W silniku Y22DTR trzeba przy okazji zdemontować cały kolektor ssący.Składa się on z 2 części.W jednej z nich znajdują się przepustnice (8 szt.) i trzeba je wyczyścić.Jest tam sporo nagaru.Przy okazji nie radzę dodawać gwałtownie gazu w tym silniku.Widziałem jak się taki silnik rozleciał po tym jak urwał się łańcuch.W tym silniku są 3 łańcuchy.
Doczytałem. EGR nie powoduje falowania obrotów. Raczej idź w stronę ciśnienia paliwa. Zrób wykres z ciśnieniem paliwa jeśli masz możliwość.
Wskazuje na dwa problemy - nieszczelność w dolocie - zablokowany EGR ? Zablokowany EGR w pozycji otwartej może powodować takie zachowanie jak gaśnięcie po dodaniu gazu. Jeżeli wyskoczyło wszystko na raz to bardziej bym się skłaniał do sprawdzenia wiązki i samego wtyku przy sterowniku silnika
P042F - to powoduje kontrolkę silnika na desce i oznaczać może zablokowany zawór EGR w pozycji zamkniętej. U0418 - układ hamulcowy, komunikacja z nim kuleje, albo sam sterownik, albo wiązka A jak nie wiesz czy to było przed wymianą rozrządu to teraz nie ma co zgadywać. Przy wymianie rozrządu ciężko tu coś uszkodzić z układem hamulcowym. EGR też jest...
zablokuj egr w pozycji otwartej i zrób logi dynamiczne..
Wygląda że problem jest z przepływomierzem albo EGR (brak powrotu spalin - zabite kanały ,chłodnica ,zablokowany zawór EGR ).
Witam Chciałbym odświeżyć temat zablokowanego egr w dafie 106. czy problem u Ciebie nie wrócił po czyszczeniu?
No to masz już punkt zaczepienia,usterka tego czujnika może unieruchomić silnik. Sprawdzić to możesz odłączając go i próbując odpalić. Elektro zaworek za zdjęciach odpowiedzialny jest jeśli się nie mylę za sterowanie zaworu recyrkulacji spalin. Zapewne zblokował się lub uszkodziła się membrana i ktoś w ten sposób próbował coś zaradzić. Zależnie od pozycji...
Zablokowany egr, wyciągnij wyczyść z nagaru może jeszcze działa. Możesz też zaspawać z obu stron, wyjście z wydechu i wejście w dolot i resztę zostawić jak jest. Możesz też podpiąć elm i odczytać błędy żeby potwierdzić egr
Równie dobrze padł wtryskiwacz tu test na przelewy lub zablokowany EGR. Obie rzeczy łatwo sprawdzić.
Wystarczy wyłączyć zawór sterujący podciśnieniem jest on sterowany elektrycznie czyli wystarczy wypiąć kabelek wstawiam przykładowy obrazek zaworu sterującego podciśnieniem Ale może zdarzyć się tak że auto nie odpali bo wyskoczą błędy w sterowniku Lub jeszcze prościej odłączyć wężyk od podciśnienia :)
Jeśli nie zatankowano benzyny to opcji jest tylko kilka. Brak synchronizacji rozrządu i/lub czujnik wału, zablokowany EGR lub wydech. Czy były wcześniej objawy? Immobilizer raczej nie jeśli zgasł podczas jazdy
Typowe usterki dla tego silnika cewki zapłonowe i/lub świece zapłonowe, zablokowany EGR oraz zabrudzenia na przepustnicy.
p0400, objaw 62 - Zablokowany zawór EGR EGR nowy orginał czy zamiennik?
Natężenie przepływu za duże - czyli np otwarty EGR. Tutaj jeden błąd może wynikać z drugiego. Do poprawnej kontroli EGRa wymagany jest przepływomierz, to na jego podstawie sterownik wie jak i na ile otwarty jest EGR. Jeżeli przepływomierz będzie oszukiwał to pojawiają się te błędy. Gdy EGR będzie zablokowany w pozycji otwartej to też mogą pojawić się...
