To ekologia. Nie przejmuj się tym. Na niskich obrotach wpuszcza spaliny do ssacego kolektora zeby szybciej rozgrzać silnik i zmniejszyć zawartość niepożądanych zwiazkow w spalinach. Dodano po 1 To tak jak by czlowiek część swoich odchodów zjadal
EGR zaślepić, wyprogramować i zapomnieć, eko bubel niepotrzebny
Witam autko jest strasznie słabe. Tester nie pokazuje błędów. Czy problem może leżeć po stronie turbiny czy przepływomierza. Dodam, że jest za małe ciśnienie doładowania. Zawór EGR zaślepiony.
Dzięki za szybką odpowiedź. Zapomniałem dopisać, że pojawia się błąd: 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground P1144 - 35-00 - - EGR nie jest zaślepiony
Właśnie to robiłem i nie widać żadnej nieszczelności, EGR zaślepiony żeby wyeliminować i dalej to samo...
zrobiłem tak zdałem wężyk z EGR zaślepiłem i jeżdżąc nie czuje różnicy w mocy jedynie turbiny nie odcina jak prędzej
Witam ktoś mógłby pomóc w analizie logów dynamicznych do A4 B5 1.9 110km samochód jakoś słabo jedzie, EGR zaślepiony. http://vaglogi.pl/log-003_011_3CSjA07.ht...
Jaki przebieg ma auto ? Spróbuj zaślepić zawór EGR być może on jest głównym sprawcą.
Zawór EGR mam już zaślepiony i jest wszystko ok. Tylko ten cieknący z niego olej. Chce go ominąć całkowicie i wstawić tam jakąś rurę.
Ma , egr zaślepiony , właśnie wyszedł mi check i okazało się , że źle mi ustawili egr w komputerze i dlatego przy okazji znajomy sprawdził mi pompowtryski
EGR stoi czy zaślepiony? Może przez niego gdzieś leci nieszczelność, bo wg logów nic się nie zmienia przy sterowaniu nim.
Czyli zaślepili ci zawór egr, można bez niego jeździć, ale mechanicy powinni byli ci powiedzieć że go zaślepiają a nie wymieniają! Można wiedzieć ile cie skroili??
A jaki to ma wpływ na przeładowanie?Przecież do kontroli egr służy MAF a nie MAP.Myślisz że zaślepiony egr spowoduje przeładowanie lub odwrotnie?Przecież MAF nie rejestruje przeładowania.Wytłumacz mnie to łaskawie.
Sprawdź sprężanie, mankament tych silników wycieranie prowadnic zaworów od mazi zbierającej się w głowicy po stronie dolotu. W większości warsztatów przy nierównej pracy silnika FSI, wypadanie zapłonu, nieszczelny układ dolotowy - wymieniają świece, cewki, uszczelki kolektora i dalej to samo. Zmierz sprężanie - naprawa głowicy , zastanów się na regeneracji...
a jaki kolor dymu? pewnie czarny? Zaślep EGR i sprawdz.
sprawdź wysokość krzywek na wałku rozrządu poprawność ustawienia pompowtryskiwaczy względem korpusu głowicy regulacja pompowtryskiwaczy ciśnienie na cylindrach jeżeli brak błędów silnika na próbe zaślep zawór EGR
EGR Zaślepiłem i również brak poprawy :/ Czy luz na ośce turbiny może mieć wpływ aż taki żeby brakowało mocy ?
Cześć, Egr jest częściowo zaślepiony blachą z dziurą ok 9mm, program nietknięty. Czy to może fałszować logi? Jeśli tak to będę musiał wyjąć blachę.
Turbo wyczyszczone, sztanga chodzi jak należy, geometria w porządku, mała regeneracja zrobiona/Próba zaślepienia egra też nic nie pomogła/Wymiana przepływki z dobrego sprzętu i to samo/ Rozkładam ręce już i udaje się do jasnowidza... Może jakieś propozycje?
Egr wyczyściłem, nieszczelności nie bylo. Jak na 100% sprawdzić EGR ? zaślepić ? i sprawdzic czy dpf bedzie sie tak szybko zapełniał jak bez zaślepki. A moze trzeba zrobic aktualizacje oprogramowania sterownia mam obecnie Bauteil: R4 2.0l PPD1.3 G 9971
a po co miałby to odłączać??? czyżby silnik był wykończony??na mrozie odpala elegancko moc też ma więc nie wiem :(( po to by dolot powietrza doładowanego nie syfił się olejem i nie zapychał nagarem kolektor ssący wraz z wnętrzem obudowy zaworu EGR zwłaszcza jeśli EGR nie jest zaślepiony oraz aby pozbyć się ewentualnych wycieków oleju z obudowy zaworu...
Egr zaślepiony n75 podmieniany byl spalony bezpiecznik od sterowan Najpierw wekrecala sie do konca tylko turbina nie ladowala i potem od razu sie tak stało
Witam. Z grupy 003 BS wynika złe działanie zaworu EGR (zaślepiony,zabrudzona rura,niesprawny zawór sterujący, uszkodzona membrana). Termostat do wymiany lub robiłeś logi na niedogrzanym silniku. Pozdrawiam
Z EGR możesz zdjąć wężyk i zaślepić,mam passata 1.9 TDi te same problemy ale po wymianie turbo mi pomogło wysterowanie sztangi VTG.ale możesz spróbować przeczyścić n75,do sprawdzenia n18.
