Teoretycznie jest takie miejsce, podstawa aparatu zapłonowego.
Klawiatura u nas nie była rozbierana nigdy 9lat temu jak było pokrywa zaworów zdejmowana to miał jeszcze oryginalne farby na niej i wtedy było tylko dociągnięta klawiatura i ustawione zawory bo u nas przyszedł ciągnik z dani i silnik w ogóle nie był ruszany przez tyle lat. Bo po co jak nic się nie działo a teraz była uszczelka pod głowicą przerdzewiała...
Może to mieć wpływ na większe zużycie energii? Bez przesady, raczej grzejnik nie będzie dogrzewał. Wymontowanie termostatów ma sens w tym przypadku i założenie plastikowych zaślepek?
Dzięki... a jeszcze jedno ... w prawe górne wyjście mam wpięty odpływ na dom...a prawe-prawe zaślepka. Przekręcając w głowicy na by pass i wpinając sie po prawej stronie zamiast zaślepki pomine całkowicie ta stacje zmiękczania ?
Wybaczcie za tak późną odpowiedź. Przyczyną była zaślepka głowicy. Dzięki wszystkim za pomocne sugestie. Temat uważam za zamknięty.
będzie trzeba nowe po wyciągnięciu założyć. Będzie trzeba ale to teraz najmniejszy problem. i ten pierwszy tłok czy na samej górze czy może minimalnie w dół Max w górze, wtedy po wydłubaniu zaślepek z głowicy szczeliny w wałkach mają być poziomo a górna część szczeliny ma być równo z płaszczyzną głowicy
Rozkręcasz Pan cały silnik zalewasz gorąca woda i patrzysz gdzie cieknie, małe pęknięcie na bloku można kleić większe najlepiej kołkować,co do spawania to robota już dla zawodowców. Poza tym zaślepek w bloku czy głowicy nie montuje sie na sylikonie.Oringi są na dole tuleji. Pisząc "jak głowica byłaby zła " trzeba sprecyzować o co chodzi.
Witam, ten film wprowadza zamieszanie. Sugestia, że karetkę można sobie ot tak przesuwać jest złośliwością - drukarka na to nie pozwala, "kontruje" przytrzymując karetkę w miejscu. Również odłączanie zasilania podczas pracy drukarki to zły pomysł. Jeśli drukarka uruchamia się i nie ma błędów krytycznych, to głowicę można wyjąć tak: - uruchom drukarkę...
Jeżeli to zaślepka w głowicy, to kupić się da. Ale foto wiele by pomogło
Zapomnieliście o najważniejszym, czyli o wypadaniu gniazd zaworowych w tych bublach. Oczywiście poza braniem oleju i innych usterkach jak np wypadanie zaślepek w głowicy i bloku. 🤣 błąd pokazuje „uszkodzony wtryskiwacz” Podaj normalny kod błędu z opisem a nie jakieś tam głupoty.
Mówisz chyba o zaślepkach z boku głowicy, nimi woda leciałaby na zewnątrz. W twoim przypadku pękła głowica lub raczej tuleje albo blok. Czeka Cię rwanie tulei, żeby zobaczyć co się stało.
Co to za zaślepka na głowicy? To oryginał BSKA czy przeszczep z kablówki? Nie sprawdzałeś go po zakupie?
Głowica została oddana do sprawdzenia i planowania. Okazało się, że pod wpływem ciśnienia wywaliło jedną z zaślepek w głowicy. Mechanik nie stwierdził żadnego pęknięcia i zasugerował sprawdzenie jeszcze tulei. Czy posiada może ktoś schemat dokręcania śrub w tym silniku wraz z momentami dokręcenia ? Peugeot 208 1.4 vvti
Sprawdź dokładnie głowice czy nie są popękane, miejsce gdzie jest przykręcona klawiatura tam najczęściej pękają. Ewentualnie woda może iść zaślepka od spodu głowicy. Jeśli nie będzie widać to sprawdź je pod ciśnieniem
Uszczelka pod którąś z głowic, pęknięta głowica, korki - zaślepki otworów w głowicy przeżarte.
