Ja u siebie nie daje rady utrzymać ciśnienia zakrywając otwór wylotowy palcen czy dłonią . Moim zdaniem problem leży w zaworze zwrotnym lub zaworach głowicy . Bardziej głowicy chyba bo z początku pompuje nieżle . Ale na zbiorniku 70l pamiętam że biła albo 1min 45 sek albo 2min 45sek do 8 bar . Obroty miałem 1800/min . Nie rozumię jaką sprężynę dorabiałeś...
nic nie maluj! farba tylko powoduje zacinanie klocka w prowadnicach. wyczyścić do gołego metalu i nasmarować samrem miedzianym miejsca styku metalowej części klocka z zaciskiem i prowadnicami
Witam. Jakiś czas temu wymieniłem tylne zaciski hamulcowe w VW Golf 4 1.9 TDI 110km 98r na regenerowane, ponieważ jeden z zacisków był zablokowany. Po tej wymianie jest problem z miękkim pedałem hamulca. Nie musi być dodatkowa osoba asystować przy wymianie i odpowietrzaniu cylindrów zacisków hamulcowych. Ten poniżęj video clip prezentuje ten process...
vag comy i inne na PC po wymianie czujnika skrętu należy wykonać adaptacje czujnika sposób zależny od nr pompy abs 1 sprawdzasz ewentualnie ustawiasz kodowanie 2 logowanie (xxxxx) zależne od typu pompy abs 3 adaptacja kanał (xx) wartość (00) odpinasz wtyke i wykonujesz jazde próbną i jak jest ok to ESP samo gaśnie lub kts czy fast box to pisze wykonaj...
Zauważyłem wyciek płynu hamulcowego. Jutro uzupełnie płyn hamulcowy, mam nadzieję że będzie jakaś poprawa Uzupełnienie płynu nie wyleczy pacjenta. Trzeba wymienić uszczelnienia zacisków, odpowietrzyć układ hamulcowy i potem siłownik sprzęgła.
Mówiłem żeby dać zdjęcie zamontowanego zacisku od trójki - teraz można tylko dyskutować.
Sprawdz mocowanie zacisku hamulcowego , jak ok sprawdz czy nie rozleciał się któryś przegub, mogło się zdarzyć , przy demontażu mcpersona nie podwielisli półośki i wypadły kulki z przegubu
Trzeba testerem ruszyć. Są jeszcze nietypowe klucze do tylnych zacisków.
Sprawdz czy linka nie zacina się w pancerzu , jeśli dżwigenka ręcznego odbija normalnie na zacisku ,może to być kwestia regulacji linki.
Samochód to vw vento 92r. 1,8i. Czy muszę odkręcać zaciski - aby wymienić klocki hamulcowe, tarcze są zwykłe - nie wentylowane.
Są pozakładane sprężynki na zaciskach hamulcowych? Lub same klocki stukające w zacisku, chociaż ja z czymś takim spotkałem się tylko raz.
to co mi grozi podczas trasy? W najgorszym wypadku pożar auta-nie trzeba być inżynierem nuklearnym w NASA żeby to wydedukować...jazda z blokującym sie zaciskiem hamulcowym to szukanie kłopotów !
Problem rozwiązany - zakupiłem dwa nowe zaciski (nie chińczyki) skręciłem na stare śruby i wszystko śmiga.
250 pln kosztuje w necie TRW PO regeneracji a nie NOWY. allegro.pl/oferta/trw-zacisk-hamulcowy-p... NOWY ORYGINALNIE ZAPAKOWANY uważasz że sklep sprzedaje po regeneracji z 2-letnią gwarancją?
W moim touranie też lekko z tyłu hamulce trzymają wszystko też powymieniałem ale jest myk przy odpowietrzaniu trzeba odkręcić zaciski wsadzić coś o grubości tarczy mniej więcej a zacisk ustawić tak aby odpowietrznik był w maksymalnie największym punkcie aby żadne powietrze nie zostało i odpowietrzać spróbuj i daj znać jak poszło.
moze zapomnials zamontowac spreżyn które dociska zacisk wlasnie po to zeby nie stukały
To że masz układ zapowietrzony nie jest powodem blokowania zacisków i grzania się układu .Zazwyczaj powodem blokowania zacisku pomimo naprawy jest brak swobody przemieszczania zacisku na prowadnikach lub zużyte tarcze . Osobiście nie korzystam z tej procedury wystarczy że w czasie odpowietrzania uruchomię pompę aby przegoniła płyn hamulcowy i to wystarcza...