Ostatnie zdjęcie jest ciekawe, MAF spec 265mg/R (takie jest oczekiwane przez sterownik), a przepływomierz wskazuje 400mg/R. Zobacz czy jakaś kuna nie dobrała się do jego wiązki kabli, ewentualnie odłącz go na próbę Ta wartość może wskazywać również na zablokowany, zamknięty zawór egr
Samo ASO nie jest złe ale przy aucie wartym kilka tysięcy jest nieopłacalne. Najlepiej znaleźć mechanika który robi tzw garażówę czyli 8 godzin robi w ASO a po godzinach u siebie na garażu. Tylko przeważnie terminy długie albo bardzo długie. Mam znajomego który nieraz własnie z doświadczenia z lat pracy trafił diagnozą po opisie. Błędy dalej są? Zostało...
Filtr paliwa kiedy zmieniany? Może już czas. A tak to pierwsze diagnostyka. Czyli komputer i live data podczas problemu. Na pierwszy ogień dawka wtrysku oraz ciśnienie na szynie CR. Potem dane z przepływomierza ,ciśnienie doładowania oraz dane z EGR. Ale coś mi to pachnie zapchanym zablokowanym EGR albo dziurą na dolocie za turbo.
Ustawienie rozrządu. Czujnik wałka rozrządu. Zablokowany EGR. Benzyna zamiast diesla. Powodzenia
a EGR zablokowaliście?
Musiałbyś jeszcze zatkać/zablokować zawór EGR, a to nie spodoba się diagnoście i paru innym instytucjom. No i Greta będzie zła :)
Kilka lat temu zaślepilem Zawór Egr. Co prawda, była to Alfa Romeo 146, ale w Golfie będzie to podobnie. Na wlocie do Egr, pomiędzy flanszami włożyłem zaślepkę wykonana z około 0,5 mm cienkiej blachy. Od tego czasu nie miałem więcej kłopotów z zablokowanymi Egr-ami, Sterownik nie meldował tez żadnych błędów.
Samochód jest z 2006 roku. Dzisiaj mechanika olśniło,że EGR jest zawieszony. No i trzeba było tak od razu - zablokowany EGR lub urwany zawór EGR to typowa usterka w tym silniku. (Chodzi oczywiście o urwany grzybek lub dźwignię na osi siłownika wewnątrz zaworu)
Konserwacja i podginanie styków złącza pompy wtryskowej i zablokowanie egr pomogło autko chodzi ok
Tak, jak kolega wyżej napisał- czujnik położenia wałka rozrządu, lub złe połączenie wtyczki- czasami kabelki zaśniedziałe, lub- zawór EGR się zablokował w pozycji otwartej- również nie odpali. Tak czy inaczej najlepiej zacząć od sprawdzenia błędów- szybciej i czasami taniej:)
Witam po krótkiej przerwie, zdemontowałem kolektor ssący, wyczyściłem dokładnie cały kolektor kanały odlotowe w głowicy wyczyściłem specjalnym środkiem do czyszczenia egr, środek sporo rozpuścił nagaru który dostał się na tłoki, zaczoł em kręcić ręcznie wałem i sporo tego syfu uciekło przez otwór od świecy żarowe resztę wydmuchałem spręrzonym powietrzem...
Cześć misiek95 (Miałam )chyba...., pojechałam do kolesi którzy sie specjalizują w auto tune ,czyszczeniem dpf kasowaniem Egr itp Pierwszym razem jak pojechałam to skasował Egr ale błąd na komputerze o zablokowanym Egr dalej sie pojawiał ponieważ moj mechanik nie zaślepił zepsutego Egr , na drugi dzien zaślepił , po czym spróbowaliśmy znowu i sie rzekomo...
A czy EGR zablokowany w pozycji otwartej (tak mowi komputer) nie powinien dawac innych objawow typu brak mocy, kopcenie? A ja u siebie tego nie zauwazylem raczej...
Dziś wrócił :D, błąd p0402 (zawór egr zablokowany ), nie wiem co dalej, egr nowy, przewody podciśnieniowe nowe tak samo jak elektrozawór.
