Witam Hyundai H1 z silnikiem 2,5 crdi. Podczas próby odpalania silnik kręci normalnie i próbuję odpalić lecz po chwili coś go blokuje. Rozrząd sprawdzony. Wszystkie koła na znaki. Nie sprawdzałem klinów. Jest to taki typowy objaw dla źle ustawionego rozrządu lub zapłonu. Ewentualnie brałem pod uwagę zablokowany popychacz hydrauliczny. Będę wdzięczny...
Lub źle wyregulowany popychacz pompy. Brak luzu między nim a sekcją pompy uniemożliwia powrót płynu z cylinderka. Nie mówię, że tak jest, ale sprawdziłbym.
To wszystkie są krzywe, czy tylko tam gdzie się popychacze sypnęły ? Generalnie sytuacja wyglądała tak,że mechanik stwierdził zablokowany zawór wydechowy. jeden popychacz był urwany - ten mechanizm dźwigienki z popychaczem,a drugi nosił już znamiona pęknięcia.
Nie gaśnie (malutki płomyk zostaje) polnik główny przy zakręceniu wody. objawy z książki. -zabrudzony zawór regulacji gazu. -popychacz zespołu wodnego zablokowany w poz.otwarty. moje pytanie a przyczyną nie może być membrana, popychacz to chodzi o ten bolec którym membrana otwiera gaz. piecyk działa tylko po zakręceniu wody przez ok 1 min pali się malutki...
A co tam nabroiles w tych modelach uszkadza sie popychacz prawego holdera i wtedy mechanizm jest zablokowany nie moge sie tu reklamowac wies nie podam ci adresu serwisu ktory ci to naprawi(chyba ze moderator pozwola).
Masz zablokowany w górnej pozycji popychacz zespołu wodnego- musisz zdemontować to dolne ustrojstwo i przekonserwować iglice wychodząca na zewnatrz dla otwarcia zaworu gazowego , wymień membrame i zobacz czy niw jest wygiagniety z dolnego korpusy zespołu wodnego taki dziwny stożek z kalepuszem- wsadzanym od spodu do gniazda w memebramie. Wsio poskładaj...
:arrow: robokop: Czyli sugerujesz, że to może być popychacz (nie otwiera się zawór)... może uda mi się skombinować sondę prądową, bo niestety nie mam. Przepustnica była zapaćkana olejem i nagarem, a auto długo stało i rozładował się akumulator - stąd problem z adaptacją przepustnicy, a regulacja IAC - sądzę, że na 3 cylindrach miał problem utrzymać...
Witam, mam następujący problem z junkersem, mianowicie nie chce gasnąć płomień główny, po zakręceniu ciepłej wody. Nie ma znaczenia czas odkręcenia wody, czy to jest chwila, czy długi czas. Instrukcja informuje, iż: 1) popychacz zespołu wodnego jest zablokowany w pozycji "otwarty" - "należy rozebrać i wyczyścić, ewentualnie wymienić"; 2) zabrudzony...
Witam Mam w naprawie w/w kamerę. Mechanizm został zablokowany na otwartej "windzie". Usterkę znalazłem i złożyłem mechanizm ale zostały mi 3 części i nie mam pojęcia skąd wypadły :/ Mianowicie jedna czerwona zawleczka i dwie podkładki ślizgowe koloru grafitowego jedna większa druga mniejsza. Za nic w świecie nie mogę dojść skąd wypadły natomiast uszkodzony...
Rozłącz popychacz pod spodem i zobacz czy zablokowana jest ośka dźwigni i pokrętła czy bolec po drugiej stronie popychacza.
witam Naprawialem taki silnik dwukrotnie takie same objawy jak u ciebie , po przebiegu ok 150 tys km wypalil sie zawor na 3 cylindrze co bylo powodem braku cisnienia . Po wymianie silnik zaczal pracowac w miare normalnie jednak wymiana swiec (ale tylko zalecany zamiennik lub oryginal zadna polska iskra platinum tu sie nie nada ) filtra paliwa , czyszczenie...
No ta na 90% zawór wlotowy jest otwarty cały czas i w ciągu jednego cyklu dwa razy zaciąga mieszankę i dwa razy wyrzuca ją do gaźnika. Albo pkazikb1kła sprężyna zaworu i go zablokowała albo poszedł popychacz i też zablokował zawór albo zaciął się konik. Musisz odkręcic pokrywę zaworów i już będziesz wiedział.
