Oczywiście, że może. Zakręć zawór na butli i tak pojeźdź przez parę dni, wtedy się przekonasz.
Może być czujnik położenia wału, ale może być też wyciek gazu do kolektora ssącego i zalewanie silnika przez 2 paliwa naraz. Dla testu zakręć zawór na butli, pojeździj żeby wypalić gaz z przewodów i wtedy zgaś na benzynie, po czym spróbuj odpalić
Zrób mały teścik - zakręć zawór na butli LPG i pojeździj trochę (parę dni) na samej benzynie. Jeśli problem zniknie to masz winnego...
Odlacz całkowicie gaz. Możesz zakręcić zawór na butli i niech wypali gaz z przewodów aż zgaśnie i wtedy patrz jak będzie odpalał. Może być tak że puszcza gaz razem z benzyną.
Wyłącz instalacje gazową, a najlepiej zakręć zawór na butli, i przejedz kilka dni na samej benzynie. Parowniki BRC są znane z tego że z czasem pękają w nich membrany i po dłuższym postoju gaz dostaje sie do kolektora ssącego i zalewa silnik przy odpaleniu.
Przy parowniku, na przewodzie doprowadzającym gaz, różnie zależy od modelu. gaz będzie pod ciśnieniem więc najlepiej zakręcić zawór na butli i wypalić go do zera silnikiem aż zgaśnie. pamietaj o sprawdzeniu szczelności po robocie, najlepszy płyn do mycia szyb lub inne pienidło.
Ktoś kazał w taki sposób sprawdzić czy alternator jest sprawny . Nie był to nikt Tobie życzliwy. Masz szczęście, że auto w ogóle jeszcze działa. Zakręć zawór na butli z gazem, wypal gaz do końca z przewodów i zrób jazdę testową na samej benzynie. Opisz wynik.
Kompresja jest dobra, nawet podejrzanie dobra jak na ten przebieg. Żeby z całą pewnością wykluczyć wpływ instalacji LPG przez jakiś czas jeźdź bez niej - tj. zakręć zawór na butli i przełącz centralkę do pracy wyłącznie na benzynie lub odłącz ją (przywróć oryginalne podłączenie sterowania wtrysków benzyny). Ten błąd cewki pojawił się ponownie po wymianie...
Po przełączeniu na gaz zakręć zawór na butli, pojeżdzij na samej benzynie. Sprawdź czy wtedy problem z odpalaniem też się pojawia.
Zakręć zawór na butli i pojeżdzij trochę na samej benzynie.
A może przypadkiem przy kalibracji wagi zakręciłeś zawór przy butli? Odkręć przedni plastik i sprawdź dla pewności, zwróć też uwage na tekalany. Czy maszyna odzyskuje gaz z układów? Nabić się da?
To wyłącz instalacja, dobrze by też było zakręcić zawór na butli, i pojeźdź kilka dni na samej benzynie.
Odpal auto na PB, poczekaj aż przełączy się na LPG, zostaw auto uruchomione, idź i zakręć zawór gazu w butli. Auto powinno zgasnąć za jakąś chwilę. Rób to najlepiej wieczorem bo wtedy będzie stał całą noc i rano zobaczysz jak będzie rano palił. Jeśli dobrze - mamy winowajcę. Jeśli źle - będziemy szukać dalej.
Czujnik wału, zawór EVAP (odpowietrzenie zbiornika) może przepuszczać, sterownik silnika, rzadko rozrusznik zakłóca. Gdy nie odpala dobrze byłoby podać tzw plaka, aby wykluczyć problem z paliwem, może przez LPG masz rozjechaną mapę wtrysku, przez co dawka rozruchowa (czas otwarcia wtryskiwaczy PB) jest za niska. Dla testu zakręcić zawór w butli i 1-2tyg...
Wyjmij bezpiecznik od instalacji gazowej i zakręć zawór gazu na butli. Wtedy testuj, czy usterka pojawia się nadal.
Sprawdź jakie jest ciśnienie sprężania w poszczególnych cylindrach ? Zakręć zawór na butli z gazem i wyjmij bezpiecznik od LPG.
