśnienia. Skoro pompa wyje przy właściwym poziomie i gatunku oleju, to do wyrzucenia niestety. Rozbierać nie ma po co, pokazywane w sieci instrukcje "domowej" pomagają albo na chwilę, albo wręcz prowadzą do zniszczenia...
Witam wszystkich użytkowników forum!!! Jestem nowy i podejrzewam ,że temat już był maglowany niejednokrotnie ale potrzebuje konkretów ponieważ mieszkam w Hiszpani i w warsztacie samochodowym maj różne opinie!!! Kupiłem BMW e39 523i 2tygodnie temu i było wszystko ok. Od wczoraj gotuje mi się woda tzn. po odpaleniu silnika przejerzdżam 4-5 kilometrów...
Wiem że nie jest wieczny. On się wypala i uzyskuje poprawne parametry (po wypaleniu) Więc tylko jest problem z czestym wypalaniem. Moze sam filtr a może silnik generuje za dużo sadzy albo oleju. Ja bym go przeczyścil dobrym srodkiem do dpf i zobaczyl różnice. Po przejechaniu 200km od wypalania poziom sadzy zmierzonej wynosi 18gr natomiast bardzo wzrasta...
olej wymieniony z filtrem, poziom OK, żadnych wycieków, jedynie czujnik, lub pompa. Tylko dlaczego ciśnienie spadało by wraz z wzrostem obrotów ? Dodano po 2 Ja go kupiłem do remontu po kolizji rozrządu i tak się z nim męczę.
Zauważyłem, że często stawia się duże wymagania dla regeneracyjnego. Moim zdaniem winno się zadbać o to, by pary na nim nie były podgrzane więcej niż o 1-2^C, oraz by ich temperatura nie przekroczyła 15-16^C. To nie do końca tak musi być rygorystycznie przestrzegane, bo zależy to od typu zastosowanej sprężarki i zastosowanego czynnika chłodniczego....
Witam Mam taki problem z VW Touareg z silnikiem 2.5TDIi 174KM, ubywa w nim płynu chłodniczego. Byłem u dwóch mechaników, robili test na szczelność głowicy, sprawdzali chłodnicę EGR i nic, żadnych wycieków na zewnątrz, poziom oleju w normie, chcielibyśmy pomóc, ale niczego nie widzimy". Zadałem pytanie, czy może odpowietrzenie pompy wody jest drożne,...
Touran 2.0 TDI 140 , grudzień 2014 , przebieg ok 90 000 Jakiś czas temu obroty wzrastały. Ale to wyszło że dpf się wypala. Potem okazało się że trochę poziom oleju wzrasta - ale to też z DPF . Mechanicy mówili by częściej zmieniać. Niestety ostatnio zaczęła się zapalać ta kontrola żółta. Myśleliśmy że poziom oleju ale raczej nie to. Ojciec podjechał...
Za wczesny w tryk paliwa -głośna praca silnika ,grzeje się,ciężko przyśpiesza,pali nadmiernie ,brak mocy, (może pęknąć wał korbowy,zgiąć się może korbowód albo może wydmuchnąć uszczelkę pod głowicą).Przyczyną w/w szkód jest wzrost ciśnienia na tłoku przed osiągnięciem GMP. Za późny w trysk paliwa -pracuje cicho (jak benzyniak),przeważnie ciężko odpala...
Stałem w korku samochód nagle dostal na około 4000 obrotów i pojawił się dym pod maski I z Rury wydychowej jasny dym zgasilem samochud I nie Wiem co Dalej sprawdziłem poziom oleju i była duża nadwyżka na bagnecie i czuć jest ropę zmieszanym z olejem proszę o poradę czy jest teraz duży problem jechałem do polski i teraz nie wiem co z silnikiem czy jest...
Witam.Najlepij sprawdzic to w ten sposob.Odkrecic korek wlewu plynu chlodzacego.Odpalic silnik.Wraz ze wzrostem temperatury poziom plynu bedzie sie podnosil.I to bedzie OK,ale jezeli pojawia sie babeli powietrza do tego troszke smierdzace spalinami to uszczelka pod glowica,jezeli to diesel moze byc to rowniez sama glowica.Osad na korku oleju zdarza...