Prosta blokada od samochodu http://www.elektroda.pl/rtvforum/files-r... Po przekręceniu stacyjki trzeba nacisnąć ukryty przycisk Po przekręceniu stacyjki trzeba nacisnąć ukryty przycisk lub: standartowo ukryty pod tapicerka mikrowyłącznik lub kontrakton połączenie w/w z pobraniem +12 nie z blokady a z jakiegoś wyłącznika...
Mi to wygląda na element popychacza. Obstawiam, że silnik poddał się ze względu na niskie ciśnienie oleju.
Witam - w tej pozycji mechanizm jest zablokowany ( nie wykona skrętu ). Te żółte (popychacze) podczas skrętu są rozciągane i ściskane. Dodano po 1 http://obrazki.elektroda.pl/9751863400_1...
nastąpiło przesunięcie na słabo dokręconym kole pasowym Oczywiście że jest to możliwe ale powodem mogą też być uszkodzone i zablokowane popychacze hydrauliczne po wcześniejszej kolizji ;(
Pewnie pompa stwarza zbyt duży opór. Nie ma tam jakiegoś zaworu przelewowego, który mógłby być zablokowany?
Teraz wiem które popychacze najbardziej było słychać :) to tyle na wesoło. Jutro będzie liczenie wydatków :( Na drugim cylindrze dostała końcówka wtryskiwacza i świeca żarowa. Zaś sam tłok blokował wyjęcie wtrysku. Tylko na drugim tłoku zablokowało popychacze, ale są całe. Dziś rozebrałem osprzęt, w sobotę bede miał wolny kanał także dam info o skutkach...
Tam pewnie wałki są To jedno slowo - PEWNIE- samo mowi za siebie :-) Nawet biorac to na logike jak 2 bary moga zablokowac popychacze ? Kolejna logika popychacze puste wiec dzialaja w szerszym zakresie, napelniaja sie i kasuja luz wiec cisnienia w cylindach brak. Bo krzywki sa w zlym momencie. A to czy na krzywce czy zebach to malo wazne przeciez nie...
Witam co chodzi o hamulce w maluszku to jak pompujesz 4,5 razy rośnie pedał a po krótkiej chwili znów naciśniesz pedał i leci do podłogi to wkręć włącznik stopu o pół obrotu i sprawdż to trzeba kilka razy próbować nim się reguluje skok popychacza pompy hamulca , jak pedał leci to za bardzo spuszcza ciśnienie płynu. Blokujesz pompę hamulcową i jedziesz...
Element który zaznaczyłem na czerwono wiem że nazywa się po angielsku rocker arm, niestety nie znam jego polskiej nazwy To dźwignia popychacza zaworu, zwana potocznie "konikiem". Nie wiem jaki przebieg ma tam magistrala olejowa ale albo coś ją zablokowało, albo te popychacze są na końcu i jest za małe ciśnienie oleju.
Piotrpawlak 5 - widzę że chcesz koniecznie naprawić to tanim kosztem i się nie narobić, ale nie ma lekko. Wylutuj cały przełącznik i wyciągnij te białe popychacze z każdego isostatu ZALEJ to spirytusem i odstaw na parę godzin. Aby wyciągnąć ten biały popychacz to zdemontuj sprężynkę i popchaj go do tyłu, do przodu nie pójdzie bo ma na końcu taki cypelek...
Podałem powietrze i na dwoch cylindrach wali dobrze w dolot, na dwóch trochę mniej. No to chyba świadczy o nieszczelności zaworów ssących więc jeśli tu czegoś szukać to braku luzów zawodowych czyli podpartych zaworów (ZABLOKOWANYCH popychaczy) lub powodu ich nieszczelności czyli czapkę zdjąć i rozdłubać albo przedstawiony rozrząd. Po wkreceniu swiec...
Miałem coś podobnego.Pompa oleju zablokowany zaworek upustowy.Zbyt duże ciśnienie.
Witam Nie mogę wyjąć popychacza. 1 wyszedł długi, później krótki a 3-go długiego nie mogę wyjąć. Stukałem, pukałem a tu nic. Próbowałem też z magnesem stukać. Macie jakiś pomysł? Można jakoś się dostać do niego żeby wypadł? Ruszałem wajchą od sprzęgła ale to nic nie daje.
To masz na grafikach u góry gdzie je włożyć i jak zablokować. Popuścić też dźwigienki zaworowe żeby nie posiać lasek popychaczy jak będziesz kręcił silnikiem do ustawienia.