Tak ma lpg. Ale jeździłem za zakręconym zaworze butli i nic nie pomogło.Troszkę irytuje mnie już ciężkie odpalanie zimnego silnika jak i ciepłego
Zakręć zawór w butli, wyjezdzij gaz i zgaś, jak na zajutrz odpali, to parownik do naprawy ew wtryski LPG.
Najpierw wyłącz LPG, najlepiej nawet zakręcić zawór na butli, i pojeźdź kilka dni na samej benzynie. Warto też sprawdzić stan świec i przewodów zapłonowych.
Zakręć zawór w butli, wypal gaz i zobacz następnego dnia. Jak będzie cacy, to instalacja do weryfikacji (reduktor). Paliwo w zbiorniku świeże czy zwietrzałe?
Czy wymieniając elektrozawór trzeba zakręcić zawór przy butli?
Zakręcić zawór w butli.
Instalacja Lovato Smart ma 2 lata i ok 40 tys przebiegu. Możliwe żeby tak szybko puszczał reduktor (RGJ 3.2l)? Zakręcę zawór na butli i zobaczymy czy coś się zmieni.
Z tego testera wynika,że napięcie ładowania 14.5 v czyli na zimnym prawidłowe. Zakręć butle LPG i wyjezdzij cały gaz z przewodów. Może masz mapę w ECU rozregulowana lub niesprawną instalacje LPG ( np. uszkodzony reduktor) . Po wyłączeniu LPG na guziku uszkodzona instalacja dalej może zakłócać pracę silnika,więc lepiej zakręć zawór na butli Jeśli nie...
Więc zacznij od elektrozaworu, ale wcześniej zakręć zawór na butli.
może trochę zejść, ale dla pewności możesz zakręcić zawór na butli, bo może EZ nie trzymać
Zakręć zawór na butli, wyjeździj gaz z arterii i sprawdź jak rozruch wygląda z rana.
W instalacjach bez elektrozaworu na butli najpierw należy zakręcić zawór na butli i odpalić autko, poczekać aż samo zgaśnie (wypali gaz z rurki) w modelach z elektrozaworem na butli odłączyć zasialnie elektrozaworu na butli i odpalić auto.
Potrzebuję wymienić elektrozawór na butli(Tomasetto). Czy jeśli zakręcę zawór na butli i wypuszczę gaz z przewodu doprowadzającego do reduktora to będę mógł elektrozawór bez obaw wykręcić?
Jaka instalacja gazowa ? Jeżeli to nie jest sekwencyjna to zrób tak: Zakręć zawór gazu na butli i jeździj jakiś czas tylko na benzynie. Jeżeli będzie poprawa to znaczy się, że elektrozawór od gazu przepuszcza i po prostu zimny silnik zalewa.
Zakręć zawór w butli, inaczej nie wyeliminujesz.
Jak cieknie to pewnie uszczelka pod głowicą (chyba że gdzie indziej). A że tam występuje prąd po wyłączeniu stacyjki to może być wina miernika lub źle podłączonej instalacji LPG (lub uszkodzonego sterownika lpg) Różne już cuda widziałem w LPG Niektórzy zakładają emulator sondy bo inaczej nie da rady ustawić lpg (wtedy działa jak register) a oni mają...
Może LPG dostaje? Najlepiej zakręć zawór przy butli, wypal co masz LPG w przedowach i pojeździj testowo z dzień na benzynie.
Zakręć zawór na butli LPG jak z niej nie korzystasz.
Tylko że gdy silnik jest zimny i wtedy występuje problem, to LPG chyba nie działa (włącza się po rozgrzaniu silnika). Może spróbuję dla pewności zakręcić zawór w butli aby mieć pewność że uruchamiam auto tylko na Pb95. Gdy auto jest rozgrzane, (i wtedy już działa na LPG) to wszystko działa normalnie. Tylko gdy jest zimne to jest problem
na początku powiem że to niebezpieczna operacja mówisz że zacina się elektrozawór więc po pierwsze sprawdź czy dochodzi do niego prąd jeśli ok to może być uszkodzona cewka i wtedy nie trzeba wykręcać wielozaworu jeśli jednak nic z powyższych to większość wielozaworów ma tak że jak zakręcisz ręczny zawór to możesz odkręcić elektrozawór bez wyciągania...
