Witam Sprawa wygląda następująco: Auto nie zapala, rozrusznik normalnie kręci, paliwo dochodzi - sprawdzone, czujnik poł wału ok - bo i iskra jest. Sprawdziłem wtryski i nie dostają napięcia.Przeszukałem kable i nic nie urwane - wszystko ok.Bezpieczniki ok. Usterka pojawiła się w konkretnym momencie, mianowicie : Samochód kupiłem z obciętymi trzema...
W c330 można spokojnie wykręcić wtryskiwacz/e i manewrując rurkami podłączyć je tak były poza cylindrem ale z podłączoną rurką od pompy. Wtedy po zakręceniu wałem ładnie widać co wtryskiwacz z siebie daje (mgła czy krople lub połączenie obu). Dwa czy jest ciśnienie sprężania na obu? Zawory wyregulowane (lepiej na początek dać większe luzy zaworowe?...
tego osadu w filtrze jest bardzo mało i jest to puder. No, ładnie, "bardzo mało", to możemy powiedzieć na ilość jak na fotce poniżej. Z powodu tak małej ilości opiłek właściciel tego pędzidła wykonał remont kapitalny silnika, ponieważ zakleszczyła mu się pwc i miał kolizję tłokowo-zaworową. Na moje oko to masz normalnie wiadro tzw. złotej mąki, albo...
Witam. Jestem posiadaczem ciągnika MTZ Belarus 952 Euro 3 z 2010r. przebieg ok. 2000 godzin W ubiegłe lato zaistniał następujący problem otóż pewnego dnia ciągnik zaczął dymić na szaro jak lokomotywa, pracować nierówno. Po diagnozie ustaliłem że winne są "lejące" wtryskiwacze. Instalacja paliwowa w tym ciągniku oparta jest o pompę wtryskową "ruską"...
Google zablokowali? Wtrysk synchroniczny to wtrysk grupowy/mono - jedno otwarcie wtryskiwacza/grupy wtryskiwaczy wypada na każdy impuls zapłonu, nieważne którego cylindra i nie ważne jakiego suwu. Wtrysk asynchroniczny - każdy wtryskiwacz sterowany oddzielnie, wtryskujący różną ilośc paliwa. Wtrysk sekwencyjny zaś, to pojedynczy wtrysk w fazie suwu...
Nie podoba mi się, że niektórzy rzucą komentarz że jest źle, ale bez żadnych wyjaśnień. Zasieją trochę niepewności, ale informacji zero, bo przecież tajemnica zawodowa, nie dla hołoty. Nie wiem czemu to służy. Albo krzewimy wiedzę, albo siedzimy cicho. A jak ktoś jest wielki serwisant... nie ma przymusu pisać w "amatorskich" tematach. Tyle, że w końcu...
ok, to może wyjaśnię. wtryski mają wspólny + , natomiast wysterowane są masą. ja ten plus przecięłem i wstawiłem w szereg ten niby emulator. emeryt2 - wydaje mi się że jeśli wstawie opornik "w miejsce" wtryskiwacza, to efekt będzie taki jak opisuje owik. Przemek25l - ten mój niby emulator, tak jak pisałem, posiada regulowany czas nakładania faz, i z...
kody 25, 35 i 13 moim zdaniem nie oznaczają uszkodzenia tych elementów. opieram się oczywiście na przeczuciu bo samochodu nie widzę. wydaje mi się jednak że wadliwe działanie tych elementów jest spowodowane inną usterką. także na twoje pytanie czy wymieniać te elementy po kolei czy szukać innej usterki stanowczo ci odpowiadam: szukać inne usterki! zaczął...
Witam, Pacjent jak w tytule. Historia powstania usterki nie znana. Po podłączeniu Lexi brak błędów w BSI (w parametrach sterownik silnika nie zablokowany), w sterowniku silnika jedynie błąd od termostatu. Silnik kręci, obroty widoczne w Lexi, iskra jest na wszystkich świecach, jest także sterowanie wtryskiwaczami, pompa paliwa działa i wytwarza ciśnienie...
Madrzy ludzie, ktorzy prowadzili szkolenia, twierdzili, ze: 1. Na wyjsciu z ECM jest ok. 70 V. 2. Dla otwarcia wtryskiwacza otwierane sa tranzystory T1 i T3 (jak na rysunku). Impuls pradowy jest rzedu 10A. 3. Po otwarciu wtryskiwacza wszystkie tranzystory sa zablokowane i wtryskiwacz pozostaje otwarty. Napiecie na wtryskiwaczu rosnie do ok. 140V (???),...