No właśnie grzejniki dość długie Ja mam typ 22 600x2000 i daje radę na zwykłym podłączeniu dolnym. Być może przy podłączeniu krzyżowym zyskałbym ciut szybsze nagrzewanie co przy przewymiarowanym u mnie kotle gazowym mogłoby mieć jakieś znaczenie, bo u mnie kocioł włącza się na 9-13 minut i z racji osiągnięcia górnych 50 stopni bez możliwości zmniejszenia...
To jest zaślepka układu chłodzenia. Zapewne gdzieś w głowicy lub bloku silnika pod rozrządem jest taka zaślepka.
Witam Po pierwsze to zdecyduj się o jaką myjkę chodzi Bo w tytule podałeś dwie firmy. Nie wiem skąd ten plastik mógł sie wziąć ale jest opcja że to filterek na wejściu wody mógł się rozpaść. Te śruby których nie mogłeś wykręcić są zaślepkami otworów technologicznych i raczej są wkręcone na klej. Nie ruszaj ich.
Jeśli chodzi o głowicę pompy paliwa to najczęściej lubi pojawiać się paliwo z zaślepek znajdujących się na głowicy. Są to śruby na torx jak się nie mylę 50 bądź śruby na klucz 13. Kolego a czy twój sprzęt może przeprowadzić test szczelności?
.natomiast nie silnik byl blokowany tylko rozrząd Blokuje się wal korbowy trzpieniem wkręcanym w blok silnika na prawo od filtra oleju, druga blokada to tzw. podkowa wsuwana w szczeliny wałków po uprzednim zdemontowaniu okrągłych zaślepek w głowicy. Bez zablokowania obu podzespołów nie masz szans na poprawne ustawienie rozrządu.
Zmierz ciśnienie oleju na głowicy. Są tam wkręcane zaślepki. Pomiędzy głowicą a blokiem jest zaworek (opisany Oil Flow Check Valve) - prawdopodobnie odpowiedzialny za obniżenie ciśnienia oleju w głowicy. Może puszcza za dużo i dlatego podpiera zawory.
No tak, pod kolorową zaślepką była śrubka, tylko gdy próbowałem ją szczypcami przekręcić to się ułamywała sukcesywnie, zamiast przekręcać, więc odpuściłem to rozwiązanie. Poszedłem za radą Pawła by użyć siły i się ta biała plastikowa zaślepka wyciągnęła ale przy okazji obłamała. Potem te zatrzaski odgiąłem, zdjąłem ją i taką ułamaną (bo nie mam innej)...
Pamiętaj, że ta zaślepka, którą wkręcasz zamiast głowicy, dokręcona do końca zamyka zawór.:)))))
A rozrząd sprawdzony? Rozrząd wymieniany był ok 20 tys km temu. Jakby był źle ustawiony, to by źle pracował również na wolnych obrotach. A mu brakuje mocy powyżej 2000 rpm. W ogóle to dość rzadki silnik, który ma czujnik wałka rozrządu. Przeważnie w tym miejscu jest zaślepka w głowicy Świece i przewody nowe.
Witam! Zrobie jak napisałeś. TV ma wejście UHF i przełącznik UHF/VHF lecz nie ma głowicy UHF (podobno w miejscu gdzie powinna być głowica była zaślepka)
mam taki sam silnik na bank są to zaślepki z tyłu głowic, miałem to samo w mojej audi, wymieniłem wkleiłem na sylikon i objawy zniknęły
Czy pod zaślepkami jest właściwy zawór? I mogę je spokojnie odkręcić- zaślepki?i dopiero pod nimi jest zawór którym zablokuję dopływ wody do kaloryfera? Zaślepki można odkręcić, pod zaślepkami powinny być imbusy, tak coś około 6 mm, zakręcasz i gotowe. Możesz nawet zdemontować ten grzejnik - po to są te lokalne zawory.
