Mogę odłączyć wężyk od listwy wtryskowej i od razu pompę tam podłączyć? tak
Sondy od razu nie podejrzewaj jeśli taka praca jest na zimnym silniku po odpaleniu z rana. Jej sygnał jest brany pod uwagę przez sterownik dopiero jak silnik wskaże 60 stopni więc troszkę to trwa.Sprawdzałem to w kilku silnikach SC900 i w każdym przypadku jak temperatura silnika wskazała 61 stopni to sygnał sondy lambda wchodził z pętli otwartej w zamkniętą....
Może komuś się przyda takie rozwiązanie: 1. Przyczyna pierwsza- zacięty termostat na "dużym obiegu"- po odpaleniu auta sprawdzamy grubą rurę biegnącą z termostatu do chłodnicy. Jeśli robi się ciepła od razu, to jest problem. Samochód wolniej się nagrzewa i zalewa świece na 2 i 3 cylindrze. Pomaga wymiana termostatu. Może być też uszkodzony czujnik temperatury...
Czy ta dziurka w odmie ma tam znaczenie czy nie warto kupować nowej i tylko jako tako to załatać taśma czy czymś takim ? Pękło w miejscu gdzie ten mniejszy wężyk łączy się z odmą która wychodzi z pokrywy zaworów. To raczej znaczenia nie ma, ale lepiej wymienić bo to koszt niewielki a tą "dziurką" może się wydobywać olej i zanieczyszczać "silnik i okolice"....
Witam mam pytanie. Gdzie w seicento 900 ma być podłączony wężyk od czujnika ciśnienia bezwzględnego (map sensora) . Z góry dzięki za pomoc.
A ja bym sprawdził czujnik podciśnienia w kolektorze no i wężyk idący do niego.
wlasnie ostatnio zauwazylem ze gdy auto stoi przez noc, ogolnie jak jest zimne o wiele mocniej hamuje tylne prawe koło, praktycznie blokuje się, może mieć to jakiś związek? Dodano po 3 dodatkowo wszystko posprawdzalem i jest szczelne. Zauważyłem też że gdy zagne wężyk podciśnieniowy który idzie od filtra powietrza do wtrysku to oboty spadaja do normalnych.....
Proszę o zdjecie miksera w seiczencie 1.1. 54 km (na jedno punkcie) . chodzi mi dokładnie o sposób podłączenia wężyków z tyłu gaźnika . A dokładniej ( wąż od odmy, wąż od płynu chłodniczego , i jeszcze jeden wąż . Proszę o zdjecie [/align]
Dzień dobry mam pytanko. Posiadam seicento 1.1 rocznik 1999. Mam problem typu takiego w kolektorze ssącym jest trójnik z prawej strony wychodzą z niego 2 wężyki cieńszy i grubszy. Ten grubszy jest prawdopodobnie od serwa a ten drugi nie mam bladego pojęcia gdzie go podpiąć. Na tym cieńszym wężyku znajduje się jakiś filterek, ciśnienia stałego lub coś...
Witam. Autko czasem nieprzyjemnie szarpnie gdy tocząc się na dwójce lub trójce doda się zdecydowanie więcej gazu. Szukam przyczyny, powiedziano mi żeby sprawdzić ten długi wężyk który łączy kolektor dolotowy z map sensorem. Wężyk jest drożny i wydaje się w dobrym stanie, nie jest sparciały. Jest na nim coś co wygląda na zaworek zwrotny (podobny do tego...
Witam, mam problem z demontażem filtra paliwa a konkretnie nie wiem w jaki sposób wyjąć wężyki ,szarpałem się z tym ustrojstwem pół godziny i nic a nie chcę niczego połamać . Może ktoś z kolegów już to robił i ma sposób na złączki. http://obrazki.elektroda.net/95_12856915...
Witam. Problem tyczy się auta, które jest potencjalnie do kupienia i nie wiem czy się decydować. Chodzi o Fiata Seicento z silnikiem 1.1 litra. Konkretnie problem tyczy się pracy skrzyni, mianowicie gdy się nim przejechałem to zauważyłem, że ciężko wchodzi jedynka i dwójka. Na postoju biegi wchodzą ładnie i bez problemu, oczywiście z odpalonym silnikiem....