Bypass wymiennika EGR zablokowany otwarty (opis PSA).
Wskazowek masz duzo w tych bledach. Zablokowany egr może byc przyczyna zlej proporcji paliwo powietrze przez co silnik sie dusi. Obnizenie dawki paliwa- sprawdzales jaka temperaturę widzi sterownik?
Zablokowany zawór EGR
Objawy jak w przypadku zacinającego się EGR (lub zablokowanie w pozycji otwartej lub zamkniętej). Obawiam się, że czyszczenie pomoże tylko na jakiś czas.
kręcił jakby na wysokich obrotach Czy tylko ja mam wrażenie że zawory zablokowało na otwartych pozycjach?
Witam, mam problem z Fiatem 1.9jtd 2007r 120km. Samochód odpala jeździ ma moc wszystko okey, ale podczas jazdy stopniowo czuć jak traci moc(turbina nie ładuje) aż do momentu aż nie da się jechać i nie wkręca się więcej niz na 2200tys obrotów, po zgaszeniu i odpaleniu znów za jakiś np. 1km.czasem 10km to samo. Czasem można też jeździć 3dni i jest okey...
Problem rozwiązany dwa tygodnie temu. Okazało się że EGR zablokował się w pozycji otwartej.
W tych silnikach zawór egr zablokowany powodował niemożliwość odpalenia.
Rocznik ? Silnik ? Co było wczesniej robione ? Parametry EGR ?
To, że na zimnym silniku silnik raczej nie otwiera EGR nie znaczy, że ten nie mógł się zblokować w pozycji uchylonej. Chyba zgodzisz się, że jeżeli tak byłoby to na zimnym by szarpał, a na ciepłym byłby spokój? Jeździłem z zablokowanym EGR ponad dwa lata i uwierz mi mimo potencjometru nie daje żadnego błędu. Fartem zablokował mi się w pozycji zamkniętej....
Masz podany typ silnika? Ja nie widzę, C12NZ nie miała, X12SZ miała. Poza tym zablokowany EGR to silnik w żaden sposób nie wejdzie na wysokie obroty a wręcz na odwrót- nie może na nie wejść, bo jest zatruwany spalinami które sam wytwarza.
Stawiam zawór EGR zablokowany. Jeszcze pewnie charakterystyczny smród spalin...korekcja na wtryskach można powiedzieć wzorowa
Tak Po około 2 tygodniach rozszczelniła się cała chłodnica EGR woda zablokowała silnik na postoju. Po wymianie całego EGR problem ustąpił. Chłodnica była zabita cała taką mazią. To są skutki pseudo ekologi..
EGR został całkowicie zablokowany i wyłączony programowo- jak dotąd nie ma z nim problemów.
Z błędów wychodzi że EGR się zacina i może powodować szarpanie i gaśniecie. Najłatwiej zablokować przepływ z EGR do kolektora ssącego na górze silnika - metalowa rura łączy się z czarnym plastikiem za pomocą np. szpachelki. Jak będzie ok trzeba demontować zawór EGR.
Dałem mechanikowi samochód i uruchomił, przyczyna gdzie nikt nigdzie nie pisał to zablokowany zawór egr. Częsta przyczyna problemów z silnikiem. Można zamknąć temat.
W moim 207 komunikat powoduje zawór EGR, w moim przypadku zablokowany w stanie zamkniętym, więc jak dla mnie dla silnika lepiej.
Panowie odgrzebuje temat czy ktoś się uporał z tym nieszczęsnym błędem. U mnie ta sama historia dane z zamrożonej ramki identyczne jak w tym poście jak bym je skopiował. Świece nowe egr wyczyszczony wydech szczelny przepustnica czysta i cały czas to samo nie mam już pomysłów mało tego auto jeździ jak złoto nie szarpie nie przerywa nie ma żadnych braków...
Na początek wymiana filtra paliwa i czyszczenie EGR.
Temat rozwiązany, mechanik zdiagnozował zablokowany zawór EGR, częsta przyczyna problemów z silnikiem hdi, a więc ani komputer ani czujniki.