Immo pozwoli na sekunde odpalić i zgaśnie. Problem jest po stronie zasilania, sprawdz czy po zapłonie masz + na wtryskiwaczach. A reszte to już na piechote trzeba szukać, sprawdz przekażniki.
Kupiłem odnowiony i byłem zły. Widoczne jest to również przy korektach wtryskiwaczy. Nowy wtryskiwacz ma korektę około 1. Teraz mam nowy i wszystko jest w porządku. Kodowanie nie musi być zapisywane do ECU po raz pierwszy. Zostałem zakodowany przez siebie, bezpośrednio przez Renault. Wprowadź nowe liczby w ECU, pierwszy cylinder pochodzi z rozwodu....
Po co pchać paluchy do gazu jak nie ma się o nim pojęcia, ludzie latami zbierają wiedzę i doświadczenie. A koleś który kupił na allegro kabelek myśli że umie już wszystko bo poczytał na forum. a skad wiesz,ze nie ma pojecia?moze odwrotnie.skad wiesz,ze wlasnie mu montowal czlowiek ktory dobrze wie swoja robote i latami zbieral wiedze?zeby bylo wszystko...
Witam serdecznie.Myslisz, że blokada autoalarmu może zdazaktywować całą centralkę sterującą silnikiem? Nie znam się na alarmach. Kiedyś odcinało się tylko pompę i ewntualnie moduł zapłonowy lub zasilanie wtryskiwaczy. Nie bardzo wiem jaksię za to zabrać. Pozdrawiam.
Witam, 1,5 roku temu regenerowałem wtryski i wymieniałem rozrząd. Ze względu na to, że zaczął znowu szarpać w czasie jazdy oddałem do przeglądu i okazało się, że wtryski są zablokowane z powodu niskiej jakości paliwa. Tylko, że ja tankowałem tylko na StatOil olej ulepszony i nie mieszałem z tańszym. Może to była słaba regeneracja wtrysków sam nie wiem...
Ta dedykowana instalacja może mieć zablokowany sterownik. Więc nic nie podziałasz. Starsze dawały się odblokować. I można było wsadzać dowolne wtryski. U ciebie może być z tym problem.
Witam! Moi rodzice mają Opla Corsę D. Pewnego brzydkiego dnia pod maskę zagościła kuna, efektem czego miałem trochę pracy przy kabelkach. Łajza jedna przegryzła między innymi przewody sterujące wtryskiem. To mam ogarnięte (jak należy, żadnego druciarstwa: odpowiedni splot, lutownica, koszulki termokurczliwej 2 warstwy). Innych uszkodzeń nie znalazłem....
Samochod nie odpala, iskra jest pali na plaku, paliwo jest w listwie i na powrocie tez, swiece sa suche, po podpieciu zarowki zamiast wtrysku nie ma sygnalu, mam prad na bezpieczniku 30A pod maska co odpowiada za wtryski. Auto nie ma zlacza OBD2 tylko 17 pinowe, podpinalem przez przejsciowke 2 kompami, potem zalozylem zworke i zarowke i nic nie pokazuje...
Witam, proszę podpowiedzcie w następującym problemie: Carisma 1.6 (4G92) benzyna (bez gazu) 1998r. nie odpala, iskra jest, pompa paliwa pompuje. Nie otwierają się wtryskiwacze, zasilanie na wtryski jest - brak wysterowania z sterownika silnika- kable sterownik wtryski sprawdzone, zasilania i masy na sterownik też. Moje podejrzenie to immo lecz nie widzę...
Witam ponownie odczytałem dziś błędy ECU: 1087Nie przeprowadzone podstawowe nastawienie nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 537Regulacja Lambda poza specyfikacją - wartość górna - BŁĄD SPORADYCZNY 525Lambda Sonda-G39 przerwa w obwodzie - BŁĄD SPORADYCZNY 525Lambda Sonda-G39 zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 525Lambda Sonda-G39 sygnał za mały -...
Witam. W moim Dafie XF105 zostały wymienione wtryski i pompy paliwa na regenerowane. Wymiana była spowodowana zablokowaniem się jednego z wtrysków i świecącej się kontrolki "check engine" a także dużego spalania 26-29 mg/cykl czyli ponad 40l/100km. Niestety po wymianie nadal wyskakuje błąd "check engine" a auto pod obciążeniem pali ponad 40l/100km....
Chwile temu dzwoniłem do serwisu Boscha Pawlik czy coś takiego, koszt czyszczenia tam do 100, a kompleksowa regeneracja 350 za sztukę, co jest niestety ponad budżet(bo bym od razu 4 robił). Właśnie przed chwilą wyjąłem wtryski wszystkie aby sprawdzić numer końcówki dla pewności dla każdym i je zaraz wkłądam z powrotem i auto leci w trasę, z tego co...
