Witam, Peugeot Partner 2.0 HDI RHY 90 KM Czy wystarczy w tych miejscach zaślepka do EGR? I czy trzeba go wyprogramować? Ja zamiast tej chłodnicy egr mam wstawioną rurkę metalową https://obrazki.elektroda.pl/9811333300_...
Może spróbuj mu ograniczyć przepływ spalin przez egr? (zaślepka z pomniejszonym otworem względem oryginalnego) Zdaje się że będę usuwał taki zawór z sterownika w przyszłym tygodniu, to dam Ci znać jak to wyszło.
Cykała obluzowana zaślepka EGR :D zawsze szukałem przez kilka minut na gorącym silniku i nie znalazłem, a wczoraj na zimnym podniosłem maskę i w minutę na to trafiłem. Jednak dobry silnik :)
Witam, mam pytanie. W wyżej wymienionym aucie został wyprogramowany w pamięci komputera zawór EGR. Czy prawdą jest fakt, że nie trzeba montować żadnych zaślepek EGR w tym modelu silnika ? Taką informację otrzymałem od osoby która go wyprogramowala. Z góry dziękuję za pomoc.
Ok, spróbuję zrobić. Może do soboty mi sie uda. Póki co jakieś inne sugestie?? Dzisiaj spotkałem się z opinią, że może poduszka na silniku.... . Nie chce mi się wierzyć, bo na ciepłym tego nie ma. Zaślepka EGR dała tyle, że dużo mniej kopci,czyli zawór zepsuty. Pozdrawiam
Jeśli zaślepka EGR to musisz wyłączyć go z obsługi ECU. Już pisałem gdy EGR się otwiera to ECU musi dostać sygnał że zmienia się przepływ powietrza z przepływomierza i/lub mapsenora. Gdy nie ma zmian masz check engine. EGR musi być oryginał, kolektor ssący czysty itp
Olej z turbiny albo odmy miesza się z sadzą z wydechu zaklejając zawór EGR. Najprostsze rozwiązanie to zaślepka i EGR OFF w sterowniku silnika. Spokój na wieki.
Kolego zaraz zasypie dpf-a i tyle będzie z jazdy . Dla mnie poprawne rozwiązanie to egr off mapą + zaślepka i po temacie .
Sprawdź dokładnie szczelność układu dolotowego.Oczywiście zakładając że zaślepka EGR się nie rozszczelniła. Prawidłowe wskazanie powinno się zawierać w granicach 30-35 na biegu jałowym.
Zaślepka na zawór EGR.
Zaślepkę kupiłem na allegro, wpisz hasło "zaślepka egr astra H z16xep" i sprawdź czy sprzedający ma również uszczelki. Aha, jak odkręciłem egr to dokładnie oczyściłem powierzchnie styku (blok silnika i EGR) beznyną ekstrakcyjna i drobnym papierem ściernym. Miałem taki twardy czarny nalot. Uszczelka, a raczej podkładka była cieniutka i metalowa (chyba...
Zaślepka na egr i test jeżeli nie będzie dymil to masz winowajce
Witam. Dziś na VCDS zauważyłem ze komputer wymaga 280mg/skok a przepływka pokazuje 450mg/skok. Został zaślepiony EGR i pytanie brzmi czy te wskazania przepływki mają jakiś wpływ na dynamikę auta/moc? Jeśli tak to jak to zniwelować poza usunięciem zaślepek EGR? Kod silnika AGR. Pozdrawiam.
Da się wrzucić emulator egr i zaślepka i problem z głowy
Zaślepka EGR zaślepiona prawidłowo. Uspokoiła się praca sondy(jak na postoju dało się lekko gazu, to później miał problem ustabilizować pracę i sonda stała na bogatej mieszance). Aktualnie sonda pracuje od razu po zejściu z obrotów. Co ciekawe problem nasilił się po uszczelnieniu owej zaślepki EGR. Podmieniona cewka na inną ze sprawnego auta(astra H)....
Kurcze nawet nie wiedziałem tego kolego, że kat potrzebuje egra. Fakt niestety kat wycięty, i zastanawiam się nad kupnem używki bo, przy wciśnięciu gazu kopci trochę bardzo. O auto staram się dbać ostatnio trochę wsadziłem bo robiłem za jednym razem uszczelke pod głowicą, rozrząd, poduszki i wtryski, także parę tysięcy poszło. Co do tematu zaslepilem...