Wg instrukcji masz wyjąć "zaślepkę" z głowicy aby włożyć blokadę. Następnie kręcić wałem zgodnie z obrotami silnika aż blokada "zaskoczy". Następnie zamocować blokadę na dolne koło zębate paska rozrządu. Wyreguluj napinacz aby wskazówka wskazywała na znak w napinaczu. Dokręć śrubę napinacza z siłą 23-28Nm.
mam ten sam problem na gorącym silniku głowica chodzi tak jak by oleju nie miała , mam przebieg 110 tys . mój dobry mechanik powiedział że to stary numer że wypadły ci zaślepki z wałka na którym są koniki co popychają pompo wtryski .Zaślepki są małe 5 mm wypadają do głowicy i leżą w niej.Przez dziury po zaślepkach ucieka ciśnienie oleju i chydrosztosy...
Za pompą wody jest zaślepka wkręcana gwint M22x1.5. Miałem przypadek, że spróchniała.
witam mam Forda Focusa mk2 2005r 1,6 16v 100km. wywala check engine błąd P0171 (Mieszanka za uboga Rząd 1) oraz P1000 (testy systemu obd - niezakończony). po skasowaniu błędu, błąd wraca po przejechaniu kilku-kilkudziesięciu kilometrów. wymienione: - świece - obie sondy na nowe oryginalne - filtry, olej - umyta dokładnie przepustnica - broki (zaślepki...
W jaki błąd ? Pisałem o tylnich zaślepkach wałków nie śrubach.
Jeszcze popraw przylgnie w głowicy, żeby nie miała wżerów
Wszystkie parametry konfiguracji ustawia się na switch-ach w okolicach gniazda pasma głowicy jest zaślepka. Jak je ustawić najpierw wydrukuj aktualną konfiguracje załóż papier i włącz drukarke trzymając któryś z klawiszy menu. Drukarka wypisze aktualną konfiguracje swichy i prawdopodobnie możliwe opcje.
zgadza się: 1. uszczelki głowicy 2. zaślepki głowicy 3. oringi tulei w skrajnych przypadkach 4. pęknięta tuleja 5. wżera w korpusie bloku na uszczelnieniu tulei 6. pęknięta głowica lub blok silnika
Rozbierałem kiedyś któryś "VooPoo" śruby były na TORX pod głowicą i od spodu pod klapką na baterię, ukryte pod zaślepkami.. Może jakieś foto? Ewentualnie opis w czym problem by to rozebrać?
Odkręcasz tą małą miseczkę i tam są dwie śruby do wykręcenia i jeszcze 10 od dołu silnika i schodzi ci dół silnika tak jakby duża miska a ta mała to zaślepka. Jak rozkręcisz dół to sprawdź czy nie trzyma ci tego obudowa rozrządu możliwe że trzymają to dolne śruby od obudowy rozrządu. I od strony skrzyni też trzyma.
Więc podsumowując koszt zabawy z francą.... Zestaw żrub głowicy cylindrów VICTOR REINZ 14-32154-01 73,9 kolektor wydechowy Elring 30 Uszczelka, kolektor dolotowy VICTOR REINZ 71-33563-00 16,3 Pierscień uszczelniający wału, wał korbowy ELRING 157.200 40 Uszczelka, rura wylotowa FA1 220-918 13,3 Total Quartz ENERGY 9000 5W-40, 5l 71,9 (do wymiany za 1k...
Z tyłu w głowicy powinien być drugi czujnik ciśnienia lub zaślepka.
W mojej wersji nie, bo mam cewki za głowicy a w miejscu rozdzielacza jest zaślepka.
Kolego w tym silniku często skacze łańcuch rozrządu (w wersji silnika produkowanej do 2005 roku później VW łaskawie to poprawił). Niestety łańcuch skacze na tym wałku na którym nie ma czujnika hala dlatego komputer tego nie wykrywa. Organoleptycznie można to sprawdzić wykręcając dwie zaślepki w głowicy od strony akumulatora. Oba wałki po ustawieniu...
Na początek wymiana głowicy, ściągasz zaślepkę, następnie może będzie śrubka, odkręcasz ją i ściągasz całą gałkę, a później już widzisz samą głowice. Jak to jest stare, to począwszy od śrubki wszystko może być zakamienione i stawiać opór. Albo bym w sklepie hydraulicznym wziął kilka na zeszyt, albo wykręcił tą i poszedł do sklepu z nią, mogą się ciut...