Czujnik położenia wału korbowego (przy kole pasowym) odpowiada również za generowanie iskry - więc raczej sprawny. Pomiar rezystancji wtryskiwacza - jak najbardziej, jednak to tylko pomiar cewki. Wtryskiwacz może być mechanicznie zablokowany lub zapchany. W ramach testu można go na krótko do zasilania podłączyć i zobaczyć, czy żyje.
Silnik odpalił. Wczoraj założyłem nowy filtr (stary rozciąłem żeby sprawdzić czy są opiłki w paliwie) odpowietrzyłem pompką, 10 sekund kręcenia i zapalił. Chodzi równo i cicho, nie dymi ma moc, wszystko w porządku. Błąd p1200 został - wniosek - nie unieruchomi on silnika. Wtrysków dalej nie mogłem zakodować. Zastanawiam się co było przyczyną. Sam filtr...
Kiedy dochodzi/może dojść do zatarcia wtrysku Delphi? Kiedy bądź . Pytanie co rozumiesz przez pojęcie "zatarcie". Po zużyciu się części mechanicznych wew. wtrysku. Po zablokowaniu ciałem obcym .np. opiłki z pompy HP Po odpięciu z ukladu paliwowego.
Pompa wtryskowa nie daje paliwa na wtryski wv lt 2.5 Witaj na forum elektroda.pl! Twoja sytuacja z pompą wtryskową w Volkswagen LT 2.5 wymaga dokładnej diagnozy. Oto kroki, które powinieneś wykonać, aby zlokalizować i rozwiązać problem: 1. Podstawowe sprawdzenie : - Upewnij się, że w zbiorniku jest wystarczająca ilość paliwa. - Sprawdź, czy filtr paliwa...
Coś już kiedyś było na ten temat,wymień przekaźnik zasilania kompa powinno pomóc. Nie doczytałem końca twojego postu a więc pierwsza część odpowiedzi mojej jest chyba nieaktualna. Może alarm zmasował zablokował wtryski?
Witam. Mam kilka pytań związanych z zamontowaną w aucie instalacją LPG. Auto to Chevrolet Nubira 1,8 121KM.Instalacja Landi Renzo Omegas,reduktor LI 02,wtryskiwacze LPG tzw.czarny MED. Problemy generalnie dwa: 1.Nieszczelność na deklu od reduktora(eliminacja pewnie poprzez wymianę na nowy, bo i koszt bez tragedii) 2.Spaliny...Prawdopobnie kończą się...
Witam od pewnego czasu mam problem z polo 1.4 8v 1997r. autko nieraz nie odpalało ale teraz już nie da się uruchomić. Problem polega na tym że nie ma sterowania wtryskiwaczami, do wtryskiwaczy dochodzi napięcie 4,5v ale się nie otwierają, wtryskiwacze są na 100% dobre bo je sprawdziłem za pomocą zasilacza, sprawdziłem wiązkę od ecu do wtryskiwaczy tez...
Czy nikt nie wiem co mogło zablokować silnik ?
Witam.Mam taki problem otóż po wymianie pasków rozrządu autko zaczeło strasznie kopcić na biało.Przed wymianą wszystko było ok auto jezdziło nic się nie działo rozrząd idealnie ustawiony i zablokowany przy blokowaniu roz. nie pasował mi tylko koło od p-py wtryskowej ale myślę komuś pewnie przede mną się rozjechał więc przy montażu ustawię na fabryczne...
W tym silniku nie ma blokad. Robi się to właśnie na "oko" bo są znaki na kołach i na łańcuchu. Ciężko to skopać. Koło zmiennej fazy zostało również zablokowane do pozycji z dokumentacji serwisowej przez podanie powietrza w otwór w głowicy i zablokowanie kółkiem. Prosiłbym kogoś kto pracuje oscyloskopem i ma większe doświadczenie ode mnie aby się wypowiedział...
W przypadku tych wtrysków w tym modelu ta korekta duża na plus oznacza zablokowany wtrysk? Ale próba przelew na tych wtryskach ma sens? tak duży przelew oznacza zablokowany wtrysk? Czy moze oznacza to uszkodzony wtrysk? Mam za słabą kamerke nie sprawdzałem jeszcze zdrowych cylindrów ale tłok nr 2 wyglada mi na mokry świeca wyjęta z 2 cyl miała mokry...
Odcięcie wtryskiwaczy nie powoduje problemów z ECU. One są i tak sterowane przez przekaźniki elektroniczne. Można śmiało odcinać im zasilanie do zablokowania samochodu. O wiele lepsze jest jednak odcięcie sterowania cewkami zapłonowymi.