Świeżo z dzisiaj : profesjonalna zaślepka zaworu EGR :D Mondeo mk3 2.0 TDCI O dziwo sam zawór czysty i pracuje poprawnie http://obrazki.elektroda.pl/7057825200_1... http://obrazki.elektroda.pl/2957907900_1...
Wchodzisz na portal aukcyjny wpisujesz zaślepka (twój pojazd) i już widzisz jak wygląda.
Zawór i tak musi być sprawny bo ma czujnik/potencjometr położenia trzpienia.
hi -czy egr faktycznie się domyka ? - czy masz możliwość sprawdzenia tego fizycznie nie komputerem - te egry mercedesa lubią się zacinać, z tyłu egr jest taka plastykowa zaślepka,zdejmij i zobacz czy dźwigienka chodzi bez zacięć - nie pamiętam ale czy nie ma tam czasami adaptacji egr ? - co do tej temperatury z delphi(nie można wierzyć w to co pokazuje...
ok co z zaworem klapy wirowej? co to za uszczelki z dziurami w okolicach EGR? czemu temp cpf jest -40 C Zawory klap wirowych są na pewno OK bo jak już pisałem miesiąc temu wymieniłem kolektor ssący (w którym są te klapy wirowe) wraz ze sterownikiem (silnikiem) klap wirowych. Jeśli chodzi o uszczelkę przy EGR - przy okazji czyszczenia EGR, tak jak pisałem,...
Wielkie rzeczy, kawałek blaszki i już trza lasera.
Musisz rozpiąć rurkę od kolektora do EGR wsadzić tam zaślepkę, są takie w kształcie miseczki. Egr zostawiasz podpięty. Przy sterowniku EDC15C2 nie będzie trybu awaryjnego, tylko błąd jak odczytasz kompem. Można dodatkowo obrobić sterownik, ale zadziała bez tego.
Są zaślepki do twojego egr link na pw . Będziesz musiał wyprogramować ze sterownika silnika.
Dolot raczej szczelny - inaczej wskazania MAF były by niższe od oczekiwanych. Zobacz jeszcze, czy nie zabity na amen EGR - lub zaślepka.
To go zaślepka. Robiłem takiego i po czyszczeniu EGR pojawiło się szarpanie podczas jazdy przy stałych obrotach
Mój nie jest zaslepiony. Jedynie co to ma ta zaślepka fiata,po odlaczeniu wtyki egr teraz jest bez zmian zaraz odcina turbo spróbuję wyciąć z pychy po piwie
Wytnij z blachy 1mm zaślepkę i skręć razem z EGR. Zaślepkę posmaruj silikonem grafitowym do 1200 C .
Bez sensu spaliny z wydechu zawrócisz do wydechu. Najprościej podkładka zaślepiająca pod EGR (są gotowe na allegro). Sterownik w twoim aucie raczej nie ma kontroli przepływu przez EGR i po całkowitym zaślepieniu raczej nie powinno być błędów w ECU. Gdyby się pojawiały to albo wprogramowanie ale niepełne zaślepienie (zaślepka z małą dziurką). Więcej...
Błąd, który ci wychodzi nie ma nic wspólnego z EGRem tylko z turbiną/dolotem/overboostem. W takim sensie, że silnik przechodzi w awaryjny po przekroczeniu 3bar, a za to odpowiedzialne są tylko te elementy. Ja bym sugerował na gwarancję tą turbinę po regeneracji. Swoją drogą nie zaobserwowałeś słabszego dołu po regeneracji? Swoją drogą skoro czytasz...
Tyle że szarpanie powinno być widać w korektach. Problem z zasilaniem paliwem również (wtedy szaleją BIP-y znacznie spadają) wiązka elektryczna daję błąd sterownika. Jeśli to jest tylko lekkie poszarpywanie wyczuwalne "siedzeniem" bez nawet zmian obrotów to ten typ tak ma. Wynika to z regulacji EGR ( wartość otwarcie nie jest stała tylko lekko faluje...
witaj .. dziękuje za odpowiedz zawór egr czyściłem i jeszcze jedna mam zasepleniona rurkę dochodząca do egr założona zaślepka czy to ma jakieś znacznie i czy przez to te błędy wychodzą ?> a co radzisz kolego na temat tego błedu ze wiecami żarowymi jak mogę go usunąć?