W polo 9n3 typowo lubią zardzewieć tylnie zaciski hamulcowe lub linka do nich zamarznąć w zimie. W ekstremalnych wypadkach potrafi rozgrzać tylnie tarcze do czerwoności.
Kolego Psilos 1 - miałem VW IV i były w nim sprężyny przy zaciskach hamulcowych. Skoro były to ktoś je założył-w fabryce nie były montowane..nawet kod czesci pochodzi od piątki (1K.......)co do reszty to jak najbardziej
Jest pasat,skoda,audi i vw. Odblokowywanie oraz zablokowanie zacisków z automatycznym ustawieniem grubości klocka. Dwa kliknięcia i po robocie. Osobiście testowałem na Audi A6 2006r i na Passacie B6 2008r Dodano po 1 Aha i pamiętaj że jak zluzujesz kompem zaciski,to potem wciskasz tłoczek ręcznie ale nie wkręcasz,nie ma takiej potrzeby,po prostu robisz...
Witam mialem ten sam problem wiec wymieniłem zaciski hamulcowe wymienilem przycisk od recznego spakowałem błędy zrb adaptacje zaciskow i ręczny zaczął dzialac normalnie
Możliwe jest też uszkodzona pompa hamulcowa. Jedna sekcja się blokuje zdarza się w Vag. Tylko używany lub nowy oryginalny. Żaden zamiennik nie działa.
Przewody elastyczne do weryfikacji, jak i same zaciski. Albo jest coś źle poskładane lub wyczyszczone, albo przewód hamulcowy jest rozwarstwiony.
Jeszcze jedno pytanie . Dlaczego samochód ma być podniesiony i koła nie mogą dotykać gleby ? ( jeśli w przewodach elastycznych nie tworzą się syfony i zacisk jest najniższym punktem układu ) Pozdrawiam odpowiadających .
W Golfie IV miałem przypadek, że klocki hamulcowe w tylnych kołach "rozsadzała" rdza tj. odklejał się materiał cierny od płytki metalowej. Narastająca rdza powodowała, że tarcze były stale hamowane i gorące. Nie wiem jakiej były one produkcji, gdyż kupiłem z takim klockami. Warto więc co pewien czas sprawdzić, czy taka usterka nie występuje, a która...
Witam. Mam poważny problem elektrycy i mechanicy rozkładają ręce układ hamulcowy praktycznie cały wymieniony (pompa ABS z ESP i sterownikiem, pompa hamulcowa, serwo, przewody elastyczne z przodu, regeneracja zacisków przednich, czujnik światła stopu, tylne zaciski i prowadnice sprawdzone są ok cofają się, płyn hamulcowy wymieniony wielokrotnie, odpowietrzany...
Witam zastanawiam się w jakich samochodach stosowane są zaciski hamulcowe, oczywiście na tylnej osi, z zastosowaniem tłoczków hamulcowych lewoskrętnych? Dotychczas VW, Honda, BMW miały prawoskrętny gwint w tłoczkach. W jakich markach stosowany jest gwint lewoskrętny w tylnych tłoczkach hamulcowych? Czy w ogóle gdzieś się taki stosuje.
Jeśli zacisk jest sprawny, tłoczek pracuje prawidłowo, silniczek od ręcznego poprawnie działa to zostaje odpowietrzenie układu hamulcowego za pomocą VCDS wraz i przede wszystkim pompą ABS.
Zapieczony zacisk hamulcowy, najszybciej. Choć jak znam elektrodę to zaraz się okaże że to zarąbane na amen łożysko. Zapieczony zacisk, zależy które to koło, przód czy tył. Ściąga przy mocnym hamowaniu.
Jak i z lewej tak i z prawej oba wymienione ten stalowo gumowy i same te krótkie między belką a podwoziem też-ja podejrzewam pompę hamulcową co wy na to?
