Z wyglądu taki sam. Może po prostu poprzednik zalał go olejem.
Zalany właściwym olejem? Przegrzany czasem nie był?
Te silniki miały taki prosty przełącznik i te cieńsze przewody to idą przez jakieś rezystory zalane razem z silnikiem. Wydaje mi się, że do zewnętrznego regulatora wystarczy podłączyć te grube ale możesz spróbować nawet z akumulatorem 12V - silnik będzie się kręcił wolniej. Właściwie wszyscy kopiowali rozwiązanie MinnKota więc możesz poszukać schematów...
Założyłem temat na forum które zaproponowałeś . Odpowiedź dostałem do V.I.P-a który zasugerował uszczelkę pod głowicą ,pękniętą głowicę , tuleję i blok silnika. Gdyby woda zaburtowa miała z tymi elementami bezpośredni kontakt to O.K, jest to możliwe no ale moim zdaniem tak nie jest. Woda zaburtowa odbiera ciepło od płynu chłodzącego silnik w wymienniku...
Dzięki za link do tutorialu. Rozebrałem przed południem silnik to też do tego doszedłem, ale mam zagwozdkę jak wał korbowy rozebrać. Silnik chyba nówka sztuka, bo skrzynia korbowa zalana olejem silnikowym, tłoki gładkie, na cylindrach rysy honownicze, a tłumik lśni bez grama sadzy.
Wszystkie świece mają ten sam kolor . Spalanie wygląda na dobre . Nie są czarne , zalane itd . Suche o kolorze brązowawym . Po za tym świece założyłem nówki . Oryginały takie jak w fabryce . Zbiornik paliwa wyczyściłem do sucha , zmieniłem przewód paliwowy na nowy , zalałem świeżym paliwem . Mam na układzie paliwowym filtr ze wskaźnikiem wody w paliwie...
Ja bym jednak najpierw popróbował z którymś ze schematów, które podawałem. Prostsze to, ogólnie stosowane. A zaletą jest, że jak się już odpali i będzie działało, to można zalać wszystko silikonem, czy inną żywicą i zahermetyzować, o co w przypadku zasilacza impulsowego może być trudno. A pamiętajmy, że to woodka, znaczy się łódka ;)
No bez przesady, pytanie czy tak dokładnie gladioli i zwrócili uwagę, że to szło do baku. Często tankuje jedno i drugie - benzyne do kanistrów lub zbiorników (do silników zaburtowych) a ON do samochodu. Ruch był dość duży więc może nikt nie zauważył a przynajmniej nie pytali przy kasie :-).
Wczorajsza próba wypadła prawie dobrze. Wiatr 6-7 m/s spora fala maksymalna prędkość 40 km/h. Od razu po dodaniu gazu staje w ślizg, zbiera się ładnie. Jeszcze muszę silnik opuścić bo często śruba łapie powieterze i silnik zaczyna wyć. Hydrofile są trochę powyżej dna łódki Pękła sprężyna od rozrusznika odpowiadającą za odbijanie bendix i cały czas dzwonił...
Niestety silnik leżał dość długo, gładź nie była zabezpieczona, pojawiły się odbarwienia i rudy nalot , szlif by się przydał. Nie opłaca się robić szlifu i czegokolwiek jak w przestrzeni pod tłokiem była długo wilgoć. To co widzisz na gładzi cylindra to tylko wierzchołeczek góry lodowej. A to jak wygląda łożyskowanie stopy korbowodu nie widac i bez...
Czy może być zapchany wydech przez śrubę??? No wydech przez śrubę generalnie jest zatkany jak silnik jest w wodzie. Zazwyczaj to kolumna silnika robi za tłumik a jak silnik jest w wodzie to część tej przestrzeni jest zalana i spaliny muszą wypchnąć ten słup wody czyli jest pewne nadciśnienie na wydechu. Aby troche zapobiegać temu w kolumnie często...
Olej może pojawić się z kilku miejsc. Np z pod nieszczelnej uszczelki głowicy którą "wczoraj zamówiłeś" (woda przepływa przez blok i wraca do beczki); Ze spodziny przy nieszczelnym uszczelniaczu może zassać olej, a dalej to już sobie poradzi przez tłumik (sprawdź czy nie jest zalany olejem) Osmolenie w komorze wydechu może być spowodowane złą regulacją...
Witam. Posiadam zaburtowy silnik elektryczny Neraus 40 lbs. Pracuje tylko na maksymalnych obrotach. Przełącznik biegów jest sprawny. W komorze silnika z przodu jest zalany jakiś układ i wszystko wskazuje na to, że on jest sprawcą usterki. Pomóżcie! Jaki to jest układ? AI: Czy możesz wrzucić zdjęcie tego zalanego układu albo podać, jakie ma oznaczenia...