Witam! Pojechałam autem do sklepu, wszystko było ok. Na drugi dzień rano wsiadłam do auta, odpaliłam i chodził strasznie nierówno, aż nim trzęsło, nie reagował na pedał gazu, obroty około 0,5tys. aż gasł po kilku sekundach. Żadnych kontrolek ani wcześniejszych problemów, po prostu tak z dnia na dzień. Wczoraj wieczorem próbowałam odpalić i zadymiłam...
Witam, pacjent to Alfa 159 1.9 16v 150km. Niedawno kupiłem ten samochód. Bella przeładowuje turbo po pełnym wciśnięciu gazu. Z logów wygląda to tak, że ciśnienie zadane i zmierzone bardzo się różni. W aucie poprzedni właściciel zaślepił EGR, przez co przepływomierz pokazuje za wysokie wartości. Zaworek N75 podmieniony, brak zmian. Czy turbo do regeneracji?...
Dzień dobry. Chciałbym poprosić o poradę odnośnie problemu z silnikiem 1.6 HDi 109KM (kod silnika 9HZ) w Citroenie C4 GP (rocznik 2008, ok. 309 tyś km według licznika). Problem zaczął się w ubiegłe lato i polega na tym iż tylko w cieplejsze dni (temperatura powyżej 0 – 5 ºC) i tylko na rozgrzanym silniku mam problem z odpaleniem auta tzn....
ECM steruje EGR-em w zależności od temp.silnika ,obrotów, obciązenia. Jedyna rada zdjąć zaślepkę EGR jak nie pomoże wymienić na nowy EGR.
jrd - Jeżeli jest sterowany podciśnieniowo to nie ma żadnej wtyczki tylko gumowy wężyk i właśnie wystarczy go odłączyć i czymś zatkać a wtedy egr się nie otworzy, no chyba, że jest zacięty i cały czas otwarty. zaślepka tutaj nie jest potrzebna.
Witam mam pytanie chciałbym zaslepic EGR wymienić na flansza jak to zrobić ? Poszukaj na allegro gotowe zaślepki pod rurkę EGR, odkręcasz rurkę od EGR podkładasz zaślepkę zakręcasz z powrotem rurkę i gotowe
Jak w temacie, jakie ma zastosowanie ten zaworek w egr ,chciałem też zaslepić odciąć płyn od egr-u zaślepka od strony termostatu ale płyn ma drogę dodatkową od strony intercoolera i nie da rady a powiedzcie mi jak jest problem z intercoolerem to czym on się objawia. Bo ja mam taki problem że do układu dostaje się powietrze a w czasie jazdy otwiera się...
...Zaraz po zakupie ujawnił się wieszający się EGR... Potem ponownie się pojawił i zastosowałem zaślepkę 1.5 mm z blachy kwasowej... Witam Zastosowanie samej zaślepki nie przyniesie spodziewanych efektów na długo - należy jeszcze sam egr wyłączyć z programu. Swego czasu był w OPLU oficjalny środek zaradczy na wyprogramowanie zaworu EGR i zakładanie...
usterka usunięta,powodem były żle podpięte wężyki od elektrozaworka, po właściwym podpieciu wężyków od podciśnienia zdemontowałem zaślepkę egr-a i jest wszystko dobrze,możemy zamknąć
co ja bym zrobił. zaślepił egr zaślepki do egr'a dostaniesz w ASO vw 038131925a za śmieszne pieniążki albo na allegro znajdź, pamiętaj że potrzebujesz dwie zaślepki i dwie uszczelki, na sam egr bądź kolektor ssący i na kolektor wydechowy. jeżeli nic się nie zmieni to podmienić Przepływkę
Witam ponownie ,turbo zmieniłem na "nowe"używane sprawne ,przeczyszczone ,lecz problem nadal występuje ,samochód jak nie miał mocy tak dalej nie ma. Wężyki nowe ,gruszka nowa sprawna,co dalej mogę zrobić ? Posiadam wakuometr jak i co po kolei podłączać by sprawdzić dokładnie podciśnienia Logi będę mógł zrobić dopiero we wtorek Więc do tego czasu co...
Wszystko do czyszczenia lącznie z wymiennikiem albo zaślepka i sterownik na off.
Wkładaj zaślepkę i problem z głowy Zielonego pojęcia nie masz co się stało z EGRem a twierdzisz że zaślepka pomoże. Nie pomoże bo skoro już jest błąd to nie zniknie przyczyna od zaślepienia. Pewnie kalkulator silnika nie widzi położenia zaworu lub cewki zaworu więc zaślepienie tu nic nie da.