Cześć. Mam Auto Renault Clio I z oryginalnymi dodatkowymi zegarami "olejowymi". Tutaj pojawia się problem. Są trzy wskaźniki: -poziom oleju(to nie był problem, bo większość modeli Renault miało to na wyposażeniu w tym mój) -temperatura oleju -ciśnienie oleju. Te dwa ostatnie są mi potrzebne i jeżeli się pokazują to w zaporowych cenach(200zł lub więcej...
nie pytam się jaki olej był wlany i czy właściwy jest poziom tego oleju w misce. Zatem na początek: primo) dolej oleju ponad górną kreskę drugie primo) spróbuj zmienić olej na jakiś markowy kupiony w sklepie samochodowym a nie wielobranżowym. Objaw, że przy wzroście temperatury spada ciśnienie oleju jest normalny, bo spada lepkość. Trzecie primo) zmień...
(at)gaz4 Ja kogo innego obwiniam za wzrost cen energii. Otóż winna jest przede wszystkim UE i USA poprzez swoją politykę klimatyczną. Polityka ta doprowadziła do zmniejszenia inwestycji w sektorze paliw kopalnych na całym świecie i teraz gdy zdarzą się jakieś braki wiatru, powódź w Chinach, embargo na rosyjskie paliwa, następują skokowe wzrosty cen....
Pytanie nietypowe ponieważ dotyczy łodzi a nie samochodu. Zdecydowałem się napisać zapytanie na tym forum ponieważ silnik to VW 2,5 TDI 5 cyl. 140 hp. Mam nadzieję że doświadczenie kolegów z forum naprowadzi mnie na rozwiązanie. Problem polega na tym iż po uruchomieniu silnika na wyświetlaczu LCD zegara pojawia się ikona informująca o niskim ciśnieniu...
Witam Zacznę od początku kupiłem (5 miesięcy temu) seata Ibizę rocznik 94 silnik 1,3 od samego początku pojawił się problem gdy jechałem na 5 biegu coś gwizdało w skrzyni i lekko turkotało na wolnych obrotach sprawdzałem poziom oleju był ok. Potem ( około 2 miesiącach ) gdy przejechałem dłuższy odcinek z większą prędkością wystąpił problem z wrzucaniem...
Witam, Mam dosyć dziwny problem z moim autem. Mianowicie rośnie mi temperatura do 110-130 stopni ale tylko przy wysokich obrotach silnika szczególnie jadąc pod górę. Do 100km/h jest w miarę ok, jadąc chwilę około 120 km/h (lub wolniej tylko pod górę) rośnie mi temperatura i wyskakuje kontrolka płynu chłodniczego. Wystarczy że zwolnię bądź zjadę na pobocze...
Siłowniki dwustronnego działania. Na chwilę obecną bez rozdzielacza uda Ci się podłączyć tylko 1 siłownik, którym będziesz mógł dowolnie sterować. Opisz dokładniej sposób, w jaki podłączyłeś kosiarkę do ciągnika. Druga sprawa to poziom oleju w skrzyni - ten ciągnik jest w stanie dać z siebie ponad 25 litrów, więc sprawdź poziom. Co do ciśnienia, to...
LUdzie bvyłem u znajomego mechanika ktory wykrecil swiece , wyja filtr powietrza , sprawdzil poziom oleju itp!!Wszystko ok!! pojechalem z nim na emisje spalin i wyszlo wszystko idealnie (az sie gosc zdziwil)!! I obydw2aj (ten od spalin i mechanik ) powiedzilei ze to przez styl jazdy!! znaczy ze nie ze piluje silnik tylko rzez to ze temperatura jest...
Do Włodka: jak nie znasz typu to trudno bedzie ustalić ilość oleju .Jaki jest kolor agregatu-szary czy czarny?Jeśli szary to mogą to być polskie agregaty typu XK-09 lubXK-04 jeśli czarne to jest to napewno jakiś bułgar .Podaj jakieś oznaczenia to podam ci ilośc oleju .Olej uzupełnia się następujaco:Odkrecasz na max zawór na spręzarce i przechylając...
Witam ponownie. Nim wykonałem sugerowane przez DoktoraB czynności (sprawdzenie ciśnień, ustawienie wtrysku) musiałem wykorzystać traktor do kolejnych prac, których jak wiadomo wiosną nie mało. I oto co zaobserwowałem, a czego nie bardzo mogę zrozumieć - oleju nie ubywa. Wykonuję różne roboty, cięższe i mniej ciężkie. Raz traktor dostaje ostro po palić,...
po pierwsze 330d posiada dwa czujniki! podlacz pod kompa i sprawdz cisnienie oleju ,przy dobrym programie odrazu powinno ci wyskoczyc ze jest za wysokie! i prawdopodobnie jest to pompa oleju bo czy czujnik powodowal by wzrost cisnienia oleju? nie mysle:) poprostu jedz do kogos kto ma o tym pojecie i zna wartosci tego silnika:)
Spotkałem się z takim wywalaniem oleju w sprężarce która miała za wysoki stan oleju, a najlepsze było to że prawdziwy stan oleju było widać w zbiorniku dopiero po rozgrzaniu jej powyżej temperatury otwarcia termostatu (tam było 75stopni) , trzeba było ją podtrzymać na pracy 10-15 min z wysoką temperatura i dopiero wyłączyć , poczekać kilka minut aż...