Ja kiedyś w innym autku miałem podobnie - porobiłem wszystko a skrzypiało dokładnie "to" miejsce. Demontaż skrzyni na taką pierdołę odpadał. Zdemontowałem to co się dało od góry i po trochę kapałem olejem i smarem i sprawdziło się 100% :) Później sobie pomyślałem, że poszłoby nawet sprawniej jakbym stanął autem tak, żeby było nachylone na prawy bok...
np wężyk od mapsensora (tego czujnika przy komputerze) MUSI być szczelny, a nie sparciały
seicento 1.1 spi 1999 Panowie barowałem się z tematem tydzień niby wypadający zapłon zalewanie się itd. Silnikiem szarpało okropnie po odpaleniu po rozgrzaniu obroty się stabilizowały. Sonda cały czas pokazuje ubogo choć sonda wymieniona na 100% sprawną. Na lpg trochę lepiej. Posprawdzałem już wszystkie czujniki, nawet rozrząd PRZYCZYNA!!!! ODP: Pęknięty...
Wężyk do MAPa cały ?
jakie kable? jeśli janmor to pewnie przebijają te nowe jakie świece? jeśli ngk to też po bardzo krótkim czasie potrafi pęknąć porcelanka i pzebijać poza tym mogą też przebijać wypalone od przebić kominki cewek zapłonowych - otwórz w nocy w ciemności maskę odpal silnik i przyglądaj się cewkom, kablom, świecom czy gdzieś nie widać niebieskawych "piorunków"...
Już próbowane. Jeden wężyk lekko puszczał i wzrastały jeszcze obroty ale po wymianie są dalej obroty i plak nie działa a nie chce przesadzić żeby coś nie dupneło ogniem 😂
Do tej pory nie miałem kłopotu z odpalaniem na benzynie, więc gaz raczej nie blokuje mi wtrysku. Myślę, że zaistniały problem wynika z tego, iż długo jeździłem na rezerwie. Wężyk został odłączony od wtrysku, żeby w ogóle zobaczyć czy benzyna do niego dopływa. A jeśli chodzi o pytanie: Dodatkowo wtryskiwacz jest zasilany i kluczowany? to niestety nie...
Sprawdzisz w końcu ten map sensor i wężyk od niego czy dalej będziesz na siłę szukał usterki gdzie indziej?
Witam! Przeczytałem już wiele for i nadal nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Sprawa wygląda tak. W Seicento 0.9 benzyna dziwnie falują obroty, tzn najpierw autko chodzi normalnie potem obroty falują w granicach 1000-1300 a potem wkręca się tak do 4000 i trzeba wtedy przegazować, żeby obroty spadły i potem zabawa od początku ta sama. Czasem działo...
odpiąłem wężyk powrotny baku na pompie i włożyłem do butelki. Podczas próby rozruchu nie wyleciało paliwo. Masz odpowiedź, pompa daje zbyt niskie ciśnienie
Przedostatnie zdjęcie jest z pracy na PB na 800obr. Map sensor też sprawdzałem, wężyk wymieniony na nowy.
Całkiem niedawno miałem podobnie z innym autem. Przyczyną okazał się zagięty wężyk powrotu paliwa, ale co ja się naszukałem?
Przy identycznych objawach miałem zatkany wężyk od podciśnienia do MAP sensora. Kopcił na czarno jak stary diesel i non stop go zalewało.
Witam W tym modelu raczej nie ma problemu z odpowietrzeniem / dodatkowy wężyk z chłodniczki / i raczej jak wie się jak to zrobić to nie ma problemu a chyba kolega wie / z wypowiedzi / . Pisałeś o żurku , czy dobrze przepłukałeś układ / głównie nagrzewnicę / ? Ten płyn do płukania czasem robi więcej szkód niż pożytku i jak może on przeczyścić układ w...
Na końcu listwy wtryskowej po prawej stronie taka bańka od której odchodzi wężyk do kolektora ssącego.
Odłącz wtyczkę od MAP, zaślep wężyk i powinno dać się jechać.
Czyli rozumiem ,że ten regulator reguluje ciśnienie paliwa które wytwarza pompka wyrzucając nadmiar paliwa ty czarnym wężykiem który z niego wychodzi. Mam pytanie czy ten wężyk po zmontowaniu czarnego kosz ma być włożony w otwór zaznaczony na żółto foto 52 ? i jeszcze jedno podczas demontażu pompy niepotrzebnie rozłączyłem harmonijkowy czarny wężyk...
spróbuj odpalić autko na benzynie jeśli nie odpali to wykręć świece i zwróć uwagę na to czy poszczególne świece są mokre i jaki jest ich kolor jeśli prędzej wykręcałeś świece i czyściłeś je szczotką drucianą to je wymień na nowe bo czyszczone mają przebicie! następnie sprawdź iskrę na wszystkich przewodach najlepiej jednocześnie jeśli jest iskra to...