No własnie, wszystko zależy co tam jest włożone. Jak tam siedzi jakiś OEM VW czy TRW to takie klocki można z powodzeniem wyrównać i użyć ponownie, będą lepsze od tanich zamienników. Ale z tarczami podejrzanie to wygląda, tam już była jakaś ingerencja, ja bym wymienił na nowe. Sprawdź jeszcze czy nie ma śladu płynu hamulcowego, coś za słaby nacisk tłoczka,...
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
Ja nie zostawię starych przewodów. Nowe kosztują grosze, nie ma sensu bawić się w odrdzewianie i odkręcanie końcówek. Na zaciski przednie kasy raczej nie mam, będzie trzeba oczywścić. One pracują ok. Tłoczki z tyłu będą nowe. Przewodów elastycznych jest 4. Febi od 23zł sztuka. Szkoda bawić się w starocia. Niestety, cały komplet już gotowy kosztuje ponad...
No niestety musisz zdjąć koło i zobaczyć czy klocek ma tak w połowie wytające prosto blaszki (lucas) czy na górze takie wywinięte uszy (ATE). Możesz zrobić fotke zacisku tak żeby było widać klocki i zamieścić tutaj ale po tym co napisałem wyżej powinieneś juz ustalić co masz u siebie.
Witam czy jest możliwe założeniem tarcz hamulcowych przednich o większej średnicy bez ingerencji w resztę podzespołów zacisk itd? Standardowa średnica: 239 Tarcze z większą średnicą: 256mm Tarcze dedykowane do tego samego samochodu różniącego się tylko silnikiem.
Prędkość jest mierzona ze średniej czujników ABS. Do tego "odbija" pedał hamulca. Podlącz to i sprawdź czy przy jeździe na wprost wszystkie czujniki pokazują tą samą prędkość. Jeśli któryś pokaże inaczej to system uznaje że koło jest w poślizgu i zwalnia zacisk hamulcowy do momentu aż uzyska ono takie samo wskazanie jak reszta.Pedał wtedy jak to nazwałeś...
Miałem taki przypadek w Kii Picanto. Tam była pompa hamulcowa. A zdiagnozuje sobie to tak że jak Ci złapie hamulec to popusc przewody na pompie. Jak puści to pompa, jak nie to znaczy że trzyma ciśnienie między ABS a zaciskiem.
Różnica polega na konstrukcji silnika, Przede wszystkim silnik 1,9 jest starszą konstrukcją i po wielu latach produkcji pozbawiona wad. Natomiast silnik 2,0 TDI występuje w dwóch wersjach 8 zaworowych i 16 zaworowym (ten ma więcej wad np. pękająca głowica, wyrywanie gwintu podtrzymującą rolkę rozrządu !!!). Ogólnie polecam 1,9 Wady 2,0 8v i 16v: Słaba...
Na elektrodzie czytałem że jak ktoś nigdy płynu nie wymieniał a wymieni to wypłucze syf i wpadnie do pompy hamulcowej i ona też będzie do wymiany. Czy to prawda? Nawet koledzy odradzali wymianę. Po co mam ten płyn wymienić jesli auto jest z 97, (a znam auta z 85, 90, 92) i nigdy nikt tego płynu w nich nie wymieniał ani przewodów a auta hamują elegancko,...
Z tego co mi wiadomo to mechanizm Serva wytwarza ciśnienie ... Pompa hamulcowa ma za zadanie doprowadzić do pompy absu płyn hamulcowy. No ok ale na zgaszonym silniku a wiec bez podciśenia w serwie przecież też "odpowietrzysz" układ naciskajać nogą pedał. Ciśnienie na odpowietrzniku przy zacisku powinno być i jest takie że lekie odręcenie śrubki a płyn...
Witam Po wymianie klocków z tyłu w VW T4 ( hamulce tarczowe ) podczas jazdy blokują się tylne hamulce. Tłoczki sprawdzone, wyczyszczone. Ręczny pracuje normalnie. Na zgaszonym silniku można hamulce pompować i pracują normalnie. Zadnego koła nie blokuje. Problem pojawia się podczas jazdy, gdy pracuje servo. Przewody hamulcowe drożne, przód hamuje normalnie....