Bez sensu spaliny z wydechu zawrócisz do wydechu. Najprościej podkładka zaślepiająca pod EGR (są gotowe na allegro). Sterownik w twoim aucie raczej nie ma kontroli przepływu przez EGR i po całkowitym zaślepieniu raczej nie powinno być błędów w ECU. Gdyby się pojawiały to albo wprogramowanie ale niepełne zaślepienie (zaślepka z małą dziurką). Więcej...
Żółta zaślepka poprostu się wyjmuje. Bolec niebieski wykręca się kluczem rurkowym 13.
Ja mam favorit bardzo długo - jak nie uszczelka,nie tuleje to zaślepki kanałów wodnych w głowicy(pod klawiaturą) . Spalanie-lato ok6.5L zima7.5L gaz 9L
...ten sam problem. Wszystkie śruby które odkręcałem przy zdejmowaniu głowicy nie sprawiały najmniejszego problemu a wyłożyłem się na tej zasranej zaślepce. Jakiś matoł dowalił ją na max a do tego franca jest z materiału który się "struga/odłupuje" i stosując wykrętaki do śrub i nakrętek nie dałem rady francy odkręcić :-( Jeszcze jedno podejście z palnikiem...
Zaejmij obudowę zaworów .Po zdjęciu zobacz jak wyglądają zaślepki w głowicy.
Podnieść i podeprzeć przód samochodu. Wymontować następujące elementy: Górna osłona silnika. Kompletny filtr powietrza. Podeprzeć silnik. Wymontować następujące elementy: Chlapacz z prawej strony. Dolna osłona silnika. Prawa poduszka silnika. Pasek napędowy układu wspomagania kierowania. Pasek napędowy dodatkowych podzespołów. Napinacz paska napędzającego...
To nie jest takie proste. Zawory 7 i 8 są zaworami sterującymi hydrauliką tłoczków w głowicy pompy s tłoczki-zaworki sterują wysokim ciśnieniem. Znajdują się one pod zaślepkami na imbus one najczęściej ulegają uszkodzeniu poprzez porysowanie powierzchni tłoczka. Dlatego zaproponowałem ci test ng3 który w teście wykrywa usterki poszczególnych sekcji...
Ja zwykle zdejmuję skaner i górną pokrywę, żeby mieć dobry dostęp. Potem szukasz zaślepek i śrubek w karetce. Pewnie trzeba będzie też wyjąć element z pinami. Nie rozbiłem tego modelu, więc szczegółowo tego nie wyjaśnię. Możesz też spróbować innych metod opisywanych na forum.
w pomieszczeniach są grzejniki którymi można ograniczyć ciepło. Grzejniki nie sa do ograniczania ciepła tylko do grzania że człowiek zakręca grzejniki w sypialni i otwiera łazienki Jak zakręcisz grzejnik w sypialni to nie wymagaj żeby sypialnię dogrzała łazienka Ze zdjęć nie za bardzo widać ale wydaje mi się że to są zwykłe zawory którymi możesz "odciąć...
przyczyn wiele,panewki ,głowica,ale na początek sprawdzic zaślepki na wale.
Musisz kupić blokady i tyle. Nie przeskoczysz. Wyjmujesz ślizgi, blokujesz napinacz przez zaślepki przodu głowicy i łańcuch górny zostaje. Ale czarno to widzę jak takie pytania zadajesz.
Czy naprawdę tak trudno napisać krok po kroku co trzeba zrobić? Bierzesz telefon ,wybierasz numer do mechanika a potem mówisz mu jak wygląda sytuacja. Umawiasz się na termin i sprawdza. Nie wiem co innego chcesz robić. Jak chcesz robić samemu to zakładasz blokadę na wał. Potem wydłubujesz zaślepki w głowicy i patrzysz na położenie wałków. Albo nie...
Nie można tym obracać bo jak zostawisz odblokowane to może wyskoczyć i zachlapie Ci olejem cały silnik. Jest to zaślepka pod którą znajduje się śruba trzymająca blokadę która z kolei dociska wtryskiwacz w gnieździe, w głowicy.