Kolewgo zakręć zawór na butli , jezdzij na samej benzynie a sie przekonasz czy to wtryski gazowe.
Zakręć zawór na butli zdejmij przewód gazu z listwy wtryskowej i to wszystko. Nie musisz odpinać instalacji.
Zakręć zawór na butli , nie musisz czekać do wypalenia gazu.
Odłącz instalację LPG (zakręć zawór na butli) i pojeździj kilka dni tylko na benzynie.
Wnieś butlę do pomieszczenia.Wokół zaworu wkręconego do butli sprawdz na szczelność połączenie gwintowe butla -zawór rozrabiając wodę z mydłem i pokrywając połączenie gwintowe Pędzelkiem. Jeśli nic wokół zaworu nie bąbluje znaczy połączenie gwintowe jest szczelne.Na zawór nakręć reduktor sprawdzając przedtem czy w rowku wyjścia zaworu znajduje się uszczelka.Zamontuj...
Powinieneś jeszcze zakręcić zawór na wielozaworze butli. Takie pokrętło pod osłoną. Zrób zdjęcie butli i zamieść tu...
Walczę z tym od 2 lat, na szczęście wymieniłem tylko świece oraz wlałem STP do baku. Nic nie pomagało. Dodatkowo mam błąd sondy lambda ponieważ poprzedni właściciel zamontował badziewie z zieloną wtyczką z allegro za 70 zł, co przez ostatni miesiąc skutkuje większym spalaniem paliwa ok. 1-2 litry. Więc do wymiany na jakąś lepsza np NGK. Powiem tak,...
A może to zawór w butli? Dodano po 2 Witam Mam jeszcze pytanko, czy można wyjąć reduktor, zakręcić zawór w butli, połączyć przewody układu chłodzenia za pomocą rurki. I jechać na samej benzynie? Czy niema jakichś przeciwwskazań?
Wyjmij bezpiecznik od LPG, który jest na zasilaniu sterownika i zobaczysz sam jak zachowa się się samochód, jeśli będzie pracował poprawnie na Pb to nie będziesz musiał odłączać przewodów. Kiedyś mi się przez przypadek odłączył przewód zasilający sterownik i samochód dobrze jechał. U mnie łatwiej jest odłączyć przewody + i - od akumulatora niż wyciągnąć...
Kolego sprawa jest prosta zakręć zawór na butli wyjezdzij gaz i pojezdzij kilka dni na benzynie i zobaczysz czy się poprawi.
Sprawdź filtr gazu, znajduje się przed reduktorem. Zakręć zawór w butli, wypal gaz, który został w instalacji, następnie sprawdź jak wygląda filterek.
Najlepiej najpierw odpal silnik zakręć zawór od butli i poczekaj aż się wypali gaz. I wtedy zacznij odkręcać tak jak koledzy radzili.
Instalacja gazowa zwykła? tzn? II generacja? Na początek podczas pracy silnika na gazie zakręć zawór na butli. Poczekaj aż silnik zgaśnie. Odpal na chwilę na benzynie i rano sprawdź, czy zapala lepiej.
To prawdopodobnie będzie elekrozawór przy butli. Zakręć zawór przy butli potem 8 kluczykiem odkręć nakrędkę na środku elektrozaworu potem go wyciabni. następnie większym kluczykiem chyba 10 stopniowo odkręć ten "czpień" tylko uważaj bo wyleci trochę gazu,żeby ci nie odmroziło ręki. tam w tym trzpieniu będzie taki bolec i spręrzynka przeczyść to bo musi...
Zakręciłem zawory na butli. Wypaliłem resztkę gazu z instalacji i przełączyłem na benzynę. Przejechał na paliwie 229km. Nic to nie zmieniło prócz tego że jest strasznym mułem. Auto już sprzedane. Wzięła kuzynka i teraz dla niej chciał bym ten problem rozwiązać.