Witam. Pacjentem jest Laguna 2, PH2 1.9 DCI F9Q 750 z 2005. Auto ma nową turbinę, wyczyszczony dolot, nową uszczelkę kolektora dolotowego, egr jest elektrycznie odłączony, jest drugi na ścianie grodziowej. Układ dolotowy szczelny, wszystkie podciśnienia sprawdzone, zawór sterowania turbiny działa, gruszka szczelna. Vacuum -0.95 bar, kierownice turbiny...
jedyne co mi przychodzi do głowy to,ze po odłąceniu przepływki zamyka się EGR i wtedy osiągi są lepsze.Autor napisał że egr jest zaślepiony,a może tak nie jest lub zaślepka jest dziurawa
Dalej kulawo z zaślepką. Ja bym zrobił eksperyment naukowy i wypłaszczył egra na mapie i zobaczył. A wtryski sprawdzałeś? Niestety sam tego nie zrobię, nie mam takiej możliwości. Ale ta ząslepka egr pokazuje że egr jest sprawny.Bo nie ma wielkich różnic. Wcześniej myślałem że egr jest gdzieś podparty nagarem i przepuszcza w pozycji zamkniętej ale tak...
Dzięki wszystkim (a w szczególności witja69) za pomoc. Jednak najprawdopodobniej to nie EGR. Mimo że samochód podpięty pod komputer nie wykazywał błędu przepływomierz powietrza to po odpięciu wtyczki od niego samochód chodzi normalnie (tzn. jak wcześniej) a po podpięciu zamula. Tyle tylko że takie nowe ustrojstwo to 300zł a :( z simensa nawet-500 zł.,...
Chcę wyczyścić kanały dolotowe wszystko zatkane nagarem nie mogłem inaczej tego rozkręcić albo nie wiedziałe jak sie za to złapać więc wykrciłem turbine juz to zrobiłem , a druga rzecz to jak odkręciłem to co chyba steruje egr-em była założona tam uszczelka zaślepka po co to było założone?
Dziękuje wszystkim za zainteresowanie moim tematem, sprawa została rozwiązana. Miałem czas podjechałem do znajomego elektronika który się zajmuje typowo sterownikami silnika. W każdym bądź razie wskazywało na to ze klapa Egr jest tak jakby cały czas zamkniętą lub ta zaślepka ( ale chyba raczej zaślepka bo gdyby cos z klapą zaciętą to by były inne błędy...
Ewentualnie jak egr nie jest zaślepiony to mogę go zaślepić tymi dwiema zaślepkami? A wężyk podciśnienia zaślepić śrubą i powinno być ok czy nie bawić się w to? Da się sprawdzić bez rozbierania czy ta membrana jest dziurawa np zdjąć wężyk z n18 i dmuchać?
Jest aluminiowa zaślepka więc chyba nie było fabrycznie Tak wygląda "fabrycznie" bez EGR https://obrazki.elektroda.pl/9083362900_...
To chińskie Delphi to może coś ogólnikowo sprawdzić o ile da radę.Merc ma to do siebie że żeby głębiej sięgnąć w diagnostykę to musi być SD. Odnośnie EGR to do merca nie widziałem w ofertach specjalnych zaślepek tego zaworu. Podobno zaślepienie daje trochę mocy kosztem gorszych spalin..Ja miałem tylko benzyny.
Jak w temacie. Wyskakują jednocześnie 3 powiadomienia o usterkach na zegarach kiedy są aktywne nie mogę uruchomić silnika. Znikają po losowym czasie, auto wtedy można odpalić i działa już normalnie do kolejnego zgaszenia. Sytuacja jest dość losowa czasami się nie pojawia. Jest też problem z pilotem od menu na kierownicy przyciski potrafią sie zamieniać...
Przepływki nie odpinamy, nie słuchaj głupot. Zaślepkę dajemy jak EGR jest nieszczelny i potem edycja softu. Gdy EGR jest sprawny wystarczy sama edycja.
Koledzy a czy mogę zrobić tak, że zaślepię EGR razem z jego zamontowaniem? Tzn wywalę oryginalną podkładkę, wstawię zaślepkę i zakręce EGR. Mogę tak zrobić?