Nie ma znaków, masz dwa wyjścia: albo zablokować wał (z lewej strony na dole bloku, przy skrzyni jest zaślepka, trzeba tam wsadzić odpowiedni trzpień), albo zdjąć któryś dekiel z głowicy i ustawić wycięcia wałków równolegle do jej płaszczyzny
Jeśli nie ma wody w oleju i blok cały to zaślepki w głowicy do wymiany. W moim C-330 dodatkowo pękł blok nad pompą wtryskową i rozszczelniły się tuleje. Zaślepki zabite, blok pospawany, oringi na tulejach wymienione i jest OK.
Zacząłem drążyć temat. Napiszę co osiągnąłem. Może ktoś kiedyś skorzysta. Na YT znalazłem filmik pokazujący jak zdjąć głowicę: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Sprawa jest banalna. Wymaga zdjęcia dwóch zaślepek i odkręcenia czterech śrubek. Po wyjęciu głowicy widać pod spodem po lewej malutką zieloną płyteczkę przykręconą...
otwory technologiczne zaślepka prawdopodobnie przerdzewiała , do wymiany kupisz po wymiarze ori albo dobierzesz coś w sklepie z cześciami do ciągników, klej morze ciśnienie wypchnąć z czasem
Jest prawdopodobne, że masz obustronny zawór termostatyczny - odkręć zaślepkę z prawej strony i sprawdź czy również wystaje sztyca zaworu termostatycznego - jeżeli tak po prostu przenieś głowicę na prawą stronę - a zaślepkę wkręć po lewej.
Oznaczenie na pompie jest orientacyjne, po to byś trafił w cykl pracy pierwszego cylindra. Redukcja, to gwint zaślepki centralnej, głowicy wysokiego ciśnienia, a w środek trzpień czujnika, jak się to ustawia było milion razy opisane.
wszystko wskazuje na to że silnik się rozmarzł czyli prawdopodobnie zaślepkę ( bezpiecznik w głowicy) wypchało i woda poszła do miski korbowej. Radzę spuścić olej odkręcić pokrywę zaworów wymienić zaślepkę i liczyć na to że korozja nie zadziałała.
(at)Adam Krakowski, a na wałku rozrządu nie ma jakiejś możliwości zamontowania kopułki rozdzielacza? W moim samochodzie mam dwie zaślepki (dwie głowice) i mam możliwość założenia tam jakiegoś osprzętu, myślałem właśnie o kopułce i przerywaczu mechanicznym żeby mieć awaryjne zasilanie WN.
Mam problem z ustawieniem wału na blokadę,w którym miejscu ma zablokować,wałki zablokowałem z tyłu pod zaślepkami,koło na wale jest bez klina,jest to silnik z zerwanym paskiem,wiem że czeka mnie demontaż głowicy .Dzięki za wszystkie podpowiedzi.Pozdawiam
Tam rozrządu nie sprawdzisz, nie ma znaków. Blokady wsadzasz z tyłu w wałki gdzie jest w lewej głowicy vakupompa, w prawej zaślepka a wał blokujesz przez wkręcenie czpienia w blok za sprężarką od klimy a pompę bolcem 6 lub 7 mm. Ide o zakład ze nie będą pasować a jak zdejmiesz głowice to w lewej będą pogięte zawory... Dodano po 1 Wykręć świece żarowe,...
Wydaje mi się, że potrzebne będzie odkręcenie grzejnika. W sezonie grzewczym jest to kłopotliwe, ale może jakieś zręczne, szybkie założenie korków czy zaślepek nie spowodowałoby dużego ubytku wody w układzie. Ja tak wykręcałem zawór z głowicą. Na demontażu i założeniu zaślepki, uciekło ok 0,5l wody. Ewentualnie Opuścić wody tylko z jednego poziomu i...
Witam Właśnie przeszła przez moje ręce mp110 Jeśli nie drukuje to należy zjechać do zera licznik kartek 1.Włączyć drukarke 2. Naciśnij - Menu -Scan- Copy- Scan 3. wybierz Counters wciśnij Copy następnie - zjedz licznik do zera Wyłącz drukarkę przyciskiem Power Jeśli się zacina Oznacza to prawdopodobnie że impulsy są źle liczone na wałku przez fotokomurkę...
