Zapłon ustawiony? Iskra na świecach jest ? :D :D (at)tomekz173 Pomiar kompresji (?) i ustawienie początku wtrysku, czyli sprzegiełka na pompie wtryskowej.
Kąt wtrysku ma bardzo duży wpływ na prace silnika, spalanie,moment obrotowy oraz jego osiągi. Z Twojego opisu wynika, że prawidłowo wykonujesz regulacje wyprzedzenia wtrysku. I teraz tak : Pompa która leżała bardzo długo , może być odpowiedzialna za prace silnika. Przed montażem mogłeś ja sprawdzić na stole probierczym. Być może jest z nią coś nie tak....
Jeśli pompa była demontowana, a tym bardziej regenerowana trzeba ustawić kąt początku tłoczenia. Ustawienie pompy na znaki zrobione na obudowie nie daje żadnej gwarancji. Luz zaworowy ustawiony?
W rozdzielaczu masz zawór sterujący/odciążający który przy braku pracy rozdzielacza (ustawienie dźwigni na podnoszenie lub opuszczanie) puszcza ciśnienie z pompy (P) do przelewu (T). Sterowany jest kanałem olejowym przechodzącym przez dwa dodatkowe sekcje sterujące na suwakach. Tłoczek który został wspomniany w poprzednich postach. Jeżeli go źle złożyłeś...
Nie wiem czy temat aktualny ale ja też mam taki problem że kopci na niebiesko i zapach jest duszący. Zmieniłem pompę wtryskową bo stara padła kupiłem nowe końcówki wtrysków ustawiłem na 170 prze regulowałem zawory (szczelina 0,30) zmieniłem filtry paliwa i sitko odstojnika i kopci, z paleniem rano niema problemu. Co może jeszcze być???
To właśnie jest kombinowanie i dołożenie roboty. Do ustawienia na mijankę silnikiem trzeba kręcić tak samo jak odkręcając przewody z tym że jest mniej roboty a zamiast dodatkowego klucza wystarczy rysik do zrobienia śladu na kole pasowym. Po ostawieniu odpalasz a nie bawisz się w piłowanie na zapowietrzonych przewodach paliwowych i pompa jest suchutka...
Ciśnienie bardzo dobre, to znaczy jakie? Ustawienie wtrysków, samej pompy, itp. Albo kup sobie C360. Chcesz sam nie wiadomo co, najlepiej pewnie żeby w sumie ogrodniczy ciągniczek pewnie 3 skiby pociągnął - na wąziutkich oponach, przy niewielkiej masie własnej i nie za mocnym dwudziestoparokonnym silniczkiem.
wlaśnie w tym problem że nie da się na oko ustawic. będzie trzeba udać się z pompą do fachowca
To co dokładnie podkręciłeś na pompie, dawkę czy maksymalne obroty? Która śruba? Ile zapłaciłeś za regeneracje wytrysków? Określ dokładniej miejsce wycieku, bo to dziwne że wtryskiwacze w regeneracji, a oni go nie rozbierali. Wymienili końcówki wtryskiwaczy czy tylko ustawili ciśnienie? Na dymienie i brak mocy jest wiele czynników: Filtr powietrza,...
Witam Mam problem z podnośnikiem i zatem kilka pytań. Podnośnik podnosi wolno, wymieniłem zawór przelewowy wraz z gniazdem bez zmian, zamieniłem sekcje z wywrotu bez zmian. Wymieniłem pompę na nsz14, chwilę było ok ale jak regulowałem ciśnienie (podczas regulacji prawie max. obroty i ustawienie na 120bar), problem powrócił obawiam się że pompa się uszkodziła...
Pisząc wszędzie miałem na myśli, różne urządzenia. Biorąc pod uwagę rozdzielacz z władka możesz sprawdzić oddzielnie sekcje jak i pozycje rozdzielacza. Opuszczanie i podnoszenie jednej i drugiej sekcji. Na pewno da Ci to jakiś pogląd na szczelność rozdzielacza. Zaraz za pompą nie założysz manometru, ponieważ olej koniec końców nie znalazł by nigdzie...
Lecąc po kolei dla pewności ustawia się silnik. czyli zawory i kat wtrysku paliwa. Sprawdzasz drożność układu zasilania powietrzem i czystość układu paliwowego. Potem można myśleć dalej. Główną przyczyną czarnego dymu są lejące końcówki ale skoro wymieniałeś pompę to możliwe że jest kiepsko ustawiona. Nie było by to nic dziwnego przy nowych ruskich...
Witam, Na kole pośrednim rozrządu (największe z kół w środku mechanizmu rozrządu) - masz cztery znaki: P, T, Y, C. Każdy z nich powinien pokrywać się ze swoim odpowiednikiem na kołach: wałka rozrządu, napędu pompy olejowej, napędu pompy wtryskowej oraz pośrednim mechanizmu wyrównoważającego. Powodzenia vper
Może zapłon trzeba ustawić. Cztery śrubki w kołnierzu pompy za tymi co przykręcałeś pompę. Trzeba je poluzować i regulujesz pompą kąt (zapłon) przesuwasz do silnika i od silnika
Nie wiem czy Ci się to opłaca. Za 200-250zł możesz oddać pompę do regeneracji. Wszystko masz od razu ustawione(dawki, ciśnienia wtrysku itp) zakładasz i jedziesz.
Ustawianie początku wtrysku w Władimircu: - po prawej stronie mamy otwor w przez który wkładamy bolec do otworu w kole zamachowym. W kole zamachowym są dwa otwory, najpierw jest do zapłonu a po nim do ustawiania rozrządu. Bolec wkładamy do pierwszego otworu, punkt zapłonu. - odkręcamy śrubę, pionową w pompie wtryskowej pomiędzy króćcami do których są...
Masz stary typ mocowania pompy. Prawdopodobnie masz lekko zatartą tulejkę 1111174 Nie wiem czy zaznaczyłeś sobie położenie sprzęgiełka ? Trzeba od nowa ustawiać początek wtrysku. Aby wymontować pompę musisz użyć ściągacza jak opisałem wcześniej . Powodzenia.
Olej w korpusie pompy wtryskowej zmieniałeś? Jeśli nic nie było dłubane, a obroty spadły samoczynnie to raczej wyjęcie jej i wizyta w zakładzie. Stosowanie jakiś środków do ON raczej nic nie dadzą bo prawdopodobnie jest problem z regulatorem. Zdejmij cięgło z dźwigni gazu przy pompie i sprawdź jej skok. Możesz także ostatecznie sprawdzić ustawienie...
władimirec pompa pompa władimirec pompa paliwowy władimirec
radiowy pilot sterowa lampka świeca żarowy passat iskra regulator napiąć
lokalizator przewodów lokalizator przewodów
Naprawa stacji dyskietek NEC FD1231H: Diagnostyka i konserwacja Stacja dyskietek NEC FD1231H - błąd odczytu danych