Rozrząd przed rozebraniem poznaczyłem,koło zamachowe z obudową sprzęgła,natomiast wałek i pompę zablokowałem śrubami w miejscach do blokowania.Próbowałem też przestawiać ząbek do przodu i do tyłu.Do przodu strasznie dzwonił,do tyłu nie dał się obrócić bo zawory blokowały. Pozdrawiam Jacek Rykała
Dobra, prawdopodobnie doszedłem już co i jak z tym zapłonem. Zapłon ustawiony. Z boku w pompie są 2 śruby, jedna na imbus i druga na TX50 z blaszką. Zapłon ustawiony poprzez ustawienie pompy na łezce, wkręcenie czujnika zegarowego i kręcenie w prawą stronę aż do uzyskania magicznej wartości 62. Ośka pompy zablokowana śrubą z blaszką. Zablokowana pompa...
Serwis peugeot w tym przypadku zaproponuje nowy komputer wtrysku i klawiaturę (masa kasy).Jeśli nie pamiętasz własciwego kodu to trzeba zawieżc komputer wtrysku do elektronika który zczyta z niego ten kod. Klawiaturę rozblokowuje się przez odpięcie akumulatora albo auto musi stac z włączoną stacyjką przez 30 min.
Nie moge wrzucic 5-ki i wstecznego, dzwignia zmiany biegow nawet nie wskoczy w linie 5-tki i wstecznego. Czy trzeba wyjmowac i rozbierac skrzynie ? co wymienic? i jeszcze jedno czy ma moze ktos dane odnosnie tego jak ustawic pompe wtryskowa i ewentualnie zawory w tym silniku 2.9 td 2000r ? chodzi mi o dane typu kat wyprzedzenia wtrysku, cisnienie wtrysku,...
Nie płucze się w zwykłej wodzie a destylowanej, nie musi być gorąca. Zwykła woda może zostawić osady które zablokują dyfuzor. SD ma podgląd wartości rzeczywistych na elementy dyfuzora. Podpowie też prawidłowe napięcia i oporności.
Po montażu błąd zniknął. Wyskakuje modłuł sterowania zablokowany ale auto chytało na moment jak je ciągłem linką. Pozostaje ten moduł sprawdzić
Już wszystko jasne. Komputer był zablokowany po włączeniu zapłonu i odczekaniu 30min problem się podział
Do wymiany potrzeba trochę kluczy, trochę doświadczenia, wiertło 6mm do zablokowania pompy, grubszą suwmiarkę do zablokowania wałka rozrządu a wał ustawiasz na znaki na kole pasowym ,choć jestt też do tego blokada , ale nigdy jej nie używałem ;) Pamiętaj ,że to dziadostwo strasznie ciężko odpowietrzyć.
Witam pacjentem jest Audi a8 4.0 tdi ASE brak sterowania na wtryskiwacze 2,3,5,8 sterownik wymieniany dwa razy sytuacja taka sama nie ma sterowania na cylindry które podałem. vas pokazał błąd sterownik silnika zablokowany po skasowaniu błędów nie wracaja i teraz moje pytanie jak odblokować sterownik vas-em prosze o pomoc . Pozdrawiam
1 +1.4 2 0.03 3 +6.01 4 0.03 Nie żebym się czepiał, ale korekty to balans silnika, którego suma ma być zero, albo blisko zera, a tu suma wychodzi 7,47 Czym to diagnozowane? Ogólnie to te silniki ładnie chodzą, ale na oleju 5w30, raz był przypadek, kolega zmieniał rozrząd, zablokował wał korbowy w otworze za misą i tak złożył rozrząd, silnik odpalał...
Pompę cr ustawia się w tym silniku, dziura w kole Φ8 do góry, skierowana na taki dołek w łapie (nie zablokujesz koła tak jak koła wałka rozrządu śrubą, bo dołek jest za płytki), ale to ustawienie ma tylko jeden cel, mianowicie mechaniczne odciążenie paska rozrządu, żeby jednocześnie nie naciskał tłok pompy i nie otwierał się któryś z zaworów. Ja...
przy okazji immobilizer zaczął działać w zakresie do 10 m, Chyba nie wiesz co piszesz... Immobilizer ma za zadanie zablokować uruchomienie pojazdu, a nie zasięg pilota centralnego zamka.