A może sprawdź ciśnienie doładowania. Pewnie Twój MAF jest dobry i wskazuje wartości rzeczywiste, tylko tyle że to sprężarka bierze mniej niż powinna i daje mniej. Auto rozwija moc dopiero powyżej 3tys obrotów ponieważ dynamika gazów wylotowych jest dopiero wystarczająca by napędzić łopatki sprężarki i dać wymagane ciśnienie. W skrócie: do sprawdzenia...
Witam, mam problem z Audi A4 B7 2.0TDI BPW automatyczna skrzynia biegów, który szarpie podczas dodawania gazu przy prędkości obrotowej powyżej 2000obr/min. Szarpanie występuje na postoju i podczas jazdy. Po przejechaniu kilku km objaw ustaje, problem pojawia się tylko bliżej 3000 i mocnym dodaniu gazu, aż w ogóle ustępuje. W sterowniku silnika brak...
Witam wszystkich. Mam problem ze swoim Audi A4 B7 2.0 TDI BRD. Mianowicie kilka razy była już sytuacja, że po odpaleniu po kilku sekundach samochód zgasł bez powodu i nie chciał zapalić / zapalił po długim kręceniu lub dopiero z plaka. Potem jest jakiś okres, że chodzi dobrze i znowu. Dziś stało się to w trakcie jazdy, stracił moc więc go zgasiłem...
witam dołącze sie do tematu miałem taki problem z audi A4 1.9 TDI strasznie był zamulony maksymalnie wchodził na 3000 rpm i w moim przypadku była następująca usterka: uszkodzony zawór EGR co podawał cały czas spaliny do kolektora ssącego zaślepiłem blaszką, 2 usterka powstała prawdopodobnie przez uszkodzony zawór EGR - popękał ceramiczny wkład w filtrze...
EGR zaślepiłem właśnie od razu od strony wydechu i od strony egr z nierdzewki wykroiłem na wzór uszczelki pełne płytki kurcze muszę sprawdzić jeszcze raz w takim razie a to daje własnie taki dźwięk? A dlaczego w takim razie przy odłączonej gruszcze nie ma tego?
Egr jest zaślepiony i usunięty z komputera,fakt dane są z rozgrzanego silnika na pstoju. Pozdrawiam dzięki serdeczne za zostawienie jakiejkolwiek przydatnej informacji Dodano po 7 Powod jest taki że nie ma żadnych błędów silnika czy czujników auto wchodzi raz po raz w tak zwany tryb awaryjny gdzie przy tej masie jedzie jak polonez zero przyspieszenia,głośniej...
Więc tak ani nie kopci. Ani nie zapala kontrolki dpf ani świec za to zapala kontrolkę engine żóltą po 30km. I wywala bład egr bo zaślepiłem za mały przepływ spalin błąd P0404 oraz p2002 filtr cząstek stałych ale nie wpada w tryb awaryjny tnie jak zawsze. I nie wiem czy z egru zapala tą kontrolkę czy z dpfa.
Jakie wartości powinna pokazywać ? Takie jak podpowiada 2 poz. w 3 grupie, chyba, że egr szwankuje (lub zaślepiony) to nawet po wymianie przepływomierza poz.2 z 3 nie będzie tożsama (poz.3 wyższa), jeżeli jednak poz 3 jest niższa od 2 to pomiar g70 jest nieprawidłowy
A4 1.9 AFN co ok. pół roku blokuje się regulacja turbiny, po rozebraniu ewidentnie zbita sadza blokuje łopatki, teraz w położeniu jak bez podciśnienia.Po oczyszczeniu auto jezdzi normalnie. Dolot szczelny, egr zaślepiony, ustawienie rozrządu i pompy ok.. wydech drożny, odpala dobrze , nie dymi. Przebieg 320 tyś.km. Układ wtryskowy raczej nie naprawiany...
Może to być spowodowane przez uszkodzony zawór EGR, zaślep go i sprawdź czy jest poprawa
Gdy odepnę przewód podciśnienia i go zaślepię od zaworu recyrkulacji spalin silnik pracuje prawidłowo czy to wina tego zaworu ? Prowdopodobnie nieszczelny zawór egr-u wyjmij go i oczyść nagar Nie może być zawór nieszczelny ani ciągle uchylony skoro po odpięciu podciśnienia z jego siłownika silnik pracuje prawidłowo. Jedyne logiczne wyjaśnienie takiego...
Udało się ją wymontować teraz kolejne pytanie w brd mam 2 intercoolery z lewej i prawej zalane oba olejem :( 1.Wypadałoby je przeczyścić macie jakiś sposób? jak tak to jaki i jak je zdemontować :( 2.Drugie pytanie olej i filtry do wymiany silnik płukać płukanką czy nie ? Jak tak to bez turbiny bo płukać z nową bez sensu tylko problem z zaślepieniem...
