Poczytaj o kontaktronie spolaryzowanym albo wersja nr 2 to dolożenie dodatkowego kontaktronu ,który będzie się zwierał w momencie przyłożenia dodatkowego magnesu (podczas pró by zablokowania)
W teorii nie hamuje, ale może faktycznie coś szlag trafił. Nie jestem specjalistą od Volva, ale czy przypadkiem nie było modeli z dodatkowym klamkiem/kurkiem/zamkiem do sterowania ręcznym w naczepie? Problem występuje zawsze czy czasem? Masz możliwość podmiany konia? Sprawdzałeś, czy przy zablokowanych kołach naczepy masz ciśnienie w żółtej klamce?...
Podejrzewam awarię któregoś z czujników ciśnienia (2.1, 2.2 lub ciśnienia zadanego). Tak jak pisze kolega daro111 najszybciej zdiagnozujesz usterkę podpinając tester diagnostyczny. Najlepiej oryginał WABCO. Jeszcze jedno pytanie: Czy tym objawom towarzyszy zablokowanie hamulców naczepy?
Witam. Czy wie ktoś może którą stroną powinny być włożone łożyska igiełkowe do zacisku knnor. Bo po ostatniej naprawie łożyska te wysunęły się z bieżni i zablokowało zacisk.
Wszystko fajnie ale tu pisze ze 22 to naczepa a mi wlasnie ten przewod przez reduktor cisnienia daje na ham przednie. Więc jakim cudem naczepa.
Dziękuję uszkodzony był zawór dwodrozny. Dodano po 4 Przy wyciągnięciu czerwonego przycisku w naczepie powinny zablokować wszytskie koła w naczepie, a u mnie blokują tylko 4 a dwa z lewej strony kręcą się gdy próbuje ruszyć , okładziny są ok grzechotki też Oki wina może leżeć po stronie siłowników??
Stosuje się to w Volvie jeśli kaseta się zablokuje i widzi błąd często modulatora przyczepy naczepy (europa) i w Manie też stosowałem kilka razy układ się testuje i aktywuje na nowo.
Witam, problem polega na ciśnieniu w żółtym przewodzie na naczepę. Ciągnik cały czas bije tam powietrze, efektem zablokowane hamulce. Ręczny na ciągniku działa i odbija, hamulce na koniu też działają. Błąd jaki się wyświetla to awaria sterowania naczepy. Ciśnienie w układzie bije do 12. Będę wdzięczny za pomoc, sugestie.
Witam, mam taki problem z chłodnią Schmitz na osiach SAFa: co kilka dni w trasie po kilkugodzinnym postoju nie można ruszyć bo blokują hamulce w naczepie. Zawsze przy tym zdarzeniu zaświeca się kontrolka ABS od naczepy w ciągniku. Pomaga spuszczenie do zera powietrza z układu. Po napompowaniu kontrolka ABS gaśnie hamulce odpuszczają. Boję się aby kiedyś...
W sumie ma to sens, bo jak pojazd idzie solo to niech hamują tylne osie (*poniżej) Jak nie ma ABS i jest prehistorią to ok zablokowanie przednich kół to nic dobrego zwłaszcza na szczękach jak okładziny są skończone i rozpierak się blokuje. Jak ma abs EBS i co tam jeszcze to każde koło się liczy przy hamowaniu. Jak idzie w tandemie to niech pierwsza...
Mobilna naprawa TIR-a czy innej ciężarówki to jeszcze rozumiem bo lawetą zabrać ciężko a jak zabierzesz ciągnik to zostaje naczepa. Ba wystarczy że padnie łożysko w kole albo zablokuje się hamulec i targanie na siłę tylko spowoduje dalsze zniszczenia i koszty. Zawsze takiej sytuacji naprawa na miejscu (nawet prowizoryczna i dojazd na miejsce docelowej...
Robi się teraz tak jak gdyby wogóle niech ciało wbić ciśnienia w układ,na zaworze zwalniającym oba przyciski chodzą luźno czarny normalniedaje się wcisnąc na zapiętej słuchawce,jak zamienię słuchawki miejscami czyli wyjścia z auta odwrotnie czerwony do żółtego a żółtą do czerwonej wybija czarny przycisk na naczepie,ciągnik podpięty pod niskopodwozie...