Smar to chyba był błąd chociaż z drugiej strony smar miedziany jest odporny do temp. 1100 stopni. Tym razem kapnąłem oliwą maszynową , przejadę 1-2 dni i zobaczę czy znowu EGR zablokuje się.
Hmmm zablokowana klapa EGR znajduje sie przy kolektorze ssacym . Sprawdz sobie to .
wiadomo że tak czy inaczej pojade do warsztatu bo przecież sam FAPa nie usunę. Chciałbym mieć pewność i skonsultować się z Wami co by to mogło być no i mieć wiedzę żeby mi "Janusz" z warsztatu nie wcisnął że pół silnika muszę wymienić :) Dziękuję za odpowiedzi. Proszę jeśli jeszcze ma ktoś coś do dodania piszcie. Dodano po 1 czy dobrym pomysłem byłoby...
To sa bledy uszkodzonego EGRu wiec trzeba go wymienic . P1162to blad zablokowanego zaworu w egr.
EGR się zablokował.
Czy błąd nie wrócił? Jak auto jeździ? Czy rzeczywiście nie da się wyzerować licznika nieskutecznych wypaleń dpfa? Po 3-ch razach pojawia się P2002. I nie można wypalić serwisowo, bo temperatura spalin nie przekracza 540°C. Zobaczę, czy powyższa porada zadziała. Czujnik już zmieniłem i zaadaptowałem i nic. A biuletynu VW/Audi w tej sprawie nie ma na...
Sprawdź czy jest diesel zamiast benzyny lub syfu ewentualnie zawór EGR zablokowany i objawy podobne. Jeśli jest olej w silniku to bardzo rzadko dochodzi w nim do uszkodzeń.
EMS Sterowanie A EGR utrudniona lub zablokowana praca podzespoły lub systemu TGW2 Antena GSM przerwa w obwodzie CCM Moduł ogrzewania postojowego brak działania
WITAM. Zawór EGR zablokowany lub uszkodzony, wymień i będzie dobrze.
Wartości z przepływomierza grubo zaniżone przy doładowaniu zakładanym 1950 mbar masz 2200 mbar ale przepływomierz widzi wartość przepływu na poziomie 750 mg/suw a powinien coś około 950-1000. Albo jest dziura w dolocie przed turbo albo EGR jest zablokowany w pozycji delikatnie otwartej lub też intercooler jest przypchany albo dolot czasem wałek rozrządu...
Może być wszystko od zablokowanego zaworu EGR do padniętej turbiny. Turbinę można w miarę prosto oszacować ,dodawać gazu i sprawdzić czy ;;twardnieje;;rura za turbiną . a całkiem śmiało może też być coś innego jak nie masz specjalnie doświadczenia ciężko Ci będzie diagnozować.
U mnie w serwisie, od razu zdiagnozowali zabrudzony i zablokowany zawór egr. Kumpel rozebrał egr, wyszyścił i nasmarował, auto chodzi o 1000 razy lepiej, ma większego kopa, pracuje równo i wszystko jest oki, tak więc jednym słowem zawór egr był przyczyną problemów. A do moderatora - to dziekuje za cenną uwage choć nie przypominam sobie abym napisał...
Co innego kontrola podłączenie ,a co innego zmiana mapy sterowania EGR ,a jeszcze co innego wywalenie błędu z listy (by się nie pojawiał) czy zmiana warunków wykrywania . Najprostsze wycięcie EGR to zmiana mapy od EGR by ECU go nie otwierało. Test i błąd po odpięciu wtyczki dalej w takim wypadku jest. Dlatego po zablokowaniu w programie otwierania EGR...
Problemem był zablokowany w pozycji max otwartej EGR, i silnik nie miał tlenu żeby odpalić bo wciąż mielił spaliny. Ale ciekawe że ECU nie wywaliło żadnego błędu od EGR, i czemu podczas kręcenia rozrusznikiem status zezwolenia na start się zmieniał tego nadal nie rozumiem.