Witam Ciągle jeżdżę tym a4, no i znowu problemy, wymieniłem przepływomierz na nowy(2X nowy żeby była pewność) auto przyspiesza jak zwykły diesel albo i słabiej, mam zaślepiony zawór EGR, kiedyś miałem taki problem ze w trasie na autostradzie jakieś 100 km jechało tylko do 130km/h ale juz po przejechaniu około 100km było ok i znowu miało odejście, po...
No to sprawdzaj kolejno wszystkie miejsca gdzie dochodzi podciśnienie - gdzieś musi znikać - np.egr. Zaślep na chwile wężyk podciśnienia idący na zawór egr i zobacz czy coś się zmieniło. Sprawdź akumulator podciśnienia. Jaki to silnik?
hej nie mogę sobie poradzić z jednym samochodem oczywiście chodzi o tryb awaryjny tylko jest bardzo dziwna przypadłość, otóż efektem trybu awaryjnego jest niedoładowanie ale zwrocie uwagę na to ze przepływka daje przy 1600rpm już 1000mg powietrza. na biegu jałowym jest około 800mg. logi: http://vaglog.rtnet.pl/bakowski_32961.ht... przepływka była podmieniona...
Sorry za porównanie, ale to tak, jakbyś się wstydził powiedzieć lekarzowi, że cię dupa boli i chciał poprawnej diagnozy i lekarstwa. Zaślep jeszcze EGR na próbę, ale to raczej nie to.
Witam, Ostatnie parę miesięcy żona jeździła tylko po mieście. Wsiadłem ostatnio i okazało się, że auto ma okropnego muła. Próbowałem przepędzić parę razy na wysokich obrotach od 3-4.5 (około 150km) ale niestety nic nie pomogło, a w sumie to nie można nawet osiągnąć prędkości powyżej 120km/h. Wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia - nic nie dało. Zamieniłem...
Wrzucam wycinek schematu elektrycznego sterownika silnika oraz przepustnicy A177 to przepustnica https://obrazki.elektroda.pl/7449446500_... masz też wtyczkę https://obrazki.elektroda.pl/5822668000_... Jak sprawdzić nastawnik biegu jałowego https://obrazki.elektroda.pl/3957699900_... https://obrazki.elektroda.pl/3991970500_...
Witam Chciałbym prosić o ocenę logów bo autko jest lekko mułowate, EGR zaślepiony ( taki kupiłem). Wolno się wkręca na obroty a na zimnym silniku wchodzi w tryb serwisowy i obroty do max 2000 i błąd w sterowniku silnika: 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent Po zagrzaniu (ok 5 minut pracy silnika) wszystko wygląda...
Gunslinger tak w ogóle to dziękuję Ci za zainteresowanie tematem :D Pompa była robiona dwa razy i z tego co kojarzę przed mechanikami obroty falowały i szarpał, jednak jeszcze wtedy nie zwracałem na to uwagi. Pierwszy raz, czyli jakieś 3 lata temu, podobno jakiś znawca od pomp wtryskowych uszczelniał ją, bo zauważył, że trochę cieknie z niej ropa. Zrobił...
Witam wszystkich. Od momentu zakupu auta zmagam się z problemem odłączania turbiny i błędu P0235 - Regulacja ciśnienia doładowania. Nieosiągnięta granica regulacji. Przekroczona górna wartość graniczna. Statycznie. Wymieniłem: - klapy kolektorów - czujnik ciśnienia doładowania - zawór N75 - usunięty DPF - zaślepiony i wyłączony komputerowo EGR. Problem...
Witam. Zdemontowałem EGR, sporo sadzy w w nim. Moknie w benzynie. Okaże sie jaki efekt czysżczenia, jeśli taki sam to wywale to ustrojstwo i zaślepie otwory po nim. Zauważyłem jeszcze w kolektorze ssącym, gdzie przykrecany jest egr do tego na górze a w otworze zasysa jak przykładam ręke, w środku jest odrobina oleju z sadzą. Co mogło puścić? Uszczelka,...
Witam. Ja sie podepnę choc chodzi o Audi A4 1.9 tdi 2000r. dokładnie to samo. Po wciśnięciu pedału gazu powoli wchodzi na obroty. Przepływka ok była podmieniana, katalizator nie jest winien bo wydech też odkręcałem do próby.Filtry zmienione, wężyki całe, EGR zaślepiałem i zero efektów. Nie mam jak sprawdzić wydajności pompy paliwa ale to chyba nie będzie...
Proszę o sprawdzenie logów dynamicznych, wartości na przepływomierzu są za duże i nie jestem pewny czy to wina przepływomierza czy problem leży gdzieś indziej. EGR nie zaślepiony, brak lewego powietrza. Czy turbo nie przeładowuje? Grupa 3: http://log.malonetuning.com/chart/229243...
zaślepić turbinę zaślepić króciec zaślepić odpływ
unitra gramofon artur usterka napędu bramy silnik subiekt drukarka fiskalna
Wpływ mat wygłuszających z folią aluminiową na TPMS Troubleshooting CLOUDY BAY Smart WiFi LED Light Installation Issues