Po pierwsze proponuję zmienić mechanika. Po drugie - mam taką samą Corsę, miałem podobne objawy - szarpanie + problem z odpalaniem, ale bez gaśnięcia. Diagnoza - Przepływomierz, EGR, Lambda. MEchanik odpiął port przepływki - auto zapalało bez problemu. Po wymianie przepływki pozostało szarpanie, ale lambda już nie widniała na liście błędów. Wyczyściłem...
Auto przywrócone do stanu fabrycznego Dodano po 24 Powrót do stanu fabrycznego[wyjęte zaślepki z egr].Diagnoza silnika JALTESEM ecu brak błędów w pamięci.Mam też ducato 2,3 euro5 2012które chodzi pięknie.Dla porównania sprawdziłem w nim działanie przepustnicy-po zdjęciu rury dolotowej silnik natychmiast gaśnie a w tym z 2010r pracuje nadal,bez znaczenia...
Witam ponownie. Po dłuższym czasie wracam ponownie do sprawy ponieważ sprawa sie nieco zmieniła. Otóż dziś poświęciłem swojego czasu i odkrecilem sam elektrozawór EGR. Bylo troche sadzy. Wyczyscilem obie części zaworu egr. Tak na chwilę tez odkreciłem, ale skreciłem tę rure co idzie do zaworu (tam gdzie można wstawić zaślepkę EGR.) Po skreceniu tego...
srebre TDI nic nie znaczy, od 03 roku szły właśnie pokrywy z srebrnym tdi, która w dodatku bardziej zasłania alternator i ma zaślepkę na egr. Numer który podałeś to numer głowicy.
Witam!!! A więc tak. Przepustnica wyczyszczona nie była zbytnio zabrudzona. Katalizator końcowy usunięty,kanał szlifierka spawarka migomat kawałek rurki 1h pracy, w moim przypadku koszt 0zł. Zawór EGR zaślepiony 15 min pracy , koszt 1gr jako zaślepka. Po tych zabiegach auto odżyło,ciągnie ładnie do odcinki. Pozdrawiam.
Do zaślepienia zaworu EGR w tym silniku dostępne są dwa rodzaje zaślepek blaszanych. Opcja nr 1 to zaślepka bezpośrednio przy silniku. Opcja nr 2 to zaślepka między rurką doprowadzająca spaliny a chłodniczką spalin. Taką zamontowałem ze względu na lepsze dojście. Wszystko ładnie pięknie, brak błędów.......... lecz jedna rzecz mnie irytuje a mianowicie...
Jeżeli nie masz błędów od egra, to zawór jest sprawny i należy go zostawić w spokoju. Problemem jest to, że soft jest tak zrobiony, że otwiera egr na jałowych obrotach, przez co spaliny idą w dolot, silnik nie ma dość powietrza i w momencie dodania gazu dławi się. Wyczyść kolektor, zaślep egr (wystarczy jedna zaślepka na wydechu, lub przy kol. ssącym),...
Zdejmij zaślepkę z EGR-a, wykasuj błedy i jazda. Potem sprawdzić kody błędów raz jeszcze. Czasem zaślepienie generuje właśnie błędy EGR-u. Co do problemu na zimnym silniku polecam sprawdz luzy zaworowe. Ssące: 0,12-0,18 (mm), wydech: 0,32-0,38(mm)
EGR-a wyczyściłem - nawet nie był mocno zawalony, choć potrafił się zaciąć. Przy okazji zaślepiłem go i samochód odzyskał moc. Nadal jest niewielka różnica po nagrzaniu. W jeździe miejskiej nic się nie dzieje, ale w trasie po 15 minutach zapala się kontrolka. Zastanawiam się skąd system wie że EGR jest zaślepiony, skoro tłoczek chowa się do wewnątrz...
Witam, Pytanko takie mam, ale pierw nieco opiszę. Na początku września kupiłem sobie Alfę jak w tytule, no i dość szybko zauważyłem że dymi znacznie ponad normę rozmawiałem z poprzednim właścicielem, on utrzymuje że zatkał EGR, i że dymi bo nie przeczyszczona. Gdzieś na początku miesiąca pojeździłem na wyższych obrotach nawet zdarzyło mi się cisnąć...