Gunslinger tak jak mówisz, telepie go podczas ruszania pod nawet niewielką górkę. Co chodzi o komputer to mam możliwość podłączenia, tylko co mam tam sprawdzić? Tak w ogóle to jak była zmieniana skrzynia to i mechanik grzebał w pompie bo samochód był słaby, co więcej zablokował EGR i teraz nie wiem po której czynności auto nabrało mocy i tez silnik...
Pewnie EGR zablokował się w pozycji otwartej, przez co silnik dusi się nadmiarem spalin przy obciążeniu
Ale ten chyba nieaktywny(później sprawdzę) df015 przek. gł. stale poziom niski Bez przekaźnika pokazuje raczej bzdury (też sprawdzę) jak np. błąd EGR itp. df015 pamięć-skasowany błędy z wyjętym przekaźnikiem świec -df089 -df112 czuj ozn. cylindrów- niezgodność -df025 złącze diagn. skrzynki podgrzewania -df114 zawór EGR zablokowany
Witam Jest jakiś postep w walce z busem? U siebie mam podobnie, bład niskiego ciśnienia doładowania, ogólny brak ciśnienia doładowania, wymieniłem elektrozawór, czojnik pdciśnienia, przepustnicę, sprawdziłem szczelność dolotu oraz podciśnienie przed elektrozaworem, została mi jeszcze turbina do wyjęcia. Z informacji z sieci wynika, że może urwać sie...
Jaki masz silnik? Z17DTH? Problemem mógł być również mechanicznie zablokowany zawór EGR. Wówczas nie pojawi się żaden błąd, ponieważ elektromagnes ustawiający zawór będzie pracował, a sam zawór będzie blokował spaliny i autko nie chce odpalać. Osobiście miałem już kilka takich przypadków. Pozdrawiam, Arek
czy ta usterka wystąpiła po wymianie rozrządu(gmp z czujnikiem wałka rozrządu sie nie dogaduje), sprawdz przepustnice czy nie jest zablokowana i egr może denko odpadło żywi sie wtedy spalinami na chwilke zapalai gaśnie, zdejmnij przelewy z wtrysków może któryś zamocno puszcza
A czy katalizator nie dostaje po głowie jak EGR jest zablokowany?
Witajcie. W pewnym momencie zauważyłem, że samochód nie odpalił za pierwszym razem i to zignorowałem, jednak sytuacja się powtórzyła i nagle stała się normą. Zwykle odpalał za pierwszym razem po mniej niż 2s. Teraz sytuacja wygląda tak, że choćbym kręcił do końca świata i jeden dzień dłużej auto nie odpali ani za pierwszym razem ani za drugim, choć...
Spróbuj wyciągnąć EGR z dolotu, być może się zablokował i dusi silnik spalinami, albo przepustnica przed zaworem EGR się zacięła i nie ma dopływu powietrza do kolektorów. W każdym razie jak wyciągniesz EGR to się wyjaśni bo będzie miał skąd zaciągnąć powietrze.
Samochód dzisiaj odpalił. Wyciągnąłem EGR. Był zablokowany w pozycji otwartej. Po wyczyszczeniu wszystko wróciło do normy. Dziękuję.
EGR sie nie zablokował ??
3044-03 ; pozycja EGR , niezgodny sygnał. SCR 5556-10;przewód powrotny zablokowany.
ja mam to samo w Jumperze 2.0. Samochód z 2017 roku. Pierwszy raz komunikat pojawił się po przejechaniu ok 18 000 km, ASO wykasowało bład, od tamtej pory pojawiał się co ok 1500 km, za każdym razem ASO kasowało błędy, ostatnim razem, jeszcze na gwarancji wykonali aktualizację oprogramowania, maiło pomóc, nie pomogło. gwarancja minęła miesiąc temu,kolejna...
Dobry serwis to zdiagnozuje EGR-a, zablokuje i usunie z obsługi. Na jaki serwis kolega trafi i czy wymienią niepotrzebne rzeczy to tylko wie era. pozdrawiam
Błąd EMS 11179 jest kodem informującym,że z układem kontroli emisji tlenków azotu jest coś nie tak. Przyczyną tego jest zbyt mała ilość spalin kierowana do EGR, błąd EMS 1025. Trzeba sprawdzić czy zawór EGR nie jest zablokowany w położeniu "zamknięty", mogła odpaść dźwigienka łącząca zawór z siłownikiem.Sam EGR może być nieszczelny i spaliny uciekają...