Najprostszym dla ciebie będzie wsiąść sygnał z przewodu WN. Taaaa ? Szczególnie w silniku do łodzi (wilgoć) dla elektronicznego obrotomierza. Brawo :D kolega Ci podziękuje za ,,utopione" 100 Bucksów. Myślałem że masz kolego trochę oleju na górze i coś się oriętujesz. http://s.aliexpress.com/YjI7jaE7 Ten przewód co podałeś szary to co? Kręci się jak...
Witam. Znajomy posiada łódkę z silnikiem z tematu. W silniku tym na każdą świecę jest osobny moduł zapłonowy, a jeden z nich wyzionął ducha :) Moduły jak wiadomo są zalane czymś twardym, i rozebranie ich jest nie lada wyczynem. Z materiałów na temat tego modułu posiadam jedynie to: https://obrazki.elektroda.pl/1362888100_... https://obrazki.elektroda.pl/2615979200_...
Siemanko Poszukuje modulu do silnika zaburtowego YAMAHA 55 typ: CD IGNITION UNIT TYPE TIA02 12 505 HITACHI Ltd TOKYO JAPAN albo moze ma ktos jakich schemat takiego modulu. Wiele w nim podejrzec nie mozna bo jest zalany jakas zywica Pozdrawiam
Silnik zaburtowy Yamaha 4AC 6E0 nie pali po sprawdzeniu na świecy iskra jest słabiutka i chwilami zanika a świeca jest zalana paliwem, podłożyłem drugą cewkę zapłonową z jakiegoś agregatu-bez zmian. Zapłon CDI. Zmierzyłem napięcia z cewki zasilającej 40V przy 1000 obr i 80V przy 3000 obr z cewki sterującej odpowiednio 0.8V i 1.4V. Czy te napięcia są...
Witam, Mam taki problem. Posiadam silnik zaburtowy Yamaha 2T 8km dwucylindrowy. Problem polega na tym, że do dolnego tłoka dostaje się woda. Przeprowadziłem wiele testów ale bez żadnego rezultatu: 1. zalałem obwód wodny ropa i zostawiłem na noc - nie ubyło 2. zatkałem wylot wody a do wlotu tłoczyłem wodę pod ciśnieniem - brak przecieków 3. utopiłem...
Szanowni Forumowicze, Witam, postaram się krótko, zwięźle i wyczerpująco opisać problem i jego historię. ( Model silnika: Mercury 40HP Thunderbolt (402) dwusuw Rok: Lata 70-80 (daty na silniku nie ma) Problem: Brak iskry. Wstępna diagnoza: Uszkodzony moduł zapłonowy lub impulsator. Opis zdarzenia Pod domem silnik odpalał i normalnie wkręcał się na obroty....
http://obrazki.elektroda.pl/2842769000_1... Mieliśmy okazję rozmawiać z Gannet Guard Systems S.A. firmą zajmującą się lokalizacją skradzionych obiektów. Firma działa w Polsce od 1997 roku. Rozwiązania stosowane przez Gannet Guard Systems S.A. są własnej produkcji i nie wykorzystują dostępnych na rynku komercyjnym standardowych rozwiązań....
Armor ATV jest przeznaczony dla osób, którym zwykły quady ATV nie wystarczy, a nie chcą inwestować w ciężki sprzęt do off-road’u. Zalety wielozadaniowych pojazdów Tinger ? 1) Pojazd potrafi się poruszać w trudnym górzystym terenie, po śniegu, błocie, górzystym terenie, potrafi pływać; 2) Dzięki napędowy 6x6 oraz 8×8 i wytrzymałej, ale lekkiej...
Witam, mam problem z w/w silnikiem (dwusuw, 2-cylindrowy). Po 14 latach stania postanowiłem ze go odpalę, a wiec włożyłem go do beczki, podłączyłem klemy i zalałem benzyną. Silnik zakręcił bez najmniejszego oporu, ale nie zapalił. W pierwszej kolejności sprawdziłem czy świece iskrzą tak więc wykręciłem, przystawiłem do korpusu silnika i niestety brak...
silnik zaburtowy zaburtowy silnik iskry silnik zaburtowy
renault megane bezpiecznik wycieraczka zmniejszyć moment obrotowy bezpieczniki octavia
zafira schemat włącznik wyłącznik świateł
Czujniki temperatury płynu chłodzącego Audi A6 C5 2.5 TDI 180KM – lokalizacja G62/G2 i G83 Nóż termiczny do styropianu NiCr, Kanthal – cięcie EPS/XPS, Ryobi R18HT-0, CNC hot-wire