Ustawienie rozrządu. Czujnik wałka rozrządu. Zablokowany EGR. Benzyna zamiast diesla. Powodzenia
W opisie trzeba napisać - uszkodzone. Nie zablokował też odpowiedzialności od rękojmi Bez problemu allegro sobie poradzi, za 5zł blokują konta
Prosze o kontakt kolegę który potrafi dostać sie do zablokowanego sterownika fabrycznego gazu landirenzo w opel Mokka jeżeli dobrze zrozumiałem to kolega jest z Mielca Mam problemy z korektami świci się czek wymieniałem dopiero co wtryski i reduktor -przejechało 8 tysięcy i znowu problem. Żaden gaziarz z Tarnowa nie dostanie się do sterownika a w oplu...
Jak ciśnienie na listwie jest nie ma błędów w sterowniku to wtryski do sprawdzenia tylko nie w tym samym miejscu co robili regenerację. Prawidłowe odpowietrzenie układu też ma duże znaczenie. Z tymi firmami od regeneracji to jest tak że jedna firma powie że jakiś wtrysków się nie robi a drudzy robią ale z jakim skutkiem?. Sam się przekonałem jak wysłałem...
ustaw sobie dynamiczny kąt wtrysku, podłącz vaga zablokuj ecu w kanale 000 funkcją 4 i po poluzowaniu śrub pompy ustaw na wartość w poz 2 ok 50. problem powinien minąć
Palio 1.2 8V 2000r Witajcie - od kilku postów szukałem rozwiązania mojego problemu - byłem pewien ze to immo bo kontrolka fiat code nie gasła, procedura awaryjna nie chciała wystartować. Dzisiaj wyciągnąłem stycznik od wtrysku i stwierdziłem że coś w nim lata (nierozbieralny podwójny na nadkolu przy aq ) zamówiłem nowy a staremu udowodniłem że jednak...
norbert czy na 100% nie wystąpi żaden błąd kiedy podczas jazdy sterownik straci zasilanie? I czy silnik odrazu zgaśnie czy będą jakieś szarpania autem? Dodano po 19 Znalazłem też na Cobrze że można zablokować pompe paliwa przewód bodajrze niebiesko/czarny, przerabialiście może tą blokade, co z błędami czy nie wyskakują jeśli podczas jazdy ją zablokujemy...
Mialem tak wiele razy że nie mogłem ustawić kąta wtrysku .Zwsze była wina lużnego/przestawionego kółka na wale . Dla pewności sprawdz czy po ustawieniu rozrządu wejdzie ci blokada do kółka pompy wtryskowej czy da się zablokować . na 100% że nie a kółko na wale masz przestawione :spoko:
O ile dobrze pamiętam, to kiedyś czytałem, że w amerykańcach (no ale to są V8 a nie R4) odłączane są cylindry. Brak kompresji w cylindrach można wykonać przez zastosowanie klapki w kanałach dolotowych. Jeśli nie zassie powietrza, to nie ma co sprężać. Efekt taki, jak w dieslu, kiedy klaka się zablokuje, a on sobie jakoś tak lżej wtedy kręci.
ty probujesz ustawiac w blokach,a tam sie tylko sprawdza parametry,natomiast musisz ustawiac w nastawach podstawowych przy zablokowanym sterowniku
Nie moge uruchomić silnika Kia Sportage 2.0 16V z 1999r, samochód jest po kolizji, stał dość długo bez akumulatora, daje 1 impuls na wtryski i brak iskry wygląda na blokade immo, prosze o pomoc. pozdrawiam
Wytrzepaleś transponder z klucza i zablokowało immo.
z postow wynika ze ten silnik to AEF, pompa lukasa początek wtrysku ustawia sie statycznie (czyli przestawiajac kolo na pompie wtryskowej) potrzeba do tego drobnych przyrządów - plytke do zablokowania walka rozrzadu -kolek blokujacy piaste pompy wtryskowej - checi:) wczesniej jak mialem przestawiony kat slabo palil na cieplym silniku a na mrozie -1stopni...
czy ta usterka wystąpiła po wymianie rozrządu(gmp z czujnikiem wałka rozrządu sie nie dogaduje), sprawdz przepustnice czy nie jest zablokowana i egr może denko odpadło żywi sie wtedy spalinami na chwilke zapalai gaśnie, zdejmnij przelewy z wtrysków może któryś zamocno puszcza
zależy od temperatury paliwa i robisz na zablokowanych nastawach najlepiej TDItming tam jest właśnie kat wyświetlany względem temperatury
Jakie auto?? Na gaźniku czy na wtrysku? Próbowałeś odłączyć akumulator na chwile??
Komp może błędnie czytać wtryski.Mógł się zablokować.
Jak masz kluczyk matkę (taki brązowy) to spróbuj odpalić z niego najprawdopodobniej zablokowany jest immobilajzer albo tak jak koledzy pisali wcześniej padł sterownik silnika. Napisz dokładnie jaki masz silnik to przyśle ci schemat instalacji.