Kolego a jakie dokładnie miałeś objawy złej pracy silnika i kiedy występowały? objawy: 1-przy dużych zmianach temperatury zewnętrznej-wiosna -jesień spadek mocy silnika na wolnych obrotach 2-w sytuacji krytycznej praca na 2 cylindrach( co pokazuje komunikat w programie lexia)-totalne szarpanie silnikiem aż dochodzi do uszkodzenia poduchy zaweiszenie...
Witam ponownie! Po długiej chorobie zabrałem się za rozpołowienie silnika, w celu wymiany zablokowanego popychacza z którego jednak zrobił się gwóźdź od strony dźwigni sprzęgła. foto: http://obrazki.elektroda.pl/4603213000_1... Po zdjęciu magneta i iskrownika zauważyłem, że łożysko(SKF 6204 C3 ok. 5 tys. przebiegu) od strony zapłonu...
A Ja jak najszybciej bym się tym zajął. Na początek trzeba by zrzucić wałki i sprawdzić bieżnie jak wyglądają w głowicy bo panewek wałka w tym silniku nie ma, obstawiam, że tak samo jak wałki. Olej jak najbardziej powinieneś zalać 5w40, jest to olej odpowiedni do naszej strefy klimatycznej. Przed wymianą zalał bym jeszcze jakiejś płukanki żeby to wszystko...
Okazało się, że głowica jest uszkodzona. Nie jest pęknięta lecz gniazda popychacza są wyrobione i konieczne jest spawanie, stąd moje pytanie czy lepiej kupić zregenerowaną za 1000 zł z wałkiem (lecz nie wiadomo skąd ona jest i co przeszła) czy robić swoją (koszt będzie podobny jak za zakup używanej)? Ogólnie jest u mnie wytartych wałek, popychacze,...
Co znaczy "poluzowałem wałek"? Odkręciłeś, na tyle , by zluzować popychacze? czy???
Taki laik to nie jestem! Trochę źle napisałem tego pierwszego posta Na pewno to rozłożę i złożę bo to dla mnie problem nie jestem. tylko potrzebuje wskazówek jak sprawdzić te popychacze i jak zablokować te zawory bo tego nigdy nie robiłem. Bo tą metodę z kompresorem wyczytałem gdzieś na forum dlatego się o nią zapytałem tutaj.
witam, nie napisałeś czy karetka zatrzymuje się na wychylonych popychaczach kartek wydrukowanych,jeśli tak to napisz - pomyślimy co wtedy. Jeśli nie jest to ich wina to sprawdz stację serwisową czy nie jest zalana zaschniętym tuszem bo może nie ma siły jej ruszyć oraz czy się nie wyłamał trzpień na który nałożony jest ten mały tryb w stacji serwisowej.
Nigdy nie pamiętam ale sprawdziłem w wiki - ten silnik był używany w Jelczach, Autosanach i kombajnach Bizon. Miał kilka odmian ale informacje o oleju i filtry powinny być dostępne. Oryginalnie myślałem, że to był do STARa. Tak czy inaczej w okolicy powinien być ktoś kto to widział w autobusie, kombajnie, Jelczu czy agregacie. Dla próby czy silnik ruszy...
Uzupełnię trochę nowymi spostrzeżeniami. Zauważyłem też że jak lustro nie jest zablokowane to popychacz, który jest w komorze lustra chodzi płynnie i słychać że się kręcą zębatki ale jak po zrobieniu zdjęcia lustro zostanie u góry to popychacz też zostaje u góry i wtedy nie można go w ogóle ruszyć. Jak jest zawieszone lustro i wcisnę spust migawki to...
Robokop ma racje.... Kręcąc kołem pasowym możesz mieć trudność z obróceniem wału korbowego 2x ponieważ podczas kręcenia zachodzi cały cykl pracy. sprężania, pracy, wydechu i ssania. Podczas kręcenia możesz natrafić na opór związany ze sprężaniem mieszanki w cylindrze. Nie wiem czy dobrze kojarze ale podczas spręzania 2 zawory muszą być zamknięte dolotowy...
Ja używam zaworów z popychaczem przesuwnym, niezależnie od ciśnienia niema prawa się nic wydostać (jeśli oczywiście rdzeń Schradera się nie przekosi i zablokuje, a może to być tak małe że nie zauważymy)
ale wszyskto zablokowane było jedynie zdemontowałem koło zebate wałka rozrządu bo wymnieniałem popychacze może wałek przestawiłem ???
Krzywki wałka na pierwszym cylindrze mają być zwrócone do siebie, wał zablokowany w GMP I tłoka. Znaki na wałkach sobie zobaczysz w schemacie co to Ci na prv przesłałem.