Pompa była dokładnie myta i wydmuchana sprężonym powietrzem. Sprawdzanie było dwukrotnie i wyciek jest na pewno z tych otworów. Te otwory wyglądają tak samo jak od odpowietrzników w zaciskach hamulcowych. Dlatego pytam czy tam nie powinno być jakiś koreczków. Docelowo i tak zostanie zdemontowana w celu ponownej naprawy w serwisie pomp. Jednakże interesuje...
http://www.netech.dk/index.php/vcdsecu sprawdz te Dodano po 2 musisz kolego podczas kodowania miec kody wyposazenia ,w ABS trzeba wybrac kod dotyczący ukladu hamulcowego ,lucas lub inny ,chodzi o zaciski hamulcowe ,to jest bardzo wazne . Dodano po 2 sprawdz kod 05623
Problem z hamulcami w VW golf 5 plus 1.6 tdi. Witam uprzejmie. Przychodzę do Was z problemem w golfie 5. Ale do rzeczy, podczas postoju pedał hamulca po napompowaniu jest twardy. Gdy trzymam nogę w momencie gdy jest twardy i odpalę silnik pedał schodzi prawie na sam dół. Gdyby wpadł trochę to bym się nie martwił bo wiedziałbym że serwo pracuje. Ale...
Jeśli to jest passat poliftingowy, to powinien mieć czujnik ciśnienia układu hamulcowego, podłącz komputer i sprawdź czy ciśnienie narasta w miarę jazdy. Lub, jeśli nie ma czujnika albo nie masz komputera, po przejechaniu tych kilku kilometrów, gdy już koło zaczyna hamować poluzuj odpowietrznik. Jeśli płyn bryźnie i koło zacznie się obracać luźno znaczy...
np w intercars są tylko elastyczne te przy zacisku.... tak było by dobrze tylko nie mam jak teraz zmierzyć długość tych przewodów i nie wiem jakie tam są końcówki i gwint, M10x1?
Witam. Dopłaci i kup lepsze. Akurat z grupy VW znam a audi to to samo - Febi i TRW super się sprawdzają Wystrzegaj się tych NTY i bluprinta. Szkoda kasy. Montowałem jeszcze kilka razy jakieś polskie żółty karton ale nie pamiętam nazwy. Kiedyś je Hołowczyc reklamował. P.S. Textar. się nazywały. Pozdrawiam. Dodano po 3 Jaka poważna usterka w Twoim przypadku...
Wymiana płynu (producenci zalecają 5-7 lat). Jeżeli jest ABS/TC/ASR itp. robimy to na pracującym silniku (otwierają się kanały w pompie ABS) Podczas uzupełniania płynu pilnujemy by nie wlewać z bąbelkami. Jeżeli to ABS metoda odpowietrzania jest inna, zaczynamy od najbliższego koła od pompy LP-PP-LT-PT. Zacisk -tłoczek rozruszać czyli wcisnąć do oporu...
Mam taki taki problem, nie mogę znaleźć przyczyny blokowania przednich kół, tarcz hamulcowych. Przy mocnym naciśnięciu pedału hamulca przednie koła zostają przyblokowane (zaciski i prowadzenia czyste i nasmarowane), najciekawsze jest to, że jak wyjmę przewód podciśnienia z serwa hamulce puszczają. Miałem ten przypadek już 4 m-ce temu wymieniłem serwo...
Witam, proszę o pomoc mądrzejszych od siebie, problem dotyczy tylnej osi, auto to Volkswagen Bora 1.6. Wymieniłem osłony, które chronią tarcze hamulcowe. Zaciski, tarcze, klocki wszystko nowe tylko piasta z łożyskiem ta sama. Poskładałem no i grzeje się łożysko jak diabli, próbowałem dokręcać i odkręcać mocniej, słabiej, wszystko z wyczuciem. Ale nic...
Swoje audi kupiłem sprowadzone z Niemiec. Auto było na lux klockach. W każdym bądź razie zrobiłem juz 70 tys na nich i tył się kończy a przód jeszcze pośmiga z 15-20 tys. Co prawda zacisk trzymał mi tylne lewe koło i gdyby nie to to i tył by jeszcze trochę polatał. Klocki Bosch. Razu nie zapiszczały i hamuje normalnie, tak jak powinien.