Może winna jest instalacja LPG? Próbowałęś zakręcić zawór na butli, wypalić co jest do zgaśniecią. Rano sprawdzić czy odpali od ręki czy nie?
Na początek proponuje przeczyścić lub-w razie potrzeby wymienić filterek od gazu oraz spuścić zanieczyszczenia z parownika.NIE ZAPOMNIJ PRZED TYMI OPERACJAMI ZAKRĘCIĆ ZAWÓR PRZY BUTLI Z GAZEM (w przypadku posiadania instalacji starszej generacji).
Popatrz na twój język,po drugie skąd możesz wiedzieć co mam a co nie mam,mam wystarczająco dużo narzędzi nie mówię ci że się nie znasz tylko pytam skoro napisałem że,zakręciłem zawór w butli więc parownik można wykluczyć czy tak samo listwę od gazu, mało prawdopodobne że po 2.5 roku szlag trafił parownik ale niech ci będzie dla tego pisze że zakręciłem...
Jest początkujący - łatwiej i bezpieczniej zakręcić zawór na butli niż grzebać pod maską przy wężach z LPG, zwłaszcza, że mam obawy czy byłby w stanie zidentyfikować właściwy... Adaptacje wyglądają "strasznie" ale są skopane w tym programie, dopiero później doszedłem, ze są kodowane w U2.
Zakręć zawór LPG w butli pojeździj parę dni na samej benzynie zobacz czy będzie efekt.
Raczej w drugą stronę - czy aby podczas pracy na benzynie nie dostaje gazu, zakręć zawór na butli to się dowiesz. Przede wszystkim odczytaj błędy z pamięci ECU.
Silnika bym nie płukał bo na co? Strata pieniedzy. A jeszcze poza robotą możesz pogorszyć stan a polepszyć nie polepszysz. Najlepiej wlać to co było lane wcześniej - jak nie wiesz to ci w sklepie doradzą co wybrać czy syntetyk czy półsyntetyk. Ja do astry używałem mobila 10w40 ale teraz jako że doszło mi drugie auta na utrzymanie wlałem 5w30 dexos2...
Odłącz gaz , zakręć zawór na butli, po wymianie sondy wykasuj błędy,to warunek podstawowy prawidłowej adaptacji przepustnicy. Problem rozwiązuj na podstawowym paliwie inaczej będziesz się kręcił wokół ogona. Na obróbkę pracy na gazie przyjdzie czas.
czyli? gdzie? Dodano po 1 no chyba jak mam zakręcony zawór na butli LPG a i tak odpala na benzynie to chyba nie przez to?
Najpierw zakręć zawór na butli i sprawdź jak silnik zachowuje się tylko na benzynie - musi chodzić bez zarzutu i dopiero brać się za gaz. I co to za instalacja?
Zakręć zawór w butli gazowej, poczekaj az samochód zgaśnie z braku gazu, wtedy odczekasz do ostygniecia silnika (po nocy czy jak tam najbardziej odpowiada) i odpalasz auto na benzynie, jeżeli problem nie wystapi znaczy że instalacja gazowa jest nieszczelna i puszcza gaz do kolektora i tutaj lezy problem.
Pierwsza sonda jest sondą regulacyjną, druga - kontrolną. Jeśli pierwsza sygnalizuje błąd składu mieszanki to sterownik przechodzi w tryb awaryjny i w ogóle nie bierze pod uwagę wskazań drugiej sondy - stąd status nieaktywna (to nie jest błąd, sam sterownik ją wyłączył). Co to za instalacja LPG? W silnikach z ręczną regulacją luzów zaworowych, podczas...
Zakręć zawór na butli, odpal samochód i troche poczekaj aż się wypalą resztki gazu. Wtedy możesz bezpiecznie odkręcić ten filter. Pamiętaj aby później dokładnie sprawdzić czy wszystko jest szczelne.
