Ja bym jednak najpierw popróbował z którymś ze schematów, które podawałem. Prostsze to, ogólnie stosowane. A zaletą jest, że jak się już odpali i będzie działało, to można zalać wszystko silikonem, czy inną żywicą i zahermetyzować, o co w przypadku zasilacza impulsowego może być trudno. A pamiętajmy, że to woodka, znaczy się łódka ;)
Z wyglądu taki sam. Może po prostu poprzednik zalał go olejem.
Zalany właściwym olejem? Przegrzany czasem nie był?
Założyłem temat na forum które zaproponowałeś . Odpowiedź dostałem do V.I.P-a który zasugerował uszczelkę pod głowicą ,pękniętą głowicę , tuleję i blok silnika. Gdyby woda zaburtowa miała z tymi elementami bezpośredni kontakt to O.K, jest to możliwe no ale moim zdaniem tak nie jest. Woda zaburtowa odbiera ciepło od płynu chłodzącego silnik w wymienniku...
Wszystkie świece mają ten sam kolor . Spalanie wygląda na dobre . Nie są czarne , zalane itd . Suche o kolorze brązowawym . Po za tym świece założyłem nówki . Oryginały takie jak w fabryce . Zbiornik paliwa wyczyściłem do sucha , zmieniłem przewód paliwowy na nowy , zalałem świeżym paliwem . Mam na układzie paliwowym filtr ze wskaźnikiem wody w paliwie...
Niestety silnik leżał dość długo, gładź nie była zabezpieczona, pojawiły się odbarwienia i rudy nalot , szlif by się przydał. Nie opłaca się robić szlifu i czegokolwiek jak w przestrzeni pod tłokiem była długo wilgoć. To co widzisz na gładzi cylindra to tylko wierzchołeczek góry lodowej. A to jak wygląda łożyskowanie stopy korbowodu nie widac i bez...
Wczorajsza próba wypadła prawie dobrze. Wiatr 6-7 m/s spora fala maksymalna prędkość 40 km/h. Od razu po dodaniu gazu staje w ślizg, zbiera się ładnie. Jeszcze muszę silnik opuścić bo często śruba łapie powieterze i silnik zaczyna wyć. Hydrofile są trochę powyżej dna łódki Pękła sprężyna od rozrusznika odpowiadającą za odbijanie bendix i cały czas dzwonił...
Olej może pojawić się z kilku miejsc. Np z pod nieszczelnej uszczelki głowicy którą "wczoraj zamówiłeś" (woda przepływa przez blok i wraca do beczki); Ze spodziny przy nieszczelnym uszczelniaczu może zassać olej, a dalej to już sobie poradzi przez tłumik (sprawdź czy nie jest zalany olejem) Osmolenie w komorze wydechu może być spowodowane złą regulacją...
Siemanko Poszukuje modulu do silnika zaburtowego YAMAHA 55 typ: CD IGNITION UNIT TYPE TIA02 12 505 HITACHI Ltd TOKYO JAPAN albo moze ma ktos jakich schemat takiego modulu. Wiele w nim podejrzec nie mozna bo jest zalany jakas zywica Pozdrawiam
Najprostszym dla ciebie będzie wsiąść sygnał z przewodu WN. Taaaa ? Szczególnie w silniku do łodzi (wilgoć) dla elektronicznego obrotomierza. Brawo :D kolega Ci podziękuje za ,,utopione" 100 Bucksów. Myślałem że masz kolego trochę oleju na górze i coś się oriętujesz. http://s.aliexpress.com/YjI7jaE7 Ten przewód co podałeś szary to co? Kręci się jak...
Witam. Posiadam zaburtowy silnik elektryczny Neraus 40 lbs. Pracuje tylko na maksymalnych obrotach. Przełącznik biegów jest sprawny. W komorze silnika z przodu jest zalany jakiś układ i wszystko wskazuje na to, że on jest sprawcą usterki. Pomóżcie! Jaki to jest układ? AI: Czy możesz wrzucić zdjęcie tego zalanego układu albo podać, jakie ma oznaczenia...
Witam, Mam taki problem. Posiadam silnik zaburtowy Yamaha 2T 8km dwucylindrowy. Problem polega na tym, że do dolnego tłoka dostaje się woda. Przeprowadziłem wiele testów ale bez żadnego rezultatu: 1. zalałem obwód wodny ropa i zostawiłem na noc - nie ubyło 2. zatkałem wylot wody a do wlotu tłoczyłem wodę pod ciśnieniem - brak przecieków 3. utopiłem...
Szanowni Forumowicze, Witam, postaram się krótko, zwięźle i wyczerpująco opisać problem i jego historię. ( Model silnika: Mercury 40HP Thunderbolt (402) dwusuw Rok: Lata 70-80 (daty na silniku nie ma) Problem: Brak iskry. Wstępna diagnoza: Uszkodzony moduł zapłonowy lub impulsator. Opis zdarzenia Pod domem silnik odpalał i normalnie wkręcał się na obroty....
Witam, mam problem z w/w silnikiem (dwusuw, 2-cylindrowy). Po 14 latach stania postanowiłem ze go odpalę, a wiec włożyłem go do beczki, podłączyłem klemy i zalałem benzyną. Silnik zakręcił bez najmniejszego oporu, ale nie zapalił. W pierwszej kolejności sprawdziłem czy świece iskrzą tak więc wykręciłem, przystawiłem do korpusu silnika i niestety brak...
silnik zaburtowy zaburtowy silnik silnik zaburtowy cewki
sygnalizator syrena gorenje zmywarka błędy suszarka zatrzymanie suszenia
bateria parkside styki drukarka pasty
Jakie paliwo do piły spalinowej: 95 czy 98? Zasilacz 24V do hulajnogi Kawasaki KX-FS5.5 – parametry, dobór, wtyk 5,5x2,1 mm, SLA 4,5Ah