Witam mam problem z moja LALĄ , po części juz rozwiazalem ale to jeszcze nie wszystko.Chodzi o to ze lagunka nie chciala jechac słaba na maxa nie bylo mowy zeby wyjechac pod gorę , odwiedzilem kilku mechanikow ale nic konkretnego obstawiali tylko czujnjki , jednak przez przypadek odkrylem ze mam nie szczelny egr zaslepilem go , tak na szybko bo wyjezdzalem...
sebap dzięki za szybką odpowiedź! Zaintrygował mnie ten syczący w czasie ostatniego testu EGR - przepustnica zatkana od góry, w waż od podciśnienia od lpg (jednocześnie odcięte podciśnienie od lpg) podpięty pistolet od kompresora i podane impulsowo ok 3 bar. Zawór ten jest przerdzewiały na wierzchniej strony flanszy, powietrze wylatuje koło metalowego...
Jak masz gdzie i możliwość, to go usuń. Z tą zaślepką z 3 dziurami masz rację, fiat razem z egr daję do montażu taką uszczelkę. Niewielka nieszczelność wystarczy aby silnik nie zapalił, musi na pewno przepuszczać trochę.
Dzis bedzie zaslepka do EGR to ja wsadze i sprawdze. ale od samego poczatku wydaje mi sie ze to wtryski, dymienie jest ogromne. wiec wydaje mi sie zbyt duza dawka paliwa(lub zle rozpylanie) w stosunku do ilosci powietrza. W dolocie brak nieszczelnosci. Sprawdze jeszcze te odczyty z przeplywki a pozniej przelewy. Na kompie dawki byly praktycznie identyczne...
Nie wiem czy to coś wniesie do dyskusji, ale mój syn też miał identyczny problem z tym silnikiem tylko w Merivie. Po rozgrzaniu podczas spokojnej jazdy wyskakiwał błąd "wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach". Syn zaślepił EGR ale częściowo, zaślepką z małym otworem. U niego pomogło.
Witam ponownie. Niestety nie mam dobrych wieści. Kilka dni temu wystąpił identyczny objaw jak przed zaślepieniem EGR-u, powtarzam, identyczny. Żadnych kontrolek, silnik zgasł podczas jazdy po wysprzęleniu. Gdybym nie zdjął nogi z gazu i nie wcisnął sprzęgła jechałbym dalej, ale dynamika byłaby słabsza. Po zgaśnięciu zapalił od razu jednak nadal nie...
Na turbinie przejechane jest 3 tys km . Możliwe ze dpf jest zapchany chociaż pisze ze ma 36 gr sadzy . Poskładałem bez rurki EGR odpala na postoju kreci się do 2,5 tys obrotów . Jutro w wytnę zaślepkę do rurki egr i zobaczę jak pójdzie . EGR był wsadzony tańszy zamiennik być może sie nie zamyka lub dpf jest zapchany .
Wyczyścić EGR , albo go wymienić - ewentualnie zamontować zaślepkę .
Przewody podciśnienia nowe tak jak i zawór sterowania turbina . Węże niby mi mechanik spr ale ich nie ściągam tylko wizualnie jak kupie rury kanalizacyjne i zrobię zaślepka oraz z wejściem na pistolet to spr pod ciśnieniem podepne pod węża od turba i przepustnicy jakby była dziura to powinno syczec nawet z IC?? A jak spr układ od egr do turba metalowe...
Sam siłownik egr się zacina, czasami pomaga przemycie, rozruszanie i nasmarowanie tego siłownika pod czarną zaślepką. Swoją drogą co za baran wsadził tam egr, wszystko trzeba wywalać..
(at)Alfred_92: Auto jeździ max. kilka tysięcy rocznie- żona ma do szkoły 700 metrów, jakies wypady do sklepu, do sąsiedniego miasteczka 4 km. Przy sprawnym termostacie się ma biednie zagrzać, do tego samochód stoi po wiatą. Nie zauważyłem zeby kopcił. Mam kilka samochodów stąd małe przebiegi (w poprzednim CC 900 miała w 12 lat nakręcone 46 tys. km)....
Dj_opornik udało Ci się rozwiązać ten problem? Nie. Problem sam zmarginalizował się z nadejściem pory ciepłej. Po prostu wskazówka nawet jak minimalnie się cofnęła, to i tak szybko wracała do pionu. Obecnie pojawił się inny problem. Ok. 2 tygodnie temu podczas jazdy wyprzedzałem kilka aut, butując w podłogę na 3-4tys obr. Pół kilometra dalej kapnąłem...
Jeżeli skacze ciśnienie na listwie i żeby sprawdzić co jest tego przyczyną, należy odpiąć EGR i zaślepić dopływ spalin z niego do dolotu, odpiąć wtyczkę MAF oraz odłączyć wężyk podciśnienia na turbinę. W takiej sytuacji ECU przyjmuje że nie działa EGR (bo jest wyłączony i faktycznie nie ma dopływu spalin na dolot jeśli grzybek EGR byłby zawieszony,...