Zmierz kompresję na zimnym. Zakręć zawór gazu na butli i pojeźdź parę dni na samej benzynie - może odpala na dwóch paliwach?
Witam.Kolego na początku przed odkręceniem śrubek musisz zakręcić zawór na butli znajduję się przy dojściu przewodów do butli .A jaką masz butle ( czy w kole zapasowym).
Przed zgaszeniem silnika na LPG , zakręcić zawór na butli lub reduktorze i poczekać aż sama zgaśnie. Sprawdzić jak zapala rano . Może być nie szczelny wtryskiwacz LPG i przepuszcza gaz do kolektora - efekt - auto zalewa przy rozruchu .
Ja bym rozpoczął od sprawdzenia własnych czynności. Czy dobrze zamontowałeś filtry, czy zachowałeś kierunek filtru przed wtryskiem, czy wisi jakiś kabelek którego zapomniałeś zapiąć, czy dokręciłeś dobrze obudowę filtru i czy instalacja jest szczelna. W końcu czy odkręciłeś na butli zawór bo pewnie przed wymiana go zakręciłeś i czy masz gaz w butli...
Zakręć zawór w butli od LPG, pozbądź się całego LPG z układu - redutor - wtryski. Odłącz akumulator na 12h i pojeździj tylko na PB. Sprawdź efekty, ponieważ trzeba wykluczyć gaz jako przycznę.
Zakręć główny zawór na butli i zobacz co się będzie działo. Próbuj na samej benzynie.
W taki wypadku jedyne co mi przychodzi na myśl to niedokręcony, niedomknięty lub nieszczelny (nietrzymający "zamknięcia") zawór przy tej butli.
Może być problem z mapą PB ze źle ustawionego gazu mogło ją przestawić Skasuj adaptacje - nawet poprzez zdjęcie klemy na kilka minut. Jak się poprawi - gaz do naprawy. A dodatkowo pewnie reduktor puszcza gaz - zakręć zawór na butli.
zastanawiam się nad czasem wtrysku czy ecu gazu nie pierdzieli sprawy auto ma instalacje lpg prins. I dopiero teraz piszesz że masz gaz ? Zakręć zawór przy butli odpal silnik niech wypali reszki gazu aż zgaśnie , zresetuj ecu i pojezdzij na benzynie co najmniej 200km i wtedy dopiero będziesz miał w miarę wiarygodne spalanie. I nie kombinuj jak reszta...
Zakręć zawór na butli, wyjeździj gaz z przewodów aż auto zgaśnie, następnie pojeździj z 10 km na benzynie i zostaw na noc, odpal rano i powiedz czy problem występuje.
Witam Ja zrobiłem to tak; 1 - wypaliłem gaz z butli 2 - zakręciłem zawór przy butli 3 - zacząłem rozkręcanie od reduktora 4 - przewody 5- butla 6 - instalacja elektryczna, i tu trzeba bardzo uważać aby czegoś nie zepsuć Forda Granady 2,8I Ghia to bardzo szacowne autko, da się rozebrać i złożyć i będzie działało :), Potem zaciągnięcie języka o możliwości...
To Kolego zakręć zawór na butli, i wtedy zrób test na samej benzynie. Zobaczysz, że problemy z odpalaniem znikną. Twoim problemem jest nieszczelność instalacji gazowej i napełnianie kolektora gazem. A benzyna plus gaz = objawy jakie opisałeś!
Po co wyjeżdzać? Wystarczy zakręcić zawór przy butli gazu. Po tylu latach możłiwa nieszczelność zaworu przez co gaz minimalnie idzie w dolot i spalany jest razem z Pb. Trzeba to wyeliminować, sprawdzić.
Po pierwsze to wyeliminuj LPG, czyli spróbuj pojeździć na benzynie (najlepiej zakręć zawór na butli na pracującym silniku i wypal gaz do zgaśnięcia silnika). Drugi test to czy lekkie (15-20%) dodanie gazu przy próbie rozruchu ciepłego silnika poprawia rozruch?