Doszedłem dzisiaj do podnoszenia osi , problem był spowodowany zepsutym włącznikiem , ale nadal jak odpalam konia to blokuje się skrętna os. Ktoś wie czy może nie jest to na tej zasadzie ,że pusta naczepa podnosi się 1 ośka a skrętna 3 zostaje zablokowana , a po załadowaniu opuszcza 1 i odblokowuje skrętna 3 ????
Witam, mam problem z moja Magnumką 440 z 2002 r. Po przejechaniu kilku, kilkunastu kilometrów znikają światła stopu, przestaje być słuchać załączanie przekaźnika w kabinie samochodu, a na naczepę dawana jest minimalna ilość powietrza. Pedał hamulca nie robi się twardy, ale hamulce zaczynają "brać" dopiero, gdy jest on w połowie i najbardziej hamuje...
Tak też sobie to tłumaczyłem ale nawet jak teraz wolno jadę czy to na rondzie czy prosto to poszarpuje i przestanie. W skrajnych wypadkach nie zablokuje koła ale wychamuje płynnie i trzeba się zatrzymać gwałtowne. Ponowne podpiecie ABS to puści. Coś jest na rzeczy.
Muszę być bardzo zacofany..z tym, że nie na pewno. Nie zgodzę się- zejście z któregokolwiek obwodu powoduje zapalenie kontrolki "air brake" i jazda staje się niemożliwa. Nad tym czuwa zawór mechaniczny reagujący na spadek ciśnienia, gdyby tak nie było, to TIRY wjeżdżałyby w domy, lasy i szkoły. Przecież utrata powietrza jest realna np. na wskutek pęknięcia...
O ile ECU w naczepie nie określi kolejnego błędu.......zwarcia wejść sensorów abs .......To jest druga ważna rzecz .......w momencie wykrycia poprzez pierwszy czujnik zablokowania koła ECU zacznie modulować ciśnienie na tym kole ORAZ na drugim kole, bo ten sam sygnał otrzyma jakby z drugiego (bo połączyłeś obydwa wejścia pod 1 sensor).
Pierwsza fotka mówi że usterka w EBS naczepy zostanie wyświetlona przez licznik. Na drugiej masz informację, że 1 i 2 cylinder zaliczył spadek ciśnienia, i że sterownik silnika był zablokowany. Trzecia - że nie widział prędkości kół przednich. "Nieciągle" to informacja że są to usterki zapamiętane - nie występują w tej chwili. Skasuj wszystkie błędy,...
bo kodu do trybu Expert na piękne oczy nie dają Kod Eksperta dostałem po miesiącu użytkowania, kod był generowany na podstawie numeru PESEL osoby odpowiedzialnej (mnie). Po odejściu z firmy mój następca kilka razy zablokował interfejs i musieli go wysyłać do Hiszpanii w celu odblokowania. Były też niemiłe sytuacje gdzie po grzebaniu w ustawieniach...
Witam. W powyższym pojeździe można było regulowac bieg startowy przez włączenie H i ręczną zmianę w górę lub dół. Auto po trasie było u elektryka i kierowca poprosił o ustawienie z naczepą biegu 3 a bez 4. I tak jest obecnie. Jednak po tych regulacjach zniknęła możliwość zmiany tych biegów przy pomocy przełącznika z prawej strony kolumny kierownicy....
witam i dziekuje za odpowiedż te wszystkie parametry sprawdziłem a co do tych cewek to one myślęże chodzi o elektrozawory które włączają się kiedy kołopodczas jazdy się blokuje i upuszcza powietrze zeby niedopuścić do zablokowania kół ten system działa bo kiedy nacisne chamulec i włączam kluczyk to wszystkie 4 koła psykają najpierw przód a potem tył...
To zależy od sposobu sterowania ciśnieniem w poduszkach. Czy jest jeden zawór dla wszystkich osi, czy dwa - lewa/prawa strona, czy przy każdej poduszce. Dodatkowe zawory muszą zablokować ciśnienie zasilające i wypuścić powietrze z poduszek. Jeżeli zawór skl4213 (ten z drugiego zdjęcia) umożliwia przepływ między gniazdem 1-1 i 2, a w drugim położeniu...