Na takie trasy to samochód powinien być przede wszystkim odpowiednio przygotowany. Opony, zawieszenie i układ kierowniczy. Geometria zawieszenia. Układ hamulcowy, przewody elastyczne wymienione, a sztywne skontrolować/wymienione. Zaciski hamulcowe sprawne. Silnik sprawny mechanicznie z nowym olejem, filtrami, świecami żarowymi/zapłonowymi. Zlikwidowanymi...
Hamulce do wymiany tarcze klocki Prawdopodobnie jarzma brudne Zdemontować zacisk jarzmo wyczyścić to dokładnie Na prowadnice smar silikonowy/techniczny No klocki delikatnie liznąć smarem np CeraTec Układ hamulcowy powinno się raz do roku rozebrać wyczyść i zlozyc pomimo jego poprawnej pracy żeby właśnie uniknąć takich sytuacji Taki obraz często można...
witam czy ktos ma pinologie do modulu komfortu 1j0 959 799 ah vw golf 4 plus pinologie licznika 1j0920 825c Wtyczka niebieska T32 Pin Opis 1 Zacisk 15, PLUS 2 Wskaźnik kierunkowskazu prawego 3 Sygnał wyjściowy 1 z prędkościomierza elektronicznego 4 Wskaźnik podłączonej przyczepy 5 Wskaźnik rezerwy paliwa 6 Poduszka 7 Zacisk 31, Masa czujnika 8 Wskaźnik...
Witam serdecznie! Przydarzyła się taka sytuacja, że życie zmusiło do regeneracji zacisków hamulcowych i pomalowania ich w golfie IV 1.9 66kW z 2000 roku. Trzy zaciski w tym dwa tylne i jeden przedni z lewej strony były ściągane, uszczelki regenerowane, wszystko wyczyszczone i pomalowane. W pierwszym dniu gdy poskładałem przedni lewy zacisk, odpowietrzyłem...
Witam! Przy próbie przetoczenia płynu hamulcowego w celu wymiany na nowy wyrobił mi się gwint w zacisku od odpowietrznika... Okej kupiłem nowy, wyremontowałem, zakładam. W czasie całego procesu wężyk hamulcowy od zacisku był niezaciśnięty a ciągle trzymany w pojemniczku bez płynu. Przyszło do odpowietrzania układu, trochę płynu poleciało, a później...
Nie piszesz dokładnie - "o co chodzi" a prosisz "AI" o odpowiedź ! ? Zdjęcie naklejki z numerami 5K0920860H przedstawia licznik Golfa 6 "Sztuczna inteligencja" rozpoznała na zdjęciu moduł audio i takiej odpowiedzi udzieliła. https://obrazki.elektroda.pl/9058090400_... Poniżej pinout Twojego licznika: Pin 1 - Pin 3 od czujnika paliwa...
Mam VW T4 2000r. z ABS-em. Problem wygląda tak: miękki pedał po naciśnięciu powoli idzie na dół, wymieniłem pompę ABS, pompę hamulcową, nic nie cieknie, przewody gumowe nie puchną, wszystkie zaciski sprawdzone, ręczny trzyma, odpowietrzane 100 razy a pedał cały czas bez zmian miękki i idzie powoli na dół! Założyłem odpowietrzniki na pompę ABS i pedał...
Passat B6 nie ma na tylnych zaciskach czujnika wymieniając koła na zimowe miesiące temu przejrzałem dokładnie podwozie i prócz przewodu abs nie ma tam innego przewodu sprawdzałem nawet na internecie i są identyczne klocki do audi czy seata ale do vw nie znalazłem z czujnikiem ktoś założył z czujnikiem bo pasowały ale kabelek wcisnął pod nadkole i tyle...
witam jezeli z tyłu auta nie przychodza sygnały do ukł ABS nalezy zdjac zacisk i tarcze hamulcową , dokładnie oczyscic wnetrze tarczy na której osadzony jest pierścień dzieki ktoremu powstaja sygnały oczywiscie moze byc to oczywiscie czujnik ale najpierw sprawdz jak to wyglada ten pierscien łatwo schodzi przy pomocy wygietego płaskiego śrubokreta pozdro...
będąc dziś na przeglądzie (badanie techniczne) zadnych tam luzów diagnosta nie wykrył tak że więc zawieszenie jest ok ale zastanawia mnie to że jak podniosłem prawą stronę samochodu i odkręciłem koło to lekkie urgotanie było słychać gdzieś z okolicy pół ośki na przegubie od skrzyni biegów jak włączyłem bieg, nasłuchując łożysko bo zdjąłem zacisk hamulcowy...