Uszczelka pod głowicą. Pęknięta głowica. Zobacz czy nie masz płynu w oleju lub oleju w zbiorniczku z płynem!
Znajomy podpowiedział mi ,zeby przeczyścić silniczek krokowy ,myślicie ,ze to ? Myslę że ten znajomy to idiota albo kretyn. Tam jest serwomechanizm przepustnicy i nie wiem co tam chce czyścić. Proponuję-zajmij się szczelnością, bo i z pewnego baniaczka trzeba wydmuchac trochę oleju zmieszanego z benzyną. Uprasza się o powściągliwość w wyrażaniu opinii...
PKO skasowaniu błędów odpala j chodzi przez chwilę dobrze po chwili zaczyna trząść silnikiem, wyświetla się usterka silnika na liczniku i po zgaszeniu nie chce odpalić tylko pstrykają przekaźniki i licznik jak by był rozładowany akumulator, a jest naładowany https://obrazki.elektroda.pl/7816032100_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych...
Witam, Mam problem z moim MB W210 E230 ASB 1995 z czasem zmiany biegu z 2 na 3. Problem polega na tym, ASB zmienia bieg około 1 sek wysprzęglając co powoduje znaczny wzrost obr przy przyspieszaniu. Jeśli jadę spokojnie wzrost obrotów jest nieznaczny, natomiast przy zmianie biegu w okolicach 3 tyś obroty wzrastają do 4,5 tyś. po czym załącza 3 bieg....
Panie pgoral - piszesz dla samego pisania, bzdury nie związane z tematem, mądrości wyczytane w necie bez żadnych konkretów. Otóż przyjmie kolega do wiadomości że nawet auto spalające 0,5 litra oleju na 1000 km jest w stanie przejść pozytywnie badanie analizatorem spalin - czemu ? Odsyłam do przepisów szczegółowych, określających poziom składników w...
pomocy?.w moim wylał się olej między silnikiem a skrzyniom i staną A dziurę w miejscu wycieku też masz ? Dodano po 3 Witam. Prosze o pomoc.W moim przypadku w samochodzi biegi raz sa raz znikaja i po jakims czsie powracaja ale z mocnym szarpnieciem.Sprawdzałem olej przed i po uruchomieniu i w tym momencie kiedy biegow jest brak to poziom jest bardzo...
na 2 biegu, chyba najczęściej na zakrętach. Na luzie kiedy powoli wciskam gaz, żeby wkręcić silnik na 2000 obrotów, to w okolicach właśnie 2 tysięcy RPM silnik zaczyna również jakby lekko przerywać, (czuć to siedząc w środku, drgania charakterystyczne jakby 1 gar przestał palić na jeden obrót- i tak kilka razy). Również kiedy z tych 2000 RPM puszczam...
- Zimny silnik odpala z pierwszego, chodzi w miarę ok przez 2-3min i zaczyna szarpać,przerywać jakby losowo nie palił na 1 cylinder ale nie gaśnie obr. od 400-700 obr. - Mruga check - Podłączenie Vaga Wypadanie zapłonów na cyl 1-4 + mieszanka raz uboga raz bogata - rozszczelnienie dolotu przed przepustnicą np. ryra gumowa na przepustnicy delikatnie...
Po pierwsze: płyn chłodniczy w oleju= "masło" (biało-żółta maź na bagnecie) podobny osad na korku wlewu oleju oznacza tylko i wyłącznie eksploatację samochodu na krótkich, miejskich trasach w, których nie ma on możliwości nagrzania się ani pracy przy wyższych obrotach (korki) Po drugie: jaki ten silnik ma system zasilania (wtrysk/gaźnik) ? jeśli gaźnik...