Możesz tak zrobić, zwłaszcza że zdajesz sobie sprawę z różnic temperatur przy podłodze. Musisz tylko zwrócić uwagę która rurka w grzejniku biegnie do zasilania (na górę, do wbudowanej głowicy) i dobrać odpowiedni zawór. Aby zmniejszyć opory hydrauliczne najlepiej też wykręć oryginalną głowice i wstaw w to miejsce zaślepkę (powinna pasować standardowa...
Witajcie. Usiłuję rozkręcić baterię jednouchwytową do kuchni (woda ciepła i zimna) w celu wymiany głowicy. Zdjąłem zaślepkę ale pod spodem nie ma gniazda na klucz imbusowy ale gniazdo gwintowane. Pytanie: jak mogę tą baterię rozkręcić?
Witam kolegów, Staram się pomóc członkowi rodziny któremu padł samochód. Dokładnie wypaliło upg, pech chciał że pospiesznie składając założyłem odwrotnie upg w wyniku czego nie było smarowania i zatarły się wałki rozrządu. Kupilem pokrywę głowicy z walkami opisana kilkoma modelami, w tym moim, Dopiero przy montażu zauważyłem że brak miejsca na czujnik...
Gdzie zwrócić uwagę na pęknięcie bloku ( rozmarzanie )tylko przy pompie paliwa ? . Raczej przy zamarznięciu wody w układzie chłodzenia nie pęka blok a jedynie głowice a dokładniej strzelają zaślepki w głowicach. Co do pęknięcia bloku to pęka on zawsze w najcieńszym miejscu. Na co zwrócić uwagę przy zakupie ursus c330, który rocznik lepszy.? Zwróciłbym...
Jak by lały to chociaż by pierdnął. Jak świece mokre to sprawdź rozrząd. Niestety w tym silniku potrzebne blokady. Można się bawić by ustawić tłok w GMP za pomocą np śrubokręta ale trzeba wyjąć zaślepkę wałka by zobaczyć czy jest równolegle do krawędzi głowicy - zaślepkę trzeba dać nową bo nie wyjmiesz starej bez jej uszkodzenia. Ma być iskra, paliwo...
A co to jest klapa zaworowa? Poza tym jak by miał taki wyciek z góry ( że by się kitrało po cylindrach) to by to zauważył, bo jak włączy ogrzewanie to w środku smród palonego oleju. Może mieć i do wymiany simering od strony koła pasowego, albo nie trzyma zaślepka na wale. Czasami maluchy gubiły olej przez szpilki mocujące opaski tłumika
Podnosisz pokrywę do góry, wyjmujesz zaślepki, wypinasz taśmę oraz przewody, luzujesz element podtrzymujący skaner i zdejmujesz cały moduł. Potem 3 śrubki od panela. Zdejmujesz panel. Następnie 7 śrubek obudowy. Z tyły zdejmujesz tylną zaślepkę i już masz dostęp do głowicy. Jednak nim zaczniesz to wszystko o włącz drukarkę, poczekaj aż głowicy zjedzie...
Witam Zleciłem wymianę uszczelki pod głowicą, łącznie z jej pełną regeneracją w matizie, bo przytarły mi się zawory na wałkach i nie odbijały do końca. Oddałem głowicę do pełnej regeneracji. Po przywiezieniu na warsztat, mechanik ją zamontował i odpalił silnik, chodził poprawnie, ale zeżarło nagle cały płyn chłodniczy, więc dolał (pomyślałem że przy...
w głowicach masz zaślepki może tam się sączy płyn ,może wzery na bloku gdzie leży uszczelka
Powinieneś mieć zawór kryzujący na wylocie z grzejnika, pod zaślepką, skoro nie ma przy głowicy.
Zmień głowicę na czerwoną zaślepkę tez bedziesz mógł regulować przepływ ciepłej wody w grzejniku i zaoszczedzisz te kilka cm lub zastosuj się do tego co napisał " pawel.spyra"
Tak to jest ten kompresor. (Jeszce taki czysty) Hm a pierścienie i zawory jeszcze gdzieś w ogóle kupie do tego? Chłodzenie pójdzie grawitacyjnie czy dołożyć pompę i jakaś chłodnice?? To robic 1:1 czy jeszcze mu zwiększyć odrazu? Tak żeby znowu jej nie zajechać bo szkoda sprzętu. Dodano po 33 Bo mogę np założyć kolo 125mm na sprężarkę bo akurat takie...