"Co należałoby sprawdzić??"-jeśli dzieje się tak tylko na gazie,to zacznij może od wyczyszczenia filterka w parowniku. TYLKO NAJPIERW ZAKRĘĆ ZAWÓR PRZY BUTLI! (jeśli masz instalację jeszcze bez elektrozaworu,na wszelki wypadek dokłądnie sprawdź to.)
Słuchajcie , zakręciłem zawór na butli gazu, wyjeździłem gaz i teraz mogę stwierdzić że to jest przyczyną ciężkiego odpalania . Doczytałem że puszcza reduktor, w papierach mam wpisany reduktor "Fiore" i teraz kieruje pytanko czy trzeba cały reduktor wymienić czy można go naprawić ? Pozdrawiam
Czy te błędy coś mówią? Pewnie nie... Tyle to było wiadomo i bez komputera. Odpowiem cytatem... Odczytanie błędów to żadna diagnostyka... tu trzeba zrobić odczyt i logowanie parametrów w czasie jazdy. No ale jak LPG idzie podciśnieniem, to najpierw to trzeba naprawić lub przynajmniej zakręcić zawór na butli LPG.
W instrukcji jest napisane że miganie tych diod wraz z sygnałem dźwiękowym oznacza zbyt niskie ciśnienie LPG i przejście na pracę na PB. Tak, to akurat wiem ale te miganie było dopiero gdy sam zakręciłem zawór na butli.
Odłącz na próbę instalację LPG (na ile to możliwe - przełącz sterownie wtryskiwaczy na bezpośrednie, odłącz przewód zbierający impulsy ze sterowania cewki) i zakręć zawór na butli - pojeźdź kilka dni na benzynie.
Jaką masz instalację LPG? Zrób taki test zakręć zawór w butli od gazu wypal gas i zostaw auto na kilka godzin,jeśli odpali bez problemu to elektrozawory od gazu nie trzymają i gas zalewa silnik po jego zgaszeniu.
Nie masz żadnego "zaworu benzyny"przy wielotpunkcie benzynę odcina emulator wtryskiwaczy a jednopunkcie(tak jak u ciebie)przekażnik.Na początek sprawdz czy nie pobiera benzyny i gazu na raz,zakręć zawór w butli,spuść gaz z parownika i pal.
Skąd kolega wie że nie jest to wina instalacji LPG? Ja miałem bardzo podobny objaw Toyocie. Gaz leciał przez wyklepane uszczelniacze wtryskiwaczy gazu. Zrób próbę według opisu kolegi Strumień Świadomości . Bezwzględnie trzeba zakręcić zawory na butli, masz dwa-dolotowy do nabijania i wylotowy do zasilania parownika. Jak nie wiesz który jest właściwy,...
Zdejmij kleme z akumulatora na pół godziny ,i pojeździj trochę na BP jeśli będzie ok to masz źle ustawioną emulacje sondy. Co do ciężkiego odpalania ,zakręć zawór na butli LPG elektrozawory mogą puszczać gas podczas postoju,miałem taki przypadek jak kupiłem ASTRE G X14XE.
Przyczyn może być kilka: -zanieczyszczony filtr gazu, -nieszczelny lub zapchany filtr powietrza, -zła regulacja na przewodzie do mieszalnika, -sztywna lub pęknięta membrana parownika. Przed czyszczeniem filtra gazu ZAKRĘĆ ZAWÓR NA BUTLI!!!Następnie włącz auto na gazie i zaczekaj aż samo zgaśnie.
Nigdy nie zaszkodzi wyczyścić krokowca i zawór EGR,a kontrolka CHAK się nie zapala?Co do gazu to zakręć ręczny zawór w butli wieczorem i wtedy będziesz pewien w 100% że to nie gas.
wyjeździj gaz do końca, zakręć zawór na butli, odkręć rurki, pomału otwórz zawór na butli (nie dużo bo się zawór nadmmiernego upływu zamknie tylko tyle żeby ciśnienie z butli uszło) a potem normalnie wykręcasz wielozawór oczywiście msisz zapewnić dobre wietrzenie i daleko z ogniem
Jest taka możliwość, że gaz leci stale (ulatnia się mimo zamknięcia elektrozaworu) do dolotu i niestety potem co byś nie robił, to Ci nie zapali na benzynie. Co robić? na próbę zakręcić zawór w butli z tyłu. Wtedy odetniesz gaz mechanicznie, a tak elektrozawór może popuszczać i nie zapali.