Okazało się, że to szarpanie na zimnym było spowodowane tym, że był odłączony taki wężyk cienki co idzie w okolice gaźnika. Jeżeli szarpało, przerywało i odłączony wężyk, to na pewno wężyk od mapsensora. Daje podobne objawy i ciężkie zapalanie to mogło być również przez ten wężyk. A co do Ceramizera, to owszem, pomaga, ale tylko sprzedającym ten specyfik...
Ok a sam wężyk też zostawić zaślepiony? Sprawdziłem wężyki od odmy ten idący do map-a i wszystko zdaje się być w porządku.
Trzeba zdjąć wężyk doprowadzający i zaciągnąć ustami. Tylko do pojemniczka, benzyna nie jest smaczna :) Niech jedna osoba przekręci kluczyk, a ty jak napompuje szybko załóż węzyk na wtrysk i odpalajta.
Jeszcze jedna uwaga, na odmie jest trójnik, wychodzi z niego cienki wężyk do korpusu monowtrysku, tam podciśnienie ma zasysać część oparów bezpośrednio do kolektora ssącego, pewnie jest zatkany i wszystko leci do filtra
Ja kiedys pomagałem kobiecie na drodze. Widziałem wtedy pierwszy raz silnik 1,1. I zachowywał sie podobnie. Jakoś przez przypadek okazało się, że przegnił/przetarł się wężyk ciśnieniowy. Wystarczył nóż i nalłożenie od nowa na krociec. Może to podobny problem ale nie obiecuję.
Można jeszcze sprawdzić ciśnienie paliwa. Z rurki przelewowej powinno zapierniczać paliwo aż miło. Usterki szukaj w baku, pompka niekoniecznie musi być uszkodzona, może być też pęknięty wężyk zasilający, zamulony filtr smoka pompy.
Sprawdź czy przy pokrętle nastawionym na maksymalne grzanie wężyk powrotu z nagrzewnicy jest ciepły - jeśli nie to zaworek nie otwiera przepływu lub linka się zerwała/odpięła itp Tutaj trzeba szukać przyczyny przy poprawnie działającej reszcie układu chłodzenia. Dmuchawa w SC chodzi głośno na wyższych biegach i tego nie zmienisz ;) Terkotanie to pewnie...
Sprawdź czy odstęp czujnika wału od koronki jest ok.1mm. Często "puchnie" aluminium w miejscu grzie jest przykręcony na 2 śrubki i korozja "odpycha" czujnik. I warto sprawdzić wężyk MAP-a czy nie jest nadłamany.
Ostatnio w seicento 900 miałem przypadek szarpania przy obciążeniu i falowania obrotów, pisałem o tym na forum, otrzymałem poradę aby sprawdzić przewody podciśnieniowe. Posprawdzałem przewody, znalazłem cienki gumowy zbrojony wężyk wychodzący z tego samego rozdzielacza co plastikowy wężyk podciśnieniowy (ten był chyba ciśnieniowy skoro gumowy) z zaworkiem...
Witam. Mam taki problem z seicento, że faluje na wolnych obrotach, a gdy zwiększam obroty to wzrastają i za chwile dusi się i wraca na niskie mimo że przepustnica jest uchylona. Ogólny brak mocy, Prędkość max 100km/h i gdy do niej dojdę to auto mi zadusza i zwalnia. Problem z obrotami na wolnych nie występuje gdy: a) ściągnę wężyk idący do czujnika...
Witam Mam następujący problem: Posiadam samochód Fiat Seicento (900) z instalacją gazową BRC. Będąc na Słowacji zauważyłem zwiększone zużycie benzyny. Wracając ze Słowacji jechałem na gazie (benzyna była na głębokiej rezerwie). W pewnym momencie silnik zaczął przerywać --> zauważyłem , że wskaźnik benzyny jest na absolutnym zerze (sytuacja o tyle dziwna,...
Prawdowdopodobnie potrzebne tam jest mocowanie podobne jak do linki przy Fiacie Seicento, tu akurat dla przykładu Fiat Seicento 900. http://obrazki.elektroda.pl/9392662100_1...
Wężyk nowy założony. Vakuometru nie mam, więc będę miał ciężko zmierzyć. Chociaż może coś by dało radę załatwić. No może nie są to maksymalne obroty, ale są bardzo wysokie.
Za krótkie przebiegi co stanowi niedogrzany silnik wskutek czego osadza się coś w rodzaju smaru. Osadzający się smar również potrafi zapchać przewód który odprowadza opary oleju z pokrywy głowicy do obudowy filtra powietrza i wraz z zaciąganym powietrzem z filtra powietrza jest ponownie spalany w silniku. Zapchany może być też cienki wężyk który wychodzi...