Witam po małej przerwie, tak wiec... przyszedł mi zawór N75 ( poprzednio zaślepiłem EGR ktory okazal się nie całkiem zaślepiony) , czym prędzej popędziłem aby go zamontować, zaryzykowałem i zrobiłem test przed clipem, kto biednemu zabroni bogato żyć... odpalam ruszam i .... muł oraz kłęby dymu. jednak po przejchaniu ok 200 m juz nieco lepiej i tak kawałek...
Turbo to chyba jeszcze można sprawdzić przy jeździe na wykresie. U mnie jest za duże o 75 ale to może czujnik tak jak piszesz albo może sam program przekłamuje. Może te 75 jest w granicy tolerancji. Ja tylko regulowałem pozycję zderzaka. Nie widziałem tam oryginalnej farby natomiast sztanga fabrycznie zaklejona. EGR masz całkowicie zaślepiony i wywalony...
Kup ten EGR i nie kombinuj bo emulator może oszuka sterownik , ale nie oszuka rzeczywistości . Jak zamiast spalin w cylindrze będzie powietrze to proporcja paliwo / powietrze jest nieprawidłowa bo jest zbyt dużo powietrza (tlenu) ten w temperaturze spalania jaka panuje w komorze spalania jest na tyle chętny do reakcji spalania że spali się z materiałem...
Najpierw to ja bym go rozebrał wyczyścił dobrze wymył w benzynie ekrtrakcyjnej, rozruszał i wtedy zobaczył. Zaślepkę robisz z blaszki z puszki po piwie i tyle ale egr musi działać nawet jak jest zaślepiony bo inaczej będzie generował błędy. Nie wiem czy taniej nie będzie usunąć go programowo i zaślepić na stałe.
Dzięki że próbujesz pomóc, z tym pedałem przyspieszenia to aż się boję co wyjdzie, bo jutro postaram się podmienić, dopiero się kapnąłem jak zrobiłem zapis parametrów, ale nie ciekawie to wygląda obym się mylił :|, mianowicie jak bawie się pedałem w pozycji zapłon to wszystko jest jak najbardziej ok, a jak zapalę auto to dopiero wychodzą jakieś cyrki,...
rafal.jaro, ojciec ma astre w combi z silnikiem 2,2 na angielskim forum znalazłem schemat egru :) po zmontowaniu i zaślepieniu egr blaszką problem zniknął :) od 2 lat 0 problemów dlatego też w swojej astrze próbuje zrobić taki trik, bo wiem że to działa, na allegro mam do zakupu takie emulatory po 150 zł wraz z zaślepkami - ale dlaczego mam płacić za...
Ten lewy nastawnik zaworu egr, to widzę że chodzi tu o nastawnik klap kolektura ssącego. Był wywalony bezpiecznik, po wymianie tego bezpiecznika, nastawnik zaczął się palić. Niestety nie udało się go uratowac. Obudowa byla pęknięta w w środku jakas ciecz. Teraz nastawnik wymienię, a klapy wirowe idą do śmieci, zastąpione zestaw zaślepek z allegro :)
Witam Problem z moją Corsą zaczął się poł roku temu :-( Na początku zaczął zapalać się EGR podczas jazdy pod górkę, zbagatelizowałem ten problem gdyż było to bardzo sporadycznie. Po jakimś czasie Corsa miała problem z wejsciem na obroty kiedy była zimna trzeba było porządnie przygazować żeby można było jechać, po rozgrzaniu silnika problem znikał. Zgodnie...
Kilka lat temu zaślepilem Zawór Egr. Co prawda, była to Alfa Romeo 146, ale w Golfie będzie to podobnie. Na wlocie do Egr, pomiędzy flanszami włożyłem zaślepkę wykonana z około 0,5 mm cienkiej blachy. Od tego czasu nie miałem więcej kłopotów z zablokowanymi Egr-ami, Sterownik nie meldował tez żadnych błędów.
czytałem, że emulator w tym silniku nie działa kupić sprawny nowy / używany EGR i założyć zaślepkę
Witam Wracam do tematu cały czas pojawia się błąd P0401 za mały przepływ spalin w egr . Nie wytrzymałem i leciałem po kolei czyszcząc wszystko aż natrafiłem na zaślepki na spalinach w chłodnicy egr na wlocie i wylocie. I stąd pytanie dlaczego mógł to ktoś zrobić ? Proszę o rady i pomoc.