W większości fabrycznych rozwiązań stosowane są O-ring'i tu nawet jakby chciał to nie ma gdzie go wsadzić bo zarówno w głowicy ani w adapterze brak podtoczenia gdzie mógłby sie wpasować i uszczelniać https://obrazki.elektroda.pl/9440010500_... https://obrazki.elektroda.pl/4637178000_... Tam fabrycznie idzie albo przyłącze...
Wczoraj zdjąłem miskę podłożyłem gazety i w jednym miejscu tak między 2 i 3 cylindrem od chłodnicy kapie czysta woda. Mam nadzieję że to tylko może być podwinięta uszczelka tulei ale rozważam tez pęknięcie bloku bo przecież zamarzła woda. Zaślepki głowic wymieniłem wszystkie, zabijałem ich po uprzednim nałożeniu silikonu na krawędzie, więc to na razie...
O widzisz, trzeba te zaślepki dobić. To są zabezpieczenia przed rozsadzeniem głowicy w zimie jak zapomnisz wody spuścić. Weź kawałek drutu 10mm stalowego i je dobij. Przykładasz drut mniej więcej na środek zaślepki i dobijasz ją. Nie trzeba do tego ściągać głowicy.
Na początek musisz wyjąć zaślepkę. W zależności od konstrukcji baterii wyjmuje się samo białe "oczko" z napisem np. "Hot" lub całą zaślepkę. Mam dwie baterie umywalkową i wannową i w umywalkowej wyjmuje się cała zaślepka, a w wannowej samo "oczko". https://obrazki.elektroda.pl/5145860300_... Widok zaślepki i kurka po wyjęciu zaślepki....
natomiast ten zamienny działał odwrotnie (wciągał) Tak działa prawidłowo zawór stopu. Po podaniu napięcia ma wciągnąć zaślepkę otworu i paliwo idzie do głowicy wtryskowej.
Dziękuję za szybką odpowiedź! Problem jest taki, że zmywarka jest praktycznie nowa (4 mce) i od samego początku obserwuję brudne zaschnięte naloty - nie wszędzie ale często na kilku kubkach lub szklankach. Regularnie wszystko czyszczę (oczywiście zaczynając od ramion pod górnym koszem), dbam o to by nic nie przeszkadzało obracać się ramionom, używam...
Masz przecież pod grzejnikiem drabinkowym po jego lewej stronie zawór powrotny. Pod zaślepką tą sześciokątną będzie zamknięcie zaworu na klucz imbusowy. Zamykasz też na głowicy i już masz grzejnik odcięty. Wystarczy spuścić wodę z niego.
Wykręć głowicę (wkładkę) termostatyczną, wkręć zaślepkę i sprawdź. Zobacz przy okazji czy pod głowicą nie masz pierścienia wstepnej regulacji - jeśli jest to ustaw tak by nie dławił przepływu ("N").
To przyjrzyj się na głowice nie tylko maja inne zawory. W C-360 masz zaślepiony kanał wychodzący od spodu głowicy. W zetorach w tym miejscu jest normalnie otwór gdyż jest troszkę inaczej blok stworzony. Kolektor ssący o ile dobrze pamiętam śruby ma delikatnie po skosie nie tak jak w ursusach w pionie. A czym zaślepić ten kanał? Z c360 ta zaślepka będzie...
Witam po krótkiej przerwie, silniczek nowy załatwiłem, mała różnica była, pompa paliwa w tamtym była chyba elektryczna ( zaślepka w miejscu, w którym w starym silniku była mechaniczna ) - więc musiałem przełożyć wałek który napędza tą pompe. Ale przejde do sedna - jak ustawić teraz zapłon ?
Jak rozebrać baterię rea? Aby to zrobić, należy użyć klucza ampulowego (imbusowego) do odkręcenia śrubki wewnętrznej umieszczonej bezpośrednio pod zaślepką z przodu baterii. Po wyjęciu osłonki głowicy w kolejnym kroku wykręca się płaskim kluczem nakrętkę dociskową.