Tak jeszczę może o tych regulatorach,jeżeli zamieżam go wymienić bo jest pęknięty w miejscu gdzie wchodzi do niego wężyk to wymieniam sam regulator,wężyki którymi płynie płyn chyba zostają, więc powinno być gdzieś miejsce gdzie można dolać płynu i instalacje odpowietrzyć tym bardziej że w regulatorze jest bolec przez który po wyjęciu leci płyn.
He, powodzenia.:D P.S. Skoro nie jesteś mechanikiem to zmień opis. Ty podstawowych rzeczy nie rozróżniasz, teraz szukasz "przewodów sterowania monowtryskiem co wyglądają jak powietrzne". Chyba o podciśnienie do MAP tu chodziło albo radzącemu się z Aisanem pomyliło. A to podciśnienie się nie przeciera, to ten sztywny plastykowy wężyk z gumowym końcem....
czy czujnik położenia wału mógł się zepsuć przez odpalanie na pych ? Nie, nie mógł się od tego zepsuć Możesz zrobić taką próbę: pod tylną kanapą z prawej strony samochodu jest dekiel, pod którym uzyskasz dostęp do zbiornika paliwa, smoka i pompy. ściągnij wtyczkę i podłącz żarówkę pod dwa najgrubsze kable (czarny z fioletowym i biały, o ile mnie pamięć...
Sprawdź wężyk do czujnika MAP. Najlepiej podpiąć pod komputer diagnostyczny i na żywo prześledzić parametry tzn sygnały jakie podają czujniki. Jaka instalacja LPG? Może ona wprowadza błędy przy pracy na gazie i sterownik benzynowy uczy się parametrów sondy od pracy na lpg. Emulacja sondy w programie dla LPG najlepiej na "MASA"
Co z tą pompą - słyszysz ją przez kilka sekund od włączenia zapłonu (bez kręcenia rozrusznikiem)? Możesz rozpiąć szybkozłączkę przy filtrze paliwa, włożyć wężyk do butelki i włączyć zapłon. Dostęp do pompy masz pod tylną kanapą, jak nie masz zatankowany "pod korek" to nie musisz spuszczać paliwa by wyjąć pompę.
Może jesteś nie przyzwyczajony :lol: 900 ma w zasadzie dwa tryby jazdy, w podłodze albo na jałowym. :lol: Teraz serio. Świszczenie obok koła to może być wężyk od pochłaniacza par paliwa. Lecim dalej. Nieszczelność na dolocie (mieszalniku) ?, lewe powietrze na czujniku podciśnienia ? Wartości wyuczone ECU skasowane ? Może mu ktoś wsadził "korek" w dolot...
nom - nie sprawdziłem nowego termostatu. Liczyłem że jak nowy to znaczy dobry i sprawny tym bardziej że nie kupiony na szrocie ale w sklepie. Pompa robi się gorąca już po kilku dobrych minutach pracy silnika a po chwili gruby wąż od niej tez ale tak do połowy. potem wszytko stoi. Chłodnica zimna no i przy termostacie gorący wężyk gruby jest ale tylko...
Takie brunatne zabarwienie płynu chłodniczego może również świadczyć o tym że we wcześniejszym użytkowaniu była stosowana zamiast płynu chłodniczego normalna woda. Nie wykluczam tego, auto miało kilku właścicieli i cholera wie co oni tam robili. Niemniej brunatny jakby osad jest tylko w zbiorniczku, płyn jest dość przezroczysty, z lekkim tylko zielonym...
Witam, Mam trochę dziwna usterkę mojego Fiata Seicento. Pewnego ranka samochód nie zapalił, okazało się że nie podaje paliwa. Odłączyłem wężyk od przepustnicy i włączyłem stacyjkę - brak podawania paliwa. Następnie odkręciłem blachę nad pompą i sprawdziłem napięcie na stykach 2-4 i pojawiło sie 12V na dosłownie 2 sekundy po włączeniu stacyjki. Następnie...
Witam, mam problem ze swoim samochodem. Jest to Fiat Seicento 99r 900 benzyna+gaz. Ostatnio wymieniałem uszczelkę pod klawiaturą, i został wymieniony filtr powietrza. Uszczelka założona jak należy, filtr również. I mój problem polega na tym, że na biegu jałowym mam obroty na początku 1200, potem wzrasta do 1500, czasem 1700; Próbowałem zresetować komputer,...
wężyk podciśnienia seicento wężyk podciśnienie seicento wężyk bateria
samsung rs68n zmywarka brudzi galaxy pilot
grafik pracy excel grafik pracy excel
Linde H25 – brak podnoszenia, diagnostyka błędów L90/L291, zawór 2Y9, hydraulika ESP8266 OTA – wgrywanie firmware przez Wi-Fi, ArduinoOTA, bezpieczeństwo, PlatformIO