Auto jest tylko w benzynie. Z tego co mi znajomy podpowiadal to być mozze byla to wina zasyfoonego egr który mogl się zablokować i być caly czas otwarty
U mnie okazało się że EGR się zablokował niestety czyszczenie jic nie dało i kupiłem nowy założony i śmiga
Witam. Z racji tego ze jestem tutaj nowicjuszem przepraszam jesli post dodalem w zlym miejscu i prosze o wyrozumialosc. Koledzy, Moj problem wyglada nastepujaco moje auto ma spalanie kombajnu zbozowego mianowicie oscyluje w granicach 13/14l przy spokojnej jezdzie. Dodam,że auto stalo 5 lat po uruchomieniu wymieniłem: Kable swiece pompe paliwa wszystkie...
Ja właśnie walczyłem z AZD (1.6 16V) z leona M1 i też ledwo się na wolnych obrotach trzymał gaśniecie przy dojeżdżaniu na luzie po podbiciu obrotów klimą trochę lepiej no i problem z odpalaniem. Przyczyna nie domknięty zawór EGR zablokowany syfem. Po czyszczeniu wszystko pięknie chodzi.
Sprawa rozwiązana. EGR był zapchany i zablokowany. Po wyczyszczeniu dymienie ustało.
Tacho padło, bo może bateria w nim była już trupem i po odłączeniu akumulatora zablokowało na amen. Kod do radia to nie problem, przyslij zdjęcie naklejki z radia z napisem securite czy jakoś tak
Bo ona jest od czego innego. Wraz z kontolką ASR/ESP powinien się zapalić klasyczny CHECK ENGINE. Pytanie czy jest test tej kontrolki czy poprzedni właściciel pozbył się jej by nie kłuła w oczy (lub inaczej zablokował jej działanie).
wiem ze jest zablokowany na otwartym przeplyw egr jest drugie tyle wiekszy niz zalecanyniy nie patrzylem jeszcze do niego bo wydawalo mi sie ze nie ma on wplywu na odpalanie
Mylisz się. Gdyby EGR zablokował się w pozycji otwartej to by przepływ powietrza był jeszcze mniejszy. Silnik zasysa 9g/sek przy zamkniętym EGR. Jako że EGR otwarty jest na biegu jałowym to silnik również zasysa 9g ale 6g idzie przez przepływomierz a 3g przez EGR. Rozumiesz to? Oczywiście sterownik silnika decyduje o tym kiedy otworzyć i jak mocno zawór...
Danych na razie brak / zacina się przepustnica albo sama w sobie albo elektryka / odkręcam ja i zobaczę jak wygląda pod spodem / raz działa a innym razem stoi Dodano po 1 Nie tylko ja tu zaglądam, da się jakoś to sprawdzić poza samochodem? Dwa rodzaje uszczelniacza https://obrazki.elektroda.pl/7246596700_... Dodano po 27 Nie jest jakaś...
Kolego rozwiązałeś problem? Pomogła wymiana EGR-u? Mam podobne błędy, niestety podstawiony EGR z innego sprawnego auta wraz z przepływką i przepustnicą, wyczyszczona chłodniczka oraz rurka łącząca chłodniczkę z kolektorem. Błędy nadal występują i parametry się nie pokrywają dodatkowo błąd P0409 EGR zablokowany podczas programowania, oraz błąd sygnał...
Takie objawy daje nie otwierający się EGR lub zapchane kanały EGR. Wtedy przepustnica próbuje wymusić przepływ spalin przez EGR (próbuje zmniejszyć wartość z przepływomierza do zadanej - ilość świeżego powietrza) ,ale przez zatkany/nie otwarty EGR brak w to miejsce spalin i silnik się dławi ma niskie ciśnienie w kolektorze. U mnie np jakiś geniusz wymienił...