Mam pytanie na jak długo zakręciłeś zawór w butli podczas próby ,bo jeżeli na chwilke to nic nie da,a wygląda mi na to ,że rzeczywiście podczas odpalania na bęzynie dostaje niekontrolowanę dawkę gazu dlatego,że po przełączeniu na gaz objawy ustępują.
a ja myślę że problem nie w pompie tylko w elektrozaworach lpg - nie zamykają się szczelnie i silnik jest zalewany gazem przez co po dłuższym postoju trzeba go długo kręcić żeby się przewentylował rada: przed zakończeniem jazdy przełącz na benzynę i tak go zostaw albo (lepiej) zakręć zawór na butli i wypal wszystki gaz z instalacji aż auto samo zgaśnie...
Jak nie odepniesz alu to co się dokładnie stanie? Zakręć zawór na butli LPG, niech wypali co ma w przewodach i sam zgaśnie z braku LPG. Zobacz czy wtedy zapali na PB. Może Ci się zalewać LPG tylko nie wiem co ten akumulator ma do tego - może tylko dłuższy postój lub rozjechaną mapą PB w sterowniku silnika.
Jeżeli chcesz sprawdzić trop kolegi "STRUMIENIA" to zakręć zawór na butli, przełącz silnik na LPG żeby wypalił resztki a następnego dnia spróbuj odpalić z PB. Ja tylko dodam że autor ma nową instalację więc mało prawdopodobne by puszczał gaz na starej i na nowej instalacji.
Możliwe, że jest zasilany z dwóch paliw, zakręć zawór na butli, zgaś na benzynie i zobacz jak będzie wyglądało odpalanie rano. Jeśli problemy się będą powtarzały, popatrzyłbym na ciśnienie paliwa na listwie a w następnej kolejności przyjrzał się zasilaniu i wysterowaniu wtrysków oraz nim samym.
Zgaś silnik pracujący na benzynie i zobacz rano jak odpala. Jeśli nadal ciężko, to podczas pracy silnika na gazie zakręć zawór na butli, poczekaj aż silnik zgaśnie i odpal na benzynie. Niech chwilę pochodzi i zgaś. Nie uruchamiaj do następnego dnia kiedy to sprawdzisz rano, czy się poprawiło.
Witam.tak w skrócie...zakręć zawór na butli,odpal auto i wypal resztki z przewodów,odepnij akumulator,odkręć powoli zawór tankowania,potem parownik,tu uwaga na płyn chłodzący,następnie filtr gazu,centralka jak chcesz,przewody od elektrozaworów,podkładka pod gażnik jeśli masz
To zrób inny test ,uruchom silnik przełącz na gas zakręć zawór na butli wypal gas aż silnik zgaśnie i odpal na PB jeśli będzie ok to odkręć zawór na butli jeśli znów zacznie dusić silnik to reduktor i elektrozawory do regeneracji lub wymiany.
Podczas pracy na gazie zakręć zawór na butli LPG. Po zgaśnięciu odpal na benzynie, niech sobie tak pochodzi z minutkę. Zgaś silnik i tak zostaw do następnego dnia. Rano odpal i zobacz, czy to poprawiło sytuację. Jeśli tak to masz nieszczelność w układzie LPG i przez noc gaz zalewa silnik. Jeśli nadal jest problem, trzeba podłączyć diagnoskop, skasować...
zawora butla butla zawora zawora butla turystyczny
działa głośnik mikrofon centralnym zamkiem mercedes sprinter phoenix programator karta
pompa obiegowa grundfos pompa obiegowa grundfos
Lokalizacja bezpiecznika ECM w Iveco Trakker 2011 Schemat elektryczny sprężarki śrubowej FIAC