Ja montuje łożyska skf polecam! Raz w życiu założyłem łożysko chińskiego pochodzenia o połowę tańszą ale wytrwało 2tygonie dlatego nie warto w taki sposób oszczędzać bo i tak więcej stracisz. Co do powodu to np.niewyważone koła, krzywe zużyte tarcze lub wadliwe bębny, zapieczony mechanizm 'pływający' zacisku traczy hamulcowej. Nieoprawny montaż łożyska....
Witaj. Hamulec jest zapowietrzony jak ci podczas pompowania rośnie pedał do góry. A co wymieniałeś że masz niski pedał hamulca? Wymieniałem zacisk lewy tył i tylko te koło odpowietrzałem , pedał opada lekko w dół ale nie w podłogę. Jest troszkę jak to.się mówi nie do końca odpowietrzony. Dodano po 1 I dlatego się pytałem , czy jak zostawie otwarty...
Mam problem z hamulcami w passacie. Najpierw pociekł tylny zacisk hamulcowy. Wymieniłem go na drugi i zabrałem się do odpowietrzania. I zaczęły się schody gdyż brak jest hamulca na tylnym lewym kole oraz przednim prawym ( czyli jedna sekcja ). Pedał wpada w podłogę Te dwa koła blokują się dopiero po 4 naciśnięciu hamulca. Wiem że jest powietrze w układzie...
wężyki się zatykają,zwłaszcza we fiatach punto,siena,uno, a co do usterki,to faktycznie może być włącznik stopu,napiera lekko na pedał,płyn zawrzał już dawno i zapowietrzył hamulce,niemniej cały czas nacisk na pedał jest,w miare jazdy tarcze i całe zaciski hamulcowe się grzeją,rozgrzany płyn zwiększa swoją objętość powodując zwiększanie siły hamowania,i...
Jakiś czas temu w telewizorni pokazywali bardzo ciekawe urządzenie.Mianowicie, był to zawór instalowany pomiędzy pompą hamulcową, a zaciskami (ów zaworek był na kluczyk:) ).Ciekawe były efekty działania tego zabezpieczenia.Np. zostawiasz auto,"przekręcasz" zaworek i naciskasz hamulec-koła zablokowane;nie "przekręcasz" zaworka-łoją Ci auto,złodziej naciska...
Nie masz zaprzyjaźnionego jakiegoś forum VW ? Na nich zwykle dość mocno kwitnie tjunning felgowo-kołowy, i powinno być wszystko opisane od A do Z, co można wsadzić - jakie maksymalnie opony, felgi. Oprócz rozstawu śrub jeszcze średnica piasty i odsadzenie felgi ET > żeby felga nie tarła, stawała na zacisku hamulcowym. Zardzewiałe, czy przerdzewiałe,...
Witam mam problem ze swoim passatem, mianowicie zauważyłem że ciekną mi tylne zaciski hamulcowe, no to co zregenerowałem wszystkie 4 bo na przodzie 1 miał pęknięta osłonę a 2 po prostu profilaktycznie jak już 3 zrobione to szkoda zostawić 1 a potem za jakis czas go robić;p Ale do tematu, wszystko poskładane nic nie cieknie no po prostu wszystko ok....
Witam mam problem z jednym z moich Lt'ków . Problem tyczy się Lt 46, przyjechał z UK rozebrany więc nie wiem jak zachowywał się wcześniej. Dodam tylko, zę ten ma ABS, który nie wywala żadnych błędów. Kontrolki normalnie gasną po odpaleniu włącznie z ABD - coś ala ASR ? Układ hamulcowy jest po kompletniej renowacji tzn. nowe są wszystkie rurki oraz węże...
odgrzewam temat po pół roku, ponieważ nie znalazłem skutecznego rozwiązania: - vw passat b5 2004 1,9 TDI, skrzynia 6 manualna - błędy abs/esp: 01044 - niepoprawne kodowanie sterownika oraz 00778 czujnik skrętu G85 (błąd sporadyczny) - parametry urządzenia (ster.pompy abs) j.w. 4B0614517G front3428, kodowanie ecu - wyskakuje oczywiście 00000 1. auto...