Dokładnie tak,masz rację,lub padł sterownik -procesor się nagrzewa i pada. Ostrzeżenie za wypisywanie bzdur. Jeszcze jedna taka porada i zablokuję możliwośc pisania na forum.
Witam przyprowadził mi kolega swój samochód jak w temacie z wyciągniętym silnikiem,dodam że silnik był padnięty wytarły się wałki z powodu braku oleju złom. Silnik zamontowałem i jest problem kontrolka code świeci, marchewa nie, sprawdzałem nie ma napięcia na wtryskach,i cewkach, pompa nie chodzi. Masy posprawdzane,wszystko po podłączane,bezpieczniki...
Witam przyprowadził mi kolega swój samochód jak w temacie z wyciągniętym silnikiem,dodam że silnik był padnięty wytarły się wałki z powodu braku oleju złom. Silnik zamontowałem i jest problem kontrolka code świeci, marchewa nie, sprawdzałem nie ma napięcia na wtryskach,i cewkach, pompa nie chodzi. Masy posprawdzane,wszystko po podłączane,bezpieczniki...
Witam. Posiadam Fiata Putno 1 1,7 TD jest w nim Immo obecnie zablokowało dostęp paliwa do pompy wtryskowej Wczoraj wezwaliśmy do niego fachowca który miał podpiąć sie pod komputer i wyłączyć to immo żeby juz nie było z nim problemów. Okazało sie jednak ze nasz model samochodu nie ma komputera co za tym idzie nie dało sie tego obejść w ten sposób. Owy...
Rozumiem że jak przy zablokowanym w odpowiedniej pozycji rozrządzie, można włożyć trzpień w otwór pompy to jet dobrze ustawiona. W tym wypadku nie używa się czujnika zegarowego i wartość wygrawerowana na dźwigni przyspieszenia nie jest do niczego potrzebna?
Witam. Nie znalazłem nigdzie odpowiedzi więc zamieszczam tutaj mój problem. W pompie CAV Rotodiesel która zasila mój silnik diesla są 2 korektory pracy pompy. Jeden to korektor wyprzedzenia wtrysku przy małych obciążeniach silnika który faktycznie jest elektrozaworkiem a drugi to korektor wyprzedzenia wtrysku paliwa zimnego silnika, który jest elektromagnesem...
Czy kolega Rexcorrus może jaśniej opisać jak to było z usunięciem tego problemu . Ponieważ u mnie zachodzi podejrzenie przestawienia rozrządu ponieważ dawałem pąpe i wtryski do regeneracji. Po tym wszystkim w silniku pojawia się klekot od 1200obr jakby zawory grały i kolega twierdzi że to musi być wina tego przestawienia ponieważ zauważył że mam oryginalna...
Witam, piszę z ciężkim przypadkiem, od dwóch tygodni mam problem z felicia a mianowicie samochód z dnia na dzień rzucił palenie. wszystkie bezpieczniki jak i przekaźniki ok, napięcie na wtryskach ok. 1V, VAG wyrzuca błąd 17978, który brzmi uszkodzony sterownik imobilizera, zablokowany moduł sterujący, a najciekawsze jest to ze samochód jest bez imo,...
Na pewno ci nie odpala, może inne funkcje nie dziają? Zrób co trzeba z kalkulatorem wtrysku i spokuj na zawsze.
Panowie , rozleciało mi się koło pompy wtryskowej, po założeniu nowego ustawiłem rozrząd : pompa zablokowana, znak na wałku pokrywa się ze znakiem na stopce, wałem obracałem ta że znak OT na kole pasowym, minoł ten ząbek na tej blaszce dokręcanej do bloku(wskazniku)i ustawiłem na tym miejscu 15 stopni na podziałce ,a w otworze tej blaszki ustawił się...
Teraz Załapałem o co chodzi w tym wykresie! żółta linia pionowa to temperatura a poziomej u mnie nawet nie widać bo kąt jest o tyle wyprzedzony !!! dziwne bo rozrząd był ustawiany od zera pompa była zablokowana wedle znaków w otworek na kole zębatym pompy był wsadzony kołek metalowy który wchodził w silnik możliwe że cały rozrząd jest przestawiony ?...
