Jeśli podczas pracy silnika - jazdy, pedał hamulca będzie "twardy", to albo serwo zamarzło, albo pompa próżniowa niesprawna (nie wytwarza podciśnienia). Wciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli pedał wyczuwalnie "wpadnie", to wspomaganie hamulca (serwo) sprawne.
Mechanik podobno podłączał wakumetr i twierdzi, że serwo.
Masz nieszczelność w okolicach serwa hamulców lub na przewodzie podciśnieniowym zasilającym serwo.
Nie polecam firmy METZGER bo takiej zamienniki się pojawiają. Patrz rys. Opel Tech to nr oryginałów z zamienników ciężko szukać i ta zabójcza cena . https://obrazki.elektroda.pl/4862780800_... 1247094 OPEL 13505410 GENERAL MOTORS 6237250 OPEL 13582928 GENERAL MOTORS Nr OEM: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GENERAL MOTORS (13582928) GENERAL...
I uszkodzone serwo to 1% .
Dolot i serwo hamulców szczelne?
bywalo w tych autach ze wymienialem serwo na ta przypadlosc
Sprawdż poprawność działania vacum pompy, przewodu (rurki) od pompy do serwa i samo serwo (nie syczy nic?). Tylko tyle może być możliwości.
Odepnij serwo evap i odmę (i podciśnienia jeśli jakieś jeszcze są), zaślep i zobacz czy korekty wrócą do normy, po kolei popodpinaj wszystko i patrz na różnice.
Sprawdzałeś szczelność wszystkich podciśnień? Twardy hamulec to nie koniecznie uwalone serwo! Pierwsze co, to test wszystkich podciśnień z zaworami i egr który też ma membranę podciśnieniową!
Witam. Czy do mojej Zafiry(diesel) mogę wstawić serwo np. z Zafiry z silnikiem benzynowym, powiedzmy 1.8? Czy jest jakaś różnica pomiędzy tymi "serwami"? Z góry dzięki za odpowiedź.
W jaki sposób dokonać wymiany wężyka podciśnienia "idącego" od pompy VAKU do serwa?. Na co zwrócić uwagę?. Od strony pompy VAKU jest dogodny dostęp, a jak sie do niego dostać od strony serwa? Zafira 2.0 DTI (2003)
regulator napiecia wymieniony: Bosch F00M144160 (alternator 140A Bosch czyli pasuje) niestety nic nie pomoglo - serwo zdychalo blyskawicznie czyli jednak pompa, wymieniona na jakas uzywke (serwis aukcyjny, pierwsza z brzegu) i dziala o tyle ze nie zdycha natomiast poziom sily wspomagania jest daleki od wzorcowego ...
Tam są silniki krokowe i serwa więc na krótko nie tak prosto i jaki zawór ???
Bo tracisz serwo po nocy, to nie jest idealnie szczelny układ przecież. Być może i masz jakiś problem ale nie potrafisz go opisać. Po nocy pedał ma być twardy, samo serwo sprawdzasz tak: wciskasz pedał przed zapaleniem, ma być twardy i prawie się nie poddawać pod naciskiem. Zapalasz auto wciąż wciskając, ma nagle zejść nisko, nawet poniżej połowy skoku.
Kolego nie lej wody.Sprawdź lepiej przewód do serwa a najlepiej podciśnienie vacum.
Miałem te same błędy, i tak samo zachowywał się samochód - wyszło że to wina nieszczelności serwa, pęknięte czy coś...
Wymieniłem serwo o dziwo było uszkodzone.Założyłem nowe serwo od zafiry a i jest poprawa z podciśnieniem.Co dziwne,po wymianie serwa i po zgaszeniu silnika trykają oba EZ koło aku-oba mają końcówki 022.Czy ten EZ od klapek nie powinien mieć czasem końcówki 200?.Coś gdzieś czytałem że jeden ma dwustopniowe działanie drugi trzystopniowe.Przepływomier...
Halo! Jest tu ktoś ? Znalazłem taki link: https://intercars.com.pl/pl/aktualnosci/... Jes tu co nieco o sterowanu dolotem powietrza silników doładowanych. Myślę w moim przypadku kluczem do rozwiązania obniżonej mocy na niskich obrotach może być nieprawidłowy sygnał z jakiegoś czujnika...
