Jeżeli pedał wpadł w podłogę to można podejrzewać nieszczelność i wyciek płynu (tu z reguły jest miękki pedał hamulca), albo uszkodzenie sprężyny powrotu lub może serwa, ale trzeba dokładnie sprawdzić.
Wiesz, raczej nie potrzebujesz do tego schematu, swoj pierwszy taki klucz zrobiłem 'na oko' bazując na samych pomiarach zacisku i muszę Ci powiedzieć ze działał długo i jeszcze by pracował ale kupiłem profeske wiec ten lezy w szufladzie...
Tam nie ma ciśnienia. Płyn wycieknie grawitacyjnie. Po tym co piszesz, powinien być rozebrany cały zacisk. Zestaw naprawczy i pewnie nowy tłoczek załatwią sprawę. Na you tube pewnie jest pełno filmików jak to wymienić- pooglądaj sobie.
Witam mam problem z samochodem skoda octavia 1.9tdi rok 1998. Zaciski tył po naciśnięciu hamulca nożnego albo ręcznego mocno trzymają. Wymieniłem reperaturki oraz jeden tłoczek i z jednej strony też prowadzenia ,nasmarowałem specjalnym do tego smarem i jest dalej to samo.Myślałem że przewody trzymają ale gdy zacisk trzyma odkręcam przewód oraz linkę...
Pewno zacisk na przedniej osi trzyma i takie efekty. Przy słabej przyczepności jedno koło rusza wolniej a hamuje szybciej.
A płukałeś układ hamulcowy? Jeśli chodzi o płyn to możesz użyć DOT5.1 - nie odbiega znacząco jego cena od innych płynów. Jeśli chodzi o klocki to sprawdź klocki firmy EBC - mają w ofercie różne trochę "lepsze" klocki - w zależności od zasobności portfela możesz spróbować Yellowestuff + dopasowane tarcze... Dodam że jeśli zaciski z "wyższych" modeli...
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
Przecież to jest na rynku już dobre dwadzieścia lat, od momentu pokazania się elektrycznych hamulców ręcznych. Byle pierwszy lepszy mechanik ma oprogramowanie które umożliwia cofanie tłoczków. I nie cofnie, właśnie to sie zmieniło "To znaczy dawałoby się, ale program diagnostyczny ODIS S używany przy serwisie świeżych samochodów grupy VAG nie jest...
Jeżeli jest dobrze odpowietrzony , SKM, okazało się że właśnie był niedostatecznie odpowietrzony, gdyż na prawym przednim zacisku miałem ukręconą końcówkę odpowietrznika i nie wiedziałem jak wykręcić resztę, by móc odpowietrzyć i to koło. (spawarka była tymczasowo w naprawie, a jak spróbowałem wykrętakiem 8mm, to ten się ukręcił i część została w otworku...
Przed przystąpieniem należy kupić odpowiednie łożysko (trzeba pamiętać że dla o 2 łożysko samo w sobie nie jest wymienialne i jest wspólne razem z piastą, koszt takiego łożyska 270zł szt) oraz najlepiej tarcze hamulcową jeśli widać że ma ślady użytkowania a zapewne ma ponieważ rzadko jest wymieniana, dla mojej O2 tarcza pełna wymiar 255 /koszt 90zl...
Sekunda szukania i jest. OCTAVIA II Umiejscowienie nr 808 / 1 Wydanie 07.10 Skrzynka bezpieczników, skrzynka elektryczna, sterownik sieci pokładowej, dodatkowa skrzynka przekaźników nad sterownikiem sieci pokładowej Skrzynka bezpieczników Informacje o bezpiecznikach do pominiętego wyposażenia dodatkowego znajdują się na odpowiednich schematach elektrycznych....
zacisk hamulec octavia zacisk zacisk octavia
kontrolka honda accord zatkany wydech wyłączniki bezpieczeństwa podłączenie
amica pa4560a420 przełącznik hyundai
Zastosowanie układu L6388 w energoelektronice Instrukcja do centralki alarmowej Pulsar Typ 501