Dziwne te objawy..... przy zmianie biegów schodziło mi powietrze z fotela oraz znikały połówki oraz mała skrzynia. musisz najpierw zlikwidować wycieki powietrza . na zegarach powietrza wskazówki poszły do samego końca a potem spadły do zera taki objaw występuje wtedy kiedy podstawa osuszacza nie zbija i ciśnienie idzie na maxa a skazówki w ciągu dosłownie...
stanisławpiotr widzę że się czepiasz doczytałeś post? A może ja nie doczytałem kolega ma przyczepę a nie naczepę jeśli widzisz że 4s/3m to wiesz że to 4 sensory i 3 modulatory a problem występuje na tylnej osi, czyli oś przed odbija normalnie. Wież też że przyczepa ma obrotnice i tam może jest problem. Wysyłałeś foto zaworów sterujących jeśli wystąpi...
To samo od nich usłyszałem. Wina jest podobno samego oprogramowania, wbitego w modulator. A zewnętrzne firmy nawet nie mają do tego dostępu, bo wszystko jest zablokowane.
A dlaczego świeci się kontrolka? I czego przy mocnym hamowaniu nie ma drgań pedałów hamulca ? Dodano po 2 To co napisałeś u góry, wszystko posprawdzane. Odpowiedz mi czemu sie świeci kontrolka i hamulec nie drga ? Czy ty pytasz o Scanię z hamulcem pneumatycznym, czy o osobówkę z hamulcem hydraulicznym? Nie poczujesz żadnych drgań, tu działa inna filozofia....
Dalej nie podałeś jaki piec jest zamontowany. Od tego wszystko zależy. W Scanii były montowane ogrzewania mokre ( rzadkość) i suche w różnych wersjach. Kod błędu E- 44 ( przegrzanie) jest najczęściej spowodowany w przypadku suchych ogrzewań zapchaniem wlotu powietrza do ogrzania oraz zniszczeniem ( zgnieceniem , przewodu ssącego lub tłoczącego gorące...
Witam wszystkich. Problem który mam jest w Renault Premium DCI 2004r Nagle w samochodzie na wyświetlaczu pojawił się komunikat "Niebezpieczeństwo zablokowania kół", wykonałem diagnostykę i w sterowniku EBS są zapisane następujące błędy. - brak komunikacji CAN pomiędzy EBS ECU a modułem osi przedniej - brak komunikacji CAN pomiędzy EBS ECU a modułem...
Po przywróceniu wszystkiego do ładu dalej wyrzuca czasami 3117-00 pasywny. Dziwne, że jest to sporadyczne w trakcie odpalenia po ostudzeniu, a błąd jest z 1985 roku. Tzn. czerwony tryb zaświeca się tylko i wyłącznie jak bije od zera po nocy - coś w ten deseń co nie. Dodatkowo wczoraj jak już skończyłem w nim wszystko wyrzuciło 3192-00 zablokowany dostęp...
Z tego co się orientuje to w autosanach i pewno w starach była możliwość holowania czyli pewno z przodu jest złącze do podpięcia samochodu holującego, przez które były napełnianie zbiorniki powietrzem. Jeżeli nie ma to z tyły jeżeli był przystosowany do ciągnięcia przyczepy powinny być dwa złącza pneumatyczne - w jednym stałe ciśnienie, a drugie sterujące....
https://obrazki.elektroda.pl/9047322600_... Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób i zdarzeń jest przypadkowe. Ujemny bilans mocy Według naszych ustaleń wszystko zaczęło się wraz z nadejściem zimy i gwałtownym spadkiem temperatur, jednak zjawisko zostało zauważone z opóźnieniem kilku tygodni. Dołączyłem do zespołu badającego tą...
Witam. Piszę do Was z takim zapytaniem, może ktoś z Was wie coś więcej na temat ewentualnego spinania się różnych wersji excel. Sprawa dotyczy sytuacji jaką mamy w firmie. Pracuję w sieci handlowej - dział logistyki. Ja, koleżanka i kolega zajmujemy się transportem. Z kolei po drugiej stronie korytarza mamy resztę logistyki - dział zamówień. Jest tam...
zablokowania hamulców tablety zablokowania wzorem bezpieczniki naczepy
strumienica zamiast katalizatora elektryczne wspomaganie punto silnik pasek przewijania firefox
czujnik ciśnienia ekspres delonghi problemy
Zrozumienie oznaczeń ogniwa Parkside UTC 18650 3,6V 1350mAh Fiat Ducato 2.8: Zamiana elektronicznej pompy na mechaniczną