0538 Uszkodzony interfejs CAN sterown. ukł. regul. komfortu jazdy - trzeba sprawdzić układ regul. komfortu jazdy. czasem się tak dzieje, że gdy amortyzatory są zużyte, spadną poniżej określonego minimum, to samochód jeździ jak taczka... ESP 1,24 - napewno coś z ESP, dlatego świeci się kontrolka. 450E Zawór dla Unit Injector cyl. 4 ( powyżej granicy...
w 5P08C3 robiles cos?Jak nie to niema sznas na odpał Kolego jokerro czy to z Tobą rozmawiałem na innym forum pod loginem jokeros ? Nie ma w parametrach ECU 281.010.500 ani 281.010.138 stanu kalkulatora czy jest zablokowany. Widać to tylko w BSI, sprawdzałem Lexia i PP2000 w obydwu ECU. tak eprom 5P08C3 wałkowałem już 100 razy.... Opisałem już na innym...
Zachowanie podobne do zablokowanego immo, ale to powinno wyjść w błędach. Paliłeś go z wypiętym czujnikem wałka, czy łapie błędy przy kręceniu rozrusznikiem. Silnik pracuje na 'sztucznym dokarmianiu" w dolot?
Wtryski wykręcałem, silnik dalej blokuje się w tym momencie. Końcówki wtrysków są nieuszkodzone. Tak pokrywe zdemontowałem.Szklanki wyglądają ok.
Ja tez zadałem kilka pytań na różnych forach ale jak na razie bez odzewu Ja co prawda mam inne auto bo 1007 i mam problemy z automatem skrzyni biegów Nie mam już dostępu do KTS bo kolega ma zablokowaną licencję, mam dostęp do PP2000 ale jeszcze nie wiem za bardzo jak to używać , ja znów poszukuję schematu elektrycznego do mojego auta , elektrycznie...
Posiadam instalację landi renzo omegas zamontowaną w Niemczech. Dostęp do komputera LPG jest ograniczony dla posiadanego oprogramowania diagnostycznego tak, że mogę odczytać tylko podstawowe dane takie jak ciśnienie i temperaturę gazu, czasy wtrysku benzyny i gazu oraz prędkość obrotową silnika. Czy wgranie nowego oprogramowania centralki spowoduje...
Koledzy pozwólcie wyjaśnić, że "grzanie się" mosfeta w VP44 praktycznie nie zależy od jego wielkości, a jeżeli już to odwrotnie niż wynika z waszych wypowiedzi. Zakładając, że montujecie tranzystorki o rezystancji 0,00xΩ napięcie które się na nim odkłada przy średnim prądzie 10A pozwalało by nie stosować radiatora. Głównym źródłem strat cieplnych...
Tak jak w pierwszym poście pisałem, przekaźnik załącza pompę przy kręceniu rozrusznikiem, więc czujnik walu może być mylnym tropem, jest taki efekt jak po zablokowaniu IMMO, jednak jest ono odblokowane...
Witam mam problem z pompą wtryskową Lucas w Volvo v40 1.9td 1998. Po jej uszczelnieniu niemoge samochodu odpalić popa jest odpowietrzona bo tryska paliwem po poluzowaniu wtryskòw. Podejrzewał ze została przedstawiona główna ośka względem zębatki pompy. Pytanie jak to ustawić nieodkrecając pompy na rozrządzie i jaką pozycje przyjmuja tłoki po zablokowaniu...
Informację uzyskałem po podłączeniu clipa w kalkulatorze klimatyzacji, "zablokowanie klimatyzacji przez kalkulator wtrysku TAK " bądź coś podobnego niestety nie jestem teraz w warsztacie żeby upewnić się jak jest dokładnie napisane, po wejściu w kalkulatorwtrysków nie widzę żadnej informacji o zablokowaniu klimy.
Jedyna alternatywna możliwość względem usterki wtryskiwaczy (nie koniecznie wszystkich) to zablokowany regulator ciśnienia paliwa. Regulator jest tu przy pompie, a układ paliwowy w konfiguracji "bez powrotu". Jeśli zablokuje się w pozycji zamkniętej, ciśnienie w układzie może nadmiernie wzrosnąć i wtryskiwacze zaczną "popuszczać" paliwo do kolektora....
Spieszę donieść o końcowej fazie walki ze sterownikiem silnika. Dziękuję serdecznie koledze dafit906 za jego plik "virgin" eeromu 95160. Pliczek spoza mojej paczki okazał się jedynym słusznym. Po zaprogramowaniu sterownik dogadał się z IMMO. Dziękuję również koledze Pawel wawa za przyjazd i podłączenie auta pod CLIP'a. Paweł to sympatyczny i znający...
Dziekuje za odpowiedzi. (at)Jokerro odpowiedzialem wcześniej na priv. Wracam do oryginalnego ECU (chyba ten temat pozostawie jakiemus specowi) i sprawdzę jeszcze coś czego nie sprawdziłem przy silniku (koszt nie będzie wielki patrząc na ceny uzywek na eBayu) Myslę że wiem co się dzieje fizycznie w tym aucie, nie umiem powiedzieć czemu. Na railu jest...