Proszę o porady co zrobić w tym temacie ponieważ u mnie jest identycznie. Pojazd Fiat Scudo 2007 silnik RHK 120KM. Przy spokojnym przyspieszaniu między 1500 a 200 było szarpanie jak w opisie powyżej. Wczoraj w ramach testu podpiąłem mu na sztukę zacinający się EGR wyjęty z żony RHR-a (wbudowany został odpięty, pozostał jako zaślepka). Było idealnie...
Cześć, Mam pewien problem z moją Astrą G 1.7 y17DT 2003 rok i za chiny nie mogę go rozwiązać. Przejąłem auto po nieżyjącym już członku rodziny 3 miesiące temu, autko służy mi na co dzień do jazdy. Od momentu przejęcia auta, mam problem. Odnoszę wrażenie, jakby turbo nie pracowało w tym aucie. Rozpędza się dość w porządku, do setki idzie, powyżej setki...
Przepływomierz został podmieniony z innego auta o tym samym kodzie silnika BCB (Golf IV) i objaw nadal występował tak samo. Poczekam dwa dni na przysłanie zaślepki do EGR i sprawdzę czy to pomoże. Jeśli nie, wykonam jeszcze dwie rzeczy: odepnę cały sterownik LPG bo w praktyce on też steruje benzyną za pomocą swojego komputera (możliwe, że coś miesza...
EGR też chroni dolot przed przeładowaniem... ja bym zaślepkę zdemontował.. Kolego diagnosta06 myślisz o podniesieniu SVBL? Egr chroni dolot przed przeładowaniem od strony spalin. Egr ładuje spaliny do kolektora dolotowego więc jeśli się nie zamknie to może przeładować dlatego dla pewności został zaślepiony. Zresztą nie było żadnej różnicy.
Masz może porównanie jakie są różnice między całkowitym zaślepieniem a takim z otworem ? U mnie w Opel Astra G rok 2003 Z17DTL po całkowitym zaślepieniu EGR (bez nawiercania zaślepki, bez wyprogramowywania w ECU) auto wpadało w tryb awaryjny i traciło moc. Co z klapami wirowymi ? Gdzieś czytałem że ktoś wypiął dźwignię od sterowania a klapy otwarte...
Witam wszystkich, Niestety po 2 dniach wspanialej jazdy problem powrócił. Po wymianie sterownika turbiny miałem zaślepiony EGR od 2 tygodni. W dniu dziejszym pojawila mi sie kontrolka CHECK ENGINE. Odetkalem EGR bo myslalem ze to ma cos wspolnego po wymianie sterownika. Przy redukcji na 4 podczas manewru wyprzedzania pojawila sie znowu sprezynka ,...
Witam Mam Peugeota Experta 2009 rok 2.0 HDI 120 koni. Przebieg 190 000 km ,kupiony w salonie. Ogólnie autko fajne ,śmigam ogólnie do Niemiec po autostradach ,ale co 60 000 km pada zawór EGR ,padł przy 60tyś ,potem przy 121 tyś i przy 181 tyś (q...a równo co 60 tyś. ), przy 190 000 znowu niby padł EGR ,mechanik wymienił i założył zaślepkę EGR ,ale okazało...
Odwrotnie przewody paliwowe podpięte? To jakoś jedzie w ogóle? Przewody paliwowe są podłączone poprawnie. Samochodem można jechać. Podczas jazdy następują tylko drobne szarpnięcia. Przykładowo utrzymując obroty na poziomie 2000, to co jakiś czas następuje ich spadek o ok. +/-50 obrotów - występują takie szarpnięcia/pulsacje. Łatwiej mówiąc mam 2000...
W tych JTD czasem nie ma tego myku z EGR że nawet serwis zakłada pseudo zaślepkę z dziurkami aby zatamować przepływ... Tak czy siak zaślep EGR i zobacz jak wygląda kolektor dolotowy bo może być ładny asfalt w środku....
zaślepka głowicy zaślepka wałka zaślepka kontakt
uszczelka filtra zniekształcenie obrazu bateria rower programować
pompa skrzydełkowa pralko suszarka
Obsługiwane procesory przez Lenovo M58p Pojemność wsadu pralki Bosch WFD 1260 - 5 kg