Witam wszystkich. Może ktoś pomoże. Chodzi o układ chłodzenia a szczególności płyn chłodzacy. Co chwile muszę dolewać okoł 2 cm do 3 cm płynu. Przewody wszystkie sprawne, Korek w zbiorniczku wymieniony na nowy. Co2 sprawdzone pozytywnie. Przy pompie sucho. Oleju w zbiorniczku czy osadu brak. A ciągle muszę dolewać. A jak doleję to w zbiorniczku jest...
To swego rodzaju zawór zwrotny, jego zadanie to wypuszczać gazy z kartera silnika przy ruchu tłoków w dół i nie wpuszczac gazów do wnętrza przy ruchu w górę, oczywiście droźny musi być trakt od "kominka" do rury ssącej.Sprawny układ odprowadza gazy i nie pozwala na wzrost ciśnienia wewnątrz silnika. Przy wzroście ciśnienia: potrafi wystrzelić bagnet...
Miałem dokładnie taki sam przypadek. Kupiłem auto w Niemczech. 1.9 TDI 116KM z 2002 roku. Po zakupie zauważyłem, że nie grzeje mi na wolnych obrotach. Jak obroty wskoczyły powyżej 2000 obr było OK. Przejechałem 50 km i zgasiłem auto. Po nocy zapaliłem silnik i zaczęła mi mrugać kontrolka od poziomu płynu w zbiorniczku. Dolałem prawie litr wody. Pojeździłem...
Witam Ostatnio samochód po przejechaniu kilku kilometrów zaczął tracić moc i gasł na gazie. Przełączyłem na benzynę i po ok kilometrze znowu zaczął gasnąć. Zjechał na pobocze i zauważyłem brak płynu w chłodnicy. Czujnik nie wskazywał wzrostu temperatury. Po wlaniu płynu wszystko wróciło do normy. Po przejechaniu ok 400km znowu zaczął się dziwnie zachowywać....
Witam! Posiadam audi a4 b6 1.9tdi 131KM. Moim problemem jest wzrost temperatury do ok 110stopni, zapalająca się kontrolka poziomu temperatury cieczy oraz wyrzucanie płynu chłodniczego ze zbiorniczka. Na wstępie opisze co już zdołałem wymienić po radach mechanika, a więc; kompletny rozrząd wraz z pompą, termostat, chłodnica(która była zakamieniona w...
Dużo! Zrób na początek ten pomiar szczelności układu, wymień oringi na pompach i ponownie zmierz szczelność. Ps. A płynu chłodzącego nie ubywa? Jak gęsty to się nawet dobrze miesza z olejem, jesli ten wzrost poziomu był niewielki. Dodano po 11 Jeśli wtryski będą lały wszystkie jednakowo to diagnostyka będzie raczej mało wiarygodna w odczycie dawkowania...
Robię codziennie 120 km po autostradzie. Efekt się nasila, kiedy nagle dodam gwałtownie gazu, ale bywa to bardzo rzadkie. Dodano po 55 Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik pokonuje dziennie długą trasę (120 km po autostradzie), więc układ dolotowy i silnik osiągają temp. roboczą. To znacząco zmniejsza prawdopodobieństwo, że mamy do czynienia...
Bardzo ważną zaletą spalania gazu ziemnego jest niska emisja gazów cieplarnianych, które uważa się za jedno z głównych źródeł globalnego ocieplenia. W równoważnych ilościach spalanie gazu ziemnego wytwarza od 30% do 45% mniej dwutlenku węgla niż w przypadku spalania oleju i węgla kamiennego. Poza CO2 spalanie gazu powoduje tworzenie się tlenków azotu...
Witam, Proszę o wyrozumiałość za niefachowe słownictwo i ogólną niewiedzę. Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Skody Fabii 1.4 MPi z 2001 roku z instalacją LPG Silnik 'czeski', 1.4 MPi 68KM 4-cylindrowy 8-zaworowy AME. Instalacja była montowana w Elpigazie w Koszalinie, samochód kupiłem już z instalacją. Z tego co mi się wydaję jest to już sekwencja (nie...
Ja też dziele się swoimi spostrzeżeniami i przemyśleniami, które są czasem inne. Miałem trochę inny bajer zamontowany w maluchu, który mierzył temperaturę oleju lub napięcie w instalacji. Więc mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że w moich maluchach (z prądnicami) napięcie regulator trzymał na poziomie 14.4 V, ale tu bardziej mnie interesowała...
To życzę bynajmniej dobrej lektury. Im głębiej w las tym więcej drzew! To jest kolego wątek proweglowy i tu raczej na miejscu jest prastara górnicza mądrość: Im dalij od szole tym bardzij cima. Gdyby nie postawa takich fachmenów wątek dawno zostałby zamknięty. Petycja podpisana, odpowiedni dokument wydany i spopularyzowany, ludzie nauczeni prawidłowej...