Regulator ciśnienia w pompie może być zużyty (sprężyna) lub nieszczelny i należało by zacząć od wymiany jego lub całej pompy oleju. Jeśli to nie to, to za niskie ciśnienie oleju to zwykle zużyte panewki lub jakaś nieszczelność w układzie smarowania np wypadnięta jakaś zaślepka otworu technologicznego (np kulka) w wale lub wałku rozrządu, nieszczelność...
Podnosisz skaner, wyjmujesz zaślepki na obudowie. Wypinasz taśmę i kable. Zdejmujesz skaner. Odkręcasz wkręty trzymające panel. Zdejmujesz go. Odkręcasz wkręty trzymające górną obudowę. Wyjmujesz tylną zaślepkę. Zdejmujesz górną obudowę. Zdejmujesz encoder kartetki. Jeśli głowicę masz zablokowaną na stacji to pokręcenie encoderem kołowym znajdującym...
Dziękuję za dokładne zdjęcia - to właśnie ta rurka i te kanały wodne. Wszystkie kanały przy uszczelce to raczej się nie zapchały, ale gdzieś po drodze mogą się łączyć. Rurka i okolica jest drożna - ładnie wchodzi sprężynka (taka jak od regulacji lusterek). Z boku, pod kołem rozrządu jest brok, zaślepka, która zasłania jakiś kanał wodny. Wygląda, że...
Hanys, jak zdjąłeś zaślepkę od pokrętła termostatu? Mam problem z jej wyjęciem.
Trzeba zdjąć zaślepkę z góry. Tam będzie śrubka, którą trzeba odkręcić, by zdjąć dźwignię. Jak się uporasz z tym to pokaz co tam widać.
Z reguły klamki do szyb zabezpieczane są drucikiem. Strasznie ciężko się do niego dostać. Nie które tylko modele mają śrubki pod zaślepkami albo ruchome zebezpieczenie. Napisz jaki samochodzik. A zamek proponuję bez obrotowych głowic zdaża się że pękają.
Witam Ok - to nie kłopot tylko czego szukać, naprawdę napełnia się szybko więc co? może być dziura czy jest tam jakaś zaślepka kanału? Dodano po 13 Witam Jeszcze nie jestem pewien ale chyba już wiem co i jak - potrzebuję tylko potwierdzenia - w głowicy miedzy zaworami są też dwa broki - i jednego u mnie nie ma - jeszcze muszę sprawdzić gdzie poleciał...
1. Dmuchnij powietrzem w otwór szpilki /niepotrzebnie wykręcałeś/. Oba są ze sobą połączone, a kulka zaślepia, bo nie ma wierteł co wiercą "załamane" otwory. Kulka to zaślepka technologiczna. Widać u Ciebie poprzeczny kanał olejowy na zdjęciu. Łączy otwory na szpilki z otworem zaślepionym kulką. 2. Nie pójdzie Ci powietrze w magistralę, bo ciężko się...
ze zdemontowaną głowicą Jest zawór, głowica leży na parapecie. Ale sobie różne wątki czytam i wynika z nich, że zawór max otwarty może mieć nie za wielki przepływ. Na wymianę zaworu trochę nie mam parcia, ale gdyby ta zaślepka zechciała pasować, to roboty niewiele. Dodano po 1 A jeśli miałeś na programatorze 21 Stopni C a głowicę na powiedzmy (2) tz...
Witajcie, wczoraj wieczorem coś tam po rozkręcałem i już zauważyłem pierwszą nieprawidłowość, mianowicie wydmuchana jedna zaślepka pod pokrywą zaworów. Świadczy to o czymś konkretnym? Słyszałem że podobne rzeczy dzieją się przy rozmrożeniu silnika stąd dostałem obaw. Jutro zaleję chłodnicę wodą i będę patrzył czy kapie spod misy olejowej. 🤓...
zaślepka głowicy silnika wyciek zaślepka głowicy megane zaślepka
alarm ds512 klimatyzacja eberspacher dodawanie wiersza excel
prexer instrukcja manta 50lua19s
Instalacja aplikacji Max na telewizorze Philips Ambilight Przesunięcie krzywej grzewczej w kotle Saunier Duval Niedźwiedź