Znalazlem rozpiske z passata czy w t5 jest task samo Złącze 32-wtykowe -T32a-, niebieskie 1 – Zacisk 15, plus 2 – Lampka kontrolna prawego kierunkowskazu -K94- 3 – Przekaźnik automatyki okresów mycia i wycierania -J31- (sygnał prędkości) 4 – Lampka kontrolna holowania przyczepy -K18- 5 – Wskaźnik poziomu paliwa -G1- 6 –...
Witam. Sprawa wygląda tak. Auto nie przeszło przeglądu ze względu na stan hamulców z tyłu. Wziąłem się za wymianę tarcz, klocków oraz linki ręcznego . Rzecz jasna wszystko po obu stronach. Były jaja bo najpierw z prawej strony na tyle złamał się przewód hamulcowy. Kupiony i wymieniony sztywny i elastyczny. Następnie zerwała się główka od jednej ze śrub...
plyn byl wylany do zera ? Dodano po 8 Odpowietrzanie układu z ABS i pompy ODPOWIETRZANIE POMPY SYSTEMU ABS Opisane poniżej czynności nie mogą być utożsamiane z oficjalnymi instrukcjami serwisowymi ! ! ! Procedura ta wyjaśnia jak odpowietrzyć pompę systemu ABS. Korzystanie z omówionego tu sposobu odpowietrzania nie jest konieczne, o ile pompa ABS'u nie...
Auto ma już 20 lat , jest bardzo zadbane i nawet nie wygląda, ostatnio z powodu lekkich wibracji tarcz lekko wyczuwalnych oraz skorodowanych już dosyć piast na których wiszą tarcze i jarzm na których leżą klocki (po prostu było już mniej stali ) klocki podczas jazdy podskakiwały na jarzmach. Mechanik wyświetlił mi to ze gdy tarcza bije , klocki są luźniejsze...
Witam! Do Posejdon-40. To rzeczywiście ciekawa sprawa. Pracowałem trochę w serwisie i sam miałem 'dziwne' przypadki. 1. Hamulce były słabe, pedał nisko. Wymienili pompę, odpowietrzali - nic to nie dało. Okazało się, że był luźny 'koziołek', do którego mocowane są pedały. Przy naciskaniu na pedał, 'koziołek' odsuwał się od podłogi i skok pedału był krótszy,...
Szukam pomocy, bo nie mam już koncepcji na nagminnie padające sworznie, szczególnie z lewej strony. Jestem posiadaczem VW Golfa 4 1.9 tdi AJM 115 KM 2001r. Przejąłem go po bracie, który go porzucił. Założyłem sobie pewien projekt którego nie mogę dokończyć, a winą są nagminnie padające sworznie. Wymieniłem w nim sporo rzeczy. Sanki przednie były zdemontowane...
Witam Na zapytanie odnosnie awaryjnosci moge jedynie posluzyc sie testami DEKRA -RAPORT gdzie jesli chodzi o A3 do typowych usterek zaliczyli nadmierne zuzycie hamulcow i awarie ukladu elektrycznego, glosna praca silnika -diesel, stuki na poprzecznych nierównościach. Polecane modele w tym segmencie to 1,9TD 130KM okolo 6.5l/100 oraz 2TD 140KM okolo...
Kiedy w tym modelu bedzie uszkodzony jeden z czujnikow SID 21 lub SID 22 to objaw bedzie wlasnie taki dlugi rozruch. Ale wtedy sterownik sygnalizuje o usterce jednego z czujnikow. To nie bedzie ten problem. W twoim przypadku sterownik nie otrzymuje jednoczesnie informacji z dwoch czujnikow. Dla sterownika silnika EMS silnik stoi w miejscu. Taki sam...