Witam wszystkich, od wczoraj mam problem ponieważ temperatura w mojej Corsie B (kod silnika X14SZ) dochodzi a nawet przekracza 100 stopni. Zauważyłem że nie włącza się wiatrak w chłodnicy (zazwyczaj załączał się przy 95 stopniach). - Płyn chłodniczy jest, ubywa go tylko troszkę. - Nie ma oczek oleju w płynie / na bagnecie czysty olej. - Pod korkiem...
Witam wszystkich czytających. Zachęcony testami agregatów znalezionymi w necie, zacząłem szukać inwerterowego agregatu prądotwórczego do zasilania awaryjnego mojego mieszkania. Po długich namysłach wybór padł na 3kW STANLEY SIG 3050 – oferowany w jednej z popularniejszych sieci marketów budowlanych. Wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.pl/7313630600_1...
Witam. Jako, że nie mogłem nigdzie znaleźć odpowiedzi na dręczący mnie problem to postanowiłem zapytać tu. Moje auto to Opel Calibra z 1992r. Kupiłem go cztery miesiące temu i aż do wczoraj nie miałem z, nim problemów, ale zacznę od początku. Przy zakupie podczas oględzin znalazłem lekko odkręcony korek zbiorniczka płynu chłodzącego, więc go dokręciłem,...
Do kogo mnie porownales nie jest istotne. Chociaz chcialbym miec tyle doswiadczenia w tej dziedzinie ile posiada Lelek. Zastanawia mnie tylko jedno, zeby znalezc takie pierdoly w internecie ( Wikipedia ), nie szkoda Ci bylo czasu, ale poszukac co to jest lepkosc oleju roslinnego ? przewyzsza poziom Twojej inteligencji. Ponizej dowiesz sie wiecej na...
Od dawna, obserwując niesamowicie wysokie ceny paliwa w Turcji, zadaję sobie pytanie, dlaczego przy takich zasobach surowców rolniczych w tym kraju nie produkuje się alkoholu jako paliwa? Jest stosunkowo tani, nie generuje szkodliwych substancji — tylko CO i wodę. Nie woni i jego produkcja nie jest tak niekorzystna dla środowiska. Mimo że powoli spalinowce...
Witam. Po wymianie rozrządu i wlaniu płynu do układu chłodzenia nie odpowietrzyłem właściwie silnika i doszło do przegrzania i uszkodzenia termostatu gdyż ten pozostawał cały czas otwarty . W moim modelu benzyna 1,8 16V rok 2006 jest to termostat z czujnikiem czy też grzałką sam nie jestem pewien ,ale termostat jest z obudową i podłącza się do niego...
(at)Erbit: źródła , badania FAKTY. Chcesz polemizować z faktami? O procesie utylizacji 100litrów zużytego oleju do silnika, emisja PM10, tlenków azotu, benzopirenu. utylizacja 100kg akumulatorów aut spalinowych tez nie zapomnijmy? Nie znam żadnego opracowania który negowałby mniejsza szkodliwość aut elektrycznych nad Diesla. Akumulatory dzisiaj można...
Super pomysł! Szkoda, że przywiązuję się do miejsca niczym kot i nawet jakby mnie w worku wywieźli do Krakowa to zanim skończy się proces na piechotę wrócę :) A'propos zanieczyszczeń na Mazurach - dzisiaj przyjechał do mnie brat z prototypem stacji meteo z opcją pomiaru PM. Trochę przy nim pogrzebaliśmy w domu i później na mniej więcej 1h wystawiliśmy...
Od wskazania pojazdu i silnika trzeba było zacząć na początku. Nie wiem co czytałeś, ale w starszych pojazdach nie są zalecane aż tak radyklane zmiany oleju. Tym bardziej stosowanie amatorskich płukanek. To było zwyczajnie niepotrzebne, a wyżej opisano jeden z możliwych skutków takich działań. Kopcenie na niebiesko nie jest normalnym objawem i wskazuje...
wzrost poziomu oleju kodować poziom oleju citroen poziom oleju
automatyka budynkowa łożysko skrzyni linux pendrive
napęd bramy przesuwnej uziemienie basenu
Kichnięcie przy rozruchu zimnego silnika - przyczyny i diagnostyka Głośniki kierunkowskazów Opel Antara 2008 - diagnostyka i naprawa