No właśnie według mnie wydech nie stawia oporów. W nastawach podstawowych kąt wtrysku ok. 50 co jest w środku tolerancji, dawka wtrysku 4,5 mg . Moje podejrzenie to wtryski, to że nie kopci przy obciążeniu nie znaczy , że dobrze rozpylają. Wtrysków nie sprawdzałem bo pewnie pompiarz powie że przy tym przebiegu pompa i wtryski do regeneracji.
Robiłem kiedyś tą chemią powiem,że zadziwił mnie efekt. Też się często zapychał i od 8miesięcy jest spokój. Zwiększony poziom oleju jest spowodowany częstym zapychaniem się filtra. W jaki posob Cie zadziwil ? Pozytywnie czy Negatywnie ? Dodano po 3 Zwiększony poziom oleju jest spowodowany częstym zapychaniem się filtra To jest początek końca silnika,...
Wałek ma być zablokowany i koło pasowe na nim poluzowane, jest na stożku bez klina. Ustawiasz pompę na blokadę, napinasz pasek i dokręcasz koło na wałku. Najlepiej pobierz darmową wersję VCDS Lite.
Komputer silnika i stacyjka nie wystarczą immo jest w liczniku i jak komp. silnika nie dostanie kodu immo z licznika to zapomnij o odpaleniu. Następnym razem wlepię ostrzeżenie za pisanie bzdur o immo w liczniku w passacie b4. Przy zablokowanym immo odpala na 2 sekundy i gaśnie.
Nie zdziwił bym się jak jest blok niewyosiowany i kantuje go na nowym wale. Może też być korbowód krzywy . Trzeba by z ciekawości wtryski wyjąć i zobaczyć jak się kręci wał . Jeśli są jakiekolwiek oznaki podejrzanego oporu po kolei odkręcać na panewkach aż to znajdziesz czy zobaczysz ślady.
Dodatkowo masz też chyba błąd sterownik zablokowany?
Mam takie autko, również z LPG i uszczelkę wywaliło mi po kilkukrotnym zagotowaniu silnika z powodu zablokowania wentylatora (sprawdzałeś ?) Uszczelkę wymieni nawet średniorozgarnięty mechanik z kluczem dynam. Oprócz tego miałem kilka zaworów z praktycznym brakiem luzu. Musiałem docierać gniazda i szukać nowych płytek.
Zobacz schemat tej pompy. Pompa niskiego ciśnienia to ta po lewej. Skoro po wymianie zaworu przez jakiś czas jest dobrze, to raczej to nie kwestia pompy, choć może być źródłem opilków. Bardziej prawdopodobne, że zaciera się tłoczek nastawnika i zawsze wtedy gdy się zablokuje sterownik bombarduje zawór impulsami o bardzo dużym wypełnieniu.
Napięcie na cewce pojawia się w trakcie kręcenia rozrusznikiem. Zasilanie na cewce sprawdzone żarówką? Kluczowanie cewki sprawdzone? Zasilanie sterownika również sprawdź żarówką. Nie ma opcji, żeby immo blokowało iskrę a puszczało wtryski. Komunikacja sprawdzona od strony auta i od strony sterownika? Diagnostyka tym Twoim wynalazkiem, jest dla mnie...
Miałem zamiar później to zrobić. Nie sądziłem filtry mogą całkowicie zablokować przepływ paliwa ale możesz mieć racje że mogło się tam coś rozlecieć. Jutro jak znajdę chwilę to sprawdzę. Mam jeszcze jedno pytanie przy okazji co do rozrusznika, problem jest taki że raz kręci dobrze a raz tylko elektromagnes załącza. Nie zauważyłem żadnej zależności kiedy...
Cześć. Na prosbę kolegi zwracam się o pomoc w sprawie jego Passata 1,9 TDI B4 z 94 roku. W sterowniku zapisany jest błąd 0550. Silnik pracuje jakby zbyt "twardo" i w pewnej chwili czuć bardzo gwałtowny przyrost mocy . Dopiero przy zamieszczaniu logów na vaglogi.pl zauważyłem, ze zapisały mi się statyczne i dynamiczne w jednym pliku. Zablokowane funkcje...
Wyciagnij dozownik adblue, jak kolega pisze wyżej gdy trzymasz go w ręku odkręcić 4 srubki klucz torx. Wyciągnąć wtryskiwacz i obudowę wsadzic do goracej wody nie wybijaj tych pinow, postaraj sie zablokować śrubę gdy bedziesz odkrecal elastyczny przewód na dole lub odkrec przy tlumiku - staraj się nie kręcić dolną śruba od strony wtryskiwacza - plus...