Witam, Mam problem z podcisnieniem w zafirze a 82 km 2.0 dtl. Otoz sprawdzilem wakuometrem podcisnienia. Pompa prozniowa ma 2 wyjscia jedno na serwo - tu niezaleznie od obrotow podcisnienie wynosi ok. 0,8 bara i drugie wyjscie na elektrozazworki - dwa do egr jeden do turbiny. Wyjscie na elektrozaworki z pompy prozniowej w zaleznosci od obrotow ma wartosc...
Samochód jak w temacie,jak pochodzi dłużej (ok kilkanaście sekund) na wolnych obrotach zaczyna równomiernie bujać silnikiem.Jak pochodzi jeszcze dłużej wywala check-a,zapisuje błąd ubogiej mieszanki,sonda na wolnych stoi na 20mV. Po lekkim przysłonięciu dolotu obroty się stabilizują. Jestem przekonany iż problem leży w "lewym powietrzu" Ale rozkopałem...
Raz już pisałem ale napiszę jeszcze raz "spróbuj na sprawnym bez zaślepiania" Dziś założyłem inny, sprawny egr, zaślepkę wyjąłem i nie pomogło to nic w sensie głównego problemu. Oczywiście "chek" już się nie świeci. Będę teraz jeździł z niezaślepionym egr. Dodano po 4 Posiedziałem troszkę z op-comem w aucie. Mam kilka pytań do osób które mają taki...
Ostatnio bylem z trasie swoim dieslem zafira 2.0 dti84km, w trasie po przejechaniu jakies 25 km na swiatlach zapalily mi sie 2 check signing I taki z ludzidziem czytalem niby od ukladu chlodzenia, po czym obroty zaczely wariowac od1500 do zero czasami do 2000 pozniej pojawil sie problem z ruszaniem chwilowe braki reakcj na gaz I przeszedl w Stan awaryjny...
z hamulcem to wymień serwo ja mialem tak samo w zafirze a z brakiem mocy to mozesz miec problem jak u mnie z zaworami podcisnieniowymi wystarczy ten za filtrem podmienic z tym przy kol ssacym. no chyba ze jak cieply i ciezko pali to pompa wtryskowa sie konczy
popsikaj plakiem do okoła kolektora ssącego na łączeniu z głowicą (od góry i od dołu) na pracującym silniku, jeśli będzie się poprawiać lub zmieniać praca silnika to uszczelka kolektora ssącego do wymiany, miałem tak w jednej z moich Asterek jak nie to to jeszcze możesz zatkać wąż podciśnieniowy do serwa, też potrafi nim ciągnąć lewe powietrze
Witam szanownych forumowiczów.Mój problem polega na tym,że trzeba dosyć długo kręcić rozrusznikiem zanim zapali.Po uruchomieniu silnika żadnych innych objawów,obroty regularne,moc również wydaje się w porządku,żadnych błedów komputer nie wykazuje.Poniżej dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.2 V Status zapłonu,Zał 12V Przekaźnik Rozrusznika,Nieaktywny...
W zafirach jeżeli masz taki błąd to sprawdź rurkę gumową (przy połączeniu rurki metalowej z gumową - zagięcie podłogi i ściany grodziowej). Miałem kilka razy albo urwaną albo pękniętą. Dokładnie tak było. Urwany przewód, nie jest on gumowy lecz plastikowy, coś w rodzaju łączeń podciśnieniowych serwa i kolektora.s Na chwilę obecną założony cały gumowy.
Hertz' a produkty sa zadkie w polsce mimo tego co sie wydaje to polowa ich seri jest nie dostepna na polskim rynku lub totalnie malo popularna a hertz ma sporo doswiadczenia w DB drag pokazuje to seriami SPL SHOW aa szczegolnie seria SPL Monster , co do skrzyni na ktorej mierzylem to byla szcelina strojona na 52Hz i o pojemnosci 78litrow netto i wzmak...
tester serwo serwo spalone serwo naprawić serwo
klatkowanie antena cylinder simsona zaplon zarowke
Podłączenie trzech grzałek do przełącznika warstwowego z 6 stykami Zakup i kodowanie wkładu kluczyka do VW T5