Opowiem Wam pewną historię, jest ona prawdziwa. Pewien Mercedes 190D z rocznika bodajże 1983. Samochód uderzony w lewy bok, ale nie na tyle, aby nie jeździć. Ma też rozwalony tył. Auto nie porusza się po drogach publicznych, jest autem wożącym jedzenie, kawkę a także pracowników z i na pola. Pól jest sporo, masa hektarów (winnice, oliwki, pomarańcza,...
Posiadam Passata b5 FL 2001 2.0 (115 KM) benzyna+gaz. Mam ogromny problem z samoczynnym zaciskaniem hamulców. Samochód np z górki zwalnia jadąc na luzie, nie wspomnę już o grzejących się felgach. Zaciskanie przybiera różną siłę ponieważ nieraz jest prawie nie odczuwalne (widać po zużyciu paliwa że jest coś nie tak) a nieraz po prostu nie sposób kontynuować...
Przedstawię tu wnętrze i naprawę bardzo prostego "skanera diagnostycznego" 24DIAG Vag Lite. V-Tooltech Mini-VAG Dostałem ten tester od znajomego, który dwa lata temu temu zamienił samochód grupy VAG na nową Koreańską KIA Sportage. Po podłączeniu "skanera diagnostycznego" do samochodu VW Polo 6R, urządzenie nie potrafiło nawiązać komunikacji ze sterownikami....
Witam To i ja dorzucę tu, moje przemyślenia i doświadczenia, w temacie naprawy moich samochodów, przez profesjonalnych mechaników w warsztatach. Dodam, że od dzieciństwa naprawiałem sobie sam rowery, potem motorowery i doszedłem do dwóch maluchów ( mam na myśli fiata 126p ) które, też sam naprawiałem od początku do końca. Potem zacząłem pracować i kupiłem...
Nie wiem o jakich autach mowa, ale na allegro masz autoryzowane sklepy oferujące części oryginalne do róznych marek np https://allegro.pl/uzytkownik/VW_AUTORUD... ale jeśli chodzi o części: - amory: Sachs/Bilstein - przeguby SKF - wahacze Lemforder - tarcze ATE - klocki ATE - końcówki drażków Lemforder/TRW - paski Contitech/Continental albo Bosch...
Nie będę kolego speedy9 z Tobą absolutnie się kłócił i próbował zmienić Twojego zdania- polecamy auta różnych marek, pytanie autora było jak się prezentuje i jak się jeżdzi s-max i c-max, s-max jak wiesz ma problemy z kołem dwumasowym, problemy z filtrem fap/dpf które wyeliminowano dopiero , po 2012 roku gdzie nikt nie wie naprawdę co to jest dpf, żaden...
Dziękuję wszystkim za miłe słowa. Ogólnie dośc dobrze wyszło ale: -zabezpiecz akumulatory i elektronikę przed deszczem (a najlepiej i przed wilgocią) Mam tylko pytanie jak dokładnie dokonujesz pomiaru prądu? Na akumulatorach i elektronice jest położona guma elektroizolacyjna, taka jaką stosuje się w rozdzielniach na chodniki. Pomiar prądu jest zrealizowany...
Witam, kodowanie dalej u mnie leży. Może przedstawię mój problem. Passat dostał drugiego dawce z systemem kessy dlatego poszło wszystko do zmiany. Tj. : -ECU silnika -Licznik -Blokada kierownicy -Moduł kessy I teraz męczę się z kodowaniem tego ustrojstwa. Dawca był w automacie. Proszę o rady jak dojść z tym do ładu. Chodzi głównie o kodowanie z błędami...
Witam??, Problem niecodzienny i rozwiązania w innych tematach niestety nie znalazłem. Mimo podobieństw u mnie objawy są zdecydowanie inne. Zaczęło się mam wrażenie od momentu gdy straż miejska odholowała mi auto. Po odbiorze auta zauważyłem duży brak mocy i dziwne szarpanie na wolnych obrotach a kilka dni później zauważyłem, że spod pokrywy zaworów...
zacisk hamulcowy stukać zacisk hamulcowy jarzmo zacisk hamulcowy
zmiana nazwa sieć windows turbo diesla benzyny triaki zamienniki
mikrofalówka przestała grzać wzmacniacz janka
Wiercenie w stali 8.8: narzędzia i techniki Ustawienia parametrów P1-P30 w piecu Termet Silver Pro 20 kW