Miałem takie dwa przypadki, co prawda nie w TDI tylko w zwykłym turbodieslu VW, zablokowany zawór przelewowy w pompie powodował podpieranie popychaczy i gaśnięcie silnika przy ok 10 bar na magistrali olejowej. Zawory się nie pogięły, wystarczyło naprawić pompę i silnik pracował normalnie.
Z boku, czyli którędy? Przez te okienka w bloku przy laskach popychaczy? Mógłbyś mi to wytłumaczyć jakoś jaśniej?
O właśnie, ta kulka między popychaczami, o to chodziło czy ona tam ma być, czy nie? Bezwarunkowo ma być . Wszystkie końce wszystkich popychaczy powinny być też zakończone tak "kulkowo", utwardzone i najlepiej wypolerowane. https://obrazki.elektroda.pl/9106815000_... A co się stanie gdy jej nie będzie w środku? Ta kulka i "kulkowe"...
korbka ma taką spinkę z drutu w kształcie litery omega spróbuj ją wypchnąć płaskim śrubokrętem tuż przy korbce. Jak się dostaniesz do drzwi to już namacasz, pewnie spadł zatrzask z któregoś popychacza
Zablokował się zawór przelewowy w pompie i podwieszają się popychacze hydrauliczne. Trzeba wyjąć pompę, rozebrać i wyczyścić
Miałem podobny objaw w 1,9 tdi. Przyczyna - zużyty wał rozrządu: zablokował się hydrauliczny popychacz zaworu wydechowego i spowodował zużycie tej krzywki (ok 4 mm różnicy wysokości do krzywki sąsiedniego zaworu wyd.). Efekt dźwiękowy - jak jednocylindrowy diesel na kutrze rybackim. Proponuję obejrzeć wałek rozrządu. Dodano po 9 Zdejmij pokrywę rozrządu...
Jeśli popychacz stoi to prawdopodobnie ktoś włożył kulkę z "plasteliny", która się zgniotła i zablokowała ewentualnie jakieś problemy z koszem sprzęgła.
Jak miga szybko to wystarczy odpowietrzyć (puścić wodę przez dyszę para/woda) jak woda poleci ale pompa stanie i jest to samo to do wymiany przepływomierz a jak miga powoli to coś jest nie domknięte lub wyłamane popychacze włączników lub jakiś włącznik krańcowe najczęściej ten za blokiem zaparzającym nie załącza bo powyginane są prowadnice pod blokiem...
Dzien dobry Postanowiłem wymienić rozrząd w swoim audi . Po wymianie i obrotem silnik okazało się że znaki się przestawiły i zaczął się problem . Ściągałem pokrywę zaworów zablokowałem wałek pierwsze popychacze w górze pompa zablokowana i problem brak znaku na kole zamachowym. Znalazłem znak na kole pasowym złożyłem obrucilem niby wszystko było oki...
Skoro dźwignia mikrołacznika i popychacz który na niego naciska nie wykazuje ruchu przy otwarciu przepływu wody to właśnie według mnie wymaga regulacji. Jest do tego specjalna śruba i pisze o tym w instrukcji obsługi. Niestety ja posiadam zupełnie inny model piecyka więc nie wiem dokładnie gdzie ta śruba jest umiejscowiona. Jeśli to nic nie da to pewnie...
Jeżeli robiłeś uszczelkę głowicy, to zapewne sprawdzałeś również szczelność zaworów. Jeżeli tak, to przyjrzałbym się, czy któryś z popychaczy hydraulicznych nie jest zablokowany, ponieważ taki objaw dają nieszczelne (czyli wypalone, lub niedomknięte) zawory ssące. Jeżeli na zimnym silniku jest OK, a objaw występuje na ciepłym, to może wskazywać właśnie...
Zafira 2.0 DTI Y20DTH zawór sterowany jest elektrycznie a problem polega na blokowaniu się "łukowego popychacza" zaworu. Czy jeśli fizycznie rozłączę popychacz zaworu od siłownika elektrycznego i zawór zablokuję (zaspawam) a reszta zaworu z obracającą się osią o wysterowany kąt zostanie bez zmian, czy w ten sposób mogę oszukać silnik ? moim zdaniem...
uszkodzić popychacz uszkodzony popychacz wypadać popychacz
saeco czyszczenie regulator obrotów silnika częstotliwoś optoizolacja wejścia
lampki choinkowe zewnętrzne orion n300e
Jak wyjąć fiszbinę z suszarki Bosch? Prostownik do akumulatora: jakie parametry wybrać?