Diagnostyka pokazała błąd stały - uszkodzony EGR W kontekście jakim? Zablokowany, przerwa w obwodzie?
Musisz go wyprogramować. Ja kiedyś stosowałem rozwiązanie pośrednie - nawierciłem otwór wiertłem bodajże fi. 10 mm ograniczając dopływ spalin (bez generowania błędów). Zaleta pośredniego rozwiązania to mniejsza tendencja do zatykania dolotu i klap w kolektorze ssącym - które obowiązkowo polecam dokładnie przeczyścić po sporym przebiegu demontując kolektor...
Witam W Jakim stanie jest zawór EGR? Nie jest on może zablokowany ? Jeśli tak może dusić silnik przy próbie odpalenia? MAP sensor sprawny i czysty?
U mnie EGR jest sterowany elektronicznie, tam nie widzę dodatkowych kanałów na płyn, tylko na spaliny. Oleju w zbiorniczku nie zauwazyłęm, ale czy płyn jest czysty i nie ma nalotu, to się dowiem jutro, bo w garażu było za ciemno. Mech. mówił, że układ wydechowy przy silniku dość zasyfiony Dodano po 1 Jeśli autko ma filtr PDF to jeszcze w nim może być...
Wymiana części na pałę czy była jakaś diagnostyka robiona? Bez zrobienia porządnej diagnostyki i zlokalizowania przyczyny awarii wymiana części jest bez sensowna i generuje niepotrzebne koszty. Czy turbo zostało prawidłowo zregenerowane ? Wtryski są sprawne (zregenerowane nie znaczy sprawne) ? EGR - czysty i nie zablokowany, pracuje poprawnie ?
Problem z FAP najprawdopodobniej wynika z zablokowania zaworu EGR. FAP to filtr w ukladzie wydechowym, jazda z dymiacym silnikiem z Poznania do Zielonej Gory musiala go zatkac. Przy zablokowanym sadza FAP turbina tez nie bedzie dzialac. Kiedy juz naprawisz pojazd to pojawi sie problem jak bezpiecznie wypalic FAP. Ilosc sadzy tam nagromadzona z pewnoscia...
W tym silniku błąd egr znaczy turbina zablokowana ,zdejm przewód plastikowy prowadzący do turbiny i spróbuj poruszać palcem wirnik turbiny czy sie rusza.Mam dużo takich przypadków komputer pokazuje mi bład egr ale w rzeczywistości to nie jest prawda, co potwierdzasz że silnik stracił moc.ten silnik znajduje sie też w fordzie fiesta i problemy z nim...
5v jest na wtyku nr 1 a 12v powinno być w 3 i masa w 5 Dodano po 8 Podczas poglądania danych na żywo nie ma w ogóle odczytu aktualnej pozycji EGR. Dlatego,że według błędu p1162 zawór jest zablokowany.
Witam, Jest to elektrozawor sterujacy zawor EGR. Jest prawdopodobnie zablokowany otwarty i stad spadek mocy (zawor EGR stale otwarty). Pozostawienie odlaczonego przewodu nie szkodzi silnikowi (wrecz przeciwnie), ale szkodzi troche atmosferze. Jesli zostawiasz w tym stanie, to zatkaj przewod podcisnienioy, ktory idzie do pompy podcisnieniowej. Moze to...
EGR zablokowałem, ale to było dużo wcześniej, i śmigał dobrze- nie przekracza na jałowym dozwolonego 370g/cykl. Tak przynajmniej Elsa pisze ;-) no ale elsa elsą a życie życiem. W każdy razie EGRa nie ma i nic przepływki nie omija. Staram się jak tylko mogę kolego ainal ale zwrotu "podstaw serię" nie łapię. Byłbyś tak uprzejmy i się trochę rozwinął....
zablokować zablokować karetka zablokować bootloader zablokować webasto
krups automatyczna konserwacja działa jedna słuchawka nauszna samsung lampa błyskowy
arduino sterowanie przekaźnikami internet wroclaw
Optymalizacja ustawień pieca Termet Silver Pro 20 kW Schemat przetwornicy step-up: kluczowe elementy i zasada działania